eCommerce

Δυναμική η παρουσία του κοινού στην 1η eCommerce Expo

Με την παρουσία 2.000 και πλέον επισκεπτών ολοκληρώθηκε η πρώτη επαγγελματική έκθεση eCommerce Expo που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 25 & 26 Νοεμβρίου, 2017.

Η διήμερη διοργάνωση, εστιασμένη πλέον αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, πέτυχε σε μεγάλο βαθμό τον διττό στόχο της, που ήταν αφενός η ενημέρωση των επισκεπτών για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις σ’ αυτόν τον ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο, αφετέρου η εύρεση συνεργατών για περαιτέρω στήριξη της επιχειρηματικότητας μέσω του διαδικτύου.

Εκθέτες απ’ όλο το φάσμα των υπηρεσιών για ηλεκτρονικά καταστήματα (υπηρεσίες προβολής, μεταφορικές εταιρίες, υπηρεσίες σχεδίασης και ανάπτυξης) και περίπου 40 ομιλητές έδωσαν στο εξειδικευμένο κοινό ενημέρωση και λύσεις, συμβάλλοντας ο καθένας με τον τρόπο του στην ταχύτατη ανάπτυξη του οικοσυστήματος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Με πολύτιμη παρακαταθήκη την ικανοποίηση τόσο των πολυάριθμων επισκεπτών οι οποίοι βρήκαν απαντήσεις για τις υφιστάμενες και νέες ανάγκες τους, όσο και των εκθετών που έκαναν σημαντικές επαφές και δρομολόγησαν συνέργειες, ξεκινήσαμε ήδη τον σχεδιασμό της επόμενης διοργάνωσης, καθώς πιστεύουμε ακράδαντα πως… εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο!

Σας ευχαριστούμε όλους, θερμά!

Η επόμενη διοργάνωση θα ανακοινωθεί σύντομα.

Διαβάστε τον επίσημο απολογισμό της έκθεσης εδώ...

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.ecommerceexpo.gr ή επικοινωνήστε με το 210.924.5577 ή Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Με εκτίμηση,
Vertical Communications

Aπαντήσεις για τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή από το ELTRUN

 

Ολοκληρώθηκε η ετήσια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου του ELTRUN με την συμμετοχή 1300 online αγοραστών και την επιστημονική ευθύνη του καθ. Γεωργίου Δουκίδη.

Η έρευνα διεξήχθη τον Οκτώβριο-Νοέμβριο 2017 και τα λεπτομερή αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στο 13ο eBusiness Forum που οργανώνουν το ΕΙΠ/ΕΕΔΕ και το ELTRUN/ΟΠΑ την Πέμπτη 7/12/2017. Τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα:

1. Σημαντική αύξηση το 2017: Νέοι αγοραστές, πιο ώριμοι και πιο "ελληνοκεντρικοί"

Το 2017 περίπου 3,5 εκατομμύρια Έλληνες υπολογίζεται ότι αγόρασαν μέσω Διαδικτύου προϊόντα/υπηρεσίες συνολικής αξίας 4,5-5 δις € από 4 δις € που ήταν το 2016. Στην Ελλάδα λειτουργούν πλέον περίπου 7000 επιχειρήσεις με ψηφιακό κανάλι πωλήσεων, απ’ όπου οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποιούν το 75% των online αγορών τους.

Παρότι η μέση αξία και ο αριθμός online αγορών δεν μεταβλήθηκε το 2017 σε σχέση με το 2016, η αύξηση προέρχεται από τρεις παράγοντες.

Πρώτο, προστέθηκαν νέοι αγοραστές αφού 2 στους 10 ξεκίνησαν τις διαδικτυακές αγορές τους το 2017, γεγονός που σχετίζεται με την σχετική αυξητική τάση η οποία οφείλεται στα capital controls, αλλά και στη μεγάλη πλέον γκάμα ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων, με ολοκληρωμένες υπηρεσίες και σωστή εξυπηρέτηση.

Δεύτερο, αυξήθηκαν τα ποσοστάτων ώριμων online αγοραστών, αφού πλέον το 31% πραγματοποιούν μία στις δύο συνολικές αγορές τους μέσω Internet (από 29% το 2016 και 25% το 2015).

Τρίτο, 7 στους 10 online καταναλωτές πραγματοποιούν πάνω από το 80% των online αγορών τους σε ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα (από 6 στους 10, το 2016, και 5 στους 10, το 2015).

Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2018, αφού 38% δήλωσαν ότι θα αυξήσουν την συνολική αξία των onlineαγορών τους σε σχέση με το 2017, ενώ μόλις 20% δήλωσαν ότι θα τη μειώσουν.

2. Χωρίς αλλαγές οι 10 κορυφαίες κατηγορίες αγορών

Δεν υπάρχουν αλλαγές στην κατάταξη των κορυφαίων κατηγοριών online αγορών (τα ποσοστά δείχνουν τους συμμετέχοντες που έκαναν τουλάχιστον μία online αγορά από τη συγκεκριμένη κατηγορία το δεκάμηνο 2017) σε σχέση με το 2016 και είναι:

ταξιδιωτικές υπηρεσίες (83%), διαμονή σε καταλύματα (72%), εξαρτήματα και περιφερειακός εξοπλισμός (67%), εισιτήρια σε εκδηλώσεις (66%), ένδυση/υπόδηση (61%), παραγγελία έτοιμου φαγητού (59%), βιβλία (49%), ηλεκτρονικές συσκευές (47%), προϊόντα προσωπικής φροντίδας (45%) και βιταμίνες/συμπληρώματα διατροφής (41%).

Οι τρεις κατηγορίες όπου ξοδεύθηκαν τα περισσότερα χρήματα είναι:

ταξιδιωτικές υπηρεσίες, καταλύματα και εισιτήρια. Οι κατηγορίες όπου πραγματοποιήθηκαν οι περισσότερες παραγγελίες είναι: εισιτήρια, έτοιμο φαγητό και ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Οι κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση online αγορών είναι: έτοιμο φαγητό, εισιτήρια και βιταμίνες/συμπληρώματα διατροφής.

3. Υπερέχουν πλέον οι κάρτες στον τρόπο πληρωμής

Για πρώτη φορά καταγράφεται ανατροπή στον τρόπο πληρωμών αφού στην πρώτη θέση είναι πλέον οι χρεωστικές κάρτες (τις χρησιμοποιούν το 64% των online αγοραστών), στη δεύτερη -από την πρώτη- έχει περάσει η αντικαταβολή (57%) και στην τρίτη είναι οι πιστωτικές κάρτες (42%).

Αυτό σχετίζεται με τα μέτρα προώθησης της χρήσης του πλαστικού χρήματος, αλλά και τη φυσιολογική εξέλιξη στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών τάσεων όπου μέχρι και πέρυσι η χώρα μας ήταν ειδική περίπτωση, με τα υψηλά ποσοστά χρήσης της αντικαταβολής.

Για πρώτη φορά,επίσης, εμφανίζεται το ψηφιακό πορτοφόλι με 17% (λόγω και των σχετικών πλέον προϊόντων από τις τράπεζες και τα ιδρύματα ηλεκτρονικών πληρωμών) και το PayPal με 9%.

4. Σοβαρή πολυκαναλική συμπεριφορά

Αυτή η τάση που καταγράφηκε πέρυσι συνεχίζεται και φέτος με μεγαλύτερη ένταση. Οι Έλληνες online αγοραστές κάνουν το 50% των συνολικών φυσικών τους αγορών αφού ψάχνουν πρώτα online στις μηχανές αναζήτησης ή/και στις υπηρεσίες σύγκρισης τιμών.

Αυτό δικαιολογεί τα σημαντικά ποσά που ξοδεύουν τα brands στην ψηφιακή προώθηση, με στόχο την προσέλκυση τους στο φυσικό δίκτυο. Ταυτόχρονα, οι Έλληνες online καταναλωτές κάνουν το 20% των online αγορών τους αφού έχουν επισκεφθεί πρώτα το φυσικό κατάστημα.

Το φαινόμενο αυτό (λέγεται show-rooming) είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό και δικαιολογεί την εμφάνιση, το 2017, σε μεγάλες φυσικές αλυσίδες πρωτοβουλιών αναβάθμισης της εμπειρίας του καταναλωτή στα καταστήματα μέσω ψηφιακών τεχνολογιών και mobileε φαρμογών.

5. Κυνήγι των προσφορών και χαμηλών τιμών αλλά η εμπιστοσύνη των eshops κερδίζεται μέσω πιστοποίησης

Ο κύριος λόγος για τις online αγορές είναι οι χαμηλές τιμές και προσφορές, αφού οι καταναλωτές ανέφεραν την εύρεση καλύτερων τιμών (75%), την άμεση σύγκριση προϊόντων -κυρίως τιμή και χαρακτηριστικά- (52%) και την ευκολία στην εύρεση νέων προσφορών (41%).

