eCommerce

Οι Έλληνες αγοράζουν είδη μόδας / ένδυσης online 4 φορές περισσότερο την Black Friday

Η PayPal μοιράζεται στοιχεία αναφορικά με τις διασυνοριακές συνήθειες των Ελλήνων διαδικτυακών καταναλωτών κατά τη διάρκεια των επερχόμενων μεγάλων εκπτώσεων και της εορταστικής περιόδου

● Τα Χριστούγεννα είναι η πλέον αγαπημένη περίοδος ηλεκτρονικών διασυνοριακών αγορών σε πιο συστηματική βάση για το 40% των Ελλήνων online shoppers
● Οι Έλληνες διασυνοριακοί καταναλωτές αγοράζουν είδη ένδυσης και αξεσουάρ μόδας συχνότερα (69%), από την άλλη όμως ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια και μετακινήσεις (588 ευρώ κατά μέσο όρο)

Σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal, η Black Friday και η Cyber Monday γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές – τις ημέρες αυτές το e-shopping αυξήθηκε κατά 50% και πάνω από 20% σε ετήσια βάση το 2017, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα νούμερα το 2016.

Η πιο σημαντική κατηγορία για τις αγορές της ‘Μαύρης Παρασκευής’ το 2017 ήταν η ένδυση και ο συγκεκριμένος όγκος αγορών κατά τις εκπτώσεις αυτές ήταν σχεδόν 4 φορές υψηλότερος σε σχέση με τον ετήσιο μέσο όρο.

Παραδοσιακά, οι ημέρες ελκυστικών προσφορών συνδέονται με το διασυνοριακό εμπόριο, αλλά και οι εγχώριοι παίκτες φαίνεται να παρουσιάζουν καλά αποτελέσματα: όσο διαρκεί η Black Friday, πάνω από το 32% των δαπανών στην Ελλάδα μέσω PayPal καταλήγει σε τοπικούς εμπόρους.

Καθώς οδεύουμε προς τη φετινή περίοδο των γιορτών, η PayPal και η Ipsos δημοσιεύουν ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τις συνήθειες των Ελλήνων που αγοράζουν από το εξωτερικό. Το 83% των Ελλήνων ενηλίκων που συμμετείχαν στην έρευνα πραγματοποίησε τουλάχιστον μια ηλεκτρονική αγορά κατά τη διάρκεια των 12 μηνών υπό αξιολόγηση.

Τα Χριστούγεννα αποτελούν την προτιμώμενη περίσταση για συχνότερες cross-border αγορές, σύμφωνα με το 40% των Ελλήνων διασυνοριακών shoppers, την ίδια όμως στιγμή σχεδόν 4 στους 10 Έλληνες δεν χρειάζονται μια ειδική αφορμή ή συγκυρία προκειμένου να κάνουν ψώνια από ένα ξένο e-shop σε πιο τακτική βάση.

Αγοράζουμε είδη ένδυσης πιο συχνά, αλλά δαπανούμε περισσότερα σε ταξίδια

Από το εξωτερικό οι Έλληνες e-shoppers αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ μόδας (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (64%), παιχνίδια και είδη χόμπι (51%), καθώς και κοσμήματα / ρολόγια (46%).

Εντούτοις, εάν λάβουμε υπόψη μας την απόλυτη αξία των αγορών, ξοδεύουμε μεγαλύτερα χρηματικά ποσά σε ταξίδια και μετακινήσεις (588 ευρώ κατά μέσο όρο), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (277 ευρώ) και ανταλλακτικά αυτοκινήτων (275 ευρώ).

Οι 5 πιο δημοφιλείς προορισμοί διασυνοριακών αγορών προς τους οποίους στρέφονται οι Έλληνες είναι η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Ιταλία.

«Καταρχάς, μην ξεχνάτε ότι η περίοδος των προσφορών και εκπτώσεων είναι η πλέον κατάλληλη για την αγορά επώνυμων συλλογών / designer brands, καθώς μπορείτε τότε να αποκτήσετε ακόμα και την πιο καινούργια τσάντα Chanel, χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία.

Εντούτοις, πάντοτε είναι καλό να συγκρίνετε τιμές από διαφορετικές ιστοσελίδες. Γι’αυτόν τον λόγο, εκτιμώ αφάνταστα τη δυνατότητα να βλέπω με μια ματιά τις τιμές σε τοπικό νόμισμα, για να καταλαβαίνω εύκολα ποια είδη είναι προσιτά για το δικό μου πορτοφόλι.

Εξίσου σημαντικό για μένα, όταν κάνω αγορές online, είναι η επαγγελματική πολιτική επιστροφών. Εάν αποφασίσω να αγοράσω παπούτσια από τις ΗΠΑ, δεν θέλω καν να σκεφτώ πόσο ακριβά θα είναι τα μεταφορικά κόστη, εάν χρειαστεί να τα επιστρέψω, γιατί απλώς δεν θα είναι το σωστό νούμερο», σχολιάζει η Giela Abdelwahab, Consumer Development Manager, PayPal CEE.

Οι online φόβοι των Ελλήνων

Πάνω από τους μισούς Έλληνες online shoppers (53%) προβλέπουν ότι το ποσό που δαπανούν γενικά σε ηλεκτρονικές αγορές θα εξακολουθεί να αυξάνεται.

Το 76% εξ αυτών παραδέχεται, μάλιστα, ότι αρέσκεται στην ευκολία του διαδικτυακού shopping, το 33% εικάζει ότι τα μεταφορικά κόστη θα γίνουν φθηνότερα, ενώ το 28% σκοπεύει να ανεβάσει το προσωπικό budget των online αγορών, λόγω τυχόν αλλαγής του διαθέσιμου εισοδήματος.

Στην περίπτωση του εγχώριου shopping, σχεδόν οι μισοί Έλληνες διαδικτυακοί καταναλωτές (46%) εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με τα έξοδα αποστολής και το 39% δηλώνει ότι τα συνολικά κόστη καθιστούν μη ελκυστικές τις αγορές.


