eCommerce

Νέοι κανόνες στην Ευρώπη για τις πληρωμές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Σε προσωρινή συμφωνία σχετικά με νέους κανόνες για την ανταλλαγή δεδομένων, όσον αφορά τις πληρωμές στον τομέα του ΦΠΑ στο ηλεκτρονικό εμπόριο, κατέληξε το Συμβούλιο της Ευρώπης. Το προϊόν της συμφωνίας αποτελεί μια γενική προσέγγιση σχετικά με ένα σύνολο κανόνων για τη διευκόλυνση του εντοπισμού της φορολογικής απάτης σε διασυνοριακές συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα, η εν λόγω δέσμη νέων κανόνων αποτελείται από δύο νομοθετικά κείμενα.

Το πρώτο σχετίζεται με τις τροποποιήσεις της Οδηγίας για τον ΦΠΑ, με τις οποίες θεσπίζονται απαιτήσεις για τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, ώστε να τηρούν αρχεία των διασυνοριακών πληρωμών, που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα δεδομένα αυτά θα τίθενται, στη συνέχεια, στη διάθεση των εθνικών φορολογικών αρχών υπό αυστηρές προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με την προστασία των δεδομένων.

Το δεύτερο νομοθετικό κείμενο περιλαμβάνει τροποποιήσεις κανονισμού σχετικά με τη διοικητική συνεργασία στον τομέα του ΦΠΑ. Οι εν λόγω τροποποιήσεις καθορίζουν λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο οι εθνικές φορολογικές αρχές θα συνεργάζονται στον συγκεκριμένο τομέα για τον εντοπισμό της απάτης στον τομέα του ΦΠΑ και τον έλεγχο της συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον ΦΠΑ.

Οι κανόνες αυτοί συμπληρώνουν το κανονιστικό πλαίσιο ΦΠΑ για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που θα τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2021, το οποίο εισήγαγε νέες υποχρεώσεις σχετικά με τον ΦΠΑ για τις διαδικτυακές αγορές και απλοποιημένους κανόνες για τη συμμόρφωση με τον ΦΠΑ για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Επανασχεδιασμένο you.gr με κέντρο τον σύγχρονο e-customer

Το you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου Quest, επανασυστήνεται δυναμικά στο ελληνικό κοινό μέσα από έναν ολοκληρωμένο redesign, αναβαθμίζοντας σημαντικά την αγοραστική εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών του.

Με περισσότερα από 15.000 προϊόντα, από 600 brands, σε 500 διαφορετικές κατηγορίες, το you.gr αποτελεί σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά e-shops, όπου ο κάθε πελάτης μπορεί με μια μόνο επίσκεψη να καλύψει όλες τις αγοραστικές του ανάγκες για το σπίτι, το γραφείο, τα hobby και τη διασκέδαση. Η νέα σχεδίαση ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τάσεις του e-commerce, περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά και εργαλεία που βοηθούν τον επισκέπτη να εντοπίζει γρήγορα ό,τι χρειάζεται, από το smartphone ή τον υπολογιστή του και να ολοκληρώνει άμεσα τις αγορές του.

Μερικά από τα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου you.gr είναι η βελτίωση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας και στην παρουσίαση των προϊόντων, η προηγμένη αναζήτηση και φωνητική αναζήτηση, το σύγχρονο, responsive design και η απλοποίηση της διαδικασία ολοκλήρωσης αγορών. Αξιοποιούνται έξυπνοι αλγόριθμοι ώστε να παρέχονται εξατομικευμένες προτάσεις που βοηθούν τις επιλογές και αυτοματισμοί, όπως η δυνατότητα Επαναγοράς (Reorder), χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο για επαναλαμβανόμενες αγορές, ενώ η αναζήτηση του βολικότερου σημείου παραλαβής ανάμεσα στα 500+ pick up points γίνεται εξαιρετικά γρήγορα, κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας. Στην βελτιωμένη εμπειρία του πελάτη συνεισφέρει σημαντικά το νέο youblog, καθώς και η αναβαθμισμένη φιλική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, chat ή e-mail.

