eCommerce

Λιγότεροι ευρωπαϊοι retailers προσφέρουν δωρεάν επιστροφή

Σημαντική μείωση του αριθμού των ευρωπαίων εμπόρων λιανικής πώλησης που προσφέρουν δωρεάν επιστροφές στους πελάτες τους παρουσιάστηκε το τελευταίο διάστημα.

Η μείωση αφορά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έως το δεύτερο τρίμηνο, και συγκεκριμένα από 55% μειώθηκε στο 28%.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι μισές εμπορικές εταιρείες προσφέρουν δωρεάν επιστροφές, ενώ αντίστοιχα την ίδια υπηρεσία προσφέρει το 23% στη Γερμανία και το 21% στην Ιρλανδία.

Αυτό αποδεικνύεται από την έρευνα από την πλατφόρμα επιστροφών ReBound ανάμεσα σε πάνω από 200 κορυφαίες μάρκες που ασχολούνται με την ένδυση.Η δεύτερη έκδοση της έκθεσης Great Returns Race δείχνει επίσης ότι τα περισσότερα brands εξακολουθούν να μην είναι ειλικρινή σχετικά με την πολιτική επιστροφών τους στους πελάτες.

Μόνο το 6% γνωστοποιεί την πολιτική επιστροφών τους και στα τρία βασικά στάδια της αγοράς: τις σελίδες προϊόντος, στη επιλογή και τη τοποθέτηση στο καλάθι, και στη διαδικασία του checkout.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 10 τοις εκατό των brands, έχει σταματήσει να προσφέρει δωρεάν επιστροφές σε σχέση με την τελευταίο περίοδο ερεύνης, ενώ το 12 τοις εκατό των Brands στην Ιρλανδία ακολούθησε την ίδια πολιτική.

"Χρησιμοποιούμε την έρευνα αυτή ως έναν τρόπο κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς, σε σχέση με την πολιτική των επιστροφών ώστε να δούμε πώς αυτή η πρώτη αλληλεπίδραση επηρεάζει την εμπειρία τους", λέει η Charlotte Monk-Chipman, επικεφαλής μάρκετινγκ στο ReBound.

Η μελέτη δείχνει επίσης ότι υπάρχουν πλέον περισσότερες μάρκες που προσφέρουν διαφορετικές περιόδους επιστροφών, και ότι η προσβασιμότητα στον ιστότοπο τους εξαιτίας αυτών των περιόδων έχει βελτιωθεί.

Πηγή: ecommercenews

Διήμερο δραστηριοτήτων από τον GR.EC.A. και το Επιμελητήριο Ηρακλείου

 

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – Ε.Σ.Η.Ε. (GReek ECommerce Association - GR.EC.A.),

το Επιμελητήριο Ηρακλείου Κρήτης και ο συνεργατικός χώρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης HUB to Business - H2B ενώνουν τις δυνάμεις τους και συνεργάζονται έχοντας ως στόχο την ενημέρωση & εκπαίδευση επαγγελματιών και επιχειρήσεων στην αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι δύο φορείς διοργανώνουν ένα διήμερο δραστηριοτήτων που θα πραγματοποιηθούν στις 20 & 21 Οκτωβρίου στο Ηράκλειο. Οι δραστηριότητες -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνουν εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ενημερωτική εσπερίδα και εκδήλωση δικτύωσης, οι οποίες τελούν με την ευγενική χορηγία της Phaistos Networks.

Πιο αναλυτικά:

ECOMMERCE FUNDAMENTALS

Ο νέος συνεργατικός χώρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Hub to Business - H2B (Κορωναίου 14, Ηράκλειο) που δημιούργησε το Επιμελητήριο Ηρακλείου, θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά το πανελλαδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Ecommerce Fundamentals”,

το οποίο έχει ως στόχο την ενημέρωση και εκπαίδευση του κοινού στα βασικά θέματα που χρειάζεται να γνωρίζει μία επιχείρηση και ο επαγγελματίας προκειμένου να πραγματοποιήσουν σωστά και αποτελεσματικά το πρώτο κρίσιμο βήμα στο eCommerce.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί 20 & 21 Οκτωβρίου 2017 στο Ηράκλειο σε συνεργασία με την OTE Academy και με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ELTRUN και υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.

Πιστοποίηση
Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν πιστοποίηση από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την OTEAcademy.

Θεματολογία - Εισηγητές

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου

Δημιουργία business plan και ορισμός KPIs για εγγυημένη επιτυχία
Εισηγητής: Πέτρος Αρουκάτος, Ιδρυτής, DigitalUp

Τι πρέπει να γνωρίζω για το νομικό πλαίσιο;
Εισηγήτρια: Αλεξάνδρα Βαρλά, Δικηγόρος, FILOTHEIDIS & PARTNERS

E-commerce Logistics - Fashion Case Study
Εισηγητής: Σωτήρης Συρίγος, Managing Director, Logika

Β2Β Ηλεκτρονικό εμπόριο: Πρακτικές λύσεις και πετυχημένες εφαρμογές
Εισηγητής: Θανάσης Πετμεζάς, Γενικός Διευθυντής, CosmoONE, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. GR.EC.A.

Human-Centric Experience ως παράγοντας που διαμορφώνει την καλύτερη τιμή για τον e-καταναλωτή
Εισηγητής: Θωμάς Πούτας, Account Manager, BestPrice.gr

10 Things to Watch in eCommerce
Εισηγητής: Νίκος Βαρβαδούκας, Director of Marketing & eCommerce, CosmosSport

Σάββατο 21 Οκτωβρίου


E-Commerce & Export Strategy Marketing: 5 βήματα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας
Εισηγητής: Αλέξανδρος Κοκόλης, Digital Marketing Strategist & Google AdWords Expert, SEM Wizard

Metrics & data: η σημασία τους για την e-επιχείρηση
Εισηγητής: Κώστας Μάντζιαρης, Managing Director, Isobar & IProspect Greece

Εντάσσοντας το e-mail marketing στην συνολική στρατηγική
Εισηγήτρια: Σοφία Αναδιώτου, Business Development Manager &
eBusiness Consultant, Convert Group

Affiliate Marketing 101: A quick guide to successful affiliate programs
Εισηγητής: Γιώργος Σωτηρόπουλος, Co-founder & Client Services Director, Linkwise

Η σημασία του usability στην αύξηση των πωλήσεων
Εισηγήτρια: Μαριάννα Σκιαδά, UI/UX Specialist και Υποψήφια Διδάκτωρ στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν - ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Γιατί να επενδύσω στο ηλεκτρονικό Εμπόριο σήμερα; Ανάπτυξη αξιόπιστων e-shop και ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Εισηγήτρια: Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator, ELTRUN, Μέλος Δ.Σ. GR.EC.A.

