eCommerce

"Leading Employer in Greece" αναδείχτηκε η Generation Y

Στους κορυφαίους εργοδότες της Ελλάδας για το 2019, σύμφωνα με την ετήσια επιχειρηματική έκδοση της ICAP Group, «Leading Employers in Greece» βρέθηκε η Generation Y, μαζί με τις μεγαλύτερες Ελληνικές επιχειρήσεις που διακρίνονται για το άριστο εργασιακό τους περιβάλλον.

Πρόκειται για μία έκδοση που παρουσιάζεται επί 9η συνεχή χρονιά και έχει σκοπό να αναδείξει τις επιχειρήσεις που θέτουν ως βασικό τους μέλημα τις καλύτερες πρακτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, αλλά και εκείνες της Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης. Η Generation Y ξεχώρισε για το συνολικό αριθμό των εργαζομένων της και για την αύξηση προσωπικού που σημείωσε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και για την κατανομή των εργαζομένων ανά φύλο, με τις γυναίκες να καταλαμβάνουν το 59% του έμψυχου δυναμικού της εταιρείας.

Πιο αναλυτικά, με 231 εργαζομένους το 2018, η Generation Y βρέθηκε μεταξύ των κορυφαίων 500 εταιρειών στην Ελλάδα όσον αφορά τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και τις δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Αντιλαμβανόμενη το perfect storm αλλαγών που επιφέρει η τεχνολογία στη ζωή μας και στο χώρο εργασίας, επενδύει στα soft skills των ανθρώπων της, ενισχύοντάς τα περαιτέρω, ώστε να ανταποκρίνονται στις ολοένα αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες ανάγκες του μέλλοντος.

Παράλληλα, επιμένει με συνέπεια σε δράσεις περιβαλλοντικής φροντίδας, περιορίζοντας την κατανάλωση ενέργειας και φυσικών πόρων, και επιπλέον ακολουθώντας την οδό της paperless προσέγγισης -σε συνάρτηση με τη φιλοσοφία της «ψηφιοποίησης». Τέλος, μέσα από δωρεές και εθελοντικές δράσεις για τη στήριξη ευπαθών ομάδων, η εταιρεία προωθεί τη βιώσιμη κοινωνία που θέτει στο επίκεντρο το συνάνθρωπο και τις ανάγκες του. 

Καθώς η έμφαση στον άνθρωπο είναι σήμερα ζήτημα εξέχουσας σημασίας, η Generation Y αφουγκράζεται τις εργασιακές του ανάγκες και αναδεικνύεται ως ένας σύγχρονος εργοδότης με ισχυρό κοινωνικό προφίλ, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στην εξέλιξη της εν Ελλάδι αγοράς εργασίας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Ανακοινώθηκαν ακόμα έξι ομιλητές για το συνέδριο της ECDM Expo 2019

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & SouthEastern Europe 2019, ανακοίνωσε έξι ακόμα ομιλητές τού κεντρικού διήμερου Συνεδρίου τής έκθεσης.

Πρόκειται για τους:

  • Luca Brighenti, CEO & Co-Founder at B4Bind, Entrepreneur
  • Stefanos Karagos, CEO & Awarded Innovator, founder of XPLAIN
  • Pavlo Kuznyetsov, Product Manager (Martech), Zalando
  • Αndraž Štalec, CEO, Red Orbit - Founder & organizer of inOrbit
  • Demetris Stefani, Director, Digital Strategist, Hivebreed Ltd
  • Anne Tempelmeier, UX design & Research, HubSpot 

 

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται για να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 120 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Επίσης, εισιτήριο με μειωμένο κόστος στα 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ, θα μπορέσουν να αποκτήσουν και όσοι κάνουν τις αγορές τους έως και τις 30 Σεπτεμβρίου.

Στην τιμή του εισιτηρίου για συμμετοχή στο Συνέδριο* συμπεριλαμβάνονται:

- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό,
σημειωματάριο)

* Όλες οι ομιλίες θα δοθούν στα αγγλικά. Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την ECDM Expo 2019 και για εγγραφές στο συνέδριο, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα εγγραφής στο ecdmexpo.com.

Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για να επισκεφτείτε την έκθεση, είναι να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε στο ecdmexpo.com.

 

ECDM Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

 

Μεγάλοι Χορηγοί:

  • accenture
  • ACS
  • ATCOM
  • DHL
  • Lighthouse
  • bmind

 

Χορηγοί:

  • Retargeting
  • G.A.P. Vassilopoulos Group

 

Υποστηρικτές:

  • ONIT!
  • refluence

 

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
10 λόγοι για τους οποίους αποτυγχάνουν οι startups στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι μαρτυρίες "ανθρώπων της αγοράς" αναφέρουν πως το 90% των startup αποτυγχάνουν, ήδη από τις πρώτες 120 ημέρες λειτουργίας τους, αν και τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταγράφουν βιωσιμότητα των νέων επιχειρήσεων κατά περίπου 81% τους πρώτους 12 μήνες λειτουργίας τους.

Γιατί, όμως, μία εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου "πέφτει έξω", από τόσο νωρίς; Πέρα από επίσημα και ανεπίσημα στοιχεία, είναι γεγονός πως πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα δεν καταφέρουν να επιβιώσουν ούτε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας τους.

Το ecommercenews.eu παρουσίασε μία έρευνα της εταιρείας Marketingsignals, η οποία κατέγραψε τις απαντήσεις από 1.253 ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία, που δεν κατάφεραν να επιβιώσουν και παρουσίασε τις 10 πιο "δημοφιλείς" αιτίες.

Ο σημαντικότερος λόγος αποτυχίας, σύμφωνα με τις απαντήσεις των επιχειρηματιών, ήταν το φτωχό online marketing, ενώ η κακή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης ήταν ο δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας.

Η έλλειψη επαρκούς ρευστότητας ήταν, μάλλον αναμενόμενα, ψηλά στην κατάταξη, ενώ ιδιαίτερα ψηλά (ίσως προς έκπληξη πολλών) ήταν η έλλειψη αγοραστικού κοινού για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους, παράγοντας που, θεωρητικά, θα έπρεπε να έχουν εξασφαλίσει...

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Marketingsignals, σημείωσε πως η online (διαφημιστική) παρουσία και η καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, είναι δύο σημεία που πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα οι e-commerce startups, εάν θέλουν να επιτύχουν στα επιχειρηματικά τους πλάνα.

 

Δείτε τη λίστα που ακολουθεί με τους 10 σημαντικότερους λόγους αποτυχίας των startups ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με τις απαντήσεις των επιχειρηματιών:

 

Φτωχό online marketing

37%

Κακή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης

35%

Μικρό ή ανύπαρκτο αγοραστικό κοινό

35%

Χαμηλή ρευστότητα

32%

Κοστολογικά ζητήματα κ ζητήματα τιμών

29%

Δεν ήταν αρκετά ανταγωνιστικοί

23%

Οι μεγάλοι retailers έχουν τη μερίδα του λέοντος

19%

Δεν είχαν εξυπηρέτηση πελατών

16%

Δεν είχαν καλή ομάδα να τους πλαισιώσει

14%

Κακό timing προσφοράς προϊόντων

11%

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Ημερίδα από το GR.EC.A για τη νέα οδηγία ηλεκτρονικών πληρωμών

O Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A)ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει ημερίδα την Τετάρτη 04/09/2019 στο OTE Academy, για την ενημέρωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων που δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω καρτών, στα πλαίσια της εφαρμογής τής Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών» γνωστή ως PSD 2 (Payment Service Directive).

Η ημερίδα θα αφορά  τις νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών (χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων) που τίθενται σε ισχύ από τις 14/9/2019, όπου ενεργοποιείται πανευρωπαϊκά η οδηγία για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληρωμών και ως εκ τούτου θα εφαρμόζονται στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών.

Η συμμετοχή στην ημερίδα είναι δωρεάν για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τα μέλη του GR.EC.A.