logo you

Η νέα εποχή του you.gr, αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στο ανανεωμένο λογότυπο, που τονίζει τη φιλικότητα και την προσήλωση στον πελάτη, υπογράφοντας με ένα χαμόγελο, καθώς και στο νέο μήνυμα “click.shop.unbox”, που δείχνει τη δέσμευση ώστε κάθε εμπειρία αγοράς στο you.gr από το πρώτο κλικ, μέχρι την παραλαβή και το unboxing να είναι ξεχωριστή.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του you.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ειδική εφαρμογή από την ΑΑΔΕ για τις συναλλαγές ηλεκτρονικών ειδών χωρίς ΦΠΑ

Σε συνέχεια της εγκυκλίου ΠΟΛ 1150/2017, και στα πλαίσια εφαρμογής της παραγράφου 5 του άρθρου 39α του Κώδικα Φ.Π.Α. (ν. 2859/2000), δημιουργήθηκε από την Α.Α.Δ.Ε. διαδικτυακή υπηρεσία για την υποστήριξη των ελέγχων που απαιτούνται και τη διεκπεραίωση των συναλλαγών στα πλαίσια του άρθρου αυτού. Η υπηρεσία αυτή καλύπτει τις ανάγκες και των αγοραστών και των πωλητών.
 
Για την αξιοποίηση της υπηρεσίας 39α απαιτείται η εγκατάσταση ενός ελεύθερου προγράμματος, το όποιο η ΑΑΔΕ παρέχει στο διαδικτυακό τόπο της.
 
Με την υπηρεσία αυτή:

  • εάν είστε «Αγοραστής» μπορείτε να εγγραφείτε και να συμπληρώσετε τα στοιχεία τα δικά σας και των εκπροσώπων σας για να πραγματοποιήσετε συναλλαγές σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39α, παρ. 5 του Κώδικα ΦΠΑ, δηλαδή να αγοράσετε κινητά τηλέφωνα, κονσόλες παιχνιδιών, laptop και tablet χωρίς να καταβάλετε ΦΠΑ στον «Πωλητή».
  • εάν είστε «Πωλητής» μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ιδιότητα του αγοραστή ως υποκειμένου με δικαίωμα έκπτωσης των εισροών και τη δυνατότητα του «Εκπροσώπου» να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή εκ μέρους του αγοραστή, καθώς και να αποτυπώσετε μια συναλλαγή του άρθρου 39α.
 
Ως Ημερομηνία Έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας έχει οριστεί η 01/12/2019. Μέχρι την έναρξη παραγωγικής λειτουργίας, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε «πωλητές» και «αγοραστές» για δοκιμαστική λειτουργία.
 
Δείτε περισσότερες πληροφορίες και βρείτε τις οδηγίες στο web site της ΑΑΔΕ.
 

Εικόνα: fancycrave1, Pixabay

 
 
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε redesign του e-Jumbo.gr προχώρησε η Lighthouse

Σε redesign του ηλεκτρονικού της καταστήματος προχώρησε το τελευταίο διάστημα η εταιρεία Jumbo, με βάση τα τελευταία trends σε επίπεδο σχεδιασμού, για e-commerce projects. Το έργο έφερε εις πέρας η Lighthouse, η οποία από το 2013 έχει αναλάβει την ανάπτυξη του e-jumbo.gr, το οποίο έχει υλοποιηθεί στην πλατφόρμα του Vendallion e-Commerce.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει πλήρως Responsive Design, με ευελιξία στο περιεχόμενο της Κεντρικής Σελίδας, τη Λίστα Προϊόντων καθώς και τις επιμέρους λεπτομέρειες, ώστε να βελτιστοποιεί την εμπειρία του χρήστη, από διαφορετικές οθόνες και συσκευές. Επιπλέον, με ιδιαίτερη έμφαση στα Product Pages, οι εικόνες τον προϊόντων έγιναν μεγαλύτερες, όπως επιτάσσουν οι τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως.

Σημαντικό ρόλο στο redesign έπαιξε το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της επισκεψιμότητας συγκεντρώνεται από mobile συσκευές και έτσι το e-jumbo.gr, με τον mobile-first σχεδιασμό του καθιστά το UX πιο εύκολο, πρακτικό και ξεκάθαρο, cross-screen.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

