eCommerce

PayPal: To 41,5% των Ελλήνων πραγματοποιούν online αγορές - το 37,7% τις αποφεύγει

Η Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day – SID), η οποία διοργανώνεται κάθε χρόνο (φέτος στις 11 Φεβρουαρίου), στοχεύει στην ενημέρωση, την κινητοποίηση και τη μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με τα ζητήματα που προκύπτουν σχετικά με το Διαδίκτυο, καθώς και στην εκπαίδευση των χρηστών για τις στρατηγικές αντιμετώπισής τους.

Το 78,5% των ελληνικών νοικοκυριών έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ενώ 8 στους 10 Έλληνες χρήστες συνδέονται στο Internet εν κινήσει -εκτός κατοικίας και χώρου εργασίας- από φορητή συσκευή. Ανεξάρτητα από το πόσο συχνά κάνουν οι Έλληνες χρήση του Διαδικτύου – προκειμένου να αναζητήσουν πληροφορίες για προϊόντα ή υπηρεσίες (88,3%), να διαβάσουν ειδήσεις online (87,7%), να στείλουν ή να λάβουν ηλεκτρονικά μηνύματα (77,9%) ή να αφιερώσουν χρόνο σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (74,9%) – το μόνο σίγουρο είναι ότι αφήνουν παντού το ψηφιακό τους αποτύπωμα.

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές απαιτούν αυξημένη επαγρύπνηση και προσοχή προκειμένου να τηρηθεί η προστασία της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων του εκάστοτε χρήστη, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη ότι 4 στους 10 Έλληνες (41,5%) πραγματοποιούν τόσο online αγορές όσο και συναλλαγές e-banking [1].

Περίπου 2 στους 10 Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου (16,8%) ηλικίας 16-74 ετών αντιμετωπίζουν προβλήματα ψηφιακής ασφάλειας, όπως ενδεικτικά η δόλια χρήση τραπεζικών καρτών, η απώλεια εγγράφων και λοιπών στοιχείων, η κακή χρήση προσωπικών πληροφοριών, η παραλαβή δόλιων, ψευδών ή παραπλανητικών μηνυμάτων (phishing / pharming), καθώς και η πρόσβαση παιδιών σε ακατάλληλες ιστοσελίδες.

Ως εκ τούτου, τα κρούσματα ψηφιακών επιθέσεων φαίνεται ότι αποθαρρύνουν τους Έλληνες πολίτες από τη χρήση του Διαδικτύου, καθώς 4 στους 10 χρήστες (37,7%) τελικά αποφεύγουν και δεν προχωρούν σε συγκεκριμένες online δραστηριότητες, όπως οι τραπεζικές συναλλαγές μέσω web banking και οι αγορές αγαθών ή υπηρεσιών, εξαιτίας της γενικής ανησυχίας τους για θέματα ασφάλειας [2].

Το ακατάλληλο περιεχόμενο και η διαδικτυακή παρενόχληση αποτελούν εξίσου σοβαρά ζητήματα

Οι απόπειρες εξαπάτησης και κλοπής ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (phishing) δεν είναι οι μοναδικές διαδεδομένες απειλές που ενδέχεται να συναντήσουμε κατά την ψηφιακή μας δραστηριότητα. Ανάμεσα στους άλλους κινδύνους περιλαμβάνονται η επαφή με ακατάλληλο, παράνομο ή επικίνδυνο περιεχόμενο και η διαδικτυακή παρενόχληση, και απαντώνται κυρίως στον νεαρό πληθυσμό.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης εθνικής έρευνας για τη διαδικτυακή συμπεριφορά των παιδιών και νέων ηλικίας 10-17 ετών, η οποία διεξήχθη από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου - ΙΤΕ, το 70% έχει ανοίξει προφίλ σε κοινωνικό δίκτυο κάτω από την επιτρεπτή ηλικία των 13 ετών, ενώ το 83% παραδέχεται ότι «σερφάρει» χωρίς γονική επίβλεψη, δεδομένα τα οποία, σε συνδυασμό με την υπερβολική χρήση του Internet, καθιστούν τα παιδιά ιδιαίτερα ευάλωτα στους κινδύνους της «ψηφιακής ζωής». Ένα στα 5 παιδιά δηλώνει ότι έχει πέσει θύμα διαδικτυακής παρενόχλησης, ενώ το 61% έχει συναντήσει ακατάλληλο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων περιστατικών ρητορικής μίσους (hate speech), αφού τα μηνύματα μισαλλόδοξου λόγου αυξάνονται όλο και περισσότερο στα social media [3].

