eCommerce

Ομιλία Dennis van Allemeersch International Digital Leader

Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Development Promotion Payments Delivery

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Dennis van Allemeersch de Persgroep

{youtube}v=T8Bkr1wnW3I{/youtube}

Ομιλία Jappreet Sethi CEO, YoStartups

Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Development Promotion Payments Delivery

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Jappreet Sethi CEO, YoStartups

{youtube}v=6Y-vkAmR_3g&t=37s{/youtube}

Ομιλία κυρίου Andrei Radu, CEO & Founder GPeC

Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Development Promotion Payments Delivery

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

Η εισήγηση του κυρίου Andrei Radu, CEO & Founder GPeC and Co-Founder TRUSTED.ro είχε θέμα:

Romanian e-commerce Market Overview

{youtube}v=2tsr-uydy08{/youtube}

Ομιλία κυρίας Janet Naidenova, Bulgarian eCommerce Association

Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Development Promotion Payments Delivery

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

Η εισήγηση της κυρίας Janet Naidenova, Chairperson, Bulgarian eCommerce Association είχε θέμα:

E-commerce - new opportunities for growth

{youtube}v=zqXym_3q_cs{/youtube}

 

Το ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο γιορτάζει για 6η συνεχή χρονιά!

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει για έκτη συνεχή χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Δευτέρα 4 Μαρτίου έως την Δευτέρα 11 Μαρτίου.

Κατά το διάστημα αυτό, πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων θα παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να “βιώσει” την online αγοραστική εμπειρία.

Η φετινή διοργάνωση διευρύνει τις δράσεις πέρα από τις συνηθισμένες προσφορές των εμπόρων & συγκεκριμένα, οι ενέργειες και οι δράσεις της εβδομάδας θα βασιστούν σε:

• Αποκλειστικές προσφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων
• Εκπαιδεύσεις σχετικά με τους τομείς i) Ασφάλεια συναλλαγών και Online πληρωμές , ii)Προσωπικά δεδομένα και GDPR iii)Δικαιώματα καταναλωτή
• Ενημέρωση σχετικά με τα προνόμια του Σήματος Αξιοπιστίας του GR.EC.A (Trustmark)
Οι παραπάνω ενέργειες και δράσεις θα υλοποιηθούν με Εκπαιδευτικές εκδηλώσεις, συνεντεύξεις στελεχών του κλάδου & σχετική αρθρογραφία.

Για δηλώσεις συμμετοχής στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω e-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο τηλέφωνο 210 7279167.

Ομιλία κυρίας Szilvia Szekely, Senior Case Handler, Digital Single Market

Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Development, Promotion, Payments και Delivery

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

Η εισήγηση της κυρίας Szilvia Szekely Senior Case Handler, Digital Single Market Task Force, DG Competition Belgium είχε θέμα: E-Commerce Competition

{youtube}v=xAcjEklP_xc&t=8s{/youtube}

Ομιλία κυρίου Mauricio Salvador, President Brazilian eCommerce Association

Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Development, Promotion, Payments και Delivery

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

Η εισήγηση του κυρίου Mauricio Salvador President, Brazilian eCommerce Association είχε θέμα:

E-commerce Cross Border to Brazil: how to sell to 100 million shoppers

{youtube}v=DGRKRfpdc4A{/youtube}

BestPrice Customer Review Awards 2018

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, τo BestPrice λαμβάνει υπόψη τις αξιολογήσεις των καταναλωτών και αναδεικνύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα με τις καλύτερες πρακτικές και εξυπηρέτηση.

To BestPrice, στα πλαίσια της προσπάθειάς του να συμβάλλει στη βελτίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της αγοραστικής εμπειρίας που αποκομίζει ο καταναλωτής, προάγει τα ηλεκτρονικά καταστήματα που αξιολογούνται θετικά από τους πελάτες τους ως προς τον επαγγελματισμό τους και την εξυπηρέτηση που προσφέρουν.

Έτσι, με βάση τις αξιολογήσεις των χρηστών, το BestPrice.gr επιβραβεύει 173 καταστήματα που ξεχώρισαν για την εξυπηρέτησή τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr επισκέπτονται σε μηνιαία βάση πάνω από 2,7 εκατομμύρια χρήστες, ενώ συνεργάζεται με περισσότερα από 1.851 καταστήματα.

