Θετικά επηρεάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο η πανδημία του κορωνοϊού και η εντεινόμενη προσπάθεια των καταναλωτών να ελαχιστοποιήσουν την επαφή με άλλους ανθρώπους. Ασχέτως αν μια χώρα παίρνει αυστηρά ή λιγότερο αυστηρά μέτρα social distancing (κοινωνικής απόστασης), οι ίδιοι οι καταναλωτές αναζητούν πιο συστηματικά από ποτέ τις εναλλακτικές online προμήθειας των ειδών πρώτης ανάγκης, αλλά και των παραδοσιακών τους αγορών, για παράδειγμα σε ένδυση και υπόδηση.
“H παγκόσμια αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών είχε εκτιμηθεί στα €280 δισ. για το 2020, σύμφωνα με την Nielsen. Πιστεύουμε αυτό το νούμερο θα ξεπεραστεί κατά πολύ λόγω του COVID-19, καθώς σε διάφορες χώρες παρατηρούμε εντυπωσιακή άνοδο στις online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19, όπως συγκεκριμένοι κωδικοί σε αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες”, αναφέρει η εταιρεία Convert Group, που δραστηριοποιείται στο Data & Analytics στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19 έχουν κυριολεκτικά εκτοξευθεί με εβδομαδιαία άνοδο πάνω από 2.000% σε κωδικούς όπως αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες, ενώ σε κωδικούς όπως ζυμαρικά, ρύζι, βασικά τρόφιμα ντουλαπιού και καθαριστικά σπιτιού η αύξηση των online πωλήσεων είναι πάνω από 100%, ενώ σε κωδικούς, όπως συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, η εβδομαδιαία αύξηση είναι άνω του 50%.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]