Σχετικά με την Έρευνα Διασυνοριακών Καταναλωτών 2018 της PayPal & Ipsos

Για λογαριασμό της PayPal, η εταιρεία Ipsos πήρε συνέντευξη από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα περίπου 1.000-2.000 (34.052 συνολικά) ενήλικων (ηλικίας από 18 και άνω), οι οποίοι κάνουν χρήση συσκευών συνδεδεμένων στο internet, σε καθεμία από τις 31 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα (ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Σουηδία, Βέλγιο, Νορβηγία, Αυστρία, Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Τσεχική Δημοκρατία, Ελλάδα, Ισραήλ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βραζιλία, Μεξικό, Αργεντινή, Νότια Αφρική, Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Αυστραλία, Φιλιππίνες).

Οι συνεντεύξεις έλαβαν χώρα online το διάστημα 13 Μαρτίου - 1 Μαῒου 2018. Από τους 34.052 ερωτηθέντες, οι 30.698 ήταν online shoppers (είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά στο διαδίκτυο μέσω desktop/laptop/notebook/smartphone ή tablet), μεταξύ των οποίων οι 16.706 θεωρήθηκαν διασυνοριακοί αγοραστές.

Οι εν λόγω συνεντεύξεις στην Ελλάδα διεξήχθησαν το διάστημα 29 Μαρτίου – 17 Απριλίου 2018, ανάμεσα σε ένα δείγμα 1.000 ατόμων. Από τους 1.000 συνεντευξιαζόμενους, οι 926 ήταν online shoppers (είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά στο διαδίκτυο μέσω desktop/laptop/notebook/smartphone ή tablet), μεταξύ των οποίων οι 622 θεωρήθηκαν διασυνοριακοί αγοραστές.

Τα δεδομένα σταθμίστηκαν στο σύνολο των χωρών, προκειμένου να προσαρμοστούν στις προκαταλήψεις των ομάδων βάσει εξωτερικών δεδομένων και τάσεων, ανάλογα με την περίπτωση και την συχνότητα εμφάνισης των online αγοραστών ανά χώρα.

 

 

BestFriday is BlackFriday με τον BestPrice Assistant

Οι καλύτερες προσφορές και ευκαιρίες της Black Friday, παντού online με τον BestPrice Assistant

Με στόχο να διευκολύνει την έρευνα αγοράς των καταναλωτών, το BestPrice.gr προσφέρει τον νέο έξυπνο βοηθό “BestPrice Assistant”, ένα «browser extension» για καλύτερες αγοραστικές επιλογές παντού online. Με την online επιλογή ενός προϊόντος, ο έξυπνος βοηθός ενημερώνει αμέσως για την καλύτερη τιμή της αγοράς.

Με δεδομένο το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τις προσφορές της Black Friday, όπου η online κίνηση και οι αναζητήσεις των χρηστών στις *23 Νοεμβρίου αναμένεται να αυξηθούν κατά τουλάχιστον 66%, ο BestPrice Assistant βοηθάει τους καταναλωτές να βρουν τις καλύτερες ευκαιρίες μέσα από τον καταιγισμό των προσφορών της BlackFriday.

Ο BestPrice Assistant δίνει τη δυνατότητα σύγκρισης προϊόντων, όπου κι αν είναι ο καταναλωτής σε πάνω από 1750 ηλεκτρονικά καταστήματα και site, μεταξύ των οποίων και τα μεγαλύτερα e-shop της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού, όπως το Amazon και Apple.

Έτσι οι χρήστες μπορούν να συγκρίνουν την τιμή του προϊόντος που τους ενδιαφέρει με τις καλύτερες τιμές και προσφορές του BestPrice.gr κερδίζοντας χρόνο και χρήμα.

Ακόμα, οι χρήστες έχουν άμεση πρόσβαση σε αξιολογήσεις προϊόντων και καταστημάτων του BestPrice.gr, καθώς και εύκολη πρόσβαση στις ευκαιρίες του ιδίου του καταστήματος που επισκέπτονται online. Ο χρήστης μπορεί ακόμα να λαμβάνει ειδοποιήσεις για πτώσεις τιμών, προσφορές και κουπόνια σε κατηγορίες προϊόντων που τον ενδιαφέρουν.

Το BestPrice.gr τις ημέρες των Black Friday και Cyber Monday θα παρουσιάσει τις καλύτερες ευκαιρίες και προσφορές σε πάνω από 1750 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Θα παρακολουθήσει αυτόματα όλες τις πτώσεις τιμών και θα εμφανίσει ποσοστό έκπτωσης πάνω στην ήδη χαμηλότερη τιμή της αγοράς.

Προετοιμάστε την επιχείρησή σας για πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο

Οι πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο αντιστοιχούν στα δύο τρίτα περίπου των ετήσιων κερδών μιας μικρής επιχείρησης. Στην πρόσφατη αυτή έκθεση, η PayPal μοιράζεται μερικές χρήσιμες συμβουλές για την μεγιστοποίηση της εποχιακής επιτυχίας.

Τα δύο τρίτα των online shoppers παραδέχονται ότι θα πραγματοποιούσαν αγορές μόνο από ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν μια εταιρεία ηλεκτρονικών πληρωμών με άμεσα αναγνωρίσιμο και αξιόπιστο εμπορικό σήμα.

Κατά την διάρκεια της εορταστικής περιόδου, 1 στους 3 Ευρωπαίους αγοραστές μέσω Internet αναζητά στο εξωτερικό ιδέες για ξεχωριστά δώρα, ενώ 3 στους 4 προτιμούν να πληρώνουν στο δικό τους τοπικό νόμισμα.

Η εορταστική περίοδος είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα καταστήματα λιανικής πώλησης. Πολλά από αυτά βασίζονται στις λίγες αυτές εβδομάδες προκειμένου να βγάλουν τα κέρδη ολόκληρης της χρονιάς.

Στην εποχή μας, το διάστημα αυτό εκτείνεται από τα τέλη Νοεμβρίου (συμπεριλαμβάνοντας την Μαύρη Παρασκευή / Black Friday) έως και την Κινεζική Πρωτοχρονιά (στα τέλη Ιανουαρίου ή αρχές Φεβρουαρίου).

Ακολουθούν 3 βήματα για να εξασφαλίσετε μια επιτυχημένη εορταστική σεζόν.

Βήμα 1: Η τεχνολογία έχει τον πρώτο λόγο

Ελέγξτε εάν η ιστοσελίδα σας είναι βελτιστοποιημένη για χρήστες με μικρές οθόνες αφής. Ήδη, το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων αγοράζει μέσω κινητών συσκευών 2-3 φορές τον μήνα και το 7% πραγματοποιεί αγορές σε καθημερινή βάση .

