eCommerce

Ρυθμιστική απόπειρα από την Ε.Ε. για τις ψηφιακές πλατφόρμες

Την πρώτη ρυθμιστική απόπειρα στον κόσμο για τις ψηφιακές πλατφόρμες, κάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση, ψηφίζοντας νομοθεσία με αντικείμενο τις επιχειρηματικές σχέσεις, που αναπτύσσονται εντός της οικονομίας των πλατφορμών. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες προσφέρουν στους επιχειρηματίες τεράστιες ευκαιρίες για πρόσβαση στις αγορές καταναλωτών της Ε.Ε. και έχουν καταστεί απαραίτητες για εκατομμύρια επιχειρήσεις σε τομείς από το online λιανικό εμπόριο, τις επαγγελματικές υπηρεσίες και την ανάπτυξη εφαρμογών έως τις μεταφορές και τη φιλοξενία. Επιπλέον, οι διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης και πλατφόρμες δημιουργούν το μεγαλύτερο μέρος διαδικτυακής κίνησης τόσο για τις μεγάλες όσο και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Ωστόσο, συχνά οι επιχειρήσεις, που αναπτύσσουν δραστηριότητα μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες, έρχονται αντιμέτωπες με μια σειρά από αθέμιτες πρακτικές. Πρόκειται για φαινόμενα, όπως η αδιαφανής κατάταξη σε αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ ταυτόχρονα οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με οικονομικά απρόσιτους μηχανισμούς επίλυσης διαφορών.

Για παράδειγμα, περίπου το 46% των επιχειρηματικών χρηστών που συμμετείχαν σε μελέτη της Επιτροπής επισήμαναν προβλήματα στις σχέσεις τους με τις πλατφόρμες, με το 21% να αντιμετωπίζει συχνά τέτοιου είδους προβλήματα.

Επιπλέον, το 75 % των εντατικών χρηστών (δηλαδή των χρηστών που παράγουν πάνω από το 50% του κύκλου εργασιών τους μέσω διαδικτυακών πλατφορμών) είναι πολύ πιθανότερο να αντιμετωπίσουν προβλήματα, ενώ μάλιστα το 33% εξ αυτών τα αντιμετωπίζουν συχνά. 

Ο κανονισμός καλύπτει τις διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης και τις γενικές διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης περιλαμβάνουν αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου τρίτων (Amazon Marketplace, eBay, Fnac Marketplace), καταστήματα εφαρμογών (Google Play, Apple App Store, Microsoft Store), μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις (σελίδες Facebook, Instagram δημιουργών/καλλιτεχνών) και εργαλεία σύγκρισης τιμών (Skyscanner, Google Shopping).

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

UBS: Πού και πώς θα χτυπήσει την Ευρωζώνη μία ενδεχόμενη ύφεση

Στην πρόσφατη έκθεση με τίτλο ‘The future of Europe: The Eurozone and the next recession’, η UBS Global Wealth Management εξετάζει διάφορα σενάρια ύφεσης για την οικονομία της νομισματικής ένωσης και το ευρώ

Η κούρσα διαδοχής για το ‘τιμόνι’ της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), το Brexit και ο λαϊκισμός αποτελούν παράγοντες που ενέχουν κινδύνους, τους οποίους οφείλουν να λάβουν υπόψη τους οι επενδυτές, προειδοποιεί η μελέτη.

Σενάρια κινδύνων συγκεντρωτισμού συναντώνται στην Ιταλία, όπου επίκεινται πιθανές υποβαθμίσεις πιστοληπτικής ικανότητας, καθώς και στην Ελλάδα.

Τυχόν διαρθρωτικές αλλαγές ενδέχεται να έχουν αρνητικό αντίκτυπο ακόμα και στη Γερμανία, σύμφωνα με τα σχετικά συμπεράσματα.

