eCommerce

Το Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Γιορτάζει!

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει για πέμπτη συνεχή χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου.

Τα ελληνικά eShops γιορτάζουν και σας παρέχουν ελκυστικές και αξιόλογες προσφορές προκειμένου να “βιώσετε” την online αγοραστική εμπειρία.

O GRECA συγκέντρωσε τις προσφορές όλων των καταστημάτων σε αυτή εδώ τη σελίδα!

Δείτε πως να πραγματοποιήσετε τις online αγορές με ασφάλεια, ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται σε ειδικό εκπαιδευτικό video πατώντας εδώ:

Ομιλία Σπύρου Τάσση, Δικηγόρου LLM, για GDPR... 1/2

Στο πλαίσιο της e-Commerce Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι  θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Νομικά θέματα - Ασφάλεια - User Experience Digital Marketing Digital Payments κα Εξωστρέφεια

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

 

Ο κύριος Σπύρος Τάσσης, είναι δικηγόρος LLM (IT Law and Privacy),  πρόεδρος ΕΠΠΔΙ και Μέλος Εργαστηρίου Νομικής Πληροφορικής / co-chair IAPP Greek KnowledgeNet Chapter, Το Ηλεκτρονικό εμπόριο στο νέο πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 Το πλήρες κείμενο της εισήγησης του κυρίου Τάσση θα το βρείτε σε μορφή pdf εδώ

{youtube}oN5paryx_Ck&feature{/youtube}

Με εντυπωσιακή παρουσία στην e-Commerce Expo η Generation Y

Μία απολύτως επιτυχημένη παρουσία και χορηγία είχε η Generation Y στο φετινό e-Commerce Expo, τη μεγαλύτερη έκθεση υπηρεσιών και προϊόντων που χρειάζεται μια επιχείρηση για να έχει πετυχημένη παρουσία στην νέα οικονομία του διαδικτύου και η οποία αποτελεί ετήσιο ραντεβού των κορυφαίων στελεχών της ψηφιακής αγοράς.

Tο φετινό e-Commerce Expo, έχοντας από χρόνια εξελιχθεί σε θεσμό, άνοιξε τις πύλες του στις 25 και 26 Νοεμβρίου 2017, στον εκθεσιακό χώρο του Ζαππείου, αναζητώντας τους νέους δρόμους για το ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.

Βασικός πυλώνας της επιτυχημένης παρουσίας της Generation Y στο φετινό e-Commerce Expo ήταν η ομιλία της Διευθύντριας Παραγωγής της εταιρίας στο παράλληλο συνέδριο που διενεργήθηκε κατά τη διάρκεια των εργασιών της έκθεσης.

Η ομιλία συγκέντρωσε την προσοχή των καταξιωμένων στον κλάδο τους, συνέδρων που βρίσκονταν στο χώρο και απέσπασε θερμές κριτικές.

Το θέμα που ανέλυσε η κυρία Εύη Μπουκώρου, «How To Be A Market Leader In e-Commerce», παρουσίασε ολοκληρωμένες απόψεις και εξειδικευμένες συμβουλές πρακτικών εφαρμογών για μια επιτυχημένη ηλεκτρονική επιχειρηματική δραστηριότητα.

Πλήθος κόσμου από την Αθήνα και την επαρχία, εκπρόσωποι της ψηφιακής και όχι μόνο αγοράς, του ηλεκτρονικού εμπορίου και της Πληροφορικής, προσέγγισε τους εκπροσώπους της Generation Y, στο περίπτερο της εταιρίας και συνομίλησε μαζί τους για να ενημερωθεί για θέματα e-commerce και digital transformation, αλλά και για να γνωρίσει τις υπηρεσίες της Generation Y.

Η παρουσία ολόκληρης της ομάδας της Generation Y, όσο και η ομιλία της κυρίας Μπουκώρου κρίθηκαν από τις πιο επιτυχημένες της διοργάνωσης και απέσπασαν πλήθος θετικών σχολίων.

