eCommerce

Black Friday – Ευκαιρία για ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Οδηγίες της PayPalγια την κατάλληλη προετοιμασία της επιχείρησής σας για την περίοδο των προσφορών σε πέντε απλά βήματα

Η «Μαύρη Παρασκευή» που είναι φέτος στις 24/11 έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ελλάδα, τα τελευταία δύο χρόνια.

Το 2016 πολλές αλυσίδες καταστημάτων, κυρίως με ηλεκτρονικά είδη και προϊόντα τεχνολογίας, καθώς και τα μεγάλα πολυκαταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κατέγραψαν ρεκόρ πωλήσεων,

με μεγάλες ουρές πελατών να σχηματίζονται έξω από τις πόρτες τους, σε συνδυασμό με υψηλότερο ποσοστό διαδικτυακών παραγγελιών, καθώς οι εκπτώσεις που προσέφεραν κυμαίνονταν από 20% έως 40% στις περισσότερες περιπτώσεις.

Αυτή η νεοφερμένη πρακτική έδωσε ώθηση στην -λαβωμένη από την κρίση, κακά τα ψέματα- αγορά, δίνοντας στους εμπόρους τη δυνατότητα να προσφέρουν ειδικές τιμές και να ‘ξεφορτωθούν’ το στοκ τους ενόψει των επερχόμενων εορτών των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους.

Η PayPal τείνει χείρα βοηθείας σ’ αυτή τη «δύσκολη στιγμή» προς τους e-εμπόρους, ώστε να επωφεληθούν όσο γίνεται περισσότερο από τη Μαύρη Παρασκευή (BlackFriday), μια από τις πιο ‘φορτωμένες’ και παραγωγικές ημέρες του χρόνου.

Θεωρεί (και μάλλον δεν έχει άδικοι) ότι τώρα είναι η σωστή στιγμή να βεβαιωθείτε πως η επιχείρησή σας ‘δουλεύει ρολόι’: έχετε τακτοποιήσει το stock σας για να ανταπεξέλθετε στην αυξημένη αγοραστική ζήτηση αυτής της ημέρας;

έχετε οργανώσει όπως πρέπει τα εργαλεία για να προσελκύσετε και να μεγιστοποιήσετε το πελατολόγιό σας;επίσης, για να επιμηκύνετε την περίοδο των εορταστικών προσφορών πέραν της παραδοσιακής «Μαύρης Παρασκευής» και των λοιπών ημερών αιχμής της περιόδου που κορυφώνεται τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά;

Να, λοιπόν, κάποιες μερικές χρήσιμες συμβουλές από την PayPal, ώστε να είστε πανέτοιμοι για την αυξημένη αγοραστική κίνηση κατά την περίοδο των εορτών:

Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα mobile-ready

Ανεξαρτήτως του μεγέθους της επιχείρησης, οι πελάτες προτιμούν να περιηγούνται ή να κάνουν αγορές από τις κινητές τους συσκευές.

Η κίνηση μέσω κινητών συσκευών καταλαμβάνει πλέον πάνω από το 50% της συνολικής διαδικτυακής κίνησης, σύμφωνα με το StatCounter, την υπηρεσία που παρακολουθεί την παγκόσμια χρήση του διαδικτύου.

Είναι προφανές, λοιπόν, πόσο είναι απαραίτητο για μια εταιρική ιστοσελίδα να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές, ώστε οι πελάτες να περιηγούνται, να ψάχνουν, να επιλέγουν και να πληρώνουν για τις επιλογές τους εύκολα και γρήγορα.

Αυτό αποκτά, βεβαίως, ακόμα μεγαλύτερη σημασία κατά τις ώρες και ημέρες αιχμής της αγοραστικής κίνησης.

Σκεφτείτε τι είναι αυτό που δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να μετακινηθεί εύκολα από την επιλογή των προϊόντων στη διαδικασία checkout και στην αγορά.

Κρατήστε το σχεδιασμό του site απλό και προσαρμόσιμο σε μικρές οθόνες, χρησιμοποιήστε μεγαλύτερα fonts και κουμπιά, ελαχιστοποιήστε τα απαραίτητα για την είσοδο στοιχεία, και πολύ σημαντικό, θυμηθείτε να έχετε αρκετό χρόνο στη διάθεσή σας πριν από τη «Μαύρη Παρασκευή» για να τα δοκιμάσετε στην πράξη!