Αυτό, βέβαια, έχει ως αποτέλεσμα τη χαμηλή εμπιστοσύνη (loyalty) καθώς το 65% των online αγοραστών δηλώνουν ότι το 50% των αγορών τους πραγματοποιήθηκε σε eshop που επισκέφθηκαν μόνο μία φορά στον χρόνο.

Οι δεύτερος λόγος αφορά στην προϊοντική γκάμα, αφού ανέφεραν την εύρεση προϊόντων που δεν υπάρχουν σε φυσικά καταστήματα (47%), την ύπαρξη μεγαλύτερης ποικιλίας προϊόντων (38%) και την ευκολία στην εύρεση προϊόντων από το εξωτερικό (37%).

Όσον αφορά στους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους και τους κερδίζουν ως πελάτες για συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, αυτοί περιλαμβάνουν τον ασφαλή τρόπο πληρωμής μέσω γνωστού φορέα (46%), τις χαμηλές τιμές και προσφορές (42%), την ταχύτητα και ευκολία στην πλοήγηση (37%), τους ξεκάθαρους όρους χρήσης (35%), τις καλές κριτικές σε blogs/forumsκλπ (32%), την ευχρηστία του site (29%) και την σωστή εξυπηρέτηση (27%).

Αν εξαιρέσουμε τις τιμές/προσφορές, τότε είναι ξεκάθαρο πόσο σημαντική είναι η πιστοποίηση (Trustmark) την οποία προσφέρει ο GRECA (ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου) με την επιστημονική υποστήριξη του ELTRUN, γιατί αξιολογεί όλους τους άλλους παράγοντες εμπιστοσύνης.

6. Καθολική η χρήση του κινητού (mobilecommerce)

Οι online αγοραστές χρησιμοποιούν καθολικά (98%) το κινητό για είσοδο στο διαδίκτυο και σαν βασική συσκευή για τις εμπορικές ψηφιακές συναλλαγές τους, όπως χρήση εφαρμογών για αναζήτηση προσφορών (93%), αναζήτηση τιμών ενώ βρίσκονται στο φυσικό κατάστημα (65%), χρήση mobile εφαρμογών των εταιριών (34%) και ηλεκτρονική τραπεζική (21%).

 

Παρουσίαση έρευνας για το e Commerce απο το ELTRUN

Στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την e Commerce Expo παρουσιάστηκε για πρώτη φορά έρευνα της κ. Κατερίνας Φραϊδάκη διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κύρια ερευνήτρια (senior researcher) στο εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν), σχετικά με τη συμπεριφορά των Ελλήνων ψηφιακών καταναλωτών, την ωρίμανση της ψηφιακής αγοράς, τα εργαλεία προσέγγισης των καταναλωτών απο τα e-shops ( mobile consuming -social media- loyalty ) και τις προοπτικές του eCommerce στη χώρα μας.

Τα σημαντικότερα σημεία της εισήγησής της θα τα βρείτε σε μορφή PDF, εδώ

Παρουσίαση κυρίας Λίλιαν Μήτρου, Καθηγήτριας Πανεπιστημίου Αιγαίου

Στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης e-Commerce Expo και στην θεματική ενότητα Legal Issues,η κυρία Λίλιαν Μήτρου, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αιγαίου και Δικηγόρος Πρόεδρος της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την προσαρμογή του εθνικού δικαίου στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, παρουσίασε στην εισήγηση της, τα σημαντικότερα σημεία της κοινοτικής οδηγίας που τίθεται σε ισχύ την 25η Μάιου 2018.

Τα σημαντικότερα σημεία της εισήγησης της θα τη βρείτε σε μορφή PDF εδώ.

Ομιλία Σπύρου Τάσση, Δικηγόρου LLM, για GDPR... 2/2

Στο πλαίσιο της e-Commerce Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι  θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Νομικά θέματα - Ασφάλεια - User Experience Digital Marketing Digital Payments κα Εξωστρέφεια

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

 

Ο κύριος Σπύρος Τάσσης, είναι δικηγόρος LLM (IT Law and Privacy),  πρόεδρος ΕΠΠΔΙ και Μέλος Εργαστηρίου Νομικής Πληροφορικής / co-chair IAPP Greek KnowledgeNet Chapter, Το Ηλεκτρονικό εμπόριο στο νέο πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 Το πλήρες κείμενο της εισήγησης του κυρίου Τάσση θα το βρείτε σε μορφή pdf εδώ 

{youtube}v=oN5paryx_Ck&feature={/youtube}

Το Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Γιορτάζει!