Πως να χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο με ασφάλεια

  1. Ασφάλεια ιστοσελίδων
    • Ελέγξε την ορθότητα της ηλεκτρονικής διεύθυνσης, ειδικά όταν μεταφέρεστε σε άλλους συνδέσμους. Η αρχική σελίδα πρέπει να ξεκινά απαραιτήτως με ‘https’.
    • Κάθε φορά που επιλέγετε μια μέθοδο σύνδεσης, να χρησιμοποιείτε πάντοτε την επιλογή με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL.
    • Εάν δεν είστε απόλυτα βέβαιοι για την ασφάλεια των links που δέχεστε μέσω email, είναι προτιμότερο να τα αποφεύγετε και να επισκέπτεστε τις εν λόγω ιστοσελίδες μέσω ενημερωμένου browser.
  1. Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
  • Να κάνετε εγκατάσταση λογισμικού προστασίας από ιούς (antivirus) – θα σας βοηθήσει να αποφύγετε βασικές απειλές, με τις αντίστοιχες προειδοποιήσεις, προτού μεταβείτε σε ύποπτες ιστοσελίδες ή κατεβάσετε επικίνδυνα αρχεία.
  • Να αποφεύγετε τη χρήση δημοσίων και μη ασφαλών δικτύων Wi-Fi.
  • Να θέτετε όρια στον αριθμό των προσωπικών φωτογραφιών και λοιπών πληροφοριών που αναρτάτε δημοσίως.

 

  1. Ασφάλεια αγορών
    • Ελέγχετε τα στοιχεία και τους κανονισμούς του εκάστοτε e-shop ηλεκτρονικού καταστήματος, να αναζητάτε online κριτικές του εμπορικού ηλεκτρονικού καταστήματος και να διαβάζετε με προσοχή τους όρους του προγράμματος προστασίας του αγοραστή.
    • Να επιλέγετε αποκλειστικά και μόνο έναν αξιόπιστο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών. Διάφορες μέθοδοι πληρωμής, όπως και η PayPal, σας επιτρέπουν να πραγματοποιείτε αγορές σε πάμπολλα ηλεκτρονικά σημεία, ενώ ταυτόχρονα εγγυώνται την ασφάλεια των συναλλαγών σας.
    • Να δημιουργείτε ισχυρούς και μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης και να τους διατηρείτε μυστικούς.

 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της PayPal. 

1. ELSTAT Survey on the use of information and communication technologies by households and individuals: 2019 / ΕΛΣΤΑΤ - Έρευνα χρήσης τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά και άτομα: 2019

2.ELSTAT Survey | Use of e-commerce and internet security: 2019

3. Greek Safer Internet Center Survey 2019

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

ΟΟΣΑ: Στόχος μία τελική πρόταση για τον "ψηφιακό φόρο" έως τα τέλη του 2020

Πρόοδος σε παγκόσμιο επίπεδο φαίνεται ότι επιτυγχάνεται σχετικά με την επιβολή φορολογίας στα κέρδη των πολυεθνικών της τεχνολογίας, τον... περιβόητο ψηφιακό φόρο GAFA, θέμα που έχει διχάσει κυβερνήσεις και χώρες διεθνώς. Μετά από μακροχρόνιες προσπάθειες, οι οποίες είτε σε διεθνές επίπεδο είτε σε πανευρωπαϊκό απέβησαν άκαρπες, η προοπτική μίας παγκόσμιας συμφωνίας επί του θέματος γίνεται πλέον πιο ορατή.

