eCommerce

Η τεχνολογία blockchain είναι ενδιαφέρουσα για το 65% των μεγάλων επιχειρήσεων

Μία νέα έρευνα που προέρχεται από τους αναλυτές της εταιρείας Fintech Juniper House διαπίστωσε ότι η υιοθέτηση τεχνολογιών blockchain από μεγάλες επιχειρήσεις έχει αυξηθεί κατά 11% φέτος, σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου που εξέδωσαν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 65% των μεγάλων επιχειρήσεων (που απασχολούν τουλάχιστον 10.000 άτομα) "εξετάζουν ή συμμετέχουν ενεργά" στην ανάπτυξη σχετικών τεχνολογιών, ποσοστό που είναι αυξημένο κατά 11% σε σχέση με το περσινό 54%.

Τα ευρήματα δείχνουν πως σχεδόν το ένα τέταρτο των εταιρειών έχουν προχωρήσει πέρα από τα proofs-of-concept του blockchain σε δοκιμές και εμπορικές εφαρμογές. Το πιθανό πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας έχει επεκταθεί, αφού μόνο το 15% των εφαρμογών αφορά σε πληρωμές - σε σύγκριση με 34% που ήταν πέρσι.

ο δελτίο τύπου σημειώνει σχετικά ότι υπήρξε «σημαντικό ενδιαφέρον» σε τομείς όπως η εφοδιαστική αλυσίδα, η εξακρίβωση της γνησιότητας και οι έξυπνες συμβάσεις.

Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το κρυπτονόμισμα Ethereum χτυπήθηκε έντονα τις τελευταίες εβδομάδες, τα ευρήματα της Juniper αποκαλύπτουν ότι σχεδόν οι μισές από τις εταιρείες που ανταποκρίνονται στην τεχνολογία blockchain σχεδιάζουν να εκμεταλλευτούν τη δυναμική της πλατφόρμας για να λανσάρουν τις δικές τους dApps (Distributed Applications) στο Ethereum blockchain.

Μεταξύ των επιχειρήσεων που είχαν ήδη επενδύσει πάνω από 100.000 δολάρια σε blockchain δήλωσαν ότι προτίθενται να ξοδέψουν "τουλάχιστον" το ίδιο ποσό το επόμενο έτος.

H Juniper σημείωσε επίσης ότι αυτό το γεγονός αποδεικνύει την «πολύ θετική» αρχική ανατροφοδότηση που είχαν οι επιχειρήσεις σχετικά με τις επενδύσεις τους στη συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία ήταν επαρκής ώστε να ενισχύσουν τις υπάρχουσες δεσμεύσεις τους για τη συνέχιση της ανάπτυξής της.

Ωστόσο, ο ερευνητής της Juniper, James Moar, σημειώνει τις προκλήσεις που θέτει η ενσωμάτωση του blockchain σε παλαιότερα συστήματα:

"Τα ευρήματα δείχνουν την ανάγκη των εταιρειών να συμμετάσχουν σε μια παρατεταμένη περίοδο παράλληλης λειτουργίας των νέων συστημάτων μαζί με τα παλιά, για να εξαλείψουν τυχόν ζητήματα που μπορεί να προκύψουν".

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι, μεταξύ των τεχνολογιών κολοσσών η IBM είναι η πιο δημοφιλής εταιρεία για λύσεις blockchain, αφού ήταν η επιλογή για το 65% των ερωτηθέντων και ξεπέρασε τη Microsoft σχεδόν 10 φορές, η οποία είναι δεύτερη με ποσοστό 7%.

 

H εξωστρέφεια στο eCommerce και τα μυστικά της…

Οι μισοί διεθνείς online shoppers κάνουν αγορές από το εξωτερικό. Γιατί δεν αγοράζουν από την Ελλάδα; Απάντηση δίνει έρευνα των PayPal / Ipsos

Το γεγονός ότι ο πλανήτης του e-shopping δεν έχει σύνορα, δεν αποτελεί πλέον είδηση. Όμως, υπάρχουν Έλληνες έμποροι που φαίνεται πως διστάζουν να τον ανακαλύψουν, μη γνωρίζοντας από πού να ξεκινήσουν και για ποιο λόγο αξίζει να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες από το εξωτερικό.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα των PayPal/Ipsos, «κλειδί» για την προσέλκυση αγοραστών στο δικό σας e-shop αποτελεί η κατανόηση του τι ακριβώς επιθυμούν και τι είναι εκείνο που τους αποθαρρύνει να αγοράσουν από εσάς. Η PayPal υποστηρίζει πως όχι μόνο έχει το «αντικλείδι», αλλά δίνει και τις κατάλληλες συμβουλές για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, με σύμμαχο το διασυνοριακό εμπόριο.

