Μετά τη μεγάλη επιτυχία των προηγούμενων διοργανώσεων, η iCEE.fest εμπλουτίζεται και μεγαλώνει ακόμη περισσότερο, μετονομάζεται σε UPGRADE 100 και φιλοξενεί 14 παράλληλα digital & tech events στο Βουκουρέστι.
Η Πρωτεύουσα της Ρουμανίας, στο πλαίσιο του UPGRADE 100 θα φιλοξενήσει στις 13 και 14 Ιουνίου περισσότερους από 140 ομιλητές, ερευνητές, συγγραφείς και experts σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου, στις προκλήσεις που έχουν προκύψει από το Internet και στις νέες τεχνολογίες.
Το UPGRADE 100, είναι ένα τεχνολογικό event στο οποίο θα συμμετέχουν ομιλητές όπως ο παγκοσμίου φήμης Salim Ismail, συνιδρυτής τού "Singularity University", ο βραβευμένος Matthew Griffin, ο κύριος "Πώς να μη σε σκοτώσει το PowerPoint" David JP Phillips και πολλοί ακόμα.
Στο UPGRADE 100, συμμετέχουν παγκόσμιοι τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως και ο μεγαλύτερος αριθμός ομιλητών και εκπαιδευτών για το Google, το Facebook και το LinkedIn που έχει συμμετάσχει ποτέ σε ανάλογο event στη Ρουμανία.
Επίσης, στο UPGRADE 100 υπάρχει ένα αυτόνομο event που είναι αφιερωμένο στις startups. Στο πλαίσιο του "UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch” ο νικητής θα κερδίσει έπαθλο επένδυσης 50.000 ευρώ από τη GapMinder.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τής eCommerce & Digital Marketing Expo - ECDM Expo, με τη διοργάνωση UPGRADE 100, όσοι επισκεφτούν το Βουκουρέστι θα έχουν έκπτωση στα εισιτήρια του event από 10% έως και 30% αναλόγως με το πλήθος των επισκεπτών. Στείλτε ένα email με θέμα "ECDMExpo Offer" στο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου τo Magento είναι σίγουρα από τις πιο δημοφιλείς και επαρκείς λύσεις. Το γεγονός ότι είναι πλέον μέρος του Adobe Commerce Cloud, το καθιστά ακόμη πιο «ελκυστικό» σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, εξαιτίας του marketing της Adobe, όμως αυτό δε σημαίνει ότι η επιλογή του θα είναι η βέλτιστη λύση για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Με άλλα λόγια, το Magento μπορεί να έχει κορυφαία χαρακτηριστικά και λειτουργικότητα και κανείς να μην το αμφισβητεί αυτό, ωστόσο μπορεί να μην κάνει για εσάς!
Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη και δεδομένα για να μελετήσετε, πριν πάρετε οποιαδήποτε απόφαση για την ηλεκτρονική σας επιχείρηση. Το αρχικό και το λειτουργικό κόστος, το είδος και το μέγεθος της επιχείρησης, καθώς και οι πόροι που απαιτούνται για την καθημερινή χρήση της (όποιας) πλατφόρμας, είναι από τους σημαντικότερους.
Πριν αποφασίσετε ποια πλατφόρμα θα επιλέξετε, θα πρέπει να εξετάσετε τις διάφορες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της αγοράς, για να αποφασίσετε ποια είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Ας δούμε έναν σύντομο οδηγό για το πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό, καθώς και τις βασικότερες επιλογές που διατίθενται.
Απαντήστε σε 5 ερωτήσεις!
Ξεκινώντας, είναι σκόπιμο να απαντήσετε σε μερικά βασικά ερωτήματα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε προς ποια κατεύθυνση θα κινηθείτε.
1. Πώς (θα) λειτουργεί η επιχείρησή σας;
Κάντε μια πλήρη λίστα με τα χαρακτηριστικά και τα εργαλεία που σας είναι απαραίτητα, όπως, εισαγωγή δεδομένων, συνδέσεις με υπηρεσίες πληρωμών, μεταφορικές εταιρείες, λογιστικά προγράμματα, εργαλεία μάρκετινγκ και SEO κ.λπ.