Υπάρχουν πλατφόρμες όπως το Shopify, το SquareSpace, το Opencart, το Cs-cart και το BigCommerce, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για κινητές συσκευές με δυναμικά εργαλεία και πρωτότυπες λύσεις και δυνατότητες.

Απλοποιήστε τις αγορές – τόσο online, όσο και offline

Αν οι πελάτες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με λίγα μόνο κλικ, τότε θα πάρουν χωρίς δεύτερη σκέψη την απόφαση να εγκαταλείψουν τα καλάθια αγορών τους και να αναζητήσουν άλλη, σχετική επιχείρηση.

Συγκεκριμένη έρευνα αποδεικνύει ότι περισσότερο από το 45% όλων των εγκαταλελειμμένων καλαθιών προκύπτει στο στάδιο της πληρωμής στο checkout.

Παρέχοντας στους πελάτες μια απρόσκοπτη εμπειρία checkout – όπως πχ. την υπηρεσία PayPalOneTouch™ ή ένα άλλο ψηφιακό πορτοφόλι και διαθέτοντας επιλογές πληρωμών, όπως όλους τους τύπους χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, διασφαλίζετε ότι οι πελάτες θα παραμείνουν μαζί σας.

Για αγορές offline, οι έμποροι θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι έχουν εξοπλιστεί με την κατάλληλη τεχνολογία που θα τους διασφαλίζει αποδοχή κάθε είδους πληρωμών από τα σημεία πώλησης και συναλλαγών.

Είτε πρόκειται για ένα συμβατικό φυσικό κατάστημα ή για ένα pop-up shop, η διαθεσιμότητα τερματικής συσκευής αποδοχής καρτών σας δίνει την ευελιξία να δέχεστε οποιαδήποτε πληρωμή, οπουδήποτε.

Αξιοποιείστε εργαλεία εξαιρετικής επιχειρηματικής απόδοσης

Ένα σύστημα e-mail marketing είναι ένα παράδειγμα για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να δώσουν ώθηση στην ανάλογη ενημέρωση των καταναλωτών, σχετικά με τις εορταστικές προσφορές.

Καθώς οι επισκέπτες και υποψήφιοι αγοραστές εμπλέκονται σε πάμπολλα ψηφιακά κανάλια, το email marketing αποτελεί ακόμα έναν από τους πλέον αποδοτικούς τρόπους σύνδεσης και επικοινωνίας με τους πελάτες.

Είναι απαραίτητη, λοιπόν,η συνεργασία με μια υπηρεσία e-mail που σας επιτρέπει να στέλνετε επικοινωνιακό υλικό όπως newsletters, νέα, ειδικές καμπάνιες και λοιπές χρήσιμες πληροφορίες για τις επερχόμενες εορταστικές εκπτώσεις – όπως και να στοχεύετε απευθείας στους πελάτες σας.

Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι πλατφόρμες όπως το Mailchimp, το ConstantContact, καθώς και η επιτυχημένη ελληνική εταιρεία με διεθνή παρουσία Moosend,

διαθέτουν γενικότερα τόσο την εμπειρία όσο και τις καλύτερες πρακτικές για το e-mailmarketing, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στους εμπόρους ώστε να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε άλλους κρίσιμους τομείς της επιχείρησής τους.

Αποκτήστε την χρηματοδότηση που χρειάζεστε – και προσφέρετέ την στους πελάτες σας!

Η διαχείριση και εξοικονόμηση χρημάτων ενδέχεται να είναι δύσκολη υπόθεση κατά την περίοδο των εορτών και για εσάς, τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, αλλά και για τους πελάτες σας.

Οι καταναλωτές προμηθεύονται τα δώρα για τους συγγενείς και τους φίλους τους, ενώ εσείς πρέπει να έχετε ικανό απόθεμα για να εξασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμούν οι πελάτες σας και, επίσης, το προσωπικό σας να βρίσκεται σε ετοιμότητα ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της αυξημένης εορταστικής κίνησης.

Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν πιστωτικά κονδύλια και κεφάλαια κίνησης για τις μικρές επιχειρήσεις που το έχουν ανάγκη.

Η διαθεσιμότητα της σωστής ταμειακής ροής είναι απολύτως απαραίτητη για τους εμπόρους κατά την εορταστική περίοδο. Οι έμποροι,επίσης, μπορούν να προσφέρουν επιλογές πίστωσης για να μετατρέψουν τους απλούς ανώνυμους επισκέπτες σε τακτικούς πελάτες.

