eCommerce

Η Generation Y στην eCommerce & Digital Marketing Expo 2019!

Στηρίζει το θεσμό για πολλοστή φορά η Generation Y στο eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 που θα διεξαχθεί στις 23 και 24 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, όπου θα συμμετάσχει ως χορηγός.

Πρόκειται για μια κορυφαία διοργάνωση με πολλαπλά παράλληλα events, ενώ φέτος προσέθεσε και τον κλάδο του Digital Marketing, στοχεύοντας έτσι στη δυναμική ανάπτυξη των συνεργασιών ανάμεσα σε εταιρείες που ειδικεύονται στις υπηρεσίες παρουσίας και προβολής Internet και σε επιχειρήσεις που προβαίνουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των φυσικών καταστημάτων τους.

Ο CEO της Generation Y, Αναστάσιος Σπανίδης, θα συμμετάσχει στο round table που θα κλείσει το συνέδριο την 24η Νοεμβρίου, με στόχο να λειτουργήσει ως ένα ανοιχτό φόρουμ συζήτησης για θέματα που άπτονται της ελληνικής αγοράς. Επιφανείς CEOs των πιο επιτυχημένων Digital Agencies θα βρεθούν στην αίθουσα, καθιστώντας τη συμμετοχή κάθε ενδιαφερόμενου απαραίτητη.

Την Generation Y μπορείτε να την επισκεφθείτε στο stand 67-69.

To άρθρο περιλαμβάνει πληφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
 
Με ρυθμό 21% αυξάνονται οι αγορές από online φαρμακεία στην Ελλάδα

Με αμείωτο ρυθμό, ο οποίος για το 2019 φθάνει το 21%, διευρύνονται οι αγορές των Ελλήνων από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Η συνολική αξία των online αγορών από φαρμακεία - σε τιμές λιανικής με το ΦΠΑ - για το 2019 θα κλείσει στα €198 εκατομμύρια.

Εκ του συνολικού τζίρου των online φαρμακείων, ποσοστό 51% αφορά σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, το 24% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, το 14% σε βρεφικά και παιδικά είδη, ποσοστό 9% αφορά σε προϊόντα υγείας και το 2% σε λοιπά είδη. Να σημειωθεί ότι στις online αγορές από τα φαρμακεία, δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθ’ ότι η χώρα μας είναι από τις μόνες στην Ευρώπη που δεν έχει εφαρμόσει την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τoν Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014.

Τα παραπάνω στοιχεία για την πορεία των αγορών από ηλεκτρονικά φαρμακεία βασίζονται στο εργαλείο eRetail Audit της Convert Group και παρουσιάστηκαν στο 4ο Ετήσιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο για τα Ηλεκτρονικά Φαρμακεία. Σύμφωνα με τα εν λόγω στοιχεία, στην ελληνική αγορά παρατηρείται μείωση, χρόνο με τον χρόνο, στη μέση αξία του καλαθιού του καταναλωτή από τα online φαρμακεία. Αναλυτικά, από τα €42,50 που ήταν το 2017 και €41,50 το 2018, το 2019 μειώθηκε στα €40,30. Παρ’ όλη τη μείωση της μέσης αξίας του καλαθιού, σημειώθηκε μικρή αύξηση στα τεμάχια από 3,9 σε 4 ανά αγορά. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα, Tumisu, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αυτό το Σαββατοκύριακο η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 στο Ζάππειο Μέγαρο

Αυτό το Σαββατοκύριακο, 23 και 24 Νοεμβρίου, στο κέντρο της Αθήνας, στο Ζάππειο Μέγαρο, θα πραγματοποιηθεί η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η ECDM Expo 2019.

Μετά τη σημαντική αύξηση της ζήτησης που υπάρχει από τους εκθέτες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο εκθεσιακός χώρος της ECDM Expo θα καλύψει πλήρως το Ζάππειο Μέγαρο. Παράλληλα, θα διοργανωθούν έξι συνεδριακές εκδηλώσεις σε δύο αίθουσες, κατά τις δύο ημέρες της έκθεσης.