Επικοινωνία
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με :
1. ΟΤΕΑCADEMY τηλ: 210 6114453, email : Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
2. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ τηλ: 2810 302733, email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: https://goo.gl/DLY52f

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Οι φορείς συνδιοργανώνουν ενημερωτική εσπερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017 στις 19:00 στην αίθουσα ΚΑΣΤΕΛΛΑΚΗ του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κρήτης (Κορωναίου 9, Ηράκλειο Κρήτης).
Κατά τη διάρκεια της εσπερίδας:

Α. θα παρουσιαστεί το πλαίσιο και οι συνθήκες λειτουργίας /ανάπτυξης μιας επιχείρησης ηλεκτρονικά

Β. θα γίνει ανταλλαγή απόψεων και σκέψεων για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζει ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και

Γ. θα συζητηθούν οι προοπτικές εξέλιξης του κλάδου, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό

Δ. θα παρουσιαστούν οι μελλοντικές δράσεις και συνέργειες που θα υλοποιήσουν οι εμπλεκόμενοι φορείς, και

Ε. θα δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να συνομιλήσουν κατ’ ιδίαν με τους ομιλητές της εσπερίδας, τα στελέχη του Η2Β και τους επαγγελματίες του κλάδου που θα παρευρεθούν στην εκδήλωση τόσο από την Κρήτη όσο και από την Αθήνα.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://goo.gl/2RBo2H

Οι e-καταναλωτές εκτιμούν την ειλικρίνεια στη διαδικασία παράδοσης

Οι on line αγοραστές είναι πιο ικανοποιημένοι με τη διαδικασία επιστροφής σε σχέση με πέρυσι, αλλά η συνολική ικανοποίηση του πελάτη με τις επιστροφές (67%) εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλότερη από την ικανοποίηση από την παράδοση (85%).

Τα e-shops θα πρέπει να έχουν υπηρεσία επιστροφών που πρέπει να προσφέρει αξιοπιστία, παρέχοντας παράλληλα στους πελάτες την βέλτιστη πληροφόρηση σχετικά με την παραγγελία τους.

Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα που αντλήθηκαν από μια μελέτη σχετικά με τη πολιτική των παραδόσεων στο λιανικό εμπόριο, και τις απαιτήσεις των καταναλωτών, που διεξήχθη από την εταιρεία IMRG μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ερευνών σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η συνολική ικανοποίηση του πελάτη από την online παράδοση εξακολουθεί να είναι αρκετά σταθερή, με 85% φέτος, και παρουσιάζει αύξηση έστω και οριακή τα τελευταία χρόνια.

Η ικανοποίηση των πελατών με τις επιστροφές αυξήθηκε , από 61% σε 67%, αλλά εξακολουθεί να υπολείπεται σχεδόν κατά 20% σε σχέση με την ικανοποίηση από την παράδοση.

Σύμφωνα με τον Andrew Starkey, επικεφαλής του e-logistics στο IMRG, οι επιστροφές είναι ένα πολύπλοκο και ακριβό μέρος του πώλησης , το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί προσεκτικά.

"Το δεύτερο τρίμηνο, παρατηρήσαμε αύξηση του μέσου ποσοστού επιστροφών κατά 23%, το οποίο είναι το υψηλότερο από τότε που αρχίσαμε να ερευνούμε τις καταναλωτικές συνήθειες πριν από επτά χρόνια".

Εκτός από την ικανοποίηση σχετικά με την παράδοση και τις επιστροφές, οι ερωτηθέντες στην έρευνα κατέστησαν σαφές ότι αποδίδουν μεγάλη αξία στις πληροφορίες αποστολής .

Επτά στους δέκα καταναλωτές δήλωσαν ότι οι πληροφορίες σχετικά με τη αποστολή ήταν σημαντικές ή πολύ σημαντικές για την εμπειρία των αγορών τους.

Μόλις γίνει η παραγγελία, το 85 τοις εκατό των αγοραστών αρχίζει να ενημερώνεται για την πρόοδο της παράδοσης.

"Οι καταναλωτές θέλουν αξιοπιστία και προβλεψιμότητα τόσο στην παράδοση όσο και στην επικοινωνία σε όλη την διαδικασία", λέει ο Nigel Doust, Διευθύνων Σύμβουλος της BluJay Solutions εταιρείας ανάπτυξης software στο τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη απαίτηση παροχής πληροφοριών και διαφάνειας των διαδικασιών σε όλη τη διάρκεια της αλυσίδας εφοδιασμού, ώστε να επιτρέπεται στους καταναλωτές να προβλέπουν με ακρίβεια την παράδοση

Πηγή: ecommercenews.eu

Η Google αποσυνδέεται από την υπηρεσία Google Shopping

Η Google αποφάσισε να αποσύρει τη δική της υπηρεσία αγορών, το Google Shopping, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η ΕΕ θεωρούσε ότι η Google παραβιάζει τους κανόνες ελεύθερου ανταγωνισμου, με το γεγονός ότι η Google έδινε προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης προϊόντων, σε αυτά από την υπηρεσία της αγορών, απέναντι στα αποτελέσματα των ανταγωνιστών της.

Έτσι, τώρα η Google διαχωρίζει το Google Shopping αναφέρει το Bloomberg. Θα δημιουργήσει μια αυτόνομη υπηρεσία, η οποία θα πρέπει να υποβάλει προσφορά ,όπως κάνουν οι ανταγωνιστές, της για τις διαφημίσεις της που θα θέλει να εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αναζήτησης.

Το Bloomberg, βασίζοντας τη πληροφορία αυτή σε πηγές που ζήτησαν να μην κατονομάζονται, λέει ότι η υπηρεσία αγορών θα παραμείνει μέρος της Google, αλλά ότι θα λειτουργήσει ξεχωριστά και θα χρησιμοποιήσει τα δικά της έσοδα για να κάνει προσφορές για διαφημίσεις.