Για παράδειγμα, η συνεργασία με κάποιον που μπορεί να προσφέρει στους αγοραστές επιλογές πίστωσης κατά τη διάρκεια του checkout, εισάγοντας απλώς δύο στοιχεία, επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα μεγαλύτερης αξίας και να τα πληρώσουν αργότερα, με ένα πιο ευέλικτο και άνετο χρονοδιάγραμμα.

Επωφεληθείτε από τις εορταστικές περιόδους ανά την υφήλιο


Τέλος, η πραγματοποίηση πωλήσεων διεθνώςκαι η εκμετάλλευση των εορταστικών περιόδων ανά τον κόσμο δεν είναι πλέον κάτι δύσκολο.

Εορτές και αργίες όπως η Boxing Day (η 2η ημέρα των Χριστουγέννων) και η Singles’ Day στην Κίνα (11 Νοεμβρίου), μπορούν να αποτελέσουν ιδανικές ευκαιρίες για να δελεάσουν αγοραστές από τις αντίστοιχες χώρες.

Η επιλογή των σωστών συνεργατών που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε εύκολα και ανώδυνα τις διασυνοριακές σας πωλήσεις είναι καίριας σημασίας.

Υπάρχουν συγκεκριμένα εταιρικά προγράμματα που μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να δημιουργήσουν παγκόσμιες εκδόσεις της ιστοσελίδας τους, να μεταφράσουν, να δώσουν τοπικό χαρακτήρα, ακόμα και να διαχειριστούν τις αποστολές και τις επιστροφές προϊόντων ανά την υφήλιο.

Η «Μαύρη Παρασκευή» και η αναμενόμενη φρενίτιδα των εορταστικών αγορών δεν είναι μακριά. Η έγκαιρη υιοθέτηση των σωστών εργαλείων μπορεί να γλυτώσει τους εμπόρους από το άγχος, την ταλαιπωρία και τους μπελάδες της τελευταίας στιγμής.

Με την κατάλληλη στοχευμένη προεργασία και τα σωστά εργαλεία, οι φετινές γιορτές μπορεί να αναδειχθούν στην πιο γεμάτη και προσοδοφόρα περίοδο που έχετε ζήσει μέχρι τώρα!

 

H συμμετοχή της CS-Cart στην eCommerce Expo 2017

H CS-Cart στην Μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου «eCommerce Expo» στο Λονδίνο, 27-28 Σεπτεμβρίου

Είτε σχεδιάζετε μόνο να ξεκινήσετε τα πρώτα σας βήματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο είτε είστε ήδη έμπειρος επιχειρηματίας στο διαδίκτυο, η eCommerce Expo στο Λονδίνο είναι το γεγονός που πρέπει να επισκεφθείτε φέτος.

Η Έκθεση αυτή καλύπτει όλες τις πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου - από την αγορά μέχρι την παράδοση και τα πάντα στο ενδιάμεσο.

Συνδέει αγοραστές και προμηθευτές λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου σε ένα μέρος - τη μεγαλύτερη αγορά πωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.

Φέτος, η Expo πραγματοποιείται στο Συνεδριακό Κεντρο Ολυμπία Center του Λονδίνου όπου συμμετέχουν 150 προμηθευτές ηλεκτρονικού εμπορίου και 150 ομιλητές από την Google, Amazon, Zendesk, Comic Relief και άλλους σοβαρούς παραγόντες του χώρου.

Φώτη Κουρμαδάς

Η CS-Cart θα είναι εκεί επίσης εκπροσωπούμενη από τον Φώτη Κουρμαδά, επικεφαλής της CS-Cart Europe από την Ελλάδα στο Stand E1126.

Η χρήση των διαδικτυακών εργαλείων στο διεθνές εμπόριο

Έρευνα του Facebook, του ΟΟΣΑ και της Παγκόσμιας Τράπεζας αναδεικνύει το σημαντικό ρόλο τους στην εξωστρέφεια και ανάπτυξη των επιχειρήσεων

Η δυνατότητα των επιχειρήσεων να δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό ενισχύει την αυτοπεποίθησή τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έκδοσης της «Έρευνας για το Μέλλον των Επιχειρήσεων»,

μελέτης που πραγματοποιείται από το Facebook, τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας & Ανασυγκρότησης (ΟΟΣΑ) και την Παγκόσμια Τράπεζα.

Η νέα έκδοση της έκθεσης Future of Business (Ιούλιος 2017) επικεντρώνεται στο ρόλο των διαδικτυακών εργαλείων αναφορικά με την ικανότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να πραγματοποιούν διεθνείς συναλλαγές και να αναπτύσσονται σε εξωστρεφές περιβάλλον.