Να ξεκινήσουμε από τα «σιγουράκια»: το διεθνές online shopping αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. Ανάμεσα στις 31 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, περίπου το 55% των διαδικτυακών καταναλωτών παραδέχθηκε ότι πραγματοποιεί online αγορές από ξένα e-shops.

Τα πλέον δημοφιλή προϊόντα που αγοράστηκαν διεθνώς είναι τα είδη ένδυσης και υπόδησης (68%), ενώ ακολουθούν τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (53%) και τα παιχνίδια (53%).

“Στην PayPal, βλέπουμε ξεκάθαρα την τάση αυτή – η ετήσια ανάπτυξη του όγκου διασυνοριακών πληρωμών, με διεθνείς online αγορές στη δική μας πλατφόρμα, αυξήθηκε κατά 49% από το Α’ Τρίμηνο του 2016 ως το Α’ Τρίμηνο του 2018,” σχολιάζει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

“Προτρέπω κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης να αξιολογήσει πιθανές προσαρμογές που θα συμβάλουν στη διεύρυνση της επιχείρησης και θα ανοίξουν περισσότερες πόρτες προς τους διεθνείς αγοραστές”.

Στην εποχή των φορητών συσκευών, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η πραγματοποίηση αγορών μέσω αυτών αποτελεί ανερχόμενη τάση – αγγίζοντας μάλιστα περίπου το μισό του συνολικού όγκου αγορών σε μερικές από τις χώρες με τον μεγαλύτερο πληθυσμό του κόσμου, π.χ. στην Κίνα, όπου το 53% των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κινητού και tablet, στην Ινδία (48%) ή τις ΗΠΑ (45%).

Στην Ελλάδα, το ποσοστό φτάνει στο 25% (σε σύγκριση με το 27% στην Ουγγαρία και το 22% στην Τσεχική Δημοκρατία). Ανάμεσα στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, οι αγορές μέσω κινητών συσκευών αποτελούν τουλάχιστον το 32% του συνολικού όγκου πληρωμών.

Εντούτοις, οι περισσότεροι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν μέσω του desktop ή του laptop, ειδικά στην Ανατολική Ευρώπη, όπου οι αγορές μέσω επιτραπέζιου υπολογιστή κυμαίνονται από 65% στη Ρωσία και 73% στην Ελλάδα ως 76% στην Τσεχία.

Κατά τη διασυνοριακή δραστηριότητά τους, οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (64%), καθώς και παιχνίδια και είδη χόμπι (51%).

Παγκοσμίως, οι βασικές κατηγορίες διασυνοριακών αγορών διαφέρουν ελαφρώς σε ποσοστά. Ενώ τα είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ παραμένουν στην πρώτη θέση (68%), ακολουθούνται από ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (53%), και τα παιχνίδια-είδη χόμπι (53%).

Όμως, τι είδη και πού ακριβώς πουλάνε στο εξωτερικό οι Έλληνες έμποροι, σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal; Οι κορυφαίες ξένες αγορές, όπου πουλάνε οι Έλληνες, είναι οι ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Γαλλία.

Οι κύριες κατηγορίες ειδών και υπηρεσιών προς πώληση από Έλληνες εμπόρους περιλαμβάνουν ταξίδια, λοιπές υπηρεσίες, είδη ένδυσης/μόδας, υπηρεσίες ιστοσελίδων και ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Γιατί οι ξένοι πελάτες δεν πραγματοποιούν αγορές από το δικό σας κατάστημα;

1. Παρέχετε περιορισμένους τρόπους πληρωμής
Τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες online καταναλωτές θα προτιμούσαν να διαθέτουν την επιλογή πληρωμής στο τοπικό, δικό τους νόμισμα για την εκάστοτε αγορά τους, ενώ έξι στους δέκα ελέγχουν τις συναλλαγματικές ισοτιμίες προτού προβούν σε αγορά.

Η παροχή πληρωμής μέσω PayPal μπορεί εύκολα να καλύψει τις ανάγκες αυτές, καθώς επιτρέπει τη λήψη χρημάτων σε πάνω από 100 νομίσματα, τόσο για καταναλωτές όσο και για εμπόρους.

Ωστόσο, το θέμα δεν είναι μόνο η μεταφορά χρημάτων. Μην υπερεκτιμάτε τη δύναμη των σχετικών μεθόδων πληρωμής που διαθέτει το δικό σας e-shop.

