eCommerce

Επέτειος 25 ετών για το e-commerce: Η PayPal δίνει 5 προβλέψεις

Το ηλεκτρονικό εμπόριο γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1994, δηλαδή πριν από 25 χρόνια. Το αντικείμενο της πρώτης γνωστής στα χρονικά ασφαλούς διαδικτυακής συναλλαγής ήταν το 4ο solo album του Sting, με τίτλο "Ten Summoner’s Tales". Σήμερα, ένα τέταρτο του αιώνα αργότερα, το e-commerce έχει ήδη αλλάξει τα πάντα: τις αγοραστικές συνήθειες, τα ταξίδια, το φαγητό, ακόμα και τον τρόπο λειτουργίας μιας επιχείρησης. Η καθημερινότητα των καταναλωτών έχει διευκολυνθεί αφάνταστα. Ποιο είναι άραγε το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου τα επόμενα χρόνια;

 1. Σημασία δεν έχουν μόνο τα ίδια τα αγαθά, αλλά και οι αξίες που εκπροσωπούν

Οι καταναλωτές θα δίνουν τη δέουσα προσοχή όχι μόνο στα ίδια τα προϊόντα που αγοράζουν, αλλά και στις αξίες και το όραμα των εταιρειών που τα αντιπροσωπεύουν. Εξίσου σημαντικό στοιχείο για τους πελάτες θα αποτελεί η δυνατότητα στήριξης της εθνικής οικονομίας και της κουλτούρας ή ακόμα και των τοπικών κοινοτήτων, με τις αγορές τους. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Generation Z διακατέχεται από την επιθυμία να «κάνει το καλό» - το 76% της γενιάς αυτής δείχνει να ανησυχεί για το πως αντιμετωπίζει τα προβλήματα του πλανήτη μας η ανθρωπότητα, ενώ το 60% θέλει με την εργασία του να κάνει τη διαφορά και να ασκήσει επιρροή στον κόσμο[1]. Η κοσμοθεωρία τους επηρεάζει, δίχως άλλο, και τις αγοραστικές προτιμήσεις τους.

 2. Τεχνητή νοημοσύνη, μια πραγματική εμπειρία

Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει σταθερά έδαφος στην καθημερινότητά μας. Σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ποσότητα των επεξεργασμένων δεδομένων, οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούν το AI δημιουργούν μια σειρά από πρόσθετες ευκαιρίες και στον κλάδο του e-commerce. Ήδη το 78% των εμπορικών σημάτων έχει εφαρμόσει λύσεις AI και VR ή σχεδιάζει να το πράξει έως το 2020 για να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες. Ως αποτέλεσμα, ανάμεσα σε διάφορα άλλα οφέλη και στο πλαίσιο του ‘personalization’, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να βιώσουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και στα μέτρα τους, οι οποίες θα είναι μάλιστα ορατές στις σελίδες του e-shop ή σε ενημερωτικά. Με την πάροδο του χρόνου, η εικονική πραγματικότητα θα βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να προσφέρουν τη δυνατότητα πραγματικής δοκιμής ενδυμάτων.

 3. Κοινωνικό εμπόριο

Οι καταναλωτές που έχουν μεγαλώσει στην εποχή του e-commerce ή του m-commerce είναι λογικό να έχουν αυξημένες προσδοκίες – επιθυμία τους είναι να τους προσεγγίζουν οι ίδιες οι εταιρείες και να τους εξυπηρετούν όπου και να βρίσκονται. Εξάλλου, η σύγχρονη γενιά των καταναλωτών ξοδεύει πάνω από δύο ώρες καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης[2]. Το social commerce (κοινωνικό εμπόριο) δεν αποτελείται μόνο από διαφημίσεις για πώληση ή αγορά μεταχειρισμένων προϊόντων, αλλά παρέχει ταυτόχρονα την ευκαιρία αγοράς καινούργιων αυθεντικών ειδών απευθείας από τους εμπλεκόμενους ιστότοπους. Προτού προβούν σε οποιαδήποτε αγορά μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, τέσσερις στους δέκα διαδικτυακούς χρήστες αναζητούν και ελέγχουν τα προϊόντα της αρεσκείας τους σε μια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης. Με την ταχύτατη ανάπτυξη των ευκαιριών προώθησης προϊόντων στα social media, η περαιτέρω επέκταση των online καταστημάτων στον τομέα αυτόν είναι μόνο θέμα χρόνου.