Καθώς το ευρώ γιορτάζει την 20η επέτειό του, οι επενδυτές ανησυχούν για το πως θα ‘αντιδράσει’ στην επόμενη οικονομική ύφεση. Το Brexit, οι αντιπαραθέσεις για το διεθνές εμπόριο και ο δασμολογικός προστατευτισμός εντείνουν το κλίμα της αμφιβολίας.

Σε μια νέα έκθεση που μόλις δημοσιεύθηκε, η UBS Global Wealth Management παρέχει μια ενδελεχή ανάλυση για το πως η οικονομία εντός της Ευρωζώνης, οι κεφαλαιαγορές και τα τοπικά νομίσματα θα μπορούσαν να αντεπεξέλθουν σε μια πιθανή σοβαρή οικονομική κρίση.

Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη εξετάζει τρία σενάρια ‘άσκησης αντοχής’ (stress-test), από την πιθανή ανάπτυξη έως τις περιπτώσεις ήπιας ή και σκληρής ύφεσης, προκειμένου να αναγνωρίσει τα κύρια ρίσκα για τις αγορές ομολόγων, για τα βασικότερα νομίσματα συμπεριλαμβανομένου του ευρώ, καθώς και για τις ευρωπαϊκές τράπεζες.

Η Christine Novakovic, Head of Wealth Management EMEA της UBS, ανέφερε: "Οι πελάτες εντός και εκτός Ευρώπης ομολογούν ότι ανησυχούν για τους κινδύνους μιας μελλοντικής ύφεσης. Και ενώ πιστεύουμε ότι με τον κατάλληλο σχεδιασμό και οικονομικό προγραμματισμό οι επενδυτές δύνανται να ξεπεράσουν κάθε δυσκολία και εμπόδιο, αντιμετωπίζουμε τις ανησυχίες αυτές με τη δέουσα σοβαρότητα και αισθανόμαστε την ανάγκη να τις θέσουμε επί τάπητος. Επομένως, εάν αναλογιστούμε την Ευρώπη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, αυτό θα βοηθήσει τους πελάτες μας να λάβουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις και να διαχειριστούν αναλόγως τον βαθμό έκθεσής τους."

Ο Mark Haefele, Chief Investment Officer της UBS Global Wealth Management, δήλωσε: "Υπάρχει ένα σύννεφο αβεβαιότητας που πλανάται πάνω από τη νομισματική ένωση.

Το μέλλον της θα εξαρτηθεί από μια νέα γενιά ηγετών, συμπεριλαμβανομένου και του νέου Προέδρου της ΕΚΤ, και θεωρούμε ότι οι επενδυτές είναι επαρκώς πληροφορημένοι για να λάβουν υπόψη τους τυχόν ρίσκα που θα οδηγούσαν σε ύφεση, όταν προετοιμάζουν τα χαρτοφυλάκιά τους."

Ο Θέμης Θεμιστοκλέους, Επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Γραφείου Επενδύσεων της UBS Wealth Management, πρόσθεσε: "Προκειμένου να χτίσουμε μια μακροπρόθεσμη στήριξη του ευρώ, πιστεύουμε ότι είναι γεγονός ζωτικής σημασίας οι επιμέρους κυβερνήσεις να επιδιώξουν να ακολουθήσουν τα σχέδιά τους για να ολοκληρώσουν την ενοποίηση των τραπεζοπιστωτικών αγορών και των αγορών κεφαλαίου, διαισθανόμενες τη σοβαρότητα της επείγουσας αυτής ανάγκης, δημιουργώντας και αναπτύσσοντας πρόσθετο δημοσιονομικό χώρο."

Ο Ricardo Garcia, ο Editor in Chief της έρευνας, ανέφερε: "Μια περίοδος ύφεσης θα έθετε, δίχως άλλο, σε κίνδυνο τον συνεκτικό χαρακτήρα της Ευρωζώνης. Ενώ έχουμε την πεποίθηση ότι το ευρώ θα ήταν ικανό να επιβιώσει ακόμα και ένα σενάριο δριμείας ύφεσης, οι επενδυτές οφείλουν να συνυπολογίσουν τα μέτρα λιτότητας και τον λαϊκισμό ως εξίσου σημαντικές απειλές, ενδεχομένως οδηγώντας σε στροφή προς άλλα τοπικά νομίσματα, όπως η βρετανική λίρα ή το ελβετικό φράγκο."

