eCommerce

Η Google λανσάρει το Market Finder στην Ελλάδα

Η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα - ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό. Το Market Finder παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά και συζήτησαν για το πώς το διαδίκτυο και η ψηφιακή οικονομία διευκολύνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε νέες γεωγραφικές περιοχές.

Η εκδήλωση οργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση και υποστηρίχθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος και τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.

Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, μόνο το 10% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος. Ένα πραγματικά μικρό ποσοστό, ιδιαίτερα αν συγκριθεί με τον μέσο όρο της Ε.Ε. Σύμφωνα με τον ίδιο οργανισμό, δύο από τους λόγους που αποτελούν εμπόδια για την δραστηριοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος είναι 1) η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων και 2) η δυσκολία διαχείρισης τεχνολογικών εργαλείων.

Η Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε χαρούμενοι που σήμερα κάνουμε ένα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές.»

Το Market Finder λειτουργεί ως εξής:

 

Βήμα 1: Βρίσκοντας τις καλύτερες αγορές για την επιχείρησή σας: Από τη στιγμή που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή δυναμική μιας αγοράς.

 

Βήμα 2: Προετοιμάζοντας την επιχείρησή σας για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος, οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε αγορά.

 

Βήμα 3: Φέρνοντας την επιχείρησή σας μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.

Περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Market Finder.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Google.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Ο GRECA συνυπογράφει την ομαλότερη εισαγωγή τής εφαρμογής τής Ισχυρής Πιστοποίησης Πελατών

Ο GR.EC.A συνυπογράφει με τον Ε-commerce Europe επιστολή προς την Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών για την ομαλή εισαγωγή της εφαρμογής της Ισχυρής Πιστοποίησης Πελατών (SCA) σχετικά με τις ηλεκτρονικές πληρωμές, η οποία δημοσιεύθηκε στις 2 Αυγούστου.

Η επιστολή αρχικά χαιρετίζει τη γνωμοδότηση της EBA (Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών) σχετικά με την SCA, η οποία επιτρέπει στις αρμόδιες εθνικές αρχές να παρέχουν ένα βαθμό ευελιξίας στην πρακτική εφαρμογή των απαιτήσεων της SCA.
 
Ενθαρρύνει τις αρχές να καταλήξουν σε συναίνεση σχετικά με έναν κοινό ευρωπαϊκό χάρτη πορείας και μια κοινή ευρωπαϊκή προθεσμία 18 μηνών, ως περίοδο χάριτος πριν την οριστική εφαρμογή της οδηγίας - η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 14 Σεπτεμβρίου 2019 - για την ομαλή προσαρμογή της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου.

O GR.EC.A υποστηρίζει ιδιαίτερα τους στόχους της εφαρμογής για τις Απαιτήσεις Eλέγχου Ταυτότητας Πελατών (SCA) για τη μείωση της απάτης και την αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές πληρωμές.
 
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GRECA.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
Το 35% των λιανεμπόρων δεν είναι προετοιμασμένο για το ψηφιακό "μέλλον"

Παρά τις ταχέως μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών και την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας, το 35% των εμπόρων λιανικής πώλησης δηλώνει ότι δεν είναι έτοιμο να υποστηρίξει αυτό το ψηφιακό μέλλον. Νέες έρευνες διαπιστώνουν ότι ένας ανησυχητικός αριθμός εμπόρων λιανικής πώλησης δεν προετοιμάζεται ενεργά για το μέλλον, με το 35% να παραδέχεται ότι δεν έχει εφαρμόσει καμία στρατηγική μετασχηματισμού για προσαρμογή στην άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας και την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών.