 4. Το ηλεκτρονικό παράθυρο στον κόσμο για τις ΜμΕ

Το ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει διαρκώς απίστευτες δυνατότητες ανάπτυξης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ωστόσο, εκείνες μοιάζουν να μην επωφελούνται ακόμα πλήρως - στην Ελλάδα, μόλις το 11% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκμεταλλεύεται τα οφέλη των ευκαιριών που ενέχει η διαδικτυακή πώληση προϊόντων και υπηρεσιών. Εν τω μεταξύ, όπως δείχνουν τα στοιχεία της PayPal, οι διασυνοριακοί έμποροι σημειώνουν πολύ υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης (14,3%) σε σύγκριση με όσους δραστηριοποιούνται σε τοπικό μόνο επίπεδο (2%)[3]. Η δυναμική της αγοράς είναι τεράστια, ειδικά εάν ληφθεί υπόψη η δυνατότητα προσέγγισης πελατών από κάθε γωνιά του κόσμου – φέτος, η αξία του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου θα ανέλθει σε σχεδόν 2 τρισεκατομμύρια δολάρια[4].

 5. Συνεχής επαγρύπνηση

Η ασφάλεια των δεδομένων αποτελεί πλέον «θεμέλιο λίθο» του ηλεκτρονικού εμπορίου - και η σημασία της για τα δύο μέρη των ηλεκτρονικών συναλλαγών θα εξακολουθεί να αυξάνεται με το πέρασμα των χρόνων. Παράλληλα με την αυξανόμενη γνώση για το ιδιωτικό απόρρητο, οι νομοθετικές πράξεις και οι κανονισμοί, όπως το GDPR ή το PSD2, παρέχουν στους καταναλωτές τα απαραίτητα εργαλεία για την προστασία ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, τιμωρώντας αυστηρά τα ηλεκτρονικά καταστήματα, σε περίπτωση αμέλειας  σε θέματα κυβερνοασφάλειας. Εντούτοις, θα είναι εξίσου ζωτικής σημασίας η προσπάθεια για την διατήρηση μιας σωστής ισορροπίας ανάμεσα στα υψηλά πρότυπα ελέγχων και ασφαλείας και την χαρακτηριστική άνεση των ηλεκτρονικών αγορών.

Πριν από 25 χρόνια, κανείς δεν θα μπορούσε ούτε καν να φανταστεί ότι τα e-shops θα ήταν ποτέ σε θέση να αντικαταστήσουν πλήρως τα παραδοσιακά καταστήματα. Ωστόσο, η τεχνητή νοημοσύνη, η εικονική πραγματικότητα και οι τεχνολογικές καινοτόμες εξελίξεις μας φέρνουν πιο κοντά στην κρίσιμη αυτή καμπή. Βέβαια, η ανάπτυξη της αγοράς δεν θα επιβραδυνθεί - αντιθέτως, οι εταιρείες θα συνεχίσουν να ξεπερνούν η μία την άλλη, στην απόπειρά τους να βελτιώσουν τη διαδικασία και την εμπειρία της αγοράς, προκειμένου να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών.

 

[1] Sparks & Honey

[2] Statista

[3] PayPal

[4] Statista

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της PayPal.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Αυτός είναι ο ελληνικός νόμος για την προστασία των προσωπικών δεδομένων

Τον δεκαπενταύγουστο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τη μεταφορά του Γενικού Κανονισμού 2016/679 για την Προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, γνωστού ως GDPR και την προσαρμογή του στην ελληνική έννομη τάξη & στην ελληνική νομοθεσία, το οποίο ψηφίστηκε στις 26/08/2019 με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. 

Σύμφωνα με τη δημοσίευση του GRECA, το κείμενο που ψηφίστηκε αφορούσε ζητήματα όπως το ηλικιακό όριο για το επιτρεπτό της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων ανηλίκων, οι προϋποθέσεις νόμιμης επεξεργασίας ειδικών κατηγοριών δεδομένων όπως τα γενετικά και τα βιομετρικά, ή η δυνατότητα δημοσιοποίησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που υπόκεινται σε επεξεργασία στο πλαίσιο έρευνας, μετά από ψευδωνυμοποίησή τους, εφόσον δεν προηγήθηκε συγκατάθεση.