Η έξαρση του λαϊκισμού έχει οδηγήσει σε περιόδους ύφεσης κατά το παρελθόν.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, κίνδυνοι συγκέντρωσης απαντώνται σε μέλη της Ευρωζώνης, όπως η Ιταλία, όπου η πίεση της αγοράς και οι υποβαθμίσεις πιστοληπτικής ικανότητας πιθανώς να καταλήξουν αναγκαστικά σε άκρως μη δημοφιλείς οικονομικές ρυθμίσεις, αλλά και στην Ελλάδα, η οποία πιθανόν να απαιτήσει επιπλέον χρηματοδότηση.

Οι επενδυτές συνιστάται να προετοιμασθούν αναλόγως, καθώς τόσο το ελληνικό (2015) όσο και το ιταλικό (2018) αδιέξοδο οδήγησε σε πτώση ολόκληρης της οικονομίας, προειδοποιεί η έκθεση.

Σε γενικές γραμμές, μια μελλοντική ύφεση θα κατέληγε ενδεχομένως σε σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές για την Ευρωζώνη, επηρεάζοντας ακόμα και τα πλέον ισχυρά μέλη της.

Οι ιδιαίτερα αρνητικές αποδόσεις του 10ετούς γερμανικού ομολόγου (Bund) δύνανται να προκαλέσουν δυσκολίες στον γερμανικό τραπεζικό κλάδο, να ωθήσουν τις τιμές των λιανικών καταθέσεων σε αρνητικά πρόσημα, και να ενισχύσουν τη δημοτικότητα λαϊκιστικών κομμάτων, όπως το Alternative for Germany (AfD), δυσχεραίνοντας ακόμα περισσότερο τον μελλοντικό σχηματισμό κυβέρνησης για την εξέχουσα οικονομία της Ευρώπης.

Με τις Ευρωεκλογές να πλησιάζουν σε λίγες μόλις εβδομάδες και με τέσσερις από τους πέντε Προέδρους της Ε.Ε. να αναλαμβάνουν τα καθήκοντά τους για πρώτη φορά έως το τέλος του έτους, συμπεριλαμβανομένου του διαδόχου του Mario Draghi στο τιμόνι της ΕΚΤ, επιπρόσθετοι παράγοντες κινδύνου και το κλίμα γενικευμένης αβεβαιότητας χρειάζεται να ληφθούν υπόψη στην περίπτωση επενδύσεων στην Ευρώπη.

Ειδικά για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), το σενάριο σοβαρής ύφεσης που περιλαμβάνεται στην έκθεση προβλέπει μία νέα γενιά νομισματικής πολιτικής. Διάφοροι μοχλοί πίεσης, όπως οι αγορές μετοχών ή πιθανώς πιο σημαντικά μέτρα (‘χρήματα από το ελικόπτερο’ ή απρόβλεπτα αρνητικά επιτόκια), προτρέπουν τους επενδυτές να μην θεωρούν δεδομένο το μηδέν ως το χαμηλότερο όριο.

Για να διαβάσετε την πλήρη έρευνα, παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε τον σχετικό σύνδεσμο εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της εταιρείας UBS.

H DHL Express γίνεται GR.EC.A. partner

Η DHL Express Ελλάδας υποστηρίζει έμπρακτα τον κλάδο του e-Commerce μέσω της συνεργασίας της με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A, ανακοινώνοντας τη στρατηγική συνεργασία τους, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
 
Ο Ηγέτης των Ταχυμεταφορών παγκοσμίως έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 220 χώρες του κόσμου & κατέχοντας υψηλή τεχνογνωσία, γίνεται πλέον αρωγός στην προσπάθεια του GR.EC.A για την επίτευξη συνεργιών μεγάλης κλίμακας προκειμένου από κοινού να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τις δράσεις που θα αναπτύξουν το επόμενο διάστημα.
 