Στην Ελλάδα, το 40% των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διεθνώς είναι ευχαριστημένες από την τρέχουσα επιχειρηματική τους κατάσταση, ενώ μόνο το 26% των επιχειρήσεων που δεν δραστηριοποιούνται μπορούν να αναφέρουν κάτι ανάλογο.

Η διαφορά αυτή μειώνεται όταν πρόκειται για μελλοντικές προοπτικές, αν και το 43% των επιχειρήσεων που ασχολούνται με το διεθνές εμπόριο σε σύγκριση με το 32% των επιχειρήσεων που δεν το κάνουν, αισιοδοξούν.

Η εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων έχει, επίσης,σημαντικό αντίκτυπο στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης:

19% των επιχειρήσεων που ασχολούνται με το διεθνές εμπόριο έναντι 9% των επιχειρήσεων που δεν έχουν τέτοια δραστηριότητα δήλωσαν ότι δημιούργησαν νέες θέσεις εργασίας το τελευταίο εξάμηνο και σχεδιάζουν να δημιουργήσουν περισσότερες το επόμενο (27% έναντι 12%).

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η διαφορά μεταξύ επιχειρήσεων με διεθνή δραστηριοποίηση και μη, είναι σχετικά χαμηλότερη.

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό αισθάνονται σε ποσοστό 6% μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τις δραστηριότητές τους,ενώ έχουν 10% περισσότερες πιθανότητες να προχώρησαν σε προσλήψεις το τελευταίο εξάμηνο, απ’ ό,τι οι υπόλοιπες.

Όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα και όσον αφορά στις εξαγωγές των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων, το εμπόριο αποτελεί τον πυρήνα του επιχειρηματικού μοντέλου και την αιτία της επιτυχίας τους.

Μια στις πέντε ανέφεραν ότι άνω του 25% των εσόδων τους προέρχεται από το διεθνές εμπόριο.

Οι πωλήσεις τους στο εξωτερικό εξαρτώνται, βεβαίως, σε μεγάλο βαθμό από τα διαδικτυακά εργαλεία, όπως είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι on line πληρωμές, η συμμόρφωση με το πλαίσιο και τις ιδιαιτερότητες του διαδικτύου, η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών τους κλπ.

Τόσο σε διεθνές επίπεδο, όσο και στην Ελλάδα, σχεδόν οι μισές (45% και 39%, αντίστοιχα) των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που εξάγουν προϊόντα τους παραδέχθηκαν ότι άνω του 75% των διεθνών πωλήσεών τους εξαρτάται από αυτά ακριβώς τα διαδικτυακά εργαλεία.

Παρά τους ελκυστικούς αριθμούς, το διεθνές εμπόριο εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μόνο μια σχετική μειοψηφία εξ αυτών (ποσοστό 22%) πραγματοποιεί εξαγωγές.

Επίσης, σχεδόν τα δύο τρίτα των επιχειρήσεων που εξάγουν προϊόντα ή/και υπηρεσίες (ποσοστό 64%) αναγνώρισαν ως πρόκληση την «πώληση σε ξένες χώρες», ενώ το αντίστοιχο ποσοστό σε διεθνές επίπεδο είναι 48%.

Για περισσότερες πληροφορίες και πρόσβαση στα δεδομένα και την έκθεση, επισκεφτείτε τον σύνδεσμο www.futureofbusinesssurvey.org 

Τρία εξαιρετικά Tips για ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα

Σε μια εποχή που ο χρόνος είναι χρήμα και ο επιχειρηματίας προσπαθεί να βρει διέξοδο και τρόπους να συντηρήσει και να αναπτύξει την επιχείρησή του, η η δημιουργία e-shop φαντάζει μονόδρομος!

Ένα e-shop έχει χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα, μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία στην έναρξη και το στήσιμο, αλλά και άνεση στις τροποποιήσεις που ενδεχομένως χρειαστούν.

Ωστόσο, ένα e-shop έχει να αντιμετωπίσει και αρκετές προκλήσεις, όπως τη δυσπιστία του αγοραστικού κοινού, την έλλειψη διαπροσωπικής σχέσης, αλλά και μεγάλο ανταγωνισμό – και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εντούτοις, υπάρχουν κάποια βασικά tips που εγγυώνται την αύξηση απόδοσης και αποτελεσματικότητας της διαδικτυακή σας επιχείρησής.