Στους εκθέτες, περιλαμβάνονται digital agencies, development houses, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες, τηλεπικοινωνιών κ.λπ.

Η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, DHL, Lighthouse, bmind, Netsteps, Vendalion

Χορηγοί: Retargeting, G.A.P. Vassilopoulos Group, Routee, EDPS, Generation Y, Channel Advisor, apcopay, MainSys, Steficon, Trebbble, Infocall, e-volution Awards 2020

Υποστηρικτές: ONIT!, refluence, Business Cloud, cs.cart hellas, cloudOn, IpHost, DigitalUp, Hubspot

Παράλληλα με την έκθεση, θα πραγματοποιηθούν σε ειδικά διαμορφωμένες συνεδριακές αίθουσες στο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου, το κεντρικό διήμερο συνέδριο και ακόμη πέντε εκδηλώσεις, στις οποίες θα συμμετέχουν περισσότεροι από 50 διακεκριμένοι ομιλητές από το εξωτερικό και τη χώρα μας.

Στις παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το κύριο διήμερο συνέδριο, με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα.
  • Tο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσία του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γεώργιου Γεωργαντά.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, για την γνωριμία και συζήτηση των εταιρειών του κλάδου.
  • Το Tourism.Next, ένα συνέδριο για τον τουρισμό, με στόχο να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές για τις τουριστικές επιχειρήσεις.
  • Το Celebrities in eCommerce, που εστιάζει στις πρακτικές που ακολουθούν αναγνωρίσιμα πρόσωπα, στην προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων.
  • Το Meet Magento Greece, το ετήσιο συνέδριο για την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο ecdmexpo.com.
Η παρακολούθηση των συνεδρίων απαιτεί αγορά εισιτηρίου.

ECDM Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019, 11:00-20:00.

www.ecdmexpo.com

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Cosmos Business Systems ολοκλήρωσε έργο αυτόματων θυρίδων με το TTY Κύπρου

Η Cosmos Business Systems, με σύμβαση που υπέγραψε το 2018 με το Τμήμα Ταχυδρομικών Υπηρεσιών (TTY) Κύπρου, ανέλαβε και ολοκλήρωσε το έργο των αυτόματων θυρίδων παράδοσης αντικειμένων. Η αναγκαιότητα προέκυψε λόγω της ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου δημιούργησε αυξημένη διακίνηση δεμάτων και μικροδεμάτων, με αποτέλεσμα το ΤΤΥ να δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο συστημάτων (τερματικών). Το ζητούμενο ήταν να καλυφθούν ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και ταυτόχρονα να έχουν νέες δυνατότητες διαχείρισης του λογαριασμού τους καθώς και των αντικειμένων τους μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής.

Η συνεισφορά της Cosmos Business systems στο έργο αυτό, ήταν τόσο στο κομμάτι της προμήθειας, εγκατάστασης, εκπαίδευσης στη χρήση, συντήρησης, αλλά και στην λειτουργική υποστήριξη για επτά (7) έτη, δέκα (10) συστημάτων αυτόματων θυρίδων παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένου όλου του Λογισμικού Διαχείρισης (Control & Back-Office Software) καθώς και του Λογισμικού των χρηστών.

Ακόμη, εκπαιδεύτηκαν για τη χρήσης της εφαρμογής Backend οι Επαρχιακοί Διευθυντές και πενήντα (50) περίπου Courier Supervisors. Το σύστημα ανταποκρίνεται με μεγάλη επιτυχία, και θα διευκολύνει την εξυπηρέτηση των πελατών σε θέματα αλληλογραφίας και διακίνησης δεμάτων.

Κάθε ενδιαφερόμενος παραλήπτης μπορεί να εγγραφεί και να διαχειριστεί την αλληλογραφία του ή και τα δέματά του από την ιστοσελίδα της εφαρμογής www.parcel24.cypruspost.post.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Cosmos Business Systems.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
Στις 10 Δεκεμβρίου το εορταστικό eCommerce Networking Day του GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A, διοργανώνει την εκδήλωση - θεσμό που αφορά στη δικτύωση των στελεχών του κλάδου του eCommerce. Το επόμενο eCommerce Networking Day θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019 στις 18:00 στο Gazarte.