2. Παραμετροποίηση – προσαρμογή
Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσετε σε ποιο βαθμό επιτρέπει customization; Σας εξυπηρετούν τα χαρακτηριστικά της τώρα και στο μέλλον, ή σας περιορίζει σε υπάρχουσες διαδικασίες και μελλοντικές πιθανές ανάγκες;
3. Τεχνικές γνώσεις και υποστήριξη
Υπάρχει κάποιος διαθέσιμος, εξοικειωμένος συνεργάτης ή τεχνικός στην ομάδα σας, ή πρέπει να αναθέσετε σε τρίτους όλη την υποστήριξη;
4. Ποιό είναι το budget για την υποδομή τού e-shop σας;
Όπως μάλλον γνωρίζετε, το open source δεν είναι δωρεάν! Άλλωστε, πέρα από την ίδια την πλατφόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφόσον δεν επιλέξετε κάποια υπηρεσία cloud) υπάρχουν ένα σωρό περιφερειακά έξοδα, όπως η φιλοξενία του, τα πιστοποιητικά SSL, οι υπηρεσίες πληρωμών κ.λπ.
5. Θέλετε το κατάστημά σας σε δικό σας server;
Είναι κρίσιμο για εσάς να φιλοξενήσετε τα δεδομένα σε δικούς σας διακομιστές, ή δεν έχετε πρόβλημα με τη φιλοξενία του καταστήματός σας σε κάποια υπηρεσία cloud;
Μagento σε δύο γεύσεις
Το Magento βρίσκεται πάνω από 10 χρόνια στην αγορά και για αρκετούς, έχει καταφέρει να θεωρείται συνώνυμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Άλλωστε, μέσω της πλατφόρμας πραγματοποιούνται πωλήσεις πάνω από 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, ενώ το εμπιστεύονται κολοσσοί όπως η Canon και η HP.
Σαν πλατφόρμα έχει δύο βασικές οντότητες, το Magento Commerce και το Magento Open Source. Το πρώτο, είναι μια πλήρης υπηρεσία cloud. Cloud σημαίνει ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα βρίσκεται στους servers της εταιρείας, ενώ πλήρης υπηρεσία σημαίνει ότι έχετε διαθέσιμα όλα τα εργαλεία για να χτίσετε και να λειτουργήσετε το κατάστημά σας, πληρώνοντας το ανάλογο τίμημα / συνδρομή.
Το Magento Open Source είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, την οποία την κατεβάζετε δωρεάν και την εγκαθιστάτε στον server σας. Αυτό σημαίνει ότι (όπως σε όλες τις ανάλογες λύσεις) διαχειρίζεστε εσείς τις υποδομές, την εγκατάσταση, την παραμετροποίηση και την υποστήριξη του ηλεκτρονικού καταστήματος – συνήθως μέσω συνεργατών, δηλαδή τεχνικών και προγραμματιστών.
Στην πρώτη περίπτωση, υπάρχει μία έτοιμη, ολοκληρωμένη λύση, με πλήρη χαρακτηριστικά, ακόμα και με εργαλεία marketing διαθέσιμα, ενώ στη δεύτερη, απαιτείται χτίσιμο βήμα προς βήμα και υποστήριξη από την ομάδα με την οποία θα συνεργαστείτε.
Όσον αφορά στο κόστος, το Magento Commerce εμπίπτει στη λογική της συνδρομής για τις υπηρεσίες που παρέχονται, ενώ το Open Source κοστίζει όσο… οι απαιτήσεις του ιδιοκτήτη και οι υπηρεσίες του συνεργάτη που θα το στήσει και θα το υποστηρίξει. Ουσιαστικά, δεν υπάρχουν στάνταρ πακέτα και δημοσιευμένη τιμολογιακή πολιτική, αλλά το feedback των χρηστών μαρτυρά ότι δεν είναι προσιτή λύση για μικρές επιχειρήσεις και ειδικά για όσους ξεκινούν τώρα.
Δημοφιλείς εναλλακτικές
Όπως είναι προφανές, όσο ικανό και να είναι το Magento, δεν αποτελεί το… άγιο δισκοπότηρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπάρχουν αρκετές λύσεις στην αγορά, που κάποια μπορεί να είναι η κατάλληλη για εσάς! Δείτε παρακάτω «εναλλακτικές» λύσεις, οι οποίες μπορούν με αξιώσεις να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες σας, αναλόγως με τις απαιτήσεις που έχετε από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και το budget σας.
Το Prestashop είναι μία ικανή επιλογή, ειδικά για όσους θέλουν μία οικονομική λύση για να ξεκινήσουν. Είναι μία δωρεάν πλατφόρμα, η οποία, βεβαίως, χρειάζεται φιλοξενία, παραμετροποίηση και υποστήριξη. Η ευχρηστία της είναι σε πολύ καλά επίπεδα, δεν χρεώνει κόστη συναλλαγών, ενώ ταυτόχρονα, υποστηρίζει πολλαπλές ισοτιμίες. Επίσης, υποστηρίζει 65 γλώσσες και απεριόριστο αριθμό προϊόντων και χαρακτηριστικών.