€ 2,4 δισ. Πρόστιμο

Στη Google επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 2,4 δισ. Ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Ιούνιο, επειδή καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της προωθώντας τη δική της υπηρεσία Google Shopping , σε σχέση με εκείνη των ανταγωνιστών της.

90 ημέρες για να αλλάξει το πλαίσιο λειτουργίας

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε στην Google 90 ημέρες για να προχωρήσει σε αυτές τις αλλαγές οι όποιες είναι σύμφωνες με τους ισχύοντες κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ, και η προθεσμία αυτή λήγει την Παρασκευή.

Εάν δεν τηρηθεί η προθεσμία, η Google θα πρέπει να καταβάλει μέχρι και το 5% των συνολικών ημερήσιων εσόδων της μητρικής εταιρείας Alphabet.

Πηγή: ecommercenews.

To συνέδριο της χρονιάς στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια συνεχή αύξηση της τάξης του 25% σε ετήσια βάση, φτάνοντας στα 4,5 δις € το 2016, αλλά απέχει πολύ ακόμα από τον μέσο όρο της ΕΕ καθώς,

σύμφωνα με μελέτη του ΟΑΣΑ, μόλις το 2% των πωλήσεων στη χώρα μας γίνεται μέσω eCommerce, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη το ποσοστό αυτό φτάνει στο 17%...

Το μέλλον του κλάδου προβλέπεται λαμπρό, λοιπόν, και οι θετικές προοπτικές του –αλλά και τα εμπόδια κι οι προβληματισμοί- θα παρουσιαστούν στο διήμερο συνέδριο που συμπληρώνει τη φετινή eCommerce Εxpo, όπως μετονομάστηκε η καθιερωμένη την τελευταία δεκαετία WebWorldExpo, μετά την πρόσφατη επαναστόχευσή της.

Το συνέδριο αλλάζει, ομοίως, θεματολογία και φέτος εστιάζει στην έγκυρη και πολυεπίπεδη ενημέρωση για «καυτά» θέματα τα οποία μονοπωλούν το ενδιαφέρον σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το νέο νομικό πλαίσιο που θα ισχύσει σύντομα λόγω εφαρμογής του κανονισμού GDPR και οι τελευταίες εξελίξεις σε θέματα ψηφιακών πληρωμών,

αλλά και σε παρουσιάσεις βέλτιστων πρακτικών σε τομείς όπως η παρουσία των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς, τα ηλεκτρονικά καταστήματα χονδρικής (B2B e-commerce), η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, τα θέματα ασφαλείας και οι νέες τεχνολογίες προβολής, τόσο στην εγχώρια, όσο και στην παγκόσμια αγορά.

Αναλυτικά, οι έξι ενότητες του φετινού Συνεδρίου, τις οποίες θα συντονίσουν διακεκριμένοι δημοσιογράφοι και στελέχη της αγοράς, είναι οι ακόλουθες:

User Experience

• Η θετική ή αρνητική εμπειρία του χρήστη έχει αποδειχτεί στην πράξη ότι είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ή την αποτυχία ενός e-shop, όσο καλές κι αν είναι οι τιμές και το περιεχόμενό του.

Αναγνωρισμένοι επαγγελματίες και ειδικοί θα μυήσουν τους ακροατές τους στις διεθνείς τάσεις, θα αποκαλύψουν τα μυστικά της επιτυχίας, θα προτείνουν βέλτιστες λύσεις όσον αφορά στη σύγχρονη σχεδίαση των ηλεκτρονικών καταστημάτων και θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές για να ισχύει πάντα το πρώτο και ποτέ (ή όσο το δυνατόν λιγότερο) το δεύτερο…

Legal Issues

• Το νέο νομικό πλαίσιο που θα διέπει (βάσει του κανονισμού GDPR) από την αρχή του επόμενου χρόνου όλους τους τομείς και κλάδους που χειρίζονται προσωπικά δεδομένα χρηστών / πελατών προκαλεί ήδη έντονη ανησυχία και στην αγορά των e-shop, καθώς αφενός προβλέπει σημαντικούς περιορισμούς και δεσμεύσεις, αφετέρου επιβάλλει βαριές ποινές σε όσους δεν το τηρήσουν στο ακέραιο.

Έγκριτοι νομικοί, που συμμετέχουν στη διαμόρφωση αυτού του πλαισίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, και εκπρόσωποι των ελεγκτικών αρχών θα εξηγήσουν τα σκοτεινά σημεία, θα λύσουν απορίες και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις.

Security

• Τα θέματα ασφαλείας προφανώς αφορούν στο σύνολο του Διαδικτύου και δεν περιορίζονται μονάχα στο χώρο των e-shop.

Όμως, η εδραίωση (ή μη) κλίματος εμπιστοσύνης ανάμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα και τους καταναλωτές είναι ο κρίσιμος συντελεστής που μπορεί να απογειώσει (ή να… προσγειώσει ανωμάλως) έσοδα και κέρδη.

Πανεπιστημιακοί και ειδικοί επιστήμονες θα αναλύσουν τα σημεία όπου πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή, θα επισημάνουν τις «κερκόπορτες» από τις οποίες μπορούν να περάσουν οι όποιοι κακόβουλοι και θα προτείνουν κατάλληλα μέτρα προφύλαξης για κάθε περίπτωση.

Digital Marketing

• Το ψηφιακό marketing αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα κάθε σοβαρής προωθητικής ενέργειας, πολύ περισσότερο όταν αυτή εστιάζεται στον δυναμικό χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Συμπληρωματικό εργαλείο του παραδοσιακού / συμβατικού marketing, έχει αποτέλεσμα αν ενταχθεί σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιλαμβάνει, επίσης, τη σωστά σχεδιασμένη ιστοσελίδα με πάντα επικαιροποιημένο περιεχόμενο, την ενεργό διαχείριση των κοινωνικών δικτύων, την ψηφιακή διαφήμιση σε μικρότερη ή μεγαλύτερη κλίμακα και τις κάθε λογής καμπάνιες μέσω e-mail ή άλλων μεθόδων.

Για όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα, θα γίνουν ενημερώσεις από ειδικούς επιστήμονες και marketers, ενώ θα παρουσιαστούν και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες case studies.

