eCommerce

Τα 2 δισ. ευρώ θα αγγίξει ο τζίρος του e-commerce στην Ελλάδα φέτος

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2020 στην Ελλάδα, αναμένονται στα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ αναμένεται να φτάσουν έως και τα 3,4 δισ. έως το 2024. Αν και η πρόβλεψη της Statista είναι ιδιαίτερα μετριοπαθής, αφού ο τζίρος αναμένεται να κυμανθεί γύρω στα 5 δισ. είναι δεδομένη η αυξητική τάση για την επόμενη τριετία και η αλματώδης ανάπτυξη του e-commerce στη χώρα, η οποία σύμφωνα με τον GR.EC.A για φέτος είναι της τάξης του 40%!

Οι αγορές που παράγουν τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα είναι η μόδα (800 εκατομμύρια δολάρια), ακολουθούμενη από τις ηλεκτρονικές συσκευές, τα παιχνίδια, προϊόντα χόμπι και DIY, τα έπιπλα, τα τρόφιμα και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας.

Η πανδημία coronavirus έχει επηρεάσει τον κόσμο από τις αρχές του 2020, επηρεάζοντας τόσο τους ανθρώπους όσο και τις επιχειρήσεις. Οι έμποροι λιανικής χωρίς ψηφιακό κανάλι πιάστηκαν εντελώς εκτός επιφυλακής όταν οι κυβερνήσεις επέβαλαν κανόνες κοινωνικής απόστασης στο απόγειο της πανδημίας.

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού έχει επηρεάσει ολόκληρο τον πλανήτη από τις αρχές του 2020, τόσο τους πολίτες όσο και τις επιχειρήσεις. Οι έμποροι λιανικής χωρίς ψηφιακό κανάλι πιάστηκαν εντελώς απροετοίμαστοι, όταν οι κυβερνήσεις επέβαλαν κανόνες κοινωνικής απόστασης και κλείσιμο επιχειρήσεων στο πρώτο απόγειο της πανδημίας.

Οι εξελίξεις στην τεχνολογία, σε συνδυασμό με την αλλαγή τής συμπεριφοράς των καταναλωτών, οδήγησαν στην ανάπτυξη διαδικτυακών καναλιών για τους λιανοπωλητές, λόγω της προσβασιμότητας, της ποικιλομορφίας και της ευκολίας. Επιπλέον, η άνοδος των ιστότοπων και των εφαρμογών για κινητά, έχει ωθήσει την ωριμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε νέα επίπεδα: περισσότερο από το ένα τρίτο των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν προέλθει από τη χρήση smartphone το 2019.

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα της αγοράς που προέρχονται από διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% σε μια περίοδο 2 ετών, από το 2017 έως το 2019. Το έτος-σταθμός, το 2020, επιταχύνει αυτή τη θετική τάση: οι πελάτες έχουν αναγκαστεί να "μείνουν μέσα" και η διέξοδός τους είναι να παραγγείλουν online. Για παράδειγμα, το 13% των ευρωπαίων καταναλωτών έψαξαν για λιανοπωλητές online για πρώτη φορά. Κατά συνέπεια, οι ψηφιακοί παίκτες έχουν ωφεληθεί πάρα πολύ. Επιπλέον, θα συνεχίσουν να βγαίνουν ωφελημένοι έως ότου αντιμετωπιστεί η κρίση του νέου κορωνοϊού, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο εμφανίζεται ως η ασφαλέστερη επιλογή για ψώνια, ακόμη και αν τα φυσικά καταστήματα είναι ανοικτά.

Αλληλένδετα φυσικά και ψηφιακά κανάλια

Παρόλο που το ψηφιακό κανάλι καθίσταται επιτακτικό, οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να ξεχνούν το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο. Για παράδειγμα, το 80% των πωλήσεων της βιομηχανίας μόδας συμβαίνουν συνήθως μέσα στο φυσικό κατάστημα, καθώς τίποτα δεν ξεπερνά την εμπειρία του πελάτη - ακόμη και ψηφιακοί λιανοπωλητές και αγορές που ανοίγουν ανοιχτές εκθέσεις, είτε αναδυόμενες είτε μόνιμες.

Παρόλο που το ψηφιακό κανάλι καθίσταται επιτακτικό, οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να ξεχνούν το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο. Για παράδειγμα, το 80% των πωλήσεων της βιομηχανίας μόδας πραγματοποιούνται συνήθως μέσα στα φυσικά καταστήματα, καθώς τίποτα ψηφιακό δεν ξεπερνά τη "φυσική" εμπειρία του πελάτη.

Ως έμπορος λιανικής, ο συνδυασμός φυσικών καταστημάτων και ψηφιακού καναλιού είναι η καλύτερη προσέγγιση, διότι ο πελάτης εκτιμά ότι έχει την επιλογή να περιηγηθεί, να συγκρίνει και να παραγγείλει αντικείμενα στο διαδίκτυο, παρά το γεγονός ότι προτιμά να πραγματοποιεί αγορές εντός του φυσικού χώρου. Επομένως, η ευελιξία των πολλαπλών καναλιών είναι το κλειδί για το μέλλον του εμπορίου.Ως έμπορος λιανικής, ο συνδυασμός φυσικών καταστημάτων και ψηφιακού καναλιού είναι η καλύτερη προσέγγιση, διότι ο πελάτης εκτιμά ότι έχει την επιλογή να περιηγηθεί, να συγκρίνει και να παραγγείλει αντικείμενα στο διαδίκτυο, παρά το γεγονός ότι προτιμά να πραγματοποιεί αγορές εντός του χώρου. Επομένως, η ευελιξία πολλαπλών καναλιών είναι το κλειδί για το μέλλον της εμπορικής βιομηχανίας.

Η αλήθεια είναι ότι το ψηφιακό εμπόριο είναι επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις και όσο περισσότερο καθυστερούν να δραστηριοποιηθούν σε αυτό, τόσο περισσότερο θα βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Ευτυχώς, η VTEX, με τον εκπληκτικό λόγο χρόνου-προς-έσοδα, μπορεί να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έτοιμο προς λειτουργία σε μόλις 10 ημέρες. Επιπλέον, μπορεί να ενημερώνεται αυτόματα και είναι πλήρως επεκτάσιμο, εξασφαλίζοντας χαμηλό TCO και ετοιμότητα για περιόδους εκπτώσεων και προσφορών.