Οι συζητήσεις για τους νέους διεθνείς φορολογικούς κανόνες για τις πολυεθνικές εταιρείες της τεχνολογίας σημείωσαν πρόοδο στο Παρίσι στη συνάντηση των χωρών μελών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, με τον ΟΟΣΑ να δηλώνει ότι στόχος είναι να παρουσιάσει μια τελική πρόταση μέχρι τα τέλη του 2020. Η διεθνής κοινότητα επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της να επιτύχει μια μακροπρόθεσμη λύση, που θα βασίζεται στη συναίνεση όλων επί των φορολογικών προκλήσεων που προκύπτουν από την ψηφιοποίηση της οικονομίας.

Τα μέλη του ΟΟΣΑ δεσμεύτηκαν εξάλλου να συνεχίσουν να εργάζονται για τη σύναψη συμφωνίας μέχρι τα τέλη του 2020. Οι διαπραγματεύσεις διεξάγονται ανάμεσα στις 137 χώρες, που συμμετέχουν στην Πολυμερή Σύμβαση για την εφαρμογή μέτρων που σχετίζονται με την Πρόληψη της Διάβρωσης της Φορολογικής Βάσης και της Μετατόπισης των Κερδών - BEPS. Τα μέλη του, ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019 έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις σε δύο πυλώνες για την αντιμετώπιση των φορολογικών προκλήσεων της ψηφιοποίησης. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: William IvenPixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν Φορολογικό και Νομικό Workshop από τον GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) αφουγκραζόμενος τις ανάγκες των μελών του, διοργανώνει Φορολογικό & Νομικό Workshop για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, σε συνεργασία με τη Δικηγορική Εταιρεία Κυριακίδης-Γεωργόπουλος, με θέμα "Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης – Δίκαιο & Ηλεκτρονικό Εμπόριο".
 
Το Workshop  θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19/02/2020 στο OTEACADEMY με Δωρεάν Συμμετοχή για όλα τα στελέχη των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
 
Στόχος του προγράμματος είναι να καλύψει την ανάγκη ενημέρωσης υφιστάμενων και νέων επιχειρήσεων για επίκαιρα νομικά και φορολογικά θέματα που άπτονται του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από έμπειρους και εξειδικευμένους νομικούς και φορολογικούς συμβούλους, πάνω σε κρίσιμα ζητήματα, θα γίνει ανταλλαγή απόψεων, σκέψεων και εμπειριών για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζει ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Επίσης, θα συζητηθούν οι προοπτικές εξέλιξης του κλάδου, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, καθώς και οι ενδεχόμενες επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στην επιχειρηματική καθημερινότητά τους.

 
Το πρόγραμμα του Workshop θα καλύψει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • Η προστασία των προσωπικών δεδομένων στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Οι  φορολογικές προκλήσεις από την λειτουργία του eShop 
  • Διαδικασία Αυστηρής Εξακρίβωσης Πελάτη (SCA) στις ηλεκτρονικές πληρωμές – η νέα Οδηγία και οι αναγκαίες προσαρμογές της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Οι Υποχρεώσεις του Πωλητή στην Ηλεκτρονική Πώληση & το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο προστασίας του e-Καταναλωτή - “New Deal for Consumers”
  • Marketing, Εμπορική Πολιτική και Περιορισμοί του ανταγωνισμού κατά την λειτουργία του eShop - νομικοί περιορισμοί στην διανομή & πώληση στο διαδίκτυο
  • Διεθνής επέκταση του eShop - Η φορολογική αντιμετώπιση της παρουσίας στο εξωτερικό.

 

Σε ποιους απευθύνεται:
Σε φυσικά & νομικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σε ιδιοκτήτες e-shops, E-commerce Managers, Digital Marketers, νομικούς και φορολογικούς συμβούλους επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο που συμμετέχει στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και που επιθυμεί να λάβει σωστή νομική και φορολογική καθοδήγηση για όλα τα νέα δεδομένα.
 