Οι σημαντικότερες ρυθμίσεις του νέου νόμου:

  • Ειδικότερες διατάξεις για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από δημόσιους φορείς και τον ορισμό Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (ΥΠΔ) σε αυτούς.
  • Θέσπιση κατώτατου ορίου ηλικίας στα 15 έτη για την έγκυρη συγκατάθεση ανηλίκου στο πεδίο της κοινωνίας των πληροφοριών (ΚτΠ).
  • Αποσαφήνιση του επιτρεπτού πλαισίου επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων των εργαζομένων από τον εργοδότη και διεύρυνση των περιπτώσεων νόμιμης επεξεργασίας των ειδικών κατηγοριών προσωπικών δεδομένων, όπως δεδομένα υγείας, γενετικά και βιομετρικά.
  • Άσκηση των δικαιωμάτων του υποκειμένου των δεδομένων, ιδίως του δικαιώματος πρόσβασης και γνωστοποίησης παραβιάσεων.
  • Διαπίστευση μέσω του ΕΣΥΔ των φορέων πιστοποίησης που θα βεβαιώνουν τη συμμόρφωση με τον GDPR.
  • Ποινικές κυρώσεις για παραβάσεις και επέκταση διοικητικών κυρώσεων και στους δημόσιους φορείς.
Μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ το αρχείο με το πρωτότυπο κείμενο, όπως είναι δημοσιευμένο στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.) του Εθνικού Τυπογραφείου.
 
 
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
Μόλις το 28% των εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο συμμορφώνεται με τον GDPR

Με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι αρχικά αναμενόταν ανταποκρίνονται οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως, στις υποχρεώσεις που απορρέουν από το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, GDPR. Περισσότερο από ένα χρόνο μετά από την εισαγωγή του GDPR στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων, μόνο το 28% των εταιρειών απαντά ότι έχει πλήρως συμμορφωθεί.

H συμμόρφωση είναι υψηλότερη στις ΗΠΑ που φτάνει το 35%, ενώ ακολουθούν η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία με 33%, η Ισπανία και η Ιταλία με 21% και η Σουηδία με 18%. Συνολικά, οι περισσότερες επιχειρήσεις αποδεικνύεται ότι είχαν υπερεκτιμήσει τελικά την ετοιμότητα τους να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Έτσι, σήμερα το 30% των επιχειρήσεων και οργανισμών απαντούν ότι “βρίσκονται κοντά στην πλήρη συμμόρφωση, αλλά εξακολουθούν να επιλύουν εκκρεμή ζητήματα”.

Πάντως, από τις εταιρείες που απαντούν ότι έχουν εναρμονιστεί πλήρως με τον GDPR, το 81% αναφέρει ότι αυτό έχει θετικές επιπτώσεις στη φήμη και την εικόνα της επιχείρησης.

Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους η επιχειρηματική κοινότητα δεν έχει ακόμη συμμορφωθεί με τον GDPR, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνών Capgemini, αυτοί σχετίζονται με την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων, το κόστος υλοποίησης και τις προκλήσεις σε επίπεδο υποδομών.

Αναλυτικά, τα στελέχη αναφέρουν την πρόκληση της ευθυγράμμισης των παλαιότερων συστημάτων πληροφορικής (38%), την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων του GDPR (36%) και το απαγορευτικό κόστος (33%) ως τα βασικά εμπόδια στην επίτευξη πλήρους συμμόρφωσης με τον GDPR.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Νέα ηχηρά ονόματα μεταξύ των ομιλητών στο συνέδριο της ECDM Expo 2019

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & SouthEastern Europe 2019, προχώρησε στην 3η κατά σειρά ανακοίνωση ομιλητών, που θα συμμετέχουν στο κεντρικό διήμερο Συνέδριο της έκθεσης.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τους:

  • Nidhi Arya, Senior Product Manager, Zalando
  • Katerina Fraidaki, President, Greek eCommerce Association
  • Aleksandra Beyer Nunes, Global Programmatic Manager, The Economist Group
  • Federico Oliveri, Customer Program Manager, France & UK, Socialbakers
  • Anna Pelkin, Head of Business Development – eBay Israel, Emerging Europe and Africa
  • Hristo Radichev, Country Manager, Mediapost Hit Mail - Co-founder, Balkan eCommerce
  • Samet Ensar Sari, Senior Advisor, Altavia - Consultant, Investor

 

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται για να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 120 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για συμμετοχή στο Συνέδριο* συμπεριλαμβάνονται:

  • Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
  • 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
  • Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

* Όλες οι ομιλίες θα δοθούν στα αγγλικά. Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση.

Για περισσότερες πληροφορίες για την ECDM Expo 2019 και για εγγραφές στο συνέδριο, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα εγγραφής στο ecdmexpo.com.

Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για να επισκεφτείτε την έκθεση, είναι να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε στο ecdmexpo.com.

ECDM Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

Μεγάλοι Χορηγοί:

  • accenture
  • ACS
  • ATCOM
  • DHL
  • Lighthouse
  • bmind

Χορηγοί:

  • Retargeting
  • G.A.P. Vassilopoulos Group
  • Routee

Υποστηρικτές:

  • ONIT!
  • refluence
  • Business Cloud
  • cs.cart hellas

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Skroutz Food: Η νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και delivery από το Skroutz

Το Skroutz Food, η νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού από το Skroutz.gr, είναι πλέον διαθέσιμη αρχικά στην Αττική και έρχεται να προσφέρει μια πλούσια γκάμα επιλογών σε γεύσεις και κουζίνες και μια εξαιρετική εμπειρία delivery, εφάμιλλη της ποιότητας και της αξιοπιστίας που χαρακτηρίζουν τη δημοφιλή πλατφόρμα online αγορών.

Με το Skroutz Food η παραγγελία πραγματοποιείται γρήγορα και με λίγα κλικ, αφού οι καταναλωτές θα συναντήσουν ένα οικείο και απλό περιβάλλον χρήσης, όπου εισάγοντας τη διεύθυνσή τους θα δουν συγκεντρωμένα όλα τα διαθέσιμα εστιατόρια και καφέ της περιοχής τους. Για κάθε κατάστημα υπάρχει το πλήρες μενού, αναλυτική περιγραφή των πιάτων, το ωράριο λειτουργίας και οι πληροφορίες για το χρόνο παράδοσης και το κόστος ελάχιστης παραγγελίας. Η διαδικασία της παραγγελίας και της πληρωμής είναι γρήγορη και απλή, καθώς βασίζεται στην εμπειρία που προσφέρει το Skroutz εδώ και χρόνια.

Επιπλέον, οι χρήστες που διαθέτουν ήδη λογαριασμό στο marketplace του Skroutz ή στο Έξυπνο Καλάθι, μπορούν πολύ εύκολα να αποκτήσουν πρόσβαση στο Skroutz Food και να κάνουν χρήση της υπηρεσίας πληρώνοντας ηλεκτρονικά με την αποθηκευμένη πιστωτική τους κάρτα σε όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, χωρίς να απαιτείται να καταχωρήσουν εκ νέου τα δεδομένα τους.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη σχεδίαση του Skroutz Food, ώστε η αναζήτηση να είναι ακριβής και γρήγορη, ενώ οι καινοτομίες που ενσωματώνει το Skroutz Food στο περιβάλλον πλοήγησης είναι αρκετές και θα παρουσιάζονται σταδιακά στο άμεσο μέλλον.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, περιλαμβάνοντας περισσότερα από 1.000 εστιατόρια και καφέ, ανάμεσα στα οποία μεγάλες γνωστές αλυσίδες και επιλεγμένα παραδοσιακά συνοικιακά καταστήματα, που πρότειναν οι καταναλωτές κατά τη δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας του Skroutz Food. Επίσης, καθημερινά προστίθενται νέες περιοχές και καινούργια καταστήματα που καλύπτουν κάθε προτίμηση.

Όσον αφορά τα καταστήματα που συμμετέχουν στο Skroutz Food, επωφελούνται μιας εμπορικής πολιτικής που βασίζεται στην αμοιβαία συνεργασία καθώς και στην επιβράβευση της αξιοπιστίας και της ποιοτικής εξυπηρέτησης των καταναλωτών.

Το Skroutz Food είναι προσβάσιμο μέσω web browser από υπολογιστή και φορητές συσκευές, ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνουν διαθέσιμες και οι mobile εφαρμογές, με την Android έκδοση αρχικά και την iOS έκδοση στη συνέχεια.

Το πλάνο της εταιρείας είναι σταδιακά το Skroutz Food να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, προκειμένου η παραγγελία online delivery να γίνει μια εξαιρετική εμπειρία!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Skroutz.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Οι online πωλήσεις λιανικής θα υπερβούν τα 6 τρισ. δολάρια το 2024

Εκρηκτική συνεχίζει να είναι η άνοδος ηλεκτρονικού λιανεμπορίου, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συνολική αξία των online πωλήσεων λιανικής, για ψηφιακά και φυσικά αγαθά, εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα $6 τρισ. μέχρι το 2024, που αντιπροσωπεύει αύξηση 53% σε σχέση με το 2019. Η δε μέση αξία των ηλεκτρονικών αγορών ανά καταναλωτή, αναμένεται να ξεπεράσει τα $1.000 ετησίως έως το 2024.

