eCommerce

Επικίνδυνα ή ανεπαρκή δύο στα τρία προϊόντα από e-shop εκτός ΕΕ

Τα δύο τρίτα των προϊόντων που αγοράστηκαν από τα AliExpress, Wish, LightInTheBox, eBay και Amazon απέτυχαν στις δοκιμές ασφαλείας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα εκτεταμένης έρευνας που πραγματοποιήθηκε από έξι ενώσεις καταναλωτών στην Ευρώπη.

Για περισσότερο από ένα χρόνο, οι ενώσεις καταναλωτών, Which (Ηνωμένο Βασίλειο), Stiftung Warentest (Γερμανία), Altroconsumo (Ιταλία), Consumentenbond (Ολλανδία), Test Aankoop (Βέλγιο) και Forbrugerrådet Tænk (Δανία), παρήγγειλαν συνολικά 250 προϊόντα από τα πιο πάνω marketplaces, με σκοπό να εξετάσουν πόσο ασφαλή είναι. Από τα 250 που εξετάστηκαν, τα 165, δηλαδή ποσοστό 66% δεν πέρασαν τις σχετικές δοκιμές ασφαλείας.

Εξετάστηκαν 18 διαφορετικοί τύποι προϊόντων μέσω διαφορετικών τύπων συσκευών, και τα αποτελέσματα που προέκυψαν ήταν συγκλονιστικά. Για παράδειγμα, 7 στους 7 συναγερμούς ανίχνευσης μονοξειδίου του άνθρακα και 11 στους 12 αντάπτορες ταξιδιού απέτυχαν στις δοκιμές ασφαλείας.

Προϊόντα που απέτυχαν στις δοκιμές ασφαλείας

Η ένωση καταναλωτών «Which» του Ηνωμένου Βασιλείου εξέτασε τους συναγερμούς καπνού και CO που δεν μπόρεσαν να ανιχνεύσουν τον καπνό ή το μονοξείδιο του άνθρακα, τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια που θα μπορούσαν να προκαλέσουν ηλεκτροπληξία, τους φορτιστές USB και τους αντάπτορες ταξιδίου που θα μπορούσαν να προκαλέσουν πυρκαγιά και μια power bank που έλιωσε κατά τη διάρκεια των δοκιμών.

Οι υπόλοιπες ενώσεις καταναλωτών που αναφέρθηκαν παραπάνω βρήκαν προϊόντα λεύκανσης δοντιών με πολύ αυξημένη συγκέντρωση σε υπεροξείδιο του υδρογόνου, καλλυντικά που πωλούνται χωρίς την ετικέτα με τα συστατικά τους και παιδικά ρούχα επικίνδυνα για πνιγμό.

4 πράγματα που πρέπει να αλλάξουν

Μέχρι σήμερα, τα online καταστήματα και marketplaces δε φέρουν ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων που πωλούνται μέσω της πλατφόρμας τους, ούτε και για την απόσυρση μη ασφαλών προϊόντων από την αγορά, ή την ενημέρωση των πελατών όταν κάτι πάει στραβά με ένα προϊόν.

Οι ενώσεις καταναλωτών της Ευρώπης θέλουν να αλλάξουν αυτό το καθεστώς, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές προστατεύονται επαρκώς όταν αγοράζουν από αυτά τα online καταστήματα. Για αρχή, θέλουν τα online καταστήματα να εξασφαλίζουν ότι τα προϊόντα που διαθέτουν είναι ασφαλή και να διευκρινιστούν τα βήματα που πρέπει να ακολουθούν όταν εντοπίζονται ανασφαλή προϊόντα.

