eCommerce

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη

Η MonkeyData έχει θέσει σε λειτουργία την ηλεκτρονική πλατφόρμα Ecomcovid19.com, η οποία αποτυπώνει τον αντίκτυπο του κορωνοϊού Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και περιλαμβάνει πάνω από 1.200 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η πλατφόρμα θα ενημερώνεται καθημερινά με νέα δεδομένα και με αυτόν τον τρόπο θα προσφέρει στα ηλεκτρονικά καταστήματα, τους μεταφορείς και άλλους σημαντικούς φορείς ηλεκτρονικού εμπορίου, τις σωστές πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων.

Σύμφωνα με την πλατφόρμα, συνολικά στο χώρο υπάρχει σταθερότητα, αλλά, όπως είναι αναμενόμενο, υπάρχουν μερικές σημαντικές μεταβολές στις αγορές μεταξύ των διάφορων κλάδων.

Η μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων από έτος σε έτος, σημειώνεται στα προϊόντα που αφορούν στην υγεία (+206%), τα δομικά υλικά (+119%), τα παιδικά προϊόντα (+103%) και τα χημικά (+101%). Σημαντική μείωση παρατηρείται στις κατηγορίες των προϊόντων κήπου, ένδυσης και γενικότερα μόδας. Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων που φτάνει στο -40% σημειώνεται στα είδη γραφείου, καθώς και τα προϊόντα αποθηκών και εργαστηρίων.

ecomsales

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πρωτοβουλίες του GR.EC.A για την υποστήριξη του κλάδου

Μετά τις έκτακτες εξελίξεις εξαιτίας της εξάπλωσης του κορωνοιού COVID-19, το Δ.Σ. του GR.EC.A προχώρησε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για να υποστηρίξει μέρος του κλάδου που πλήττεται. 

 
Ενώ υπάρχει αύξηση παραγγελιών σε ηλεκτρονικά καταστήματα super market, φαρμακείου, βιβλίων, παιχνιδιών, βρεφικών ειδών, υπηρεσιών διασκέδασης στο σπίτι, ηλεκτρονικών συσκευών & laptops, οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, χαρτικών, ηλεκτρονικών συνδρομών σε ψηφιακό περιεχόμενο, κ.α., εξυπηρετώντας σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες των Ελλήνων σε όλη την επικράτεια, ταυτόχρονα παρατηρούνται μειώσεις σε μέρος του κλάδου, και σε συγκεκριμένα σε ηλεκτρονικά καταστήματα. 

 
Δείτε τις διακυμάνσεις παραγγελιών στις επιμέρους κατηγορίες του κλάδου (η λίστα αυτή θα ενημερώνεται συνεχώς από το ΔΣ και το προσωπικό του Συνδέσμου)
 
ΜΕΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΥΞΗΣΗ  ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ 
Ένδυση,υπόδηση
Super market 
Αθλητικών ειδών Φαρμακείου 
Τουριστικών υπηρεσιών & φιλοξενίας  Βιβλίων, παιχνιδιών, χαρτικών 
Συσκευών Κινητής Τηλεφωνίας Βρεφικών ειδών 
Φωτογραφικών Ειδών Υπηρεσιών διασκέδασης στο σπίτι 
Delivery Έτοιμου φαγητού  Ηλεκτρονικών συσκευών & laptops 
Κοσμημάτων & αξεσουάρ Οικιακών ηλεκτρικών συσκευών 
Ειδών χόμπυ Ηλεκτρονικών συνδρομών σε ψηφιακό περιεχόμενο
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο του GR.EC.A έλαβε άμεσες πρωτοβουλίες με επικοινωνία στην πολιτική ηγεσία της χώρας, ώστε να υπάρξει υποστήριξη στις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους παραπάνω κλάδους.

Κατεπείγουσες επιστολές στάλθηκαν προς:


- Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταικούρα
- Υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη
- Υφυπουργό Οικονομικών, Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας κ.Απόστολο Βεσυρόπουλο.