Είναι εξίσου σημαντικό να βελτιώσετε τον χρόνο φόρτωσης - η μείωση του μέσου χρόνου φόρτωσης της σελίδας κατά μόλις 1,6 δευτερόλεπτα μπορεί να αυξήσει τον ετήσιο τζίρο σας κατά 10% .

Προκειμένου να κρατήσετε τους τρέχοντες πελάτες σας στην δική σας ιστοσελίδα, βεβαιωθείτε ότι αισθάνονται ασφαλείς – σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας HubSpot, το 82% των ατόμων δεν θα επισκεπτόταν έναν ιστότοπο, ο οποίος έχει επισημανθεί ως «Μη ασφαλής / Not secure» από το πρόγραμμα περιήγησής τους.

Μόλις είναι έτοιμη η ιστοσελίδα σας, σκεφτείτε με προσοχή τις δυνατότητες επιλογής ανάμεσα σε μια ευρεία γκάμα μεθόδων πληρωμής.

Μην ξεχνάτε πως τα δύο τρίτα των online αγοραστών παραδέχονται ότι ότι «θα πραγματοποιούσαν αγορές μόνο σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που χρησιμοποιεί μια μέθοδο διαδικτυακής πληρωμής με ένα εύκολα αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα, όπως η PayPal», οπότε είναι καίριας σημασίας ο τρόπος πληρωμής μέσω μιας γνώριμης και αξιόπιστης επώνυμης εταιρείας.

Οι καταναλωτές είναι επίσης πιο δεκτικοί σε αγορές από μια ιστοσελίδα του εξωτερικού, εάν και εφόσον οι τιμές εμφανίζονται στο δικό τους τοπικό νόμισμα. Στην πραγματικότητα, 3 στους 4 (76%) δήλωσαν ότι προτιμούν να πληρώνουν στο δικό τους νόμισμα .

 Βήμα 2: Προβείτε σε έρευνα αγοράς και διευκολύνετε την έρευνα με τη σειρά σας

Η εορταστική περίοδος είναι η κατάλληλη στιγμή για να εξερευνήσετε νέες, διεθνείς αγορές, την εποχή κατά την οποία οι πελάτες αναζητούν μοναδικές ιδέες για ξεχωριστά δώρα. Όντως, αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους (όπως ανέφερε 1 στους 3) για τον οποίον οι Ευρωπαίοι online shoppers αναζητούν προϊόντα στο εξωτερικό .

Εάν διαθέτετε ήδη διεθνείς πελάτες, ανακαλύψτε από πού προέρχονται και τι αγοράζουν. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια καλή αγορά όπου θα στοχεύσετε πρώτα.

Αφιερώστε χρόνο σε μια σύντομη έστω έρευνα και επιλέξτε μια αργία, στην οποία και θα στοχεύσετε με μια ανάλογη καμπάνια.

Μπορείτε να διαλέξετε την Ημέρα των Εργένηδων (Singles Day) στην Κίνα (11 Νοεμβρίου), την Εορτή των Φώτων (Χανουκά / Hanukkah) στο Ισραήλ (2-10 Δεκεμβρίου), την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς (31 Δεκεμβρίου), τα Ορθόδοξα Χριστούγεννα - με το παλαιό ημερολόγιο - στη Ρωσία (7 Ιανουαρίου) ή μία από τις διάφορες άλλες ενδιάμεσες αργίες ανά τον κόσμο.

Για να διασφαλίσετε καλύτερη παρουσία στις μηχανές αναζήτησης για τους εγχώριους και διεθνείς πελάτες-στόχο σας, προσπαθήστε να βελτιώσετε τη SEO στη σελίδα σας.

Περιγράψτε τα προϊόντα σας με τις ίδιες λέξεις που χρησιμοποιεί ένας πελάτης σε μια μηχανή αναζήτησης και κάνετε το ίδιο για τις διευθύνσεις URL των σελίδων σας, τα ονόματα αρχείων εικόνας, καθώς και τις εναλλακτικές περιγραφές εικόνων (image alt tags).

Χρησιμοποιήστε περιγραφές με σαφές νόημα - το όνομα «Image123» δεν βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να σας βρουν, σε αντίθεση με την ξεκάθαρη φράση «μπλε μεταξωτή γραβάτα».

Βήμα 3: Εφαρμόστε στην πράξη όσα μάθατε

Οι πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα των ετήσιων κερδών μιας μικρής επιχείρησης. Ωστόσο, μπορείτε κάλλιστα να μειώσετε την εξάρτησή σας από αυτές τις λίγες εβδομάδες, εφαρμόζοντας όσα μάθατε και κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης χρονιάς.

Η πρώτη ευκαιρία έρχεται αμέσως μετά την εορταστική περίοδο. Στις περισσότερες χώρες, οι καταναλωτές ανυπομονούν να φτάσουν οι εκπτώσεις του Ιανουαρίου.

Εκτός από την προώθηση εκπτώσεων και προσφορών σε όλους τους επισκέπτες, αυτή θα μπορούσε να ήταν μια καλή περίοδος για να συνδεθείτε εκ νέου με τους υπάρχοντες πελάτες σας.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να αποστείλετε έναν ειδικό εκπτωτικό κωδικό ως ένδειξη εκτίμησης για τη συνεργασία σας κατά το προηγούμενο έτος ή να στοχεύσετε σε υφιστάμενους πελάτες με συμπληρωματικά προϊόντα, ανάλογα με τις προηγούμενες αγορές τους.

Η εορταστική περίοδος, κατά την οποία συχνά ελλοχεύει ο κίνδυνος διακίνησης ελαττωματικών προϊόντων και δώρων, αποτελεί μια ιδανική εποχή να θέσετε σε εφαρμογή μια επαγγελματική πολιτική επιστροφών.

Μια δυσάρεστη εμπειρία ενός πελάτη μπορεί να προκαλέσει μόνιμη ζημιά στην εταιρική φήμη σας, οπότε αξίζει να βεβαιωθείτε ότι κάθε επικοινωνία με τον πελάτη – ακόμα και σε περίπτωση καταγγελίας – διεκπεραιώνεται με επαγγελματικό τρόπο.