Τα βραβεία λαμβάνουν χώρα σε ετήσια βάση με στόχο να αποτελέσουν κίνητρο για την περαιτέρω βελτίωση της πελατοκεντρικής προσέγγισης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν

‘Οι Προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα το 2019’

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια μελέτη ‘προοπτικών ηλεκτρονικού εμπορίου’ που διεξάγει κάθε χρόνο το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του ΟΠΑ. Οι κύριες τάσεις/ευρήματα/προβλέψεις για την Ελληνική αγορά το 2019 είναι:

Το 2019 αναμένεται περίπου 4 εκατομμύρια Έλληνες να αγοράσουν online προϊόντα/υπηρεσίες αξίας πάνω από € 5 δις με άνοδο στην κατηγορία ‘παραγγελία έτοιμου φαγητού’.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο B-C αναμένεται να ξεπεράσει το όριο των €5 δις, με αναπτυξιακή προοπτική και τα επόμενα χρόνια αφού μόνο το 40% του πληθυσμού θα πραγματοποιήσει ηλεκτρονικές αγορές, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά σε ώριμες online Ευρωπαϊκές αγορές ξεπερνούν το 70-75%.

Οι κορυφαίες κατηγορίες online αγορών με βάση αν πραγματοποίησαν μια τουλάχιστον αγορά μέσω Internet την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018 είναι:Διαμονή σε καταλύματα (με το 50% των απαντήσεων), ταξειδιωτικές υπηρεσίες (46%), έτοιμο φαγητό (43%), ένδυση/υπόδηση (42%), εξοπλισμός Η/Υ (41%), ηλεκτρονικές συσκευές (40%), εισιτήρια για εκδηλώσεις (39%), βιβλία (37%), οικιακά είδη (36%), είδη φαρμακείου (30%), προσωπική φροντίδα (30%) και ασφάλειες (26%). Δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στην κατάταξη αυτή το 2019.

Η κατηγορία με την μεγαλύτερη αύξηση το 2018 ήταν ‘παραγγελία έτοιμου φαγητού’ που έφθασε τα €500 εκ. σε αξία online αγορών.

Αυτό οφείλεται στην σοβαρή πλέον συνήθεια για online παραγγελία έτοιμου φαγητού (το 50% των online αγοραστών παραγγέλνουν φαγητό/καφέ όταν είναι στο σπίτι και το 30% όταν βρίσκονται στην δουλειά), στις νέες διατροφικές συνήθειες των millennials, στις σημαντικές επενδύσεις σε ψηφιακές υπηρεσίες που έκαναν οι μεγάλες εταιρίες του κλάδου ‘food-to-go’ αλλά και στα αποτελεσματικά κανάλια διαμομής και εξυπηρέτησης από μικρότερες εταιρίες.

Πάνω από 7000 Ελληνικές επιχειρήσεις με ψηφιακό κανάλι πώλησης αλλά με περιορισμένη πιστοποίηση.

Πάνω από 7.000 Ελληνικές εταιρίες θα λειτουργούν πλέον οργανωμένο ψηφιακό κανάλι πώλησης εκ των οποίων τα 2/3 είναι μεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσεις (με απασχόληση πάνω από 10 άτομα) και το 1/3 είναι μικρές δυναμικές εταιρίες με κύριο κανάλι πώλησης το ψηφιακό.

Η περαιτέρω ανάπτυξη των Ελληνικών ψηφιακών επιχειρήσεων επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι το 85% των online αγοραστών κάνει πλέον πάνω από το 80% των online αγορών του από Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, σημαντική εξέλιξη αφού το 2016 μόνο το 60% των καταναλωτών είχε την αντίστοιχη συμπεριφορά.

Παρ όλα αυτά το το σήμα πιστοποίησης ηλεκτρονικού εμπορίου (TrustMark) που παρέχει ο GRECA (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπιριου) το έχουν πάρει μόνο 160 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Αυτό εξηγεί και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι online αγοραστές που αφορούν κυρίως την παράδοση των προϊόντων όπως τις υψηλές χρεώσεις παράδοσης (70%), στο ωράριο παραλαβής των προϊόντων (31%) και στην παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων (15%).