 




Συμπληρωματικά, ο Σύνδεσμος δημοσίευσε αποτελέσματα ερωτηματολογίου που αναδεικνύουν τα προβλήματα που έχουν προκύψει στις ηλ. επιχειρήσεις των παραπάνω κλάδων στην καθημερινή τους λειτουργία, στο supply chain και την ρευστότητά τους.
 

Ο Σύνδεσμος δεσμεύεται να ανακοινώνει σε εβδομαδιαία βάση κατηγορίες του ηλ. εμπορίου που πλήττονται και πραγματοποιεί διαρκείς έρευνες για να εντοπίσει πως εξελίσσονται οι τάσεις της αγοράς, έτσι ώστε να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση όποιων προβλημάτων προκύψουν. Για το λόγο αυτό δημιούργησε την σελίδα www.greekecommerce.gr/covid-19 στο site του συνδέσμου, με στόχο να συμπληρώνονται όλες οι πρωτοβουλίες που λαμβάνονται, ώστε να υπάρχει ένα μοναδικό σημείο πληροφόρησης.




Τα μέλη του Συνδέσμου μπορούν να στέλνουν τις σκέψεις και προτάσεις τους στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Συνεργασία της "Σκλαβενίτης" με το e-food.gr

Πιλοτική συνεργασία με την ηλεκτρονική πλατφόρμα e-food.gr για την πώληση προϊόντων στην περιοχή του Περιστερίου ξεκίνησε η «Σκλαβενίτης».

Αφορά στην πώληση συγκεκριμένων κωδικών, 2.500 ειδών πρώτης ανάγκης, τα οποία θα διανέμονται αυθημερόν. Ανάλογα με την ανταπόκριση των καταναλωτών πιθανώς να επεκταθεί η διανομή και σε άλλες περιοχές της Αττικής.

Η συνεργασία της Σκλαβενίτης με την ηλεκτρονική πλατφόρμα e-food, σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται εδώ και καιρό, ωστόσο οι αποφάσεις επιταχύνθηκαν λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού και της επιβολής των περιοριστικών μέτρων μετακίνησης των πολιτών.

Σύμφωνα με πηγές, «η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης βρίσκεται σε συνεχή διερεύνηση εναλλακτικών, καινοτόμων προσεγγίσεων που διευκολύνουν τους Έλληνες καταναλωτές. Στο πλαίσιο της εξαιρετικά δύσκολης συγκυρίας που επηρεάζει ολόκληρη την ελληνική κοινωνία και με στόχο την ασφαλέστερη και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, σήμερα τέθηκε σε πιλοτική εφαρμογή η πώληση συγκεκριμένων κωδικών προϊόντων (είδη πρώτης ανάγκης) μέσω της πλατφόρμας e-food, στην περιοχή του Περιστερίου. Στόχος μας είναι να δράσουμε ακόμη πιο ουσιαστικά στην κατεύθυνση της απομακρυσμένης εξυπηρέτησης των καταναλωτών, μέσω μιας πλατφόρμας που τους είναι ήδη γνώριμη».

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, περί τα τέλη Ιανουαρίου προχώρησε στην εξαγορά της ηλεκτρονικής πλατφόρμας caremarket.gr από την εταιρεία YODA ΑΕ, με στόχο τη σταδιακή μετάβασή της σε μία νέα ψηφιακή εποχή.

Με πληροφορίες από το ΑΜΠΕ.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αύξηση στις online πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας στην Ελλάδα λόγω τηλεργασίας

Αύξηση των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας (κυρίως laptops) που αγοράζονται ηλεκτρονικά, παρατηρείται στην ελληνική αγορά από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Η άνοδος των πωλήσεων συνδέεται με την ευρεία εφαρμογή της τηλεργασίας, καθώς οι εργαζόμενοι φαίνεται ότι προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες και εργάζονται από το σπίτι.

