Τον δεκαπενταύγουστο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τη μεταφορά του Γενικού Κανονισμού 2016/679 για την Προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, γνωστού ως GDPR και την προσαρμογή του στην ελληνική έννομη τάξη & στην ελληνική νομοθεσία, το οποίο ψηφίστηκε στις 26/08/2019 με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.
Σύμφωνα με τη δημοσίευση του GRECA, το κείμενο που ψηφίστηκε αφορούσε ζητήματα όπως το ηλικιακό όριο για το επιτρεπτό της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων ανηλίκων, οι προϋποθέσεις νόμιμης επεξεργασίας ειδικών κατηγοριών δεδομένων όπως τα γενετικά και τα βιομετρικά, ή η δυνατότητα δημοσιοποίησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που υπόκεινται σε επεξεργασία στο πλαίσιο έρευνας, μετά από ψευδωνυμοποίησή τους, εφόσον δεν προηγήθηκε συγκατάθεση.
Οι σημαντικότερες ρυθμίσεις του νέου νόμου:
- Ειδικότερες διατάξεις για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από δημόσιους φορείς και τον ορισμό Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (ΥΠΔ) σε αυτούς.
- Θέσπιση κατώτατου ορίου ηλικίας στα 15 έτη για την έγκυρη συγκατάθεση ανηλίκου στο πεδίο της κοινωνίας των πληροφοριών (ΚτΠ).
- Αποσαφήνιση του επιτρεπτού πλαισίου επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων των εργαζομένων από τον εργοδότη και διεύρυνση των περιπτώσεων νόμιμης επεξεργασίας των ειδικών κατηγοριών προσωπικών δεδομένων, όπως δεδομένα υγείας, γενετικά και βιομετρικά.
- Άσκηση των δικαιωμάτων του υποκειμένου των δεδομένων, ιδίως του δικαιώματος πρόσβασης και γνωστοποίησης παραβιάσεων.
- Διαπίστευση μέσω του ΕΣΥΔ των φορέων πιστοποίησης που θα βεβαιώνουν τη συμμόρφωση με τον GDPR.
- Ποινικές κυρώσεις για παραβάσεις και επέκταση διοικητικών κυρώσεων και στους δημόσιους φορείς.
Με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι αρχικά αναμενόταν ανταποκρίνονται οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως, στις υποχρεώσεις που απορρέουν από το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, GDPR. Περισσότερο από ένα χρόνο μετά από την εισαγωγή του GDPR στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων, μόνο το 28% των εταιρειών απαντά ότι έχει πλήρως συμμορφωθεί.
H συμμόρφωση είναι υψηλότερη στις ΗΠΑ που φτάνει το 35%, ενώ ακολουθούν η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία με 33%, η Ισπανία και η Ιταλία με 21% και η Σουηδία με 18%. Συνολικά, οι περισσότερες επιχειρήσεις αποδεικνύεται ότι είχαν υπερεκτιμήσει τελικά την ετοιμότητα τους να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Έτσι, σήμερα το 30% των επιχειρήσεων και οργανισμών απαντούν ότι “βρίσκονται κοντά στην πλήρη συμμόρφωση, αλλά εξακολουθούν να επιλύουν εκκρεμή ζητήματα”.
Πάντως, από τις εταιρείες που απαντούν ότι έχουν εναρμονιστεί πλήρως με τον GDPR, το 81% αναφέρει ότι αυτό έχει θετικές επιπτώσεις στη φήμη και την εικόνα της επιχείρησης.
Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους η επιχειρηματική κοινότητα δεν έχει ακόμη συμμορφωθεί με τον GDPR, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνών Capgemini, αυτοί σχετίζονται με την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων, το κόστος υλοποίησης και τις προκλήσεις σε επίπεδο υποδομών.