Μάλιστα, αυτή η δυστοκία του λιανεμπορίου διαπιστώνεται ακόμη και σε αγορές που θεωρούνται εξαιρετικά “ώριμες” ψηφιακά, όπως είναι αυτή της Μεγάλης Βρετανίας. Έρευνα σε 100 κορυφαίους λιανοπωλητές της Βρετανίας, η οποία διεξήχθη από το πρακτορείο ηλεκτρονικού εμπορίου PushON, διαπίστωσε ότι το 20% δεν έχει επενδύσει καθόλου στην ανάπτυξη της ψηφιακής διάστασης των δραστηριοτήτων τους κατά το παρελθόν έτος.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την έρευνα (Preparing for the future of retail), ακόμη και μεταξύ των εμπόρων λιανικής πώλησης, που εφαρμόζουν μια τέτοια στρατηγική, μόνο το 27% απαντά ότι προχωρά σε πρακτικές ενέργειες για την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του. Εξίσου ανησυχητικό είναι το εύρημα της έρευνας, σύμφωνα με το οποίο, μόνο το 26% των εμπόρων λιανικής πιστεύει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για να επιβιώσει σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική λιανική αγορά.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
"Leading Employer in Greece" αναδείχτηκε η Generation Y

Στους κορυφαίους εργοδότες της Ελλάδας για το 2019, σύμφωνα με την ετήσια επιχειρηματική έκδοση της ICAP Group, «Leading Employers in Greece» βρέθηκε η Generation Y, μαζί με τις μεγαλύτερες Ελληνικές επιχειρήσεις που διακρίνονται για το άριστο εργασιακό τους περιβάλλον.

Πρόκειται για μία έκδοση που παρουσιάζεται επί 9η συνεχή χρονιά και έχει σκοπό να αναδείξει τις επιχειρήσεις που θέτουν ως βασικό τους μέλημα τις καλύτερες πρακτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, αλλά και εκείνες της Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης. Η Generation Y ξεχώρισε για το συνολικό αριθμό των εργαζομένων της και για την αύξηση προσωπικού που σημείωσε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και για την κατανομή των εργαζομένων ανά φύλο, με τις γυναίκες να καταλαμβάνουν το 59% του έμψυχου δυναμικού της εταιρείας.

Πιο αναλυτικά, με 231 εργαζομένους το 2018, η Generation Y βρέθηκε μεταξύ των κορυφαίων 500 εταιρειών στην Ελλάδα όσον αφορά τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και τις δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Αντιλαμβανόμενη το perfect storm αλλαγών που επιφέρει η τεχνολογία στη ζωή μας και στο χώρο εργασίας, επενδύει στα soft skills των ανθρώπων της, ενισχύοντάς τα περαιτέρω, ώστε να ανταποκρίνονται στις ολοένα αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες ανάγκες του μέλλοντος.

Παράλληλα, επιμένει με συνέπεια σε δράσεις περιβαλλοντικής φροντίδας, περιορίζοντας την κατανάλωση ενέργειας και φυσικών πόρων, και επιπλέον ακολουθώντας την οδό της paperless προσέγγισης -σε συνάρτηση με τη φιλοσοφία της «ψηφιοποίησης». Τέλος, μέσα από δωρεές και εθελοντικές δράσεις για τη στήριξη ευπαθών ομάδων, η εταιρεία προωθεί τη βιώσιμη κοινωνία που θέτει στο επίκεντρο το συνάνθρωπο και τις ανάγκες του. 

Καθώς η έμφαση στον άνθρωπο είναι σήμερα ζήτημα εξέχουσας σημασίας, η Generation Y αφουγκράζεται τις εργασιακές του ανάγκες και αναδεικνύεται ως ένας σύγχρονος εργοδότης με ισχυρό κοινωνικό προφίλ, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στην εξέλιξη της εν Ελλάδι αγοράς εργασίας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Ανακοινώθηκαν ακόμα έξι ομιλητές για το συνέδριο της ECDM Expo 2019

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & SouthEastern Europe 2019, ανακοίνωσε έξι ακόμα ομιλητές τού κεντρικού διήμερου Συνεδρίου τής έκθεσης.

Πρόκειται για τους:

  • Luca Brighenti, CEO & Co-Founder at B4Bind, Entrepreneur
  • Stefanos Karagos, CEO & Awarded Innovator, founder of XPLAIN
  • Pavlo Kuznyetsov, Product Manager (Martech), Zalando
  • Αndraž Štalec, CEO, Red Orbit - Founder & organizer of inOrbit
  • Demetris Stefani, Director, Digital Strategist, Hivebreed Ltd
  • Anne Tempelmeier, UX design & Research, HubSpot 

 

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται για να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 120 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Επίσης, εισιτήριο με μειωμένο κόστος στα 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ, θα μπορέσουν να αποκτήσουν και όσοι κάνουν τις αγορές τους έως και τις 30 Σεπτεμβρίου.