Στον τομέα της παραμετροποίησης παίρνει πολύ υψηλό βαθμό, ενώ παρέχει πλήρη πρόσβαση στον κώδικά του για αυτό το σκοπό. Τα templates του είναι ευέλικτα και παραμετροποιήσιμα, ενώ η διεθνής κοινότητά του αριθμεί πάνω από μισό εκατομμύριο μέλη, προγραμματιστές και χρήστες.
Το Shopify είναι δημοφιλές και ιδιαίτερα εύχρηστο με εξαιρετική ισορροπία μεταξύ φιλικότητας, κόστους και ελέγχου. Είναι υπηρεσία cloud, η οποία παρέχει μεγάλη ευελιξία και αποτελεί από τις καλύτερες προτάσεις για μικρές επιχειρήσεις. Η φιλικότητά του επιτρέπει και σε χρήστες με περιορισμένες τεχνικές γνώσεις να στήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ακόμα και μόνοι τους, ενώ η τιμολογιακή πολιτική του είναι εξαιρετικά προσιτή, με πακέτα που ξεκινούν από μόλις 29 δολάρια το μήνα.
Μειονέκτημά του, το γεγονός ότι η λειτουργικότητά του είναι περιορισμένη στο πακέτο που θα επιλεχθεί, ενώ δεν προσφέρει και ευελιξία όσον αφορά στην παραμετροποίηση, παρέχοντας τελικά λιγότερο έλεγχο στον χρήστη από άλλες πλατφόρμες. Χρεώνει προμήθεια συναλλαγών, η οποία μειώνεται όσο πιο «πλούσιο» σε χαρακτηριστικά και κόστος είναι το επιλεγμένο πακέτο.
Το Wix είναι εδώ και χρόνια πολύ δημοφιλές για online website building και μάλιστα προσφέροντας και δωρεάν επιλογές ανάπτυξης και φιλοξενίας. Τελευταία, η ομάδα του έχει αναπτύξει και υπηρεσίες για δημιουργία e-shop. Είναι μια cloud υπηρεσία ειδικά σχεδιασμένη για μικρές επιχειρήσεις, με πολύ χαμηλό κόστος που ξεκινά από μόνο 17 ευρώ το μήνα. Απευθύνεται κυρίως σε συγκεκριμένα target group, όπως τη βιομηχανία της εστίασης, τους designers και τους φωτογράφους.
Το περιβάλλον ανάπτυξης και διαχείρισης είναι εξαιρετικά φιλικό και παραμετροποιήσιμο σε ικανοποιητικό βαθμό, για όσα προσφέρει η πλατφόρμα, ενώ εμπλουτίζεται διαρκώς. Δίνει επίσης την ιδιαίτερα χρήσιμη σε πολλούς δυνατότητα, να αποκτήσει ηλεκτρονικό κατάστημα ένα υπάρχον web site.
Το Woocommerce είναι η κραταιά πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του Wordpress, δηλαδή τής δημοφιλέστερης πλατφόρμας της αγοράς για website building. Υπολογίζεται πως περίπου το 1/3 των ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς τρέχει σε Woocommerce. Είναι open source και προφανώς, απαιτεί υποδομή Wordpress για τη λειτουργία του – όπως και υπηρεσίες φιλοξενίας / ανάπτυξης / υποστήριξης.
Υπάρχει τεράστιο πλήθος από themes και plugins για παραμετροποιήσεις και λειτουργίες, ενώ οι χρήστες το προτιμούν – εκτός από την ευελιξία- και για τις κορυφαίες δυνατότητες παρουσίασης προϊόντων - zoom στις φωτογραφίες, υποστηριζόμενες galleries κ.λπ.
Δείτε ακόμα
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ξεκίνησαν οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, που θα διεξαχθεί στα πλαίσια της ECDM Expo Greece & SouthEast Europe 2019, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης.
Το παράλληλο συνέδριο που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της έκθεσης χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες (Development, Promotion, Payments and Delivery) με τη συμμετοχή περισσότερων από 40 κορυφαίων Ελλήνων και ξένων ομιλητών.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 120 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 30 Ιουλίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Στην τιμή του εισιτηρίου για συμμετοχή στο Συνέδριο* συμπεριλαμβάνονται:
- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό,
σημειωματάριο)
* Όλες οι ομιλίες θα δοθούν στα αγγλικά. Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση.