Ενίσχυση της προστασίας των δικαιωμάτων των καταναλωτών

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υπερψήφισε στις 14 Νοεμβρίου τον νέο κανονισμό για την ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών από τις απάτες και την ταχύτερη ανίχνευση των εμπόρων που εφαρμόζουν αθέμιτες πρακτικές

Καθώς οι ηλεκτρονικές αγορές αναπτύσσονται ραγδαία, με τη λογική του bottom up, η ύπαρξη του κατάλληλου θεσμικού και νομικού πλαισίου, που θα έβαζε κάποια τάξη στα πράγματα, ήταν από καιρό ένα από τα πάγια αιτήματα του συνόλου των εμπλεκομένων στο «άθλημα», των οποίων η καθημερινότητα θιγόταν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο…

Οι πρόσφατες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θεωρείται βέβαιο πως θα συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς δίνουν στις εθνικές αρχές διευρυμένες αρμοδιότητες για την ανίχνευση και πάταξη (στο μέτρο του δυνατού, βεβαίως) της ηλεκτρονικής απάτης.

Συγκεκριμένα, θα μπορούν να ανιχνεύουν τυχόν παραβιάσεις του νόμου προστασίας των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές/διαδικτυακές αγορές και να συντονίζουν καλύτερα τις δράσεις τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στο πλαίσιο του αναθεωρημένου κανονισμού για τη συνεργασία στον τομέα της προστασίας των καταναλωτών.

Ο νέος κανονισμός έχει ως κύριο στόχο να κλείσει τα νομικά κενά που υπάρχουν λόγω των μεγάλων διαφορών μεταξύ των εθνικών νομοθεσιών. Οι διευρυμένες αρμοδιότητες των εθνικών αρχών θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

• τη δυνατότητα να ζητούν πληροφορίες από τα «τομεακά αρχεία και μητρώα» ("domain registrarsand banks") για τον εντοπισμό εμπόρων που χρησιμοποιούν αθέμιτες πρακτικές

• τη δυνατότητα να πραγματοποιούν δοκιμαστικές αγορές και να αγοράζουν αγαθά ή υπηρεσίες με καλυμμένη ταυτότητα

• τη δυνατότητα να επιβάλουν την ανάρτηση μιας προειδοποίησης, καθώς και να ζητούν την αφαίρεση ή απενεργοποίηση του ψηφιακού περιεχομένου από μία ιστοσελίδα ή εφαρμογή, αν δεν υπάρχουν άλλα αποτελεσματικά μέσα για τη διακοπή μιας παράνομης πρακτικής

• την επιβολή κυρώσεων (βλέπε,επιβολή προστίμων)

• την παροχή ενημέρωσης στους καταναλωτές για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ζητούν αποζημίωση

Οι παραβάσεις και ο ρόλος της Επιτροπής

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα συντονίζει τις ενέργειες σε περιπτώσεις όπου μια παράβαση έχει βλάψει, βλάπτει ή ενδέχεται να βλάψει τα συλλογικά συμφέροντα των καταναλωτών σε τουλάχιστον τα δύο τρίτα των κρατών-μελών της ΕΕ, των οποίων ο πληθυσμός αντιστοιχεί τουλάχιστον στα δύο τρίτα του συνολικού πληθυσμού της.

Ένα από τα βασικά αιτήματα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίουστη διάρκεια των διαπραγματεύσεων με το Συμβούλιο Υπουργών, ήταν η ενίσχυση της συμμετοχής των οργανώσεων και ενώσεων καταναλωτών.

Αυτές θα διαδραματίζουν πλέον ενεργό ρόλο, έχοντας την εξουσία να εκδίδουν προειδοποίηση («εξωτερική προειδοποίηση»)στις αρμόδιες αρχές των σχετικών κρατών-μελών και στην Επιτροπή για τις εικαζόμενες παραβάσεις που καλύπτονται από τον παρόντα κανονισμό.

Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή, η εισηγήτρια Όλγα Σενάλοβα (Σοσιαλιστές, Τσεχία) δήλωσε πως «οι νέοι κανόνες θα ενισχύσουν και θα βελτιώσουν τη συνεργασία μεταξύ όλων των φορέων προστασίας των καταναλωτών, ώστε να μπορούν να παρακολουθούν ευκολότερα την τήρηση της νομοθεσίας και να αντιμετωπίζουν τις διασυνοριακές παραβάσεις.

