eCommerce

Στις 19 Ιουνίου το e-commerce Networking Day

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A, διοργανώνει την επιτυχημένη εκδήλωση - θεσμό το eCommerce Networking Day την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019 στις 18:00 στο Gazarte.

Τα στελέχη και οι επαγγελματίες από το χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ηλεκτρονικά καταστήματα και πάροχοι υπηρεσιών προς αυτά) θα έχουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν και να πραγματοποιήσουν νέες επαγγελματικές επαφές, καθώς και να δημιουργήσουν ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ τους.
 
Η εκδήλωση είναι ανοικτή προς όλα τα στελέχη των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ανεξάρτητα με το αν η εταιρεία τους είναι (ή όχι) μέλος του GR.EC.A.
 
Τα στελέχη των των ταμειακών ενήμερων μελών του συνδέσμου έχουν δικαίωμα δωρεάν συμμετοχής (έως τρία ανά εταιρεία - κάθε εγγραφή πρέπει να γίνει ξεχωριστά). 
 
Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. και τις υπόλοιπες εταιρείες, είναι 25 ευρώ/άτομο.
 


Δήλωση Συμμετοχής



Τα στελέχη των ηλεκτρονικών καταστημάτων μπoρούν να κάνουν την εγγραφή τους εδώ




Τα στελέχη όλων των εταιρειών (εκτός των ηλεκτρονικών καταστημάτων) μπορούν να κάνουν την εγγραφή τους εδώ

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του GR.EC.A.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
ΟΟΣΑ: Οδικός χάρτης για τη φορολογία επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου

Σχεδόν 130 χώρες και περιοχές συμφώνησαν σε έναν οδικό χάρτη για τη μεταρρύθμιση των διεθνών φορολογικών κανόνων που διέπουν το ψηφιακό εμπόριο.

Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης θα παρουσιάσει τις επόμενες ημέρες τις προτάσεις στους υπουργούς Οικονομικών από τις 20 περισσότερο ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες οικονομίες(G20), ώστε να εξασφαλίσει στήριξη στις ιδιαίτερα δύσκολες και ευαίσθητες διαπραγματεύσεις.

Oι φορολογικές πρακτικές που εφαρμόζουν «κολοσσοί» του Διαδικτύου, όπως η Google, Facebook και Amazon, έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, καθώς εκμεταλλευόμενες διάφορα «παραθυράκια» κατφέρνουν να αποφεύγουν την καταβολή φόρων. «Υπάρχει πλέον μια διεθνής συναίνεση που αναγνωρίζει ότι οι φορολογικοί μας κανόνες δεν είναι πλέον προσαρμοσμένοι στις ανάγκες του 21ου αιώνα», τόνισε σε ανακοίνωσή του ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών, Μπρούνο Λεμέρ, ένας εκ των πιο θερμών υποστηρικτών της μεταρρύθμισης του πλαισίου που διέπει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ολοένα και περισσότερες χώρες, μεταξύ των οποίων η Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιταλία, επιβάλλουν νέους φόρους στις ψηφιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται μεν στις χώρες τους αλλά έχουν έδρα σε χώρες με χαμηλότερο συντελεστή φορολόγησης, όπως η Ιρλανδία. Παρ' όλα αυτά, η Ουάσιγκτον απειλεί με αντίποινα, καθώς πιστεύει ότι οι Βρυξέλλες βάζουν άδικα στο στόχαστρο αμερικανικές επιχειρήσεις.

Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το Skroutz μπαίνει στην αγορά τού online delivery

Το Skroutz εισέρχεται δυναμικά στο online delivery. Όπως αναφέρεται και στο σχετικό δημοσίευμα του deasy.gr, είναι ήδη στον αέρα η σχετική σελίδα www.skroutz.gr/food, η οποία επισημοποιεί την είσοδο της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης τιμών προϊόντων στο νέο αυτό τομέα. Ταυτόχρονα, προσκαλεί χρήστες αλλά και επιχειρήσεις που θέλουν να ενημερωθούν για τη νέα υπηρεσία, Skroutzfood.