Κάντε κράτηση για το Workshop εδώ
 
Εικόνα: Florian Pircher, Pixabay
 
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GR.EC.A

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Anna Pelkin: Στο eBay κάθε 29 δευτερόλεπτα γίνεται μία πώληση από την Ελλάδα

Η κυρία Anna Pelkin, είναι Head of Business Development, eBay Israel, Emerging Europe and Africa. Στην ομιλία της στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo Southeastern Europe 2019, παρουσίασε στοιχεία για το εμπόριο μέσω του eBay σε διεθνές και τοπικό επίπεδο. 

Ξεκινώντας την παρουσίασή της και δίνοντας μια συνοπτική εικόνα από τα μεγέθη του ηλεκτρονικού εμπορίου και τη δυναμική του, ανέφερε πως παγκοσμίως υπάρχουν πάνω από 1,2 δισεκατομμύρια ηλεκτρονικά καταστήματα, που το 2018 είχαν τζίρο 2,6 τρισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το 2022 ο τζίρος αναμένεται να φτάσει τα 4,5 τρισ. δολάρια.
 
Στη συνέχεια, παρουσίασε τα εντυπωσιακά νούμερα του eBay, το οποίο έχει "ανά πάσα στιγμή" περί τα 1,2 δισ. listings, 183 εκτομμύρια ενεργούς πελάτες, δραστηριοποιείται σε πάνω από 190 αγορές και το 2018 πραγματοποιήθηκαν μέσω αυτού πωλήσεις αξίας 10,7 δισ. δολαρίων.
 
Στην πορεία, παρουσίασε στοιχεία για τις δραστηριότητες των Ελλήνων πωλητών που δραστηριοποιούνται στη δημοφιλή πλατφόρμα. Πάνω από 10.000 πωλητές, πούλησαν περισσότερα από 1 εκατομμύριο αντικείμενα το 2018. Όσον αφορά στους αγοραστές, οι Έλληνες αγόρασαν από το eBay πάνω από 6,5 εκατομμύρια αντικείμενα το 2018.
 
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την παρουσίαση της κυρίας Pelkin, στο βίντεο που ακολουθεί.
 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=fBBvOUtPPlw"]

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά το eCommerce & Digital Marketing Conference North 2020

Σε συνέχεια των επιτυχημένων διοργανώσεων των τελευταίων τριών ετών, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη το ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον για ενημέρωση για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιακής διαφήμισης στην Βόρεια Ελλάδα, ανακοινώθηκε η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2020.



Πρόκειται για μία συνεδριακή εκδήλωση, η οποία θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 8 Απρίλιου, στο THE MET HOTEL, στη Θεσσαλονίκη.

Το επίσημο Web site του ECDM Conference North 2020 βρίσκεται στον αέρα και περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες.

Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2020, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το συνέδριο χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 10 Μαρτίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή, 1 διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Expo Conference North 2020 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που υπάρχει στο ecdmexpo.com.

Χώρος διεξαγωγής: THE MET HOTEL, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 8 Απριλίου 2020.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Παγκόσμια συμφωνία έως τον Ιούλιο για τον ψηφιακό φόρο;

Πιο πρόσφορο αρχίζει να γίνεται το έδαφος για την επιβολή ενός ελάχιστου φορολογικού συντελεστή επί των κερδών των τεχνολογικών κολοσσών. Μετά από πολυετείς ατελέσφορες προσπάθειες σε παγκόσμιο, αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο, για τον λεγόμενο ψηφιακό φόρο, η διεθνής κοινότητα φαίνεται ότι βρίσκεται καθοδόν για την επίτευξη μιας σχετικής συμφωνίας.