Μιλώντας με γνώμονα τα διεθνή στοιχεία, τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντεςonline καταναλωτές θα προτιμούσαν να διαθέτουν την επιλογή πληρωμής σε τοπικό νόμισμα (76%), ενώ έξι στους δέκα (62%) ελέγχουν τις ισοτιμίες, πριν πληρώσουν σε ξένο νόμισμα.

Αυτό, προφανώς, σημαίνει ότι για τους διεθνείς αγοραστές το νόμισμα μπορεί να λειτουργήσει σχεδόν εξίσου αποτρεπτικά, όσο και μια ξένη γλώσσα.

2. Δεν μιλάτε τη γλώσσα τους

Το 57% των online shoppers στις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα ισχυρίστηκε ότι δεν θα αισθανόταν άνετα να αγοράσει από μια ξένη ιστοσελίδα, η οποία δεν είναι διαθέσιμη στη δική του γλώσσα.

Όσοι διαμένουν σε αναπτυγμένες αγορές, όπως οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, επιδεικνύουν ισχυρή προτίμηση προς τις αγορές από διεθνή καταστήματα ή e-shops τα οποία «μιλάνε» τη δική τους, τοπική γλώσσα.

Εστιάστε στις βασικές αγορές όπου στοχεύετε και ξεκινήστε να «μιλάτε» τη γλώσσα τους ή τουλάχιστον επενδύστε σε μια καλή μετάφραση του περιεχομένου στα αγγλικά. Η κακή ή φτωχή χρήση της γλώσσας μπορεί εύκολα να χαλάσει την γενική εμπειρία.

3. Δεν τους κάνετε να αισθανθούν ασφάλεια

Όταν φτάνει η στιγμή επιλογής μεθόδου πληρωμής, ο «ασφαλής τρόπος πληρωμής» είναι πρωταρχικό (44%) μέλημα των διεθνών αγοραστών.

Επιπλέον, οι διαδικτυακοί καταναλωτές ανέφεραν ότι ένα από τα κυριότερα εμπόδια για τον διασυνοριακό αγοραστή, ήταν η ανησυχία μη παράδοσης της παραγγελίας τους (24%) και η δύσκολη διαδικασία επιστροφών (22%).

Η PayPal αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα, προσφέροντας τόσο το πρόγραμμα Προστασίας Αγοραστή (Buyer Protection) για τους ιδιώτες, όσο και το Πρόγραμμα Προστασίας Πωλητή (Seller Protection), για τους εμπόρους.

Και τα δύο συνεισφέρουν στην εξασφάλιση έγκυρων συναλλαγών και για τις δύο πλευρές. Επίσης, βοηθά στην εξάλειψη του ‘μπελά’ της επιστροφής προϊόντων, καλύπτοντας τα μεταφορικά κόστη αποστολής, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις, με την υπηρεσία Κάλυψη Εξόδων Επιστροφής Παραγγελίας (Refunded Returns).

4. Οι τιμές σας δεν είναι ανταγωνιστικές

Ο νούμερο ένα λόγος (72%) για τους καταναλωτές που κάνουν διεθνείς αγορές από τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, είναι οι καλύτερες τιμές.

Οι έμποροι με ανταγωνιστικές τιμές ή με προσφερόμενες εκπτώσεις έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες και ευκαιρίες να επιτύχουν και να διασφαλίσουν κέρδη διεθνώς.

Οι διασυνοριακοί καταναλωτές εξετάζουν ολιστικά τον παρεχόμενο τιμοκατάλογο – το 25% αναφέρει ότι τα υψηλά κόστη αποστολής τους αποτρέπουν από τυχόν αγορές από ιστοσελίδες άλλων χωρών, και το 24% εκφράζει ανάλογες ανησυχίες που αφορούν τους τελωνειακούς δασμούς, τα έξοδα και τους φόρους που εμπεριέχει κάθε αγορά.

Οι έμποροι που καταγράφουν εξαρχής και με διαφάνεια όλα τα κόστη μιας αγοράς, έχουν καλύτερες ευκαιρίες εξασφάλισης διεθνών πελατών.

5. Δεν είστε ξεχωριστοί

Ο δεύτερος πλέον σημαντικός λόγος που αναφέρθηκε από τους διασυνοριακούς καταναλωτές οι οποίοι κάνουν διεθνείς αγορές, είναι η καινοτομία και η φρεσκάδα των ειδών που δεν είναι διαθέσιμα στη δική τους χώρα (49%) και γενικά η δυνατότητα ανακάλυψης νέων και ελκυστικών προϊόντων (34%).

