Στις πρωτόγνωρες συνθήκες που διανύει ο κλάδος, ο όμιλος TDG στηρίζει ενεργά τις πρωτοβουλίες του “Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου” (GR.EC.A) και συμβάλλει στην ενίσχυση του ελληνικού eCommerce.
Συγκεκριμένα, οι εταιρείες του ομίλου TDG συνδράμουν στην προβολή της εκστρατείας του GRECA «Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο». Στόχος της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίηση του αγοραστικού κοινού σχετικά με την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλει το προσωπικό των ηλεκτρονικών καταστημάτων, που εργάζεται αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια της πανδημίας εξυπηρετώντας καθημερινά.
Ο όμιλος TDG προσφέρει αφιλοκερδώς τόσο την τεχνολογία του, όσο και ώρες ανθρώπινου δυναμικού, προκειμένου το κοινό να ενημερωθεί μέσω του δικτύου εκδοτών που συνεργάζεται για το έργο των ανθρώπων που κρύβονται πίσω από τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Η TDG συμμετέχει, επίσης, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του GRECA, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την παρουσία του Project Agora, εταιρία του ομίλου TDG, στο webinar του GRECA «Black Friday εν μέσω COVID». Εκεί ο Νίκος Κομνηνός, Εμπορικός Διευθυντής του Project Agora για την Ευρώπη, μοιράστηκε πρακτικές συμβουλές για τις καμπάνιες του Black Friday βασισμένες σε φετινά data και προσαρμοσμένες στην τωρινή, ιδιαίτερη πραγματικότητα.
Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνωρίζει ραγδαία άνθηση, ο όμιλος TDG αγκαλιάζει τις πρωτοβουλίες του GR.EC.A υποστηρίζοντας το όραμά του να εκπαιδεύσει και να ενισχύσει τους τοπικούς παίκτες, στηρίζοντας έτσι την ελληνική οικονομία και συμβάλλοντας στον ψηφιακό της μετασχηματισμό.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]