Το έδαφος για την αίσια κατάληξη των πολυετών προσπαθειών επιβολής φορολογίας στα κέρδη των πολυεθνικών της τεχνολογίας ανοίγει η επιτευχθείσα συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Γαλλίας για τον λεγόμενο φόρο GAFA (από τα αρχικά των Google, Apple, Facebook, Amazon). Οι δύο πλευρές, μετά από διαμάχη αρκετών μηνών, αποφάσισαν να αφήσουν τη διμερή διαφωνία τους και να ενώσουν τις δυνάμεις τους για την εύρεση μιας παγκόσμιας λύσης, υπό την «ομπρέλα» του ΟΟΣΑ.

ΗΠΑ και Γαλλία βρισκόταν σε έναν άτυπο διπλωματικό «πόλεμο» μετά από την απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης να επιβάλλει τον αποκαλούμενο φόρο GAFA στους αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς. Πλέον, όπως ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών των δύο χωρών, οι δύο πλευρές αποφάσισαν να ξεκινήσουν τις διαδικασίες για τη θεσμοθέτηση διεθνών κανόνων σχετικά με τη διασυνοριακή φορολόγηση των ψηφιακών ομίλων.

Μάλιστα, ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ, Άνχελ Γκουρία, μιλώντας σε πάνελ στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, εξέφρασε την ελπίδα ότι μπορεί να υπάρξει προσχέδιο μιας διεθνούς συμφωνίας επί του θέματος έως τον Ιούλιο. Να σημειωθεί ότι εφόσον επιτευχθεί η συμφωνία θα συνιστά την πρώτη αναμόρφωση των διεθνών φορολογικών κανόνων από τη δεκαετία του 1920 και μετά. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Lorraine Higgins: Η Ευρώπη πρέπει να επενδύσει σε ψηφιακά δίκτυα και υπηρεσίες

Η κυρία Lorraine Higgins, είναι Director of Strategy and Public Policy της MKC communications. Έχει διατελέσει στο Διοικητικό Συμβούλιο του συνδέσμου Ecommerce Europe, ενώ εργάζεται και ως εξωτερική σύμβουλος, μεταξύ άλλων, σε εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Google και η SalesForce.

Στην ομιλία της στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo Southeastern Europe 2019, παρουσίασε την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και ανέλυσε τις προκλήσεις και τα βήματα που πρέπει να γίνουν στο μέλλον, για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη των εταιρειών και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
 
Επίσης, σημείωσε τη σπουδαιότητα της στήριξης των ηλεκτρονικών καταστημάτων και κατ' επέκταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου εκ μέρους των κυβερνήσεων σε κάθε χώρα. Οι λόγοι είναι προφανείς και υπαγορεύονται από τις συνήθειες των πολιτών στον 21ο αιώνα, ειδικά τη "συνδεδεμένη" νέα γενιά, αλλά και από την ανάγκη των κρατών να αποκομίσουν φόρους από την εγχώρια εμπορική δραστηριότητα, εφόσον "κρατήσουν" τους καταναλωτές εντός των συνόρων και δεν αγοράσουν από κάποιο e-shop του εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε τη δράση 5 σημείων που ανέπτυξε στην Ιρλανδία προς αυτή την κατεύθυνση και τα αποτελέσματά της, καθώς και σειρά προτάσεων για την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου σε εθνικό και πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Μπορείτε να δείτε την ομιλία της κυρίας Higgins στο βίντεο που ακολουθεί.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=TTgJ4Uirufs"]

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέα παγκόσμια κινητικότητα για τον “ψηφιακό φόρο”

Στην παγκόσμια πολιτική ατζέντα επανέρχεται το ζέον θέμα της φορολόγησης των πολυεθνικών της τεχνολογίας, το οποίο εδώ και χρόνια απασχολεί τη διεθνή κοινότητα, χωρίς να έχει - μέχρι σήμερα - τελεσφορήσει καμία προσπάθεια επιβολής του. Tο θέμα του λεγόμενου “ψηφιακού φόρου” βρέθηκε στο επίκεντρο της επικοινωνίας του Προέδρου Donald Trump με τον Γάλλο Πρόεδρο Emmanuel Macron.

