eCommerce

Η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 στο Ζάππειο Μέγαρο

Μετά από την ιδιαίτερα επιτυχημένη διοργάνωση διεθνούς εμβέλειας eCommerce Expo 2018, ανακοινώνεται η διευρυμένη έκθεση eCommerce & Digital Marketing Expo που θα πραγματοποιηθεί στις 23 και 24 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο.

Με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών και τη συνολική υποστήριξη της αγοράς, έγινε μία βασική προσθήκη που αφορά στον όμορο και ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, αυτόν του Digital Marketing.

Ως αποτέλεσμα, η διοργάνωση μετονομάστηκε σε eCommerce & Digital Marketing ExpoECDM Expo.

Πρόκειται για μία πολυεπίπεδη διοργάνωση με πολλά παράλληλα event, που σκοπός της είναι η ανάπτυξη των συνεργασιών μεταξύ εταιρειών που ειδικεύονται στις υπηρεσίες παρουσίας και προβολής στο Ιnternet και επιχειρήσεων που είτε πωλούν ηλεκτρονικά (ηλεκτρονικά καταστήματα) είτε διαφημίζουν τα καταστήματα και τις υπηρεσίες τους στο Ιnternet.

Σαν εκθεσιακή διοργάνωση, η ECDM Expo δίνει την ευκαιρία στους εκθέτες να έρθουν σε επαφή με νέους υποψήφιους πελάτες από όλη την Ελλάδα, αλλά και από την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, οι οποίοι ενδιαφέρονται για να βρουν συνεργάτη, ώστε να βελτιώσουν τη διαδικτυακή παρουσία τους. Επίσης, να συμμετέχουν σε μια διοργάνωση που δίνει υπόσταση στον ίδιο τον κλάδο, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει δείξει ιδιαίτερη δυναμική, εξυπηρετώντας την αυξημένη ζήτηση των επιχειρήσεων για προβολή στο Internet.

Επιπλέον, η ECDM Expo είναι μία μοναδική ευκαιρία, ώστε οι εκθέτες να έρθουν σε επαφή με δυνητικούς συνεργάτες από όμορες περιοχές επαγγελματικής δραστηριότητας και να αναπτύξουν νέες εταιρικές σχέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Παράλληλα, με τη συμμετοχή τους στην εξειδικευμένη αυτή διοργάνωση, οι συμμετέχοντες καταχωρούνται στη συνείδηση των χιλιάδων επισκεπτών σαν σημαντικές εταιρείες του κλάδου.

Πέρα από το καθαρά εκθεσιακό μέρος, στην ECDM Expo έχει αναπτυχθεί μία σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις, οι οποίες λειτουργούν συμπληρωματικά,  προσθέτοντας ουσιαστικό περιεχόμενο στη διοργάνωση και δίνοντας την ευκαιρία για εμβάθυνση των γνώσεων των επισκεπτών και για δικτύωση.

Στις βασικές παράλληλες εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το κύριο παράλληλο διήμερο συνέδριο με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα
  • το Keynote dinner με την παρουσία διακεκριμένου τιμώμενου ομιλητή για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου
  • το Roundtable για την γνωριμία και συζήτηση των εταιρειών του κλάδου

 

Επιπλέον, διοργανώνονται σεμινάρια και εργαστήρια που δίνουν στο κοινό τη δυνατότητα να γνωρίσει πληρέστερα, διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες και να εμβαθύνει τις γνώσεις του σε τομείς ενδιαφέροντος του, σχετικούς με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

Συνεργασία BestPrice και MyBank για άμεσες και ασφαλείς πληρωμές

To BestPrice, πιστό στην αποστολή του για παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, σε συνεργασία με τη MyBank, εισάγει νέους τρόπους συναλλαγών για τα 2.000 ηλεκτρονικά καταστήματα που δραστηριοποιούνται στο BestPrice.gr.