Tip 1: WELCOMING ENVIRONMENT
Η εμφάνιση της αρχικής σελίδας που βλέπει ο χρήστης αποτελεί ένα από τα βασικότερα συστατικά επιτυχίας.

Στην εποχή που το design και η εικόνα μάς βομβαρδίζουν καθημερινά, το σωστό στήσιμο και η λειτουργικότητα της ιστοσελίδας είναι το άλφα και το ωμέγα για την προσέλκυση των χρηστών.

Θα πρέπει να είναι ένα δημιουργικό περιβάλλον με χρώματα ζωντανά και ευχάριστα, αποφεύγοντας τις υπερβολές που μπορούν να «κουράσουν το μάτι».

Πέρα από το εικαστικό κομμάτι, θα πρέπει το περιβάλλον να είναι εύκολο στη χρήση και λειτουργικό, χωρίς να απαιτούνται περιττές και σύνθετες ενέργειες κατά την πλοήγηση του χρήστη.

Αρκεί να το φανταστεί κανείς ως ένα σπίτι, όπου τα δωμάτια, τα έπιπλα και τα ράφια πρέπει να είναι έτσι τοποθετημένα ώστε να εξασφαλίζουν ευκολία και άμεση πρόσβαση.

Tip 2: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Αφού κερδίσουμε την πρώτη θετική άποψη του επισκέπτη, περνάμε στο επόμενο στάδιο που είναι η παρουσίαση των προϊόντων ή των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μπορεί να φαίνεται ότι δεν απέχει πολύ από ένα φυσικό κατάστημα, ωστόσο τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Εδώ δεν υπάρχει ένας φυσικός πωλητής που θα εξηγήσει στον πελάτη το προϊόν, αλλά μια σελίδα που πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα θέλει να ξέρει ο χρήστης για να προχωρήσει στην αγορά.

Κάθε χρήστης εισέρχεται σε πολλά websites για να κάνει έρευνα αγοράς και συνήθως την πώληση την κερδίζει αυτός που έχει το πιο πλήρες προϊόν από άποψη περιγραφής, ποιότητας και τιμής.

Μην ξεχνάτε πως ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα αυξημένος και ο χρήστης θα χρειαστεί το κάτι παραπάνω για να πεισθεί, διαφορετικά θα πάει στον επόμενο! Άρα είναι σημαντικό να επενδύσουμε χρόνο στις παρακάτω λεπτομέρειες:

Επαρκής πληροφόρηση: πρέπει τα προϊόντα να περιγράφονται με λεπτομέρεια ως προς τις ιδιότητες, τα χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες, τις διαστάσεις, τη διάρκεια ζωής.

Παρουσίαση: πρέπει να περιλαμβάνονται πολλές φωτογραφίες – με τη μικρότερη δυνατή επεξεργασία, ώστε να μην αλλοιώνεται το τελικό αποτέλεσμα, από όλες τις πλευρές και διαστάσεις του προϊόντος, για να δίνεται στον αγοραστή ξεκάθαρη εικόνα για το προϊόν που ερευνά.

Συμβουλές: η παροχή οδηγιών και συμβουλών για την καλή χρήση των προϊόντων δημιουργεί πάντα θετική εικόνα στον πελάτη, καθώς αποκαλύπτει σοβαρότητα και επαγγελματισμό, ενώ ταυτόχρονα χτίζει και μια πρώιμη σχέση εμπιστοσύνης.

Tip 3: SERVICE
Και δεν αναφερόμαστε μόνο στις υπηρεσίες επισκευής και επίλυσης προβλημάτων μετά την αγορά, αλλά και πριν ή κατά τη διάρκειά της.

Δεδομένου του απρόσωπου χαρακτήρα της διαδικτυακής αγοράς είναι συχνό φαινόμενο να γεννώνται απορίες και ερωτήσεις των πελατών που επιθυμούν να διευκρινίσουν πριν την αγορά τους.

Ένα καλά στημένο κέντρο ανταπόκρισης σε emails, live chat ή ακόμα και τηλεφωνικό κέντρο θα σας δώσει σίγουρα extra credits στην προτίμησή τους.

Τέλος, εξίσου σημαντική είναι και η διευκόλυνση των πελατών κατά το στάδιο της παραγγελίας, με εύκολα βήματα κατά την ολοκλήρωση της αγοράς και ποικιλία στους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και αποστολής προς εξυπηρέτησή τους.

