Την ηλεκτρονική οδό για τις αγορές ειδών ένδυσης και υπόδησης επιλέγουν, όλο και πιο συχνά, οι Έλληνες καταναλωτές. Το 2019 το 65% των καταναλωτών προχώρησε σε συχνότερες αγορές ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα σε σχέση με το 2018.
Σύμφωνα με την 3η έρευνα του GLAMI, της μηχανής αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα, οι online αγορές μόδας αποτελούν πια μία από τις πλέον βασικές κατηγορίες του e-commerce στη χώρα μας. Όπως προκύπτει από τα ευρήματα της έρευνας, που διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2019 με τη συμμετοχή 2.595 Ελλήνων χρηστών του Ιnternet, περισσότεροι από ένας στους δύο χρήστες χρησιμοποιούν κάποια εφαρμογή για κινητά (apps) καταστημάτων μόδας.
Ενδεικτικό της ψηφιοποίησης των αγορών και στον χώρο της μόδας, είναι ότι οι αγοραστές επηρεάζονται, πλέον, άμεσα από τα ψηφιακά κανάλια αξιολόγησης, όταν κάνουν μια αγορά. Για παράδειγμα, η έρευνα δείχνει ότι οι αρνητικές αξιολογήσεις και κριτικές άλλων χρηστών στη σελίδα του καταστήματος θα απέτρεπαν το 39,8% των ερωτώμενων από μία αγορά. Στον αντίποδα, η θετική αξιολόγηση, που επιβραβεύει τα καλά προϊόντα και υπηρεσίες, επηρεάζει θετικά τους αγοραστές.
Όσον αφορά το τί εκτιμούν ιδιαίτερα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, όταν αγοράσουν είδη μόδας, η έρευνα δείχνει ότι κομβικός είναι ο ρόλος της φωτογραφίας. Οι Έλληνες αναδεικνύουν την αναζήτηση βάσει φωτογραφίας ως το σημαντικότερο trend, όταν αγοράζουν προϊόντα μόδας online.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]