Τα στελέχη και οι επαγγελματίες από το χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ηλεκτρονικά καταστήματα και πάροχοι υπηρεσιών προς αυτά) θα έχουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν και να πραγματοποιήσουν νέες επαγγελματικές επαφές, καθώς και να δημιουργήσουν ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ τους.

Η επιτυχία του eCommerce Networking Day οφείλεται -σε μεγάλο βαθμό- στα στοχευμένα εργαλεία δικτύωσης που αξιοποιούνται (όπως "προξενητές", "business-card boards", "quick-meeting tables") και διευκολύνουν ιδιαίτερα τις επαφές μεταξύ των στελεχών. Τα συγκεκριμένα εργαλεία, έχουν ως βασικό στόχο την πραγματοποίηση νέων γνωριμιών, την προώθηση τόσο της καριέρας του στελέχους όσο και των προϊόντων & υπηρεσιών της εταιρείας του, καθώς και τη σύναψη επαγγελματικών συμφωνιών.

Η εκδήλωση είναι ανοικτή προς όλα τα στελέχη των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ανεξάρτητα με το αν η εταιρεία τους είναι (ή όχι) μέλος του GR.EC.A.

Τα στελέχη των ηλεκτρονικών καταστημάτων και τα ταμειακά ενήμερα μέλη του Συνδέσμου έχουν δικαίωμα δωρεάν συμμετοχής (έως τρία ανά εταιρεία - κάθε εγγραφή πρέπει να γίνει ξεχωριστά).

Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. και τις υπόλοιπες εταιρείες είναι 25 ευρώ/άτομο.

Κάντε την εγγραφή σας εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GR.EC.A.

 

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του συνεδρίου της ECDM Expo 2019

Ανακοινώθηκε από την οργανωτική επιτροπή τής ECDM Expo 2019 το αναλυτικό πρόγραμμα του διήμερου συνεδρίου που θα διεξαχθεί στο πλαίσο της έκθεσης, στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 23 και 24 Νοεμβρίου.

Οι παραβρισκόμενοι, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από διακεκριμένα στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και την Ευρώπη και να ενημερωθούν για όλες τις τάσεις και τις σύγχρονες τεχνολογίες στους τομείς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με στόχο την καλύτερη διαδικτυακή παρουσία, την αύξηση των πωλήσεων, τις αποτελεσματικότερες παραδόσεις των εμπορευμάτων και τις πιο ευέλικτες πληρωμές.

Για την παρακολούθηση του συνεδρίου, το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 120 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του.

Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Επίσης, μειωμένο εισιτήριο, προβλέπεται και για τα καταχωρημένα καταστήματα στο Skroutz.

Στην τιμή του εισιτηρίου περιλαμβάνονται:

- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο κ.λπ.)

* Όλες οι ομιλίες θα δοθούν στα αγγλικά. Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση.

Για περισσότερες πληροφορίες για την ECDM Expo 2019 και για εγγραφές στο συνέδριο, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα εγγραφής, στο ecdmexpo.com.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=3_KyhvKpbyk"]

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πως θα πετύχει η κατασκευή του site ή του e-shop σου

-Advertorial-

Μήπως είσαι ένας από τους δύσπιστους επιχειρηματίες που φοβούνται την διαδικτυακή εξέλιξη και μένεις μόνο στο φυσικό σου κατάστημα; Πιστεύεις ότι το να διαθέσεις χρήματα για τη σωστή κατασκευή της ιστοσελίδας σου δεν είναι κάτι που θα σου αποφέρει κέρδος;

Έχοντας συναντήσει και συζητήσει με εκατοντάδες πελάτες, ή πιθανούς πελάτες σχετικά με την κατασκευή ενός site ή eshop, ακούμε πολλές φορές τους φόβους και τους ενδοιασμούς τους για το ξεκίνημα ενός τέτοιου έργου. Από το «δεν ξέρω τι να πιστέψω για το κόστος, άλλος σου λέει Χ και άλλος 10Χ» στο «κάποιος γνωστός ξεκίνησε την κατασκευή ενός eshop και του πήρε ένα χρόνο» έως και το «κάποιος φίλος κατασκεύασε ένα eshop και του έμειναν τα έξοδα γιατί δεν πούλησε ποτέ τίποτε».