Η διασύνδεση της B2B "Πλατφόρμας Συνεργατών" του BestPrice με τη MyBank δίνει στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα τη δυνατότητα άμεσων και ασφαλών συναλλαγών. Οι συνεργάτες του BestPrice έχουν τη δυνατότητα να κάνουν εύκολα συναλλαγές μέσα από το e-banking τους.

Επίσης το BestPrice εμφανίζεται πλέον και ως επιλογή πληρωμής μέσα στο e-banking όλων των μεγάλων τραπεζών.

Ο Γιώργος Παπαδάκης, CEO του BestPrice, δήλωσε: "Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας στη Eurobank και τη MyBank για την υλοποίηση του πρότυπου αυτού έργου. Οι νέοι αυτοί τρόποι πληρωμών συμβαδίζουν με την γενικότερη φιλοσοφία του BestPrice, που έχει σκοπό να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στον καταναλωτή, αλλά και στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα."

Το BestPrice.gr είναι η δημοφιλής πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, με πάνω από 8 εκατομμύρια προϊόντα και 2,8 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες.

O Διευθύνων Σύμβουλος στην PRETA S.A.S. και συνιδρυτής της MyBank, Τarik Zerkti, δήλωσε: "Είμαστε χαρούμενοι με την επιλογή του BestPrice να ενσωματώσει το MyBank στη πλατφόρμα συνεργατών του. Το γεγονός αυτό αποτελεί απόδειξη της αυξανόμενης δημοτικότητας αυτού του τρόπου πληρωμής στην Ελλάδα. Με το ΜyBank, στόχος μας είναι να κάνουμε τις online πληρωμές προσβάσιμες και αξιόπιστες, προς όφελος των καταναλωτών, εταιριών και δημόσιων φορέων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση."

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του BestPrice.

Η Ευρώπη στηρίζει έμπρακτα την τεχνολογία blockchain

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας μίας νέας "διεθνούς ένωσης αξιόπιστων εφαρμογών blockchain", της International Association of Trusted Blockchain Applications - INATBA.

Σύμφωνα με το Cointelegraph που βρέθηκε στη σχετική εκδήλωση στις Βρυξέλες, η Ένωση αριθμεί ήδη πάνω από 100 μέλη που έχουν υπογράψει το καταστατικό, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι IBM, Accenture, Deutsche Telekom, Telefonica, SAP, NEC και Santander. Επίσης, στα πλαίσια των ανακοινώσεων, αναφέρθηκε ότι ακόμη 48 οργανισμοί έχουν αιτηθεί την ένταξή τους στην Ένωση.

Στην ανακοίνωση της INATBA αναφέρεται πως στόχος της είναι να φέρει σε συνεργασία τις startups του χώρου, τις μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις και τις ρυθμιστικές Αρχές, ώστε να καταστούν mainstream οι τεχνολογίες blockchain και κατανεμημένου καθολικού (distributed ledger technology - DLT).

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η αρμόδια Ευρωπαία Επίτροπος για την Ψηφιακή Οικονομία και Κοινωνία, Mariya Gabriel, υπογράμμισε πως η Ευρωπαϊκή Ένωση δεσμεύεται να προωθήσει την ανάπτυξη της τεχνολογίας blockchain.

Στη σχετική ανακοίνωση, επίσης επισημαίνεται πως ο νέος οργανισμός είναι διατεθειμένος να προωθήσει τη χρήση αποκεντρωμένων τεχνολογιών με τη θέσπιση ειδικού κανονιστικού πλαισίου.

Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί, πως τον περασμένο Ιανουάριο, η Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών σε έγγραφό της είχε προτείνει την περαιτέρω έρευνα σχετικά με τα κρυπτονομίσματα και την ανάπτυξη εργασιών στον τομέα αυτό εντός του 2019.

Περισσότερη διαφάνεια στις ηλεκτρονικές αγορές στην Ευρώπη

Πιο διαφανείς γίνονται οι ηλεκτρονικές αγορές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε μια προσπάθεια να θωρακιστούν περαιτέρω τα δικαιώματα των καταναλωτών, όταν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου. Αυτό προβλέπει, μεταξύ άλλων, η προσωρινή συμφωνία, που επιτεύχθηκε ανάμεσα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο και εισάγει αυστηρότερους κανόνες προστασίας των καταναλωτών.