Η ομορφιά του omnichannel!

Με το 90% των πελατών να αναμένουν συνεπή αλληλεπίδραση μεταξύ των καναλιών, η συνέργειά τους αναμένεται να αυξήσει τους πιστούς πελάτες και να οδηγήσει την αφοσίωση στην επιχείρηση σε νέα ύψη. Η πλατφόρμα VTEX προσφέρει την επιθυμητή omnichannel εμπειρία, ενοποιώντας τη διαδικτυακή και την εμπειρία εντός του φυσικού καταστήματος, για μια πραγματικά ολοκληρωμένη εμπειρία των πελατών. Όλα τα κανάλια - φυσικό κατάστημα, ιστότοπος για κινητά, ιστότοποι για επιτραπέζιους υπολογιστές, mobile apps, IoT - συνδέονται με διαφάνεια και ευελιξία, προς όφελος των καταναλωτών και της επιχείρησης.

Marketplaces: πέρα από το συμβατικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Μια πρόσφατη έκθεση της Gartner με τίτλο "10 Things COVID-19 Will Change in Digital Commerce" προβλέπει την επιτάχυνση της δημιουργίας και της βελτίωσης των marketplaces ως συμπληρωματικών διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων. Είναι εύκολο να καταλάβουμε το γιατί. Από τη μία, ένας έμπορος μπορεί να βρει νέους πελάτες και να επωφεληθεί από πωλήσεις σε διαφορετικές αγορές. Από την άλλη, μπορεί κάποιος έμπορος να δημιουργήσει ένα marketplace, ενσωματώνοντας άλλους πωλητές. Αυτό είναι χρήσιμο και ευκολότερο όταν το είδος των εμπορευμάτων δεν είναι πολύ διαφορετικό μεταξύ των πωλητών. Τα marketplaces έχουν καθιερωθεί ως νικητές εδώ και καιρό, αφού το 50% των παγκόσμιων διαδικτυακών πωλήσεων πραγματοποιούνται σε marketplaces.

Η VTEX έχει αναγνωρίσει τη σημασία των online marketplaces και ως απάντηση σε αυτή την ανάγκη, έχει γίνει ο πρώτος πλήρως ολοκληρωμένος πάροχος πλατφόρμας εμπορίου - OMS - marketplace. Μέσω της υπερσύγχρονης αρχιτεκτονικής της, η πλατφόρμα της VTEX βρίσκεται πίσω από περισσότερα από 160 marketplaces παγκοσμίως, σε πάνω από 28 χώρες.

Το μέλλον είναι συνεργατικό

Περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να μάθουν η μία από την άλλη και να μοιράζονται δεδομένα και πληροφορίες, προκειμένου να ξεπεράσουν αυτές τις δύσκολες στιγμές. Η οικοδόμηση ισχυρών επιχειρηματικών σχέσεων είναι απαραίτητη, είτε όταν μιλάμε για συνεργασία με πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές ή ακόμα και ανταγωνιστές.


"Το μέλλον του εμπορίου αφορά στο να είμαστε συνεργατικοί, να αξιοποιούμε τα marketplaces και να παρέχουμε κορυφαίες εμπειρίες στους πελάτες", δήλωσε ο Mariano Gomide de Faria, συνιδρυτής και συν-διευθύνων σύμβουλος της VTEX.

Η VTEX, η πρώτη και μοναδική ολοκληρωμένη πλατφόρμα εμπορίου-marketplace-OMS στον κόσμο, που πλέον δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, τον Σεπτέμβριο του 2020 έλαβε τον πιο πρόσφατο γύρο χρηματοδότησής της, κερδίζοντας συνολικά 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποτίμηση και τοποθετώντας την εταιρεία στον χώρο των "tech unicorn".

Επίσης, τον Σεπτέμβριο, η VTEX αναδείχθηκε ως "Ηγέτης" μεταξύ των προμηθευτών πλατφόρμας ψηφιακού εμπορίου στη δημοσίευση της IDC MarketScape του "B2C Digital Commerce IDC 2020". Η πλατφόρμα απέκτησε αυτόν τον τίτλο με βάση τη σύγχρονη αρχιτεκτονική της, την ενσωματωμένη λειτουργικότητα του marketplace και το OMS (Σύστημα Διαχείρισης Παραγγελιών) καθώς και την άψογη υποστήριξη πελατών.

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.vtex.com ή επικοινωνείστε απευθείας με τον εκπρόσωπο της VTEX για την ελληνική αγορά, Kiril Dinov, στο kiril.dinov [at] vtex.com.br

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Μια πρόσφατη έκθεση της Gartner με τίτλο "10 Things COVID-19 Will Change in Digital Commerce" προβλέπει την επιτάχυνση της δημιουργίας και της βελτίωσης των αγορών ως συμπληρωματικών διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων. Είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί. Από τη μία πλευρά, ένας λιανοπωλητής μπορεί να βρει νέους πελάτες και να συλλάβει τις πολύ απαραίτητες πωλήσεις με πωλήσεις σε διαφορετικές αγορές. Από την άλλη πλευρά, οι λιανοπωλητές μπορούν να γίνουν αγορές ενσωματώνοντας άλλους πωλητές. Αυτό είναι χρήσιμο όταν το απόθεμα δεν είναι αρκετά διαφορετικό. Το Marketplaces έχει καθιερωθεί ως οριστικοί νικητές από πολύ καιρό, με το 50% των παγκόσμιων διαδικτυακών πωλήσεων να πραγματοποιούνται σε αγορές.