Τουλάχιστον οι μισοί διεθνείς καταναλωτές που ψωνίζουν από εμπόρους σε Νορβηγία, Μεξικό, Ιρλανδία και Καναδά το πράττουν λόγω της άμεσης πρόσβασης σε μη διαθέσιμα στη χώρα τους προϊόντα, ενώ τέσσερις στους δέκα που αγοράζουν από καταστήματα σε Τσεχική Δημοκρατία, Ισραήλ και Βραζιλία, ελκύονται από καινοτόμα είδη.

Οι έμποροι που παρέχουν μοναδικά ξεχωριστά προϊόντα και διαθέτουν μια σαφή / ξεκάθαρη στρατηγική SEO, με στόχο την ευκολία στην αναζήτηση ειδών, είναι σίγουρο ότι θα πάνε μπροστά στις αγορές αυτές.

Η ταυτότητα της Έρευνας Διασυνοριακών Καταναλωτών 2018 των PayPal / Ipsos

Η εταιρεία ερευνών Ipsos έλαβε για λογαριασμό της PayPal, από αντιπροσωπευτικό δείγμα περίπου 1.000-2.000 (34.052 συνολικά) ενήλικων (ηλικίας 18 και άνω) ατόμων, που κάνουν χρήση συσκευών συνδεδεμένων στο internet, σε 31 συνολικά χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα (ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Σουηδία, Βέλγιο, Νορβηγία, Αυστρία, Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Τσεχική Δημοκρατία, Ελλάδα, Ισραήλ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βραζιλία, Μεξικό, Αργεντινή, Νότια Αφρική, Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Αυστραλία, Φιλιππίνες).

Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν online, το διάστημα 13 Μαρτίου-1 Μαΐου 2018.

Από τους 34.052 ερωτηθέντες, οι 30.698 ήταν online shoppers (είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά στο διαδίκτυο μέσω desktop/laptop/notebook/smartphone ή ablet), μεταξύ των οποίων οι 16.706 ταυτοποιήθηκαν ως / θεωρήθηκαν διασυνοριακοί αγοραστές.

Τα δεδομένα σταθμίστηκαν στο σύνολο των χωρών, προκειμένου να προσαρμοστούν στις προκαταλήψεις των ομάδων βάσει εξωτερικών δεδομένων και τάσεων, ανάλογα με την περίπτωση και την συχνότητα εμφάνισης των online αγοραστών ανά χώρα.

Νέο Δ.Σ στον GR.EC.A - H Κατερίνα Φραϊδάκη αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. (Greek Ecommerce Association), το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενοκλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανακοινώνει ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση, καθώς και τη Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που έλαβε χώρα στις 20/06/2018 στο Ελεών Loft και κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, από την Τρίτη 26 Ιουνίου 2018, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου στον GR.EC.A

Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη

Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη είναι διδάκτορας του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Coordinator) στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.

Έχει πτυχίο από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και MSc στην Ανάλυση, Σχεδιασμό και Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics (LSE).

Από το 2010 είναι επιστημονική υπεύθυνη των ετήσιων ερευνών του ELTRUN για τη συμπεριφορά των online Ελλήνων καταναλωτών και των χρηστών social media, καθώς και για τα εκπαιδευτικά προγράμματα και την αξιολόγηση των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για την Κοινωνική Δικτύωση και το Ηλετρονικό Εμπόριο. Επιστημονικές εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε εθνικά και διεθνή συνέδρια. Το 2011 και το 2013 έλαβε το Best paper award, για την μελέτη της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το e-health αντίστοιχα.

Οι ρόλοι όλων των μελών του ΔΣ του GR.EC.A. καθορίσθηκαν ως εξής:

Ο GR.EC.A διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο που αποτελείται από 7 Τακτικά Μέλη και 2 Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου . Τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και 3 αναπληρωματικά μέλη αυτού (2 αναπληρωματικά από τα Τακτικά Μέλη και 1 αναπληρωματικό από τα Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου) εκλέγονται από την τακτική Γενική Συνέλευση ανά διετία.