Πηγή: qualityweb.gr

 

Όλα τα events σχετικά με το e-commerce τον Σεπτέμβρη!

Οι καλοκαιρινές διακοπές έχουν τελειώσει, οπότε ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στην εργασία!

Και ο καλύτερος τρόπος να για μια σταδιακή και ομαλή μετάβαση είναι να επισκεφθείτε μερικά ενδιαφέροντα events ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.

Mια χρήσιμη επισκόπηση ώστε να γνωρίζετε πότε και πού πραγματοποιούνται αυτό το μήνα στην Ευρώπη οι εκδηλώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

13-14 Σεπτεμβρίου: dmexco - Κολωνία Γερμανία

Το dmexco είναι ένα από τα μεγαλύτερα events στην Ευρώπη και παρόλο που δεν απευθύνεται μόνο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι σίγουρο ότι είναι παρουσιάζει ενδιαφέρον για τους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης.

Περισσότερες πληροφορίες - Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα

18-22 Σεπτεμβρίου: Ecommerce Masterplan Virtual Summit – Online
Το event Ecommerce Masterplan Virtual Summit είναι αρκετά μοναδικό, καθώς είναι το μόνο διαδικτυακό. Έτσι, όπου κι αν βρίσκεστε, μπορείτε να παρακολουθήσετε αυτή την εκδήλωση, η οποία θα διαρκέσει μια ολόκληρη εβδομάδα.

Περισσότερες πληροφορίες - Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα

19-21 Σεπτεμβρίου: E-Commerce Παρίσι - Γαλλία
Η έκθεση ηλεκτρονικού εμπόριου στο Παρίσι συγκεντρώνει 600 συμμετέχουσες εταιρείες και πάνω από 30.000 επαγγελματίες από τις online και offline επιχειρήσεις λιανικής.

Περισσότερες πληροφορίες - Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα

20-21 Σεπτεμβρίου: e tail delivery- Αμστερντάμ Ολλανδία
H έκθεση eTail είναι μια ολοκληρωμένη εκδήλωση που συγκεντρώνει κοινό και επαγελματίες υψηλού επιπέδου.Παρουσιάζει όλα τα τελευταία trends για την στις στρατηγικές παράδοσης .

Περισσότερες πληροφορίες - Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα

21-22 Σεπτεμβρίου:Rethink! Internet of Retail Minds Europe ! Αμβούργο - Γερμανία
H έκθεση Re-think Internet of Retail Minds Europe είναι ένα διήμερο γεγονός που αφορά το πώς επηρεάζει η διαδικτυακή στρατηγική λιανικής πώλησης και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έσοδα από αυτή τη νέα τάση.

Περισσότερες πληροφορίες - Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα

21-22 Σεπτεμβρίου:Commerce Summit - Αμβούργο Γερμανία
To Commerce Summit είναι ένα διήμερο γεγονός, το οποίο φιλοξενείται από ePages. Περισσότεροι από 500 συμμετέχοντες και 50 εμπειρογνώμονες του ηλεκτρονικού εμπορίου θα μοιραστούν τις τελευταίες τάσεις, τεχνικές, τεχνολογίες και ειδήσεις.

Περισσότερες πληροφορίες - Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα

Επισκεφθείτε τις εκδηλώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη!

Πηγή:e-commerce news.

«TicketOffers» από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!

Δυναμική ενημέρωση για προσφορές σε τιμές αεροπορικών εισιτηρίων, από το www.aia.gr

Απαντώντας στα κελεύσματα και τις ανάγκες των καιρών, μεσούσης της κρίσης, ο Διεθνής Αερολιμένας της Αθήνας ενεργοποίησε μια σημαντική προσθήκη στην ιστοσελίδα του: το Ticket Offers 

προσφέρει στον επισκέπτη της live ενημέρωση για ιδιαίτερα ελκυστικές προσφορές σε τιμές εισιτηρίων από τις αεροπορικές εταιρείες που πετούν προς / από την Αθήνα ή χρησιμοποιούν την πόλη ως ενδιάμεσο σταθμό.

Φιλοδοξία της νέας υπηρεσίας, είναι «να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το σύγχρονο ταξιδιώτη, που αναζητά διαρκώς τρόπους να απλοποιεί και να βελτιώνει την ταξιδιωτική εμπειρία του στο σύνολό της».