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2020 στην Ελλάδα είναι 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αυξηθούν έως 3,4 έως το 2024. Οι βιομηχανίες που παράγουν τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα είναι η μόδα (800 εκατομμύρια δολάρια), ακολουθούμενη από την Electronics & Μέσα μαζικής ενημέρωσης, παιχνίδια, χόμπι και DIY, έπιπλα και συσκευές και τρόφιμα και προσωπική φροντίδα

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2020 στην Ελλάδα είναι 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αυξηθούν έως 3,4 έως το 2024. Οι βιομηχανίες που παράγουν τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα είναι η μόδα (800 εκατομμύρια δολάρια), ακολουθούμενη από την Electronics & Μέσα μαζικής ενημέρωσης, παιχνίδια, χόμπι και DIY, έπιπλα και συσκευές και τρόφιμα και προσωπική φροντίδα

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2020 στην Ελλάδα είναι 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αυξηθούν έως 3,4 έως το 2024. Οι βιομηχανίες που παράγουν τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα είναι η μόδα (800 εκατομμύρια δολάρια), ακολουθούμενη από την Electronics & Μέσα μαζικής ενημέρωσης, παιχνίδια, χόμπι και DIY, έπιπλα και συσκευές και τρόφιμα και προσωπική φροντίδα

Δημιουργώντας ένα επιτυχημένο online Marketplace

Μέρος 1ο - Επιλέγοντας μοντέλο χρέωσης

Οι online αγορές αποτελούν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, αφού λόγω της πληθώρας σε μεμονωμένα e-shop είναι πλέον δύσκολο για τους επισκέπτες να βρουν αυτό που ψάχνουν στις καλύτερες τιμές, αλλά και για τους Online εμπόρους είναι επίσης δύσκολο να πλησιάσουν τους πελάτες τους. 

Αυτό το πρόβλημα έρχονται να λύσουν οι Online Αγορές ή αλλιώς Marketplaces. Μαζεύουν σε ένα χώρο όλα τα προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα και τα παρουσιάζουν στον επισκέπτη με πολλά και διαφορετικά κριτήρια επιλογής, ανάλογα με τις ανάγκες του επισκέπτη. Προσφέρουν μεγάλη ποικιλία σε εναλλακτικές λύσεις και τιμές, ενώ προσγγίζουν το marketing πιο συγκεντρωτικά.

Και φυσικά, η μεγάλη ευκαιρία εδώ, για μικρότερες επιχειρήσεις που θέλουν να ξεχωρίσουν με ένα marketplace, είναι η εξειδίκευση σε ένα είδος (niche marketplace) ώστε να χτιστεί στο κοινό η άποψη, ότι αν θέλω να βρώ τα πάντα π.χ. για ελαστικά αυτοκινήτου, θα πάω σ΄αυτό το marketplace όπου έχει όλους τους online εμπόρους ελαστικών, πολλές προσφορές, tips και εξειδικευμένεη βοήθεια. Με άλλα λόγια, είναι ο ειδικός στα ελαστικά.

Βέβαια, όσο όμορφα και να ακούγονται όλα αυτά, κρύβονται πολλά ζητήματα που πρέπει κάποιος να σκεφτεί και να σχεδιάσει προτού καν ξεκινήσει την κατασκευή ενός marletplace, για να αποφύγει σοβαρές παγίδες που κοστίζουν.

Σε αυτό το άρθρο, θα καλύψουμε ένα από τα πιο σοβαρά θέματα, που είναι ο τρόπος πληρωμής και που αποτελεί ένα αρκετά πολύπλοκο θέμα για ένα marketplace.

Βασικά Μοντέλα Χρέωσης

Καταρχήν, θα πρέπει να αποφασιστεί το μοντέλο χρέωσης προς τους πωλητές για τις υπηρεσίες που θα τους προσφέρει το marketplace:

- Συνδρομητικό, εφόσον καταβάλουν μια μηνιαία συνδρομή, χωρίς καμία συμμετοχή του marketpalce στις πωλήσεις

- Προμήθεια επί των πωλήσεων που θα κάνει o κάθε έμπορος στο marketplace

- Μεικτό μοντέλο, που περιέχει συνδυασμό και των δύο προηγούμενων μοντέλων

Το κάθε μοντέλο μπορεί να αναλυθεί ακόμη περισσότερο, αλλά εδώ δεν είναι αυτο τόσο σημαντικό. Το σημαντικό είναι ποια θα είναι η λύση, γιατί θα καθορίσει και τον τρόπο πληρωμής του επισκέπτη στο ταμείο, αλλά και την αμοιβή του marketplace για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Μην ξεχνάτε ότι μια online αγορά έχει 2 πελάτες: Τον Πωλητή και τον Επισκέπτη / Πελάτη του πωλητή.

Το Συνδρομητικό μοντέλο είναι σχετικά απλό, αφού με μία σταθερή μηνιαία ή ετήσια συνδρομή με διάφορα κριτήρια (για παράδειγμα αριθμός προϊόντων) μπορεί το marketplace να προπληρώνεται και να παρέχει τις υπηρεσίες του. Ο τρόπος αυτός έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το βασικό που πρέπει να σκεφτείτε, είναι ότι θα πρέπει να έχει ένα μεγάλο αριθμό πωλητών σε premium πακέτα προβολής στο marketplace, ώστε να μπορέσει αποδώσει κέρδος αυτό το μοντέλο. Πεονέκτημα αποτελεί το χαμηλό κόστος διαχείρισης, αφού τις παραγγελίες και ό,τι αφορά αυτές, τις διαχειρίζονται αποκλειστικά οι ίδιοι οι πωλητές. Τo marketplace απλά ενοικιάζει το χώρο προβολής.

Η πληρωμή εδώ μπορεί να γίνεται απευθείας στο λογαριασμό του κάθε πωλητή με το δικό του τρόπο πληρωμής, χωρίς τη συμμετοχή του marketplace σε κάποιο σημείο της διαδικασίας αυτής. Το τιμολόγιο, επίσης, κόβεται απευθείας από τον πωλητή στον πελάτη και επιπλεόν η ενασχόληση με επιστροφές, προβλήματα στην παράδοση κ.λπ. διαχειρίζονται και πάλι από τον πωλητή, πάντα βέβαια με την επίβλεψη του marketplace.

