eCommerce

Οι αγοραστές και οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και τη Cyber Monday

Οι αγοραστές και οι απατεώνες λατρεύουν  την Black Friday και τη Cyber Monday

Η δημοτικότητα των ημερών προσφορών της Black Friday και της Cyber Monday μεγαλώνει με σταθερούς ρυθμούς – το 95% μάλιστα των Ελλήνων που συμμετείχαν σε σχετική έρευνα γνωρίζει την ύπαρξή τους, σύμφωνα με την PayPal. Για το ένα τρίτο των καταναλωτών της Generation Z (ηλικίας 18-24 ετών) και της γενιάς των millennials (25-40 ετών), οι αγορές εν μέσω περιόδου εκπτώσεων αποτελούν ήδη μια αγαπημένη συνήθεια.

Η τάση αυτή έχει άμεσο αντίκτυπο στη μέση αξία του καλαθιού – τις ξεχωριστές αυτές ημέρες αγορών, οι καταναλωτές ενδέχεται να ξοδέψουν σε e-shops έως και 360% παραπάνω σε σχέση με μία οποιαδήποτε άλλη ημέρα του χρόνου [1].

Φέτος η Black Friday «πέφτει» στις 29 Νοεμβρίου και η Cyber Monday στις 2 Δεκεμβρίου. Η καταναλωτική φρενίτιδα διαρκεί, ωστόσο, περισσότερο από ένα εικοσιτετράωρο, όπως καταδεικνύει το παράδειγμα της «Μαύρης Παρασκευής» - το αυξανόμενο αγοραστικό ενδιαφέρον για τις προσφορές ξεκινά την Τετάρτη, κορυφώνεται την Παρασκευή και από το Σάββατο επιστρέφει στα επίπεδα της Τρίτης [2].

Ο κλάδος του εμπορίου αξιοποιεί τις προσφορές

Τη φετινή σεζόν και οι Έλληνες καταναλωτές μοιάζουν να αναμένουν με ενθουσιασμό τις επικείμενες προσφορές και να οργανώνονται κατάλληλα για την κούρσα εντατικών αγορών - κατά μέσο όρο θα αγοραστούν 3 έως 3,4 είδη ανά άτομο με εκτιμώμενη συνολική αξία 180 ευρώ. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι άνδρες είναι εκείνοι που σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα (κατά μέσο όρο 202 ευρώ) σε σύγκριση με τις γυναίκες (157 ευρώ)[3].

Σχεδόν ένας στους πέντε Έλληνες shoppers κυνηγά τις ευκαιρίες μόνο στο διαδίκτυο και τουλάχιστον οι μισοί σκοπεύουν να κάνουν διαδικτυακή έρευνα και να επισκεφθούν τόσο ηλεκτρονικά όσο και φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους. Ως αποτέλεσμα, τα παγκόσμια στοιχεία δείχνουν ότι πρόκειται δίχως άλλο για μια ιδιαίτερα σημαντική περίοδο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς οι πωλήσεις σχεδόν δεκαπλασιάζονται [4].

Οι απατεώνες λατρεύουν εξίσου τις προωθητικές ενέργειες του Νοεμβρίου

Καθώς μεγαλώνει η δημοτικότητα των Black Friday και Cyber Monday, αντίστοιχη ανοδική τάση σημειώνουν οι απειλές από τους κυβερνο-εγκληματίες. Με την έλευση των μηνών Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου, ο αριθμός απόπειρας απάτης αυξάνεται κατά 18% σε σύγκριση με άλλες περιόδους του έτους [5].

Σύμφωνα με αναλύσεις, το 1,36% όλων των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν στη Black Friday και το 1% των συναλλαγών στη Cyber Monday ενδέχεται να αποτελεί απόπειρα δόλιας ενέργειας. Εάν υποθέσουμε ότι σε παγκόσμιο επίπεδο η μέση αξία μιας διεκπεραιωμένης πληρωμής κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής είναι 243 δολάρια (περίπου 220 ευρώ)[6], οι απώλειες από την πλευρά των αγοραστών δύνανται να φτάσουν αρκετές χιλιάδες δολάρια.

 

[1] Clearhouse

[2] Black Friday Global

[3] Picodi Black Friday Report

[4] Black Friday Global

[5] Help Net Security, Online shopping fraud to surge during Black Friday and Cyber Monday

[6]ACI Worldwide

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της PayPal.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search