Oι εθνικές αρχές, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι οργανώσεις καταναλωτών θα δημιουργήσουν,όλοι μαζί, έναν αποτελεσματικό μηχανισμό για την αντιμετώπιση των εμπόρων που εφαρμόζουν αθέμιτες πρακτικές και θα ενισχύσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών στην ενιαία αγορά.»

Το παρελθόν και το μέλλον

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2014 το 37% των ιστοτόπων ηλεκτρονικού εμπορίου και κρατήσεων για ταξίδια, ψυχαγωγία, είδη ένδυσης, ηλεκτρονικά προϊόντα και υπηρεσίες καταναλωτικής πίστης παραβίαζε την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τους καταναλωτές, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο…

Το νομοθετικό κείμενο του νέου κανονισμού εγκρίθηκε από το ΕΚ με 591 ψήφους υπέρ, 80 κατά και 15 αποχές και μένει πλέον να εγκριθεί επισήμως από το Συμβούλιο. Η εφαρμογή του θα ξεκινήσει 24 μήνες μετά την ημερομηνία έναρξης της ισχύος του.

Οι είκοσι  finalist καινοτόμοι στο τελικό  Innovation Radar Prize

Μετά από τέσσερεις εβδομάδες δημόσιας ψηφοφορίας ανακοινωθήκαν τα αποτελέσματα για τους διεκδικητές του φετεινού βραβείου Innovation Radar Prize!

48 δυναμικοί ευρωπαίοι πρωτοπόροι έχουν επιλεγεί, μεταξύ τους και η ελληνική εταιρία ATC, και είκοσι από αυτούς έχοντας ήδη εξασφαλίσει την συμμετοχή τους, θα προχωρήσουν τώρα στην επόμενη φάση και θα ανταγωνιστούν στο τελικό διεκδικώντας το βραβείο , έχοντας καταφέρει να εξασφαλίσουν τις περισσότερες ψήφους.

Στις 20 Σεπτεμβρίου 2017, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τον διαγωνισμό Innovation Radar Prize 2017.Η πρωτοβουλία βράβευσης των πρωτοπόρων αυτών από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στοχεύει να προωθήσει τις καινοτομίες - και τους καινοτόμους πίσω από αυτές - οι οποίες αναπτύχθηκαν με έργα έρευνας και καινοτομίας χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ.

Οι 48 από τους καλύτερους πρωτοπόρους βρέθηκαν στη λίστα για το βραβείο, και θα ανταγωνιστούν σε πέντε κατηγορίες.Οι ΜΜΕ, οι πανεπιστημιακές ομάδες, οι ερευνητές και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις αντικατοπτρίζουν την ποικιλομορφία της έρευνας και της καινοτομίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ και προέρχονται από κάθε γωνιά της Ευρώπης.

Το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες 4 εβδομάδες, όταν το κοινό μπορούσε να ψηφίσει στην ιστοσελίδα Futurium για τους πρωτοπόρους και τις καινοτομίες μέσα από ένα μακρύ κατάλογο. Η ψηφοφορία έκλεισε χθες το βράδυ τα μεσάνυχτα με συμμετοχή 62.500 ψηφοφόρων. Οι 20 καινοτόμοι από τις αρχικές 48 που εξασφάλισαν τις περισσότερες ψήφους στην κατηγορία τους και οι οποίοι θα προχωρήσουν τώρα στο τελικό βραβείο ραντάρ καινοτομίας είναι οι εξής:

 

Ο τελικός βραβείο ραντάρ καινοτομίας θα πραγματοποιηθεί στην εκδήλωση ICT Proposers Day που θα γινει στη Βουδαπέστη το πρωί της 9ης Νοεμβρίου 2017.Οι 20 φιναλίστ θα παρουσιάσουν σε μια επιτροπή επενδυτών και επιχειρηματιών την καινοτομία τους και το business plan τους για την εφαρμογή και την επιχειρηματική υλοποίηση της.

Η κριτική επιτροπή θα αποφασίσει για έναν νικητή σε καθεμία από τις 5 κατηγορίες. Ένας από αυτούς θα είναι και ο μεγάλος νικητής, και θα λάβει το Innovation Radar Prize. Αυτός θα παρουσιάσει στο πρόγραμμα Euronews την καινοτομία του.