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει για πέμπτη συνεχή χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου.

Τα ελληνικά eShops γιορτάζουν και σας παρέχουν ελκυστικές και αξιόλογες προσφορές προκειμένου να “βιώσετε” την online αγοραστική εμπειρία.

O GRECA συγκέντρωσε τις προσφορές όλων των καταστημάτων σε αυτή εδώ τη σελίδα!

Δείτε πως να πραγματοποιήσετε τις online αγορές με ασφάλεια, ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται σε ειδικό εκπαιδευτικό video πατώντας εδώ:

Ομιλία Σπύρου Τάσση, Δικηγόρου LLM, για GDPR... 1/2

Στο πλαίσιο της e-Commerce Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι  θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Νομικά θέματα - Ασφάλεια - User Experience Digital Marketing Digital Payments κα Εξωστρέφεια

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

 

Ο κύριος Σπύρος Τάσσης, είναι δικηγόρος LLM (IT Law and Privacy),  πρόεδρος ΕΠΠΔΙ και Μέλος Εργαστηρίου Νομικής Πληροφορικής / co-chair IAPP Greek KnowledgeNet Chapter, Το Ηλεκτρονικό εμπόριο στο νέο πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 Το πλήρες κείμενο της εισήγησης του κυρίου Τάσση θα το βρείτε σε μορφή pdf εδώ

{youtube}oN5paryx_Ck&feature{/youtube}

Με εντυπωσιακή παρουσία στην e-Commerce Expo η Generation Y

Μία απολύτως επιτυχημένη παρουσία και χορηγία είχε η Generation Y στο φετινό e-Commerce Expo, τη μεγαλύτερη έκθεση υπηρεσιών και προϊόντων που χρειάζεται μια επιχείρηση για να έχει πετυχημένη παρουσία στην νέα οικονομία του διαδικτύου και η οποία αποτελεί ετήσιο ραντεβού των κορυφαίων στελεχών της ψηφιακής αγοράς.

Tο φετινό e-Commerce Expo, έχοντας από χρόνια εξελιχθεί σε θεσμό, άνοιξε τις πύλες του στις 25 και 26 Νοεμβρίου 2017, στον εκθεσιακό χώρο του Ζαππείου, αναζητώντας τους νέους δρόμους για το ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.

Βασικός πυλώνας της επιτυχημένης παρουσίας της Generation Y στο φετινό e-Commerce Expo ήταν η ομιλία της Διευθύντριας Παραγωγής της εταιρίας στο παράλληλο συνέδριο που διενεργήθηκε κατά τη διάρκεια των εργασιών της έκθεσης.

Η ομιλία συγκέντρωσε την προσοχή των καταξιωμένων στον κλάδο τους, συνέδρων που βρίσκονταν στο χώρο και απέσπασε θερμές κριτικές.

Το θέμα που ανέλυσε η κυρία Εύη Μπουκώρου, «How To Be A Market Leader In e-Commerce», παρουσίασε ολοκληρωμένες απόψεις και εξειδικευμένες συμβουλές πρακτικών εφαρμογών για μια επιτυχημένη ηλεκτρονική επιχειρηματική δραστηριότητα.

Πλήθος κόσμου από την Αθήνα και την επαρχία, εκπρόσωποι της ψηφιακής και όχι μόνο αγοράς, του ηλεκτρονικού εμπορίου και της Πληροφορικής, προσέγγισε τους εκπροσώπους της Generation Y, στο περίπτερο της εταιρίας και συνομίλησε μαζί τους για να ενημερωθεί για θέματα e-commerce και digital transformation, αλλά και για να γνωρίσει τις υπηρεσίες της Generation Y.

Η παρουσία ολόκληρης της ομάδας της Generation Y, όσο και η ομιλία της κυρίας Μπουκώρου κρίθηκαν από τις πιο επιτυχημένες της διοργάνωσης και απέσπασαν πλήθος θετικών σχολίων.