Η δεύτερη κατηγορία προβλημάτων αφορά την υποστήριξη όπως δυσκολία πληροφόρησης μετά την αγορά (19%) και δυσκολία στην τηλεφωνική επικοινωνία (13%). Ενώ τα πρόβληματα με τις ψηφιακές συναλλαγές είναι περιορισμένα, όπως δυσκολία στην πλοήγηση (14%) και δυσκολία στον τρόπο πληρωμής (6%).

Ο καταλυτικός ρόλος των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην οργανωμένη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν Β-Β.

Πάνω από 5000 Ελληνικές επιχειρήσεις κάνουν πλέον τις προμήθειες/αγορές τους ηλεκτρονικά ενώ τουλάχιστον 25000 Ελληνικές επιχειρήσεις ήδη διακινούν ετησίως πάνω από 25 εκατομμύρια Β-Β τιμολόγια ηλεκτρονικά κυρίως μέσω service providers που προσφέρουν τις σχετικές υπηρεσίες ασφαλούς διακίνησης των σημαντικών αυτών παραστατικών μεταξύ εμπορικών εταίρων.

Μάλιστα 1000 εξ αυτών των εταιριών, λόγω του μεγάλου μεγέθους τους, παίζουν ένα ρόλο ‘κόμβου’ εμπλέκοντας προμηθευτές και πελάτες τους στα αρχικά στάδια του οργανωμένου Β-Β ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Με βάση πρόσφατη απόφαση της ΑΑΔΕ η ηλεκτρονική τιμολόγηση θα γίνει υποχρεωτική από της 1-1-2020 για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες. Στόχος της πολιτείας είναι η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής μέσω εικονικών/πλαστών τιμολογίων καθώς και οι στοχευμένοι φορολογικοί έλεγχοι.

Η σημαντική αυτή δράση τοποθετεί πλέον την ηλεκτρονική τιμολόγηση ως την κορυφαία πρακτική ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα για το 2019 αλλά και για αρκετά ακόμη χρόνια.

Πέρα από τους κυβερνητικούς στόχους, η καθολική υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης μπορεί να εξοικονομήσει κόστη πάνω από €1 δις ετησίως για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και να τις βοηθήσει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας τους.

Όταν οι εταιρίες χρησιμοποιούν τους σχετικούς service providers έχουν την δυνατότητα να αξιοποιήσουν προχωρημένες υπηρεσίες, πέρα από την απλή ανταλλαγή του ηλεκτρονικού τιμολογίου, που αναβαθμίζουν τις συνεργασίες στην εφοδιαστική αλυσίδα μεταξύ προμηθευτών και αγοραστών, όπως διαχείριση δελτίου αποστολής/επιστροφής, συμφωνία καρτέλας για πληρωμή, πρόταση για παραγγελία σε ταχυκίνητα προϊόντα, αυτοματοποίηση τριγωνικής πώλησης κλπ.

Άρα οι Ελληνικές εταιρίες που θα ακολουθήσουν αυτή την πρακτική θα έχουν την ευκαιρία για ουσιαστικό ηλεκτρονικό επιχειρείν B-B στις προμήθειες και στις πωλήσεις, με εξαιρετικά επιχειρηματικά οφέλη, όπως ήδη καταγράφεται σες μεγάλες διεθνείς εταιρίες.

Σοβαρή πολυκαναλική (multichannel) συμπεριφορά με αύξηση των επενδύσεων στο ψηφιακό μάρκετιγκ και σε πανκαναλικο (omnichanel) αγοραστικό περιβάλλον.

Οι Έλληνες online αγοραστές θα συνεχίσουν την πολυκαναλική τους συμπεριφορά και μάλιστα με αυξητικές τάσεις. Τα 2/3 των συνολικών φυσικών τους αγορών το 2018 το πραγματοποίησαν αφού έψαξαν ή ενημερώθηκαν online (από 1/2 το 2017).