Τα νέα μέτρα υπόσχονται βελτιωμένη διαφάνεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ιδίως όσον αφορά τη χρήση διαδικτυακών αξιολογήσεων, εξατομικευμένες τεχνικές τιμολόγησης βάσει αλγορίθμων, ή την υψηλότερη κατάταξη προϊόντων λόγω “τοποθετήσεων επί πληρωμή”. Μεταξύ άλλων, η συμφωνία προβλέπει ότι κατά τις αγορές από ηλεκτρονικό κατάστημα, οι καταναλωτές θα πρέπει να ενημερώνονται με σαφήνεια για το αν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από επαγγελματία έμπορο ή από ιδιώτη, ώστε να γνωρίζουν τι προστασία τους παρέχεται σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά.

Με τα νέα μέτρα θεσπίζεται η υποχρέωση των ηλεκτρονικών αγορών να ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με το αν ο έμπορος, που φέρει ευθύνη σε μία συναλλαγή, είναι ο πωλητής και/ή η ίδια η ψηφιακή πλατφόρμα. Επίσης, κατά την αναζήτηση στο Διαδίκτυο, όπως προβλέπει η σχετική συμφωνία, οι καταναλωτές θα ενημερώνονται σαφώς, όταν το αποτέλεσμα της αναζήτησης πληρώνεται από έμπορο. Θα ενημερώνονται επίσης για τις βασικές παραμέτρους που καθορίζουν την κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Με τα νέα μέτρα προστατεύονται, εξάλλου, οι καταναλωτές όσον αφορά “δωρεάν” ψηφιακές υπηρεσίες, δηλαδή ψηφιακές υπηρεσίες για τις οποίες οι καταναλωτές δεν καταβάλλουν χρήματα, αλλά παρέχουν προσωπικά δεδομένα, όπως: αποθήκευση στο cloud, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Επίσης, οι εταιρείες υποχρεώνονται στην αφαίρεση δυσανάλογων επιβαρύνσεων, όπως η υποχρέωση χρήσης παρωχημένων μέσων επικοινωνίας, οι οποίες επιβάλλονται στις επιχειρήσεις από την υφιστάμενη νομοθεσία.

Συνολικά, οι σημαντικότερες βελτιώσεις που φέρνει η συμφωνία, είναι η μεγαλύτερη διαφάνεια για τους καταναλωτές κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών, οι αποτελεσματικές κυρώσεις και σαφείς κανόνες, ώστε να αντιμετωπιστεί το ζήτημα των προϊόντων δύο ποιοτήτων στην Ε.Ε.

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr

Ρεκόρ συμμετοχών στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικου Εμπορίου

Με μεγάλη επιτυχία & ρεκόρ συμμετοχών, ολοκληρώθηκε φέτος η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώθηκε για έκτη χρονιά από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A.

Η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίζεται ως η πιο επιτυχημένη από την αρχή του θεσμού με τη συμμετοχή των e-shops να είναι αυξημένη κατά 70% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση! Γεγονός που έτυχε και της ιδιαίτερα θετικής αποδοχής των online καταναλωτών αφού οι προσφερόμενες εκπτώσεις ξεπερνούσαν σε πολλές περιπτώσεις το -70%.

Η διαφημιστική καμπάνια κατέγραψε περισσότερα από 2,1 εκατομμύρια impressions σημειώνοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ενημερωτική σελίδα που δημιούργησε ο GR.EC.A για τους καταναλωτές.

Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της εβδομάδας έπαιξε η προώθηση της εβδομάδας μέσα από τον ψηφιακό τύπο, το ραδιόφωνο και τη τηλεόραση, ενώ σημαντική για την επιτυχία της εβδομάδας ήταν και η συμμετοχή των 4 συστημικώνΤραπεζών, με προσφορές που ανακοίνωσαν μόνο για τη διάρκεια της εβδομάδας.