Ενίσχυση της προστασίας των δικαιωμάτων των καταναλωτών

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υπερψήφισε στις 14 Νοεμβρίου τον νέο κανονισμό για την ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών από τις απάτες και την ταχύτερη ανίχνευση των εμπόρων που εφαρμόζουν αθέμιτες πρακτικές

Καθώς οι ηλεκτρονικές αγορές αναπτύσσονται ραγδαία, με τη λογική του bottom up, η ύπαρξη του κατάλληλου θεσμικού και νομικού πλαισίου, που θα έβαζε κάποια τάξη στα πράγματα, ήταν από καιρό ένα από τα πάγια αιτήματα του συνόλου των εμπλεκομένων στο «άθλημα», των οποίων η καθημερινότητα θιγόταν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο…

Οι πρόσφατες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θεωρείται βέβαιο πως θα συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς δίνουν στις εθνικές αρχές διευρυμένες αρμοδιότητες για την ανίχνευση και πάταξη (στο μέτρο του δυνατού, βεβαίως) της ηλεκτρονικής απάτης.

Συγκεκριμένα, θα μπορούν να ανιχνεύουν τυχόν παραβιάσεις του νόμου προστασίας των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές/διαδικτυακές αγορές και να συντονίζουν καλύτερα τις δράσεις τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στο πλαίσιο του αναθεωρημένου κανονισμού για τη συνεργασία στον τομέα της προστασίας των καταναλωτών.

Ο νέος κανονισμός έχει ως κύριο στόχο να κλείσει τα νομικά κενά που υπάρχουν λόγω των μεγάλων διαφορών μεταξύ των εθνικών νομοθεσιών. Οι διευρυμένες αρμοδιότητες των εθνικών αρχών θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

• τη δυνατότητα να ζητούν πληροφορίες από τα «τομεακά αρχεία και μητρώα» ("domain registrarsand banks") για τον εντοπισμό εμπόρων που χρησιμοποιούν αθέμιτες πρακτικές

• τη δυνατότητα να πραγματοποιούν δοκιμαστικές αγορές και να αγοράζουν αγαθά ή υπηρεσίες με καλυμμένη ταυτότητα

• τη δυνατότητα να επιβάλουν την ανάρτηση μιας προειδοποίησης, καθώς και να ζητούν την αφαίρεση ή απενεργοποίηση του ψηφιακού περιεχομένου από μία ιστοσελίδα ή εφαρμογή, αν δεν υπάρχουν άλλα αποτελεσματικά μέσα για τη διακοπή μιας παράνομης πρακτικής

• την επιβολή κυρώσεων (βλέπε,επιβολή προστίμων)

• την παροχή ενημέρωσης στους καταναλωτές για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ζητούν αποζημίωση

Οι παραβάσεις και ο ρόλος της Επιτροπής

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα συντονίζει τις ενέργειες σε περιπτώσεις όπου μια παράβαση έχει βλάψει, βλάπτει ή ενδέχεται να βλάψει τα συλλογικά συμφέροντα των καταναλωτών σε τουλάχιστον τα δύο τρίτα των κρατών-μελών της ΕΕ, των οποίων ο πληθυσμός αντιστοιχεί τουλάχιστον στα δύο τρίτα του συνολικού πληθυσμού της.

Ένα από τα βασικά αιτήματα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίουστη διάρκεια των διαπραγματεύσεων με το Συμβούλιο Υπουργών, ήταν η ενίσχυση της συμμετοχής των οργανώσεων και ενώσεων καταναλωτών.

Αυτές θα διαδραματίζουν πλέον ενεργό ρόλο, έχοντας την εξουσία να εκδίδουν προειδοποίηση («εξωτερική προειδοποίηση»)στις αρμόδιες αρχές των σχετικών κρατών-μελών και στην Επιτροπή για τις εικαζόμενες παραβάσεις που καλύπτονται από τον παρόντα κανονισμό.

Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή, η εισηγήτρια Όλγα Σενάλοβα (Σοσιαλιστές, Τσεχία) δήλωσε πως «οι νέοι κανόνες θα ενισχύσουν και θα βελτιώσουν τη συνεργασία μεταξύ όλων των φορέων προστασίας των καταναλωτών, ώστε να μπορούν να παρακολουθούν ευκολότερα την τήρηση της νομοθεσίας και να αντιμετωπίζουν τις διασυνοριακές παραβάσεις.

Oι εθνικές αρχές, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι οργανώσεις καταναλωτών θα δημιουργήσουν,όλοι μαζί, έναν αποτελεσματικό μηχανισμό για την αντιμετώπιση των εμπόρων που εφαρμόζουν αθέμιτες πρακτικές και θα ενισχύσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών στην ενιαία αγορά.»