Το Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση της 20ης Ιουνίου 2018 είναι:

Δρ. Φραϊδάκη Κατερίνα, eltrun.greltrun.gr, Πρόεδρος

Σαββίδης Μάκης, oroloi.gr, Αντιπρόεδρος

Παλαμίδη Κορίνα, mediamarkt.gr, Γ. Γραμματέας

Αυγουστίδης Γιώργος, skroutz.gr, Ταμίας

Λεούσης Αλέξανδρος, snatch.gr, Μέλος

Γεωργιάδης Γιάννης, yolenis.com, Μέλος

Βαρβαδούκας Νίκος, cosmossport.gr, Μέλος

Γκεζερλής Παναγιώτης, convertgroup.com, Μέλος

Κοτσώνης Ευάγγελος, e-satisfaction.com, Μέλος

Τσίπρας Κωνσταντίνος, gregorys.gr, Αναπληρωματικό Μέλος

Πετμεζάς Θανάσης , cosmo-one.gr, Αναπληρωματικό Μέλος

Σκαπινάκη Φωτεινή, logika.gr, Αναπληρωματικό Μέλος

Όλα μέλη του ΔΣ , συμμετέχουν σε συγκεκριμένες Ομάδες Εργασίας έχοντας ως βασικό στόχο την διαμόρφωση Εθνικών στρατηγικών προτεραιοτήτων και την ενίσχυση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Έχοντας ως άξονα τον παραπάνω βασικό σκοπό και την εξυπηρέτηση του , ο Σύνδεσμος δημιούργησε τις ακόλουθες Ομάδες Εργασίας , οι οποίες έχουν ως εξής:

1: Αξιοπιστία Ηλεκτρονικών Καταστημάτων - Trustmark,

2: Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο -Εξωστρέφεια,

3: Χρηματοδότηση για την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας (ΕΣΠΑ-HORIZON 2020)

4: Εκπαίδευση του κλάδου & του καταναλωτικού κοινού.

Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη δήλωσε σχετικά με την εκλογή της ως πρόεδρος του GR.EC.A.:

"Προσωπικά είναι μεγάλη τιμή -και ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη- η ανάληψη των καθηκόντων του Προέδρου του GR.EC.A. και θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του Δ.Σ. για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου.

Το νέο Διοικητικό Σχήμα, έχοντας ως παρακαταθήκη ένα πολύ σημαντικό και στέρεο έργο από την προηγούμενη διοίκηση, αναλαμβάνει να συνεχίσει με την ίδια διάθεση και αποφασιστικότητα προκειμένου να οδηγήσει τόσο τον Σύνδεσμο όσο και τον κλάδο του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη".

Περισσότερες πληροφορίες για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), θα βρείτε στο Greekecommerce.gr 

 

Ποιότητα και Ασφάλεια από το BestPrice.gr

Νέα υπηρεσία “Ταξινόμηση BestPrice” ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών.

Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη των αναγκών του ηλεκτρονικού καταναλωτή, το BestPrice.gr παρέχει μια επιπλέον επιλογή ταξινόμησης αποτελεσμάτων και καταστημάτων.

Ειδικότερα, η υπηρεσία “Ταξινόμηση BestPrice” δίνει τη δυνατότητα εύκολης επιλογής καταστήματος λαμβάνοντας υπόψη πολλαπλά κριτήρια όπως:

• Τιμή του προϊόντος.

• Τις αξιολογήσεις των καταναλωτών.

• Την πιστοποίηση του καταστήματος.

Σε σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε χρήστες του BestPrice.gr κατά την εκτέλεση των ηλεκτρονικών τους αγορών, η πλειοψηφία των χρηστών ανέδειξε τις καλές αξιολογήσεις ως εξίσου σημαντικό κριτήριο για την επιλογή ενός καταστήματος μαζί με τη χαμηλή τιμή του προϊόντος.

Παράλληλα, η πιστοποίηση και η ασφάλεια ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελεί το αμέσως επόμενο κριτήριο σε σημαντικότητα για τους επισκέπτες του BestPrice.gr.

Η νέα «Ταξινόμηση BestPrice» φιλοδοξεί αφενός να ενθαρρύνει τα συνεργαζόμενα καταστήματα να δώσουν έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη, αφετέρου να βοηθήσει το σύνολο της αγοράς προωθώντας την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και αναδεικνύοντας τις καλές πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η “Ταξινόμηση BestPrice” είναι αρχικά διαθέσιμη σε επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων, ενώ σταδιακά θα εφαρμοστεί σε περισσότερες ενότητες του BestPrice.gr.

Η Τράπεζα Πειραιώς γίνεται GR.EC.A. Partner

Η Τράπεζα Πειραιώς υποστηρίζει έμπρακτα τον κλάδο του eCommerce μέσω της συνεργασίας της με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A.

