eCommerce

3+1 Λόγοι που δεν πουλάει ικανοποιητικά το e shop σου

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι επισκέπτες του eshop σου παραμένουν απλά επισκέπτες;

Σήμερα, όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχουν πάρα πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος!

Έτσι, λογικό είναι κάποια eshop να μην κάνουν καθόλου πωλήσεις γιατί πολύ απλά ο καταναλωτής θα ψωνίσει από το ελκυστικό και γρήγορο eshop που του είναι οικείο και απλό στη χρήση, που έχει ποικιλία προϊόντων με πλούσιες περιγραφές και βλέπει μια έντονη παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Τι μπορεί να πηγαίνει λάθος λοιπόν;

Παρακάτω θα σου δείξουμε περιπτώσεις που μπορούν να αποθαρρύνουν τους επισκέπτες να αγοράσουν τα προϊόντα σου.

1.Λάθη στη Κατασκευή του

Πολλές φορές έχουν παρατηρηθεί λάθη σε eshop που είναι πρόχειρα φτιαγμένα. Μπορεί να αργούν να φορτώσουν σελίδες ή να μην ανταποκρίνονται καθόλου. Μπορεί επίσης, να είναι δύσκολη η πλοήγηση του ηλεκτρονικού σου καταστήματος με χαώδη μενού και αδύνατη την εύρεση πληροφοριών.

Όλα τα παραπάνω, πολύ πιθανόν να «διώξουν» τους επισκέπτες του eshop σου και να τους αποθαρρύνουν να το επισκεφτούν ξανά. Να θυμάσαι ότι όσο ελκυστικό και καλοσχεδιασμένο είναι τόσο πιθανό είναι κ η πώληση.

2.«Φτωχές» Σελίδες Προϊόντων

Δεν γίνεται να αγοράσει κάποιος ένα προϊόν από το οποίο δεν ξέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται. Είναι σημαντικό, να υπάρχει ακριβής και αναλυτική περιγραφή του προϊόντος αλλά και το προϊόν που απεικονίζεται να είναι σε υψηλής ποιότητας φωτογραφία.Reviews πελατών για προϊόντα που ξεχώρισαν σίγουρα θα βοηθήσουν.

3.Αδύναμη Προβολή του eshop

Η σωστή προώθηση του eshop σου στο κατάλληλο κοινό είναι απαραίτητη. Χρησιμοποίησε Google Adwords (διαφημίσεις στη Google), SEO (μηχανές αναζήτησης), Facebook Ads (διαφημίσεις στο Facebook) και αξιοποίησε σωστά τα Social Media σου. Δημοσίευσε όλα τα προϊόντα του eshop σου σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter κ.α.) ανά συχνά χρονικά διαστήματα και αύξησε τη κίνηση στο κατάστημά σου.

4.Πολυπλοκότητα στο Checkout
Πολλές φορές στη διαδικασία του Checkout έχει παρατηρηθεί το μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης (exit rate) σε σχέση με τις υπόλοιπες σελίδες σε ένα eshop.

Αν η διαδικασία δεν είναι απλή και κατανοητή τότε είναι πολύ πιθανόν οι επισκέπτες να μην ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Υπάρχουν πλατφόρμες δημιουργίας eshop όπως η Magento οι οποίες προσφέρουν έτοιμες διαδικασίες checkout για μία πιο απλή και γρήγορη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελιών.

Για την επιτυχία του eshop σου, χρειάζεται να αφιερώσεις χρόνο! Δώσε βάση στις παραπάνω περιπτώσεις που μπορούν να «σαμποτάρουν» το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και αύξησε τις πωλήσεις σου!

Πηγή: digitalup.gr

Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης για τα online σουπερ μάρκετ

Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ και της ConvertGroup, αρχίζει να δημιουργείται κρίσιμη μάζα καταναλωτών

Υψηλός είναι ο ρυθμός ανάπτυξης των online σουπερ μάρκετ στη χώρα μας, χωρίς όμως οι πωλήσεις να ακολουθούν, για την ώρα τουλάχιστον.

Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα – προϊόν συνέργειας μεταξύ του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και της εταιρείας Convert Group- με στόχο την καταγραφή τόσο των μεγεθών και των καταναλωτικών τάσεων για το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα, όσο και γενικότερων στοιχείων σχετικά με την επίδραση του διαδικτύου, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων τεχνολογιών στις αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ.

Τα ενδιαφέροντα βασικά συμπεράσματα αυτής της έρευνας δείχνουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, παρά τα χαμηλά μερίδια των πωλήσεων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας διακριτής πελατειακής βάσης καταναλωτών, οι οποίοι τα επόμενα χρόνια αναμένεται να στρέφονται συστηματικά στο online κανάλι για τις αγορές τους.

 


Σχήμα 1: Εκτίμηση πωλήσεων online σουπερ μάρκετ στην Ελλάδα 2015-2019, σε εκατ. €
(Πηγή: Επεξεργασία στοιχείων eRetailAudit της ConvertGroup)


Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας eRetail Audit της ConvertGroup (σχήμα 1) η οποία καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τα στοιχεία πωλήσεων των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, οι συνολικές πωλήσεις για το 2017 των πέντε βασικών καθώς και των μικρότερων τοπικών ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, εκτιμώνται σε 19,5 εκατ. €, ενώ οι συνολικές ηλεκτρονικές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων εκτιμώνται σε 37 εκατ. €, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 0,25% των συνολικών αγορών προϊόντων παντοπωλείου των ελληνικών νοικοκυριών.

Ο ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 50% που καταγράφηκε το 2017 είναι ιδιαίτερα υψηλός και αντίστοιχος με αυτόν αγορών του εξωτερικού. Στο πλαίσιο της ανάλυσης, η πρόβλεψη είναι ότι το μερίδιο των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα θα ξεπεράσει το 1%το 2020, με πωλήσεις της τάξης των 180-200 εκατ. €.

 

 

Σχήμα 2: Βασικές καταναλωτικές τάσεις σε σχέση με τις online αγορές τροφίμων και τη χρήση νέων τεχνολογιών
(Πηγή: Ετήσια έρευνα καταναλωτών ΙΕΛΚΑ)


Παράλληλα, τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 ατόμων απ’ όλη τη χώρα, δείχνουν ότι έχει πλέον διαμορφωθεί μία μικρή, αλλά διακριτή πελατειακή βάση για τα onlineσουπερμάρκετ (σχήμα 2).