Καθώς ο τομέας των Ταχυμεταφορών αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης, μιας και είναι το μοναδικό σημείο επαφής με τους πελάτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων υπό την έννοια της φυσικής εγγύτητας.
 
Οι δύο οργανισμοί, οδηγούμενοι από την επιθυμία για την ανάπτυξη στενών σχέσεων μεταξύ τους και έχοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεχής και μόνιμη συνεργασία θα συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που απασχολούν τον χώρο, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις, όσο και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους, αναδεικνύοντας τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των λύσεων αυτών.
 
Ο Μιχάλης Παγωμένος, Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της DHL Express Ελλάδας δήλωσε σχετικά "Με 1,6 δισ. καταναλωτών να αγοράζουν τα αγαθά τους από το διαδίκτυο σε παγκόσμιο επίπεδο, η ευκαιρία του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τεράστια. Οι Έλληνες λιανέμποροι μπορούν και πρέπει να διεκδικήσουν τη θέση που τους αξίζει στην πίτα της παγκόσμιας αγοράς. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε την προσπάθειά τους αυτή για εξωστρέφεια, με στόχο την υγιή και συνεχή ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους. Είναι μεγάλη μας τιμή που σε αυτό το δρόμο ανταμώνουμε με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και είμαι βέβαιος πως από κοινού θα καταφέρουμε πολλά για τον πολυσχιδή κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου".
 
Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδακη, Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, δήλωσε "To ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς έχοντας ως συνέπεια την αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες ταχυμεταφοράς για τη διανομή των προϊόντων τους προς τους πελάτες. Είναι, λοιπόν, χαρά μας σαν GR.EC.A. να συνεργαστούμε με τη DHL, με στόχο να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε τα μέλη μας, στις νέες πρακτικές των ταχυμεταφορών."

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του GR.EC.A.

Η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 στο Ζάππειο Μέγαρο

Μετά από την ιδιαίτερα επιτυχημένη διοργάνωση διεθνούς εμβέλειας eCommerce Expo 2018, ανακοινώνεται η διευρυμένη έκθεση eCommerce & Digital Marketing Expo που θα πραγματοποιηθεί στις 23 και 24 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο.

Με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών και τη συνολική υποστήριξη της αγοράς, έγινε μία βασική προσθήκη που αφορά στον όμορο και ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, αυτόν του Digital Marketing.

Ως αποτέλεσμα, η διοργάνωση μετονομάστηκε σε eCommerce & Digital Marketing ExpoECDM Expo.

Πρόκειται για μία πολυεπίπεδη διοργάνωση με πολλά παράλληλα event, που σκοπός της είναι η ανάπτυξη των συνεργασιών μεταξύ εταιρειών που ειδικεύονται στις υπηρεσίες παρουσίας και προβολής στο Ιnternet και επιχειρήσεων που είτε πωλούν ηλεκτρονικά (ηλεκτρονικά καταστήματα) είτε διαφημίζουν τα καταστήματα και τις υπηρεσίες τους στο Ιnternet.

Σαν εκθεσιακή διοργάνωση, η ECDM Expo δίνει την ευκαιρία στους εκθέτες να έρθουν σε επαφή με νέους υποψήφιους πελάτες από όλη την Ελλάδα, αλλά και από την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, οι οποίοι ενδιαφέρονται για να βρουν συνεργάτη, ώστε να βελτιώσουν τη διαδικτυακή παρουσία τους. Επίσης, να συμμετέχουν σε μια διοργάνωση που δίνει υπόσταση στον ίδιο τον κλάδο, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει δείξει ιδιαίτερη δυναμική, εξυπηρετώντας την αυξημένη ζήτηση των επιχειρήσεων για προβολή στο Internet.

