Αύξηση των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας (κυρίως laptops) που αγοράζονται ηλεκτρονικά, παρατηρείται στην ελληνική αγορά από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Η άνοδος των πωλήσεων συνδέεται με την ευρεία εφαρμογή της τηλεργασίας, καθώς οι εργαζόμενοι φαίνεται ότι προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες και εργάζονται από το σπίτι.
Τις αλλαγές, που έχει φέρει ο κορωνοϊός στις αγορές και κατ’ επέκταση στους Έλληνες καταναλωτές, καταγράφει έρευνα της Max Media Greece. Η έρευνα διενεργήθηκε την περίοδο 26 Φεβρουαρίου - οπότε καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στη χώρα μας - έως και τις 18 Μαρτίου με πρόβλεψη έως τις 30 Απριλίου.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η πανδημία έχει φέρει μια σειρά από αλλαγές στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Μία από αυτές τις αλλαγές είναι η στροφή των καταναλωτών στο e-Commerce. Πλέον, το 21% των χρηστών στην Ελλάδα απαντά ότι σκοπεύει να αγοράσει στις επόμενες 15 ημέρες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ και φαρμακείο.
Από αυτούς που στρέφονται στις online αγορές το 29% δηλώνει ότι θέλει να γλιτώσει χρόνο, το 23% ότι θέλει να έχει περισσότερες επιλογές, το 22% για να μην έρθει σε επαφή με άλλους και το 20% για να μην βγει άσκοπα από το σπίτι.
Όσον αφορά στις δημοφιλείς πλατφόρμες, από τα ευρήματα προκύπτει ότι το e-food είναι πρώτο σε προτιμήσεις με 48%, ενώ ακολουθούν Skroutz 14% (αυξημένο κατά 40% από την προηγούμενη εβδομάδα), Box 5% και Deliveras 4%.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]