Για περισσότερες πληροφορίες για την ECDM Expo 2019 και για εγγραφές στο συνέδριο, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα εγγραφής στο ecdmexpo.com.
Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για να επισκεφτείτε την έκθεση, είναι να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε στο ecdmexpo.com.
Σχετικά με την ECDM Expo
Η ECDM Expo είναι μία πολυεπίπεδη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο με πολλά παράλληλα event. Σκοπός της είναι η ανάπτυξη των συνεργασιών μεταξύ εταιρειών που ειδικεύονται στις υπηρεσίες παρουσίας και προβολής στο Ιnternet και επιχειρήσεων που είτε πωλούν ηλεκτρονικά (ηλεκτρονικά καταστήματα) είτε διαφημίζουν τα καταστήματα και τις υπηρεσίες τους online.
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Προσφορές, κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αυξάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές, με τις προσφορές να λειτουργούν ως βασικό κίνητρο των “έξυπνων” καταναλωτών - ιδιαίτερα των Μillennials - στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Για την ακρίβεια, το 94% των e-καταναλωτών ψάχνει για προσφορές, όταν κάνει τις αγορές του online, ενώ το 69% των Μillennials απαντά ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά προτού αναζητήσει σχετική προσφορά. Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει έρευνα, που διενήργησε το Pigogo, η πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές, αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot, του αμερικανικού site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες της πλατφόρμας επιστροφής χρημάτων ψάχνουν σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Pigogo πριν πραγματοποιήσουν μια online αγορά (93%), ενώ οι προσφορές και τα κουπόνια των καταστημάτων φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τη συχνότητα των αγορών (74%). Φυσικά, η επιστροφή χρημάτων αποτελεί βασικό κίνητρο ολοκλήρωσης μίας αγοράς για το 99% των χρηστών της πλατφόρμας. Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι τα τρία τέταρτα σχεδόν των χρηστών του Pigogo έχουν αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών τους από τη στιγμή που ξεκίνησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω της πλατφόρμας.
Η μελέτη διαπιστώνει ότι η τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-shoppers είναι διεθνής: τα κουπόνια και η επιστροφή χρημάτων αποτελούν βασικά κίνητρα για να ολοκληρώσει ο “έξυπνος” πλέον καταναλωτής την e-αγορά του.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στην κεντρική ομιλία του στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας, F8, ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε πως το WhatsApp πρόκειται να αποκτήσει marketplace, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα που θα συμμετέχουν και θα πωλούν προϊόντα.
Η κίνηση αυτή ήταν αναμενόμενη και σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου στην πλατφόρμα, η οποία εκτός από τις διαφημίσεις θα αποκτήσει και μία ακόμα σημαντική πηγή εσόδων.
Το WhatsApp Business app, που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία των εταιρειών με τους πελάτες τους (έχοντας και βασικές λειτουργίες CRM) πρόκειται να αλλάξει δραματικά και να αποκτήσει εμπορικό χαρακτήρα.
Ο Zuckerberg ανακοίνωσε το χαρακτηριστικό Product Catalogs, με το οποίο εμπλουτίζεται το Business app, δίνοντας και μία περιορισμένη εικόνα από τις λειτουργίες του. Αν και φειδωλός, στην παρουσίαση φάνηκε κάποιος που πλήρωσε για αγορές με το WhatsApp, κάτι που φανερώνει πως στο Business Product Catalogs οι καταναλωτές δε θα βλέπουν μόνο προϊόντα εν είδει απλού καταλόγου, αλλά θα μπορούν και να αγοράσουν.
Επιπλέον, ο Zuckerberg ανακοίνωσε μία νέα υπηρεσία πληρωμών, η οποία θα επιτρέπει την αποστολή χρημάτων και από τις εικόνες της παρουσίασής του που ανέβασαν παρεβρισκόμενοι δημοσιογράφοι, φάνηκε πως η συγκεκριμένη θα είναι μία ακόμα υπηρεσία του WhatsApp.
Δείτε ακόμα: Το Facebook ετοιμάζει ψηφιακό νόμισμα
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" viber="no"]
Σε νέα και αυστηρότερα μέτρα για την προστασία των καταναλωτών στις αγορές μέσω Ίντερνετ κατέληξαν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.