Εκτός αυτού, θα παρουσιαστεί στη Βουδαπέστη ένα ειδικό βραβείο κοινού, από τους συμμετέχοντες στη συνεδρίαση.

 

Για να βοηθηθούν οι φιναλίστ στην προετοιμασία των παρουσιάσεων, οι εμπειρογνώμονες και οι επαγγελματίες του Enterprise Europe Network (EEN) θα προσφέρουν στοχοθετημένη υποστήριξη και συμβουλές. Το EEN είναι το μεγαλύτερο δίκτυο υποστήριξης στον κόσμο για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και συγκεντρώνει 3000 εμπειρογνώμονες από περισσότερους από 600 οργανισμούς-μέλη.

 

Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε αυτή την ιστοσελίδα στις 9 Νοεμβρίου 2017

Πηγή: europa.eu

Λιγότεροι ευρωπαϊοι retailers προσφέρουν δωρεάν επιστροφή

Σημαντική μείωση του αριθμού των ευρωπαίων εμπόρων λιανικής πώλησης που προσφέρουν δωρεάν επιστροφές στους πελάτες τους παρουσιάστηκε το τελευταίο διάστημα.

Η μείωση αφορά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έως το δεύτερο τρίμηνο, και συγκεκριμένα από 55% μειώθηκε στο 28%.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι μισές εμπορικές εταιρείες προσφέρουν δωρεάν επιστροφές, ενώ αντίστοιχα την ίδια υπηρεσία προσφέρει το 23% στη Γερμανία και το 21% στην Ιρλανδία.

Αυτό αποδεικνύεται από την έρευνα από την πλατφόρμα επιστροφών ReBound ανάμεσα σε πάνω από 200 κορυφαίες μάρκες που ασχολούνται με την ένδυση.Η δεύτερη έκδοση της έκθεσης Great Returns Race δείχνει επίσης ότι τα περισσότερα brands εξακολουθούν να μην είναι ειλικρινή σχετικά με την πολιτική επιστροφών τους στους πελάτες.

Μόνο το 6% γνωστοποιεί την πολιτική επιστροφών τους και στα τρία βασικά στάδια της αγοράς: τις σελίδες προϊόντος, στη επιλογή και τη τοποθέτηση στο καλάθι, και στη διαδικασία του checkout.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 10 τοις εκατό των brands, έχει σταματήσει να προσφέρει δωρεάν επιστροφές σε σχέση με την τελευταίο περίοδο ερεύνης, ενώ το 12 τοις εκατό των Brands στην Ιρλανδία ακολούθησε την ίδια πολιτική.

"Χρησιμοποιούμε την έρευνα αυτή ως έναν τρόπο κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς, σε σχέση με την πολιτική των επιστροφών ώστε να δούμε πώς αυτή η πρώτη αλληλεπίδραση επηρεάζει την εμπειρία τους", λέει η Charlotte Monk-Chipman, επικεφαλής μάρκετινγκ στο ReBound.

Η μελέτη δείχνει επίσης ότι υπάρχουν πλέον περισσότερες μάρκες που προσφέρουν διαφορετικές περιόδους επιστροφών, και ότι η προσβασιμότητα στον ιστότοπο τους εξαιτίας αυτών των περιόδων έχει βελτιωθεί.

Πηγή: ecommercenews

Διήμερο δραστηριοτήτων από τον GR.EC.A. και το Επιμελητήριο Ηρακλείου

 

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – Ε.Σ.Η.Ε. (GReek ECommerce Association - GR.EC.A.),

το Επιμελητήριο Ηρακλείου Κρήτης και ο συνεργατικός χώρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης HUB to Business - H2B ενώνουν τις δυνάμεις τους και συνεργάζονται έχοντας ως στόχο την ενημέρωση & εκπαίδευση επαγγελματιών και επιχειρήσεων στην αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι δύο φορείς διοργανώνουν ένα διήμερο δραστηριοτήτων που θα πραγματοποιηθούν στις 20 & 21 Οκτωβρίου στο Ηράκλειο. Οι δραστηριότητες -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνουν εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ενημερωτική εσπερίδα και εκδήλωση δικτύωσης, οι οποίες τελούν με την ευγενική χορηγία της Phaistos Networks.