«Φτιάχνουμε το πιο απλό Online Delivery για να παραγγέλνεις εύκολα αυτό που θέλεις! Σε λίγες μέρες θα μπορείς να βρεις ό,τι τραβάει η όρεξή σου από τα καλύτερα καταστήματα σε οποιοδήποτε είδος κουζίνας!» ενημερώνει η σχετική σελίδα του Skroutz, χωρίς όμως περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την υπηρεσία που ετοιμάζεται.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του deasy, στην πλατφόρμα έχουν ενταχθεί ήδη αρκετές επιχειρήσεις εστίασης, ακόμα και μεγάλα ονόματα με παρουσία σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές.

Το λανσάρισμα του Skroutzfood αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο καλοκαίρι, πιθανότατα μέσα στον Ιούλιο.

Δείτε περισσότερα στο deasy.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Συνεργασία τής eCommerce & Digital Marketing Expo με το UPGRADE 100

Μετά τη μεγάλη επιτυχία των προηγούμενων διοργανώσεων, η iCEE.fest εμπλουτίζεται και μεγαλώνει ακόμη περισσότερο, μετονομάζεται σε UPGRADE 100 και φιλοξενεί 14 παράλληλα digital & tech events στο Βουκουρέστι.

Η Πρωτεύουσα της Ρουμανίας, στο πλαίσιο του UPGRADE 100 θα φιλοξενήσει στις 13 και 14 Ιουνίου περισσότερους από 140 ομιλητές, ερευνητές, συγγραφείς και experts σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου, στις προκλήσεις που έχουν προκύψει από το Internet και στις νέες τεχνολογίες.

Το UPGRADE 100, είναι ένα τεχνολογικό event στο οποίο θα συμμετέχουν ομιλητές όπως ο παγκοσμίου φήμης Salim Ismail, συνιδρυτής τού "Singularity University", ο βραβευμένος Matthew Griffin, ο κύριος "Πώς να μη σε σκοτώσει το PowerPoint" David JP Phillips και πολλοί ακόμα.    

Στο UPGRADE 100, συμμετέχουν παγκόσμιοι τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως και ο μεγαλύτερος αριθμός ομιλητών και εκπαιδευτών για το Google, το Facebook και το LinkedIn που έχει συμμετάσχει ποτέ σε ανάλογο event στη Ρουμανία.

Επίσης, στο UPGRADE 100 υπάρχει ένα αυτόνομο event που είναι αφιερωμένο στις startups. Στο πλαίσιο του "UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch” ο νικητής θα κερδίσει έπαθλο επένδυσης 50.000 ευρώ από τη GapMinder.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας τής eCommerce & Digital Marketing Expo - ECDM Expo, με τη διοργάνωση UPGRADE 100, όσοι επισκεφτούν το Βουκουρέστι θα έχουν έκπτωση στα εισιτήρια του event από 10% έως και 30% αναλόγως με το πλήθος των επισκεπτών. Στείλτε ένα email με θέμα "ECDMExpo Offer" στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμείτε και λάβετε την έκπτωσή σας! Επίσης, οι υπεύθυνοι της διοργάνωσης θα σας καθοδηγήσουν και για να κλείσετε κατάλυμα στο Βουκουρέστι με έκπτωση έως και 30%.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Είναι το Magento για όλους;

Στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου τo Magento είναι σίγουρα από τις πιο δημοφιλείς και επαρκείς λύσεις. Το γεγονός ότι είναι πλέον μέρος του Adobe Commerce Cloud, το καθιστά ακόμη πιο «ελκυστικό» σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, εξαιτίας του marketing της Adobe, όμως αυτό δε σημαίνει ότι η επιλογή του θα είναι η βέλτιστη λύση για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Με άλλα λόγια, το Magento μπορεί να έχει κορυφαία χαρακτηριστικά και λειτουργικότητα και κανείς να μην το αμφισβητεί αυτό, ωστόσο μπορεί να μην κάνει για εσάς!

Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη και δεδομένα για να μελετήσετε, πριν πάρετε οποιαδήποτε απόφαση για την ηλεκτρονική σας επιχείρηση. Το αρχικό και το λειτουργικό κόστος, το είδος και το μέγεθος της επιχείρησης, καθώς και οι πόροι που απαιτούνται για την καθημερινή χρήση της (όποιας) πλατφόρμας, είναι από τους σημαντικότερους.

Πριν αποφασίσετε ποια πλατφόρμα θα επιλέξετε, θα πρέπει να εξετάσετε τις διάφορες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της αγοράς, για να αποφασίσετε ποια είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Ας δούμε έναν σύντομο οδηγό για το πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό, καθώς και τις βασικότερες επιλογές που διατίθενται.

Απαντήστε σε 5 ερωτήσεις!

Ξεκινώντας, είναι σκόπιμο να απαντήσετε σε μερικά βασικά ερωτήματα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε προς ποια κατεύθυνση θα κινηθείτε.

1. Πώς (θα) λειτουργεί η επιχείρησή σας;

Κάντε μια πλήρη λίστα με τα χαρακτηριστικά και τα εργαλεία που σας είναι απαραίτητα, όπως, εισαγωγή δεδομένων, συνδέσεις με υπηρεσίες πληρωμών, μεταφορικές εταιρείες, λογιστικά προγράμματα, εργαλεία μάρκετινγκ και SEO κ.λπ.


2. Παραμετροποίηση – προσαρμογή

Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσετε σε ποιο βαθμό επιτρέπει customization; Σας εξυπηρετούν τα χαρακτηριστικά της τώρα και στο μέλλον, ή σας περιορίζει σε υπάρχουσες διαδικασίες και μελλοντικές πιθανές ανάγκες;



3. Τεχνικές γνώσεις και υποστήριξη

Υπάρχει κάποιος διαθέσιμος, εξοικειωμένος συνεργάτης ή τεχνικός στην ομάδα σας, ή πρέπει να αναθέσετε σε τρίτους όλη την υποστήριξη;



4. Ποιό είναι το budget για την υποδομή τού e-shop σας;

Όπως μάλλον γνωρίζετε, το open source δεν είναι δωρεάν! Άλλωστε, πέρα από την ίδια την πλατφόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφόσον δεν επιλέξετε κάποια υπηρεσία cloud) υπάρχουν ένα σωρό περιφερειακά έξοδα, όπως η φιλοξενία του, τα πιστοποιητικά SSL, οι υπηρεσίες πληρωμών κ.λπ.

5. Θέλετε το κατάστημά σας σε δικό σας server;
Είναι κρίσιμο για εσάς να φιλοξενήσετε τα δεδομένα σε δικούς σας διακομιστές, ή δεν έχετε πρόβλημα με τη φιλοξενία του καταστήματός σας σε κάποια υπηρεσία cloud;

Μagento σε δύο γεύσεις

Το Magento βρίσκεται πάνω από 10 χρόνια στην αγορά και για αρκετούς, έχει καταφέρει να θεωρείται συνώνυμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Άλλωστε, μέσω της πλατφόρμας πραγματοποιούνται πωλήσεις πάνω από 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, ενώ το εμπιστεύονται κολοσσοί όπως η Canon και η HP.

Σαν πλατφόρμα έχει δύο βασικές οντότητες, το Magento Commerce και το Magento Open Source. Το πρώτο, είναι μια πλήρης υπηρεσία cloud. Cloud σημαίνει ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα βρίσκεται στους servers της εταιρείας, ενώ πλήρης υπηρεσία σημαίνει ότι έχετε διαθέσιμα όλα τα εργαλεία για να χτίσετε και να λειτουργήσετε το κατάστημά σας, πληρώνοντας το ανάλογο τίμημα / συνδρομή.

Το Magento Open Source είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, την οποία την κατεβάζετε δωρεάν και την εγκαθιστάτε στον server σας. Αυτό σημαίνει ότι (όπως σε όλες τις ανάλογες λύσεις) διαχειρίζεστε εσείς τις υποδομές, την εγκατάσταση, την παραμετροποίηση και την υποστήριξη του ηλεκτρονικού καταστήματος – συνήθως μέσω συνεργατών, δηλαδή τεχνικών και προγραμματιστών.