Πολλές επιχειρήσεις προσφέρουν πλέον μια πολιτική επιστροφών «χωρίς ερωτήσεις», η οποία συχνά συνοδεύεται και με δωρεάν μεταφορικά αποστολής. Είναι γεγονός ότι η προώθηση μιας τέτοιας πολιτικής στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα δύναται να ενθαρρύνει τις πωλήσεις, μειώνοντας την αίσθηση τυχόν κινδύνου για τους νέους πελάτες.

Εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχών στην eCommerce Expo 2018!

Με αύξηση πάνω από 167% σε συμμετοχές εταιρειών και πάνω από 180% σε εγγεγραμμένους επισκέπτες, συνεχίζονται οι προετοιμασίες για την eCommerce Expo Greece & Southeast Europe 2018, αύξηση που είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή σε σύγκριση με τα περσινά δεδομένα, την αντίστοιχη χρονική περίοδο.

Ήδη, ο εκθεσιακός χώρος έχει τετραπλασιαστεί, ενώ αναμένεται η συμμετοχή 40 ακόμα εταιρειών, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που έχουν δείξει έντονο ενδιαφέρον για παρουσία στην έκθεση με δικό τους περίπτερο.

Η εμπιστοσύνη στη διοργάνωση μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών -όπως το eBay, η PayPal και πολλές άλλες- έχει προκαλέσει το έντονο ενδιαφέρον των επισκεπτών, εκτοξεύοντας τις εγγραφές στις 1500 αυτή τη στιγμή, χωρίς καν να έχει ξεκινήσει η κύρια διαφημιστική προβολή της διοργάνωσης…

Η πιο σημαντική εκδήλωση της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα, η έκθεση και συνέδριο eCommerce Expo Greece & Southeast Europe 2018 θα πραγματοποιηθεί τα τέλη Νοεμβρίου (24-25 Νοεμβρίου, 2018) στο ιστορικό Ζάππειο Μέγαρο, στο κέντρο της Αθήνας.

Περισσότερες από 100 εταιρείες-εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα παρουσιάσουν τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, σ’ ό,τι αφορά προϊόντα, υπηρεσίες και κυρίως λύσεις για τις ανάγκες της αγοράς του eCommerce, που συμβαδίζουν απόλυτα με τις διεθνείς τάσεις και μπορούν -αν εφαρμοστούν- να φέρουν το πολυπόθητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και τα κέρδη, από τις αυξημένες διαδικτυακές πωλήσεις.

Στους εκθέτες περιλαμβάνονται digital agencies, εταιρείες λογισμικού που αναπτύσσουν εφαρμογές ηλεκτρονικών καταστημάτων, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες που συμβάλουν στην βελτιστοποίηση των online πωλήσεων.

Μεγάλοι χορηγοί είναι οι εταιρείες:

Acs Courier, Accenture, PayByBank, Lighthouse, Vendallion, PlusHost, PayPal

Χορηγοί είναι οι:
Steficon, Digital4U, GenerationY, WebJar, DigitalUp, Humble, Icap, G.A.P. Vassilopoulos Group, Routee

Και υποστηρικτές είναι οι:
Apifon, Retargeting, eBay, Think Open, ONIT!

Παράλληλα με την έκθεση, θα πραγματοποιηθεί σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου διήμερο συνέδριο.

Στη διάρκειά του, 40+ διακεκριμένοι ομιλητές (οι περισσότεροι από το εξωτερικό - πληροφορίες γι’ αυτούς, θα βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.ecommerceexpo.gr/index.php/en/component/sppagebuilder/35-ecommerce-expo-2018-conference κι ενώ η διαμόρφωση του προγράμματος συνεχίζεται) απ’ όλο το φάσμα των σχετικών με το ηλεκτρονικό εμπόριο υπηρεσιών θα παρουσιάσουν τις σημαντικότερες εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο, σε τομείς όπως:

eCommerce Trends, Regulating the eCommerce Landscape, Development & Marketing, Logistics make the world go round, Payments - I did it my way, Talking about the future, Advertising – and the living isn’t easy.

Το Ωράριο λειτουργίας της έκθεσης είναι 11:00 π.μ. - 20:00 μ.μ. και τις δύο ημέρες.

Για να επισκεφτείτε την έκθεση δεν υπάρχει κόστος, όμως απαιτείται εγγραφή στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης, στη διεύθυνση www.ecommerceexpo.gr

Η παρακολούθηση του συνεδρίου έχει κόστος και γίνεται μόνο με εγγραφή

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα μας, καλέστε το 210.924.5577 ή επικοινωνήστε με τους οργανωτές, στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Δίκτυο ιχνηλάτισης τροφίμων ανακοίνωσε επίσημα η IBM

H IBM ανακοίνωσε επίσημα το νέο της δίκτυο ιχνηλάτισης τροφίμων, το οποίο βασίζεται σε τεχνολογία blockchain. Το δίκτυο έχει την ονομασία Food Trust και ανακοινώθηκε από την εταιρεία μέσω σχετικού δελτίου Τύπου, μετά από 18 μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας.

Στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε, η εταιρεία αποκάλυψε πως ο γνωστός γαλλικός κολοσσός της λιανικής τροφίμων, Carrefour, ξεκινά τη χρήση του Food Trust. Η Carrefour έχει σε λειτουργία πάνω από 12.000 καταστήματα σε 33 χώρες και θα ξεκινήσει δοκιμές με την τεχνολογία blockchain στα καταστήματά της, με στόχο έως το 2022 να την επεκτείνει στο σύνολό τους, παγκοσμίως.

Το δίκτυο Food Trust ανακοινώθηκε από την IBM το 2016, ως μία λύση που με τη χρήση της τεχνολογίας blockchain μπορεί να συνδέσει διαφορετικά εμπλεκόμενα μέρη της βιομηχανίας τροφίμων.

Kατά τη διάρκεια της τελικής δοκιμαστικής φάσης, που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2017, η ΙΒΜ συνεργάστηκε με εταιρείες όπως η Nestle, η Dole, η Tyson Foods και η Unilever. Οι παραγωγοί και οι μεταπωλητές που χρησιμοποίησαν το Food Trust ιχνηλάτησαν με επιτυχία εκατομμύρια διαφορετικά προϊόντα τροφίμων κατά τη δοκιμαστική περίοδο, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Η αμερικάνικη εταιρεία λιανικής Walmart ήταν από τις πρώτες που συνεργάστηκαν με την ΙΒΜ και πειραματίστηκαν με την τεχνολογία blockchain ήδη από το 2016 για την ταυτοποίηση και απόσυρση τροφίμων μετά από καταγγελίες καταναλωτών.