Αναλυτικά, τα στελέχη αναφέρουν την πρόκληση της ευθυγράμμισης των παλαιότερων συστημάτων πληροφορικής (38%), την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων του GDPR (36%) και το απαγορευτικό κόστος (33%) ως τα βασικά εμπόδια στην επίτευξη πλήρους συμμόρφωσης με τον GDPR.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & SouthEastern Europe 2019, προχώρησε στην 3η κατά σειρά ανακοίνωση ομιλητών, που θα συμμετέχουν στο κεντρικό διήμερο Συνέδριο της έκθεσης.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τους:
- Nidhi Arya, Senior Product Manager, Zalando
- Katerina Fraidaki, President, Greek eCommerce Association
- Aleksandra Beyer Nunes, Global Programmatic Manager, The Economist Group
- Federico Oliveri, Customer Program Manager, France & UK, Socialbakers
- Anna Pelkin, Head of Business Development – eBay Israel, Emerging Europe and Africa
- Hristo Radichev, Country Manager, Mediapost Hit Mail - Co-founder, Balkan eCommerce
- Samet Ensar Sari, Senior Advisor, Altavia - Consultant, Investor
Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται για να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 120 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Στην τιμή του εισιτηρίου για συμμετοχή στο Συνέδριο* συμπεριλαμβάνονται:
- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)
* Όλες οι ομιλίες θα δοθούν στα αγγλικά. Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση.
Για περισσότερες πληροφορίες για την ECDM Expo 2019 και για εγγραφές στο συνέδριο, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα εγγραφής στο ecdmexpo.com.
Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για να επισκεφτείτε την έκθεση, είναι να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε στο ecdmexpo.com.
ECDM Expo 2019
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Μεγάλοι Χορηγοί:
- accenture
- ACS
- ATCOM
- DHL
- Lighthouse
- bmind
Χορηγοί:
- Retargeting
- G.A.P. Vassilopoulos Group
- Routee
Υποστηρικτές:
- ONIT!
- refluence
- Business Cloud
- cs.cart hellas
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με το Skroutz Food η παραγγελία πραγματοποιείται γρήγορα και με λίγα κλικ, αφού οι καταναλωτές θα συναντήσουν ένα οικείο και απλό περιβάλλον χρήσης, όπου εισάγοντας τη διεύθυνσή τους θα δουν συγκεντρωμένα όλα τα διαθέσιμα εστιατόρια και καφέ της περιοχής τους. Για κάθε κατάστημα υπάρχει το πλήρες μενού, αναλυτική περιγραφή των πιάτων, το ωράριο λειτουργίας και οι πληροφορίες για το χρόνο παράδοσης και το κόστος ελάχιστης παραγγελίας. Η διαδικασία της παραγγελίας και της πληρωμής είναι γρήγορη και απλή, καθώς βασίζεται στην εμπειρία που προσφέρει το Skroutz εδώ και χρόνια.
Επιπλέον, οι χρήστες που διαθέτουν ήδη λογαριασμό στο marketplace του Skroutz ή στο Έξυπνο Καλάθι, μπορούν πολύ εύκολα να αποκτήσουν πρόσβαση στο Skroutz Food και να κάνουν χρήση της υπηρεσίας πληρώνοντας ηλεκτρονικά με την αποθηκευμένη πιστωτική τους κάρτα σε όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, χωρίς να απαιτείται να καταχωρήσουν εκ νέου τα δεδομένα τους.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη σχεδίαση του Skroutz Food, ώστε η αναζήτηση να είναι ακριβής και γρήγορη, ενώ οι καινοτομίες που ενσωματώνει το Skroutz Food στο περιβάλλον πλοήγησης είναι αρκετές και θα παρουσιάζονται σταδιακά στο άμεσο μέλλον.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, περιλαμβάνοντας περισσότερα από 1.000 εστιατόρια και καφέ, ανάμεσα στα οποία μεγάλες γνωστές αλυσίδες και επιλεγμένα παραδοσιακά συνοικιακά καταστήματα, που πρότειναν οι καταναλωτές κατά τη δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας του Skroutz Food. Επίσης, καθημερινά προστίθενται νέες περιοχές και καινούργια καταστήματα που καλύπτουν κάθε προτίμηση.