Αυτό προσδιορίζει την σημασία του ψηφιακού μάρκετιγκ ασχέτως ψηφιακού ή φυσικού καναλιού πώλησης και της αναμενόμενης αύξησης στις επενδύσεις στα ψηφιακά κανάλια προώθησης για τα επόμενα χρόνια.

Για παράδειγμα για να αγοράσουν ένα προϊόν οι καταναλωτές επηρεάζονται από newsletter που λαμβάνουν (52%), διαφημίσεις σε sites που επισκέπτονται (33%), ενημερώσεις που λαμβάνουν στο κινητό (31%), διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησής (19%), διαφημίσεις στο Facebook (16%) και διαφημίσεις στο YouTube (13%).

Επίσης το 1/4 των συνολικών διαδιακτυακών αγορών από τους online αγοραστές έγινε αφού πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα.

Αυτό δικαιολογεί γιατί μεγάλες αλυσίδες φυσικών καταστημάτων άρχισαν να επενδύουν πλέον στο omnichannel εμπόριο με την ψηφιακή αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών εντός των φυσικών καταστημάτων για να ξεπεράσουν το ‘show-rooming’ πρόβλημα.

Γιά παράδειγμα το 42% αναζητούν πληροφορία στο διαδίκτυο για προϊόντα ενώ βρίσκονται εντός καταστήματος και το 38% αφού επισκέπτονται κάποιο φυσικό κατάστημα και στη συναίχεια το αγοράζουν online.

Περαιτέρω εδραίωση της ηλεκτρονικής τραπεζικής και των ψηφιακών πληρωμών.

Λόγω των capital controls, του νόμου 4446/2016 και της αξιοποίησης γενικά των ψηφιακών υπηρεσιών από τους Έλληνες, η χρήση καρτών πληρωμής στην Ελλάδα υπερτριπλασιάστηκε σε αξία την περίοδο 2014-17 με το λιανεμπόριο να καλύπτει περισσότερο από το 85% της αξίας και του αριθμού των συναλλαγών.

Σωρευτικά την ίδια περίοδο ο αριθμός ενεργών χρηστών e-banking αυξήθηκε 2,5 φορές και των ενεργών χρηστών mobile banking κατά 10 φορές. Παρ όλα αυτά, το μέσο επίπεδο χρήσης καρτών στην Ελλάδα παραμένει χαμηλότερο του μέσου όρου της Ε.Ε.

Όμως πάρα την σχετική κόπωση του ρυθμού το 2018, με βάση τα πρόσφατα μέτρα για μείωση του ορίου συναλλαγών με χρήση μετρητών και της εισόδου νέων ψηφιακών υπηρεσιών και δυναμικών νέο-εισερχομένων (Fintech), προβλέπεται να συναιχισθεί η αυξητική τάση στις ηλεκτρονικές πληρωμές και στην ηλεκτρονική τραπεζική γενικότερα.

Για το 2019 αναμένεται ότι πάνω από το 40% του ενεργού πληθυσμού να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για τραπεζικές συναλλαγές.

Αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι η ηλεκτρονική τραπεζική είναι ένας από τους κυρίους λόγους που οι online αγοραστές χρησιμοποιούν το Internet και μάλιστα με ιδιαίτερη αυξητική τάση (66% το 2018 σε σχέση με 51% το 2017).

Ενώ στις online πληρωμές συναιχίζεται η τάση από το 2017 όπου σταθεροποιείται ως κορυφαίος τρόπος πληρωμής η χρεωστική κάρτα (64% των ερωτηθέντων το αναφέρει ως συνήθης τρόπος πληρωμής). Στην δεύτερη θέση πλέον είναι η αντικαταβολή (54% από 57% το 2017) και έπονται η πιστωτική κάρτα (37%) και το PayPal (33%).

Σημαντική η διείσδυση των κινητών συσκευών αλλά οι Η/Υ παραμένουν το κύριο μέσο online αγορών.

Το 2018 καταγράφηκε μεγάλη αύξηση της πρόσβασης των online αγοραστών στο Internet ‘εν κινήσει’, στο 60% από το 39% το 2017.