Πριν μερικές εβδομάδες, από τη Walmart ανακοίνωσαν πως θα ζητήσουν από προμηθευτές τους να εφαρμόσουν ένα σύστημα ιχνηλάτισης που θα βασιστεί στο δίκτυο Food Trust.

Η βιομηχανία τροφίμων είναι ένας από τους πολλούς τομείς στου οποίους η IBM αναπτύσσει και παρουσιάζει λύσεις που βασίζονται στην τεχνολογία blockchain. Ανταγωνίζεται με τον κινέζικο γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, όσον αφορά στον αριθμό των ευρεσιτεχνιών που κατοχυρώνουν, οι οποίες σχετίζονται με τεχνολογίες blockchain.

Τα συσκευασμένα καταναλωτικά καταλύτης ανάπτυξης για το eCommerce

Ενδιαφέρουσα έρευνα της Accenture φωτίζει μια ιδιαίτερη πτυχή του ηλεκτρονικού εμπορίου

Ανεβαίνουν γοργά τα Συσκευασμένα Καταναλωτικά Αγαθά (Consumer Packaged Goods – CPGs) στους δείκτες του eCommerce και, σύμφωνα με τις μετρήσεις και τις προβλέψεις των ειδημόνων, ως το 2022 (δηλ. σε μόλις τρία χρόνια από σήμερα) μπορούν να το καταστήσουν το τέταρτο μεγαλύτερο κανάλι επί του συνόλου των πωλήσεων λιανικής!

Αμεσότητα στην καταγραφή, πακτωλός πολύτιμων δεδομένων, ακρίβεια στην έκφραση τάσεων, θετική (τις περισσότερες φορές, τουλάχιστον) εμπειρία χρήστη και διαρκής ανάπτυξη είναι τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του eCommerce που, αν και ξεκίνησε ως χρήσιμο συμπλήρωμα των «παραδοσιακών» αγορών, αρχίζει να κατακτά πλέον ολοένα και περισσότερο έδαφος εις βάρος τους, σε επιλεγμένους για την ώρα τομείς.

Όμως, όλα δείχνουν ότι αυτή η τάση κυριαρχίας θα επεκταθεί και στους υπόλοιπους…

Τρομερή ευκαιρία, επομένως, για το χώρο του retail (αλλά και αντίστροφα, για το eCommerce) που -αν αξιοποιηθεί έγκαιρα και σωστά- μπορεί να φέρει νέα επιχειρηματικά μοντέλα, μεγαλύτερες αξίες και διευρυμένες χρηματορροές.

Πώς θα γίνουν όλα αυτά; Διαβάστε εδώ τη σχετική ανάλυση (στα αγγλικά, βεβαίως) της Accenture (που μας επέτρεψε να τη δημοσιεύσουμε και την ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό) και θα το μάθετε!

 

Η τεχνολογία blockchain είναι ενδιαφέρουσα για το 65% των μεγάλων επιχειρήσεων

Μία νέα έρευνα που προέρχεται από τους αναλυτές της εταιρείας Fintech Juniper House διαπίστωσε ότι η υιοθέτηση τεχνολογιών blockchain από μεγάλες επιχειρήσεις έχει αυξηθεί κατά 11% φέτος, σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου που εξέδωσαν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 65% των μεγάλων επιχειρήσεων (που απασχολούν τουλάχιστον 10.000 άτομα) "εξετάζουν ή συμμετέχουν ενεργά" στην ανάπτυξη σχετικών τεχνολογιών, ποσοστό που είναι αυξημένο κατά 11% σε σχέση με το περσινό 54%.

Τα ευρήματα δείχνουν πως σχεδόν το ένα τέταρτο των εταιρειών έχουν προχωρήσει πέρα από τα proofs-of-concept του blockchain σε δοκιμές και εμπορικές εφαρμογές. Το πιθανό πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας έχει επεκταθεί, αφού μόνο το 15% των εφαρμογών αφορά σε πληρωμές - σε σύγκριση με 34% που ήταν πέρσι.

ο δελτίο τύπου σημειώνει σχετικά ότι υπήρξε «σημαντικό ενδιαφέρον» σε τομείς όπως η εφοδιαστική αλυσίδα, η εξακρίβωση της γνησιότητας και οι έξυπνες συμβάσεις.

Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το κρυπτονόμισμα Ethereum χτυπήθηκε έντονα τις τελευταίες εβδομάδες, τα ευρήματα της Juniper αποκαλύπτουν ότι σχεδόν οι μισές από τις εταιρείες που ανταποκρίνονται στην τεχνολογία blockchain σχεδιάζουν να εκμεταλλευτούν τη δυναμική της πλατφόρμας για να λανσάρουν τις δικές τους dApps (Distributed Applications) στο Ethereum blockchain.

Μεταξύ των επιχειρήσεων που είχαν ήδη επενδύσει πάνω από 100.000 δολάρια σε blockchain δήλωσαν ότι προτίθενται να ξοδέψουν "τουλάχιστον" το ίδιο ποσό το επόμενο έτος.

H Juniper σημείωσε επίσης ότι αυτό το γεγονός αποδεικνύει την «πολύ θετική» αρχική ανατροφοδότηση που είχαν οι επιχειρήσεις σχετικά με τις επενδύσεις τους στη συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία ήταν επαρκής ώστε να ενισχύσουν τις υπάρχουσες δεσμεύσεις τους για τη συνέχιση της ανάπτυξής της.

Ωστόσο, ο ερευνητής της Juniper, James Moar, σημειώνει τις προκλήσεις που θέτει η ενσωμάτωση του blockchain σε παλαιότερα συστήματα:

"Τα ευρήματα δείχνουν την ανάγκη των εταιρειών να συμμετάσχουν σε μια παρατεταμένη περίοδο παράλληλης λειτουργίας των νέων συστημάτων μαζί με τα παλιά, για να εξαλείψουν τυχόν ζητήματα που μπορεί να προκύψουν".