Στην πρώτη περίπτωση, υπάρχει μία έτοιμη, ολοκληρωμένη λύση, με πλήρη χαρακτηριστικά, ακόμα και με εργαλεία marketing διαθέσιμα, ενώ στη δεύτερη, απαιτείται χτίσιμο βήμα προς βήμα και υποστήριξη από την ομάδα με την οποία θα συνεργαστείτε.

Όσον αφορά στο κόστος, το Magento Commerce εμπίπτει στη λογική της συνδρομής για τις υπηρεσίες που παρέχονται, ενώ το Open Source κοστίζει όσο… οι απαιτήσεις του ιδιοκτήτη και οι υπηρεσίες του συνεργάτη που θα το στήσει και θα το υποστηρίξει. Ουσιαστικά, δεν υπάρχουν στάνταρ πακέτα και δημοσιευμένη τιμολογιακή πολιτική, αλλά το feedback των χρηστών μαρτυρά ότι δεν είναι προσιτή λύση για μικρές επιχειρήσεις και ειδικά για όσους ξεκινούν τώρα.

Δημοφιλείς εναλλακτικές

Όπως είναι προφανές, όσο ικανό και να είναι το Magento, δεν αποτελεί το… άγιο δισκοπότηρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπάρχουν αρκετές λύσεις στην αγορά, που κάποια μπορεί να είναι η κατάλληλη για εσάς! Δείτε παρακάτω «εναλλακτικές» λύσεις, οι οποίες μπορούν με αξιώσεις να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες σας, αναλόγως με τις απαιτήσεις που έχετε από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και το budget σας.

Το Prestashop είναι μία ικανή επιλογή, ειδικά για όσους θέλουν μία οικονομική λύση για να ξεκινήσουν. Είναι μία δωρεάν πλατφόρμα, η οποία, βεβαίως, χρειάζεται φιλοξενία, παραμετροποίηση και υποστήριξη. Η ευχρηστία της είναι σε πολύ καλά επίπεδα, δεν χρεώνει κόστη συναλλαγών, ενώ ταυτόχρονα, υποστηρίζει πολλαπλές ισοτιμίες. Επίσης, υποστηρίζει 65 γλώσσες και απεριόριστο αριθμό προϊόντων και χαρακτηριστικών.

Στον τομέα της παραμετροποίησης παίρνει πολύ υψηλό βαθμό, ενώ παρέχει πλήρη πρόσβαση στον κώδικά του για αυτό το σκοπό. Τα templates του είναι ευέλικτα και παραμετροποιήσιμα, ενώ η διεθνής κοινότητά του αριθμεί πάνω από μισό εκατομμύριο  μέλη, προγραμματιστές και χρήστες.

Το Shopify είναι δημοφιλές και ιδιαίτερα εύχρηστο με εξαιρετική ισορροπία μεταξύ φιλικότητας, κόστους και ελέγχου. Είναι υπηρεσία cloud, η οποία παρέχει μεγάλη ευελιξία και αποτελεί από τις καλύτερες προτάσεις για μικρές επιχειρήσεις. Η φιλικότητά του επιτρέπει και σε χρήστες με περιορισμένες τεχνικές γνώσεις να στήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ακόμα και μόνοι τους, ενώ η τιμολογιακή πολιτική του είναι εξαιρετικά προσιτή, με πακέτα που ξεκινούν από μόλις 29 δολάρια το μήνα.

Μειονέκτημά του, το γεγονός ότι η λειτουργικότητά του είναι περιορισμένη στο πακέτο που θα επιλεχθεί, ενώ δεν προσφέρει και ευελιξία όσον αφορά στην παραμετροποίηση, παρέχοντας τελικά λιγότερο έλεγχο στον χρήστη από άλλες πλατφόρμες. Χρεώνει προμήθεια συναλλαγών, η οποία μειώνεται όσο πιο «πλούσιο» σε χαρακτηριστικά και κόστος είναι το επιλεγμένο πακέτο.