• 1 στους 5 καταναλωτέςέχει δοκιμάσει τις onlineαγορές για κάποιο προϊόν σουπερ μάρκεττο 2017 και το 5% των καταναλωτών δηλώνουν ότι προτιμούν να κάνουν τις εβδομαδιαίες τους αγορές από online σουπερμάρκετ.

Το ποσοστό αυτό, παρότι φαίνεται μικρό, καταγράφεται για πρώτη φορά και προσφέρει τη βάση για την αναπτυξιακή προοπτική των online αγορών.


• Η διείσδυση των online αγορών σχετίζεται γενικότερα με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, internet, social media, κινητού τηλεφώνου, με το 40% του κοινού να ενημερώνεται πλέον ηλεκτρονικά για τις προσφορές και εκπτώσεις των σουπερμάρκετ (σύμφωνα με τα στοιχεία του e-RetailAudit της ConvertGroup πάνω από το 20% των παραγγελιών σε ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ το 2017 πραγματοποιήθηκε μέσω κινητού τηλεφώνου).

• Σύμφωνα με την ανάλυση του δείγματος της έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, συνολικά ποσοστό 18% του κοινού παρουσιάζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (π.χ. υψηλή εξοικείωση με την τεχνολογία, ηλεκτρονικές αγορές σε άλλα είδη, αξιοποίηση κινητού τηλεφώνου) ώστε να καταγράφονται ως έτοιμοι δυνητικοί συστηματικοί καταναλωτές online αγορών τροφίμων.

Πρόκειται κυρίως για άτομα ηλικίας 25 - 40 ετών, νέους οικογενειάρχες με μικρά παιδιά, νεαρά ζευγάρια ή εργένηδες που ζουν στα μεγάλα αστικά κέντρα, καθώς και «κυνηγούς» προσφορών και εκπτώσεων.

Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στο ότι, προς το παρόν, τα ηλεκτρονικά σουπερ μάρκετ στην Ελλάδα εξυπηρετούν κυρίως τα μεγάλα αστικά κέντρα.

Τέλος, τα προϊόντα που επιλέγουν να αγοράσουν πλέον οι καταναλωτές από τα online σουπερμάρκετ αρχίζουν να παρουσιάζουν όλο και μικρότερες διαφορές σε σχέση με τις αγορές σε φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας eRetailAudit της ConvertGroup…

• 67% των πωλήσεων αφορούν σε τρόφιμα και ποτά(50% τα τρόφιμα και 17% τα ποτά),

• 33% αφορούν σε μη τρόφιμα, με κύριες κατηγορίες τα καθαριστικά σπιτιού (17%), τα προϊόντα βρεφικής φροντίδας (11%) και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής (5%)

Αξίζει να σημειωθεί ότι το μέσο «καλάθι»στα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ καταγράφεται ιδιαίτερα υψηλό, στα 88,5 €(συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), στοιχείο που δείχνει ότι αντιπροσωπεύει πιθανότατα τις εβδομαδιαίες αγορές του νοικοκυριού.

Σχήμα 3: Κατανομή πωλήσεων online σουπερμάρκετ 2017


(Πηγή: eRetailAudit της ConvertGroup)

Best Price Customer Review Awards 2017

Αναδεικνύοντας τις καλές πρακτικές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Το BestPrice.gr εγκαινιάζει τα Customer Review Awards επιβραβεύοντας τους συνεργάτες του που προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους καταναλωτές.

Οι αξιολογήσεις των μελών του BestPrice.gr ανέδειξαν 109 καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία, τα οποία ξεχώρισαν για τις καλές πρακτικές τους στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και έλαβαν το βραβείο για το 2017.

Με τα Customer Review Awards, το BestPrice.gr όχι μόνο δίνει έμφαση στην αξία της αξιολόγησης των καταναλωτών, αλλά παράλληλα αναδεικνύει την εξυπηρέτηση, την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια ως καθοριστικούς παράγοντες σωστής λειτουργίας του οικοσυστήματος.

Τα βραβεία θα επαναλαμβάνονται σε ετήσια βάση με σκοπό αφενός να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να μοιράζονται την αγοραστική εμπειρία τους και αφετέρου να δώσουν τη δυνατότητα στα ηλεκτρονικά καταστήματα να κερδίσουν έδαφος στην προτίμησή τους.

Με τη στήριξη του GR.EC.A. και του Eltrun η έκθεση eshops Expo 2018


Με την αιγίδα και την υποστήριξη του GR.EC.A. (Greek eCommerce Association) και του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου ) θα πραγματοποιηθεί η μοναδική έκθεση για τα Ηλεκτρονικά καταστήματα eShops Expo 2018 στις 26-28 Απριλίου στο κέντρο της Αθήνας στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Μετρό στο Σύνταγμα.

Αναγνωρίζοντας τη συνεισφορά της διοργάνωσης στη διάδοση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα οι δυο φορείς υποστηρίζουν τη διοργάνωση θέτοντας τη υπό την Αιγίδα τους.

Σκοπός της διοργάνωσης είναι να φέρει face to face τα ηλεκτρονικά καταστήματα με τον τελικό καταναλωτή ενισχύοντας έτσι την αξιοπιστία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και είναι μια ευκαιρία για ενημέρωση σε σχέση με τους εξελιγμένους τρόπους ηλεκτρονικών πληρωμών και παραλαβής.

Επιπλέον μπορεί να αποτελέσει έναν εναλλακτικό τρόπο αύξησης του τζίρου για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και επιπλέον αναγνωρισιμότητας για το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο το brand.

Google: όλοι τα θέλουν όλα…εδώ και τώρα!