Επιπλέον, η ECDM Expo είναι μία μοναδική ευκαιρία, ώστε οι εκθέτες να έρθουν σε επαφή με δυνητικούς συνεργάτες από όμορες περιοχές επαγγελματικής δραστηριότητας και να αναπτύξουν νέες εταιρικές σχέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Παράλληλα, με τη συμμετοχή τους στην εξειδικευμένη αυτή διοργάνωση, οι συμμετέχοντες καταχωρούνται στη συνείδηση των χιλιάδων επισκεπτών σαν σημαντικές εταιρείες του κλάδου.

Πέρα από το καθαρά εκθεσιακό μέρος, στην ECDM Expo έχει αναπτυχθεί μία σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις, οι οποίες λειτουργούν συμπληρωματικά,  προσθέτοντας ουσιαστικό περιεχόμενο στη διοργάνωση και δίνοντας την ευκαιρία για εμβάθυνση των γνώσεων των επισκεπτών και για δικτύωση.

Στις βασικές παράλληλες εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το κύριο παράλληλο διήμερο συνέδριο με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα
  • το Keynote dinner με την παρουσία διακεκριμένου τιμώμενου ομιλητή για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου
  • το Roundtable για την γνωριμία και συζήτηση των εταιρειών του κλάδου

 

Επιπλέον, διοργανώνονται σεμινάρια και εργαστήρια που δίνουν στο κοινό τη δυνατότητα να γνωρίσει πληρέστερα, διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες και να εμβαθύνει τις γνώσεις του σε τομείς ενδιαφέροντος του, σχετικούς με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

Συνεργασία BestPrice και MyBank για άμεσες και ασφαλείς πληρωμές

To BestPrice, πιστό στην αποστολή του για παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, σε συνεργασία με τη MyBank, εισάγει νέους τρόπους συναλλαγών για τα 2.000 ηλεκτρονικά καταστήματα που δραστηριοποιούνται στο BestPrice.gr.

Η διασύνδεση της B2B "Πλατφόρμας Συνεργατών" του BestPrice με τη MyBank δίνει στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα τη δυνατότητα άμεσων και ασφαλών συναλλαγών. Οι συνεργάτες του BestPrice έχουν τη δυνατότητα να κάνουν εύκολα συναλλαγές μέσα από το e-banking τους.

Επίσης το BestPrice εμφανίζεται πλέον και ως επιλογή πληρωμής μέσα στο e-banking όλων των μεγάλων τραπεζών.

Ο Γιώργος Παπαδάκης, CEO του BestPrice, δήλωσε: "Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας στη Eurobank και τη MyBank για την υλοποίηση του πρότυπου αυτού έργου. Οι νέοι αυτοί τρόποι πληρωμών συμβαδίζουν με την γενικότερη φιλοσοφία του BestPrice, που έχει σκοπό να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στον καταναλωτή, αλλά και στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα."

Το BestPrice.gr είναι η δημοφιλής πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, με πάνω από 8 εκατομμύρια προϊόντα και 2,8 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες.

O Διευθύνων Σύμβουλος στην PRETA S.A.S. και συνιδρυτής της MyBank, Τarik Zerkti, δήλωσε: "Είμαστε χαρούμενοι με την επιλογή του BestPrice να ενσωματώσει το MyBank στη πλατφόρμα συνεργατών του. Το γεγονός αυτό αποτελεί απόδειξη της αυξανόμενης δημοτικότητας αυτού του τρόπου πληρωμής στην Ελλάδα. Με το ΜyBank, στόχος μας είναι να κάνουμε τις online πληρωμές προσβάσιμες και αξιόπιστες, προς όφελος των καταναλωτών, εταιριών και δημόσιων φορέων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση."

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του BestPrice.

Η Ευρώπη στηρίζει έμπρακτα την τεχνολογία blockchain

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας μίας νέας "διεθνούς ένωσης αξιόπιστων εφαρμογών blockchain", της International Association of Trusted Blockchain Applications - INATBA.