Τις αλλαγές, που έχει φέρει ο κορωνοϊός στις αγορές και κατ’ επέκταση στους Έλληνες καταναλωτές, καταγράφει έρευνα της Max Media Greece. Η έρευνα διενεργήθηκε την περίοδο 26 Φεβρουαρίου - οπότε καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στη χώρα μας - έως και τις 18 Μαρτίου με πρόβλεψη έως τις 30 Απριλίου.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η πανδημία έχει φέρει μια σειρά από αλλαγές στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Μία από αυτές τις αλλαγές είναι η στροφή των καταναλωτών στο e-Commerce. Πλέον, το 21% των χρηστών στην Ελλάδα απαντά ότι σκοπεύει να αγοράσει στις επόμενες 15 ημέρες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ και φαρμακείο.

Από αυτούς που στρέφονται στις online αγορές το 29% δηλώνει ότι θέλει να γλιτώσει χρόνο, το 23% ότι θέλει να έχει περισσότερες επιλογές, το 22% για να μην έρθει σε επαφή με άλλους και το 20% για να μην βγει άσκοπα από το σπίτι.

Όσον αφορά στις δημοφιλείς πλατφόρμες, από τα ευρήματα προκύπτει ότι το e-food είναι πρώτο σε προτιμήσεις με 48%, ενώ ακολουθούν Skroutz 14% (αυξημένο κατά 40% από την προηγούμενη εβδομάδα), Box 5% και Deliveras 4%. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

GR.EC.A: Αποτελέσματα έρευνας για τις επιπτώσεις του COVID-19 στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Στις 18 Μαρτίου, Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, ξεκίνησε έρευνα για την αξιολόγηση των επιπτώσεων της επιδημίας του κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.



Στην έρευνα με διάρκεια 18/03 - 21/03 συμμετείχαν 307 επιχειρήσεις τόσο από τα Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα όσο και τα μέλη του συνδέσμου.



Η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των χωρών είναι ζωτικής σημασίας σε αυτούς τους καιρούς, καθώς οι περιορισμοί σε αρκετές χώρες μπορούν να έχουν ισχυρό αντίκτυπο στις διασυνοριακές πωλήσεις.



Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, πιστεύει ότι αυτές οι γνώσεις αποτελούν επίσης μια χρήσιμη πηγή πληροφοριών για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων της ΕΕ και των εθνικών αποφάσεων για την υιοθέτηση της καλύτερης δυνατής προσέγγισης, για έναν τομέα που μπορεί να διαδραματίσει καίριο ρόλο σε αυτήν την κρίση.



Το 92% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι η τρέχουσες συνέπειες της πανδημίας τους έχει ήδη επηρεάσει τις επιχειρήσεις τους, ενώ οι κλάδοι που φαίνεται να πλήττονται περισσότερο είναι: Είδη μόδας, αθλητικά είδη, κοσμήματα, είδη σπιτιού, λευκές συσκευές.



Μάλιστα το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι λαμβάνουν σημαντικά λιγότερες παραγγελίες σε σχέση με πριν.

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πάνω από την πρόβλεψη των €280 δισ. ο τζίρος του e-commerce για το 2020

Θετικά επηρεάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο η πανδημία του κορωνοϊού και η εντεινόμενη προσπάθεια των καταναλωτών να ελαχιστοποιήσουν την επαφή με άλλους ανθρώπους. Ασχέτως αν μια χώρα παίρνει αυστηρά ή λιγότερο αυστηρά μέτρα social distancing (κοινωνικής απόστασης), οι ίδιοι οι καταναλωτές αναζητούν πιο συστηματικά από ποτέ τις εναλλακτικές online προμήθειας των ειδών πρώτης ανάγκης, αλλά και των παραδοσιακών τους αγορών, για παράδειγμα σε ένδυση και υπόδηση.