Ζώντας μια ζωή express (ή στην τσίτα, αν προτιμάτε…), είμαστε αναγκασμένοι να παίρνουμε αποφάσεις αστραπιαία και να κάνουμε τα πάντα σαν να μην υπάρχει αύριο…

Είναι αναμφισβήτητα ξεχωριστό φαινόμενο των καιρών να ζούμε τη ζωή μας σαν να είμαστε μόνιμα «στην πρίζα» (με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τη σωματική και ψυχική μας υγεία), να παίρνουμε αποφάσεις μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου και κυρίως να τις υλοποιούμε όχι με ηρεμία, αλλά σχεδόν πάντα αλαφιασμένοι, σαν να μην υπάρχει αύριο και να εξαρτάται η ίδια η επιβίωσή μας από αυτό…

Αυτή η θεμελιακή αλλαγή στην καθημερινότητά μας, δεν θα μπορούσε παρά να επηρεάσει (αρνητικά, βεβαίως) τη συμπεριφορά μας ως πολίτες, άρα και ως καταναλωτές.

Αυτό σημαίνει πως οι κάθε λογής marketers είναι αναγκασμένοι να τρέχουν και να μη φτάνουν, δημιουργώντας διαρκώς σχέδια επί σχεδίων, δοκιμάζοντας νέες τακτικές και προσαρμόζοντας τις ως τώρα -ανεπαρκείς, πλέον, όπως προκύπτει εκ του αποτελέσματος- στρατηγικές τους στα νέα δεδομένα.

Αυτές τις αλλαγές σχολίασε σχετικά πρόσφατα (πριν από κάποιους μήνες, είναι αλήθεια, αλλά χωρίς αυτό να επηρεάζει την ουσία όσων λέει – το αντίθετο, μάλιστα, την επιβεβαιώνει!) η αντιπρόεδρος της Google σε θέματα marketing για την αμερικάνικη ήπειρο, Λάιζα Γκεβέλμπερ, στο πλαίσιο μιας σημαντικής σειράς άρθρων από εκπροσώπους της κορυφαίας εταιρίας, σχετικά με τις επικρατούσες στην αγορά τάσεις, τα οποία συχνά μας δίνουν άφθονη τροφή για σκέψη.

Η κ. Γκεβέλμπερ, λοιπόν, πιάνει το σφυγμό του σύγχρονου καταναλωτή και αποφαίνεται πως αυτά που χαρακτηρίζουν τη συμπεριφορά του είναι η ανυπομονησία, η ανάγκη για άμεση δράση και άμεση ικανοποίηση, ίσως και κάποια παρορμητικότητα.

Ο λόγος είναι πως όλοι έχουμε πλέον όλη την πληροφορία σ’ αυτόν τον κόσμο άμεσα, στα χέρια μας (κι αυτό μας έχει κακομάθει, συμπληρώνω εγώ…)

Έχοντας έναν υπερυπολογιστή μόνιμα στην τσέπη μας μπορούμε να βρούμε, να μάθουμε, να κάνουμε και να αγοράσουμε ό,τι έχουμε ανάγκη ή ό,τι βάλαμε στο μάτι, ικανοποιώντας την όποια παραξενιά μας.

Κατά την αντιπρόεδρο της Google, λοιπόν, αυτή η δυνατότητα να κάνουμε πράγματα «εδώ και τώρα» σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι διάφορες επιχειρήσεις υπακούουν ολοένα και ταχύτερα στα «κελεύσματά» μας, προσφέροντάς μας ταχύτατα και πανεύκολα νέες εμπειρίες, οδηγεί τις προσδοκίες μας στον… Θεό! Ιδού τι μας λέει:

«Με δεδομένο ότι τρεις στους τέσσερις χρήστες κινητών κάνουν από εκεί την έρευνά τους για να καλύψουν κάθε άμεση ανάγκη τους, ξεκινήσαμε την έρευνα από τα δεδομένα των αναζητήσεων,ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα τι σημαίνει αυτή η αλλαγή στις συνήθεις των καταναλωτών και τι αντίκτυπο έχει σ’ εμάς, τους marketers. Να, λοιπόν, τι βρήκαμε:

Οι χρήστες παίρνουν τις αποφάσεις τους άμεσα…

Το ενδιαφέρον για την αναζήτηση “Opennow” τριπλασιάστηκε στη διάρκεια των τριών τελευταίων χρόνων. Την ίδια περίοδο, μειώθηκαν οι αναζητήσεις για το “Storehours”.

Η άνοδος του“OpenNow”


Πηγή: Google Trends June 2015 vs. June 2017. U.S.

Η αύξηση των αναζητήσεων στο “Open now” θεωρούμε ότι αντιπροσωπεύει τόσο τις άμεσες αποφάσεις (πχ. Μου περισσεύει λίγος χρόνος και θέλω να φτιάξω τα νύχια μου) όσο και περιπτώσεις άμεσης ανάγκης (πχ. κόπηκα και χρειάζομαι γιατρό, άμεσα).

Αυξάνουν οι αναζητήσεις για “OpenNow”


Πηγή: Google Trends Jan 2004 – June 2017. U.S.

Οι χρήστες αναζητούν ότι τους ενδιαφέρει εκείνη ακριβώς τη στιγμή που έχουν κάποια ανάγκη και θέλουν να την ικανοποιήσουν. Μ’ άλλαλόγια, όταν παίρνουν μια απόφαση, αυτό είναι το μόνο που θέλουν να κάνουν εκείνη τη στιγμή και δεν ψάχνουν άσκοπα.

Οι χρήστες θέλουν προϊόντα και υπηρεσίες εδώ και τώρα


Κατά κάποιο τρόπο, όλοι έχουμε (καλο)μάθει να παίρνουμε άμεσα όποια πληροφορία χρειαζόμαστε. Όμως, φαίνεται πως θεωρούμε πλέον φυσιολογικό κάτι ανάλογο να συμβαίνει και σ’ ό,τι αφορά προϊόντα και υπηρεσίες…

Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Οι αναζητήσεις στα κινητά για“same-day shipping” αυξήθηκαν πάνω από 120% από το 2015,καθώς οι χρήστες δεν είναι πλέον διατεθειμένοι να περιμένουν έστω και λίγες ημέρες, για να φτάσει η παραγγελία τους.

Βλέπουμε, επίσης,πως οι αναζητήσεις για “same-day shipping” εμφανίζουν το υψηλότερο σημείο τους νωρίς το πρωί. Αντί να τρέχουν για κάποια παραλαβή, στο δρόμο για τη δουλειά, οι χρήστες προτιμούν -με τη βοήθεια του κινητού τους, πάντα- να βρουν μια άμεση λύση στο πρόβλημά τους.