Μέσα από την ενότητα «Πτήσεις και Προορισμοί», ο επισκέπτης του site του ΔΑΑ έχει όπως πάντα πρόσβαση σε πληροφορίες πτήσεων σε πραγματικό χρόνο, στο δίκτυο απευθείας πτήσεων από την Αθήνα, στη νέα ενότητα δρομολογίων «Μέσω Αθήνας» και βέβαια, στο «TicketOffers».

Η νέα υπηρεσία ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 4 Αυγούστου με προσφορές από τις εταιρίες Emirates, Swiss, BlueAir, RoyalJordanian, Ryanair κ.ά. και εμπλουτίζεται καθημερινάμε νέες προσφορές, όλο το 24ωρο. Οι τιμές των προσφορών αντιστοιχούν σε ταξίδια μετ’ επιστροφής και περιλαμβάνουν όλους τους σχετικούς φόρους.

Eκτός του προφανούς οφέλους για τους χρήστες, η νέα δυνατότητα αποτελεί,βεβαίως, άλλο ένα σημαντικό προωθητικό εργαλείο marketing που ο ΔΑΑ θέτει στη διάθεση των αεροπορικών εταιρειών,οι οποίες αναπτύσσουν το δίκτυό τους στην αγορά της Αθήνας.

4,5 δισ. € ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα

Θες η πρόοδος της τεχνολογίας με τις νέες δυνατότητες που παρέχει στους καταναλωτές, θες η ωρίμανση του αγοραστικού κοινού, θες τα capital controls που έχουν αλλάξει πλέον τις συνήθειές μας και στα κάθε λογής ψώνια,

το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται όλο και περισσότερο στη χώρα μας –κάτι που επιβεβαιώνεται και από τους αριθμούς- αν και απέχουμε ακόμα από το επίπεδο των χωρών της Δυτικής Ευρώπης.

Σύμφωνα με στοιχεία του ευρωπαϊκού φορέα e-Commerce Europe–που διαβιβάστηκαν πριν από λίγες ημέρες στη Βουλή, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή,ο ετήσιος e-τζίρος στην Ελλάδα αυξήθηκε από τα 3,8 δισ. ευρώ το 2015, στα 4,5 δισ. πέρυσι.

Η άνοδος αυτή, σύμφωνα με τη ΓΓΕ & ΠΚ, επιβεβαιώνει τόσο την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές, όσο και τον αυξανόμενο ρυθμό κατάρτισης συμβάσεων ηλεκτρονικού εμπορίου σε ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις λιανικής.

Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομίας ετοιμάζεται –σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ- να καταθέσει σχέδιο νόμου στη Βουλή, με στόχο τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου των ηλεκτρονικών αγοραπωλησιών αγαθών.

Έχοντας ως κύριο στόχο τη διασφάλιση των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των αγοραστών,το σχέδιο νόμου θα αναμορφώσει τον ν. 2251/1994 επιδιώκοντας την απλούστευση, τον εξορθολογισμό και την ομογενοποίηση της νομοθεσίας η οποία διέπει σήμερα την προστασία των καταναλωτών.

Όμως, κατά τους εμπνευστές του σχεδίου νόμου, ταυτόχρονα θα επιτευχθεί καλύτερη εξυπηρέτηση των παρόχων ηλεκτρονικού εμπορίου, μείωση του κόστους συμμόρφωσης και εξασφάλιση ισότιμων όρων ανταγωνισμού με τους ξένους παρόχους.

 

GRECA: έρευνες του Ecommerce Europe για μέλη

O Ecommerce Europe δημοσίευσε την ετήσια έρευνα B2C eCommerce Report για το 2017. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έρευνα στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η γνώση και το insight που εμπεριέχει αποτελούν πολύτιμα εργαλεία στα χέρια κάθε ecommerce director/manager, εμπορικών και γενικών διευθυντών, καθώς και επιχειρηματιών.

Ο GR.EC.A., ως μέλος του Ecommerce Europe, εξασφάλισε την εν λόγω έρευνα δωρεάν για τα μέλη, τα οποία μπορούν να την κατεβάσουν (το Full Report) από τον σύνδεσμο που βρίσκεται παρακάτω.

Επιπρόσθετα, τα μέλη του GR.EC.A. μπορούν να κατεβάσουν, επίσης δωρεάν, τόσο την έρευνα του Ecommerce Europe για την ελληνική αγορά όσο και την ετήσια παγκόσμια έρευνα για το B2C ηλεκτρονικό εμπόριο.