Δείτε περισσότερα για τη νέα οδηγία για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληρωμών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από την ανακοίνωση του GR.EC.A.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Δύο σημαντικές επιχειρηματικές διακρίσεις για την ACS

Δύο σημαντικές διακρίσεις έλαβε και φέτος η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, οι οποίες βασίζονται στα επίσημα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, αλλά και στις προοπτικές της, που την κατατάσσουν ανάμεσα στις δυναμικότερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της χώρας.

Συγκεκριμένα, στον θεσμό «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας», που διοργάνωσε για πέμπτη χρονιά η Direction Business Network, τιμήθηκε η ACS στον τομέα «Οι Πρωταγωνιστές των Κλάδων», ως η κορυφαία επιχείρηση του κλάδου «Υπηρεσίες Ταχυμεταφοράς», με βάση τον κύκλο εργασιών, τα κέρδη προ φόρων, τα ταμειακά της διαθέσιμα και τη σταθερή αναπτυξιακή της πορεία.

Αντίστοιχη διάκριση απέσπασε η ACS για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στον θεσμό «Diamonds of the Greek Economy», που διοργανώνεται από τη New Times Publishing, με στόχο την επιβράβευση της υγειούς επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, βάσει αντικειμενικών οικονομικών δεικτών και κριτηρίων, όπως η κερδοφορία, η δανειακή επιβάρυνση, η ρευστότητα, η σχέση ιδίων προς ξένων κεφαλαίων κ.λ.π. Όπως δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της ACS κα Έλια Χάραρη κατά την παραλαβή του βραβείου, «Η ACS αποτελεί αυτή τη στιγμή την πλέον οικονομικά υγιή και τεχνολογικά εξελιγμένη επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και απλού ταχυδρομείου, με συνεχόμενους ρυθμούς ανάπτυξης -περίπου 9% ετησίως - αυξανόμενη κερδοφορία κάθε χρόνο, μηδενικό δανεισμό, συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές, τεχνολογικό εξοπλισμό και νέα συστήματα, οι οποίες την επόμενη διετία θα ξεπεράσουν τα €40.000.000. Απασχολεί 3.000 ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα, αλλά και υλοποιεί δράσεις ανθρωπιστικού και κοινωνικού χαρακτήρα αξίας πάνω από 500.000€ ετησίως. Αριθμοί που μας δίνουν την αισιοδοξία, ότι μπορούμε να ατενίζουμε με άλλη σιγουριά το επιχειρηματικό τοπίο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους αλλά και τους συνανθρώπους μας.»

 Η κα Έλια Χάραρη, Διευθύντρια Marketing της ACS, παραλαμβάνει εκ μέρους της εταιρείας το βραβείο «Diamonds of the Greek Economy 2019».

 

Και οι δύο διακρίσεις αποτελούν μια αναγνώριση για την ηγετική θέση της ACS στον κλάδο της, ανάμεσα σε επιχειρήσεις που πρωταγωνιστούν στο πεδίο της πραγματικής οικονομίας, κατορθώνοντας συνεχώς να αναπτύσσονται και να ξεπερνούν τις προκλήσεις του δύσκολου γενικού περιβάλλοντος, αλλά και που ηγούνται της προσπάθειας για το δρόμο της Βιώσιμης Ανάπτυξης, προετοιμάζοντας την επόμενη ημέρα στη χώρα.

Στην κεντρική φωτογραφία, ο κος Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, κατά την παραλαβή του βραβείου «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2019» στον κλάδο Υπηρεσίες Ταχυμεταφοράς.

Tο άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Προωθείται παγκόσμια φορολογική μεταρρύθμιση για την ψηφιακή οικονομία

Τις βάσεις για μια παγκόσμια μεταρρύθμιση, η οποία θα αποκαταστήσει τη φορολογική δικαιοσύνη μεταξύ της “φυσικής” και της ψηφιακής οικονομίας, θέτει αυτές τις ημέρες ο πλανήτης. Το κλίμα αυτό επικράτησε τουλάχιστον στη Σύνοδο των υπουργών Οικονομικών της Ομάδας των 7 (G7), που πραγματοποιείται στην πόλη Σαντιγί της Γαλλίας.