Οι σημαντικότερες βελτιώσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που πρότεινε και τους νέους κανόνες, θα αφορούν τη μεγαλύτερη διαφάνεια για τους καταναλωτές κατά την πραγματοποίηση αγορών μέσω Ίντερνετ, αποτελεσματικές κυρώσεις και σαφείς κανόνες ώστε να αντιμετωπιστεί το ζήτημα των προϊόντων δύο ποιοτήτων στην ΕΕ.
Τι περιλαμβάνουν τα μέτρα:
Αποτελεσματικές κυρώσεις για παραβιάσεις της νομοθεσίας της ΕΕ για τους καταναλωτές:
Οι εθνικές αρχές καταναλωτών θα έχουν την εξουσία να επιβάλλουν αποτελεσματικές, αναλογικές και αποτρεπτικές κυρώσεις με συντονισμένο τρόπο.Για εκτεταμένες παραβάσεις που επηρεάζουν τους καταναλωτές σε διάφορα κράτη μέλη της ΕΕ και οι οποίες υπόκεινται σε συντονισμένη επιβολή της νομοθεσίας σε επίπεδο ΕΕ, το ανώτατο πρόστιμο που μπορεί να επιβληθεί σε κάθε κράτος μέλος θα ισούται τουλάχιστον με το 4 % του ετήσιου κύκλου εργασιών του εμπόρου.
Αντιμετώπιση των καταναλωτικών προϊόντων δύο ποιοτήτων:
Οι νέοι κανόνες ξεκαθαρίζουν ότι θα θεωρείται παραπλανητική η πρακτική προώθησης ενός προϊόντος στην αγορά, όταν αυτό παρουσιάζεται ως πανομοιότυπο με το ίδιο προϊόν σε άλλα κράτη μέλη, ενώ στην πραγματικότητα τα εν λόγω προϊόντα παρουσιάζουν σημαντικές και αδικαιολόγητες διαφορές ως προς τη σύσταση ή τα χαρακτηριστικά τους.
Ενίσχυση των δικαιωμάτων των καταναλωτών στο διαδίκτυο:
Κατά τις αγορές από ηλεκτρονικό κατάστημα, οι καταναλωτές θα πρέπει να ενημερώνονται με σαφήνεια για το αν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από επαγγελματία έμπορο ή από ιδιώτη, ώστε να γνωρίζουν τι προστασία τους παρέχεται σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά. Κατά την αναζήτηση στο Ίντερνετ, οι καταναλωτές θα ενημερώνονται σαφώς, όταν το αποτέλεσμα της αναζήτησης πληρώνεται από έμπορο. Θα ενημερώνονται επίσης για τις βασικές παραμέτρους που καθορίζουν την κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Προκειμένου να τεθούν σε εφαρμογή οι νέοι κανόνες, η προσωρινή συμφωνία πρέπει πλέον να εγκριθεί επίσημα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
Δείτε περισσότερα στο web site του GRECA.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε από την ΕΕΤΤ το πρώτο στάδιο εφαρμογής του νέου Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου 2018/644, σχετικά με τις υπηρεσίες διασυνοριακής παράδοσης δεμάτων για το έτος 2018.
Ο Κανονισμός αποσκοπεί στην υποστήριξη της αποδοτικής λειτουργίας των ενδο-ευρωπαϊκών υπηρεσιών παράδοσης δεμάτων και στην αύξηση της διαφάνειας των αντίστοιχων τιμολογίων, με σκοπό τη μείωση των (σε κάποιες περιπτώσεις αδικαιολόγητα υψηλών) τιμών που καταβάλλουν οι ιδιώτες και οι μικρές επιχειρήσεις, ιδίως σε απομακρυσμένες περιοχές.
Κατά το πρώτο στάδιο εφαρμογής του Κανονισμού, οι Εθνικές Ρυθμιστικές Αρχές των κρατών μελών έπρεπε να συλλέξουν από τους υπόχρεους παρόχους σχετικών υπηρεσιών των τιμών, τις τιμές των 15 περισσοτέρων διαδεδομένων υπηρεσιών δεμάτων, από 500 γρ. έως 5 κ., που προορίζονται για τις χώρες της ΕΕ/ΕΟΧ (Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος).
Σε δεύτερο στάδιο, αφού η ΕΕ κοινοποιήσει τα στοιχεία τιμών που έχει λάβει από όλες τις χώρες (στις 31 Μαρτίου 2019, σύμφωνα με τον Κανονισμό), η ΕΕΤΤ θα προβεί σε αξιολόγηση των τιμών του Φορέα Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας (ΦΠΚΥ), για τον ενδεχόμενο εντοπισμό τιμών που είναι αδικαιολόγητα υψηλές.