Το 55% των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετείχαν στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου είδαν σημαντική αύξηση στο τζίρο τους, ενώ σημαντκή ήταν και η αύξηση χρήσης της κάρτας στις online πληρωμές, όπως δηλώνει το 30% των e-shops που συμμετείχαν.

Στη σχετική έρευνα που πραγματοποίησε ο GR.EC.A. στα e-shops που συμμετείχαν στην εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου αποτυπώθηκε η επιτυχία της εβδομάδας, καθώς:

• Το 90% των e-shops που συμμετείχαν θεωρούν ότι η αύξηση στο τζίρο τους οφείλεται στην προώθηση του θεσμού

• Το 97% των e-shops που συμμετείχαν θα λάβουν μέρος και στην επόμενη διοργάνωση

 

Ο θεσμός της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013.

Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει.

Η "Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2019", τελεί υπό την αιγίδα της Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή και την υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN από το ΟΠΑ και των ηλεκτρονικών καταστημάτων Skroutz.gr και Bestprice.gr.

Αφορολόγητα "έσοδα" οι επιστροφές από online αγορές;

Αφορολόγητο "έσοδο" χαρακτηρίζεται η επιστροφή χρημάτων από online αγορές σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, καθώς δεν χαρακτηρίζεται ως εισόδημα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ανακοίνωση της πλατφόρμας Pigogo.

Ειδικότερα, οι επιστροφές αυτές κατατάσσονται στα ποσά εκείνα τα οποία δεν απαιτείται να ενταχθούν στη δήλωση του φορολογούμενου και συνεπώς δεν φορολογούνται. Το μέγεθος της επιστροφής χρημάτων το οποίο μπορεί να συγκεντρώσει ένας καταναλωτής είναι απεριόριστο και εξαρτάται τόσο από το ποσό των αγορών του, όσο και από το ποσοστό της επιστροφής που προσφέρεται από το κάθε κατάστημα.

Μία οικογένεια ή ένας καταναλωτής, μπορεί λοιπόν, διατηρώντας το ποσό των ετήσιων εξόδων του το ίδιο, να αποκτήσει ένα αφορολόγητο έσοδο, απλώς πραγματοποιώντας τις αγορές του μέσω μίας πλατφόρμας επιστροφής χρημάτων από αγορές όπως το Pigogo.

Από την εταιρεία παρατίθεται και ένα παράδειγμα μίας οικογένειας, το οποίο παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα, σύμφωνα με το οποίο μπορεί να προκύψει αφορολόγητο έσοδο της τάξης των €500, από τις ετήσιες online αγορές της.

 

Τo Pigogo αποτελεί τον πιο έξυπνο τρόπο εξοικονόμησης χρημάτων από online αγορές στην Ελλάδα. Με πάνω από 450 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, προσφέρει επιστροφή χρημάτων, αποκλειστικές προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια σε επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες όλων των κατηγοριών. Η πλατφόρμα Pigogo ήδη μετράει 60.000 χρήστες.

 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Pigogo.

Commerce Cloud από την Adobe σε θεμέλια Magento

H Adobe ανακοίνωσε το Commerce Cloud, που αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο οικοσύστημα Experience Cloud. Όπως ήταν αναμενόμενο, το Commerce Cloud βασίζεται στη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento (η οποία εξαγοράστηκε τον Μάιο του 2018 αντί 1,68 δισ. δολαρίων) και ενσωματώνεται πλήρως με τα υπόλοιπα σχετικά εργαλεία τής εταιρείας που διαθέτει στο cloud της, όπως το Analytics Cloud, το Marketing Cloud και το Advertising Cloud.

Το συγκεκριμένο λανσάρισμα φέρνει μαζί του και την επέκταση της πλατφόρμας, στην οποία προστέθηκαν νέα χαρακτηριστικά, όπως dashboards για την παρακολούθηση της εμπορικής στρατηγικής, ενώ για πρώτη φορά ενσωματώνεται διαχείριση για το Amazon marketplace, το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να διαχειρίζονται μέσα από το Commerce Cloud.