Οι αναζητήσεις “Same-day”εμφανίζουν «κορυφές», νωρίς το πρωί


Πηγή: Google Trends

Πληθαίνουν τα σχέδια της τελευταίας στιγμής από τους χρήστες

Ίσως όλοι να έχουμε γίνει περισσότερο παρορμητικοί… Ίσως να καθυστερούμε να υλοποιήσουμε τα σχέδιά μας, γιατί γνωρίζουμε πως,ό,τι και να γίνει, θα τα καταφέρουμε…

Όποιο από τα δυο κι αν ισχύει, η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει… Η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στην πληροφορία, έχει δώσει στους χρήστες μια ανάσα. Όταν δεν είναι εφικτός ο εκ των προτέρων σχεδιασμός (ή, απλώς, δεν θέλει να τον κάνει ο χρήστης), τα πράγματα μπορούν να γίνουν και με άλλο τρόπο…

Ένα καλό παράδειγμα, είναι ο προγραμματισμός ταξιδιών. Τα δυο τελευταίαχρόνια, οι σχετικές ταξιδιωτικές αναζητήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων που περιέχουν τις λέξεις “tonight” και “today” έχουν αυξηθεί κατά ποσοστό άνω του 150%. Μάλιστα, οι χρήστες ψάχνουν το ίδιο συχνά για“flights today” ή “hotels tonight."

Αναζητήσεις για ξενοδοχεία και πτήσεις με ένδειξη"Tonight" ή "Today"



Πηγή: Google Data Jan 2014 - June 2017. U.S.

 

Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να μείνουν στο παιχνίδι
Είναι προφανές -υποστηρίζει η αντιπρόεδρος της Google- πως«κάθε καταναλωτής μπορεί να έχει την πλέον απρόβλεπτη συμπεριφορά, που ξεκινάει από τον σχολαστικό χρήστη και φτάνει ως τον παρορμητικό ή τον αναβλητικό, ο οποίος τα αφήνει όλα για την τελευταία στιγμή.

Ανεξάρτητα, πάντως, από τις προσωπικές τους συνήθειες, όλοι περιμένουν να πάρουν το ίδιο: ακριβώς ό,τι θέλουν, ακριβώς την ώραπου το θέλουν!

«Στην πραγματικότητα, μια στις δυο προσπάθειες μέσω κινητού (53% για την ακρίβεια) εγκαταλείπεται, αν ο χρήστης χρειαστεί να περιμένει περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει η εφαρμογή του… Μάλιστα, έχουμε παρατηρήσει πως για κάθε πρόσθετο δευτερόλεπτο καθυστέρησης, το conversion rate μειώνεται κατά 12%.

«Αυτό, προφανώς, σημαίνει πως οι marketers είναι πλέον και αυτοί αναγκασμένοι να προσφέρουν απίστευτες mobile εμπειρίες.

Οι κανόνες του παιχνιδιού επιβάλλουν ταχύτητα και απουσία κάθε εμποδίου – κάποιοι βασικοί παράγοντες, όπως ο χρόνος που απαιτείται για τη φόρτωση μιας εφαρμογής- μπορεί να σώσουν (ή να χάσουν) το παιχνίδι.

Είπαμε παραπάνω για την αντίδραση των χρηστών σε κάθε καθυστέρηση άνω των 3 δευτερολέπτων – μακάρι να είχαμε πετύχει τέτοιες επιδόσεις: η μέση εφαρμογή χρειάζεται 22 ολόκληρα δευτερόλεπτα για να φορτώσει… Και, θυμηθείτε, το conversion rate πέφτει κατά 12%σε κάθε πρόσθετο δευτερόλεπτο.

Για να δείτε τις επιδόσεις του δικού σας mobile site κάντε το τεστ του Test My Site (που θα βρείτε στο link https://testmysite.withgoogle.com/intl/en-gb, όπου θα βρείτε, επίσης, και κάποιες συμβουλές για να αυξήσετε την ταχύτητα φόρτωσής του…

Για να καταλήξει, η κ. Γκεβέλμπερ με την παρατήρηση / δέσμευση ότι «οικαταναλωτές έχουν σήμερα πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις από κάθε άλλη φορά στο παρελθόν – τα θέλουν όλα ‘εδώ και τώρα’.

Θα συνεχίσουμε, λοιπόν, να μοιραζόμαστε μαζί σας κι άλλες ιδέες για τη συμπεριφορά τους σ’ ό,τι αφορά στις αναζητήσεις τους, μαζί με παραδείγματα από επιχειρήσεις που κατάφεραν να τους κερδίσουν».

Η νέα βιτρίνα του καταστήματος σας είναι ο ιστότοπος σας

Το 2017 περισσότεροι καταναλωτές από ποτέ άλλοτε, περιηγήθηκαν στο διαδίκτυο για να καταναλώσουν.Έψαξαν για προϊόντα από τα smartphones τους και τα tablets τους, και ολοκληρώσαν την αγορά τους, κάνοντας check out συνήθως από το laptop και το desktop τους.

Οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου θα υπερβούν τα 4 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2020. Η λειτουργία ενός e-shop μπορεί να είναι εξίσου περίπλοκη με αυτή ενός κανονικού καταστήματος

Μερικά tips για τη βέλτιστη λειτουργία του e-shop σας.

Πολυδιάστατη εμπορική πολιτική

Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να αγοράζουν μέσω desktop - ο επιτραπέζιος υπολογιστής παίρνει το 62% των εσόδων όταν το mobiling έχει μια απήχηση 38%. Οι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν καταναλωτική έρευνα από smartphones και tablets και στη συνέχεια, να κάνουν την αγορά στην desktop.

Οι κινητές συσκευές ανακατευθύνουν το 56% της κυκλοφορίας στους αρχικούς ιστότοπους, κάτι το οποίο καθιστά ζωτική την σωστή παρουσίαση και λειτουργία του site στις κινητές συσκευές.

Ψηφιακή προστασία των πελατών

Το 2016, είχαμε αύξηση της ηλεκτρονικής απάτης κατά 33%.Για Κάθε 1 δολάριο απάτης είχαμε κόστος στον έμπορο 2,40 δολάρια. Τα ασφαλή καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτά που δεν αποθηκεύουν δεδομένα κατόχου κάρτας και διασφαλίζουν τις πληροφορίες των πελατών κατά την αγορά.