“H παγκόσμια αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών είχε εκτιμηθεί στα €280 δισ. για το 2020, σύμφωνα με την Nielsen. Πιστεύουμε αυτό το νούμερο θα ξεπεραστεί κατά πολύ λόγω του COVID-19, καθώς σε διάφορες χώρες παρατηρούμε εντυπωσιακή άνοδο στις online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19, όπως συγκεκριμένοι κωδικοί σε αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες”, αναφέρει η εταιρεία Convert Group, που δραστηριοποιείται στο Data & Analytics στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19 έχουν κυριολεκτικά εκτοξευθεί με εβδομαδιαία άνοδο πάνω από 2.000% σε κωδικούς όπως αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες, ενώ σε κωδικούς όπως ζυμαρικά, ρύζι, βασικά τρόφιμα ντουλαπιού και καθαριστικά σπιτιού η αύξηση των online πωλήσεων είναι πάνω από 100%, ενώ σε κωδικούς, όπως συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, η εβδομαδιαία αύξηση είναι άνω του 50%. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Προς αξιολόγηση το roadmap για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες στην Ευρώπη

Στις 2 Μαρτίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε ένα roadmap αξιολόγησης της Οδηγίας Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. Η Επιτροπή χρησιμοποιεί roadmap για να καθορίσει το πεδίο εφαρμογής αξιολόγησης των υφιστάμενων ή των νέων πολιτικών, να περιγράψει το πρόβλημα και να εξηγήσει γιατί απαιτείται δράση της ΕΕ.

Η Οδηγία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών (Postal Services Directive, PSD) θέσπισε κανονιστικό πλαίσιο για τις Ευρωπαϊκές Ταχυδρομικές Υπηρεσίες. Στον πυρήνα της βρίσκεται η Universal Service Obligation (USO), η οποία εξασφαλίζει ότι οι επιστολές και τα δέματα παραδίδονται κατ’ οίκον ή στους επαγγελματικούς χώρους, πέντε ημέρες της εβδομάδας σε κάθε χώρα της ΕΕ.

Η Οδηγία αποσκοπούσε στη δημιουργία μιας εσωτερικής αγοράς για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες μέσω σταδιακής απελευθέρωσής της, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι όλοι στην ΕΕ είχαν πρόσβαση σε ένα ελάχιστο σύνολο υπηρεσιών (παράδοση επιστολών και δεμάτων έως 20 κιλά) σε μια λογική τιμή. Συγκεκριμένα, η Οδηγία για τις Ταχυδρομικές Υπηρεσίες προσδιορίζει τις ελάχιστες απαιτήσεις της universal service, που πρέπει να εξασφαλίζει κάθε κράτος μέλος της ΕΕ, και τις ισχύουσες αρχές τιμολόγησης, καθώς επίσης ενθαρρύνει την τεχνική εναρμόνιση στον τομέα της ταχυδρόμησης.

Από την τελευταία αναθεώρηση του 2008, ο τομέας των ταχυδρομείων έχει υποστεί μεγάλες αλλαγές λόγω της ψηφιοποίησης και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό οδήγησε σε σταθερή μείωση του επιστολικού ταχυδρομείου, η οποία δεν αντισταθμίζεται εξ ολοκλήρου από την ανάπτυξη της αγοράς των δεμάτων. To εν λόγω roadmap θα αξιολογήσει κατά πόσο η Οδηγία είναι ακόμη κατάλληλη για το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε και κατά πόσο επιτυγχάνει τους αρχικούς της στόχους.

Η περίοδος υποβολής προτάσεων για την αξιολόγηση της ντιρεκτίβας λήγει στις 30 Μαρτίου. Το Ecommerce Europe θα αξιολογήσει το roadmap και θα συντάξει την αναφορά του. Επιπλέον, το Ecommerce Europe εξακολουθεί να συμμετέχει σε διάφορες ομάδες εργασίας και workshop της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που εστιάζουν σε αυτό το θέμα.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σε επίπεδα Black Friday οι online παραγγελίες σε προϊόντα τεχνολογίας

Οι περιορισμοί του κορονοϊού και η καραντίνα στην οποία μπαίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, όπως αναμενόταν, εκτόξευσαν τα δεδομένα για τις online παραγγελίες και στη χώρα μας.