Όσον αφορά τα καταστήματα που συμμετέχουν στο Skroutz Food, επωφελούνται μιας εμπορικής πολιτικής που βασίζεται στην αμοιβαία συνεργασία καθώς και στην επιβράβευση της αξιοπιστίας και της ποιοτικής εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
Το Skroutz Food είναι προσβάσιμο μέσω web browser από υπολογιστή και φορητές συσκευές, ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνουν διαθέσιμες και οι mobile εφαρμογές, με την Android έκδοση αρχικά και την iOS έκδοση στη συνέχεια.
Το πλάνο της εταιρείας είναι σταδιακά το Skroutz Food να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, προκειμένου η παραγγελία online delivery να γίνει μια εξαιρετική εμπειρία!
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Skroutz.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εκρηκτική συνεχίζει να είναι η άνοδος ηλεκτρονικού λιανεμπορίου, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συνολική αξία των online πωλήσεων λιανικής, για ψηφιακά και φυσικά αγαθά, εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα $6 τρισ. μέχρι το 2024, που αντιπροσωπεύει αύξηση 53% σε σχέση με το 2019. Η δε μέση αξία των ηλεκτρονικών αγορών ανά καταναλωτή, αναμένεται να ξεπεράσει τα $1.000 ετησίως έως το 2024.
Η νέα έρευνα της Juniper Research, Mobile & Online Remote Payments for Digital & Physical Goods, δείχνει ότι στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου θα συνεχίσουν να κυριαρχούν τα φυσικά αγαθά. Για την ακρίβεια, έως το 2024, η αξία των online πωλήσεων φυσικών αγαθών υπολογίζεται ότι θα αντιπροσωπεύει περίπου το 80% των συνολικών ηλεκτρονικών αγορών του λιανεμπορίου.
Σε αυτή την εξίσωση που καλείται να λύσει το παγκόσμιο λιανεμπόριο, οι κινητές συσκευές και το mobile οικοσύστημα παίζει κομβικό ρόλο. Οι online αγορές που πραγματοποιούνται μέσω κινητών συσκευών, αναμένεται να γνωρίσουν περαιτέρω άνοδο τα επόμενα χρόνια, με τον αριθμό των αγοραστών μέσω smartphone να αυξάνεται κατά περίπου 60% μεταξύ 2019 και 2024. Κατά συνέπεια, μόνο το 21% των αγορών αναμένεται να πραγματοποιείται μέσω σταθερών και φορητών υπολογιστών και συνδεδεμένων τηλεοράσεων, παγκοσμίως, μέχρι το 2024.
Οι προβλέψεις των αναλυτών δεν μπορεί παρά να κινητοποιούν το παγκόσμιο λιανεμπόριο, ωθώντας τους λιανοπωλητές, ανά τον κόσμο, να ανοίξουν νέα κανάλια αγορών, παγκοσμίως. Στόχος τους να εξασφαλίσουν ότι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τους ευθυγραμμίζονται με τις συνεχώς αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η διασυνοριακή αγορά ευρωπαϊκών ηλεκτρονικών καταστημάτων αντιπροσωπεύει κύκλο εργασιών 9 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2018. Αυτό, αντιστοιχεί στο ένα πέμπτο του συνολικού ποσού από όλες τις διασυνοριακές αγορές στην Ευρώπη (από ευρωπαϊκά και μη e-shop), με το Amazon να έχει τη μερίδα του λέοντος, με 28 δισ. ευρώ.
Το Amazon είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ευρώπη, αλλά όταν εξετάζουμε μόνο τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, η γερμανική Zalando είναι η πρώτη. Όπως καταγράφεται στο δημοσίευμα του eCommerce News, η πρώτη πεντάδα κυριαρχείται από εταιρείες από το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι Fruugo, Asos και Farfetch κατέχουν τη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται από τον γαλλικό γίγαντα του retail, Carrefour.