Digital Payments


• Οι ψηφιακές πληρωμές έχουν ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουν στη χώρα μας, όπου –σε χαρακτηριστική αντίθεση με ό,τι συμβαίνει διεθνώς- η αντικαταβολή παραμένει πάντοτε ο δημοφιλέστερος τρόπος πληρωμής για ηλεκτρονικές αγορές,

είτε η παραλαβή γίνονται μέσω courier στο σπίτι είτε σε επιλεγμένο κατάστημα – πρακτική που δικαιώνει στην πράξη τα υβριδικά (phygital) μοντέλα τα οποία ακολουθούν πλέον αρκετές αλυσίδες καταστημάτων με online παρουσία, όπως και κάποια ακραιφνώς ηλεκτρονικά καταστήματα.

Εκπρόσωποι χρηματοπιστωτικών φορέων και επιχειρήσεων του χώρου θα ενημερώσουν για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα και τις νέες τάσεις, μεταξύ των οποίων και οι αγορές / πληρωμές μέσω κινητών τηλεφώνων, που κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Extroversion


• Τα ελληνικά e-shop πρέπει επιτέλους να καταλάβουν -κι όσο πιο σύντομα το κάνουν, τόσο το καλύτερο γι’ αυτά- πως το κοινό στο οποίο εν δυνάμει απευθύνονται δεν είναι αυτό της πόλης, του νομού ή έστω της χώρας τους (όπου κάποια θα έπρεπε να εξετάσουν επίσης τον χώρο των πωλήσεων B2B αντί μόνο B2C), αλλά ο κόσμος ολόκληρος.

Η εξωστρέφεια, με δεδομένη μάλιστα τη συνεχιζόμενη κρίση στην Ελλάδα, είναι σχεδόν μονόδρομος. Θα γίνει αναφορά και θα προταθούν λύσεις σε χρονίζοντα θέματα, όπως αυτά της διεθνούς προβολής των ηλεκτρ. καταστημάτων, του εκσυγχρονισμού των απαιτούμενων logistics, αλλά και των προβλημάτων λόγω των υψηλών τιμολογίων των μεταφορικών, που ουσιαστικά λειτουργούν υπέρ των ξένων e-shop.

Η eCommerce Εxpo φιλοδοξεί να γίνει η πρώτη και μεγαλύτερη έκθεση B2B για λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, παρέχοντας στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις πιο πρόσφατες λύσεις και υπηρεσίες οι οποίες επιτρέπουν στις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να αναπτύξουν προηγμένες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής.

Το συνεδριακό σκέλος της, από την πλευρά του, φιλοδοξεί απλά να γίνει το συνέδριο της χρονιάς στο χώρο του eCommerce, όπου ειδικοί επιστήμονες, αλλά και οι ηγέτες της αγοράς θα μοιράζονται με το απαιτητικό ακροατήριό τους εμπειρίες, στρατηγικές, βέλτιστες πρακτικές και τάσεις για τις πολλές και διαφορετικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για την παρακολούθηση του συνεδρίου πατήστε εδώ

 

Πληροφορίες για την διοργάνωση μπορείτε να βρείτε εδώ: www.ecommerceexpo.gr

Για κρατήσεις χώρων & χορηγίες επικοινωνήστε στο 210 924.5577 ή Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη κατά 19% μέσα στο 2017

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Ένωση Ηλεκτρονικού Εμπορίου το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη θα αυξηθεί κατά 19% κατά το 2017, μόνο με την Ασία να σημειώνει μεγαλύτερη αύξηση φέτος.

Όμως με την Ευρώπη να έχει την υψηλότερη διείσδυση στο Διαδίκτυο, η έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην περιοχή αυτή θα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της Παγκόσμιας έκθεσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2017, που διεξήχθη από το Ίδρυμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναφέρει ότι παρόλο που η τάση αύξησης των πωλήσεων του ηλεκτρονικού εμπορίου προβλέπεται να επιβραδυνθεί , το ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να αυξάνεται σε παγκοσμίως, με ρυθμούς ανάπτυξης πέρυσι που κυμαίνονταν από 1,45 έως 39%.

Για το ευρωπαϊκό μέρος της έκθεσής του, το Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου εξέτασε τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Ρωσία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Τουρκία.

Η μεγαλύτερη απόδοση στη Γερμανία

Ένα από τα πράγματα που διαπίστωσε είναι ότι η απόδοση στον τομέα των logistics διαφέρει σημαντικά από χώρα σε χώρα.

O δείκτης αυτής της απόδοσης αντικατοπτρίζει τη ποιότητα των logistics μιας χώρας, με βάση μεταξύ άλλων, την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας εκτελωνισμού, και την ποιότητα της υποδομής που σχετίζεται με το εμπόριο και τις μεταφορές.

Την υψηλότερη απόδοση την είχε η Γερμανία (4.23) ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (4,07) και τις Ηνωμένες Πολιτείες (3,99) με τη Ρωσία να έχει τη χαμηλότερη απόδοση, με 2,57.

Το Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου εξέτασε επίσης τη διευκόλυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας ανά χώρα. Με άλλα λόγια, εκεί που το περιβάλλον είναι το πλέον ευνοϊκό για την έναρξη και τη λειτουργία μιας τοπικής επιχείρησης.

Το Ηνωμένο Βασίλειο κατέλαβε την 7η θέση, ενώ η Γερμανία και η Γαλλία αντίστοιχα την 17η και 29η θέση.

Η Ευρώπη έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση στο διαδίκτυο

Η Ευρώπη επιτυγχάνει τη μεγαλύτερη διείσδυση στο διαδίκτυο, με το 80,5% του πληθυσμού να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο.

Η χαμηλότερη διείσδυση βρίσκεται στην ζώνη Ασίας-Ειρηνικού (46,6%). Αν και αυτό χρειάζεται κάποια διευκρίνιση: η περιοχή έχει γενικά εξαιρετικά υψηλά ποσοστά διείσδυσης στο Διαδίκτυο, αλλά τα χαμηλά ποσοστά της Ινδίας και της Ινδονησίας μειώνουν σημαντικά τον μέσο όρο.

Όταν εξετάζουμε τα ποσοστά διείσδυσης του διαδικτύου ανά χώρα, το Ηνωμένο Βασίλειο κατατάσσεται πρώτο με 97,52%.