Επίσης, οι αρμόδιοι για την επιβολή του νόμου θα πρέπει να διαθέτουν τους κατάλληλους πόρους, ερευνητικές δεξιότητες και πληροφορίες για την "αστυνόμευση" των ηλεκτρονικών αγορών και των δικτύων εφοδιασμού. Τέλος, θεωρείται απαραίτητη η ύπαρξη διαφάνειας, ώστε να είναι σαφές για τους καταναλωτές από ποιους αγοράζουν.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δύο μήνες προθεσμία στους ιστοτόπους για συμμόρφωση με το GDPR

Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα καλεί όλους τους υπευθύνους των παρόχων υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας (ιστοτόπων, διαδικτυακών ιστοσελίδων, διαχείρισης cookies και συναφών τεχνολογιών κ.λπ.), να προσαρμοστούν το αργότερο μέσα στο επόμενο δίμηνο, στις ειδικές απαιτήσεις της νομοθεσίας για την επεξεργασία προστασίας των προσωπικών δεδομένων στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες και στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, GDPR.



Μάλιστα, η Αρχή, όπως αναφέρει, αφού διαπίστωσε την ύπαρξη ενός ικανού αριθμού ελλείψεων συμμόρφωσης, εξέδωσε κείμενο-κατάλογο σημείων με ειδικές συστάσεις συμμόρφωσης και καθοδήγησης για τη σύννομη χρήση τέτοιων τεχνολογιών, καθώς και τις πρακτικές που πρέπει να αποφεύγονται.



Τα μέλη του GR.EC.A μπορούν να απευθυνθούν για συμβουλευτικές υπηρεσίες στα Νομικά Γραφεία των μελών του συνδέσμου, που μπορούν να βρουν εδώ.

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την ανακοίνωση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία περιέχει αναλυτικές πληροφορίες για τις βέλτιστες και τις κακές πρακτικές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GR.EC.A.

Εικόνα: Pete Linforth, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
Συχνότερα αγοράζουν online οι Έλληνες ρούχα και παπούτσια

Την ηλεκτρονική οδό για τις αγορές ειδών ένδυσης και υπόδησης επιλέγουν, όλο και πιο συχνά, οι Έλληνες καταναλωτές. Το 2019 το 65% των καταναλωτών προχώρησε σε συχνότερες αγορές ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα σε σχέση με το 2018.

Σύμφωνα με την 3η έρευνα του GLAMI, της μηχανής αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα, οι online αγορές μόδας αποτελούν πια μία από τις πλέον βασικές κατηγορίες του e-commerce στη χώρα μας. Όπως προκύπτει από τα ευρήματα της έρευνας, που διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2019 με τη συμμετοχή 2.595 Ελλήνων χρηστών του Ιnternet, περισσότεροι από ένας στους δύο χρήστες χρησιμοποιούν κάποια εφαρμογή για κινητά (apps) καταστημάτων μόδας.

Ενδεικτικό της ψηφιοποίησης των αγορών και στον χώρο της μόδας, είναι ότι οι αγοραστές επηρεάζονται, πλέον, άμεσα από τα ψηφιακά κανάλια αξιολόγησης, όταν κάνουν μια αγορά. Για παράδειγμα, η έρευνα δείχνει ότι οι αρνητικές αξιολογήσεις και κριτικές άλλων χρηστών στη σελίδα του καταστήματος θα απέτρεπαν το 39,8% των ερωτώμενων από μία αγορά. Στον αντίποδα, η θετική αξιολόγηση, που επιβραβεύει τα καλά προϊόντα και υπηρεσίες, επηρεάζει θετικά τους αγοραστές.

Όσον αφορά το τί εκτιμούν ιδιαίτερα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, όταν αγοράσουν είδη μόδας, η έρευνα δείχνει ότι κομβικός είναι ο ρόλος της φωτογραφίας. Οι Έλληνες αναδεικνύουν την αναζήτηση βάσει φωτογραφίας ως το σημαντικότερο trend, όταν αγοράζουν προϊόντα μόδας online.  

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Από τις 30 Μαρτίου έως τις 5 Απριλίου η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Από τον GR.EC.A ανακοινώθηκε επίσημα η περίοδος που θα πραγματοποιηθεί φέτος η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Φέτος, η περίοδος εορτασμού είναι από την Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020 έως την Κυριακή 05 Απριλίου 2020.
 
Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποτελεί τη μεγαλύτερη γιορτή του Ελληνικού eCommerce, και διοργανώνεται για έβδομη χρονιά από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Hλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) & τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Στόχος της Εβδομάδας είναι να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, δείχνοντας τους τα πλεονεκτήματα των online αγορών, καθώς επίσης δίνοντας βαρύτητα στην εκπαίδευση και ενημέρωση τους για τα θέματα που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν.

Κατά το διάστημα αυτό, πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να “βιώσει” την online αγοραστική εμπειρία.

Επίσης, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, διοργανώνονται δράσεις που απευθύνονται στα e-shops, με βασικό στόχο την εκπαίδευση/ενημέρωση τους για τις νέες τάσεις που επικρατούν στον κλάδο.

Τέλος, τις επόμενες ημέρες με νεότερη ανακοίνωση θα ξεκινήσει η εγγραφή των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην πλατφόρμα, για τη συμμετοχή τους στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Η συμμετοχή είναι ανοικτή και δωρεάν για όλα τα Ελληνικά Ηλεκτρονικά Καταστήματα και παρόχους υπηρεσιών που θέλουν να συμμετέχουν στις δράσεις του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΣΗΕ) και να γιορτάσουν με τους πελάτες τους, αναδεικνύοντας τον θεσμό. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι πάροχοι υπηρεσιών οι οποίοι δεν είναι μέλη του Συνδέσμου.

Οι καταναλωτές θα μπορούν από την Δευτέρα 30 Μαρτίου να επισκέπτονται το ακόλουθο link και να ενημερώνονται για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στην εν λόγω ενέργεια, καθώς και για τις αντίστοιχες προσφορές τους: https://ecommerce-week.gr

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή  στην δράση της  Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα που θα βρουν εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GR.EC.A.

Εικόνα: Preis_King, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

GAFA: Ο ψηφιακός φόρος μπορεί να προσθέτει ετησίως $100 δισ. έσοδα

Σημαντικά οφέλη στην παγκόσμια οικονομία μπορεί να εισφέρει η υπό διαπραγμάτευση αναθεώρηση του φορολογικού πλαισίου, ώστε να συμπεριλάβει και τη διάσταση της ψηφιακής τεχνολογίας. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η επιβολή φορολογίας στα κέρδη των πολυεθνικών της τεχνολογίας, ο αποκαλούμενος και ψηφιακός φόρος, μπορεί να προσθέσει στα παγκόσμια φορολογικά έσοδα $100 δισ. σε ετήσια βάση.

Αυτό τουλάχιστον δείχνει νέα οικονομική ανάλυση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), η οποία εξετάζει τις συνέπειες από την αναμόρφωση των φορολογικών συντελεστών, ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, που δημιουργεί η ψηφιοποίηση της οικονομίας. Η αναμόρφωση βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση στο πλαίσιο του ΟΟΣΑ και τελευταία σημειώνονται θετικά βήματα προς την επιτυχή έκβασή της.

Για την ακρίβεια, η ανάλυση του ΟΟΣΑ δημοσιοποιήθηκε μόλις λίγες εβδομάδες μετά από τη δέσμευση της διεθνούς κοινότητας να επιτύχει μια μακροπρόθεσμη λύση επί του θέματος, μέχρι τα τέλη του 2020. Από την ανάλυση, που δημοσιοποίησε ο ΟΟΣΑ, προκύπτει εξάλλου ότι οι άμεσες επιπτώσεις από την επιβολή ενός ψηφιακού φόρου στις πολυεθνικές της τεχνολογίας στο επενδυτικό κόστος θα είναι μικρές στις περισσότερες χώρες. Κι αυτό καθώς οι προωθούμενες μεταρρυθμίσεις στοχεύουν σε επιχειρήσεις με υψηλά επίπεδα κερδοφορίας και χαμηλούς πραγματικούς φορολογικούς συντελεστές. Οι μεταρρυθμίσεις αναμένεται επίσης -σύμφωνα πάντα με τη μελέτη - ότι θα μειώσουν την επιρροή των εταιρικών φόρων στις αποφάσεις για τη θέση των επενδύσεων.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Junior Teixeira from Pexels

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Νέοι κανόνες για την πληρωμή του ΦΠΑ στις online αγορές