Κατά τη συνεδρίαση του G7 οι υπουργοί Οικονομικών συμφώνησαν για έναν ελάχιστο φορολογικό συντελεστή για τις ψηφιακές επιχειρήσεις, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις, που δημιουργεί στο επίπεδο της φορολόγησης η ψηφιακή οικονομία.

Οι συμμετέχοντες αναζήτησαν κοινό τόπο για μια φορολογική συμφωνία επί της αρχής, με την εισαγωγή ενός ελάχιστου φόρου επί των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η φοροδιαφυγή. «Οι Υπουργοί συμφώνησαν ότι ένα ελάχιστο επίπεδο αποτελεσματικής φορολόγησης, όπως για παράδειγμα το αμερικανικό καθεστώς GILTI, θα συμβάλει στο να διασφαλιστεί ότι οι τεχνολογικές εταιρείες πληρώνουν το μερίδιο φόρου που τους αναλογεί». Αυτό αναφέρει προσχέδιο της σύνοψης των συμπερασμάτων της Συνόδου των G7, που έφερε στο φως της δημοσιότητας το πρακτορείο Reuters.

Το καθεστώς GILTI (Global Intangible Low-Taxed Income) προβλέπει τη φορολόγηση με χαμηλούς συντελεστές των άυλων εισοδημάτων, που αποκτούν οι επιχειρήσεις των ΗΠΑ παγκοσμίως. Σύμφωνα με το GILTI, τα άυλα εισοδήματα αμερικανικών επιχειρήσεων από το εξωτερικό υπόκεινται σε συντελεστή 10,5%, προκειμένου να αποθαρρύνονται οι εταιρίες από τα μεταφέρουν τα κέρδη τους σε ξένες χώρες αντί του κανονικού φορολογικού συντελεστή 21% που ισχύει μετά από τις μειώσεις των συντελεστών, στις οποίες προχώρησε ο Αμερικανός Πρόεδρος ο Ντόναλντ Τραμπ. Όπως αναφέρει το προσχέδιο των υπουργών Οικονομικών των G7 που επικαλείται το Reuters, το αμερικανικό μοντέλο GILTI θα αποτελέσει οδηγό για τη νέα φορολογική μεταρρύθμιση.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
BigCommerce: Δώστε σημασία στους τρόπους αποστολής

Έρευνα της BigCommerce που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τις επιλογές αποστολής προϊόντων των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ανέδειξε ως σημαντικό ένα γεγονός που αρκετοί επιχειρηματίες δεν έχουν αντιληφθεί τον αντίκτυπο που έχει στις πωλήσεις τους.

Η έρευνα συστήνει στους ιδιοκτήτες των e-shop να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στις επιλογές που έχουν οι πελάτες τους ως προς τους τρόπους αποστολής των προϊόντων.

Τρεις στους τέσσερις πελάτες δεν ολοκληρώνουν μια αγορά γιατί δεν τους ικανοποιούν οι τρόποι αποστολής, ενώ το 47% των retailers δε γνωρίζουν καν το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών του ηλεκτρονικού καταστήματός τους, ή γιατί οι πελάτες δεν ολοκληρώνουν την αγορά.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο οι καταναλωτές είναι «έμπειροι», αφού αγοράζουν online τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, οπότε είναι και σε θέση να κρίνουν τις επιλογές αποστολής των ηλεκτρονικών καταστημάτων και να λάβουν ανάλογες αποφάσεις.

Η έρευνα καταγράφει καταναλωτές σε ποσοστό 35% στο Ηνωμένο Βασίλειο, που σταμάτησαν να αγοράζουν από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα εξαιτίας μιας κακής εμπειρίας παραλαβής προϊόντος που αγόρασαν. Επιπλέον, το 44% όσων αγοράζουν online δήλωσαν πως αποφεύγουν όσα e-shop δεν προσφέρουν δωρεάν αποστολή.