Τα επόμενα δύο μοντέλα, "Προμήθεια" και "Μεικτό", που περιέχουν τη συμμετοχή τού marketplace με ποσοστό επί των πωλήσεων, είναι πιο πολύπλοκα, αλλά και πιο επικερδή, αφού το κέρδος του marketplace είναι άμεσα συνδεδεμένο με την απόδοση του marketplace: περισσότερες πωλήσεις = περισσότερη προμήθεια.

Σ' αυτό το μοντέλο ο τρόπος πληρωμής προσφέρεται από το ίδιο το marketplace, καθώς και η τιμολόγηση αλλά και η διαχείρηση τηλεφώνων, παραπόνων και επιστροφών. Το κόστος είναι αυξημένο λόγω της ανάγκης προσωπικού, σε αντίθεση με το πρώτο μοντέλο. Επιπλέον, υπάρχει και η ανάγκη για τη σύναψη συμφωνίας με ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για τη διαχείρηση των πληρωμών, το διαμοιρασμό των χρημάτων στους πωλητές και την είσπραξη της προμήθειας του marketplace από κάθε πώληση.

Αυτό γίνεται αυτόματα και άμεσα από το συνεργάτη που θα επιλέξετε να αναλάβει το κομμάτι των πληρωμών, και που θα πρέπει βασει Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας να είναι ένα εγκεκριμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα από την Τράπεζα της Ελλάδος. Και βέβαια, θα πρέπει το σύστημα αυτό να είναι ικανό να διενεργήσει επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, σε ανάλογη περίπτωση. 

Θα πρέπει βέβαια να λάβετε υπόψιν και το φορολογικό θέμα, αφού θα υπάρχουν αρκετά παραστατικά που πρέπει να εκδοθούν, προς πελάτες αλλά και προς πωλητές για τη μεταφορά των χρημάτων από τις πωλήσεις τους

Ένα εναλλακτικό Μοντέλο Χρέωσης

Μπορεί βέβαια να χρησιμοποιηθεί και ένα τέταρτο μοντέλο χρέωσης, όπου το marketplace συμμετέχει μεν στα κέρδη του πωλητή με προμήθεια, η οποία όμως καταβάλεται σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα (για παράδειγμα μια φορά την εβδομάδα ή μια φορα το μήνα). Αυτό γίνεται παρακολουθώντας τις πωλήσεις με ανάλογα εργαλεία που διαθέτει το λογισμικό του marketplace και την αυτόματη έκδοση χρέωσης με το ανάλογο ποσό για κάθε πωλητή, ώστε να πληρωθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Το μοντέλο αυτό απαλείφει την ανάγκη για διαμεσολάβηση ενός Χρηματοπιστωτικού Ιδρύματος, και κάθε πωλητής μπορεί να λαμβάνει τα χρήματά του απευθείας, ενώ δεν υπάρχει τιμολόγηση από το marketplace. Επίσης, η επαφη για επιστροφές, παράπονα κ.λπ. με τους πελάτες, γίνεται απευθείας από τον κάθε πωλητή. Αυτό, φυσικά, αυτόματα μειώνει το κόστος διαχείρισης για το marketplace.

Προσοχή όμως! Ενώ δείχνει ιδανικό μοντέλο, απαιτεί στενή παρακολούθηση των πωλήσεων και εξασφάλιση της πληρωμής τής προμήθειας από τον κάθε πωλητή. Επίσης, με αυτό το μοντέλο, επειδή η συναλλαγή γίνεται απευθείας με τον κάθε πωλητή, στην ουσία αφήνετε την εικόνα και τη φήμη του marketplace στους πωλητές σας.

Το Λογισμικό

Το Multi-Vendor, το εξειδικευμένο λογισμικό της CS-Cart για τη δημιουργία ενός Marketplace, με τις 3 διαφορετικές εκδόσεις του (Multi-Vendor, Multi-Vendor, Plus και Multi-Vendor Ultimate) μπορεί να καλύψει κάθε παραπάνω σενάριο και μοντέλο χρεώσης, αφού κάθε έκδοση έχει τον ανάλογο χαρακτηρηστικό τρόπο χρέωσης για να επιλέξετε, ανάλογα με το τι έχετε σχεδιάσει να υλοποιήσετε.

markeplace1

Επικοινωνήστε μαζί μας, για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ποιο μοντέλο σας ταιράζει και γιατί. Καλέστε μας, ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ www.cs-cart.gr/epikoinonia

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Fimble: To πιο ολοκληρωμένο F&B Software για καταστήματα εστίασης στην Ελλάδα

-Advertorial-

Λύση στην πρόσφατη κρίση που έπληξε τις επιχειρήσεις εστίασης έρχεται να δώσει το Fimble προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών παραγγελιών, με δυνατότητα delivery.

Με πολυετή εμπειρία και συνεργασία με εταιρείες όπως η Domino's, Mikel, ο Πρόεδρος, Γρηγόρης Μικρογεύματα, eKioskys και άλλες, στοχεύει στην ανάπτυξη των καταστημάτων εστίασης, στην μεταμόρφωση της online παρουσίας τους αλλά και στην ενίσχυση των ψηφιακών τους πωλήσεων χρησιμοποιώντας ισχυρά εργαλεία για την αποτελεσματική απόκτηση, εξυπηρέτηση και επανάκτηση των πελατών.

H πλατφόρμα προσφέρει:

  • Πρωτοποριακές λύσεις online & in-store παραγγελιοληψίας προσαρμοσμένες στο brand της κάθε επιχείρησης, με απόλυτο έλεγχο των πελατών και των δεδομένων και χωρίς προμήθεια ανά συναλλαγή.
  • Μεγάλο εύρος εργαλείων marketing για προσέγγιση νέων πελατών, αύξηση πωλήσεων και ενεργοποίηση πελατών.
  • Ενιαίο διαχειριστικό σύστημα με ευκολία χρήσης, υψηλά επίπεδα ασφαλείας και εργαλεία νέας γενιάς για παρακολούθηση, διαχείριση και στατιστικές αναφορές παραγγελιών, οδηγών και δρομολόγησης, προσωπικού, marketing, λειτουργίας, επικοινωνίας και περιεχομένου.