Τα στοιχεία αυτά παρατίθενται στην έκδοση «Top 20 marketplaces cross-border Europe» του Cross-Border Commerce Europe. Στη συγκεκριμένη έρευνα, αναφέρεται πως οι ευρωπαϊκές διασυνοριακές αγορές από ευρωπαϊκά καταστήματα θα αυξηθούν σημαντικά και το 2020 θα φθάσουν συνολικά τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η κατάταξη βασίζεται σε διαφορετικές παραμέτρους, όπως οι πωλήσεις σε 16 χώρες της Δυτικής Ευρώπης και ο αριθμός των διασυνοριακών επισκέψεων. Σημειώνεται πως εξαιρούνται τα ταξιδιωτικά προϊόντα και εξετάστηκαν μόνο οι B2C online πλατφόρμες που προσφέρουν τουλάχιστον δύο από τις υπηρεσίες πληρωμής, αποθήκευσης και logistics.
Στην έκθεση προβλέπεται ότι θα εμφανιστούν πολλά εξειδικευμένα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ευρώπη. Όπως, για παράδειγμα, στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο υπάρχουν πολλά δημοφιλή εξειδικευμένα e-shop, όπως το Newegg για ηλεκτρονικές συσκευές, το Reverb που απευθύνεται σε μουσικούς, το Wayfair με οικιακά είδη και αξεσουάρ κ.λπ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα - ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό. Το Market Finder παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά και συζήτησαν για το πώς το διαδίκτυο και η ψηφιακή οικονομία διευκολύνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε νέες γεωγραφικές περιοχές.
Η εκδήλωση οργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση και υποστηρίχθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος και τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.
Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, μόνο το 10% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος. Ένα πραγματικά μικρό ποσοστό, ιδιαίτερα αν συγκριθεί με τον μέσο όρο της Ε.Ε. Σύμφωνα με τον ίδιο οργανισμό, δύο από τους λόγους που αποτελούν εμπόδια για την δραστηριοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος είναι 1) η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων και 2) η δυσκολία διαχείρισης τεχνολογικών εργαλείων.
Η Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε χαρούμενοι που σήμερα κάνουμε ένα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές.»
Το Market Finder λειτουργεί ως εξής:
Βήμα 1: Βρίσκοντας τις καλύτερες αγορές για την επιχείρησή σας: Από τη στιγμή που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή δυναμική μιας αγοράς.
Βήμα 2: Προετοιμάζοντας την επιχείρησή σας για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος, οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε αγορά.
Βήμα 3: Φέρνοντας την επιχείρησή σας μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.
Περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Market Finder.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Google.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η επιστολή αρχικά χαιρετίζει τη γνωμοδότηση της EBA (Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών) σχετικά με την SCA, η οποία επιτρέπει στις αρμόδιες εθνικές αρχές να παρέχουν ένα βαθμό ευελιξίας στην πρακτική εφαρμογή των απαιτήσεων της SCA.
O GR.EC.A υποστηρίζει ιδιαίτερα τους στόχους της εφαρμογής για τις Απαιτήσεις Eλέγχου Ταυτότητας Πελατών (SCA) για τη μείωση της απάτης και την αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές πληρωμές.
Παρά τις ταχέως μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών και την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας, το 35% των εμπόρων λιανικής πώλησης δηλώνει ότι δεν είναι έτοιμο να υποστηρίξει αυτό το ψηφιακό μέλλον. Νέες έρευνες διαπιστώνουν ότι ένας ανησυχητικός αριθμός εμπόρων λιανικής πώλησης δεν προετοιμάζεται ενεργά για το μέλλον, με το 35% να παραδέχεται ότι δεν έχει εφαρμόσει καμία στρατηγική μετασχηματισμού για προσαρμογή στην άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας και την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών.