Η Τράπεζα Πειραιώς και ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Ε.Σ.Η.Ε. (Greek Ecommerce Association - GR.EC.A.) ανακοινώνουν την συνεργασία τους που έχει ως στρατηγικό στόχο την υποστήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Ο τομέας των ηλεκτρονικών πληρωμών αποτελεί ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης του eCommerce, αφού τα περιθώρια βελτίωσης είναι μεγάλα.

Αφενός γιατί το εμπόριο εισέρχεται σε μία νέα εποχή, αυτή των ηλεκτρονικών εγχρήματων συναλλαγών και της απομάκρυνσης από την έννοια της φυσικής εγγύτητας, και αφετέρου γιατί ο Έλληνας online καταναλωτής διακατέχεται -σε σημαντικό βαθμό- από αίσθημα ανασφάλειας αναφορικά με τα e-payments και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Οι δύο οργανισμοί, οδηγούμενοι από την επιθυμία για την ανάπτυξη στενών σχέσεων μεταξύ τους και έχοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεχής και μόνιμη συνεργασία θα συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που απασχολούν τον χώρο, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις e-payments και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους, όσο και στην ενημέρωση των καταναλωτών για την ασφάλεια, τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Ο Σπύρος Αρμενιάκος, επικεφαλής της Διεύθυνσης Merchant Acquiring & e Payments της Τράπεζας Πειραιώς, δήλωσε σχετικά:

“Η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει στη διαρκή εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, λειτουργώντας με άξονα τον πελάτη έναντι του μοντέλου με επίκεντρο το προϊόν.

Ως βασικός συμμετέχων στο οικοσύστημα πληρωμών, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε -σε στενότερη πλέον συνεργασία με τον GRECA- στην κατεύθυνση της ενημέρωσης καταναλωτών, φορέων και επιχειρήσεων, ώστε να δημιουργηθεί ένα ακόμα πιο αναβαθμισμένο περιβάλλον ηλεκτρονικών πληρωμών, με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, νέες δυνατότητες και εξατομικευμένες λύσεις.”

Ο Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος του GR.EC.A. δήλωσε ότι “Η συνεργασία μας με την Τράπεζα Πειραιώς στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, είναι βέβαιο πως θα βοηθήσει σημαντικά το έργο του Συνδέσμου στην εκπαίδευση των επαγγελματιών και την ενημέρωση των καταναλωτών, ώστε να ενισχυθεί το αίσθημα καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο eCommerce.

Παράλληλα, η εκτεταμένη υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πληρωμών από τους καταναλωτές θα βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και θα περιορίσει τις αθέμιτες πρακτικές στο εμπόριο”.

Εξαγορά της πλατφόρμας Magento απο την Adobe

Η Adobe ανακοίνωσε σήμερα την εξαγορά της πλατφόρμας Magento έναντι του ποσού των 1,68 δις $. Η εξαγορά αυτή δίνει την δυνατότητα στη Adobe να αποκτήσει μερίδιο στην αγορά  ηλεκτρονικού εμπορίου που της λείπει και λειτουργεί σε περιβάλλοντα B2B και B2C και μπορεί να προσαρμοστεί στο Cloud Experience της εταιρείας.

Θα βοηθήσει επίσης τη Adobe να ανταγωνιστεί την Salesforce, η οποία προσφέρει τις δικές τις υπηρεσίες μάρκετινγκ και πωλήσεων στο cloud , η οποία αγόρασε τη Demandware για περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016 ώστε να προσφέρει παρόμοιες υπηρεσίες .

Ο Brent Leary, ειδικός σε θέματα CRM Essentials, παρακολουθώντας στενά τη διασταύρωση μεταξύ μάρκετινγκ και CRM, τόνισε ότι η εξαγορά αυτή θα καλύψει τα λειτουργικά κενά που υπήρχαν στο Adobe Cloud Experience. Και θα επιτρέψει στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που ήδη προσφέρει το Adobe.

Ο Leary θεωρεί επίσης ότι η συμφωνία αυτή φέρνει πιο κοντά την Microsoft και την Adobe, οι οποίες έχουν ήδη ανακοινώσει εταιρικές συμφωνίες. Η συγκεκριμένη εξαγορά μπορεί να ενισχύσει τη σχέση που έχει η Adobe με τη Microsoft εισχωρώντας βαθύτερα στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο Leary θεωρεί ότι αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια ακόμα βαθύτερη σχέση μεταξύ των δύο εταιρειών, καθώς κάθε ένας από αυτούς ανταγωνίζεται την Salesforce.