(πατήστε πάνω στους τίτλους)

EUROPEAN B2C E-COMMERCE FULL REPORT 2017 

GREECE B2C E-COMMERCE FULL COUNTRY REPORT 2016

GLOBAL B2C E-COMMERCE FULL REPORT 2016

Πηγή: Greca

Δίκτυο διασυνοριακού ηλ. εμπορίου σε 16 χώρες δημιουργεί η Convert Group

Δίκτυο διασυνοριακού ηλ. εμπορίου σε 16 χώρες δημιουργεί η Convert Group

Στρατηγικός Πυλώνας για την Εταιρία το Cross-Bordere Commerce

Πρόσβαση σε 16 χώρες με ολοκληρωμένες υπηρεσίες cross-bordereCommerce εξασφάλισε η ConvertGroup για τις ελληνικές Β2C & B2B επιχειρήσεις. Οι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν e-στρατηγική, πλήρες localization,

e commerce logistics fulfillment με οργανωμένο δίκτυο επιστροφών, τοπικό customer support και υπηρεσίες digital marketing σε Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, ΗΠΑ, Ρωσία, Γερμανία, Ισπανία, Πολωνία, Δανία, Φιλανδία, Βέλγιο, Βραζιλία και Κίνα.

Η εξάπλωση στις παραπάνω χώρες γίνεται μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της Convert Group με την Sales supply η οποία έχει καθοδηγήσει πάνω από 350 οργανισμούς στο cross-bordere Commerce.

Ταυτόχρονα η εταιρία ανακοίνωσε ότι, μέσω της Sales supply, αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της στα 14 market places της Amazon, ενώ μέσω στρατηγικής συνεργασίας της με την ελληνική Line Group, Global Service Partner του Alibaba στην Ελλάδα, παρέχει πλέον υπηρεσίες και στο Alibaba, για την επιτυχημένη παρουσία σε Β2Β market places σε επίπεδο συμβουλευτικής αλλά και υλοποίησης.

Ο Χρήστος Βαρέλογλου, Marketing Manager της Convert Group δήλωσε ότι «Στην Convert Group όχι μόνο δημιουργούμε τις εξαγωγικές ευκαιρίες και καταστρώνουμε την στρατηγική, αλλά πλέον παρέχουμε τα εργαλεία κι όλες τις υπηρεσίες υλοποίησης για να υποστηρίξουμε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο την εξωστρέφεια των ελληνικών B2C & B2B επιχειρήσεων.»

Περισσότερες πληροφορίες για την Convert Group μπορείτε να βρείτε στο www.convertgroup.com 

Στον GR.EC.A. το βραβείο “e-Commerce Service of the Year”

Στον GR.EC.A. το βραβείο “e-Commerce Service of the Year” για το Σήμα Αξιοπιστίας

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Ε.Σ.Η.Ε. (Greek Ecommerce Association - GR.EC.A., www.greekecommerce.gr) διακρίθηκε με το βραβείο "e-Commerce service of the Year” για την επιτυχημένη υλοποίηση και λανσάρισμα του Σήματος Αξιοπιστίας για το Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Greca trustmark

 

Η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των e-BIZZ Awards 2017, κατά τη διάρκεια του E-Business & Social Media World Conference.

Ο GR.EC.A., με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την τεχνική υλοποίηση της Phaistos Networks, έχει λανσάρει επίσημα

-εδώ και έξι μήνες- το GRECA Trustmark, με έλεγχο 120 ποιοτικών κριτηρίων, στόχος του οποίου είναι να αλλάξει προς το καλύτερο την αγορά του eCommerce, ενισχύοντας στο μέγιστο δυνατό βαθμό την καταναλωτική εμπιστοσύνη και ασφάλεια.

Το Σήμα Αξιοπιστίας που φέρει την πλήρη υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, θα χρησιμοποιηθεί ως βάση ανάπτυξης και του Πανευρωπαϊκού Σήματος Αξιοπιστίας, που θα υλοποιηθεί από τον ECommerce Europe, τον Πανευρωπαϊκό Φορέα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, μέλος του οποίου είναι ο GRECA.

Βάσει αυτού, σε όλη την Ευρώπη, μόνο τα Ελληνικά eShops που θα λαμβάνουν το Σήμα Αξιοπιστίας του GRECA, δικαιούνται να εμφανίζουν παράλληλα και το Πανευρωπαϊκό Σήμα Αξιοπιστίας, χωρίς κανέναν περαιτέρω έλεγχο.

Το βραβείο παρέλαβε εκ μέρους του Δ.Σ. του Συνδέσμου η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Μέλος του Δ.Σ. και eCommerce Coordinator του ELTRUN

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search