Δες λοιπόν τι πρέπει να κάνεις για να μη βγουν αληθινές οι σκέψεις και οι φόβοι σου!

Πως ΔΕΝ θα αποτύχεις;

Τι πρέπει λοιπόν να προσέξεις για να μην είσαι ένας από τους επιχειρηματίες που θα «μπλέξουν» σε ατέρμονες διαδικασίες κατασκευής ή – ακόμη χειρότερα – θα καταλήξουν με κάποιο site ή eshop, που θα τους μείνει ως οικονομικό (αλλά και «ψυχικό») βάρος και δε θα αποδώσει αυτά που αναμένεις;

1. Μην προσπαθείς να αντιγράψεις κάποιον ανταγωνιστή

Το να αντιγράψεις το site ή το eshop ενός ανταγωνιστή σε βάζει αυτόματα σε μειονεκτική θέση γιατί γίνεσαι ένα “me too”, ένα – τις περισσότερες φορές – κακέκτυπο του «πρωτότυπου» που γνωρίζει και εμπιστεύεται ο κόσμος. Γιατί να έρθει σε σένα; 

Το άλλο μειονέκτημα αυτής της πρακτικής είναι πως μπορεί αυτό που έχει ο ανταγωνιστής σου να μην το χρειάζεσαι (να χρειάζεσαι κάτι μικρότερο και οικονομικότερο) ή κάτι διαφορετικό. 

Το τι χρειάζεσαι εξαρτάται από το κοινό στο οποίο στοχεύεις, την εικόνα που έχεις δημιουργήσει ή θέλεις να δημιουργήσεις στο μυαλό του καταναλωτή για τα προϊόντα σου (η οποία θέλεις και πρέπει να είναι διαφορετική από αυτή των ανταγωνιστών σου), τα πλεονεκτήματα που έχεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό και φυσικά… τον προϋπολογισμό σου.

Η εκκίνηση, λοιπόν, για το site ή το eshop σου, ξεκινάει από το marketing της εταιρείας σου και όχι από το «θέλω ένα eshop σαν… αυτό». 

2. Επένδυσε σε χρόνο…

Η κατασκευή ενός site ή eshop δεν απαιτεί μόνο χρήματα αλλά και το χρόνο σου.  Ειδικά για την περίπτωση του eshop θα πρέπει να μιλήσεις με την τράπεζά σου για τις online πληρωμές (ξέρω, υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις) αλλά και με την μεταφορική και το courier των οποίων τους τιμοκαταλόγους θα πρέπει να δώσεις στην εταιρεία που σου κατασκευάζει το eshop, και τον φωτογράφο ο οποίος θα σου τραβήξει φωτογραφίες marketing και προϊόντων.

Αλλά και στην περίπτωση του site θα πρέπει να γράψεις τα κείμενα τα οποία θα χτενίσετε μαζί με την εταιρεία κατασκευής (τα κείμενα είναι ένα από τα πιο χρονοβόρα κομμάτια από την πλευρά του πελάτη και πραγματικά συστήνω να τα δώσετε σε κειμενογράφο τον οποίο σίγουρα μπορεί να σας παρέχει ή να σας συστήσει η εταιρεία κατασκευής).

3. …και σε χρήμα

Μην κάνεις την γνωστή ερώτηση «πόσο κάνει ένα site”.  Εμείς ως Just Online δίνουμε την απάντηση «όσο ένα σπίτι»! «Δηλαδή;», ξαναρωτάει ο πελάτης. Δεν υπάρχει τιμοκατάλογος, γιατί οι ανάγκες του κάθε πελάτη είναι διαφορετικές, αλλά και οι επιλογές στην κατασκευή είναι επίσης πολλές!