Η Salesforce κυρίαρχος σε αυτόν τον χώρο, είδε τα έσοδα της στα διάφορα cloud να φτάνουν πάνω από 8 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Η εταιρεία έχει στόχο να ξεπεράσει φέτος τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 με μακροπρόθεσμο στόχο να φτάσει τα ετήσια έσοδα στο ύψος των 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2034.

Ο Leary αναφέρει ότι αυτή δεν είναι απαραιτήτως η τέλεια συμφωνία, διότι μέχρι τώρα η Magento έχει επικεντρωθεί σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ το target group της Adobe είναι οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Δεδομένου του ότι άλλοι παίκτες του χώρου όπως, η Salesforce εξαγόρασε την Demandware και η SAP πήρε το Hybris, η συμφωνία αυτή ήταν η καλύτερη διαθέσιμη επιλογή.

Η Cindy Zhou, VP κύριος αναλυτής της εταιρείας Constellation Research, σημειώνει ότι και η Magento έχει γίνει η εμπορική πλατφόρμα για πολλές μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις όπως η Coca Cola. Είναι ευκαιρία για την Adobe με αυτή την συμφωνία να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών.

Δεν είναι η πρώτη φορά που εξαγοράσθηκε η εταιρεία. Η εταιρεία που ανέπτυξε την πλατφόρμα Magento δημιουργήθηκε το 2008 και αγοράστηκε από την eBay το 2011 σε μια συμφωνία που είχε τίμημα 180 εκατομμύριων δολαρίων. Η εταιρεία αυτονομήθηκε πάλι το 2015 με τη βοήθεια του fund Permira, έναντι του ποσού των 200 εκατομμύριων δολαρίων.

Πηγή: Τechcrunch

Παρουσία της CS Card Europe στο Global e-commerce Forum

Στο διήμερο Global e-commerce Forum που διεξάγεται στο Βερολίνο στις 17 και 18 Μαΐου θα συμμετέχει η CS Cart Europe και ο CMO Κος Φώτης Κουρμαδάς με εισήγηση που θα έχει θέμα "κατασκευή e shop και η απαραίτητη τεχνογνωσία πριν την έναρξη του"

Κος Φώτης Κουρμαδάς

Στο ειδικά διαμορφωμένο φόρουμ θα δοθεί έμφαση στο στις βέλτιστες στρατηγικές B2B ηλεκτρονικού εμπορίου και θα παρουσιαστούν τα trends που θα διαμορφώσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο στο μέλλον.
Το forum αυτό θα συγκεντρώσει ανώτερα στελέχη από τις πρωτοπόρες εταιρείες και θα επικεντρωθεί σε θέματα που σχετίζονται με όλο το Β2Β ηλεκτρονικό εμπόριο θέτοντας τον άνθρωπο στο επίκεντρο του.

Ο Στέλιος Πετρίδης αναλαμβάνει Γενικός Διευθυντής στο GRECA

O Στέλιος Πετρίδης αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικού Διευθυντή στον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A.

 

Ο ίδιος δραστηριοποιείται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της τεχνολογίας γενικότερα, για περισσότερο από μία δεκαετία, έχοντας υλοποιήσει μερικά από τα μεγαλύτερα Projects της Ελληνικής αγοράς, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.

“Ο Στέλιος είναι ένα στέλεχος με αξιοζήλευτη πορεία στον κλάδο του eBusiness και ιδιαίτερα αγαπητός σε όλους μας, στον χώρο. Πρωταρχικός στόχος του είναι να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τον GR.EC.A. σαν σύνδεσμο, που αριθμεί πλέον περισσότερα από 350 μέλη.

Παράλληλα, καλωσορίζουμε και τη Μαριάννα Αποστολίδου, ως βοηθό του Στέλιου, ώστε να επιταχύνουμε τη μεγάλη σειρά δράσεων που έχει προγραμματισμένες ο GR.EC.A.", δήλωσε ο Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος του Συνδέσμου.

Πριν τoν GRECA, o Στέλιος κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή στην Converge ICT. Στο παρελθόν, υπήρξε eCommerce Manager στη Wind Hellas, ενώ είχε διατελέσει στέλεχος Μarketing και πωλήσεων σε επιχειρήσεις του κλάδου της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών (Vodafone , Cosmote , Wind), μεταξύ άλλων επαγγελματικών θέσεων.

Περισσότερες πληροφορίες για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), θα βρείτε στο Greekecommerce.gr 

Η ACS μεγάλος χορηγός στην έκθεση eShops Expo 2018

Στηρίζοντας τις μεγάλες συναντήσεις της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ACS θα δώσει το παρόν ως Main Sponsor στην τριήμερη έκθεση eShops Expo, που θα λάβει χώρο στο Μετρό Συντάγματος (Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων) στις 26-28 Απριλίου 2018, και στην οποία η εταιρεία θα συμμετέχει με εκθεσιακό περίπτερο για την ενημέρωση των επισκεπτών.