ΠΟΕ: O εμπορικός πόλεμος πλήττει καίρια το e-commerce

Βαριά σκιά στην ψηφιακή οικονομία ρίχνει ο εν εξελίξει παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος και τα πλήγματα κατά του ελεύθερου εμπορίου με την επιβολή εμπορικών δασμών μεταξύ των διεθνών οικονομικών υπερδυνάμεων. Ο προστατευτισμός και ο επαπειλούμενος γενικευμένος εμπορικός πόλεμος πλήττει καίρια τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με σχετικό βαρόμετρο του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ), η αύξηση των εμπορικών δασμών συνέβαλε στη μείωση των διασυνοριακών πωλήσεων αγαθών και υπηρεσιών, οδηγώντας σε αποδυνάμωση την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη. Δεν είναι τυχαίο ότι ο ΠΟΕ, ήδη από τις αρχές του 2019, έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ευρύτερες μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται, ώστε να μην χάσει τη δυναμική του. Στόχος των διαπραγματεύσεων είναι να καταλήξουν σε μια συμφωνία για το ηλεκτρονικό εμπόριο εντός του 2020, η οποία θα ενισχύσει την ψηφιακή οικονομία.

Τις πρωτοβουλίες του ΠΟΕ και της παγκόσμιας κοινότητας υποστηρίζει ο WITSA (Παγκόσμιος Σύνδεσμος Πληροφορικής και Υπηρεσιών Τεχνολογίας), ο οποίος κατέθεσε μια σειρά συστάσεων, προκειμένου να συμπεριληφθούν στην προωθούμενη συμφωνία στο πλαίσιο του ΠΟΕ, ώστε να καλυφθεί εκτενώς ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μία από τις συστάσεις, που εισηγείται ο WITSA, έχει να κάνει με τη “μη διάκριση των προϊόντων”. Όπως αναφέρει ο Σύνδεσμος, η απαγόρευση των διακρίσεων όσον αφορά την επεξεργασία ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών μεταξύ των κατεστημένων φορέων και των νεοεισερχομένων εταιρειών, πρέπει να συμπεριληφθεί σε οποιαδήποτε συμφωνία του ΠΟΕ.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: YkleduY ABH, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στις 2 Δεκεμβρίου φέτος η Cyber Monday - στις 29 Νοεμβρίου η Black Friday

Με επίσημη ανακοίνωσή του, ο GR.EC.A, o Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ενημερώνει πως η Cyber Monday, η ημέρα των προσφορών για αγορές που γίνονται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, "πέφτει" τη Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2019.

Η Cyber Monday είναι η Δευτέρα μετά τη Black Friday, η οποία φέτος είναι στις 29 Νοεμβρίου, μία ημέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών που γιορτάζεται στις ΗΠΑ.

Παράλληλα, ο GR.EC.A ενημερώνει τα μέλη του πως την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν 15 ημέρες.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

9,3 δισ. δέματα διακινήθηκαν στην Ευρώπη το 2018

Ο αριθμός των διακινούμενων δεμάτων παγκοσμίως έφτασε τα 87 δισεκατομμύρια το 2018, με τα 9,3 δισ. από αυτά να αφορούν αποστολές που είχαν ευρωπαϊκές αφετηρίες. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία ήταν οι ευρωπαϊκές χώρες με τις περισσότερες αποστολές, οι οποίες για κάθε μία από τις δύο έφτασαν τα 3,5 δισεκατομμύρια, την προηγούμενη χρονιά.

Σε παγκόσμια κλίματα, τα 87 δισ. αποστολών συνιστούν αύξηση περίπου 17% σε σχέση με το 2017, ενώ η Pitney Bowes που συλλέγει και δημοσιεύει τα συγκεκριμένα στοιχεία σημειώνει πως τα επόμενα έξι χρόνια ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί, αναμένοντας το 2025 να έχουμε περίπου 200 δισεκατομμύρια αποστολές δεμάτων.

 

global parcel

Infographic: Pitney Bowes Parcel Shipping Index

 

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα 3,5 δισ. πακέτα που στάλθηκαν από τοπικές επιχειρήσεις το 2018 συνιστούν αύξηση 12,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Όσον αφορά στις εταιρείες μεταφορών, περίπου το 75% της αγοράς είναι συγκεντρωμένο σε 5 εταιρείες: τις Royal Mail, Hermes, Amazon Logistics, DHL και UPS.

Ο έτερος πρωταθλητής τής Ευρώπης, που επίσης είχε 3,5 δισ. πακέτα αποστολές, η Γερμανία, έχει τη μεγαλύτερη B2B αγορά στην ήπειρο, που φτάνει περίπου το 65% του συνόλου. Εδώ, υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συγκέντρωση, αφού 6 μεταφορικές εταιρείες, οι DHL, Hermes, UPS, DPD, GLS και FedEx, έχουν το 98% της αγοράς!