Aνάμεσα στις δύο χώρες επικρατεί ένας άτυπος διπλωματικός “πόλεμος” μετά από την απόφαση της Γαλλίας να επιβάλει τον αποκαλούμενο φόρο GAFA (από τα αρχικά των Google, Apple, Facebook, Amazon), στους αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς.

Σύμφωνα με γαλλικές διπλωματικές πηγές, οι δύο Πρόεδροι συμφώνησαν να αναζητήσουν, έως τα τέλη του 2020, κοινό τόπο συνεννόησης εντός του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). 

Με τη συμφωνία - εφόσον επιβεβαιωθεί – εκτονώνεται, τουλάχιστον προς ώρας, η ένταση μεταξύ των δύο χωρών, οι οποίες έχουν βρεθεί σε ανοιχτή σύγκρουση μετά την απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης, η οποία προκάλεσε την έντονη αντίδραση των ΗΠΑ, με τις τελευταίες να προειδοποιούν με εμπορικά… αντίποινα, μέσω της επιβολής δασμών σε γαλλικά προϊόντα, όπως η σαμπάνια.

Ο Πρόεδρος Macron δήλωσε ότι είχε μια “εξαιρετική συζήτηση” με τον Ντόναλντ Τραμπ, αναφορικά με το φόρο στις ψηφιακές υπηρεσίες, τονίζοντας πως οι δύο χώρες θα συνεργαστούν για την αποτροπή ενός ενδεχόμενου δασμολογικού πολέμου. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη εξαγόρασαν το caremarket.gr

Στην εξαγορά της ηλεκτρονικής πλατφόρμας caremarket.gr από την εταιρεία YODA Α.Ε. προχώρησε η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, με στόχο τη σταδιακή μετάβασή της σε μία νέα ψηφιακή εποχή.

Η caremarket.gr θα συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα, ενώ οι χρήστες της θα αποκτήσουν σταδιακά πρόσβαση σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων, σε τιμές «τόσο φθηνά όσο πουθενά», απολαμβάνοντας την υψηλή ποιότητα και την άριστη εξυπηρέτηση που συνοδεύουν το όνομα «Σκλαβενίτης».

Η πλήρης ενσωμάτωση της πλατφόρμας στην επιχείρηση θα πραγματοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, όταν η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης εναρμονίσει τη λειτουργία της caremarket.gr με το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που εφαρμόζει σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες της.

Σημειώνεται πως η εταιρεία θα απορροφήσει το σύνολο των 50 εργαζομένων της caremarket.gr και μακροπρόθεσμα σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες logistics της πλατφόρμας, δημιουργώντας περαιτέρω σημεία διανομής των προϊόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές.

 «Θέτοντας σταθερά σε προτεραιότητα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, στόχος της επιχείρησης είναι να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, πάντα με βάση το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που ισχύουν από την πρώτη ημέρα ίδρυσής της. Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί το πρώτο βήμα της επιχείρησης προς τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν και σε online περιβάλλον μία ευρεία ποικιλία προϊόντων σε τιμές "τόσο φθηνά όσο πουθενά" και την άριστη ποιότητα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ», δήλωσε ο Λάμπρος Παπακοσμάς, Εντεταλμένος Σύμβουλος στη διοίκηση της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης.

O Όμιλος "ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ" αριθμεί 497 καταστήματα και 28.300 εργαζομένους.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΥΣ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η πορεία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα και την Ευρώπη

Η κυρία Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος του GR.EC.A, εγκαινίασε τις εργασίες του κεντρικού συνεδρίου της ECDM Expo Southeastern Europe 2019 και στην ομιλία της παρουσίασε μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για την πορεία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ευρώπη, αλλά και στη χώρα μας.