 

Η ομάδα του Fimble, η οποία εξειδικεύεται από το 2008 στην ανάπτυξη web και mobile εφαρμογών στον τομέα της εστίασης, μετασχηματίζει τις ανάγκες των πελάτων της σε πραγματικά καινοτόμες και δημιουργικές επιχειρηματικές λύσεις.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα καθώς και τα συνδρομητικά πλάνα στο www.fimble.gr.

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε, με την ομάδα του Fimble, μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στο 2109737999.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πως το Facebook Shops μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας

Μια νέα υπηρεσία, η "Facebook Shops", ή, στα ελληνικά "Καταστήματα Facebook", επιτρέπει πλέον στις επιχειρήσεις να παρουσιάζουν και να πουλάνε τα προϊόντα τους με ευκολία σε Facebook και Instagram! Τη νέα υπηρεσία ανακοίνωσε ο CEO του Facebook Mark Zuckenberg, και αποτελεί μία νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργεί καινούργια δεδομένα στην αγορά.

Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων θα μπορούν να δημιουργούν ένα «κατάστημα» στη σελίδα τους, προσθέτοντας έναν κατάλογο προϊόντων, τα οποία οι χρήστες θα βλέπουν και θα μπορούν να αγοράζουν. Η πρόσθεση των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε χειροκίνητα είτε χρησιμοποιώντας το XML αρχείο του καταστήματος, στην περίπτωση που υπάρχει ήδη κάποιο e-shop.

Τα Shops ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους στις ΗΠΑ και θα έρθουν και στο Instagram το καλοκαίρι, ενώ σταδιακά θα διατεθούν και στον υπόλοιπο κόσμο. Επιπλέον, το Facebook σκοπεύει να ενεργοποιήσει τις απευθείας αγορές μέσα από τα live streams.

Τι σημαίνει όμως αυτή η νέα πρωτοβουλία του Facebook για εσάς και την επιχείρηση σας; Στην Action Digital είμαστε εδώ για να σας δώσουμε όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας!

Το υφιστάμενο Facebook shop μου θα διαγραφεί;

Όχι. Η εταιρεία λανσάρει το καινούργιο update με νέο interface που θα σας δώσει τη δυνατότητα να μεταφέρετε όλα σας τα προϊόντα στο καινούργιο λειτουργικό περιβάλλον, με την επιπλέον δυνατότητα να συνδέσετε και άλλους λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram.

Πρέπει να πληρώσω;

Οχι. Το Facebook Shops είναι δωρεάν εφαρμογή και είναι διαθέσιμη για όσους έχουν εταιρική σελίδα στο Facebook και Instagram, μαζί με εύκολες οδηγίες για τη ενεργοποίηση και χρήση.

Πως θα με βοηθήσει η επέκταση του Facebook Shop σε άλλες πλατφόρμες;

Με το να έχετε ένα κεντρικό σημείο επαφής για τις πωλήσεις σας, χωρίς να χρειάζεται να “κυνηγάτε” πελάτες σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον ως επιχείρηση θα μπορείτε να διαφημίζετε αυτόματα τα προϊόντα σας σε όλες τις πλατφόρμες που είναι συνδεδεμένες με το Facebook, κυρίως στο Instagram, ομαλά, χωρίς να χρειάζεται να διαφοροποιήσετε τις αναρτήσεις σας ή να τις προσαρμόσετε αναγκαστικά στους περιορισμούς του κάθε μέσου. Η αυτοματοποίηση στην προώθηση των προϊόντων και η άμεση πρόσβαση των καταναλωτών σε αυτά, θα έχει ως αποτέλεσμα την ομαλοποίηση του “ταξιδιού του αγοραστή” (buyer’s journey) και κατ’ επέκταση την άνοδο των πωλήσεων.

Πως θα μπορώ να διαφημίζω τα προϊόντα μου με αυτή τη νέα εφαρμογή;

Με το ανανεωμένο Facebook Shop, οι δυνατότητες διαφήμισης είναι πραγματικά άπειρες. Πλέον, οι αγορές θα μπορούν να γίνονται μέσω χορηγημένων διαφημίσεων, από το προφίλ της εταιρείας σας σε Facebook και Ιnstagram, να κάνετε τα προϊόντα tag σε Stories, ενώ στο άμεσο μέλλον θα επιτρέπεται ακόμα και σε live streams! Ως χρήστης, η νέα εφαρμογή θα σας επιτρέπει να κάνετε tag τα προϊόντα σας καθ’ όλη τη διάρκεια του live για να μπορούν όλοι όσοι σας παρακολουθούν να έχουν απευθείας πρόσβαση στο προϊόν.

Είσαστε στον χώρο της ομορφιάς και αποφασίσατε να συνεργαστείτε με influencer για να κάνει βίντεο με συμβουλές για μακιγιάζ, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της εταιρείας σας; Με τη νέα εφαρμογή θα μπορείτε να δείχνετε τα προϊόντα σας την ώρα του live stream και οι χρήστες θα μπορούν να τα αγοράζουν απευθείας! Μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι και η αγορά μέσω υπηρεσιών απευθείας μηνυμάτων, όπως το Facebook Messenger, Instagram Direct και WhatsApp.

Θα γίνονται δηλαδή οι αγορές απευθείας;

Όχι ακόμα. Αν και το Facebook βρίσκεται στο στάδιο δοκιμής μιας ασφαλούς υπηρεσίας αγορών μέσω της εφαρμογής. Όταν ο χρήστης ενδιαφερθεί για να αγοράσει ένα προϊόν, είτε μεταφέρεται στην ιστοσελίδα της επιχείρησης για να ολοκληρώσει τη διαδικασία πληρωμής είτε σε μία υπηρεσία εκτέλεσης διαδικτυακών πληρωμών, όπως το Paypal.

