H CRS LIKNOSS υλοποίησε ακόμη μια καινοτόμα λύση για λογαριασμό της Κοινοπραξίας Blue Star Ferries, την υπηρεσία WEB Check-in. Η υπηρεσία WEB Check-In, επιτρέπει στους επιβάτες των εταιριών Blue Star Ferries & Hellenic Seaways, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί προπληρωμένο εισιτήριο (PTA) από οποιοδήποτε σημείο του δικτύου πωλήσεων των εταιρειών (φυσικό πρακτορείο, on-line πρακτορείο, ιστοσελίδα εταιρείας), να παραλάβουν τα εισιτήριά τους ηλεκτρονικά μέσω e-mail ή sms.
Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς τον χρήστη καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησης του. Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε συσκευές smartphone ή tablet στις εφαρμογές Wallet και Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS και Android αντίστοιχα, καθώς επίσης δίνεται και η δυνατότητα εκτύπωσης σε χαρτί Α4. Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται πλέον εύκολα με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Η CRS LIKNOSS με παρουσία άνω των 20 ετών στο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας, συνεχίζει να παρέχει πρωτοποριακές λύσεις πληροφορικής και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες της.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]