Οδηγίες της PayPalγια την κατάλληλη προετοιμασία της επιχείρησής σας για την περίοδο των προσφορών σε πέντε απλά βήματα
Η «Μαύρη Παρασκευή» που είναι φέτος στις 24/11 έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ελλάδα, τα τελευταία δύο χρόνια.
Το 2016 πολλές αλυσίδες καταστημάτων, κυρίως με ηλεκτρονικά είδη και προϊόντα τεχνολογίας, καθώς και τα μεγάλα πολυκαταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κατέγραψαν ρεκόρ πωλήσεων,
με μεγάλες ουρές πελατών να σχηματίζονται έξω από τις πόρτες τους, σε συνδυασμό με υψηλότερο ποσοστό διαδικτυακών παραγγελιών, καθώς οι εκπτώσεις που προσέφεραν κυμαίνονταν από 20% έως 40% στις περισσότερες περιπτώσεις.
Αυτή η νεοφερμένη πρακτική έδωσε ώθηση στην -λαβωμένη από την κρίση, κακά τα ψέματα- αγορά, δίνοντας στους εμπόρους τη δυνατότητα να προσφέρουν ειδικές τιμές και να ‘ξεφορτωθούν’ το στοκ τους ενόψει των επερχόμενων εορτών των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους.
Η PayPal τείνει χείρα βοηθείας σ’ αυτή τη «δύσκολη στιγμή» προς τους e-εμπόρους, ώστε να επωφεληθούν όσο γίνεται περισσότερο από τη Μαύρη Παρασκευή (BlackFriday), μια από τις πιο ‘φορτωμένες’ και παραγωγικές ημέρες του χρόνου.
Θεωρεί (και μάλλον δεν έχει άδικοι) ότι τώρα είναι η σωστή στιγμή να βεβαιωθείτε πως η επιχείρησή σας ‘δουλεύει ρολόι’: έχετε τακτοποιήσει το stock σας για να ανταπεξέλθετε στην αυξημένη αγοραστική ζήτηση αυτής της ημέρας;
έχετε οργανώσει όπως πρέπει τα εργαλεία για να προσελκύσετε και να μεγιστοποιήσετε το πελατολόγιό σας;επίσης, για να επιμηκύνετε την περίοδο των εορταστικών προσφορών πέραν της παραδοσιακής «Μαύρης Παρασκευής» και των λοιπών ημερών αιχμής της περιόδου που κορυφώνεται τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά;
Να, λοιπόν, κάποιες μερικές χρήσιμες συμβουλές από την PayPal, ώστε να είστε πανέτοιμοι για την αυξημένη αγοραστική κίνηση κατά την περίοδο των εορτών:
Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα mobile-ready
Ανεξαρτήτως του μεγέθους της επιχείρησης, οι πελάτες προτιμούν να περιηγούνται ή να κάνουν αγορές από τις κινητές τους συσκευές.
Η κίνηση μέσω κινητών συσκευών καταλαμβάνει πλέον πάνω από το 50% της συνολικής διαδικτυακής κίνησης, σύμφωνα με το StatCounter, την υπηρεσία που παρακολουθεί την παγκόσμια χρήση του διαδικτύου.
Είναι προφανές, λοιπόν, πόσο είναι απαραίτητο για μια εταιρική ιστοσελίδα να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές, ώστε οι πελάτες να περιηγούνται, να ψάχνουν, να επιλέγουν και να πληρώνουν για τις επιλογές τους εύκολα και γρήγορα.
Αυτό αποκτά, βεβαίως, ακόμα μεγαλύτερη σημασία κατά τις ώρες και ημέρες αιχμής της αγοραστικής κίνησης.
Σκεφτείτε τι είναι αυτό που δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να μετακινηθεί εύκολα από την επιλογή των προϊόντων στη διαδικασία checkout και στην αγορά.
Κρατήστε το σχεδιασμό του site απλό και προσαρμόσιμο σε μικρές οθόνες, χρησιμοποιήστε μεγαλύτερα fonts και κουμπιά, ελαχιστοποιήστε τα απαραίτητα για την είσοδο στοιχεία, και πολύ σημαντικό, θυμηθείτε να έχετε αρκετό χρόνο στη διάθεσή σας πριν από τη «Μαύρη Παρασκευή» για να τα δοκιμάσετε στην πράξη!
Υπάρχουν πλατφόρμες όπως το Shopify, το SquareSpace, το Opencart, το Cs-cart και το BigCommerce, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για κινητές συσκευές με δυναμικά εργαλεία και πρωτότυπες λύσεις και δυνατότητες.
Απλοποιήστε τις αγορές – τόσο online, όσο και offline
Αν οι πελάτες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με λίγα μόνο κλικ, τότε θα πάρουν χωρίς δεύτερη σκέψη την απόφαση να εγκαταλείψουν τα καλάθια αγορών τους και να αναζητήσουν άλλη, σχετική επιχείρηση.
Συγκεκριμένη έρευνα αποδεικνύει ότι περισσότερο από το 45% όλων των εγκαταλελειμμένων καλαθιών προκύπτει στο στάδιο της πληρωμής στο checkout.
Παρέχοντας στους πελάτες μια απρόσκοπτη εμπειρία checkout – όπως πχ. την υπηρεσία PayPalOneTouch™ ή ένα άλλο ψηφιακό πορτοφόλι και διαθέτοντας επιλογές πληρωμών, όπως όλους τους τύπους χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, διασφαλίζετε ότι οι πελάτες θα παραμείνουν μαζί σας.