Η νέα έρευνα της Juniper Research, Mobile & Online Remote Payments for Digital & Physical Goods, δείχνει ότι στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου θα συνεχίσουν να κυριαρχούν τα φυσικά αγαθά. Για την ακρίβεια, έως το 2024, η αξία των online πωλήσεων φυσικών αγαθών υπολογίζεται ότι θα αντιπροσωπεύει περίπου το 80% των συνολικών ηλεκτρονικών αγορών του λιανεμπορίου.

Σε αυτή την εξίσωση που καλείται να λύσει το παγκόσμιο λιανεμπόριο, οι κινητές συσκευές και το mobile οικοσύστημα παίζει κομβικό ρόλο. Οι online αγορές που πραγματοποιούνται μέσω κινητών συσκευών, αναμένεται να γνωρίσουν περαιτέρω άνοδο τα επόμενα χρόνια, με τον αριθμό των αγοραστών μέσω smartphone να αυξάνεται κατά περίπου 60% μεταξύ 2019 και 2024. Κατά συνέπεια, μόνο το 21% των αγορών αναμένεται να πραγματοποιείται μέσω σταθερών και φορητών υπολογιστών και συνδεδεμένων τηλεοράσεων, παγκοσμίως, μέχρι το 2024.

Οι προβλέψεις των αναλυτών δεν μπορεί παρά να κινητοποιούν το παγκόσμιο λιανεμπόριο, ωθώντας τους λιανοπωλητές, ανά τον κόσμο, να ανοίξουν νέα κανάλια αγορών, παγκοσμίως. Στόχος τους να εξασφαλίσουν ότι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τους ευθυγραμμίζονται με τις συνεχώς αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Οι διασυνοριακές αγορές από ευρωπαϊκά e-shop έχουν τζίρο 9 δισ. ευρώ

Η διασυνοριακή αγορά ευρωπαϊκών ηλεκτρονικών καταστημάτων αντιπροσωπεύει κύκλο εργασιών 9 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2018. Αυτό, αντιστοιχεί στο ένα πέμπτο του συνολικού ποσού από όλες τις διασυνοριακές αγορές στην Ευρώπη (από ευρωπαϊκά και μη e-shop), με το Amazon να έχει τη μερίδα του λέοντος, με 28 δισ. ευρώ.

Το Amazon είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ευρώπη, αλλά όταν εξετάζουμε μόνο τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, η γερμανική Zalando είναι η πρώτη. Όπως καταγράφεται στο δημοσίευμα του eCommerce News, η πρώτη πεντάδα κυριαρχείται από εταιρείες από το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι Fruugo, Asos και Farfetch κατέχουν τη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται από τον γαλλικό γίγαντα του retail, Carrefour.



Τα στοιχεία αυτά παρατίθενται στην έκδοση «Top 20 marketplaces cross-border Europe» του Cross-Border Commerce Europe. Στη συγκεκριμένη έρευνα, αναφέρεται πως οι ευρωπαϊκές διασυνοριακές αγορές από ευρωπαϊκά καταστήματα θα αυξηθούν σημαντικά και το 2020 θα φθάσουν συνολικά τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ.



Η κατάταξη βασίζεται σε διαφορετικές παραμέτρους, όπως οι πωλήσεις σε 16 χώρες της Δυτικής Ευρώπης και ο αριθμός των διασυνοριακών επισκέψεων. Σημειώνεται πως εξαιρούνται τα ταξιδιωτικά προϊόντα και εξετάστηκαν μόνο οι B2C online πλατφόρμες που προσφέρουν τουλάχιστον δύο από τις υπηρεσίες πληρωμής, αποθήκευσης και logistics.



Στην έκθεση προβλέπεται ότι θα εμφανιστούν πολλά εξειδικευμένα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ευρώπη. Όπως, για παράδειγμα, στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο υπάρχουν πολλά δημοφιλή εξειδικευμένα e-shop, όπως το Newegg για ηλεκτρονικές συσκευές, το Reverb που απευθύνεται σε μουσικούς, το Wayfair με οικιακά είδη και αξεσουάρ κ.λπ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η Google λανσάρει το Market Finder στην Ελλάδα

Η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα - ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό. Το Market Finder παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά και συζήτησαν για το πώς το διαδίκτυο και η ψηφιακή οικονομία διευκολύνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε νέες γεωγραφικές περιοχές.

