eCommerce

Facebook Shops: Διαθέσιμη η νέα λειτουργία για απευθείας αγορές

Facebook Shops: Διαθέσιμη η νέα λειτουργία για απευθείας αγορές

Με τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργήθηκαν παγκοσμίως εξαιτίας της πανδημίας του νέου ιού, πολλές επιχειρήσεις έσπευσαν να δημιουργήσουν ή να ισχυροποιήσουν την online παρουσία τους, καθώς όλο και περισσότεροι κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο.

Στο Facebook έχουν επίσης δει την τάση, κινήθηκαν γρήγορα και ανακοίνωσαν μια νέα δυνατότητα στην πλατφόρμα τους, που θα μπορούσε να την τοποθετήσει μεταξύ των κορυφαίων παικτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως.

Αφού διέθεσαν πρόσφατα την επανασχεδιασμένη ενότητα "Shop" στο Instagram, από το Facebook ανακοίνωσαν το Facebook Shop, μια νέα ενότητα, μέσα στην εφαρμογή, που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν προϊόντα από τις μάρκες που τους αρέσουν, καθώς και να ανακαλύπτουν νέες εταιρείες και προϊόντα με βάση τα ενδιαφέροντά τους.

Επιπλέον, ανακοινώθηκαν μια σειρά νέων εργαλείων για επιχειρήσεις, όπως νέα πρότυπα σχεδίασης, προεπισκόπηση συλλογών σε πραγματικό χρόνο, δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας καταστημάτων και νέα δεδομένα στο Commerce Manager. Τα Facebook Shops μπορούν πλέον να ενσωματωθούν στο Messenger, το WhatsApp και το Instagram Direct για να επιτρέψουν στους πελάτες να επικοινωνήσουν άμεσα με τις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το "κοινωνικό εμπόριο" είναι ακόμη πολύ μικρό σε σχέση με το σύνολο του e-commerce, γεγονός που υποδεικνύει τα πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης που υπάρχουν: Πέρυσι, στη Cyber ​​Monday στις ΗΠΑ, μόλις το 2,6% από τα 9,2 δισεκατομμύρια δολλάρια που δαπανήθηκαν σε online αγορές προήλθε από κανάλια κοινωνικών μέσων.

Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το ενδιαφέρον που εξέφρασε πρόσφατα η Walmart για το TikTok, τον ανταγωνιστή τού Instagram, το οποίο αρχικά μπορεί να φαίνεται παράλογο! Είναι μια στρατηγική απόφαση, ώστε να συνεχίσει η εταιρεία να αναπτύσσει τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου της, αφού χρειάζεται κανάλια κοινωνικών μέσων και το TikTok ανταποκρίνεται σε αυτήν την ανάγκη.

Εάν τελικά η Walmart (σε συνεργασία με τη Microsoft) προχωρήσει στην εξαγορά τού TikTok, αυτόματα στο Facebook θα αποκτήσουν έναν πολύ ισχυρό ανταγωνιστή για τα δύο δημοφιλή κοινωνικά τους δίκτυα.

Η νέα ενότητα "Facebook Shop" θα ενεργοποιηθεί σταδιακά στις αγορές ανά τον κόσμο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search