Αυτή η τάση θα συνεχισθεί αφού συμβαδίζει και με το εύρημα ότι η πρόσβαση των online αγοραστών στο Internet γίνεται προτίστως μέσω κινητού τηλεφώνου (93%), ενώ έπονται ο φορητός Η/Υ (73%), ο σταθερός Η/Υ (57%) και το tablet (33%).

Παράλληλα πάνω από το 50% των μεσαίων/μεγάλων επιχειρήσεων παρέχουν στους υπαλλήλους τους φορητές συσκευές με πρόσβαση στο διαδίκτυο (αύξηση 20% σε σχέση με το 2017).

Η αξιοιποίηση των Mobile συσκευών για τους online αγοραστές γίνεται κυρίως για αναζήτηση προσφορών (93%), για εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης (84%), για αναζήτησή τιμών ενώ βρίσκονται σε φυσικό κατάστημα (65%), και για κατέβασμα εφαρογών (64%).

Όμως η κύρια συσκευή για πραγματοποίηση των διαδικτυακών αγορών παραμένουν οι Η/Υ (80%), ενώ μόλις 15% αναφέρουν το κινητό και 5% το tablet. Αυτό σχετίζεται μερικώς με την χρηστικότητα των διεπαφων των ηλεκτρονικών καταστημάτων στις κινητές συσκευές.

Την επιστημονική επιμέλεια της ετήσιας μελέτης προοπτικών της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου είχαν ο Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης διευθυντής του Εργαστηρίου ELTRUN/ΟΠΑ και Δρ Κατερίνα Φραιδάκη διευθύντρια ερευνών του ELTRUN/ΟΠΑ και Πρόεδρος του ΔΣ GRECA.

Τα στοιχεία βασίζονται σε σχετικές μελέτες των ELTRUN/ΟΠΑ, ΕΛΣΤΑΤ, ΙΟΒΕ καθώς και σε συνεντεύξεις με ειδικούς της αγοράς.

Πώς κινήθηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο την Black Friday; 'Eρευνα της Generation Y

Μετά από ανάλυση των δεδομένων των online πωλήσεων του Black Friday καθώς και της συμπεριφοράς των χρηστών την ίδια μέρα, το τμήμα Market Research της Generation Y - International eBusiness Experts κατέληξε σε εντυπωσιακά συμπεράσματα που σχετίζονται με τις επιπτώσεις των προσφορών του Black Friday στην ελληνική αγορά.

Συγκεκριμένα, τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα σημείωσαν αύξηση 70% στα visits, μείωση 22% του ποσοστού εγκατάλειψης και αύξηση 95% στα page views, ποσοστά που υποδηλώνουν ότι οι χρήστες όχι μόνο επισκέπτονταν μαζικά τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και ότι ο χρόνος παραμονής τους στη σελίδα ήταν αυξημένος.

Κατά τη διάρκεια του εξεταζόμενου τριημέρου, οι διαχειριστές των ηλεκτρονικών καταστημάτων είδαν το conversion rate να κάνει άλμα, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση 35% και οδηγώντας σε 182%(!) περισσότερες πωλήσεις από τον ημερήσιο μέσο όρο.

Εκτός από τα γενικά data που προέρχονται από διάφορα industries, η Generation Y έκανε επιπλέον έρευνα ειδικά για τους κλάδους των online φαρμακείων και των fashion e-shops.

Η μόδα ήταν από τους μεγάλους νικητές του Black Friday, καθώς τα fashion e-shops σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση του conversion rate κατά 55% και αύξηση των πωλήσεων κατά 259%. Σημείωσαν επίσης αύξηση στα visits κατά 105%, μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης κατά 9% και αύξηση των page views κατά 112%.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα ένδυσης και υποδημάτων είχαν κατά μέσο όρο αύξηση κατά 10% στα visits από κινητές συσκευές.

Τέλος, τα online φαρμακεία είχαν επίσης εντυπωσιακή απόδοση: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα φαρμακείων είχαν κατά μέσο όρο 35% περισσότερα visits από αυτά μιας μέσης ημέρας, 10% χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης και 70% περισσότερα page views. Επίσης, σημείωσαν αύξηση 37% στο conversion rate και αύξηση πωλήσεων κατά 52%.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search