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι, μεταξύ των τεχνολογιών κολοσσών η IBM είναι η πιο δημοφιλής εταιρεία για λύσεις blockchain, αφού ήταν η επιλογή για το 65% των ερωτηθέντων και ξεπέρασε τη Microsoft σχεδόν 10 φορές, η οποία είναι δεύτερη με ποσοστό 7%.

 

H εξωστρέφεια στο eCommerce και τα μυστικά της…

Οι μισοί διεθνείς online shoppers κάνουν αγορές από το εξωτερικό. Γιατί δεν αγοράζουν από την Ελλάδα; Απάντηση δίνει έρευνα των PayPal / Ipsos

Το γεγονός ότι ο πλανήτης του e-shopping δεν έχει σύνορα, δεν αποτελεί πλέον είδηση. Όμως, υπάρχουν Έλληνες έμποροι που φαίνεται πως διστάζουν να τον ανακαλύψουν, μη γνωρίζοντας από πού να ξεκινήσουν και για ποιο λόγο αξίζει να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες από το εξωτερικό.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα των PayPal/Ipsos, «κλειδί» για την προσέλκυση αγοραστών στο δικό σας e-shop αποτελεί η κατανόηση του τι ακριβώς επιθυμούν και τι είναι εκείνο που τους αποθαρρύνει να αγοράσουν από εσάς. Η PayPal υποστηρίζει πως όχι μόνο έχει το «αντικλείδι», αλλά δίνει και τις κατάλληλες συμβουλές για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, με σύμμαχο το διασυνοριακό εμπόριο.

Να ξεκινήσουμε από τα «σιγουράκια»: το διεθνές online shopping αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. Ανάμεσα στις 31 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, περίπου το 55% των διαδικτυακών καταναλωτών παραδέχθηκε ότι πραγματοποιεί online αγορές από ξένα e-shops.

Τα πλέον δημοφιλή προϊόντα που αγοράστηκαν διεθνώς είναι τα είδη ένδυσης και υπόδησης (68%), ενώ ακολουθούν τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (53%) και τα παιχνίδια (53%).

“Στην PayPal, βλέπουμε ξεκάθαρα την τάση αυτή – η ετήσια ανάπτυξη του όγκου διασυνοριακών πληρωμών, με διεθνείς online αγορές στη δική μας πλατφόρμα, αυξήθηκε κατά 49% από το Α’ Τρίμηνο του 2016 ως το Α’ Τρίμηνο του 2018,” σχολιάζει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

“Προτρέπω κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης να αξιολογήσει πιθανές προσαρμογές που θα συμβάλουν στη διεύρυνση της επιχείρησης και θα ανοίξουν περισσότερες πόρτες προς τους διεθνείς αγοραστές”.

Στην εποχή των φορητών συσκευών, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η πραγματοποίηση αγορών μέσω αυτών αποτελεί ανερχόμενη τάση – αγγίζοντας μάλιστα περίπου το μισό του συνολικού όγκου αγορών σε μερικές από τις χώρες με τον μεγαλύτερο πληθυσμό του κόσμου, π.χ. στην Κίνα, όπου το 53% των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κινητού και tablet, στην Ινδία (48%) ή τις ΗΠΑ (45%).

Στην Ελλάδα, το ποσοστό φτάνει στο 25% (σε σύγκριση με το 27% στην Ουγγαρία και το 22% στην Τσεχική Δημοκρατία). Ανάμεσα στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, οι αγορές μέσω κινητών συσκευών αποτελούν τουλάχιστον το 32% του συνολικού όγκου πληρωμών.

Εντούτοις, οι περισσότεροι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν μέσω του desktop ή του laptop, ειδικά στην Ανατολική Ευρώπη, όπου οι αγορές μέσω επιτραπέζιου υπολογιστή κυμαίνονται από 65% στη Ρωσία και 73% στην Ελλάδα ως 76% στην Τσεχία.

Κατά τη διασυνοριακή δραστηριότητά τους, οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (64%), καθώς και παιχνίδια και είδη χόμπι (51%).

Παγκοσμίως, οι βασικές κατηγορίες διασυνοριακών αγορών διαφέρουν ελαφρώς σε ποσοστά. Ενώ τα είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ παραμένουν στην πρώτη θέση (68%), ακολουθούνται από ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (53%), και τα παιχνίδια-είδη χόμπι (53%).

Όμως, τι είδη και πού ακριβώς πουλάνε στο εξωτερικό οι Έλληνες έμποροι, σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal; Οι κορυφαίες ξένες αγορές, όπου πουλάνε οι Έλληνες, είναι οι ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Γαλλία.

Οι κύριες κατηγορίες ειδών και υπηρεσιών προς πώληση από Έλληνες εμπόρους περιλαμβάνουν ταξίδια, λοιπές υπηρεσίες, είδη ένδυσης/μόδας, υπηρεσίες ιστοσελίδων και ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Γιατί οι ξένοι πελάτες δεν πραγματοποιούν αγορές από το δικό σας κατάστημα;

1. Παρέχετε περιορισμένους τρόπους πληρωμής
Τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες online καταναλωτές θα προτιμούσαν να διαθέτουν την επιλογή πληρωμής στο τοπικό, δικό τους νόμισμα για την εκάστοτε αγορά τους, ενώ έξι στους δέκα ελέγχουν τις συναλλαγματικές ισοτιμίες προτού προβούν σε αγορά.

Η παροχή πληρωμής μέσω PayPal μπορεί εύκολα να καλύψει τις ανάγκες αυτές, καθώς επιτρέπει τη λήψη χρημάτων σε πάνω από 100 νομίσματα, τόσο για καταναλωτές όσο και για εμπόρους.

Ωστόσο, το θέμα δεν είναι μόνο η μεταφορά χρημάτων. Μην υπερεκτιμάτε τη δύναμη των σχετικών μεθόδων πληρωμής που διαθέτει το δικό σας e-shop.

Μιλώντας με γνώμονα τα διεθνή στοιχεία, τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντεςonline καταναλωτές θα προτιμούσαν να διαθέτουν την επιλογή πληρωμής σε τοπικό νόμισμα (76%), ενώ έξι στους δέκα (62%) ελέγχουν τις ισοτιμίες, πριν πληρώσουν σε ξένο νόμισμα.