Ο συνολικός τζίρος B2C του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των επιλεγμένων χωρών αναμένεται να αυξηθεί σε περίπου 1,56 τρισεκατομμύρια ευρώ το 2017.

Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αυτού του κύκλου εργασιών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς αντιπροσωπεύει σχεδόν το ήμισυ των συνολικών εσόδων.

Η Ευρώπη έχει μερίδιο 25,64%, με κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου περίπου 400 δισ. Ευρώ.

Το Ίδρυμα ηλεκτρονικού εμπορίου εξέτασε επίσης ποιες χώρες διαθέτουν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Αυστραλία καταλαμβάνει την πρώτη θέση με ρυθμό ανάπτυξης 40 τοις εκατό, ακολουθούμενη από την Τουρκία, με 31 τοις εκατό.

Η Ιταλία και η Ισπανία είναι επίσης στην πρώτη πεντάδα, με αντίστοιχα 26% και 25%.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι στη Ευρώπη το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει το υψηλότερο μερίδιο στο ΑΕΠ μεταξύ όλων των περιφερειών με 4,91%.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει το 7,9% του ΑΕΠ της χώρας καταλαμβάνοντας έτσι την πρώτη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών .

Όσον αφορά τους ηλεκτρονικούς καταναλωτές, η Ευρώπη εξακολουθεί να υπολείπεται σε σχέση με την Βόρεια Αμερική. Στην Ευρώπη, το 58% των χρηστών του διαδικτύου αγοράζουν ηλεκτρονικά, ενώ στη Βόρεια Αμερική, το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει στο 70%.

Στην Ευρώπη, το 57% των καταναλωτών αγόρασε για πρώτη φορά κάτι μέσω του smartphone ή του tablet πριν από ένα χρόνο.

Και τώρα, το 22% των καταναλωτών καταναλώνουν σχεδόν εβδομαδιαία μέσω της κινητής συσκευής τους. Επίσης, στην περιοχή αυτή, το 40% των καταναλωτών είναι εξαιρετικά ικανοποιημένο από τις αγορές μέσω του mobile.

Ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Γαλλία, υπάρχουν πολλοί ικανοποιημένοι πελάτες που θα συνεχίσουν να καταναλώνουν μέσω της κινητής τους συσκευής.

Ο Ευρωπαίος επιθυμεί να πληρώσει με πιστωτική κάρτα

Με βάση τις πληροφορίες από τις επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες, η πιστωτική κάρτα είναι η πιο χρησιμοποιημένη μέθοδος πληρωμής (54%) στην Ευρώπη.

Ακολουθεί η χρεωστική κάρτα (45%), η μέθοδος PayPal (39%), με αντικαταβολή (20%), διατραπεζική μεταφορά (11%) και κάρτες δώρων (7%).

Η Τουρκία οδηγεί σε μηνιαίες ηλεκτρονικές πληρωμές, με το 44% του πληθυσμού να πραγματοποιεί μηνιαίες πληρωμές στο διαδίκτυο.

Πηγή: ecommercenews.

Black Friday – Ευκαιρία για ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Οδηγίες της PayPalγια την κατάλληλη προετοιμασία της επιχείρησής σας για την περίοδο των προσφορών σε πέντε απλά βήματα

Η «Μαύρη Παρασκευή» που είναι φέτος στις 24/11 έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ελλάδα, τα τελευταία δύο χρόνια.

Το 2016 πολλές αλυσίδες καταστημάτων, κυρίως με ηλεκτρονικά είδη και προϊόντα τεχνολογίας, καθώς και τα μεγάλα πολυκαταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κατέγραψαν ρεκόρ πωλήσεων,

με μεγάλες ουρές πελατών να σχηματίζονται έξω από τις πόρτες τους, σε συνδυασμό με υψηλότερο ποσοστό διαδικτυακών παραγγελιών, καθώς οι εκπτώσεις που προσέφεραν κυμαίνονταν από 20% έως 40% στις περισσότερες περιπτώσεις.

Αυτή η νεοφερμένη πρακτική έδωσε ώθηση στην -λαβωμένη από την κρίση, κακά τα ψέματα- αγορά, δίνοντας στους εμπόρους τη δυνατότητα να προσφέρουν ειδικές τιμές και να ‘ξεφορτωθούν’ το στοκ τους ενόψει των επερχόμενων εορτών των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους.

Η PayPal τείνει χείρα βοηθείας σ’ αυτή τη «δύσκολη στιγμή» προς τους e-εμπόρους, ώστε να επωφεληθούν όσο γίνεται περισσότερο από τη Μαύρη Παρασκευή (BlackFriday), μια από τις πιο ‘φορτωμένες’ και παραγωγικές ημέρες του χρόνου.

Θεωρεί (και μάλλον δεν έχει άδικοι) ότι τώρα είναι η σωστή στιγμή να βεβαιωθείτε πως η επιχείρησή σας ‘δουλεύει ρολόι’: έχετε τακτοποιήσει το stock σας για να ανταπεξέλθετε στην αυξημένη αγοραστική ζήτηση αυτής της ημέρας;

έχετε οργανώσει όπως πρέπει τα εργαλεία για να προσελκύσετε και να μεγιστοποιήσετε το πελατολόγιό σας;επίσης, για να επιμηκύνετε την περίοδο των εορταστικών προσφορών πέραν της παραδοσιακής «Μαύρης Παρασκευής» και των λοιπών ημερών αιχμής της περιόδου που κορυφώνεται τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά;

Να, λοιπόν, κάποιες μερικές χρήσιμες συμβουλές από την PayPal, ώστε να είστε πανέτοιμοι για την αυξημένη αγοραστική κίνηση κατά την περίοδο των εορτών:

Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα mobile-ready

Ανεξαρτήτως του μεγέθους της επιχείρησης, οι πελάτες προτιμούν να περιηγούνται ή να κάνουν αγορές από τις κινητές τους συσκευές.

Η κίνηση μέσω κινητών συσκευών καταλαμβάνει πλέον πάνω από το 50% της συνολικής διαδικτυακής κίνησης, σύμφωνα με το StatCounter, την υπηρεσία που παρακολουθεί την παγκόσμια χρήση του διαδικτύου.