Χρησιμοποιούν μεθόδους ασφαλείας κρυπτογράφησης και ελέγχου ταυτότητας για την προστασία δεδομένων κατά τη διάρκεια μιας συναλλαγής.

Μετατόπιση των λειτουργιών στο cloud

Όπως πιστεύει το 70% των IT manager η λειτουργία των επιχειρήσεων στο cloud αυξάνει την ευελιξία. Οι δημοφιλέστερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι δομημένες στο cloud , το οποίο επιτρέπει καλύτερη λειτουργία και διαχείριση δεδομένων από τους retailers, καθώς έτσι οι καθημερινές λειτουργίες έχουν εκτεταμένες δυνατότητες ασφάλειας και αποθήκευσης δεδομένων.

Αυτό μειώνει το φόρτο εργασίας του τμήματος πληροφορικής της επιχείρησης και επιτρέπει την εύκολη κλιμάκωση μέσω ενός ασφαλούς διακομιστή.

Προτεραιότητα στη απρόσκοπτη λειτουργικότητα

Το μέσο κόστος μιας αστοχίας ή διακοπής στο data center μιας επιχείρησης, αυξήθηκε από από 505.000 δολάρια το 2010, σε περισσότερα από 740.000 δολάρια το 2016.

Χρησιμοποιώντας μια αξιόπιστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, τα δίκτυα της οποίας παρακολουθούνται συνεχώς για αποτροπή απειλών, συνεισφέρει αποτελεσματικά στην προστασία των επιχειρήσεων, βελτιώνοντας έτσι το λειτουργικό χρόνο λειτουργίας.

Εκτός από τα οφέλη στα έσοδα, η ομαλή λειτουργικότητα βοηθά τις επιχειρήσεις να διατηρούν την εμπιστοσύνη τους στην αγορά.

Τα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σημαντικά

Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δεδομένα τους αποτελεσματικά μπορούν να βελτιώσουν την επιχειρηματικότητα τους κατά 62%.

Επενδύοντας σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που παρέχουν μεγάλο αριθμό αναλύσεων, αναλύσεις που περιλαμβάνουν από την εποχή που οι αγοραστές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν,  φτάνοντας σε sites που δημιουργούν τις τάσεις των αγορών, σας βοηθά στη αποτελεσματικότερη εμπορική πολιτική.

Συγκέντρωση των λειτουργιών
Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και στο φυσικό εμπόριο παράλληλα με το ηλεκτρονικό εμπόριο στρέφονται σε λύσεις που γεφυρώνουν αυτά τα δύο περιβάλλοντα ώστε να επιτύχουν μείωση των λειτουργικών κοστών

Συμμόρφωση με τους κανονισμούς ασφαλείας ηλεκτρονικών πληρωμών

Εάν η επιχείρηση σας διαχειρίζεται μεταδίδει ή αποθηκεύει δεδομένα πιστωτικών καρτών πρέπει να συμμορφώνεστε με όλους τους κανονισμούς ασφαλείας που είναι σε ισχύ.

Πηγή: Devprojournal.com

Καταργείται κάθε γεωγραφικός αποκλεισμός στις διαδικτυακές αγορές

Απόφαση-σταθμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο δρόμο προς την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά

Οι υφιστάμενοι γεωγραφικοί περιορισμοί και οι αποκλεισμοί από ηλεκτρονικές αγορές άλλων χωρών από εκείνη του υποψήφιου αγοραστή καταργούνται πλέον, μετά τη σχετική απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με την οποία ολοκληρώνονται -με θετικό για τους καταναλωτές πρόσημο - πολύμηνες διαβουλεύσεις και συζητήσεις.

Με βάση αυτή την απόφαση, οι αγοραστές θα μπορούν πλέον να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές σ’ όλη την ΕΕ χωρίς να έρχονται αντιμέτωποι με το μπλοκάρισμα ή την αυτόματη μεταφορά τους σε άλλη ιστοσελίδα.

Θα μπορούν, για παράδειγμα, να αγοράσουν ηλεκτρικά είδη που δεν βρίσκουν στη χώρα τους, να ενοικιάσουν αυτοκίνητο ή να κλείσουν εισιτήρια για μια εκδήλωση, όπως στην πατρίδα τους, δεν θα έχουν επίσης προβλήματα και στην πληρωμή με κάρτες διαφορετικής χώρας, ενώ -σ’ ό,τι αφορά στις επιχειρήσεις- αναμένεται να εκλείψουν πολλά διασυνοριακά προβλήματα.

Αξίζει να σημειωθεί πως, στο πλαίσιο σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε ευρωπαϊκό επίπεδο, το 63% των ιστοσελίδων που αξιολογήθηκαν, δεν επέτρεπαν τις αγορές σε καταναλωτές από άλλη χώρα-μέλος της ΕΕ…

Ο νέος κανονισμός θα καταργήσει τον αδικαιολόγητο «γεωγραφικό αποκλεισμό» (geo-blocking) στις online αγορές δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν τον ιστότοποαπό τον οποίο επιθυμούν να αγοράσουν αγαθά ή υπηρεσίες χωρίς να έρχονται αντιμέτωποι με μπλοκάρισμα ή αυτόματη μεταφορά τους σε άλλη ιστοσελίδα λόγω της εθνικότητάς τους, του τόπου διαμονής τους ή ακόμη και της προσωρινής τους τοποθεσίας.