Η εκδήλωση οργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση και υποστηρίχθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος και τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.

Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, μόνο το 10% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος. Ένα πραγματικά μικρό ποσοστό, ιδιαίτερα αν συγκριθεί με τον μέσο όρο της Ε.Ε. Σύμφωνα με τον ίδιο οργανισμό, δύο από τους λόγους που αποτελούν εμπόδια για την δραστηριοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος είναι 1) η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων και 2) η δυσκολία διαχείρισης τεχνολογικών εργαλείων.

Η Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε χαρούμενοι που σήμερα κάνουμε ένα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές.»

Το Market Finder λειτουργεί ως εξής:

 

Βήμα 1: Βρίσκοντας τις καλύτερες αγορές για την επιχείρησή σας: Από τη στιγμή που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή δυναμική μιας αγοράς.

 

Βήμα 2: Προετοιμάζοντας την επιχείρησή σας για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος, οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε αγορά.

 

Βήμα 3: Φέρνοντας την επιχείρησή σας μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.

Περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Market Finder.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Google.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Ο GRECA συνυπογράφει την ομαλότερη εισαγωγή τής εφαρμογής τής Ισχυρής Πιστοποίησης Πελατών

Ο GR.EC.A συνυπογράφει με τον Ε-commerce Europe επιστολή προς την Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών για την ομαλή εισαγωγή της εφαρμογής της Ισχυρής Πιστοποίησης Πελατών (SCA) σχετικά με τις ηλεκτρονικές πληρωμές, η οποία δημοσιεύθηκε στις 2 Αυγούστου.

Η επιστολή αρχικά χαιρετίζει τη γνωμοδότηση της EBA (Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών) σχετικά με την SCA, η οποία επιτρέπει στις αρμόδιες εθνικές αρχές να παρέχουν ένα βαθμό ευελιξίας στην πρακτική εφαρμογή των απαιτήσεων της SCA.
 
Ενθαρρύνει τις αρχές να καταλήξουν σε συναίνεση σχετικά με έναν κοινό ευρωπαϊκό χάρτη πορείας και μια κοινή ευρωπαϊκή προθεσμία 18 μηνών, ως περίοδο χάριτος πριν την οριστική εφαρμογή της οδηγίας - η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 14 Σεπτεμβρίου 2019 - για την ομαλή προσαρμογή της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου.

O GR.EC.A υποστηρίζει ιδιαίτερα τους στόχους της εφαρμογής για τις Απαιτήσεις Eλέγχου Ταυτότητας Πελατών (SCA) για τη μείωση της απάτης και την αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές πληρωμές.
 
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GRECA.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
Το 35% των λιανεμπόρων δεν είναι προετοιμασμένο για το ψηφιακό "μέλλον"

Παρά τις ταχέως μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών και την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας, το 35% των εμπόρων λιανικής πώλησης δηλώνει ότι δεν είναι έτοιμο να υποστηρίξει αυτό το ψηφιακό μέλλον. Νέες έρευνες διαπιστώνουν ότι ένας ανησυχητικός αριθμός εμπόρων λιανικής πώλησης δεν προετοιμάζεται ενεργά για το μέλλον, με το 35% να παραδέχεται ότι δεν έχει εφαρμόσει καμία στρατηγική μετασχηματισμού για προσαρμογή στην άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας και την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών.

Μάλιστα, αυτή η δυστοκία του λιανεμπορίου διαπιστώνεται ακόμη και σε αγορές που θεωρούνται εξαιρετικά “ώριμες” ψηφιακά, όπως είναι αυτή της Μεγάλης Βρετανίας. Έρευνα σε 100 κορυφαίους λιανοπωλητές της Βρετανίας, η οποία διεξήχθη από το πρακτορείο ηλεκτρονικού εμπορίου PushON, διαπίστωσε ότι το 20% δεν έχει επενδύσει καθόλου στην ανάπτυξη της ψηφιακής διάστασης των δραστηριοτήτων τους κατά το παρελθόν έτος.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την έρευνα (Preparing for the future of retail), ακόμη και μεταξύ των εμπόρων λιανικής πώλησης, που εφαρμόζουν μια τέτοια στρατηγική, μόνο το 27% απαντά ότι προχωρά σε πρακτικές ενέργειες για την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του. Εξίσου ανησυχητικό είναι το εύρημα της έρευνας, σύμφωνα με το οποίο, μόνο το 26% των εμπόρων λιανικής πιστεύει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για να επιβιώσει σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική λιανική αγορά.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search