Το παρελθόν και το μέλλον

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2014 το 37% των ιστοτόπων ηλεκτρονικού εμπορίου και κρατήσεων για ταξίδια, ψυχαγωγία, είδη ένδυσης, ηλεκτρονικά προϊόντα και υπηρεσίες καταναλωτικής πίστης παραβίαζε την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τους καταναλωτές, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο…

Το νομοθετικό κείμενο του νέου κανονισμού εγκρίθηκε από το ΕΚ με 591 ψήφους υπέρ, 80 κατά και 15 αποχές και μένει πλέον να εγκριθεί επισήμως από το Συμβούλιο. Η εφαρμογή του θα ξεκινήσει 24 μήνες μετά την ημερομηνία έναρξης της ισχύος του.

Οι είκοσι  finalist καινοτόμοι στο τελικό  Innovation Radar Prize

Μετά από τέσσερεις εβδομάδες δημόσιας ψηφοφορίας ανακοινωθήκαν τα αποτελέσματα για τους διεκδικητές του φετεινού βραβείου Innovation Radar Prize!

48 δυναμικοί ευρωπαίοι πρωτοπόροι έχουν επιλεγεί, μεταξύ τους και η ελληνική εταιρία ATC, και είκοσι από αυτούς έχοντας ήδη εξασφαλίσει την συμμετοχή τους, θα προχωρήσουν τώρα στην επόμενη φάση και θα ανταγωνιστούν στο τελικό διεκδικώντας το βραβείο , έχοντας καταφέρει να εξασφαλίσουν τις περισσότερες ψήφους.

Στις 20 Σεπτεμβρίου 2017, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τον διαγωνισμό Innovation Radar Prize 2017.Η πρωτοβουλία βράβευσης των πρωτοπόρων αυτών από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στοχεύει να προωθήσει τις καινοτομίες - και τους καινοτόμους πίσω από αυτές - οι οποίες αναπτύχθηκαν με έργα έρευνας και καινοτομίας χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ.

Οι 48 από τους καλύτερους πρωτοπόρους βρέθηκαν στη λίστα για το βραβείο, και θα ανταγωνιστούν σε πέντε κατηγορίες.Οι ΜΜΕ, οι πανεπιστημιακές ομάδες, οι ερευνητές και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις αντικατοπτρίζουν την ποικιλομορφία της έρευνας και της καινοτομίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ και προέρχονται από κάθε γωνιά της Ευρώπης.

Το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες 4 εβδομάδες, όταν το κοινό μπορούσε να ψηφίσει στην ιστοσελίδα Futurium για τους πρωτοπόρους και τις καινοτομίες μέσα από ένα μακρύ κατάλογο. Η ψηφοφορία έκλεισε χθες το βράδυ τα μεσάνυχτα με συμμετοχή 62.500 ψηφοφόρων. Οι 20 καινοτόμοι από τις αρχικές 48 που εξασφάλισαν τις περισσότερες ψήφους στην κατηγορία τους και οι οποίοι θα προχωρήσουν τώρα στο τελικό βραβείο ραντάρ καινοτομίας είναι οι εξής:

 

Ο τελικός βραβείο ραντάρ καινοτομίας θα πραγματοποιηθεί στην εκδήλωση ICT Proposers Day που θα γινει στη Βουδαπέστη το πρωί της 9ης Νοεμβρίου 2017.Οι 20 φιναλίστ θα παρουσιάσουν σε μια επιτροπή επενδυτών και επιχειρηματιών την καινοτομία τους και το business plan τους για την εφαρμογή και την επιχειρηματική υλοποίηση της.

Η κριτική επιτροπή θα αποφασίσει για έναν νικητή σε καθεμία από τις 5 κατηγορίες. Ένας από αυτούς θα είναι και ο μεγάλος νικητής, και θα λάβει το Innovation Radar Prize. Αυτός θα παρουσιάσει στο πρόγραμμα Euronews την καινοτομία του.

Εκτός αυτού, θα παρουσιαστεί στη Βουδαπέστη ένα ειδικό βραβείο κοινού, από τους συμμετέχοντες στη συνεδρίαση.

 

Για να βοηθηθούν οι φιναλίστ στην προετοιμασία των παρουσιάσεων, οι εμπειρογνώμονες και οι επαγγελματίες του Enterprise Europe Network (EEN) θα προσφέρουν στοχοθετημένη υποστήριξη και συμβουλές. Το EEN είναι το μεγαλύτερο δίκτυο υποστήριξης στον κόσμο για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και συγκεντρώνει 3000 εμπειρογνώμονες από περισσότερους από 600 οργανισμούς-μέλη.

 

Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε αυτή την ιστοσελίδα στις 9 Νοεμβρίου 2017

Πηγή: europa.eu

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search