Πηγή: GRECA
Την πρώτη ρυθμιστική απόπειρα στον κόσμο για τις ψηφιακές πλατφόρμες, κάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση, ψηφίζοντας νομοθεσία με αντικείμενο τις επιχειρηματικές σχέσεις, που αναπτύσσονται εντός της οικονομίας των πλατφορμών. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες προσφέρουν στους επιχειρηματίες τεράστιες ευκαιρίες για πρόσβαση στις αγορές καταναλωτών της Ε.Ε. και έχουν καταστεί απαραίτητες για εκατομμύρια επιχειρήσεις σε τομείς από το online λιανικό εμπόριο, τις επαγγελματικές υπηρεσίες και την ανάπτυξη εφαρμογών έως τις μεταφορές και τη φιλοξενία. Επιπλέον, οι διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης και πλατφόρμες δημιουργούν το μεγαλύτερο μέρος διαδικτυακής κίνησης τόσο για τις μεγάλες όσο και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Ωστόσο, συχνά οι επιχειρήσεις, που αναπτύσσουν δραστηριότητα μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες, έρχονται αντιμέτωπες με μια σειρά από αθέμιτες πρακτικές. Πρόκειται για φαινόμενα, όπως η αδιαφανής κατάταξη σε αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ ταυτόχρονα οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με οικονομικά απρόσιτους μηχανισμούς επίλυσης διαφορών.
Για παράδειγμα, περίπου το 46% των επιχειρηματικών χρηστών που συμμετείχαν σε μελέτη της Επιτροπής επισήμαναν προβλήματα στις σχέσεις τους με τις πλατφόρμες, με το 21% να αντιμετωπίζει συχνά τέτοιου είδους προβλήματα.
Επιπλέον, το 75 % των εντατικών χρηστών (δηλαδή των χρηστών που παράγουν πάνω από το 50% του κύκλου εργασιών τους μέσω διαδικτυακών πλατφορμών) είναι πολύ πιθανότερο να αντιμετωπίσουν προβλήματα, ενώ μάλιστα το 33% εξ αυτών τα αντιμετωπίζουν συχνά.
Ο κανονισμός καλύπτει τις διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης και τις γενικές διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης περιλαμβάνουν αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου τρίτων (Amazon Marketplace, eBay, Fnac Marketplace), καταστήματα εφαρμογών (Google Play, Apple App Store, Microsoft Store), μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις (σελίδες Facebook, Instagram δημιουργών/καλλιτεχνών) και εργαλεία σύγκρισης τιμών (Skyscanner, Google Shopping).
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
Στην πρόσφατη έκθεση με τίτλο ‘The future of Europe: The Eurozone and the next recession’, η UBS Global Wealth Management εξετάζει διάφορα σενάρια ύφεσης για την οικονομία της νομισματικής ένωσης και το ευρώ
Η κούρσα διαδοχής για το ‘τιμόνι’ της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), το Brexit και ο λαϊκισμός αποτελούν παράγοντες που ενέχουν κινδύνους, τους οποίους οφείλουν να λάβουν υπόψη τους οι επενδυτές, προειδοποιεί η μελέτη.
Σενάρια κινδύνων συγκεντρωτισμού συναντώνται στην Ιταλία, όπου επίκεινται πιθανές υποβαθμίσεις πιστοληπτικής ικανότητας, καθώς και στην Ελλάδα.
Τυχόν διαρθρωτικές αλλαγές ενδέχεται να έχουν αρνητικό αντίκτυπο ακόμα και στη Γερμανία, σύμφωνα με τα σχετικά συμπεράσματα.
Καθώς το ευρώ γιορτάζει την 20η επέτειό του, οι επενδυτές ανησυχούν για το πως θα ‘αντιδράσει’ στην επόμενη οικονομική ύφεση. Το Brexit, οι αντιπαραθέσεις για το διεθνές εμπόριο και ο δασμολογικός προστατευτισμός εντείνουν το κλίμα της αμφιβολίας.
Σε μια νέα έκθεση που μόλις δημοσιεύθηκε, η UBS Global Wealth Management παρέχει μια ενδελεχή ανάλυση για το πως η οικονομία εντός της Ευρωζώνης, οι κεφαλαιαγορές και τα τοπικά νομίσματα θα μπορούσαν να αντεπεξέλθουν σε μια πιθανή σοβαρή οικονομική κρίση.
Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη εξετάζει τρία σενάρια ‘άσκησης αντοχής’ (stress-test), από την πιθανή ανάπτυξη έως τις περιπτώσεις ήπιας ή και σκληρής ύφεσης, προκειμένου να αναγνωρίσει τα κύρια ρίσκα για τις αγορές ομολόγων, για τα βασικότερα νομίσματα συμπεριλαμβανομένου του ευρώ, καθώς και για τις ευρωπαϊκές τράπεζες.
Η Christine Novakovic, Head of Wealth Management EMEA της UBS, ανέφερε: "Οι πελάτες εντός και εκτός Ευρώπης ομολογούν ότι ανησυχούν για τους κινδύνους μιας μελλοντικής ύφεσης. Και ενώ πιστεύουμε ότι με τον κατάλληλο σχεδιασμό και οικονομικό προγραμματισμό οι επενδυτές δύνανται να ξεπεράσουν κάθε δυσκολία και εμπόδιο, αντιμετωπίζουμε τις ανησυχίες αυτές με τη δέουσα σοβαρότητα και αισθανόμαστε την ανάγκη να τις θέσουμε επί τάπητος. Επομένως, εάν αναλογιστούμε την Ευρώπη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, αυτό θα βοηθήσει τους πελάτες μας να λάβουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις και να διαχειριστούν αναλόγως τον βαθμό έκθεσής τους."
Ο Mark Haefele, Chief Investment Officer της UBS Global Wealth Management, δήλωσε: "Υπάρχει ένα σύννεφο αβεβαιότητας που πλανάται πάνω από τη νομισματική ένωση.
Το μέλλον της θα εξαρτηθεί από μια νέα γενιά ηγετών, συμπεριλαμβανομένου και του νέου Προέδρου της ΕΚΤ, και θεωρούμε ότι οι επενδυτές είναι επαρκώς πληροφορημένοι για να λάβουν υπόψη τους τυχόν ρίσκα που θα οδηγούσαν σε ύφεση, όταν προετοιμάζουν τα χαρτοφυλάκιά τους."
Ο Θέμης Θεμιστοκλέους, Επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Γραφείου Επενδύσεων της UBS Wealth Management, πρόσθεσε: "Προκειμένου να χτίσουμε μια μακροπρόθεσμη στήριξη του ευρώ, πιστεύουμε ότι είναι γεγονός ζωτικής σημασίας οι επιμέρους κυβερνήσεις να επιδιώξουν να ακολουθήσουν τα σχέδιά τους για να ολοκληρώσουν την ενοποίηση των τραπεζοπιστωτικών αγορών και των αγορών κεφαλαίου, διαισθανόμενες τη σοβαρότητα της επείγουσας αυτής ανάγκης, δημιουργώντας και αναπτύσσοντας πρόσθετο δημοσιονομικό χώρο."
Ο Ricardo Garcia, ο Editor in Chief της έρευνας, ανέφερε: "Μια περίοδος ύφεσης θα έθετε, δίχως άλλο, σε κίνδυνο τον συνεκτικό χαρακτήρα της Ευρωζώνης. Ενώ έχουμε την πεποίθηση ότι το ευρώ θα ήταν ικανό να επιβιώσει ακόμα και ένα σενάριο δριμείας ύφεσης, οι επενδυτές οφείλουν να συνυπολογίσουν τα μέτρα λιτότητας και τον λαϊκισμό ως εξίσου σημαντικές απειλές, ενδεχομένως οδηγώντας σε στροφή προς άλλα τοπικά νομίσματα, όπως η βρετανική λίρα ή το ελβετικό φράγκο."
Η έξαρση του λαϊκισμού έχει οδηγήσει σε περιόδους ύφεσης κατά το παρελθόν.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, κίνδυνοι συγκέντρωσης απαντώνται σε μέλη της Ευρωζώνης, όπως η Ιταλία, όπου η πίεση της αγοράς και οι υποβαθμίσεις πιστοληπτικής ικανότητας πιθανώς να καταλήξουν αναγκαστικά σε άκρως μη δημοφιλείς οικονομικές ρυθμίσεις, αλλά και στην Ελλάδα, η οποία πιθανόν να απαιτήσει επιπλέον χρηματοδότηση.
Οι επενδυτές συνιστάται να προετοιμασθούν αναλόγως, καθώς τόσο το ελληνικό (2015) όσο και το ιταλικό (2018) αδιέξοδο οδήγησε σε πτώση ολόκληρης της οικονομίας, προειδοποιεί η έκθεση.
Σε γενικές γραμμές, μια μελλοντική ύφεση θα κατέληγε ενδεχομένως σε σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές για την Ευρωζώνη, επηρεάζοντας ακόμα και τα πλέον ισχυρά μέλη της.