Όπως σημειώνει σε ρεπορτάζ του το enternity.gr, εκπρόσωποι του εγχώριου λιανεμπορίου ανέφεραν πως οι Έλληνες στράφηκαν ιδιαίτερα στο κομμάτι των ηλεκτρονικών καταστημάτων, κάνοντας τις παραγγελίες τους μέσω διαδικτύου και δημιουργώντας μια κατάσταση που θύμισε Black Friday 2019 σε επίπεδο όγκου και τζίρου.

Φαίνεται πως η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για αρκετό ακόμη διάστημα, αφού τα καταστήματα λιανικής θα δέχονται στο εξής παραγγελίες μόνο online, άγνωστο για πόσο, εφόσον θα είναι κλειστά από σήμερα, Τετάρτη, 18 Μαρτίου, κατόπιν της σχετικής απόφασης της ελληνικής κυβέρνησης.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αναβάλλεται η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου εξαιτίας του κορωνοϊού

Από τον GR.EC.A ανακοινώθηκε πως η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου αναβάλλεται και η νέα ημερομηνία διεξαγωγής της θα ανακοινωθεί όταν η τρέχουσα κατάσταση ομαλοποιηθεί. Ακολουθεί το κείμενο της ανακοίνωσης.

"Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τις τελευταίες ημέρες λόγω του COVID-19, έχει δημιουργήσει για όλους μας νέα δεδομένα, εξαιτίας των μέτρων που έχει χρειαστεί να ληφθούν – και όσων ενδέχεται να επακολουθήσουν με βάση τις εξελίξεις.

Σε αυτό το πλαίσιο, οφείλουμε να αναβάλλουμε τη δράση της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου που είχε προγραμματιστεί για την περίοδο 30 Μαρτίου έως 05 Απριλίου 2020.

Η νέα ημερομηνία της διεξαγωγής θα ανακοινωθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο του GR.EC.A μόλις ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

Παράλληλα, ο GR.EC.A βρίσκεται σε επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να έχει πλήρη εικόνα των εξελίξεων για την ενημέρωση των μελών του."

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Skroutz: Εκτός πλατφόρμας όσοι αισχροκερδούν με αφορμή τον κορωνοϊό

Στη διακοπή τής συνεργασίας του προχωρά το Skroutz.gr με όσα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αυξήσει υπερβολικά τις τιμές τους σε προϊόντα, με αφορμή την εξάπλωση του κορονοϊού, σύμφωνα με δημοσίευμα του News247

Σύμφωνα με όσα ανέφερε εκπρόσωπος της Skroutz στο News24/7, η κίνηση αφορά αρκετά προϊόντα όπως ιατρικές μάσκες και απολυμαντικά. Από δική μας έρευνα, είναι χαρακτηριστικό πως μάσκα μίας χρήσης, από 2,99 ευρώ που ήταν η "κανονική" της τιμή, έφτασε να πωλείται 17 ευρώ, σε ηλεκτρονικό κατάστημα με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Η εταιρεία ειδοποίησε τους συνεργάτες της για την πρόθεσή της και σε όσους δεν συμμορφώθηκαν προχώρησε σε αναστολή της συνεργασίας. Η Skroutz δεν έχει αποφασίσει τι στάση θα ακολουθήσει στο μέλλον με τις συγκεκριμένες εταιρείες και αν θα τις εντάξει ξανά στην πλατφόρμα.

Πριν από μερικές ημέρες, η Amazon με ανακοίνωσή της είχε προχωρήσει σε αντίστοιχη κίνηση, αφαιρώντας από την πλατφόρμα της 530.000 προϊόντα, των οποίων οι τιμές είχαν αυξηθεί αδικαιολόγητα, ενώ είχε αναστείλει και την λειτουργία σε περισσότερους από 2.500 λογαριασμούς προμηθευτών.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search