Ο Ελληνικός Συνδέσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, ανακοίνωσε πως κατόπιν αιτήματός του, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, έγινε εφικτή η επέκταση της λειτουργίας της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα, μέσα απο την ψηφιακή εφαρμογή e-καταναλωτής, προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (Click Away).
Παρατίθενται οι οδηγίες για τη χρήση της δυνατότητας καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων εκτός καταστήματος, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μην επιβαρύνονται με το κόστος του SMS.
1. Γίνεται εγγραφή του ηλεκτρονικού καταστήματος στην διεύθυνση ekatanalotis.gov.gr μέσω την λειτουργίας "Εγγραφή eShop"
2. Αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα με τις πληροφορίες διασύνδεσης (api_key, web_id).
3. Διασυνδέεται η πλατφόρμα με το αντίστοιχο ηλεκτρονικό κατάστημα, με οδηγίες που θα βρείτε στο github.com/ekatanalotis/clickaway.
4. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του ο καταναλωτής επιλέγει "Δημιουργία Ραντεβού" μέσα από την εφαρμογή ekatanalotis και εισάγει τον εξαψήφιο κωδικό σε αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα του checkout.
5. Το ραντεβού με το φυσικό σημείο παραλαβής του ηλεκτρονικού καταστήματος εμφανίζεται στην εφαρμογή ekatanalotis στην ενότητα "Τα Ραντεβού Μου" και είναι διαθέσιμο για την επίδειξη σε τυχόν έλεγχο.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]