Είναι προφανές, λοιπόν, πόσο είναι απαραίτητο για μια εταιρική ιστοσελίδα να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές, ώστε οι πελάτες να περιηγούνται, να ψάχνουν, να επιλέγουν και να πληρώνουν για τις επιλογές τους εύκολα και γρήγορα.

Αυτό αποκτά, βεβαίως, ακόμα μεγαλύτερη σημασία κατά τις ώρες και ημέρες αιχμής της αγοραστικής κίνησης.

Σκεφτείτε τι είναι αυτό που δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να μετακινηθεί εύκολα από την επιλογή των προϊόντων στη διαδικασία checkout και στην αγορά.

Κρατήστε το σχεδιασμό του site απλό και προσαρμόσιμο σε μικρές οθόνες, χρησιμοποιήστε μεγαλύτερα fonts και κουμπιά, ελαχιστοποιήστε τα απαραίτητα για την είσοδο στοιχεία, και πολύ σημαντικό, θυμηθείτε να έχετε αρκετό χρόνο στη διάθεσή σας πριν από τη «Μαύρη Παρασκευή» για να τα δοκιμάσετε στην πράξη!

Υπάρχουν πλατφόρμες όπως το Shopify, το SquareSpace, το Opencart, το Cs-cart και το BigCommerce, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για κινητές συσκευές με δυναμικά εργαλεία και πρωτότυπες λύσεις και δυνατότητες.

Απλοποιήστε τις αγορές – τόσο online, όσο και offline

Αν οι πελάτες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με λίγα μόνο κλικ, τότε θα πάρουν χωρίς δεύτερη σκέψη την απόφαση να εγκαταλείψουν τα καλάθια αγορών τους και να αναζητήσουν άλλη, σχετική επιχείρηση.

Συγκεκριμένη έρευνα αποδεικνύει ότι περισσότερο από το 45% όλων των εγκαταλελειμμένων καλαθιών προκύπτει στο στάδιο της πληρωμής στο checkout.

Παρέχοντας στους πελάτες μια απρόσκοπτη εμπειρία checkout – όπως πχ. την υπηρεσία PayPalOneTouch™ ή ένα άλλο ψηφιακό πορτοφόλι και διαθέτοντας επιλογές πληρωμών, όπως όλους τους τύπους χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, διασφαλίζετε ότι οι πελάτες θα παραμείνουν μαζί σας.

Για αγορές offline, οι έμποροι θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι έχουν εξοπλιστεί με την κατάλληλη τεχνολογία που θα τους διασφαλίζει αποδοχή κάθε είδους πληρωμών από τα σημεία πώλησης και συναλλαγών.

Είτε πρόκειται για ένα συμβατικό φυσικό κατάστημα ή για ένα pop-up shop, η διαθεσιμότητα τερματικής συσκευής αποδοχής καρτών σας δίνει την ευελιξία να δέχεστε οποιαδήποτε πληρωμή, οπουδήποτε.

Αξιοποιείστε εργαλεία εξαιρετικής επιχειρηματικής απόδοσης

Ένα σύστημα e-mail marketing είναι ένα παράδειγμα για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να δώσουν ώθηση στην ανάλογη ενημέρωση των καταναλωτών, σχετικά με τις εορταστικές προσφορές.

Καθώς οι επισκέπτες και υποψήφιοι αγοραστές εμπλέκονται σε πάμπολλα ψηφιακά κανάλια, το email marketing αποτελεί ακόμα έναν από τους πλέον αποδοτικούς τρόπους σύνδεσης και επικοινωνίας με τους πελάτες.

Είναι απαραίτητη, λοιπόν,η συνεργασία με μια υπηρεσία e-mail που σας επιτρέπει να στέλνετε επικοινωνιακό υλικό όπως newsletters, νέα, ειδικές καμπάνιες και λοιπές χρήσιμες πληροφορίες για τις επερχόμενες εορταστικές εκπτώσεις – όπως και να στοχεύετε απευθείας στους πελάτες σας.

Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι πλατφόρμες όπως το Mailchimp, το ConstantContact, καθώς και η επιτυχημένη ελληνική εταιρεία με διεθνή παρουσία Moosend,

διαθέτουν γενικότερα τόσο την εμπειρία όσο και τις καλύτερες πρακτικές για το e-mailmarketing, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στους εμπόρους ώστε να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε άλλους κρίσιμους τομείς της επιχείρησής τους.

Αποκτήστε την χρηματοδότηση που χρειάζεστε – και προσφέρετέ την στους πελάτες σας!

Η διαχείριση και εξοικονόμηση χρημάτων ενδέχεται να είναι δύσκολη υπόθεση κατά την περίοδο των εορτών και για εσάς, τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, αλλά και για τους πελάτες σας.

Οι καταναλωτές προμηθεύονται τα δώρα για τους συγγενείς και τους φίλους τους, ενώ εσείς πρέπει να έχετε ικανό απόθεμα για να εξασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμούν οι πελάτες σας και, επίσης, το προσωπικό σας να βρίσκεται σε ετοιμότητα ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της αυξημένης εορταστικής κίνησης.

Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν πιστωτικά κονδύλια και κεφάλαια κίνησης για τις μικρές επιχειρήσεις που το έχουν ανάγκη.

Η διαθεσιμότητα της σωστής ταμειακής ροής είναι απολύτως απαραίτητη για τους εμπόρους κατά την εορταστική περίοδο. Οι έμποροι,επίσης, μπορούν να προσφέρουν επιλογές πίστωσης για να μετατρέψουν τους απλούς ανώνυμους επισκέπτες σε τακτικούς πελάτες.

Για παράδειγμα, η συνεργασία με κάποιον που μπορεί να προσφέρει στους αγοραστές επιλογές πίστωσης κατά τη διάρκεια του checkout, εισάγοντας απλώς δύο στοιχεία, επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα μεγαλύτερης αξίας και να τα πληρώσουν αργότερα, με ένα πιο ευέλικτο και άνετο χρονοδιάγραμμα.

Επωφεληθείτε από τις εορταστικές περιόδους ανά την υφήλιο


Τέλος, η πραγματοποίηση πωλήσεων διεθνώςκαι η εκμετάλλευση των εορταστικών περιόδων ανά τον κόσμο δεν είναι πλέον κάτι δύσκολο.