Σύμφωνα με το Cointelegraph που βρέθηκε στη σχετική εκδήλωση στις Βρυξέλες, η Ένωση αριθμεί ήδη πάνω από 100 μέλη που έχουν υπογράψει το καταστατικό, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι IBM, Accenture, Deutsche Telekom, Telefonica, SAP, NEC και Santander. Επίσης, στα πλαίσια των ανακοινώσεων, αναφέρθηκε ότι ακόμη 48 οργανισμοί έχουν αιτηθεί την ένταξή τους στην Ένωση.

Στην ανακοίνωση της INATBA αναφέρεται πως στόχος της είναι να φέρει σε συνεργασία τις startups του χώρου, τις μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις και τις ρυθμιστικές Αρχές, ώστε να καταστούν mainstream οι τεχνολογίες blockchain και κατανεμημένου καθολικού (distributed ledger technology - DLT).

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η αρμόδια Ευρωπαία Επίτροπος για την Ψηφιακή Οικονομία και Κοινωνία, Mariya Gabriel, υπογράμμισε πως η Ευρωπαϊκή Ένωση δεσμεύεται να προωθήσει την ανάπτυξη της τεχνολογίας blockchain.

Στη σχετική ανακοίνωση, επίσης επισημαίνεται πως ο νέος οργανισμός είναι διατεθειμένος να προωθήσει τη χρήση αποκεντρωμένων τεχνολογιών με τη θέσπιση ειδικού κανονιστικού πλαισίου.

Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί, πως τον περασμένο Ιανουάριο, η Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών σε έγγραφό της είχε προτείνει την περαιτέρω έρευνα σχετικά με τα κρυπτονομίσματα και την ανάπτυξη εργασιών στον τομέα αυτό εντός του 2019.

Περισσότερη διαφάνεια στις ηλεκτρονικές αγορές στην Ευρώπη

Πιο διαφανείς γίνονται οι ηλεκτρονικές αγορές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε μια προσπάθεια να θωρακιστούν περαιτέρω τα δικαιώματα των καταναλωτών, όταν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου. Αυτό προβλέπει, μεταξύ άλλων, η προσωρινή συμφωνία, που επιτεύχθηκε ανάμεσα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο και εισάγει αυστηρότερους κανόνες προστασίας των καταναλωτών.

Τα νέα μέτρα υπόσχονται βελτιωμένη διαφάνεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ιδίως όσον αφορά τη χρήση διαδικτυακών αξιολογήσεων, εξατομικευμένες τεχνικές τιμολόγησης βάσει αλγορίθμων, ή την υψηλότερη κατάταξη προϊόντων λόγω “τοποθετήσεων επί πληρωμή”. Μεταξύ άλλων, η συμφωνία προβλέπει ότι κατά τις αγορές από ηλεκτρονικό κατάστημα, οι καταναλωτές θα πρέπει να ενημερώνονται με σαφήνεια για το αν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από επαγγελματία έμπορο ή από ιδιώτη, ώστε να γνωρίζουν τι προστασία τους παρέχεται σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά.

Με τα νέα μέτρα θεσπίζεται η υποχρέωση των ηλεκτρονικών αγορών να ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με το αν ο έμπορος, που φέρει ευθύνη σε μία συναλλαγή, είναι ο πωλητής και/ή η ίδια η ψηφιακή πλατφόρμα. Επίσης, κατά την αναζήτηση στο Διαδίκτυο, όπως προβλέπει η σχετική συμφωνία, οι καταναλωτές θα ενημερώνονται σαφώς, όταν το αποτέλεσμα της αναζήτησης πληρώνεται από έμπορο. Θα ενημερώνονται επίσης για τις βασικές παραμέτρους που καθορίζουν την κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Με τα νέα μέτρα προστατεύονται, εξάλλου, οι καταναλωτές όσον αφορά “δωρεάν” ψηφιακές υπηρεσίες, δηλαδή ψηφιακές υπηρεσίες για τις οποίες οι καταναλωτές δεν καταβάλλουν χρήματα, αλλά παρέχουν προσωπικά δεδομένα, όπως: αποθήκευση στο cloud, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Επίσης, οι εταιρείες υποχρεώνονται στην αφαίρεση δυσανάλογων επιβαρύνσεων, όπως η υποχρέωση χρήσης παρωχημένων μέσων επικοινωνίας, οι οποίες επιβάλλονται στις επιχειρήσεις από την υφιστάμενη νομοθεσία.