Νέους κανόνες για την ανταλλαγή δεδομένων σχετικά με τις πληρωμές ΦΠΑ στο ηλεκτρονικό εμπόριο ενέκρινε το Συμβούλιο της Ευρώπης. Πρόκειται για ένα σύνολο κανόνων για τη διευκόλυνση του εντοπισμού της φορολογικής απάτης σε διασυνοριακές συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα νέα μέτρα, που θα τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2024, θα δώσουν τη δυνατότητα στα κράτη-μέλη να συλλέγουν, με εναρμονισμένο τρόπο, τα αρχεία που διατίθενται ηλεκτρονικά από παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, όπως οι τράπεζες. Επιπλέον, στο πλαίσιο των νέων κανόνων, θα δημιουργηθεί ένα νέο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα για την αποθήκευση των πληροφοριών σχετικά με τις πληρωμές και για την περαιτέρω επεξεργασία των πληροφοριών αυτών, από τους αρμόδιους υπαλλήλους για την καταπολέμηση της απάτης σε εθνικό επίπεδο.

Συγκεκριμένα, η δέσμη νέων κανόνων, που ενέκρινε το Συμβούλιο, αποτελείται από δύο νομοθετικά κείμενα. Η μία δέσμη μέτρων αφορά σε τροποποιήσεις της Οδηγίας περί ΦΠΑ, με τις οποίες θεσπίζονται απαιτήσεις για τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, ώστε να τηρούν αρχεία των διασυνοριακών πληρωμών, που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα δεδομένα αυτά θα τίθενται στη συνέχεια στη διάθεση των εθνικών φορολογικών αρχών υπό αυστηρές προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν την προστασία των δεδομένων.

Η δεύτερη δέσμη νομοθετικών μέτρων περιλαμβάνει τις τροποποιήσεις κανονισμού σχετικά με τη διοικητική συνεργασία στον τομέα του ΦΠΑ. Οι εν λόγω τροποποιήσεις καθορίζουν λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο οι εθνικές φορολογικές αρχές θα συνεργάζονται εν προκειμένω για τον εντοπισμό της απάτης στον τομέα του ΦΠΑ και τον έλεγχο της συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις ΦΠΑ.

Τα εν λόγω κείμενα συμπληρώνουν το κανονιστικό πλαίσιο ΦΠΑ για το ηλεκτρονικό εμπόριο που θα τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2021, με το οποίο εισάγονται νέες υποχρεώσεις ΦΠΑ για τις διαδικτυακές αγορές και απλουστευμένοι κανόνες συμμόρφωσης στον τομέα του ΦΠΑ για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Προσωπικά δεδομένα και Τεχνητή Νοημοσύνη στο στόχαστρο της Ευρώπης

Να θωρακίσει τους καταναλωτές από τα νέα δεδομένα, που θα δημιουργήσει η μαζικότερη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence-AI), επιχειρεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί η εν εξελίξει μεταρρύθμιση των κανόνων ασφάλειας και νομικής ευθύνης, ώστε να συμπεριλάβουν και τα προϊόντα με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης.

Σχετικό ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, που εγκρίθηκε την περασμένη εβδομάδα, ζητά ένα ισχυρό πλαίσιο δικαιωμάτων για την προστασία των καταναλωτών όσον αφορά την τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων.

Οι ευρωβουλευτές χαιρετίζουν μεν τη δυνατότητα των συστημάτων αυτοματοποιημένης λήψης αποφάσεων να παρέχουν καινοτόμες και βελτιωμένες υπηρεσίες στους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων των “εικονικών βοηθών” και των chatbots. Ωστόσο, επισημαίνουν ότι, όταν οι καταναλωτές αλληλοεπιδρούν με ένα τέτοιο σύστημα, “θα πρέπει να είναι κατάλληλα ενημερωμένοι για το πώς λειτουργούν, πώς μπορούν να απευθυνθούν σε έναν άνθρωπο με εξουσίες λήψης αποφάσεων, καθώς και για το πώς μπορούν να ελέγχονται και να διορθώνονται οι αποφάσεις του συστήματος”.