Το Wix είναι εδώ και χρόνια πολύ δημοφιλές για online website building και μάλιστα προσφέροντας και δωρεάν επιλογές ανάπτυξης και φιλοξενίας. Τελευταία, η ομάδα του έχει αναπτύξει και υπηρεσίες για δημιουργία e-shop. Είναι μια cloud υπηρεσία ειδικά σχεδιασμένη για μικρές επιχειρήσεις, με πολύ χαμηλό κόστος που ξεκινά από μόνο 17 ευρώ το μήνα. Απευθύνεται κυρίως σε συγκεκριμένα target group, όπως τη βιομηχανία της εστίασης, τους designers και τους φωτογράφους.

Το περιβάλλον ανάπτυξης και διαχείρισης είναι εξαιρετικά φιλικό και παραμετροποιήσιμο σε ικανοποιητικό βαθμό, για όσα προσφέρει η πλατφόρμα, ενώ εμπλουτίζεται διαρκώς. Δίνει επίσης την ιδιαίτερα χρήσιμη σε πολλούς δυνατότητα, να αποκτήσει ηλεκτρονικό κατάστημα ένα υπάρχον web site.

Το Woocommerce είναι η κραταιά πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του Wordpress, δηλαδή τής δημοφιλέστερης πλατφόρμας της αγοράς για website building. Υπολογίζεται πως περίπου το 1/3 των ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς τρέχει σε Woocommerce. Είναι open source και προφανώς, απαιτεί υποδομή Wordpress για τη λειτουργία του – όπως και υπηρεσίες φιλοξενίας / ανάπτυξης / υποστήριξης.

Υπάρχει τεράστιο πλήθος από themes και plugins για παραμετροποιήσεις και λειτουργίες, ενώ οι χρήστες το προτιμούν – εκτός από την ευελιξία- και για τις κορυφαίες δυνατότητες παρουσίασης προϊόντων - zoom στις φωτογραφίες, υποστηριζόμενες galleries κ.λπ.

 

Δείτε ακόμα

www.3dcart.com

www.bigcommerce.com

www.opencart.com

www.squarespace.com

www.volusion.com

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
ECDM Expo 2019: Ανοιχτές οι εγγραφές για επισκέπτες και συνέδρους

Ξεκίνησαν οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, που θα διεξαχθεί στα πλαίσια της ECDM Expo Greece & SouthEast Europe 2019, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης.

Το παράλληλο συνέδριο που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της έκθεσης χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες (Development, Promotion, Payments and Delivery) με τη συμμετοχή περισσότερων από 40 κορυφαίων Ελλήνων και ξένων ομιλητών.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 120 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 30 Ιουλίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για συμμετοχή στο Συνέδριο* συμπεριλαμβάνονται:

- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό,
σημειωματάριο)

* Όλες οι ομιλίες θα δοθούν στα αγγλικά. Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση.

Για περισσότερες πληροφορίες για την ECDM Expo 2019 και για εγγραφές στο συνέδριο, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα εγγραφής στο ecdmexpo.com.

Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για να επισκεφτείτε την έκθεση, είναι να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε στο ecdmexpo.com.

Σχετικά με την ECDM Expo

Η ECDM Expo είναι μία πολυεπίπεδη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο με πολλά παράλληλα event. Σκοπός της είναι η ανάπτυξη των συνεργασιών μεταξύ εταιρειών που ειδικεύονται στις υπηρεσίες παρουσίας και προβολής στο Ιnternet και επιχειρήσεων που είτε πωλούν ηλεκτρονικά (ηλεκτρονικά καταστήματα) είτε διαφημίζουν τα καταστήματα και τις υπηρεσίες τους online.