Πως μπορώ να αξιοποιήσω καλύτερα αυτή τη νέα εφαρμογή;

Η διευκόλυνση στη διαφήμιση προϊόντων που προσφέρει το Facebook είναι τεράστιας σημασίας για τις επιχειρήσεις, ιδίως τις μικρομεσαίες που δεν διαθέτουν τους τεράστιους προϋπολογισμούς για διαφήμιση και μάρκετινγκ που έχουν οι πολυεθνικές εταιρείες. Μια έξυπνη και αποτελεσματική καμπάνια digital marketing πλέον μπορεί να έχει άμεσα αποτελέσματα, αφού θα μπορείτε να δείτε το πόσο ανεβάζουν τις πωλήσεις σχεδόν αμέσως. Η αμεσότητα στην αγορά προϊόντων, μαζί με την ανάλυση αγοράς που προσφέρουν τα πολλά εργαλεία που διαθέτει το Facebook μπορούν να δώσουν στην επιχείρηση σας την ανταγωνιστικότητα που χρειάζεστε για να επιβιώσετε και να θριαμβεύσετε στη σημερινή, εύθραυστη αγορά.

Δεν είστε ακόμη σίγουροι για το πως το ανανεωμένο Facebook Shop μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας; Η Αction Digital είναι εδώ για να σας βοηθήσει!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Papaki: Εκτόξευση έως 129% σε κατοχυρώσεις domain για e-shop

Η εντυπωσιακή άνοδος σε κατοχυρώσεις domain για e-shop καταγράφει απόλυτα τον παλμό του εμπορίου στη χώρα μας, αλλά και τις αλλαγές που θα έρθουν στον κλάδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names στο τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop (αύξηση +93.6%) και το .store (αύξηση +129%). Φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν ότι πολλές επιχειρήσεις που μέχρι τώρα διέθεταν μόνο φυσική παρουσία ή μία απλή ιστοσελίδα, αναζήτησαν λύσεις – εν μέσω πανδημίας – με στόχο και τη δημιουργία e-shop, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία τους.

Πώς ένα e-shop θωρακίζει μία επιχείρηση;

Η πανδημία του Covid-19 δεν επηρέασε όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο. Αυτές που διέθεταν ή δημιούργησαν e-shop φαίνεται πως ευνοήθηκαν, λόγω της αυξημένης κίνησης στο e-commerce, μία καταναλωτική συνήθεια που φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει.

Επιπλέον, τα καταστήματα που διαθέτουν ένα εύχρηστο και λειτουργικό e-shop αυτομάτως αποκτούν μία σειρά πλεονεκτημάτων έναντι του ανταγωνισμού. Το κυριότερο είναι πως πλέον υπάρχουν δύο κανάλια πώλησης (φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα), που σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνητικά περισσότερους πελάτες.

Επομένως, η δημιουργία ενός αξιόπιστου και λειτουργικού e-shop, θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις του εμπορίου, ώστε να είναι θωρακισμένες για ενδεχόμενη επιστροφή σε lockdown αλλά και να δώσει ώθηση στην κάλυψη των ζημιών που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπαδουράκης, Head of Customer Service Quality του Papaki: «Υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα και ενδιαφέρον στα κανάλια επικοινωνίας μας σχετικά με το πώς να ξεκινήσει κάποιος την online παρουσία του και ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και στο κομμάτι του e-learning, στο πώς στήνεται μια αντίστοιχη πλατφόρμα, τι χρειάζεται κλπ.»

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Παρουσιάστηκαν επίσημα τα "Καταστήματα Facebook" από τον Mark Zuckerberg

Με διαδικτυακή ανάρτησή του ο Mark Zuckerberg παρουσίασε τα "Καταστήματα Facebook" (Facebook Shops), μια νέα υπηρεσία που στοχεύει να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να προβάλουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους online, στο Facebook και το Instagram.

Η υπηρεσία θα είναι δωρεάν και θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα για πρόσβαση των πελατών και στα δύο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα.

Στην ανακοίνωση του Zuckerberg αναφέρεται, μεταξύ άλλων:

Το Facebook δημιουργήθηκε για να σας συνδέσει με οτιδήποτε σας ενδιαφέρει. Αυτό σημαίνει, φίλους, οικογένεια, αλλά και προϊόντα και επιχειρήσεις. Εδώ και χρόνια, οι χρήστες χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές μας για να αγοράσουν και να πουλήσουν αντικείμενα -από τις πρώτες μέρες δημοσίευσης μιας φωτογραφίας ποδηλάτου με τη λεζάντα «προς πώληση» έως την πώληση του τραπεζιού σαλονιού σας στο Marketplace και τώρα τις τρέχουσες αγοραστικές τάσεις για προϊόντα μόδας  από τις αγαπημένες σας εταιρείες και τους influencers του Instagram. Ήταν τα άτομα που χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές μας και οραματίστηκαν το εμπόριο μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Τους βοηθάμε να κάνουν αυτό το όραμα πραγματικότητα.

Θέλουμε να παρέχουμε στους ανθρώπους ένα μέρος, όπου μπορούν να ζήσουν τη χαρά των αγορών έναντι της δουλειάς των αγορών. Και θέλουμε να βοηθήσουμε τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν και να διευκολύνουν τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να αγοράσουν πράγματα που αγαπούν.

Συνεργαζόμαστε επίσης πιο στενά με συνεργάτες όπως το Shopify, το BigCommerce, το WooCommerce, το Channel Advisor, το CedCommerce, το Cafe24, το Tienda Nube και το Feedonomics για να προσφέρουμε στις μικρές επιχειρήσεις την υποστήριξη που χρειάζονται. Ελπίζουμε ότι αυτά τα εργαλεία μπορούν να ανακουφίσουν από την πίεση που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις αυτή την περίοδο και να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προετοιμαστούν για το μέλλον.

Με την κίνηση αυτή, το Facebook επεκτείνεται στην αγορά τού ηλεκτρονικού εμπορίου, με τη νέα του υπηρεσία να ανταγωνίζεται ευθέως το Amazon και το eBay.