Μάλιστα, αυτή η δυστοκία του λιανεμπορίου διαπιστώνεται ακόμη και σε αγορές που θεωρούνται εξαιρετικά “ώριμες” ψηφιακά, όπως είναι αυτή της Μεγάλης Βρετανίας. Έρευνα σε 100 κορυφαίους λιανοπωλητές της Βρετανίας, η οποία διεξήχθη από το πρακτορείο ηλεκτρονικού εμπορίου PushON, διαπίστωσε ότι το 20% δεν έχει επενδύσει καθόλου στην ανάπτυξη της ψηφιακής διάστασης των δραστηριοτήτων τους κατά το παρελθόν έτος.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με την έρευνα (Preparing for the future of retail), ακόμη και μεταξύ των εμπόρων λιανικής πώλησης, που εφαρμόζουν μια τέτοια στρατηγική, μόνο το 27% απαντά ότι προχωρά σε πρακτικές ενέργειες για την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του. Εξίσου ανησυχητικό είναι το εύρημα της έρευνας, σύμφωνα με το οποίο, μόνο το 26% των εμπόρων λιανικής πιστεύει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για να επιβιώσει σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική λιανική αγορά.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στους κορυφαίους εργοδότες της Ελλάδας για το 2019, σύμφωνα με την ετήσια επιχειρηματική έκδοση της ICAP Group, «Leading Employers in Greece» βρέθηκε η Generation Y, μαζί με τις μεγαλύτερες Ελληνικές επιχειρήσεις που διακρίνονται για το άριστο εργασιακό τους περιβάλλον.
Πρόκειται για μία έκδοση που παρουσιάζεται επί 9η συνεχή χρονιά και έχει σκοπό να αναδείξει τις επιχειρήσεις που θέτουν ως βασικό τους μέλημα τις καλύτερες πρακτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, αλλά και εκείνες της Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης. Η Generation Y ξεχώρισε για το συνολικό αριθμό των εργαζομένων της και για την αύξηση προσωπικού που σημείωσε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και για την κατανομή των εργαζομένων ανά φύλο, με τις γυναίκες να καταλαμβάνουν το 59% του έμψυχου δυναμικού της εταιρείας.
Πιο αναλυτικά, με 231 εργαζομένους το 2018, η Generation Y βρέθηκε μεταξύ των κορυφαίων 500 εταιρειών στην Ελλάδα όσον αφορά τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και τις δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Αντιλαμβανόμενη το perfect storm αλλαγών που επιφέρει η τεχνολογία στη ζωή μας και στο χώρο εργασίας, επενδύει στα soft skills των ανθρώπων της, ενισχύοντάς τα περαιτέρω, ώστε να ανταποκρίνονται στις ολοένα αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες ανάγκες του μέλλοντος.
Παράλληλα, επιμένει με συνέπεια σε δράσεις περιβαλλοντικής φροντίδας, περιορίζοντας την κατανάλωση ενέργειας και φυσικών πόρων, και επιπλέον ακολουθώντας την οδό της paperless προσέγγισης -σε συνάρτηση με τη φιλοσοφία της «ψηφιοποίησης». Τέλος, μέσα από δωρεές και εθελοντικές δράσεις για τη στήριξη ευπαθών ομάδων, η εταιρεία προωθεί τη βιώσιμη κοινωνία που θέτει στο επίκεντρο το συνάνθρωπο και τις ανάγκες του.
Καθώς η έμφαση στον άνθρωπο είναι σήμερα ζήτημα εξέχουσας σημασίας, η Generation Y αφουγκράζεται τις εργασιακές του ανάγκες και αναδεικνύεται ως ένας σύγχρονος εργοδότης με ισχυρό κοινωνικό προφίλ, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στην εξέλιξη της εν Ελλάδι αγοράς εργασίας.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77