Εορτές και αργίες όπως η Boxing Day (η 2η ημέρα των Χριστουγέννων) και η Singles’ Day στην Κίνα (11 Νοεμβρίου), μπορούν να αποτελέσουν ιδανικές ευκαιρίες για να δελεάσουν αγοραστές από τις αντίστοιχες χώρες.

Η επιλογή των σωστών συνεργατών που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε εύκολα και ανώδυνα τις διασυνοριακές σας πωλήσεις είναι καίριας σημασίας.

Υπάρχουν συγκεκριμένα εταιρικά προγράμματα που μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να δημιουργήσουν παγκόσμιες εκδόσεις της ιστοσελίδας τους, να μεταφράσουν, να δώσουν τοπικό χαρακτήρα, ακόμα και να διαχειριστούν τις αποστολές και τις επιστροφές προϊόντων ανά την υφήλιο.

Η «Μαύρη Παρασκευή» και η αναμενόμενη φρενίτιδα των εορταστικών αγορών δεν είναι μακριά. Η έγκαιρη υιοθέτηση των σωστών εργαλείων μπορεί να γλυτώσει τους εμπόρους από το άγχος, την ταλαιπωρία και τους μπελάδες της τελευταίας στιγμής.

Με την κατάλληλη στοχευμένη προεργασία και τα σωστά εργαλεία, οι φετινές γιορτές μπορεί να αναδειχθούν στην πιο γεμάτη και προσοδοφόρα περίοδο που έχετε ζήσει μέχρι τώρα!

 

H συμμετοχή της CS-Cart στην eCommerce Expo 2017

H CS-Cart στην Μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου «eCommerce Expo» στο Λονδίνο, 27-28 Σεπτεμβρίου

Είτε σχεδιάζετε μόνο να ξεκινήσετε τα πρώτα σας βήματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο είτε είστε ήδη έμπειρος επιχειρηματίας στο διαδίκτυο, η eCommerce Expo στο Λονδίνο είναι το γεγονός που πρέπει να επισκεφθείτε φέτος.

Η Έκθεση αυτή καλύπτει όλες τις πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου - από την αγορά μέχρι την παράδοση και τα πάντα στο ενδιάμεσο.

Συνδέει αγοραστές και προμηθευτές λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου σε ένα μέρος - τη μεγαλύτερη αγορά πωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.

Φέτος, η Expo πραγματοποιείται στο Συνεδριακό Κεντρο Ολυμπία Center του Λονδίνου όπου συμμετέχουν 150 προμηθευτές ηλεκτρονικού εμπορίου και 150 ομιλητές από την Google, Amazon, Zendesk, Comic Relief και άλλους σοβαρούς παραγόντες του χώρου.

Φώτη Κουρμαδάς

Η CS-Cart θα είναι εκεί επίσης εκπροσωπούμενη από τον Φώτη Κουρμαδά, επικεφαλής της CS-Cart Europe από την Ελλάδα στο Stand E1126.

Η χρήση των διαδικτυακών εργαλείων στο διεθνές εμπόριο

Έρευνα του Facebook, του ΟΟΣΑ και της Παγκόσμιας Τράπεζας αναδεικνύει το σημαντικό ρόλο τους στην εξωστρέφεια και ανάπτυξη των επιχειρήσεων

Η δυνατότητα των επιχειρήσεων να δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό ενισχύει την αυτοπεποίθησή τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έκδοσης της «Έρευνας για το Μέλλον των Επιχειρήσεων»,

μελέτης που πραγματοποιείται από το Facebook, τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας & Ανασυγκρότησης (ΟΟΣΑ) και την Παγκόσμια Τράπεζα.

Η νέα έκδοση της έκθεσης Future of Business (Ιούλιος 2017) επικεντρώνεται στο ρόλο των διαδικτυακών εργαλείων αναφορικά με την ικανότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να πραγματοποιούν διεθνείς συναλλαγές και να αναπτύσσονται σε εξωστρεφές περιβάλλον.

Στην Ελλάδα, το 40% των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διεθνώς είναι ευχαριστημένες από την τρέχουσα επιχειρηματική τους κατάσταση, ενώ μόνο το 26% των επιχειρήσεων που δεν δραστηριοποιούνται μπορούν να αναφέρουν κάτι ανάλογο.

Η διαφορά αυτή μειώνεται όταν πρόκειται για μελλοντικές προοπτικές, αν και το 43% των επιχειρήσεων που ασχολούνται με το διεθνές εμπόριο σε σύγκριση με το 32% των επιχειρήσεων που δεν το κάνουν, αισιοδοξούν.

Η εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων έχει, επίσης,σημαντικό αντίκτυπο στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης:

19% των επιχειρήσεων που ασχολούνται με το διεθνές εμπόριο έναντι 9% των επιχειρήσεων που δεν έχουν τέτοια δραστηριότητα δήλωσαν ότι δημιούργησαν νέες θέσεις εργασίας το τελευταίο εξάμηνο και σχεδιάζουν να δημιουργήσουν περισσότερες το επόμενο (27% έναντι 12%).

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η διαφορά μεταξύ επιχειρήσεων με διεθνή δραστηριοποίηση και μη, είναι σχετικά χαμηλότερη.

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό αισθάνονται σε ποσοστό 6% μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τις δραστηριότητές τους,ενώ έχουν 10% περισσότερες πιθανότητες να προχώρησαν σε προσλήψεις το τελευταίο εξάμηνο, απ’ ό,τι οι υπόλοιπες.

Όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα και όσον αφορά στις εξαγωγές των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων, το εμπόριο αποτελεί τον πυρήνα του επιχειρηματικού μοντέλου και την αιτία της επιτυχίας τους.

Μια στις πέντε ανέφεραν ότι άνω του 25% των εσόδων τους προέρχεται από το διεθνές εμπόριο.

Οι πωλήσεις τους στο εξωτερικό εξαρτώνται, βεβαίως, σε μεγάλο βαθμό από τα διαδικτυακά εργαλεία, όπως είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι on line πληρωμές, η συμμόρφωση με το πλαίσιο και τις ιδιαιτερότητες του διαδικτύου, η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών τους κλπ.

Τόσο σε διεθνές επίπεδο, όσο και στην Ελλάδα, σχεδόν οι μισές (45% και 39%, αντίστοιχα) των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που εξάγουν προϊόντα τους παραδέχθηκαν ότι άνω του 75% των διεθνών πωλήσεών τους εξαρτάται από αυτά ακριβώς τα διαδικτυακά εργαλεία.