Οι ιδιαίτερα αρνητικές αποδόσεις του 10ετούς γερμανικού ομολόγου (Bund) δύνανται να προκαλέσουν δυσκολίες στον γερμανικό τραπεζικό κλάδο, να ωθήσουν τις τιμές των λιανικών καταθέσεων σε αρνητικά πρόσημα, και να ενισχύσουν τη δημοτικότητα λαϊκιστικών κομμάτων, όπως το Alternative for Germany (AfD), δυσχεραίνοντας ακόμα περισσότερο τον μελλοντικό σχηματισμό κυβέρνησης για την εξέχουσα οικονομία της Ευρώπης.
Με τις Ευρωεκλογές να πλησιάζουν σε λίγες μόλις εβδομάδες και με τέσσερις από τους πέντε Προέδρους της Ε.Ε. να αναλαμβάνουν τα καθήκοντά τους για πρώτη φορά έως το τέλος του έτους, συμπεριλαμβανομένου του διαδόχου του Mario Draghi στο τιμόνι της ΕΚΤ, επιπρόσθετοι παράγοντες κινδύνου και το κλίμα γενικευμένης αβεβαιότητας χρειάζεται να ληφθούν υπόψη στην περίπτωση επενδύσεων στην Ευρώπη.
Ειδικά για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), το σενάριο σοβαρής ύφεσης που περιλαμβάνεται στην έκθεση προβλέπει μία νέα γενιά νομισματικής πολιτικής. Διάφοροι μοχλοί πίεσης, όπως οι αγορές μετοχών ή πιθανώς πιο σημαντικά μέτρα (‘χρήματα από το ελικόπτερο’ ή απρόβλεπτα αρνητικά επιτόκια), προτρέπουν τους επενδυτές να μην θεωρούν δεδομένο το μηδέν ως το χαμηλότερο όριο.
Για να διαβάσετε την πλήρη έρευνα, παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε τον σχετικό σύνδεσμο εδώ.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της εταιρείας UBS.
Η DHL Express Ελλάδας υποστηρίζει έμπρακτα τον κλάδο του e-Commerce μέσω της συνεργασίας της με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A, ανακοινώνοντας τη στρατηγική συνεργασία τους, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
Ο Ηγέτης των Ταχυμεταφορών παγκοσμίως έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 220 χώρες του κόσμου & κατέχοντας υψηλή τεχνογνωσία, γίνεται πλέον αρωγός στην προσπάθεια του GR.EC.A για την επίτευξη συνεργιών μεγάλης κλίμακας προκειμένου από κοινού να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τις δράσεις που θα αναπτύξουν το επόμενο διάστημα.
Καθώς ο τομέας των Ταχυμεταφορών αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης, μιας και είναι το μοναδικό σημείο επαφής με τους πελάτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων υπό την έννοια της φυσικής εγγύτητας.
Οι δύο οργανισμοί, οδηγούμενοι από την επιθυμία για την ανάπτυξη στενών σχέσεων μεταξύ τους και έχοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεχής και μόνιμη συνεργασία θα συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που απασχολούν τον χώρο, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις, όσο και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους, αναδεικνύοντας τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των λύσεων αυτών.
Ο Μιχάλης Παγωμένος, Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της DHL Express Ελλάδας δήλωσε σχετικά "Με 1,6 δισ. καταναλωτών να αγοράζουν τα αγαθά τους από το διαδίκτυο σε παγκόσμιο επίπεδο, η ευκαιρία του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τεράστια. Οι Έλληνες λιανέμποροι μπορούν και πρέπει να διεκδικήσουν τη θέση που τους αξίζει στην πίτα της παγκόσμιας αγοράς. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε την προσπάθειά τους αυτή για εξωστρέφεια, με στόχο την υγιή και συνεχή ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους. Είναι μεγάλη μας τιμή που σε αυτό το δρόμο ανταμώνουμε με την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και είμαι βέβαιος πως από κοινού θα καταφέρουμε πολλά για τον πολυσχιδή κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου".
Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδακη, Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, δήλωσε "To ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς έχοντας ως συνέπεια την αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες ταχυμεταφοράς για τη διανομή των προϊόντων τους προς τους πελάτες. Είναι, λοιπόν, χαρά μας σαν GR.EC.A. να συνεργαστούμε με τη DHL, με στόχο να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε τα μέλη μας, στις νέες πρακτικές των ταχυμεταφορών."
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του GR.EC.A.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77