Οι έμποροι θα πρέπει να αντιμετωπίζουν τους διαδικτυακούς αγοραστές από άλλη χώρα της ΕΕ με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν και τους «τοπικούς» πελάτες τους, δηλαδή να τους παρέχουν πρόσβαση στις ίδιες τιμές και όρους πώλησης κάθε φορά που αυτοί:

• αγοράζουν αγαθά (π.χ. οικιακές συσκευές, ηλεκτρονικά είδη, ρούχα) που παραδίδονται σε ένα κράτος-μέλος στο οποίο ο έμπορος προσφέρει υπηρεσίες παράδοσης βάσει των γενικών όρων της επιχείρησής του ή συλλέγονται σε τόπο συμφωνημένο από τα δύο μέρη, σε μια χώρα της ΕΕ στην οποία ο έμπορος προσφέρει αυτήν την επιλογή

• λαμβάνουν υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά και δεν προστατεύονται βάσει πνευματικών δικαιωμάτων, όπως πχ.cloud services, υπηρεσίες αποθήκευσης δεδομένων, φιλοξενία δικτυακών τόπων και παροχή firewalls

• αγοράζουν υπηρεσία που παρέχεται στις εγκαταστάσεις του εμπόρου ή σε μια φυσική τοποθεσία όπου αυτός λειτουργεί, όπως π.χ. κρατήσεις ξενοδοχείων, αθλητικές εκδηλώσεις, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, φεστιβάλ μουσικής ή εισιτήρια σε πάρκα αναψυχής

Απαγορεύονται, τέλος, στο εξής οι πρακτικές διαφορετικής αντιμετώπισης των αγοραστών ανάλογα με τον τόπο έκδοσης της πιστωτικής ή χρεωστικής τους κάρτας.

Εξαιρέσεις για προστατευόμενο ψηφιακό περιεχόμενο

Το ψηφιακό περιεχόμενο που προστατεύεται βάσει δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, όπως τα ηλεκτρονικά βιβλία, η μουσική και τα διαδικτυακά παιχνίδια εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής του κανονισμού.

Ωστόσο, οι διαπραγματευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου εισήγαγαν «ρήτρα επανεξέτασης» της νομοθεσίας, η οποία προβλέπει ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αξιολογήσει εντός δύο ετών κατά πόσο πρέπει να διευρυνθεί η απαγόρευση του «γεωγραφικού αποκλεισμού» προκειμένου να καλύψει και τέτοιου είδους ψηφιακό υλικό.

Οι οπτικοακουστικές υπηρεσίες και οι υπηρεσίες μεταφορών εξαιρούνται επίσης από το πεδίο εφαρμογής του παρόντος κανονισμού.

Συντριπτική νίκη του «ναι»…

Ο κανονισμός εγκρίθηκε με 557 ψήφους υπέρ, 89 κατά και 33 αποχές, αποτέλεσμα που χαρακτηρίστηκε μεγάλη νίκη για την ενιαία ψηφιακή αγορά στην ΕΕ.

Η εισηγήτρια, Πολωνέζα ευρωβουλευτής Ρόζα Τουν, τόνισε χαρακτηριστικά πως «ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για τους γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποτελεί σημαντικό βήμα προς μια ακόμη πιο ανταγωνιστική και ολοκληρωμένη ψηφιακή ενιαία αγορά, τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους εμπόρους.

Αποτελεί επίσης εργαλείο για την καταπολέμηση της διάκρισης των καταναλωτών με βάση την εθνικότητα ή τον τόπο διαμονής τους, κάτι που δεν θα έπρεπε ποτέ να συμβαίνει στην ενωμένη Ευρώπη μας. Έχουμε αποδείξει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να επιφέρει θετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των Ευρωπαίων πολιτών».

Το παρόν και το μέλλον

Ο κανονισμός για τον «γεωγραφικό αποκλεισμό» είχε συμφωνηθεί ατύπως από τους διαπραγματευτές του Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου στις 20 Νοεμβρίου 2017 και μένει πλέον να εγκριθεί επισήμως και από το Συμβούλιο.

Θα τεθεί σε εφαρμογή εννέα μήνες μετά την ημερομηνία δημοσίευσής του στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.

Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος του προβλήματος, σύμφωνα με τα ευρήματα μιας έρευνας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το 63% των ιστοσελίδων που αξιολογήθηκαν δεν επέτρεπαν στους αγοραστές να αγοράζουν από άλλη χώρα-μέλος της ΕΕ.

Για τα υλικά αγαθά, η πρακτική του γεωγραφικού αποκλεισμού εφαρμόζεται σε μεγάλο ποσοστό π.χ. στις οικιακές ηλεκτρικές συσκευές (86%), και για τις υπηρεσίες στις online κρατήσεις, όπως π.χ. τα εισιτήρια αθλητικών εκδηλώσεων (40%).

Η ζήτηση για διασυνοριακές ηλεκτρονικές αγορές έχει ανοδικές τάσεις στην ΕΕ. Τα τελευταία δέκα χρόνια το ποσοστό των Ευρωπαίων που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές έχει σχεδόν διπλασιαστεί.

Αποτελώντας μέρος του νομοθετικού πακέτου για την ενιαία ψηφιακή αγορά, ο κανονισμός για τον τερματισμό των πρακτικών γεωγραφικού αποκλεισμού συμπεριλήφθηκε στο πακέτο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, μαζί με τονκανονισμό για τις υπηρεσίες διασυνοριακής παράδοσης δεμάτων, που θα ψηφιστεί στην ολομέλεια τον Μάρτιο του 2018, και τον κανονισμό για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών, ο οποίος εγκρίθηκε από την ολομέλεια τον Νοέμβριο του 2017.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εγκεκριμένο πλέον κείμενο της απόφασης, μπορείτε να αναζητήσετε στο σύνδεσμο http://www.europarl.europa.eu/plenary/el/texts-adopted.html

 

eShops Expo 2018  26-28 Απριλίου 2018 Σταθμός Μετρό Σύνταγμα/Αθήνα

 

Με χαρά ανακοινώνουμε την διοργάνωση της 5ης έκθεσης Ηλεκτρονικών Καταστημάτων eShops Expo 2018 που θα πραγματοποιηθεί από την Πέμπτη 26 έως και το Σάββατο 28 Απριλίου 2018 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Μετρό στο Σύνταγμα.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αγγίζει πλέον τα 4 δισ. ευρώ (ανέρχεται στο 2% του ΑΕΠ), με τους online καταναλωτές να εκτιμάται ότι έχουν ξεπεράσει τα 3 εκατ.!

Πρόκειται για αριθμό που αντιστοιχεί σχεδόν στο 40% του συνόλου των χρηστών internet στη χώρα καθώς, σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), οι χρήστες του Διαδικτύου εκτιμάται ότι ξεπερνούν τα 7 εκατ.