Συνολικά, οι σημαντικότερες βελτιώσεις που φέρνει η συμφωνία, είναι η μεγαλύτερη διαφάνεια για τους καταναλωτές κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών, οι αποτελεσματικές κυρώσεις και σαφείς κανόνες, ώστε να αντιμετωπιστεί το ζήτημα των προϊόντων δύο ποιοτήτων στην Ε.Ε.

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr

Ρεκόρ συμμετοχών στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικου Εμπορίου

Με μεγάλη επιτυχία & ρεκόρ συμμετοχών, ολοκληρώθηκε φέτος η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώθηκε για έκτη χρονιά από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A.

Η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίζεται ως η πιο επιτυχημένη από την αρχή του θεσμού με τη συμμετοχή των e-shops να είναι αυξημένη κατά 70% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση! Γεγονός που έτυχε και της ιδιαίτερα θετικής αποδοχής των online καταναλωτών αφού οι προσφερόμενες εκπτώσεις ξεπερνούσαν σε πολλές περιπτώσεις το -70%.

Η διαφημιστική καμπάνια κατέγραψε περισσότερα από 2,1 εκατομμύρια impressions σημειώνοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ενημερωτική σελίδα που δημιούργησε ο GR.EC.A για τους καταναλωτές.

Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της εβδομάδας έπαιξε η προώθηση της εβδομάδας μέσα από τον ψηφιακό τύπο, το ραδιόφωνο και τη τηλεόραση, ενώ σημαντική για την επιτυχία της εβδομάδας ήταν και η συμμετοχή των 4 συστημικώνΤραπεζών, με προσφορές που ανακοίνωσαν μόνο για τη διάρκεια της εβδομάδας.

Το 55% των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετείχαν στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου είδαν σημαντική αύξηση στο τζίρο τους, ενώ σημαντκή ήταν και η αύξηση χρήσης της κάρτας στις online πληρωμές, όπως δηλώνει το 30% των e-shops που συμμετείχαν.

Στη σχετική έρευνα που πραγματοποίησε ο GR.EC.A. στα e-shops που συμμετείχαν στην εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου αποτυπώθηκε η επιτυχία της εβδομάδας, καθώς:

• Το 90% των e-shops που συμμετείχαν θεωρούν ότι η αύξηση στο τζίρο τους οφείλεται στην προώθηση του θεσμού

• Το 97% των e-shops που συμμετείχαν θα λάβουν μέρος και στην επόμενη διοργάνωση

 

Ο θεσμός της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013.

Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει.

Η "Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2019", τελεί υπό την αιγίδα της Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή και την υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN από το ΟΠΑ και των ηλεκτρονικών καταστημάτων Skroutz.gr και Bestprice.gr.

Αφορολόγητα "έσοδα" οι επιστροφές από online αγορές;

Αφορολόγητο "έσοδο" χαρακτηρίζεται η επιστροφή χρημάτων από online αγορές σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, καθώς δεν χαρακτηρίζεται ως εισόδημα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ανακοίνωση της πλατφόρμας Pigogo.

Ειδικότερα, οι επιστροφές αυτές κατατάσσονται στα ποσά εκείνα τα οποία δεν απαιτείται να ενταχθούν στη δήλωση του φορολογούμενου και συνεπώς δεν φορολογούνται. Το μέγεθος της επιστροφής χρημάτων το οποίο μπορεί να συγκεντρώσει ένας καταναλωτής είναι απεριόριστο και εξαρτάται τόσο από το ποσό των αγορών του, όσο και από το ποσοστό της επιστροφής που προσφέρεται από το κάθε κατάστημα.