Δείτε περισσότερα για τη νέα υπηρεσία στις ελληνικές σελίδες βοήθειας του Facebook.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Βαριά πρόστιμα 880.000 ευρώ επιβλήθηκαν σε 4 ηλεκτρονικά καταστήματα

Διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 880.000 ευρώ σε 4 ηλεκτρονικά καταστήματα για παράβαση της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Τα πρόστιμα αφορούν στην παράβαση των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή στις συμβάσεις από απόσταση, καθώς και των διατάξεων για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Αναλυτικότερα, επιβλήθηκαν τα εξής πρόστιμα σε 4 εταιρείες:

1 . SHOP 44 ΜΟΝ.ΙΚΕ  – 300.000 ευρώ

2. F.S. ΝΤΙ ΚΛΙΚ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ – 300.000 ευρώ

3. KINITAKIAS MON.IKE – 200.000 ευρώ

4. F-PLAY ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ – 80.000 ευρώ

Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων επισημαίνει ότι φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από τις επιχειρήσεις σε βάρος των καταναλωτών δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά.

Καλεί τους καταναλωτές, εφόσον εντοπίζουν παρόμοιες πρακτικές στις καθημερινές τους συναλλαγές, να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520 της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Πρόσφατα, είχαν επιβληθεί πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ σε άλλα 5 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Εικόνα: athree23, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ecommerce Europe: Ανάκαμψη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου

Στα τέλη Μαρτίου, όταν το Ecommerce Europe δημοσίευσε την πρώτη του έκθεση για τις χώρες σχετικά με τον αντίκτυπο της επιδημίας του νέου κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι περισσότερες χώρες της ΕΕ αντιμετώπιζαν τα αυστηρότερα μέτρα κλειδώματος. Σύμφωνα με τη νέα έρευνα του Ecommerce Europe που διατέθηκε και περιλαμβάνει στοιχεία και από την Ελλάδα, φαίνεται ότι οι ευρωπαϊκές οικονομίες προσπαθούν σιγά-σιγά να βγουν από την κρίση, με το 95% των ερωτηθέντων να απαντούν ότι οι χώρες τους έχουν ξεκινήσει μια στρατηγική εξόδου.

Οι περισσότερες χώρες χαλαρώνουν αργά τα μέτρα και επιτρέπουν περισσότερες «φυσικές» εμπορικές δραστηριότητες, με διαφορετικά είδη καταστημάτων να ανοίγουν. Τις επόμενες εβδομάδες, θα ανοίξουν εστιατόρια και μπαρ, τα επαγγέλματα «επαφής» θα επανεκκινήσουν τις δραστηριότητές τους, ενώ και τα σχολεία  καλωσορίζουν ξανά τα παιδιά.

«Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου υπήρξε αξιόπιστος παράγοντας σε όλη την κρίση των τελευταίων μηνών. Βοηθά τους ανθρώπους σε χώρες με ακόμη και τα πιο αυστηρά μέτρα κλειδώματος για να αποκτήσουν πρόσβαση σε αγαθά. Κατά την προσεχή περίοδο, αναμένεται ότι οι καταναλωτές θα αρχίσουν να αγοράζουν περισσότερο από φυσικά καταστήματα, αυξάνοντας επίσης ορισμένες από τις πιέσεις στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα στοιχεία δείχνουν ότι, ενώ τον Μάρτιο μόνο το 27% των περιπτώσεων επιτρεπόταν να ανοίξουν τα καταστήματα τους, το 67% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι έχουν ανοίξει ξανά τα φυσικά τους καταστήματα», δήλωσε η Marlene ten Ham, Γραμματέας Στρατηγός του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.

Παρά την έντονη ζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο τους τελευταίους μήνες, η έρευνα δείχνει μια ποικιλία στην εικόνα του αντίκτυπου του COVID-19 στο χώρο. Ενώ πολλοί τομείς έχουν δει γενικά αυξημένες πωλήσεις, υπάρχει επίσης ένα σημαντικό τμήμα που ήδη αντιμετωπίζει ή και αναμένει μείωση των πωλήσεων, με ορισμένους τομείς να αντιμετωπίζουν ακόμη και την πλήρη έλλειψη πωλήσεων.

Για παράδειγμα, η βιομηχανία μόδας έχει σημειώσει σημαντική μείωση των πωλήσεων και η ζήτηση στον κλάδο των ταξιδιών και των εκδηλώσεων έχει μειωθεί σε χαμηλό όλων των εποχών. Επιπλέον, ακόμη και για τους τομείς που έχουν παρατηρήσει εξαιρετικό επίπεδο ζήτησης, οι αυξημένες πωλήσεις οδήγησαν επίσης σε υψηλότερο κόστος λόγω προβλημάτων στις προμήθειες, της ανάγκης για πρόσθετο προσωπικό και αυξημένων μέτρων ασφαλείας.

Σε σύγκριση με τον Μάρτιο, η νέα έρευνα δείχνει ότι ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσε επίσης μια μικρή ανάκαμψη τους τελευταίους μήνες, καθώς λιγότεροι ερωτηθέντες αναμένουν επί του παρόντος μείωση των πωλήσεων (73% σε σχέση με 39%).

Συνέπεια της παγκόσμιας εξάπλωσης του κορωνοϊού, είναι ότι οι εταιρείες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην αλυσίδα εφοδιασμού τους. Τον Μάρτιο, το 60% των ερωτηθέντων αντιμετώπιζαν πρόβλημα στην αλυσίδα εφοδιασμού και οι περισσότεροι άλλοι περίμεναν να συμβεί σύντομα. Τα στοιχεία του Μαΐου δείχνουν ότι πράγματι περισσότερες χώρες αντιμετωπίζουν σήμερα προβλήματα αλυσίδας εφοδιασμού, σε ποσοτό 78%.

Μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση του Ecommerce Europe εδώ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

GLAMI: Θετικός ο αντίκτυπος της online αγοράς μόδας στην Ελλάδα

Θετικό αντίκτυπο είχε η πανδημία του νέου κορωνοϊού στην online αγορά μόδας στην Ελλάδα. Εξαιτίας της πανδημίας, ένας στους δύο Έλληνες (50%) ανακάλυψε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και μάλιστα δηλώνει ότι σκοπεύει να αυξήσει την online δαπάνη του, ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Όπως προκύπτει από στοιχεία που δημοσιοποίησε το GLAMI - η μηχανή αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα - το 66% των Ελλήνων έκανε αγορές προϊόντων μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι η κρίση του COVID-19 ανέδειξε ένα νέο αγοραστικό κοινό: 9% είναι το ποσοστό όσων αγόρασαν για πρώτη φορά προϊόντα μόδας online κατά την περίοδο της καραντίνας.

Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (59%) ξόδεψαν τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε online αγορές μόδας σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία. Παρά τη μείωση των πωλήσεων, που παρατηρήθηκε στις αρχές του Μαρτίου 2020 και έφτασε το -35%, από το Πάσχα και μετά καταγράφεται ταχεία ανάκαμψη με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν εντυπωσιακή αύξηση και να κινούνται στο +113% σε σύγκριση με την εβδομάδα 09-15.03.

Ο Απρίλιος ξεκίνησε με αυξητικές τάσεις σε τζίρο, αριθμό παραγγελιών και αναζητήσεις χρηστών. Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας καθώς και το επόμενο διάστημα η αύξηση ήταν ακόμη μεγαλύτερη συμπεριλαμβανομένων και κατηγοριών, όπως τα φορέματα, τα γυαλιά ηλίου, οι βερμούδες κ.α. 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: nappy, Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

FocusBari: 37% περισσότερες αγορές online για τους Έλληνες

Το νέο συλλογικό - εθνικό αίσθημα υπερηφάνειας που "συνέλαβε" η κρίση της πανδημίας αλλά και τις καινούργιες συνήθειες και καταναλωτικές συμπεριφορές που προκάλεσε η καραντίνα και παγιώνει η "νέα κανονικότητα" βάζει στο μικροσκόπιο νέα έρευνα της FocusBari με τίτλο "Greece Covid-19: The 'Next Day' 4 the 'Next We'" τα αποτελέσματα της οποίας σχολίασαν οι συμμετέχοντες στο panel του πρώτου webinar που πραγματοποίησε το Clickevents.gr, η ψηφιακή εκδοχή των συνεδρίων της Smartpress.

Συγκεκριμένα, η Ξένια Κούρογλου, founder της FocusBari, ο Κωνταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, GM Ελλάδας και Κύπρου της Lenovo και η Σόνια Χαϊμαντά, δημοσιογράφος, σχολίασαν τα ευρήματα της έρευνας με συντονιστή το δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλλά για να συμφωνήσουν πόσο εντυπωσιακό είναι το ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα που δηλώνουν μεγάλη περηφάνια για τον τρόπο που η κυβέρνηση (71%) αλλά και ο ελληνικός λαός (78%), με υψηλό αίσθημα, συλλογικής και ατομικής αντίστοιχα, ευθύνης, διαχειρίστηκαν όλοι μαζί αυτή την υγειονομική και οικονομική κρίση.

Ακόμα, στα συμπεράσματα της συζήτησης αναδείχθηκαν οι νέες τάσεις που δείχνουν να εγκαθίστανται στον τρόπο ζωής μας: online αγορές (59%), ταινίες και σειρές (56%), χρόνος με την οικογένεια (51%), δουλειές σπιτιού (50%), social & apps (48%), προσοχή στα έξοδα του σπιτιού (45%), πρακτικές αυτοβελτίωσης (36%), μαγειρική (35%), εργασία remote (35%), βιβλία (32%), ποιοτική TV/internet (27%) και αθλητική δραστηριότητα (21%).

Σχεδόν 1 στους 2 εργαζόμενους (46%) ήδη εργάζεται από το σπίτι. Μετά το lockdown οι συνήθειες που κερδίζουν και θα παραμείνουν, είναι: 31% περισσότερος χρόνο με την οικογένεια, 37% περισσότερες αγορές online και 37% περισσότερη προσοχή στα έξοδα. Συνολικά, τα digital ΜΜΕ ξεπερνούν τα παραδοσιακά ως πηγή ενημέρωσης (τα ενημερωτικά sites 68%, τα κοινωνικά δίκτυα 47% και τα επίσημα κυβερνητικά sites 30% αθροιζόμενα ξεπερνούν το 70% της τηλεόρασης). Το 91% ανησυχούν για τις επιπτώσεις της κρίσης της πανδημίας στην ελληνική οικονομία και το 78% στα οικονομικά του νοικοκυριού τους. 

Η επιστροφή λοιπόν στην κανονικότητα είναι ένας μονόδρομος, συχνά δύσκολος και ανηφορικός, όπως επεσήμαναν και οι καλεσμένοι του πάνελ, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ και Παναγιώτης Μακρυνιώτης, Γενικός Διευθυντής Ελλάδος και Κύπρου της Lenovo συμφωνώντας ωστόσο ότι αυτό το momentum είναι εξαιρετικά κρίσιμο για νέες προκλήσεις και ευκαιρίες στις οποίες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

Ενδεικτικό είναι ότι ο κ. Κ. Μαχαίρας επεσήμανε ότι «οι εταιρείες πλέον δεν είναι υποχρεωμένες μόνο σε ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά σε λειτουργικό μετασχηματισμό».

Επιπλέον, σύμφωνα με τον κ. Π. Μακρυνιώτη "Οι οργανισμοί θα χρειαστεί να υιοθετήσουν την omnichannel οπτική, καθώς και την κατεύθυνση εξυπηρέτησης των «5 γενιών» των πελατών τους, καθώς σήμερα συνυπάρχουν αυτές οι γενιές στην κοινωνία, γενιές που διαφοροποιούνται σημαντικά σε νοοτροπία, αξιακά συστήματα, τρόπους επικοινωνίας και τρόπους διάδρασης με τους οργανισμούς. Τέλος, η τηλεργασία είναι πλέον ένα γεγονός, καθώς συνειδητοποιούν και εργαζόμενοι και εργοδότες ότι κάποιες θέσεις μπορούν να συνεχίσουν να καλύπτονται από απόσταση, αλλάζοντας έτσι τόσο τον τρόπο ζωής, όσο και το μοντέλο λειτουργίας των οργανισμών".

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: Andrea Piacquadio, Pexels
 
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search