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το 94% των "online καταναλωτών" ψάχνει για προσφορές

Προσφορές, κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αυξάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές, με τις προσφορές να λειτουργούν ως βασικό κίνητρο των “έξυπνων” καταναλωτών - ιδιαίτερα των Μillennials - στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Για την ακρίβεια, το 94% των e-καταναλωτών ψάχνει για προσφορές, όταν κάνει τις αγορές του online, ενώ το 69% των Μillennials απαντά ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά προτού αναζητήσει σχετική προσφορά. Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει έρευνα, που διενήργησε το Pigogo, η πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές, αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot, του αμερικανικού site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες της πλατφόρμας επιστροφής χρημάτων ψάχνουν σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Pigogo πριν πραγματοποιήσουν μια online αγορά (93%), ενώ οι προσφορές και τα κουπόνια των καταστημάτων φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τη συχνότητα των αγορών (74%). Φυσικά, η επιστροφή χρημάτων αποτελεί βασικό κίνητρο ολοκλήρωσης μίας αγοράς για το 99% των χρηστών της πλατφόρμας. Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι τα τρία τέταρτα σχεδόν των χρηστών του Pigogo έχουν αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών τους από τη στιγμή που ξεκίνησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω της πλατφόρμας.

Η μελέτη διαπιστώνει ότι η τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-shoppers είναι διεθνής: τα κουπόνια και η επιστροφή χρημάτων αποτελούν βασικά κίνητρα για να ολοκληρώσει ο “έξυπνος” πλέον καταναλωτής την e-αγορά του.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέες υπηρεσίες για eCommerce και πληρωμές στο WhatsApp

Στην κεντρική ομιλία του στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας, F8, ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε πως το WhatsApp πρόκειται να αποκτήσει marketplace, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα που θα συμμετέχουν και θα πωλούν προϊόντα.

Η κίνηση αυτή ήταν αναμενόμενη και σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου στην πλατφόρμα, η οποία εκτός από τις διαφημίσεις θα αποκτήσει και μία ακόμα σημαντική πηγή εσόδων.

Το WhatsApp Business app, που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία των εταιρειών με τους πελάτες τους (έχοντας και βασικές λειτουργίες CRM) πρόκειται να αλλάξει δραματικά και να αποκτήσει εμπορικό χαρακτήρα.

Ο Zuckerberg ανακοίνωσε το χαρακτηριστικό Product Catalogs, με το οποίο εμπλουτίζεται το Business app, δίνοντας και μία περιορισμένη εικόνα από τις λειτουργίες του. Αν και φειδωλός, στην παρουσίαση φάνηκε κάποιος που πλήρωσε για αγορές με το WhatsApp, κάτι που φανερώνει πως στο Business Product Catalogs οι καταναλωτές δε θα βλέπουν μόνο προϊόντα εν είδει απλού καταλόγου, αλλά θα μπορούν και να αγοράσουν.

Επιπλέον, ο Zuckerberg ανακοίνωσε μία νέα υπηρεσία πληρωμών, η οποία θα επιτρέπει την αποστολή χρημάτων και από τις εικόνες της παρουσίασής του που ανέβασαν παρεβρισκόμενοι δημοσιογράφοι, φάνηκε πως η συγκεκριμένη θα είναι μία ακόμα υπηρεσία του WhatsApp.


Δείτε ακόμα: Το Facebook ετοιμάζει ψηφιακό νόμισμα

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" viber="no"]

Νέα μέτρα της ΕΕ για τις αγορές μέσω Internet

Σε νέα και αυστηρότερα μέτρα για την προστασία των καταναλωτών στις αγορές μέσω Ίντερνετ κατέληξαν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.


Οι σημαντικότερες βελτιώσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που πρότεινε και τους νέους κανόνες, θα αφορούν τη μεγαλύτερη διαφάνεια για τους καταναλωτές κατά την πραγματοποίηση αγορών μέσω Ίντερνετ, αποτελεσματικές κυρώσεις και σαφείς κανόνες ώστε να αντιμετωπιστεί το ζήτημα των προϊόντων δύο ποιοτήτων στην ΕΕ. 