Την ίδια στιγμή ο αριθμός των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων έχει υπερβεί τα 6.500, με το 80% των online καταναλωτών να έχουν ήδη πραγματοποιήσει αγορές από τα συγκεκριμένα καταστήματα.

Σημαντική ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, πέραν της γενίκευσης των συναλλαγών μέσω των πιστωτικών-χρεωστικών καρτών, δίνει και η ραγδαία εξάπλωση της χρήσης των smartphones και των tablets.

Στην Ελλάδα, παρά την υιοθέτηση του νέου ψηφιακού (digital) τρόπου αγορών, οι καταναλωτές συνεχίζουν να χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο τις παραδοσιακές μεθόδους πληρωμών, αφού η αντικαταβολή παραμένει η δημοφιλέστερη μέθοδος.

Δηλαδή, ο χρήστης παραγγέλνει κάποιο προϊόν μέσω κινητού και το πληρώνει με μετρητά μόλις το παραλάβει. Πρόκειται για στοιχείο που μαρτυρά ότι εξακολουθεί να υπάρχει έλλειμμα εμπιστοσύνης στον τομέα της ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών, κάτι που σύμφωνα με το ELTRUN οφείλεται σε δύο λόγους:

- Στον φόβο των καταναλωτών για θέματα ασφάλειας και διαφύλαξης των προσωπικών δεδομένων τους (διαδικτυακή απάτη).

- Στην ανησυχία για το προϊόν που τελικά θα παραλάβουν (ποιότητα, δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής κ.ά.).

Λαμβάνοντας υπ’ όψη τα παραπάνω ο σκοπός της διοργάνωσης είναι η απ’ ευθείας γνωριμία καταναλωτικού κοινού και ηλεκτρονικών καταστημάτων που θα αποφέρει εμπιστοσύνη για της παρεχόμενες

υπηρεσίες / προϊόντα και αύξηση των πωλήσεων μιας και η διοργάνωση είναι ιδανική για την διανομή εκπτωτικών κουπονιών-προσφορών.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://www.eshopsexpo.gr/ ή επικοινωνήστε με το 210.924.5577 ή Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

10 τρόποι να εμπλέξετε τους χρήστες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Λοιπόν τα καταφέρατε! Ένας ακόμη επισκέπτης έκανε κλικ στο κουμπί "παραγγελία", προκειμένου να αγοράσει το προϊόν που προσφέρετε. Και αν όλα πάνε όπως τα έχετε προγραμματίσει, θα αυξήσετε την επιρροή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και θα μεγαλώσει το πελατολόγιο σας.

Ωστόσο πρέπει να εστιάσετε στην ηλεκτρονική δέσμευση με τους επισκέπτες του καταστήματος και φυσικά στη στρατηγική ανάπτυξης του, μέσω της χρήσης των κοινωνικών μέσων.

Η λάθος χρήση τους όμως θα θέσει το e-shop σας σε κίνδυνο. Η σωστή χρήση τους θα φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Η αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες στον ιστότοπο σας δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, χάρη σε όλα τα τελευταία εργαλεία και τεχνολογίας. Ως ιδιοκτήτης της επιχείρησης (ή Διευθυντής Μάρκετινγκ) πρέπει να επενδύσετε χρόνο στην οικοδόμηση σχέσης μαζί τους.

Αν ψάχνετε τρόπους για να κάνετε τους πελάτες σας πιο αφοσιωμένους, είστε στο σωστό μέρος, συνεχίστε να διαβάζετε! Σας παρουσιάζουμε 10 τρόπους για να προσελκύσετε τους επισκέπτες σας.

1) Αναπτύξτε συναισθηματικές συνδέσεις
Η ανάλυση της αγοράς δεν είναι πάντα αρκετή! Για να μάθετε τι χρειάζονται οι πελάτες σας, πρέπει να συνδεθείτε μαζί τους όχι μόνο σας στενά πελατειακά αλλά και να αλληλεπιδράσετε μαζί τους και σε ανθρώπινο πεδίο ταυτόχρονα.

Ξεκινήστε παρουσιάζοντας τον εαυτό σας! Είτε με ένα email ή ένα tweet, καλωσορίστε τα νέα μέλη της online κοινότητας σας. Επιπλέον, επιλέξτε κάποιον από την ομάδα σας - ακόμα και εσείς μπορείτε - και να τον χρίσετε το πρόσωπο της εταιρείας στη κοινότητα.

2) Δημιουργήστε μια κοινότητα
Υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, LinkedIn Groups, WhatsApp, Viber) που σας δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσετε εξαιρετικές κοινότητες.

Ποιο θα πρέπει να είναι το πρώτο βήμα στη δημιουργία μιας τέτοιας κοινότητας στο διαδίκτυο; Χρησιμοποιήστε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ώστε να καλέσετε όλους τους επισκέπτες και τους πελάτες σας να συμμετάσχουν σε αυτή.

Μπορείτε εύκολα να αρχίσετε να συλλέγετε περισσότερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω ενός Sign up widget. Δώστε κίνητρο στους επισκέπτες σας ώστε να γίνουν μέλη στην ηλεκτρονική σας κοινότητα και ανταμείψτε τους .Όσο πιο μεγάλη η αξία των ανταμοιβών σας, τόσο μεγαλύτερη η χαρά τους

3) Δημιουργία διαγωνισμών
Ποιος δεν απολαμβάνει να κερδίζει δώρα από διαγωνισμούς? Επωφεληθείτε από αυτό και διοργανώστε ένα διαγωνισμούς για τους επισκέπτες σας. Όχι μόνο εσείς θα τραβήξετε την προσοχή τους, αλλά θα τους εμπλέξετε, μέσω της ανταμοιβής τους για τη συμμετοχή τους.

Μπορείτε εύκολα να εγκαταστήσετε έναν Διαγωνισμό μέσω Viral-Loops. Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το widget Spin the wheel & Win.

Ένα έξυπνο γραφικό όπως αυτό, θα σας βοηθήσει στη διαδικασία.

4) Κρατήστε το απλό & φρέσκο

Πώς θα το διατηρείσετε επίκαιρο και απλό; Δείχνοντας μαρτυρίες πελατών ή τις τελευταίες και μεγαλύτερες προσφορές σας.Τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν.