Επίσης, μην κάνεις την ερώτηση «έχω ακούσει πως ένα eshop μπορεί να κοστίσει Χ χρήματα, εσείς γιατί ζητάτε παραπάνω;». Αυτός που έδωσε μια χαμηλή τιμή, μπορεί να την έδωσε γιατί είχε ανάγκη τα χρήματα, για να μη χάσει το έργο ελπίζοντας πως ο πελάτης θα του φέρει κι άλλα έσοδα από διαφήμιση, γιατί είναι στο ξεκίνημά του και θέλει να φτιάξει ένα portfolio από έργα, και για ένα σωρό άλλους λόγους.

Αυτός που θα κατασκευάσει το eshop είναι υποχρεωμένος να δικαιολογήσει την ΔΙΚΗ ΤΟΥ τιμή και όχι την τιμή του σε σχέση με κάτι που «άκουσες». Και όπως σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις (ρούχα, παπούτσια, σπίτια, αυτοκίνητα και… sites), ισχύει με ελάχιστες εξαιρέσεις το «ότι πληρώσεις παίρνεις».

4. Φωτογραφία, φωτογραφία, φωτογραφία

Ανέφερα παραπάνω τον φωτογράφο. Είναι γεγονός πως η συμβολή τής φωτογραφίας σε ένα οποιοδήποτε site ή eshop είναι καθοριστική, γιατί είναι το μάτι που αγοράζει πρώτα και μετά το μυαλό! Τόσο απλά.

Γι’ αυτό και η επιλογή του φωτογράφου είναι σημαντική. Αν ο φίλος, ξάδερφος, ανιψιά σου είναι φωτογράφος γάμων, ΔΕΝ σημαίνει ότι μπορεί να φωτογραφίσει τα προϊόντα που θέλεις να βάλεις στο eshop σου. Αν επιμείνεις όμως να τον χρησιμοποιήσεις, ζήτα να δεις δουλειά του πάνω στο αντικείμενό σου, ή σε φωτογράφιση προϊόντων και δείξε τη δουλειά του στην εταιρεία που θα σου κατασκευάσει το eshop.

5. Να είσαι… Εγγλέζος

Αν έχεις συμφωνήσει με την εταιρεία κατασκευής χρόνο παράδοσης σε π.χ. 2 μήνες, μην τους δίνεις το υλικό που χρειάζονται στο τέλος του 1ου μήνα. Είναι λογικό να μη σου παραδώσουν το site στην ώρα που έχετε συμφωνήσει.

Επίσης, προσπάθησε να δώσεις όλο το υλικό μαζί και μην ακολουθείς την γνωστή πρακτική «ξεκινήστε εσείς και θα σας στέλνω το υλικό λίγο λίγο». Είναι πολύ πιο χρονοβόρο να ασχολείται ο τεχνικός «λίγο λίγο» με το site. Δε θα το κάνει και θα περιμένει όλο το υλικό και έτσι θα καταλήξετε στο να υπάρχουν καθυστερήσεις. 

6. Απέφυγε τις υπερβολές

Όταν έρχεται κάποιος υποψήφιος πελάτης για την κατασκευή ενός eshop με προδιαγραφές… Amazon, του κάνουμε την ερώτηση που κανένας δεν θέλει να ακούσει: «τι προϋπολογισμό διαθέτετε για την κατασκευή του eshop σας;» Αν και ως πελάτης δεν είσαι υποχρεωμένος να γνωρίζεις πόσο μπορεί να κοστίσει ένα site όπως αυτό της Amazon, είναι καλό να καταλαβαίνεις πως ακόμη και στον digital κόσμο, τα έργα υπόκεινται στους περιορισμούς του προϋπολογισμού που διαθέτεις.

Ξεκίνησε με κάτι που μπορείς να αντέξεις οικονομικά (το οποίο θα είναι μεν «μικρό» αλλά ολοκληρωμένο) και όταν αρχίσουν να έρχονται τα πρώτα έσοδα μπορείς να το εξελίξεις και να το μεγαλώσεις (περισσότεροι μηχανισμοί, περισσότερες γλώσσες, κ.λπ.).