Αυτό, προφανώς, σημαίνει ότι για τους διεθνείς αγοραστές το νόμισμα μπορεί να λειτουργήσει σχεδόν εξίσου αποτρεπτικά, όσο και μια ξένη γλώσσα.

2. Δεν μιλάτε τη γλώσσα τους

Το 57% των online shoppers στις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα ισχυρίστηκε ότι δεν θα αισθανόταν άνετα να αγοράσει από μια ξένη ιστοσελίδα, η οποία δεν είναι διαθέσιμη στη δική του γλώσσα.

Όσοι διαμένουν σε αναπτυγμένες αγορές, όπως οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, επιδεικνύουν ισχυρή προτίμηση προς τις αγορές από διεθνή καταστήματα ή e-shops τα οποία «μιλάνε» τη δική τους, τοπική γλώσσα.

Εστιάστε στις βασικές αγορές όπου στοχεύετε και ξεκινήστε να «μιλάτε» τη γλώσσα τους ή τουλάχιστον επενδύστε σε μια καλή μετάφραση του περιεχομένου στα αγγλικά. Η κακή ή φτωχή χρήση της γλώσσας μπορεί εύκολα να χαλάσει την γενική εμπειρία.

3. Δεν τους κάνετε να αισθανθούν ασφάλεια

Όταν φτάνει η στιγμή επιλογής μεθόδου πληρωμής, ο «ασφαλής τρόπος πληρωμής» είναι πρωταρχικό (44%) μέλημα των διεθνών αγοραστών.

Επιπλέον, οι διαδικτυακοί καταναλωτές ανέφεραν ότι ένα από τα κυριότερα εμπόδια για τον διασυνοριακό αγοραστή, ήταν η ανησυχία μη παράδοσης της παραγγελίας τους (24%) και η δύσκολη διαδικασία επιστροφών (22%).

Η PayPal αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα, προσφέροντας τόσο το πρόγραμμα Προστασίας Αγοραστή (Buyer Protection) για τους ιδιώτες, όσο και το Πρόγραμμα Προστασίας Πωλητή (Seller Protection), για τους εμπόρους.

Και τα δύο συνεισφέρουν στην εξασφάλιση έγκυρων συναλλαγών και για τις δύο πλευρές. Επίσης, βοηθά στην εξάλειψη του ‘μπελά’ της επιστροφής προϊόντων, καλύπτοντας τα μεταφορικά κόστη αποστολής, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις, με την υπηρεσία Κάλυψη Εξόδων Επιστροφής Παραγγελίας (Refunded Returns).

4. Οι τιμές σας δεν είναι ανταγωνιστικές

Ο νούμερο ένα λόγος (72%) για τους καταναλωτές που κάνουν διεθνείς αγορές από τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, είναι οι καλύτερες τιμές.

Οι έμποροι με ανταγωνιστικές τιμές ή με προσφερόμενες εκπτώσεις έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες και ευκαιρίες να επιτύχουν και να διασφαλίσουν κέρδη διεθνώς.

Οι διασυνοριακοί καταναλωτές εξετάζουν ολιστικά τον παρεχόμενο τιμοκατάλογο – το 25% αναφέρει ότι τα υψηλά κόστη αποστολής τους αποτρέπουν από τυχόν αγορές από ιστοσελίδες άλλων χωρών, και το 24% εκφράζει ανάλογες ανησυχίες που αφορούν τους τελωνειακούς δασμούς, τα έξοδα και τους φόρους που εμπεριέχει κάθε αγορά.

Οι έμποροι που καταγράφουν εξαρχής και με διαφάνεια όλα τα κόστη μιας αγοράς, έχουν καλύτερες ευκαιρίες εξασφάλισης διεθνών πελατών.

5. Δεν είστε ξεχωριστοί

Ο δεύτερος πλέον σημαντικός λόγος που αναφέρθηκε από τους διασυνοριακούς καταναλωτές οι οποίοι κάνουν διεθνείς αγορές, είναι η καινοτομία και η φρεσκάδα των ειδών που δεν είναι διαθέσιμα στη δική τους χώρα (49%) και γενικά η δυνατότητα ανακάλυψης νέων και ελκυστικών προϊόντων (34%).

Τουλάχιστον οι μισοί διεθνείς καταναλωτές που ψωνίζουν από εμπόρους σε Νορβηγία, Μεξικό, Ιρλανδία και Καναδά το πράττουν λόγω της άμεσης πρόσβασης σε μη διαθέσιμα στη χώρα τους προϊόντα, ενώ τέσσερις στους δέκα που αγοράζουν από καταστήματα σε Τσεχική Δημοκρατία, Ισραήλ και Βραζιλία, ελκύονται από καινοτόμα είδη.

Οι έμποροι που παρέχουν μοναδικά ξεχωριστά προϊόντα και διαθέτουν μια σαφή / ξεκάθαρη στρατηγική SEO, με στόχο την ευκολία στην αναζήτηση ειδών, είναι σίγουρο ότι θα πάνε μπροστά στις αγορές αυτές.

Η ταυτότητα της Έρευνας Διασυνοριακών Καταναλωτών 2018 των PayPal / Ipsos

Η εταιρεία ερευνών Ipsos έλαβε για λογαριασμό της PayPal, από αντιπροσωπευτικό δείγμα περίπου 1.000-2.000 (34.052 συνολικά) ενήλικων (ηλικίας 18 και άνω) ατόμων, που κάνουν χρήση συσκευών συνδεδεμένων στο internet, σε 31 συνολικά χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα (ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Σουηδία, Βέλγιο, Νορβηγία, Αυστρία, Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Τσεχική Δημοκρατία, Ελλάδα, Ισραήλ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βραζιλία, Μεξικό, Αργεντινή, Νότια Αφρική, Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Αυστραλία, Φιλιππίνες).

Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν online, το διάστημα 13 Μαρτίου-1 Μαΐου 2018.

Από τους 34.052 ερωτηθέντες, οι 30.698 ήταν online shoppers (είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά στο διαδίκτυο μέσω desktop/laptop/notebook/smartphone ή ablet), μεταξύ των οποίων οι 16.706 ταυτοποιήθηκαν ως / θεωρήθηκαν διασυνοριακοί αγοραστές.

Τα δεδομένα σταθμίστηκαν στο σύνολο των χωρών, προκειμένου να προσαρμοστούν στις προκαταλήψεις των ομάδων βάσει εξωτερικών δεδομένων και τάσεων, ανάλογα με την περίπτωση και την συχνότητα εμφάνισης των online αγοραστών ανά χώρα.