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Έρχεται η Amazon στην Ελλάδα με διαμετακομιστικό κέντρο;

Σε επέκταση των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα στον τομέα των logistics φαίνεται να θέλει να προχωρήσει ο αμερικανικός κολοσσός τής Amazon, ο οποίος βρίσκεται σε αναζήτηση αποθηκών. Αυτό αναφέρουν στελέχη της εγχώριας αγοράς της εφοδιαστικής αλυσίδας, υποστηρίζοντας ότι συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες η λειτουργία εγκαταστάσεων της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα, όπως συμβαίνει σε γειτονικές χώρες.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα του Naftemporiki.gr, αναλυτές του κλάδου σημειώνουν ότι η πιθανή παρουσία της Amazon στη χώρα μας θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ανοίγματος της εταιρείας σε νέες αγορές και την εκμετάλλευση των νέων εμπορικών δρόμων που ανοίγονται στην περιοχή, κάτω από την επιρροή της Κίνας και του «One Belt, One Road» σχεδίου.

Βέβαια αυτό έχει να κάνει με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των εξαγωγών της Ελλάδας, σε συνδυασμό με την ενδυνάμωση του λιμανιού του Πειραιά, ο οποίος μπορεί να τροφοδοτήσει -μέσω θαλάσσιων διαδρόμων- την ευρύτερη περιοχή.

Πιο συγκεκριμένα η Amazon έχει προσεγγίσει ήδη την ελληνική κυβέρνηση για να αποκτήσει έκταση στην ευρύτερη περιοχή της Ελευσίνας, προκειμένου να οργανώσει κέντρο διαλογής και διανομής, το οποίο θα εξυπηρετεί τη νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Η συγκεκριμένη περιοχή επιλέχτηκε λόγω της εύκολης πρόσβασης στο λιμάνι και στους οδικούς άξονες, ενώ αναμένεται να υπάρξει στενή συνέργεια με το διαμετακομιστικό κέντρο που ετοιμάζεται να φτιάξει η Cosco στην ίδια περιοχή.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το ύψος της επένδυσης αλλά και ο χρονικός της ορίζοντας.

Δείτε περισσότερα στο Naftemporiki.gr.

Εικονα: Jens P. Raak, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Συμμετοχή τού GRECA σε ημερίδα για το Brexit και τις επιχειρήσεις

Ο GR.EC.A συμμετείχε στην Ημερίδα με θέμα: “Ημερίδα No Deal Brexit, Προετοιμασία της Δημόσιας Διοίκησης και Επιχειρήσεων για την περίπτωση αποχώρησης του Η.Β. από την Ε.Ε. χωρίς συμφωνία” που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019, από το Υπουργείο Εξωτερικών.

Η ημερίδα διοργανώθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εξαγωγέων (ΠΣΕ) και το Ελληνοβρετανικό Εμπορικό Επιμελητήριο.

Την εκδήλωση προλόγισαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, καθώς και ο Υφυπουργός Εξωτερικών, Κώστας Φραγκογιάννης. Χαιρετισμούς στην έναρξη της ημερίδας απηύθυναν ο κ. Χάρης Λαμπρόπουλος, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΕΒΕΑ, η Πρόεδρος του ΠΣΕ κα Χριστίνα Σακελλαρίδη και η Πρόεδρος του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κα Άννα Καλλιάνη και ο Διευθυντής Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος και Ρυθμιστικών Πολιτικών του ΣΕΒ κ. Μιχαήλ Μητσόπουλος.

Στην ημερίδα, παρενέβησαν, επίσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης και ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων κ. Κωνσταντίνος Μπαγινέτας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσεων του Υπουργείου Εξωτερικών για τη διάχυση της πληροφόρησης, για τα μέτρα που έχει λάβει η ελληνική Δημόσια Διοίκηση σχετικά με την αντιμετώπιση ενός ενδεχόμενου άτακτου Brexit, καθώς και για την ευαισθητοποίηση των επιχειρηματικών, οικονομικών και επαγγελματικών φορέων που δραστηριοποιούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε να προετοιμαστούν και από πλευράς τους, εγκαίρως και επαρκώς, για την πιθανότητα αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ένωση χωρίς συμφωνία.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν και εκπρόσωποι της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) οι οποίοι παρουσίασαν θέματα που αφορούν τις τελωνειακές διαδικασίες εισαγωγής-εξαγωγής, τις εμπορευματικές μεταφορές και διαμετακόμιση, τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης και ΦΠΑ επί των συναλλαγών με το Ηνωμένο Βασίλειο καθώς και την εφαρμογή δασμολογίων, απαλλαγών, ειδικών καθεστώτων και προτιμησιακών συμφωνιών σε περίπτωση αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την ένωση χωρίς συμφωνία.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαδικασίες που αφορούν τις επιχειρήσεις καθώς και το κατάλογο Ελέγχου Ετοιμότητας των Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ε.Ε πατήστε εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GR.EC.A