7. Μην αλλάζεις τις προδιαγραφές

Για να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του σπιτιού, είναι σα να ξεκινάς ζητώντας να σου χτίσουν ένα σπίτι με 2 δωμάτια και ξαφνικά να ζητάς 4 (ενώ η κατασκευή έχει σχεδόν ολοκληρωθεί) ή να ζητάς να σου φέρουν ένα τζιπ και όταν αυτό φτάνει στο τελωνείο να πεις ότι άλλαξες γνώμη και θέλεις οικογενειακό αυτοκίνητο.

8. Οι καλοί λογαριασμοί…

Ζήτα από την εταιρεία που θα σου κατασκευάσει το site να σου δώσει μια προσφορά η οποία θα περιγράφει το έργο, τους χρόνους παράδοσης και τα κόστη (κατασκευή, design, συγγραφή κειμένων, μεταφράσεις, φωτογράφιση, φιλοξενία, υποστήριξη, συντήρηση) με λεπτομέρεια, όπως επίσης και το τί περιμένει σε υλικό από εσένα και πότε, αλλά και το πλάνο πληρωμών.

Αν σκέπτεσαι να ξεκινήσεις ένα έργο κατασκευής site ή eshop, θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε να καταλήξεις στο τι σου χρειάζεται.

Μπορείς επίσης να μας βρεις στις 23 & 24 Νοεμβρίου στην eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 στο περίπτερο 46Β και να διαβάσεις τα σχετικά άρθρα Αυξήστε τις πωλήσεις του eshop σας χωρίς διαφήμιση και 10 συμβουλές για ένα eshop που … «πουλάει».

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Νέοι κανόνες στην Ευρώπη για τις πληρωμές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Σε προσωρινή συμφωνία σχετικά με νέους κανόνες για την ανταλλαγή δεδομένων, όσον αφορά τις πληρωμές στον τομέα του ΦΠΑ στο ηλεκτρονικό εμπόριο, κατέληξε το Συμβούλιο της Ευρώπης. Το προϊόν της συμφωνίας αποτελεί μια γενική προσέγγιση σχετικά με ένα σύνολο κανόνων για τη διευκόλυνση του εντοπισμού της φορολογικής απάτης σε διασυνοριακές συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα, η εν λόγω δέσμη νέων κανόνων αποτελείται από δύο νομοθετικά κείμενα.

Το πρώτο σχετίζεται με τις τροποποιήσεις της Οδηγίας για τον ΦΠΑ, με τις οποίες θεσπίζονται απαιτήσεις για τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, ώστε να τηρούν αρχεία των διασυνοριακών πληρωμών, που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα δεδομένα αυτά θα τίθενται, στη συνέχεια, στη διάθεση των εθνικών φορολογικών αρχών υπό αυστηρές προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με την προστασία των δεδομένων.

Το δεύτερο νομοθετικό κείμενο περιλαμβάνει τροποποιήσεις κανονισμού σχετικά με τη διοικητική συνεργασία στον τομέα του ΦΠΑ. Οι εν λόγω τροποποιήσεις καθορίζουν λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο οι εθνικές φορολογικές αρχές θα συνεργάζονται στον συγκεκριμένο τομέα για τον εντοπισμό της απάτης στον τομέα του ΦΠΑ και τον έλεγχο της συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον ΦΠΑ.

Οι κανόνες αυτοί συμπληρώνουν το κανονιστικό πλαίσιο ΦΠΑ για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που θα τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2021, το οποίο εισήγαγε νέες υποχρεώσεις σχετικά με τον ΦΠΑ για τις διαδικτυακές αγορές και απλοποιημένους κανόνες για τη συμμόρφωση με τον ΦΠΑ για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Επανασχεδιασμένο you.gr με κέντρο τον σύγχρονο e-customer

Το you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου Quest, επανασυστήνεται δυναμικά στο ελληνικό κοινό μέσα από έναν ολοκληρωμένο redesign, αναβαθμίζοντας σημαντικά την αγοραστική εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών του.