Η ACS, ως βασικός συνδετικός κρίκος της εφοδιαστικής αλυσίδας στην αγορά του e-Commerce (που αφορά περίπου το 40% των ημερησίων αποστολών της εταιρείας), παρέχει στα ηλεκτρονικά καταστήματα ένα πλήθος καινοτόμων λύσεων, με σκοπό τη διεκπεραίωση της επιτυχημένης πώλησης του συνεργαζόμενου e-shop, αλλά και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη / παραλήπτη της ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Συγκριμένα από το 2016 η εταιρεία έχει προσθέσει στο portfolio της τις πρωτοποριακές για την Ελλάδα υπηρεσίες, “ACS ReDirect” (δυνατότητα ανακατεύθυνσης αποστολών από το κινητό του πελάτη-παραλήπτη, με επιλογή νέας ημέρας και σημείου παραλαβής), “ACS Smart Point” (αποστολή και παραλαβή αποστολών από συνεργαζόμενα πρατήρια Shell) και “ACS Card On Delivery” (δυνατότητα πληρωμής της αξίας της αντικαταβολής με κάρτες πληρωμών), που απευθύνονται επί το πλείστον στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Επίσης από το 2017 η ACS έχει ξεκινήσει την επέκταση της υπηρεσίας ACS Card On Delivery και στις παραδόσεις στο χώρο του πελάτη, μέσω συσκευών Mobile POS (μια επένδυση που της προσφέρει μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ως μοναδική εταιρεία ταχυμεταφορών στην Ελλάδα που προσφέρει αυτή τη δυνατότητα), ενώ προσφέρει παράλληλα και τις οικονομικές υπηρεσίες εξωτερικού “ACS EU & Cyprus Economy”, διευκολύνοντας έτσι τα ηλεκτρονικά καταστήματα να είναι πιο εξωστρεφή ως προς τις πωλήσεις τους και εκτός Ελλάδας (cross-border sales) .

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό διαφημιστικό video https://youtu.be/1OUbIB52l6M και στο τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών ACS 210-8190000.

Τέλος, σημειώνεται ότι η επίσκεψη στην έκθεση είναι δωρεάν και το ωράριο λειτουργίας της για κάθε ημέρα θα είναι από τις 9:00 έως τις 21:00 (περισσότερες πληροφορίες στο site της διοργάνωσης www.eshopsexpo.gr).

Σε ένα μήνα η έκθεση eShops Expo 2018  26-28 Απριλίου 2018

26-28 Απριλίου 2018 Σταθμός Μετρό Σύνταγμα/Αθήνα

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες για την διοργάνωση της eShops Expo 2018 που θα πραγματοποιηθεί σε περίπου έναν μήνα, στις 26-28 Απριλίου 2018 στην Αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων του Μετρό στο Σύνταγμα.

Στόχοι της διοργάνωσης που είναι η μοναδική που πραγματοποιείται στην Ελλάδα είναι:

• Η βελτίωση της αποδοχής των καταναλωτών για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τις ευκολίες που του παρέχει

• Η παρουσίαση Ηλεκτρονικών Καταστημάτων με σκοπό την ενίσχυση της αξιοπιστίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

• Η ανάδειξη των ανταγωνιστικών προϊόντων των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων (αρκετοί καταναλωτές αγοράζουν από το εξωτερικό)

• Η από κοντά γνωριμία των Ηλεκτρονικών Καταστημάτων με τους πελάτες τους

• Οι έμμεσες πωλήσεις με την παροχή εκπτωτικών κουπονιών-προσφορών στους πολυάριθμους επισκέπτες της διοργάνωσης (μπροστά από την αίθουσα στο σταθμό Σύνταγμα του Μετρό διέρχονται 120.000 κόσμου καθημερινά).

Η διοργάνωση που πραγματοποιείται σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της Αθήνας αναμένεται να παρουσιάσει προϊόντα όλων τον κατηγοριών στους πολυάριθμους επισκέπτες παράλληλα με υπηρεσίες που έχουν σχέση με τον συνολικό κύκλο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου όπως Μεταφορές και υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Πληρωμών.

Μεγάλος Χορηγός της διοργάνωσης είναι η ACS Couriers και Χορηγοί οι: HOT PRICE, Gaming Brotherhood, Discount Pharmacy.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search