Πιο αναλυτικά:

ECOMMERCE FUNDAMENTALS

Ο νέος συνεργατικός χώρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Hub to Business - H2B (Κορωναίου 14, Ηράκλειο) που δημιούργησε το Επιμελητήριο Ηρακλείου, θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά το πανελλαδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Ecommerce Fundamentals”,

το οποίο έχει ως στόχο την ενημέρωση και εκπαίδευση του κοινού στα βασικά θέματα που χρειάζεται να γνωρίζει μία επιχείρηση και ο επαγγελματίας προκειμένου να πραγματοποιήσουν σωστά και αποτελεσματικά το πρώτο κρίσιμο βήμα στο eCommerce.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί 20 & 21 Οκτωβρίου 2017 στο Ηράκλειο σε συνεργασία με την OTE Academy και με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ELTRUN και υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.

Πιστοποίηση
Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν πιστοποίηση από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την OTEAcademy.

Θεματολογία - Εισηγητές

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου

Δημιουργία business plan και ορισμός KPIs για εγγυημένη επιτυχία
Εισηγητής: Πέτρος Αρουκάτος, Ιδρυτής, DigitalUp

Τι πρέπει να γνωρίζω για το νομικό πλαίσιο;
Εισηγήτρια: Αλεξάνδρα Βαρλά, Δικηγόρος, FILOTHEIDIS & PARTNERS

E-commerce Logistics - Fashion Case Study
Εισηγητής: Σωτήρης Συρίγος, Managing Director, Logika

Β2Β Ηλεκτρονικό εμπόριο: Πρακτικές λύσεις και πετυχημένες εφαρμογές
Εισηγητής: Θανάσης Πετμεζάς, Γενικός Διευθυντής, CosmoONE, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. GR.EC.A.

Human-Centric Experience ως παράγοντας που διαμορφώνει την καλύτερη τιμή για τον e-καταναλωτή
Εισηγητής: Θωμάς Πούτας, Account Manager, BestPrice.gr

10 Things to Watch in eCommerce
Εισηγητής: Νίκος Βαρβαδούκας, Director of Marketing & eCommerce, CosmosSport

Σάββατο 21 Οκτωβρίου


E-Commerce & Export Strategy Marketing: 5 βήματα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας
Εισηγητής: Αλέξανδρος Κοκόλης, Digital Marketing Strategist & Google AdWords Expert, SEM Wizard

Metrics & data: η σημασία τους για την e-επιχείρηση
Εισηγητής: Κώστας Μάντζιαρης, Managing Director, Isobar & IProspect Greece

Εντάσσοντας το e-mail marketing στην συνολική στρατηγική
Εισηγήτρια: Σοφία Αναδιώτου, Business Development Manager &
eBusiness Consultant, Convert Group

Affiliate Marketing 101: A quick guide to successful affiliate programs
Εισηγητής: Γιώργος Σωτηρόπουλος, Co-founder & Client Services Director, Linkwise

Η σημασία του usability στην αύξηση των πωλήσεων
Εισηγήτρια: Μαριάννα Σκιαδά, UI/UX Specialist και Υποψήφια Διδάκτωρ στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν - ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Γιατί να επενδύσω στο ηλεκτρονικό Εμπόριο σήμερα; Ανάπτυξη αξιόπιστων e-shop και ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Εισηγήτρια: Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator, ELTRUN, Μέλος Δ.Σ. GR.EC.A.