Στην τιμή του εισιτηρίου για συμμετοχή στο Συνέδριο* συμπεριλαμβάνονται:

- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό,
σημειωματάριο)

* Όλες οι ομιλίες θα δοθούν στα αγγλικά. Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την ECDM Expo 2019 και για εγγραφές στο συνέδριο, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα εγγραφής στο ecdmexpo.com.

Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για να επισκεφτείτε την έκθεση, είναι να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε στο ecdmexpo.com.

 

ECDM Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

 

Μεγάλοι Χορηγοί:

  • accenture
  • ACS
  • ATCOM
  • DHL
  • Lighthouse
  • bmind

 

Χορηγοί:

  • Retargeting
  • G.A.P. Vassilopoulos Group

 

Υποστηρικτές:

  • ONIT!
  • refluence

 

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
10 λόγοι για τους οποίους αποτυγχάνουν οι startups στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι μαρτυρίες "ανθρώπων της αγοράς" αναφέρουν πως το 90% των startup αποτυγχάνουν, ήδη από τις πρώτες 120 ημέρες λειτουργίας τους, αν και τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταγράφουν βιωσιμότητα των νέων επιχειρήσεων κατά περίπου 81% τους πρώτους 12 μήνες λειτουργίας τους.

Γιατί, όμως, μία εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου "πέφτει έξω", από τόσο νωρίς; Πέρα από επίσημα και ανεπίσημα στοιχεία, είναι γεγονός πως πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα δεν καταφέρουν να επιβιώσουν ούτε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας τους.

Το ecommercenews.eu παρουσίασε μία έρευνα της εταιρείας Marketingsignals, η οποία κατέγραψε τις απαντήσεις από 1.253 ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία, που δεν κατάφεραν να επιβιώσουν και παρουσίασε τις 10 πιο "δημοφιλείς" αιτίες.

Ο σημαντικότερος λόγος αποτυχίας, σύμφωνα με τις απαντήσεις των επιχειρηματιών, ήταν το φτωχό online marketing, ενώ η κακή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης ήταν ο δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας.

Η έλλειψη επαρκούς ρευστότητας ήταν, μάλλον αναμενόμενα, ψηλά στην κατάταξη, ενώ ιδιαίτερα ψηλά (ίσως προς έκπληξη πολλών) ήταν η έλλειψη αγοραστικού κοινού για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους, παράγοντας που, θεωρητικά, θα έπρεπε να έχουν εξασφαλίσει...

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Marketingsignals, σημείωσε πως η online (διαφημιστική) παρουσία και η καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, είναι δύο σημεία που πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα οι e-commerce startups, εάν θέλουν να επιτύχουν στα επιχειρηματικά τους πλάνα.

 

Δείτε τη λίστα που ακολουθεί με τους 10 σημαντικότερους λόγους αποτυχίας των startups ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με τις απαντήσεις των επιχειρηματιών:

 

Φτωχό online marketing

37%

Κακή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης

35%

Μικρό ή ανύπαρκτο αγοραστικό κοινό

35%

Χαμηλή ρευστότητα

32%

Κοστολογικά ζητήματα κ ζητήματα τιμών

29%

Δεν ήταν αρκετά ανταγωνιστικοί

23%

Οι μεγάλοι retailers έχουν τη μερίδα του λέοντος

19%

Δεν είχαν εξυπηρέτηση πελατών

16%

Δεν είχαν καλή ομάδα να τους πλαισιώσει

14%

Κακό timing προσφοράς προϊόντων

11%

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Ημερίδα από το GR.EC.A για τη νέα οδηγία ηλεκτρονικών πληρωμών

O Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A)ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει ημερίδα την Τετάρτη 04/09/2019 στο OTE Academy, για την ενημέρωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων που δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω καρτών, στα πλαίσια της εφαρμογής τής Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών» γνωστή ως PSD 2 (Payment Service Directive).

Η ημερίδα θα αφορά  τις νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών (χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων) που τίθενται σε ισχύ από τις 14/9/2019, όπου ενεργοποιείται πανευρωπαϊκά η οδηγία για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληρωμών και ως εκ τούτου θα εφαρμόζονται στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών.

Η συμμετοχή στην ημερίδα είναι δωρεάν για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τα μέλη του GR.EC.A.