Τι περιλαμβάνουν τα μέτρα:


Αποτελεσματικές κυρώσεις για παραβιάσεις της νομοθεσίας της ΕΕ για τους καταναλωτές: 
Οι εθνικές αρχές καταναλωτών θα έχουν την εξουσία να επιβάλλουν αποτελεσματικές, αναλογικές και αποτρεπτικές κυρώσεις με συντονισμένο τρόπο.Για εκτεταμένες παραβάσεις που επηρεάζουν τους καταναλωτές σε διάφορα κράτη μέλη της ΕΕ και οι οποίες υπόκεινται σε συντονισμένη επιβολή της νομοθεσίας σε επίπεδο ΕΕ, το ανώτατο πρόστιμο που μπορεί να επιβληθεί σε κάθε κράτος μέλος θα ισούται τουλάχιστον με το 4 % του ετήσιου κύκλου εργασιών του εμπόρου. 

Αντιμετώπιση των καταναλωτικών προϊόντων δύο ποιοτήτων:
Οι νέοι κανόνες ξεκαθαρίζουν ότι θα θεωρείται παραπλανητική η πρακτική προώθησης ενός προϊόντος στην αγορά, όταν αυτό παρουσιάζεται ως πανομοιότυπο με το ίδιο προϊόν σε άλλα κράτη μέλη, ενώ στην πραγματικότητα τα εν λόγω προϊόντα παρουσιάζουν σημαντικές και αδικαιολόγητες διαφορές ως προς τη σύσταση ή τα χαρακτηριστικά τους.

Ενίσχυση των δικαιωμάτων των καταναλωτών στο διαδίκτυο: 
Κατά τις αγορές από ηλεκτρονικό κατάστημα, οι καταναλωτές θα πρέπει να ενημερώνονται με σαφήνεια για το αν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από επαγγελματία έμπορο ή από ιδιώτη, ώστε να γνωρίζουν τι προστασία τους παρέχεται σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά. Κατά την αναζήτηση στο Ίντερνετ, οι καταναλωτές θα ενημερώνονται σαφώς, όταν το αποτέλεσμα της αναζήτησης πληρώνεται από έμπορο. Θα ενημερώνονται επίσης για τις βασικές παραμέτρους που καθορίζουν την κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Προκειμένου να τεθούν σε εφαρμογή οι νέοι κανόνες, η προσωρινή συμφωνία πρέπει πλέον να εγκριθεί επίσημα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.

Δείτε περισσότερα στο web site του GRECA.

Αξιολόγηση τιμών υπηρεσιών παράδοσης δεμάτων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε από την ΕΕΤΤ το πρώτο στάδιο εφαρμογής του νέου Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου 2018/644, σχετικά με τις υπηρεσίες διασυνοριακής παράδοσης δεμάτων για το έτος 2018.

Ο Κανονισμός αποσκοπεί στην υποστήριξη της αποδοτικής λειτουργίας των ενδο-ευρωπαϊκών υπηρεσιών παράδοσης δεμάτων και στην αύξηση της διαφάνειας των αντίστοιχων τιμολογίων, με σκοπό τη μείωση των (σε κάποιες περιπτώσεις αδικαιολόγητα υψηλών) τιμών που καταβάλλουν οι ιδιώτες και οι μικρές επιχειρήσεις, ιδίως σε απομακρυσμένες περιοχές.

Κατά το πρώτο στάδιο εφαρμογής του Κανονισμού, οι Εθνικές Ρυθμιστικές Αρχές των κρατών μελών έπρεπε να συλλέξουν από τους υπόχρεους παρόχους σχετικών υπηρεσιών των τιμών, τις τιμές των 15 περισσοτέρων διαδεδομένων υπηρεσιών δεμάτων, από 500 γρ. έως 5 κ., που προορίζονται για τις χώρες της ΕΕ/ΕΟΧ (Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος).

Σε δεύτερο στάδιο, αφού η ΕΕ κοινοποιήσει τα στοιχεία τιμών που έχει λάβει από όλες τις χώρες (στις 31 Μαρτίου 2019, σύμφωνα με τον Κανονισμό), η ΕΕΤΤ θα προβεί σε αξιολόγηση των τιμών του Φορέα Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας (ΦΠΚΥ), για τον ενδεχόμενο εντοπισμό τιμών που είναι αδικαιολόγητα υψηλές.

 

Πηγή: GRECA

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search