Μία οικογένεια ή ένας καταναλωτής, μπορεί λοιπόν, διατηρώντας το ποσό των ετήσιων εξόδων του το ίδιο, να αποκτήσει ένα αφορολόγητο έσοδο, απλώς πραγματοποιώντας τις αγορές του μέσω μίας πλατφόρμας επιστροφής χρημάτων από αγορές όπως το Pigogo.

Από την εταιρεία παρατίθεται και ένα παράδειγμα μίας οικογένειας, το οποίο παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα, σύμφωνα με το οποίο μπορεί να προκύψει αφορολόγητο έσοδο της τάξης των €500, από τις ετήσιες online αγορές της.

 

Τo Pigogo αποτελεί τον πιο έξυπνο τρόπο εξοικονόμησης χρημάτων από online αγορές στην Ελλάδα. Με πάνω από 450 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, προσφέρει επιστροφή χρημάτων, αποκλειστικές προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια σε επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες όλων των κατηγοριών. Η πλατφόρμα Pigogo ήδη μετράει 60.000 χρήστες.

 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Pigogo.

Commerce Cloud από την Adobe σε θεμέλια Magento

H Adobe ανακοίνωσε το Commerce Cloud, που αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο οικοσύστημα Experience Cloud. Όπως ήταν αναμενόμενο, το Commerce Cloud βασίζεται στη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento (η οποία εξαγοράστηκε τον Μάιο του 2018 αντί 1,68 δισ. δολαρίων) και ενσωματώνεται πλήρως με τα υπόλοιπα σχετικά εργαλεία τής εταιρείας που διαθέτει στο cloud της, όπως το Analytics Cloud, το Marketing Cloud και το Advertising Cloud.

Το συγκεκριμένο λανσάρισμα φέρνει μαζί του και την επέκταση της πλατφόρμας, στην οποία προστέθηκαν νέα χαρακτηριστικά, όπως dashboards για την παρακολούθηση της εμπορικής στρατηγικής, ενώ για πρώτη φορά ενσωματώνεται διαχείριση για το Amazon marketplace, το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να διαχειρίζονται μέσα από το Commerce Cloud.

Ο Jason Woosley, αντιπρόεδρος της Adobe και πρώην αντιπρόεδρος της Magento, σημείωσε ότι το νέο αυτό προϊόν είναι σημαντικό για την εταιρεία, όχι μόνο γιατί αποτελεί μία σημαντική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι πολύ σημαντικές και οι δυνατότητες συλλoγής και ανάλυσης δεδομένων που διαθέτει και θα βοηθήσουν στο να κατανοήσουν οι εταιρείες το πώς  αλληλοεπιδρούν οι καταναλωτές με τα προϊόντα τους.

Από την Adobe, επισημαίνουν επίσης πως οι χρήστες του Magento δε χρειάζεται να ανησυχούν για τα λειτουργικά κόστη της πλατφόρμας, αφού η εταιρεία έχει ρυθμίσει την υπηρεσία ώστε να είναι ευέλικτη και κλιμακούμενη, για να ικανοποιεί κάθε ανάγκη με το βέλτιστο κόστος.

Ο Woosley τόνισε και το πόσο σημαντική είναι η ενσωμάτωση του Amazon marketplace στο Commerce Cloud, οι χρήστες του οποίου θα έχουν την ευελιξία να επιλέγουν ποια από τα προϊόντα τους θέλουν να εμφανίζονται στις πλατφόρμες της Amazon και στις τιμές που επιθυμούν.  

Σημαντικό είναι επίσης και το ότι όλα τα extensions του Magento θα λειτουργούν στο Commerce Cloud, γεγονός που σημαίνει πολλά για τους πάνω από 300.000 developers και συνεργάτες στο οικοσύστημα της πλατφόρμας, αλλά και για τους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες της.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search