5) Προσφορά αποκλειστικού περιεχομένου

Δημιουργήστε περιεχόμενο που δεν είναι διαθέσιμο σε όλους - ένα κομμάτι περιεχομένου τόσο ιδιαίτερο και μοναδικό που μόνο μέλη της κοινότητάς σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό. Αυτό το περιεχόμενο θα μπορούσε να είναι π.χ. ένα ηλεκτρονικό βιβλίο.

Για να τους κάνετε να νιώσουν ξεχωριστοί μπορείτε να τους ζητήσετε να περάσουν μια διαδικασία εγγραφής για να έχουν πρόσβαση στο αποκλειστικό περιεχόμενο. Αυτό θα τους κάνει να αισθάνονται μέρος μιας κλειστής κοινότητας.

Αν έχετε ήδη το περιεχόμενο, ήρθε η ώρα να το κοινοποιήσετε στους χρήστες σας. Δείτε μερικές ιδέες widgets που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για ηλεκτρονικά καταστήματα

6) Προσφέρετε τρόπους αλληλεπίδρασης
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες είναι το blogging. Έτσι, φροντίστε να προσθέσετε ένα blog στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να το ανανεώνετε. Εάν δημιουργήστε ένα ποιοτικό blog, οι πελάτες σας όχι μόνο θα επιστρέψουν στον ιστότοπό σας για να διαβάσουν το περιεχόμενό σας, αλλά θα αντιδράσουν σε αυτό. Αυτό θα δημιουργήσει μια ροή επικοινωνίας .

7) Χρησιμοποιήστε pop ups (αλλά όχι πάρα πολλά)

Tα pop ups μας επιτρέπουν να είμαστε σε επαφή με τους ανθρώπους στο διαδίκτυο. Ένας από τους κύριους σκοπούς των pop ups είναι να ζητήσετε από τον επισκέπτη να γίνει συνδρομητής σας. Ωστόσο ας είστε μετρημένοι γιατί αλλιώς θα τους κάνετε να τα μισήσουν.

8) Δημιουργήστε αποκλειστικές προσφορές

Προσφέρετε ειδικές εκπτώσεις για τα εγγεγραμμένα μέλη. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα φόρουμ μόνο για μέλη , όπου αυτά μπορούν να συζητήσουν ορισμένα θέματα και να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

9) Αποδείξτε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι ένας ασφαλής χώρος

Ένας από τους συνηθέστερους λόγους για τους οποίους οι πελάτες δεν ολοκληρώνουν ποτέ τη διαδικασία πληρωμής είναι επειδή κάποια στιγμή σε όλη τη ροή αισθάνθηκαν «ανασφαλείς». Πρέπει να εμφανίζετε ειδοποίηση στους πελάτες σας ότι το e-shop σας χρησιμοποιεί ασφαλή διαδικασία πληρωμής.

Εμφανίστε ένα σύμβολο πιστοποιητικού SSL και ένα εικονίδιο ασφαλείας.

10) Μην ξεχάσετε να πάρετε τα σχόλια

Η ανατροφοδότηση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν άμεσα τις ανάγκες των χρηστών. Όταν οι ανάγκες των πελατών είναι γνωστές, οι εταιρείες μπορούν να κατευθύνουν τις προσφορές τους για την κάλυψη αυτών των αναγκών.

Ένας καλός τρόπος για να εντοπίσετε τις ανάγκες τους είναι να έχετε ανατροφοδότηση. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ενεργοποιήσετε ένα από τα ειδικά widgets-feedback

Πρέπει να έχετε υπόψη ότι η τεχνολογία σήμερα προσφέρει καταπληκτικούς τρόπους αλληλεπίδρασης και συνεργασίας με τους πελάτες. Όλοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν χρησιμοποιούν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία και πόρους. Βεβαιωθείτε ότι είστε μέσα στις τεχνολογικές εξελίξεις.

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα εργαλεία αυτά με σύνεση και ποτέ μην ξεχάσετε να είστε δημιουργικοί.
Τα εργαλεία είναι απλά εργαλεία. Οι τρόποι με τους οποίους ο καθένας από εμάς τα χρησιμοποιεί κάνει τη διαφορά και έτσι μέσω αυτών η φαντασία και η δημιουργικότητα αναδεικνύονται.

Πηγή:appocalypsis.com

Η Alibaba προχωρά σε επενδύσεις στη Γαλλία στο τομέα του logistics

H εταιρεία κολοσσός του κινεζικού ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba θα ανοίξει σύντομα ένα κέντρο εφοδιαστικής στη Γαλλία και θα προχωρήσει στη αύξηση της διαθεσιμότητας γαλλικών προϊόντων στις online πλατφόρμες της. Η εταιρεία αυτή τη στιγμή ψάχνει για τοποθεσία, όπως και για συνεργάτες.

Αυτό δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Jack Ma, στο περιθώριο συνάντησης μεταξύ του Γάλλου προέδρου Macron και του κινέζου προέδρου Xi Jinping στο Πεκίνο αυτή την Τρίτη.

Ο Jack Ma συναντήθηκε με το πρόεδρο Macron, και στη συνάντηση έλαβε μέρος και ο Richard Liu, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της JD.com, δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας στο κινεζικό ηλεκτρονικό εμποριο.

Ο Liu ανακοίνωσε επίσης ότι θα προχωρήσει σε επενδύσεις στη Γαλλία, ενώ υποσχέθηκε τη διάθεση γαλλικών προϊόντων αξίας 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στις πλατφόρμες του.
"Θα πάω πολύ σύντομα στη Γαλλία για να υπογράψω ένα μνημόνιο συνεννόησης για συνεργασία της Alibaba, στο τομέα του logistics, των ψηφιακών πληρωμών και του ηλεκτρονικού εμπορίου", ανέφερε ο Ma, σύμφωνα με το γαλλικό περιοδικό Le Revenu.

1.700 γαλλικά brands διαθέσιμα στο Alibaba το 2017

Ο Κινέζος επιχειρηματίας αποκάλυψε επίσης ότι πέρυσι, περισσότερα από 1.700 γαλλικά εμπορικά σήματα διάθεσαν τα προϊόντα τους στην Alibaba, με τη μέση αύξηση να είναι της τάξεως του 53%

Πηγή: ecommercenews.eu

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search