Κάθε άλλο παρά συγκυριακή δείχνει να είναι η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς οι online αγοραστικές συνήθειες δείχνουν ότι ήρθαν για να μείνουν. Πλέον, ένας στους δύο χρήστες του Διαδικτύου αγοράζουν συστηματικά online σε σχέση με έναν στους πέντε το 2019.
Επιπλέον, διαπιστώνεται δεκαπλασιασμός τις πελατειακής βάσης των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, τη στιγμή που ένας στους δύο δηλώνει ότι θα συνεχίσει και στο μέλλον να παραγγέλνει προϊόντα σουπερμάρκετ με παράδοση κατ’ οίκον. Επίσης, ένας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα ενημερώνεται μέσω Internet για προσφορές και εκπτώσεις.
Ειδικότερα, σε σχέση με πέρυσι, έχει υπερ-διπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά (από το 21% των χρηστών Διαδικτύου που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο το 2019) σε 51% τον Μάιο 2020 (με το ποσοστό, μάλιστα, να είναι σταθερό και στις δύο μετρήσεις του Μαΐου).
Επίσης, η ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης έτοιμου φαγητού παρουσιάζει αύξηση από 13% στο 33%, με σημαντική άνοδο να καταγράφεται την περίοδο μετά από την παύση του Lockdown και την χαλάρωση των μέτρων.
Όσον αφορά τις παραγγελίες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ, η αύξηση των καταναλωτών ξεπερνά το 1.000%, αφού 12% των χρηστών Διαδικτύου έχει παραγγείλει online συστηματικά τον Μάιο, σε σχέση με κάτω του 1% που ήταν το 2019, με το ποσοστό να παγιοποιείται και στις δύο μετρήσεις του Μαΐου.
Οι παραγγελίες εξ αποστάσεως δεν περιορίζονται μόνο στο κανάλι του Διαδικτύου. Σημαντικός αριθμός καταναλωτών παραγγέλνει και μέσω τηλεφώνου τρόφιμα, delivery ή και άλλα ήδη, με τα ποσοστά να εκτιμώνται στο 15% για το delivery φαγητού και στο 10% για τα τρόφιμα γενικά.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: Alexas_Fotos, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]