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Κινητικότητα για τη φορολόγηση των διαδικτυακών και εμπορικών πολυεθνικών

Διεθνής κινητικότητα αναπτύσσεται το τελευταίο διάστημα, όσον αφορά το ακανθώδες θέμα της φορολόγησης των τεχνολογικών εταιρειών. Το ζήτημα έχει διχάσει την Ευρώπη, που δεν κατάφερε να βρει κοινό τόπο για τον λεγόμενο “ψηφιακό φόρο”, παραπέμποντας το θέμα στη διεθνή πρωτοβουλία που συντονίζει ο ΟΟΣΑ, με τη Γαλλία να αποφασίζει ωστόσο - αυτόνομα - την επιβολή του φόρου "GAFA" (από τα αρχικά το Google, Apple, Facebook, Amazon).

Και ενώ η ορισθείσα Αντιπρόεδρος για μια “Ευρώπη έτοιμη για την Ψηφιακή Εποχή, M. Vestager, προειδοποιούσε την περασμένη εβδομάδα από το βήμα του Ευρωκοινοβουλίου, ότι η Ε.Ε. θα λύσει μόνη της το θέμα του ψηφιακού φόρου, εάν δεν βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση έως τα τέλη του 2020, ο ΟΟΣΑ ανακοίνωσε ότι ξεκινά εκ νέου διαπραγματεύσεις για την αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των πολυεθνικών, ώστε να συμπεριλάβει ειδικές ρυθμίσεις για τους τεχνολογικούς κολοσσούς.

Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), ο οποίος επίσης έχει αποτύχει μέχρι σήμερα να εξασφαλίσει μια ευρεία συμφωνία για τη φορολόγηση των κολοσσών του Διαδικτύου, παρουσιάζει εκ νέου μια “ενιαία προσέγγιση”, επιδιώκοντας την επίτευξη “πολιτικής συμφωνίας” με τα κράτη έως τον επόμενο Ιούνιο. “Πλησιάζουμε στον απώτερο στόχο μας: όλες οι πολυεθνικές εταιρίες να πληρώσουν αυτό που τους αναλογεί”, σχολίασε ο Γενικός Γραμματέας του ΟΟΣΑ, Angel Gurría, σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού.

Η “ενιαία προσέγγιση” που κομίζει ο ΟΟΣΑ, θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης κατά την προσεχή Σύνοδο των Υπουργών Οικονομικών της Ομάδας των 20 (G20) στην Ουάσιγκτον στις 17 και 18 Οκτωβρίου. “Θέλουμε να εξασφαλιστεί ότι μεγάλες και εξαιρετικά κερδοφόρες πολυεθνικές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών εταιρειών, πληρώνουν φόρους οπουδήποτε έχουν σημαντικές δραστηριότητες και αποκομίζουν κέρδη”, αναφέρει ο Οργανισμός σε σχετική ανακοίνωσή του.

Η αναμόρφωση των φορολογικών κανόνων που εισηγείται ο ΟΟΣΑ, αφορά μεγάλες πολυεθνικές με διασυνοριακές δραστηριότητες, που έχουν έσοδα άνω των €750 εκατ και όχι μόνο πολυεθνικές του Διαδικτύου, αλλά και μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών ειδών που πωλούν προϊόντα λιανικής σε μια αγορά μέσω ενός δικτύου διανομής, το οποίο είτε μπορεί να τους ανήκει, είτε όχι.

Δείτε αναλυτικότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: Dimitris Vetsikas, Pixabay

Δείτε ακόμα:
Η νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επανεξετάσει τον ψηφιακό φόρο
Ασυμφωνία στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τον ψηφιακό φόρο "GAFA"

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search