Με περισσότερα από 15.000 προϊόντα, από 600 brands, σε 500 διαφορετικές κατηγορίες, το you.gr αποτελεί σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά e-shops, όπου ο κάθε πελάτης μπορεί με μια μόνο επίσκεψη να καλύψει όλες τις αγοραστικές του ανάγκες για το σπίτι, το γραφείο, τα hobby και τη διασκέδαση. Η νέα σχεδίαση ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τάσεις του e-commerce, περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά και εργαλεία που βοηθούν τον επισκέπτη να εντοπίζει γρήγορα ό,τι χρειάζεται, από το smartphone ή τον υπολογιστή του και να ολοκληρώνει άμεσα τις αγορές του.

Μερικά από τα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου you.gr είναι η βελτίωση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας και στην παρουσίαση των προϊόντων, η προηγμένη αναζήτηση και φωνητική αναζήτηση, το σύγχρονο, responsive design και η απλοποίηση της διαδικασία ολοκλήρωσης αγορών. Αξιοποιούνται έξυπνοι αλγόριθμοι ώστε να παρέχονται εξατομικευμένες προτάσεις που βοηθούν τις επιλογές και αυτοματισμοί, όπως η δυνατότητα Επαναγοράς (Reorder), χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο για επαναλαμβανόμενες αγορές, ενώ η αναζήτηση του βολικότερου σημείου παραλαβής ανάμεσα στα 500+ pick up points γίνεται εξαιρετικά γρήγορα, κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας. Στην βελτιωμένη εμπειρία του πελάτη συνεισφέρει σημαντικά το νέο youblog, καθώς και η αναβαθμισμένη φιλική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, chat ή e-mail.

logo you

Η νέα εποχή του you.gr, αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στο ανανεωμένο λογότυπο, που τονίζει τη φιλικότητα και την προσήλωση στον πελάτη, υπογράφοντας με ένα χαμόγελο, καθώς και στο νέο μήνυμα “click.shop.unbox”, που δείχνει τη δέσμευση ώστε κάθε εμπειρία αγοράς στο you.gr από το πρώτο κλικ, μέχρι την παραλαβή και το unboxing να είναι ξεχωριστή.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του you.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ειδική εφαρμογή από την ΑΑΔΕ για τις συναλλαγές ηλεκτρονικών ειδών χωρίς ΦΠΑ

Σε συνέχεια της εγκυκλίου ΠΟΛ 1150/2017, και στα πλαίσια εφαρμογής της παραγράφου 5 του άρθρου 39α του Κώδικα Φ.Π.Α. (ν. 2859/2000), δημιουργήθηκε από την Α.Α.Δ.Ε. διαδικτυακή υπηρεσία για την υποστήριξη των ελέγχων που απαιτούνται και τη διεκπεραίωση των συναλλαγών στα πλαίσια του άρθρου αυτού. Η υπηρεσία αυτή καλύπτει τις ανάγκες και των αγοραστών και των πωλητών.
 
Για την αξιοποίηση της υπηρεσίας 39α απαιτείται η εγκατάσταση ενός ελεύθερου προγράμματος, το όποιο η ΑΑΔΕ παρέχει στο διαδικτυακό τόπο της.
 
Με την υπηρεσία αυτή:

  • εάν είστε «Αγοραστής» μπορείτε να εγγραφείτε και να συμπληρώσετε τα στοιχεία τα δικά σας και των εκπροσώπων σας για να πραγματοποιήσετε συναλλαγές σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39α, παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ, δηλαδή να αγοράσετε κινητά τηλέφωνα, κονσόλες παιχνιδιών, laptop και tablet χωρίς να καταβάλετε ΦΠΑ στον «Πωλητή».
  • εάν είστε «Πωλητής» μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης των εισροών και τη δυνατότητα του «Εκπροσώπου» να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή, καθώς και να αποτυπώσετε μια συναλλαγή του άρθρου 39α.
 
Ως Ημερομηνία Έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας έχει οριστεί η 01/12/2019. Μέχρι την έναρξη παραγωγικής λειτουργίας, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε «πωλητές» και «αγοραστές» για δοκιμαστική λειτουργία.
 
Δείτε περισσότερες πληροφορίες και βρείτε τις οδηγίες στο web site της ΑΑΔΕ.
 

Εικόνα: fancycrave1, Pixabay

 
 
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search