Το Κοινοβούλιο ζητά την εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης κινδύνων για τα συστήματα αυτά και για μια κοινή προσέγγιση σε επίπεδο Ε.Ε., για να διασφαλιστούν τα οφέλη τους και να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι τους.

Σύμφωνα με το δίκαιο της Ε.Ε., οι έμποροι πρέπει να ενημερώνουν τους καταναλωτές, όταν η τιμή των αγαθών ή των υπηρεσιών αλλάζει αυτόματα βάσει προσωπικών δεδομένων και καταναλωτικής συμπεριφοράς, υπενθυμίζουν οι βουλευτές, ζητώντας από την Επιτροπή να παρακολουθεί την εφαρμογή αυτών των κανόνων.

Επίσης, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο ψήφισμα, η Ε.Ε. θα πρέπει επίσης να διασφαλίσει ότι η αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων δεν χρησιμοποιείται για να γίνουν διακρίσεις λόγω της εθνικότητας, του τόπου κατοικίας ή της προσωρινής διαμονής των καταναλωτών.

Δείτε αναλυτικότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ισχυροποιούνται οι κανόνες για την προστασία των καταναλωτών στην Ευρώπη

Το Ecommerce Europe συμμετείχε πρόσφατα στην Ευρωπαϊκή Σύνοδο Κορυφής Καταναλωτών του 2020. Η Σύνοδος αυτή συγκεντρώνει μέχρι και 500 ενδιαφερόμενους φορείς, οι οποίοι συμμετέχουν στη διαμόρφωση της πολιτικής τής Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους καταναλωτές.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Επίτροπος Δικαιοσύνης, Didier Reynders, ο οποίος στη ομιλία του, ανέφερε ότι μέχρι το τέλος του 2020, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παρουσιάσει μια νέα ατζέντα για τους καταναλωτές, της οποίας το επίκεντρο δε θα είναι η «απλή» προστασία των καταναλωτών, αλλά θα επεκταθεί και στην ενδυνάμωσή τους.

Επίσης, ο Reynders τόνισε ότι μία από τις προτεραιότητές του, είναι να διασφαλίσει ότι η προτεινόμενη οδηγία σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές δράσεις για την προστασία των συλλογικών συμφερόντων των καταναλωτών, θα εγκριθεί έως τα μέσα του 2020. Να σημειωθεί εδώ, ότι πρόσφατα έγινε ευνοϊκά δεκτή η προσέγγισή της σχετικά με το νομοσχέδιο.

Το τρέχον κείμενο στο Συμβούλιο αντιπροσωπεύει μια σημαντική μεταστροφή από την αρχική πρόταση, με κύρια πρόθεση να παραμείνουν σε μεγάλο βαθμό ανεπηρέαστα τα ήδη υπάρχοντα εθνικά συστήματα. Παρά την προσπάθεια της ευρύτερης ευρωπαϊκής βιομηχανίας να αντιμετωπίσει τις αρνητικές συνέπειες ενός μη ισορροπημένου συστήματος αστικής δικαιοσύνης, η προσέγγιση του Συμβουλίου στερείται ουσιαστικών διασφαλίσεων σε ένα διασυνοριακό πλαίσιο.

Η Επιτροπή θα επεξεργαστεί επίσης μια επικαιροποίηση της οδηγίας για τη Γενική Ασφάλεια των Προϊόντων για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όσον αφορά στην Πράσινη Συμφωνία, η Επιτροπή στοχεύει στην ενδυνάμωση των καταναλωτών που επιθυμούν να ακολουθήσουν πιο βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Η Επιτροπή θα εξετάσει επίσης αυστηρότερους κανόνες σχετικά με τους ψευδείς περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς, ενθαρρύνοντας μεγαλύτερες διάρκειες ζωής για τα καταναλωτικά προϊόντα, καταπολεμώντας την προγραμματισμένη φθορά και απαξίωσή τους και ενθαρρύνοντας την επαναχρησιμοποίηση.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Το BestPrice.gr επιβράβευσε τα καταστήματα με υψηλή βαθμολογία χρηστών

Το BestPrice.gr, πιστό στο όραμά του για την ανάδειξη και προώθηση των βέλτιστων πρακτικών του e-commerce, απονέμει για 3η συνεχή χρονιά τα BestPrice Customer Review Awards.