Δείτε περισσότερα για τη νέα οδηγία για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληρωμών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από την ανακοίνωση του GR.EC.A.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Δύο σημαντικές επιχειρηματικές διακρίσεις για την ACS

Δύο σημαντικές διακρίσεις έλαβε και φέτος η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, οι οποίες βασίζονται στα επίσημα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, αλλά και στις προοπτικές της, που την κατατάσσουν ανάμεσα στις δυναμικότερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της χώρας.

Συγκεκριμένα, στον θεσμό «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας», που διοργάνωσε για πέμπτη χρονιά η Direction Business Network, τιμήθηκε η ACS στον τομέα «Οι Πρωταγωνιστές των Κλάδων», ως η κορυφαία επιχείρηση του κλάδου «Υπηρεσίες Ταχυμεταφοράς», με βάση τον κύκλο εργασιών, τα κέρδη προ φόρων, τα ταμειακά της διαθέσιμα και τη σταθερή αναπτυξιακή της πορεία.

Αντίστοιχη διάκριση απέσπασε η ACS για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στον θεσμό «Diamonds of the Greek Economy», που διοργανώνεται από τη New Times Publishing, με στόχο την επιβράβευση της υγειούς επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, βάσει αντικειμενικών οικονομικών δεικτών και κριτηρίων, όπως η κερδοφορία, η δανειακή επιβάρυνση, η ρευστότητα, η σχέση ιδίων προς ξένων κεφαλαίων κ.λ.π. Όπως δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της ACS κα Έλια Χάραρη κατά την παραλαβή του βραβείου, «Η ACS αποτελεί αυτή τη στιγμή την πλέον οικονομικά υγιή και τεχνολογικά εξελιγμένη επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και απλού ταχυδρομείου, με συνεχόμενους ρυθμούς ανάπτυξης -περίπου 9% ετησίως - αυξανόμενη κερδοφορία κάθε χρόνο, μηδενικό δανεισμό, συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές, τεχνολογικό εξοπλισμό και νέα συστήματα, οι οποίες την επόμενη διετία θα ξεπεράσουν τα €40.000.000. Απασχολεί 3.000 ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα, αλλά και υλοποιεί δράσεις ανθρωπιστικού και κοινωνικού χαρακτήρα αξίας πάνω από 500.000€ ετησίως. Αριθμοί που μας δίνουν την αισιοδοξία, ότι μπορούμε να ατενίζουμε με άλλη σιγουριά το επιχειρηματικό τοπίο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους αλλά και τους συνανθρώπους μας.»

 Η κα Έλια Χάραρη, Διευθύντρια Marketing της ACS, παραλαμβάνει εκ μέρους της εταιρείας το βραβείο «Diamonds of the Greek Economy 2019».

 

Και οι δύο διακρίσεις αποτελούν μια αναγνώριση για την ηγετική θέση της ACS στον κλάδο της, ανάμεσα σε επιχειρήσεις που πρωταγωνιστούν στο πεδίο της πραγματικής οικονομίας, κατορθώνοντας συνεχώς να αναπτύσσονται και να ξεπερνούν τις προκλήσεις του δύσκολου γενικού περιβάλλοντος, αλλά και που ηγούνται της προσπάθειας για το δρόμο της Βιώσιμης Ανάπτυξης, προετοιμάζοντας την επόμενη ημέρα στη χώρα.

Στην κεντρική φωτογραφία, ο κος Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, κατά την παραλαβή του βραβείου «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2019» στον κλάδο Υπηρεσίες Ταχυμεταφοράς.

Tο άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Προωθείται παγκόσμια φορολογική μεταρρύθμιση για την ψηφιακή οικονομία

Τις βάσεις για μια παγκόσμια μεταρρύθμιση, η οποία θα αποκαταστήσει τη φορολογική δικαιοσύνη μεταξύ της “φυσικής” και της ψηφιακής οικονομίας, θέτει αυτές τις ημέρες ο πλανήτης. Το κλίμα αυτό επικράτησε τουλάχιστον στη Σύνοδο των υπουργών Οικονομικών της Ομάδας των 7 (G7), που πραγματοποιείται στην πόλη Σαντιγί της Γαλλίας.