Νέο Δ.Σ στον GR.EC.A - H Κατερίνα Φραϊδάκη αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. (Greek Ecommerce Association), το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενοκλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανακοινώνει ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση, καθώς και τη Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που έλαβε χώρα στις 20/06/2018 στο Ελεών Loft και κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, από την Τρίτη 26 Ιουνίου 2018, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου στον GR.EC.A

Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη

Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη είναι διδάκτορας του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Coordinator) στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.

Έχει πτυχίο από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και MSc στην Ανάλυση, Σχεδιασμό και Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics (LSE).

Από το 2010 είναι επιστημονική υπεύθυνη των ετήσιων ερευνών του ELTRUN για τη συμπεριφορά των online Ελλήνων καταναλωτών και των χρηστών social media, καθώς και για τα εκπαιδευτικά προγράμματα και την αξιολόγηση των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για την Κοινωνική Δικτύωση και το Ηλετρονικό Εμπόριο. Επιστημονικές εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε εθνικά και διεθνή συνέδρια. Το 2011 και το 2013 έλαβε το Best paper award, για την μελέτη της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το e-health αντίστοιχα.

Οι ρόλοι όλων των μελών του ΔΣ του GR.EC.A. καθορίσθηκαν ως εξής:

Ο GR.EC.A διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο που αποτελείται από 7 Τακτικά Μέλη και 2 Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου . Τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και 3 αναπληρωματικά μέλη αυτού (2 αναπληρωματικά από τα Τακτικά Μέλη και 1 αναπληρωματικό από τα Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου) εκλέγονται από την τακτική Γενική Συνέλευση ανά διετία.

Το Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση της 20ης Ιουνίου 2018 είναι:

Δρ. Φραϊδάκη Κατερίνα, eltrun.greltrun.gr, Πρόεδρος

Σαββίδης Μάκης, oroloi.gr, Αντιπρόεδρος

Παλαμίδη Κορίνα, mediamarkt.gr, Γ. Γραμματέας

Αυγουστίδης Γιώργος, skroutz.gr, Ταμίας

Λεούσης Αλέξανδρος, snatch.gr, Μέλος

Γεωργιάδης Γιάννης, yolenis.com, Μέλος

Βαρβαδούκας Νίκος, cosmossport.gr, Μέλος

Γκεζερλής Παναγιώτης, convertgroup.com, Μέλος

Κοτσώνης Ευάγγελος, e-satisfaction.com, Μέλος

Τσίπρας Κωνσταντίνος, gregorys.gr, Αναπληρωματικό Μέλος

Πετμεζάς Θανάσης , cosmo-one.gr, Αναπληρωματικό Μέλος

Σκαπινάκη Φωτεινή, logika.gr, Αναπληρωματικό Μέλος

Όλα μέλη του ΔΣ , συμμετέχουν σε συγκεκριμένες Ομάδες Εργασίας έχοντας ως βασικό στόχο την διαμόρφωση Εθνικών στρατηγικών προτεραιοτήτων και την ενίσχυση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Έχοντας ως άξονα τον παραπάνω βασικό σκοπό και την εξυπηρέτηση του , ο Σύνδεσμος δημιούργησε τις ακόλουθες Ομάδες Εργασίας , οι οποίες έχουν ως εξής:

1: Αξιοπιστία Ηλεκτρονικών Καταστημάτων - Trustmark,

2: Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο -Εξωστρέφεια,

3: Χρηματοδότηση για την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας (ΕΣΠΑ-HORIZON 2020)

4: Εκπαίδευση του κλάδου & του καταναλωτικού κοινού.

Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη δήλωσε σχετικά με την εκλογή της ως πρόεδρος του GR.EC.A.:

"Προσωπικά είναι μεγάλη τιμή -και ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη- η ανάληψη των καθηκόντων του Προέδρου του GR.EC.A. και θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του Δ.Σ. για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου.

Το νέο Διοικητικό Σχήμα, έχοντας ως παρακαταθήκη ένα πολύ σημαντικό και στέρεο έργο από την προηγούμενη διοίκηση, αναλαμβάνει να συνεχίσει με την ίδια διάθεση και αποφασιστικότητα προκειμένου να οδηγήσει τόσο τον Σύνδεσμο όσο και τον κλάδο του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη".

Περισσότερες πληροφορίες για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), θα βρείτε στο Greekecommerce.gr 

 

Ποιότητα και Ασφάλεια από το BestPrice.gr

Νέα υπηρεσία “Ταξινόμηση BestPrice” ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών.

Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη των αναγκών του ηλεκτρονικού καταναλωτή, το BestPrice.gr παρέχει μια επιπλέον επιλογή ταξινόμησης αποτελεσμάτων και καταστημάτων.

Ειδικότερα, η υπηρεσία “Ταξινόμηση BestPrice” δίνει τη δυνατότητα εύκολης επιλογής καταστήματος λαμβάνοντας υπόψη πολλαπλά κριτήρια όπως:

• Τιμή του προϊόντος.

• Τις αξιολογήσεις των καταναλωτών.

• Την πιστοποίηση του καταστήματος.

Σε σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε χρήστες του BestPrice.gr κατά την εκτέλεση των ηλεκτρονικών τους αγορών, η πλειοψηφία των χρηστών ανέδειξε τις καλές αξιολογήσεις ως εξίσου σημαντικό κριτήριο για την επιλογή ενός καταστήματος μαζί με τη χαμηλή τιμή του προϊόντος.

Παράλληλα, η πιστοποίηση και η ασφάλεια ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελεί το αμέσως επόμενο κριτήριο σε σημαντικότητα για τους επισκέπτες του BestPrice.gr.

Η νέα «Ταξινόμηση BestPrice» φιλοδοξεί αφενός να ενθαρρύνει τα συνεργαζόμενα καταστήματα να δώσουν έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη, αφετέρου να βοηθήσει το σύνολο της αγοράς προωθώντας την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και αναδεικνύοντας τις καλές πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η “Ταξινόμηση BestPrice” είναι αρχικά διαθέσιμη σε επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων, ενώ σταδιακά θα εφαρμοστεί σε περισσότερες ενότητες του BestPrice.gr.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search