Τα BestPrice Customer Review Awards είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων για την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες τους, με βάση τις αξιολογήσεις των χρηστών του BestPrice.gr. Για την ανάδειξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων υπολογίζεται ο μέσος όρος βαθμολογίας χρηστών την προηγούμενη χρονιά, ενώ λαμβάνεται υπόψη το πλήθος των συνολικών ή τυχόν αρνητικών αξιολογήσεων.

Φέτος, στα BestPrice Customer Review Awards 2019 κατάφεραν να διακριθούν 105 ηλεκτρονικά καταστήματα συγκεντρώνοντας μέσο όρο βαθμολογίας χρηστών πάνω από 4 στα 5. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr επισκέπτονται σε μηνιαία βάση περίπου 3 εκατομμύρια χρήστες, ενώ συνεργάζεται με περισσότερα από 2.050 καταστήματα

Τα BestPrice Customer Review Awards αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα να βελτιώσουν τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στον καταναλωτή, ενώ παράλληλα δίνουν αξία στην εμπειρία αγοράς κάθε καταναλωτή. Σε αυτό το πλαίσιο, καλούμε τους χρήστες να γράψουν τη δική τους αξιολόγηση, κάθε φορά που αγοράζουν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που συμμετέχει στο BestPrice.gr.

Περισσότερες πληροφορίες για τα BestPrice Customer Review Awards καθώς και η πλήρης λίστα των καταστημάτων είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.bestprice.gr/customer-review-awards

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του BestPrice.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα από τον GR.EC.A στο πλαίσιο της ECDM Conference North

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – Ε.Σ.Η.Ε (Greek E-Commerce Association - GR.EC.A), έχοντας ως στόχο την ενημέρωση και την εκπαίδευση επαγγελματιών και επιχειρήσεων, διοργανώνει εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, στο πλαίσιο της διοργάνωσης ECDM Conference North που θα πραγματοποιηθεί στις 8 Απρίλιου, στο THE MET HOTEL, στη Θεσσαλονίκη.

Στόχος του προγράμματος αυτού, είναι η ενημέρωση και η εκπαίδευση επαγγελματιών και επιχειρήσεων στην αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Απευθύνεται σε επαγγελματίες και τα στελέχη που θέλουν να αποκτήσουν ή να αναπτύξουν τις γνώσεις τους πάνω σε καίρια θέματα και τάσεις του e-commerce και του Digital Marketing.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να επιμορφωθούν τόσο πάνω σε θεμελιώδεις γνώσεις του κλάδου όσο και σε πιο advanced θέματα και παράλληλα να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες που προσφέρει ο κλάδος στις τοπικές επιχειρήσεις. Επιπρόσθετα, θα έχουν την ευκαιρία να δικτυωθούν με επαγγελματίες του χώρου και να συνάψουν επιχειρηματικές σχέσεις μαζί τους, κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών δράσεων και της εκδήλωσης δικτύωσης.

Τα μέλη του GR.EC.A  έχουν δικαίωμα δωρεάν συμμετοχής, ενώ το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A και τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους, είναι 25 ευρώ ανά άτομο. Οι εγγραφές θα ανοίξουν σύντομα.

Η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2020 που φιλοξενεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του GR.EC.A, είναι μία συνεδριακή εκδήλωση, η οποία θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και όσον αφορά στον εκθεσιακό της χώρο, η επίσκεψη είναι δωρεάν.

Το συνέδριο της ECDM Conference North χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Περισσότερα σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του GR.EC.A θα ανακοινωθούν στη σχετική σελίδα του event.

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία της διοργάνωσης ECDM Conference North και της εταιρείας Verticom.

Το Web World News είναι χορηγός επικοινωνίας της εκδήλωσης.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search