Ένα ακόμα σημαντικό εύρημα, αφορά στο 87% των καταναλωτών, οι οποίοι προσθέτουν επιπλέον προϊόντα στην παραγγελία τους, προκειμένου να φτάσουν το όριο αγορών και να τύχουν δωρεάν μεταφορικών.

Εκτός από δωρεάν αποστολές, οι καταναλωτές επιθυμούν σε ποσοστό 37% να έχουν και τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφών, όμως μόνο το 12% των e-shop στη Βρετανία την προσφέρει.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Ασυμφωνία στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τον ψηφιακό φόρο "GAFA"

Αδύναμη να ακολουθήσει μια ενιαία γραμμή πλεύσης για τη φορολόγηση των κερδών που παράγει η ψηφιακή οικονομία, αποδείχτηκε η Ευρωπαϊκή Ένωση. Παρά τις πολύμηνες διαπραγματεύσεις, η απόφαση για την επιβολή ενός ψηφιακού φόρου στους κολοσσούς του Διαδικτύου δεν κατέστη εφικτή, με τη Γαλλία να ακολουθεί αυτόνομο δρόμο, ψηφίζοντας και θέτοντας σε εφαρμογή το λεγόμενο φόρο “GAFA”. Ο φόρος GAFA (από τα αρχικά των Google, Apple, Facebook, Amazon) είναι πλέον γεγονός, αποδεικνύοντας στην πράξη πόσο διασπασμένο είναι το ευρωπαϊκό μέτωπο.

Το αρχικό σχέδιο της ΕΕ προέβλεπε την επιβολή εισφοράς 3% επί ορισμένων υπηρεσιών μεγάλων τεχνολογικών πολυεθνικών, πλάνο που δεν κατάφερε να συγκεντρώσει την ισχυρή στήριξη της πλειοψηφίας των κρατών-μελών. Με δεδομένη τη δυστοκία για ενιαία φορολογική συμπεριφορά έναντι των -κυρίως αμερικανικών- τεχνολογικών κολοσσών, η Γαλλία προχώρησε μεμονωμένα στη λήψη σχετικής απόφασης, επιβάλλοντας φόρο 3% επί των εσόδων των εν λόγω εταιρειών, που παράγονται επί γαλλικού εδάφους.

Ο νέος φόρος, που μάλιστα έχει αναδρομική ισχύ από τις αρχές του 2019, θα επιβάλλεται επί των εσόδων από ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχουν στη Γαλλία επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 25 εκατ. ευρώ (στη χώρα) και 750 εκατ. ευρώ παγκοσμίως. Ο φόρος αφορά περίπου 30 ομίλους και μέσω αυτού η γαλλική κυβέρνηση ευελπιστεί να εισπράξει περί τα 400 εκατoμύρια ευρώ το 2019 και τα 650 εκ. το 2020.

Στην επιβολή του φόρου αντέδρασε σθεναρά από την πρώτη στιγμή η αμερικανική κυβέρνηση, κάνοντας γνωστό -δια στόματος του Αμερικανού Προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ- ότι θα διενεργήσει έρευνα για τον ψηφιακό φόρο που εισήγαγε η Γαλλία, προκειμένου να εξακριβωθεί κατά πόσο είναι δίκαιος. Η γαλλική απάντηση ήταν πως στόχος του νέου μέτρου είναι να φορολογούνται δίκαια οι τεχνολογικές επιχειρήσεις για τα έσοδα που παράγουν, προσθέτοντας ότι δεν αφορά προφανώς μόνο τις αμερικανικές αλλά και ασιατικές, όπως και ευρωπαϊκές εταιρείες του χώρου.