Ξεκινώντας με στοιχεία από τη μελέτη του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καταρχήν, καταδείχτηκε το ανοδικό penetration που έχει το Ιnternet στην Ευρώπη και φτάνει στο 83% του πληθυσμού. Στη χώρα μας, που κατάφερε τα τελευταία χρόνια να κλείσει την ψαλίδα, το αντίστοιχο ποσοστό βρίσκεται στο 77%.

Αυξημένη διείσδυση υπάρχει στην Ευρώπη και για το e-shopping, τα ποσοστά του οποίου ποικίλουν από χώρα σε χώρα και κυμαίνονται από 22% έως 88%. Στην Ελλάδα, το ποσοστό υπολογίζεται στο 49%, κάτι που σημαίνει ότι ένας στους δύο χρήστες που βρίσκονταν online το 2019 έκανε τουλάχιστον μία αγορά από κάποιο e-shop.

Για το 2019, ο τζίρος των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ευρώπη αναμένεται να διαμορφωθεί στα 621 δισ. ευρώ, ενώ κατά μέσο όρο ξοδεύονται 1.464 ευρώ από κάθε χρήστη που πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Στη Βόρεια Ευρώπη αγοράζουν περισσότερο online και κάθε χρήστης ξοδεύει κατά μέσο όρο περί τα 2.000 ευρώ, ενώ στη δική μας περιοχή, αυτή της Νότιας Ευρώπης (Κύπρος, Ελλάδα, Ιταλία, Κροατία, Μάλτα, Ισπανία, Πορτογαλία, Τουρκία) ο μέσος όρος διαμορφώνεται περίπου στα 1.000 ευρώ.

Η κ, Φραϊδάκη παρουσίασε στοιχεία και από την έρευνα του Ελληνικού Eργαστηρίου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Επιχειρείν (ELTRUN) για το 2018, τα οποία είχαν, βεβαίως, ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αφού αφορούν στη δική μας πραγματικότητα.

Ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης, ήταν ότι οι χρήστες που είχαν πρόσβαση στο Internet απο mobile συσκευή (tablet ή smartphone) αυξήθηκαν από 34% το 2017, στο 60% το 2018. Όμως, από αυτούς, μόλις το 20% πραγματοποίησαν αγορές από τη φορητή συσκευή τους, αφού δε νοιώθουν ασφάλεια για να προχωρήσουν σε αγορές από αυτή. Αντίθετα, οι χρήστες προτίμησαν στη συντριπτική τους πλειοψηφία να χρησιμοποιήσουν το PC τους για τις αγορές τους.

Ενδιαφέρον έχουν και τα στοιχεία για τις κατηγορίες των προϊόντων και υπηρεσιών που αγόρασαν οι έλληνες καταναλωτές. Οι δημοφιλέστερες ήταν οι εξής:

  • Κρατήσεις σε καταλύμματα αγόρασε το 50% των χρηστών
  • Ταξιδιωτικές υπηρεσίες το 46%
  • Delivery φαγητού το 43%
  • Μόδα/ένδυση το 42%
  • Προϊόντα τεχνολογίας το 40%
  • Φαρμακευτικά είδη το 39%

 

Όσον αφορά στις μεθόδους πληρωμής, το 64% των Ελλήνων καταναλωτών πλήρωσε για τις online αγορές του με χρεωστικές κάρτες, το 54% με αντικαταβολή και το 37% με πιστωτικές κάρτες.

Αυξημένο, σε σχέση με το παρελθόν, ήταν το ποσοστό όσων επέλεξαν ελληνικά e-shop για τις αγορές τους, αφού το 85% πραγματοποίησε το 80% των αγορών του από την Ελλάδα.

Τέλος, σημαντικό είναι το γεγονός ότι κατά 20% αυξήθηκαν το 2018 το πλήθος των αγορών και η μέση αξία του καλαθιού, σε σχέση με το 2017.

Μπορείτε να δείτε την ομιλία της κυρίας Φραϊδάκη στο βίντεο που ακολουθεί.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=4XF8BeM8sSY&"]

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search