Για αγορές offline, οι έμποροι θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι έχουν εξοπλιστεί με την κατάλληλη τεχνολογία που θα τους διασφαλίζει αποδοχή κάθε είδους πληρωμών από τα σημεία πώλησης και συναλλαγών.
Είτε πρόκειται για ένα συμβατικό φυσικό κατάστημα ή για ένα pop-up shop, η διαθεσιμότητα τερματικής συσκευής αποδοχής καρτών σας δίνει την ευελιξία να δέχεστε οποιαδήποτε πληρωμή, οπουδήποτε.
Αξιοποιείστε εργαλεία εξαιρετικής επιχειρηματικής απόδοσης
Ένα σύστημα e-mail marketing είναι ένα παράδειγμα για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να δώσουν ώθηση στην ανάλογη ενημέρωση των καταναλωτών, σχετικά με τις εορταστικές προσφορές.
Καθώς οι επισκέπτες και υποψήφιοι αγοραστές εμπλέκονται σε πάμπολλα ψηφιακά κανάλια, το email marketing αποτελεί ακόμα έναν από τους πλέον αποδοτικούς τρόπους σύνδεσης και επικοινωνίας με τους πελάτες.
Είναι απαραίτητη, λοιπόν,η συνεργασία με μια υπηρεσία e-mail που σας επιτρέπει να στέλνετε επικοινωνιακό υλικό όπως newsletters, νέα, ειδικές καμπάνιες και λοιπές χρήσιμες πληροφορίες για τις επερχόμενες εορταστικές εκπτώσεις – όπως και να στοχεύετε απευθείας στους πελάτες σας.
Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι πλατφόρμες όπως το Mailchimp, το ConstantContact, καθώς και η επιτυχημένη ελληνική εταιρεία με διεθνή παρουσία Moosend,
διαθέτουν γενικότερα τόσο την εμπειρία όσο και τις καλύτερες πρακτικές για το e-mailmarketing, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στους εμπόρους ώστε να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε άλλους κρίσιμους τομείς της επιχείρησής τους.
Αποκτήστε την χρηματοδότηση που χρειάζεστε – και προσφέρετέ την στους πελάτες σας!
Η διαχείριση και εξοικονόμηση χρημάτων ενδέχεται να είναι δύσκολη υπόθεση κατά την περίοδο των εορτών και για εσάς, τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, αλλά και για τους πελάτες σας.
Οι καταναλωτές προμηθεύονται τα δώρα για τους συγγενείς και τους φίλους τους, ενώ εσείς πρέπει να έχετε ικανό απόθεμα για να εξασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμούν οι πελάτες σας και, επίσης, το προσωπικό σας να βρίσκεται σε ετοιμότητα ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της αυξημένης εορταστικής κίνησης.
Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν πιστωτικά κονδύλια και κεφάλαια κίνησης για τις μικρές επιχειρήσεις που το έχουν ανάγκη.
Η διαθεσιμότητα της σωστής ταμειακής ροής είναι απολύτως απαραίτητη για τους εμπόρους κατά την εορταστική περίοδο. Οι έμποροι,επίσης, μπορούν να προσφέρουν επιλογές πίστωσης για να μετατρέψουν τους απλούς ανώνυμους επισκέπτες σε τακτικούς πελάτες.
Για παράδειγμα, η συνεργασία με κάποιον που μπορεί να προσφέρει στους αγοραστές επιλογές πίστωσης κατά τη διάρκεια του checkout, εισάγοντας απλώς δύο στοιχεία, επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα μεγαλύτερης αξίας και να τα πληρώσουν αργότερα, με ένα πιο ευέλικτο και άνετο χρονοδιάγραμμα.
Επωφεληθείτε από τις εορταστικές περιόδους ανά την υφήλιο
Τέλος, η πραγματοποίηση πωλήσεων διεθνώςκαι η εκμετάλλευση των εορταστικών περιόδων ανά τον κόσμο δεν είναι πλέον κάτι δύσκολο.
Εορτές και αργίες όπως η Boxing Day (η 2η ημέρα των Χριστουγέννων) και η Singles’ Day στην Κίνα (11 Νοεμβρίου), μπορούν να αποτελέσουν ιδανικές ευκαιρίες για να δελεάσουν αγοραστές από τις αντίστοιχες χώρες.
Η επιλογή των σωστών συνεργατών που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε εύκολα και ανώδυνα τις διασυνοριακές σας πωλήσεις είναι καίριας σημασίας.
Υπάρχουν συγκεκριμένα εταιρικά προγράμματα που μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να δημιουργήσουν παγκόσμιες εκδόσεις της ιστοσελίδας τους, να μεταφράσουν, να δώσουν τοπικό χαρακτήρα, ακόμα και να διαχειριστούν τις αποστολές και τις επιστροφές προϊόντων ανά την υφήλιο.
Η «Μαύρη Παρασκευή» και η αναμενόμενη φρενίτιδα των εορταστικών αγορών δεν είναι μακριά. Η έγκαιρη υιοθέτηση των σωστών εργαλείων μπορεί να γλυτώσει τους εμπόρους από το άγχος, την ταλαιπωρία και τους μπελάδες της τελευταίας στιγμής.
Με την κατάλληλη στοχευμένη προεργασία και τα σωστά εργαλεία, οι φετινές γιορτές μπορεί να αναδειχθούν στην πιο γεμάτη και προσοδοφόρα περίοδο που έχετε ζήσει μέχρι τώρα!