Ο Jason Woosley, αντιπρόεδρος της Adobe και πρώην αντιπρόεδρος της Magento, σημείωσε ότι το νέο αυτό προϊόν είναι σημαντικό για την εταιρεία, όχι μόνο γιατί αποτελεί μία σημαντική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι πολύ σημαντικές και οι δυνατότητες συλλoγής και ανάλυσης δεδομένων που διαθέτει και θα βοηθήσουν στο να κατανοήσουν οι εταιρείες το πώς  αλληλοεπιδρούν οι καταναλωτές με τα προϊόντα τους.

Από την Adobe, επισημαίνουν επίσης πως οι χρήστες του Magento δε χρειάζεται να ανησυχούν για τα λειτουργικά κόστη της πλατφόρμας, αφού η εταιρεία έχει ρυθμίσει την υπηρεσία ώστε να είναι ευέλικτη και κλιμακούμενη, για να ικανοποιεί κάθε ανάγκη με το βέλτιστο κόστος.

Ο Woosley τόνισε και το πόσο σημαντική είναι η ενσωμάτωση του Amazon marketplace στο Commerce Cloud, οι χρήστες του οποίου θα έχουν την ευελιξία να επιλέγουν ποια από τα προϊόντα τους θέλουν να εμφανίζονται στις πλατφόρμες της Amazon και στις τιμές που επιθυμούν.  

Σημαντικό είναι επίσης και το ότι όλα τα extensions του Magento θα λειτουργούν στο Commerce Cloud, γεγονός που σημαίνει πολλά για τους πάνω από 300.000 developers και συνεργάτες στο οικοσύστημα της πλατφόρμας, αλλά και για τους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες της.

Συνάντηση oμάδας εργασίας του ERGP στην Αθήνα

Η ΕΕΤΤ φιλοξένησε στην Αθήνα (19 & 20 Μαρτίου) διήμερη συνάντηση της ομάδας εργασίας του Σώματος Ευρωπαίων Ρυθμιστών για τις Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ERGP) για θέματα διασυνοριακής παράδοσης δεμάτων ηλεκτρονικού εμπορίου, στην οποία προεδρεύει μαζί με τη Γερμανική ρυθμιστική αρχή.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών της, η ομάδα αξιολόγησε την πρώτη φάση εφαρμογής του νέου Κανονισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (2018/644) για τη διασυνοριακή παράδοση δεμάτων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ειδικότερα, επικεντρώθηκε σε ζητήματα που αφορούν τυχόν δυσκολίες ή προβλήματα που αντιμετώπισαν οι Εθνικές Ρυθμιστικές Αρχές (ΕΡΑ) και οι ταχυδρομικοί πάροχοι κατά την υλοποίηση του Κανονισμού, καθώς επίσης σε θέματα σχετικά με τη συνεκτικότητα και συγκρισιμότητα των τιμοκαταλόγων που έχουν συλλεχθεί.

Τα αποτελέσματα των εργασιών της ομάδας εργασίας του ERGP θα ληφθούν υπόψη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην έκθεση που θα υποβάλει έως τις 23 Μαΐου 2020 στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στο Συμβούλιο και στην Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή, σχετικά με την εφαρμογή και εκτέλεση του Κανονισμού, η οποία δύναται να συνοδεύεται από νομοθετική πρόταση επανεξέτασής του.

Σημειώνεται ότι η ΕΕΤΤ έχει εκλεγεί στην Αντιπροεδρία του ERGP για το 2019 και στην Προεδρία του Σώματος για το 2020.

 

ECOFIN: Νέοι κανόνες ΦΠΑ για το e-commerce

Νέα νομοθεσία με στόχο την απλούστευση των κανόνων ΦΠΑ για τις διαδικτυακές πωλήσεις αγαθών, με παράλληλο περιορισμό της φορολογικής απάτης, υιοθέτησε το Συμβούλιο ECOFIN.