Παρά τους ελκυστικούς αριθμούς, το διεθνές εμπόριο εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μόνο μια σχετική μειοψηφία εξ αυτών (ποσοστό 22%) πραγματοποιεί εξαγωγές.

Επίσης, σχεδόν τα δύο τρίτα των επιχειρήσεων που εξάγουν προϊόντα ή/και υπηρεσίες (ποσοστό 64%) αναγνώρισαν ως πρόκληση την «πώληση σε ξένες χώρες», ενώ το αντίστοιχο ποσοστό σε διεθνές επίπεδο είναι 48%.

Για περισσότερες πληροφορίες και πρόσβαση στα δεδομένα και την έκθεση, επισκεφτείτε τον σύνδεσμο www.futureofbusinesssurvey.org 

Τρία εξαιρετικά Tips για ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα

Σε μια εποχή που ο χρόνος είναι χρήμα και ο επιχειρηματίας προσπαθεί να βρει διέξοδο και τρόπους να συντηρήσει και να αναπτύξει την επιχείρησή του, η η δημιουργία e-shop φαντάζει μονόδρομος!

Ένα e-shop έχει χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα, μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία στην έναρξη και το στήσιμο, αλλά και άνεση στις τροποποιήσεις που ενδεχομένως χρειαστούν.

Ωστόσο, ένα e-shop έχει να αντιμετωπίσει και αρκετές προκλήσεις, όπως τη δυσπιστία του αγοραστικού κοινού, την έλλειψη διαπροσωπικής σχέσης, αλλά και μεγάλο ανταγωνισμό – και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εντούτοις, υπάρχουν κάποια βασικά tips που εγγυώνται την αύξηση απόδοσης και αποτελεσματικότητας της διαδικτυακή σας επιχείρησής.

Tip 1: WELCOMING ENVIRONMENT
Η εμφάνιση της αρχικής σελίδας που βλέπει ο χρήστης αποτελεί ένα από τα βασικότερα συστατικά επιτυχίας.

Στην εποχή που το design και η εικόνα μάς βομβαρδίζουν καθημερινά, το σωστό στήσιμο και η λειτουργικότητα της ιστοσελίδας είναι το άλφα και το ωμέγα για την προσέλκυση των χρηστών.

Θα πρέπει να είναι ένα δημιουργικό περιβάλλον με χρώματα ζωντανά και ευχάριστα, αποφεύγοντας τις υπερβολές που μπορούν να «κουράσουν το μάτι».

Πέρα από το εικαστικό κομμάτι, θα πρέπει το περιβάλλον να είναι εύκολο στη χρήση και λειτουργικό, χωρίς να απαιτούνται περιττές και σύνθετες ενέργειες κατά την πλοήγηση του χρήστη.

Αρκεί να το φανταστεί κανείς ως ένα σπίτι, όπου τα δωμάτια, τα έπιπλα και τα ράφια πρέπει να είναι έτσι τοποθετημένα ώστε να εξασφαλίζουν ευκολία και άμεση πρόσβαση.

Tip 2: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Αφού κερδίσουμε την πρώτη θετική άποψη του επισκέπτη, περνάμε στο επόμενο στάδιο που είναι η παρουσίαση των προϊόντων ή των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μπορεί να φαίνεται ότι δεν απέχει πολύ από ένα φυσικό κατάστημα, ωστόσο τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Εδώ δεν υπάρχει ένας φυσικός πωλητής που θα εξηγήσει στον πελάτη το προϊόν, αλλά μια σελίδα που πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα θέλει να ξέρει ο χρήστης για να προχωρήσει στην αγορά.

Κάθε χρήστης εισέρχεται σε πολλά websites για να κάνει έρευνα αγοράς και συνήθως την πώληση την κερδίζει αυτός που έχει το πιο πλήρες προϊόν από άποψη περιγραφής, ποιότητας και τιμής.

Μην ξεχνάτε πως ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα αυξημένος και ο χρήστης θα χρειαστεί το κάτι παραπάνω για να πεισθεί, διαφορετικά θα πάει στον επόμενο! Άρα είναι σημαντικό να επενδύσουμε χρόνο στις παρακάτω λεπτομέρειες:

Επαρκής πληροφόρηση: πρέπει τα προϊόντα να περιγράφονται με λεπτομέρεια ως προς τις ιδιότητες, τα χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες, τις διαστάσεις, τη διάρκεια ζωής.

Παρουσίαση: πρέπει να περιλαμβάνονται πολλές φωτογραφίες – με τη μικρότερη δυνατή επεξεργασία, ώστε να μην αλλοιώνεται το τελικό αποτέλεσμα, από όλες τις πλευρές και διαστάσεις του προϊόντος, για να δίνεται στον αγοραστή ξεκάθαρη εικόνα για το προϊόν που ερευνά.

Συμβουλές: η παροχή οδηγιών και συμβουλών για την καλή χρήση των προϊόντων δημιουργεί πάντα θετική εικόνα στον πελάτη, καθώς αποκαλύπτει σοβαρότητα και επαγγελματισμό, ενώ ταυτόχρονα χτίζει και μια πρώιμη σχέση εμπιστοσύνης.

Tip 3: SERVICE
Και δεν αναφερόμαστε μόνο στις υπηρεσίες επισκευής και επίλυσης προβλημάτων μετά την αγορά, αλλά και πριν ή κατά τη διάρκειά της.

Δεδομένου του απρόσωπου χαρακτήρα της διαδικτυακής αγοράς είναι συχνό φαινόμενο να γεννώνται απορίες και ερωτήσεις των πελατών που επιθυμούν να διευκρινίσουν πριν την αγορά τους.

Ένα καλά στημένο κέντρο ανταπόκρισης σε emails, live chat ή ακόμα και τηλεφωνικό κέντρο θα σας δώσει σίγουρα extra credits στην προτίμησή τους.

Τέλος, εξίσου σημαντική είναι και η διευκόλυνση των πελατών κατά το στάδιο της παραγγελίας, με εύκολα βήματα κατά την ολοκλήρωση της αγοράς και ποικιλία στους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και αποστολής προς εξυπηρέτησή τους.

Πηγή: qualityweb.gr

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search