Κατά τη συνεδρίαση του G7 οι υπουργοί Οικονομικών συμφώνησαν για έναν ελάχιστο φορολογικό συντελεστή για τις ψηφιακές επιχειρήσεις, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις, που δημιουργεί στο επίπεδο της φορολόγησης η ψηφιακή οικονομία.

Οι συμμετέχοντες αναζήτησαν κοινό τόπο για μια φορολογική συμφωνία επί της αρχής, με την εισαγωγή ενός ελάχιστου φόρου επί των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η φοροδιαφυγή. «Οι Υπουργοί συμφώνησαν ότι ένα ελάχιστο επίπεδο αποτελεσματικής φορολόγησης, όπως για παράδειγμα το αμερικανικό καθεστώς GILTI, θα συμβάλει στο να διασφαλιστεί ότι οι τεχνολογικές εταιρείες πληρώνουν το μερίδιο φόρου που τους αναλογεί». Αυτό αναφέρει προσχέδιο της σύνοψης των συμπερασμάτων της Συνόδου των G7, που έφερε στο φως της δημοσιότητας το πρακτορείο Reuters.

Το καθεστώς GILTI (Global Intangible Low-Taxed Income) προβλέπει τη φορολόγηση με χαμηλούς συντελεστές των άυλων εισοδημάτων, που αποκτούν οι επιχειρήσεις των ΗΠΑ παγκοσμίως. Σύμφωνα με το GILTI, τα άυλα εισοδήματα αμερικανικών επιχειρήσεων από το εξωτερικό υπόκεινται σε συντελεστή 10,5%, προκειμένου να αποθαρρύνονται οι εταιρίες από τα μεταφέρουν τα κέρδη τους σε ξένες χώρες αντί του κανονικού φορολογικού συντελεστή 21% που ισχύει μετά από τις μειώσεις των συντελεστών, στις οποίες προχώρησε ο Αμερικανός Πρόεδρος ο Ντόναλντ Τραμπ. Όπως αναφέρει το προσχέδιο των υπουργών Οικονομικών των G7 που επικαλείται το Reuters, το αμερικανικό μοντέλο GILTI θα αποτελέσει οδηγό για τη νέα φορολογική μεταρρύθμιση.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
BigCommerce: Δώστε σημασία στους τρόπους αποστολής

Έρευνα της BigCommerce που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τις επιλογές αποστολής προϊόντων των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ανέδειξε ως σημαντικό ένα γεγονός που αρκετοί επιχειρηματίες δεν έχουν αντιληφθεί τον αντίκτυπο που έχει στις πωλήσεις τους.

Η έρευνα συστήνει στους ιδιοκτήτες των e-shop να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στις επιλογές που έχουν οι πελάτες τους ως προς τους τρόπους αποστολής των προϊόντων.

Τρεις στους τέσσερις πελάτες δεν ολοκληρώνουν μια αγορά γιατί δεν τους ικανοποιούν οι τρόποι αποστολής, ενώ το 47% των retailers δε γνωρίζουν καν το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών του ηλεκτρονικού καταστήματός τους, ή γιατί οι πελάτες δεν ολοκληρώνουν την αγορά.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο οι καταναλωτές είναι «έμπειροι», αφού αγοράζουν online τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, οπότε είναι και σε θέση να κρίνουν τις επιλογές αποστολής των ηλεκτρονικών καταστημάτων και να λάβουν ανάλογες αποφάσεις.

Η έρευνα καταγράφει καταναλωτές σε ποσοστό 35% στο Ηνωμένο Βασίλειο, που σταμάτησαν να αγοράζουν από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα εξαιτίας μιας κακής εμπειρίας παραλαβής προϊόντος που αγόρασαν. Επιπλέον, το 44% όσων αγοράζουν online δήλωσαν πως αποφεύγουν όσα e-shop δεν προσφέρουν δωρεάν αποστολή.

Ένα ακόμα σημαντικό εύρημα, αφορά στο 87% των καταναλωτών, οι οποίοι προσθέτουν επιπλέον προϊόντα στην παραγγελία τους, προκειμένου να φτάσουν το όριο αγορών και να τύχουν δωρεάν μεταφορικών.

Εκτός από δωρεάν αποστολές, οι καταναλωτές επιθυμούν σε ποσοστό 37% να έχουν και τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφών, όμως μόνο το 12% των e-shop στη Βρετανία την προσφέρει.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search