Η γαλλική πλευρά είχε διαμηνύσει σε όλους τους τόνους ότι το μέτρο δεν έχει μόνο εισπρακτικό χαρακτήρα, καθώς απώτερος στόχος είναι η μεταρρύθμιση του διεθνούς φορολογικού συστήματος, ώστε να ταιριάζει καλύτερα στην ψηφιακή εποχή. Μάλιστα, η Γαλλία έχει ξεκαθαρίσει ότι θα αποσύρει το μέτρο όταν ο ΟΟΣΑ προχωρήσει τη φορολογική μεταρρύθμιση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Nέα εταιρική ταυτότητα και επέκταση δραστηριοτήτων για τη Lighthouse

Πιστή στις αξίες και τις βάσεις οι οποίες την καθιέρωσαν στο χώρο του E-Commerce και του Digital Transformation, η Lighthouse υιοθετεί νέα εταιρική ταυτότητα, ενώ παράλληλα επεκτείνει την δραστηριότητά της με σταθερά βήματα και στρατηγικές συνεργασίες σε 11 χώρες της Δυτικής Ευρώπης, και όχι μόνο.

Το νέο, website www.LighthouseOmnichannel.com, σχεδιάστηκε ώστε να αντικατοπτρίζει με τον πιο ξεκούραστο τρόπο το εύρος των δυνατοτήτων αλλά και το βάθος της τεχνογνωσίας της Lighthouse στον χώρο του e-commerce και του Performance Marketing. Μέσα από τα έργα και τα βραβευμένα case studies, ο επισκέπτης μπορεί να πάρει ιδέες για το δικό του Ongoing Digital Transformation.

Η Lighthouse αποτελεί εδώ και 19 χρόνια ένα one-stop-shop για μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις που κάνουν σοβαρά βήματα digital transformation σε επίπεδο Omnichannel Commerce, τόσο B2C όσο και B2B.

Οι υπηρεσίες της Lighthouse κινούνται στους παρακάτω βασικούς άξονες

  • B2C & B2B E-commerce development and ongoing support
  • Performance Marketing Planning and Management
  • UI/UX Conversions Optimization
  • Omnichannel Commerce Consulting

 

Έχοντας ολοκληρώσει επιτυχώς εκατοντάδες μεγάλα έργα και εξυπηρετώντας καθημερινά τις έντονες απαιτήσεις μεγάλων retail αλυσίδων αλλά και B2B εμπόρων, η Lighthouse δείχνει τον δρόμο στην αγορά του e-commerce, θέτοντας standards και διαδικασίες που έχουν διαμορφώσει, σε έναν μεγάλο βαθμό, και την εγχώρια αγορά.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Τα e-shop δεν απαιτείται να έχουν τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εξέδωσε μία σημαντική απόφαση για τον κλάδο του e-commerce, σύμφωνα με την οποία τα e-shop δε χρειάζεται να παρέχουν τηλεφωνικό αριθμό κλήσης, εφόσον προσφέρονται στους πελάτες άλλοι τρόποι επικοινωνίας με την εταιρεία.



Η απόφαση εκδόθηκε την περασμένη εβδομάδα, μετά από αγωγή που είχε ασκηθεί κατά της Amazon από την Ομοσπονδία των Γερμανών Καταναλωτικών Οργανώσεων (VZBV), διότι το amazon.de δε διαθέτει τηλεφωνικό αριθμό μέσω του οποίου μπορούν να καλούν οι πελάτες. Η αγωγή βασίστηκε στο γεγονός ότι στη Γερμανία υπάρχει νόμος, με βάση τον οποίο τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να παρέχουν στους καταναλωτές έναν αριθμό τηλεφώνου για επικοινωνία.



Η απόφαση αυτή, όπως είναι προφανές, θα έχει αντίκτυπο σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα ηλεκτρονικά καταστήματα και όχι μόνο για το Amazon στη Γερμανία.

Σύμφωνα με την απόφαση, ο ευρωπαϊκός νόμος απαιτεί σε κάθε e-shop να παρέχει ένα μέσο για άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία, η οποία όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι τηλεφωνικώς. Για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια υπηρεσία online επικοινωνίας, ή μια λειτουργία επιστροφής κλήσης (call-back).

Μπορείτε να δείτε τη σχετική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου εδώ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search