Όπως επισημαίνει η Κομισιόν, οι νέοι κανόνες που θα τεθούν σε ισχύ το 2021 αναμένεται να βοηθήσουν τα κράτη-μέλη να ανακτήσουν τα φορολογικά έσοδα ύψους 5 δισ. ευρώ που χάνονται σε αυτόν τον τομέα κάθε έτος, ποσό που υπολογίζεται ότι θα ανέλθει σε 7 δισ. ευρώ έως το 2020. 

Σήμερα εταιρείες εκτός Ε.Ε., συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούν τις αποθήκες ή τα λεγόμενα «κέντρα εκτέλεσης παραγγελιών» εντός της Ε.Ε., μπορούν να πωλούν αγαθά στους καταναλωτές της Ε.Ε. μέσω διαδικτυακών αγορών. Σε πολλές περιπτώσεις οι φορολογικές αρχές αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά την είσπραξη του οφειλόμενου ΦΠΑ για τα εν λόγω αγαθά.
 
Σύμφωνα με τα μέτρα που είχαν συμφωνηθεί τον Δεκέμβριο του 2017, θεωρείται ότι οι διαδικτυακές αγορές ενεργούν ως πωλητές όταν διευκολύνουν τις πωλήσεις αγαθών αξίας έως 150 ευρώ σε πελάτες εντός της Ε.Ε. από επιχειρήσεις εκτός Ε.Ε. που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα τους. Οι ίδιοι κανόνες εφαρμόζονται όταν επιχειρήσεις εκτός Ε.Ε. χρησιμοποιούν διαδικτυακές πλατφόρμες για την πώληση εμπορευμάτων μέσω «κέντρων εκτέλεσης παραγγελιών» εντός της Ε.Ε., ανεξάρτητα από την αξία τους, ώστε να παρέχεται στις φορολογικές αρχές η δυνατότητα να ζητούν τον οφειλόμενο ΦΠΑ για τις εν λόγω πωλήσεις.
 
Οι διαδικτυακές πλατφόρμες θα πρέπει επίσης να τηρούν αρχεία των πωλήσεων αγαθών ή υπηρεσιών από επιχειρήσεις που τις χρησιμοποιούν.
 

Διαδικτυακές συναλλαγές
Οι νέοι κανόνες που συμφωνήθηκαν, προσδιορίζουν λεπτομερέστερα πότε θεωρείται ότι οι διαδικτυακές αγορές διευκολύνουν την εν λόγω παροχή αγαθών ή υπηρεσιών και πότε όχι, με βάση αφενός το κατά πόσον καθορίζουν ή όχι τους όρους και τις προϋποθέσεις της παροχής και αφετέρου τη συμμετοχή τους στην πληρωμή ή την παραγγελία και την παράδοση των αγαθών. Οι κανόνες διευκρινίζουν επίσης λεπτομερώς το είδος των αρχείων που πρέπει να τηρούνται από τις πλατφόρμες που διευκολύνουν την παροχή αγαθών ή υπηρεσιών σε πελάτες στην Ε.Ε.

Η εφαρμογή των κανόνων που συμφωνήθηκαν χθες θα εξασφαλίσει επίσης ότι το 2021 θα είναι διαθέσιμο ένα εντελώς νέο σύστημα ΦΠΑ για όλες τις επιχειρήσεις που πωλούν αγαθά στο διαδίκτυο. Με τους νέους κανόνες δημιουργούνται νέα δομικά στοιχεία του συστήματος, τα οποία θα χρειαστούν οι διαδικτυακές επιχειρήσεις ώστε να επωφεληθούν πλήρως από την ενιαία αγορά της Ε.Ε.

 Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο naftemporiki.gr.

Ομιλία κυρίου Federico Oliveri και κυρίας Anna Faure

Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Development Promotion Payments Delivery

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Federico Oliveri Digital Strategy Consultant, Social Bakers.com και της κυρίας Anna Faure Head Of Social & Influencer Marketing La Redoute

{youtube}v=prXf3S1ntBg{/youtube}

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search