Επικοινωνία
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με :
1. ΟΤΕΑCADEMY τηλ: 210 6114453, email : Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
2. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ τηλ: 2810 302733, email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: https://goo.gl/DLY52f

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Οι φορείς συνδιοργανώνουν ενημερωτική εσπερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017 στις 19:00 στην αίθουσα ΚΑΣΤΕΛΛΑΚΗ του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κρήτης (Κορωναίου 9, Ηράκλειο Κρήτης).
Κατά τη διάρκεια της εσπερίδας:

Α. θα παρουσιαστεί το πλαίσιο και οι συνθήκες λειτουργίας /ανάπτυξης μιας επιχείρησης ηλεκτρονικά

Β. θα γίνει ανταλλαγή απόψεων και σκέψεων για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζει ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και

Γ. θα συζητηθούν οι προοπτικές εξέλιξης του κλάδου, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό

Δ. θα παρουσιαστούν οι μελλοντικές δράσεις και συνέργειες που θα υλοποιήσουν οι εμπλεκόμενοι φορείς, και

Ε. θα δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να συνομιλήσουν κατ’ ιδίαν με τους ομιλητές της εσπερίδας, τα στελέχη του Η2Β και τους επαγγελματίες του κλάδου που θα παρευρεθούν στην εκδήλωση τόσο από την Κρήτη όσο και από την Αθήνα.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://goo.gl/2RBo2H

Οι e-καταναλωτές εκτιμούν την ειλικρίνεια στη διαδικασία παράδοσης

Οι on line αγοραστές είναι πιο ικανοποιημένοι με τη διαδικασία επιστροφής σε σχέση με πέρυσι, αλλά η συνολική ικανοποίηση του πελάτη με τις επιστροφές (67%) εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλότερη από την ικανοποίηση από την παράδοση (85%).

Τα e-shops θα πρέπει να έχουν υπηρεσία επιστροφών που πρέπει να προσφέρει αξιοπιστία, παρέχοντας παράλληλα στους πελάτες την βέλτιστη πληροφόρηση σχετικά με την παραγγελία τους.

Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα που αντλήθηκαν από μια μελέτη σχετικά με τη πολιτική των παραδόσεων στο λιανικό εμπόριο, και τις απαιτήσεις των καταναλωτών, που διεξήχθη από την εταιρεία IMRG μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ερευνών σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η συνολική ικανοποίηση του πελάτη από την online παράδοση εξακολουθεί να είναι αρκετά σταθερή, με 85% φέτος, και παρουσιάζει αύξηση έστω και οριακή τα τελευταία χρόνια.

Η ικανοποίηση των πελατών με τις επιστροφές αυξήθηκε , από 61% σε 67%, αλλά εξακολουθεί να υπολείπεται σχεδόν κατά 20% σε σχέση με την ικανοποίηση από την παράδοση.

Σύμφωνα με τον Andrew Starkey, επικεφαλής του e-logistics στο IMRG, οι επιστροφές είναι ένα πολύπλοκο και ακριβό μέρος του πώλησης , το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί προσεκτικά.

"Το δεύτερο τρίμηνο, παρατηρήσαμε αύξηση του μέσου ποσοστού επιστροφών κατά 23%, το οποίο είναι το υψηλότερο από τότε που αρχίσαμε να ερευνούμε τις καταναλωτικές συνήθειες πριν από επτά χρόνια".

Εκτός από την ικανοποίηση σχετικά με την παράδοση και τις επιστροφές, οι ερωτηθέντες στην έρευνα κατέστησαν σαφές ότι αποδίδουν μεγάλη αξία στις πληροφορίες αποστολής .

Επτά στους δέκα καταναλωτές δήλωσαν ότι οι πληροφορίες σχετικά με τη αποστολή ήταν σημαντικές ή πολύ σημαντικές για την εμπειρία των αγορών τους.

Μόλις γίνει η παραγγελία, το 85 τοις εκατό των αγοραστών αρχίζει να ενημερώνεται για την πρόοδο της παράδοσης.

"Οι καταναλωτές θέλουν αξιοπιστία και προβλεψιμότητα τόσο στην παράδοση όσο και στην επικοινωνία σε όλη την διαδικασία", λέει ο Nigel Doust, Διευθύνων Σύμβουλος της BluJay Solutions εταιρείας ανάπτυξης software στο τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη απαίτηση παροχής πληροφοριών και διαφάνειας των διαδικασιών σε όλη τη διάρκεια της αλυσίδας εφοδιασμού, ώστε να επιτρέπεται στους καταναλωτές να προβλέπουν με ακρίβεια την παράδοση

Πηγή: ecommercenews.eu

Η Google αποσυνδέεται από την υπηρεσία Google Shopping

Η Google αποφάσισε να αποσύρει τη δική της υπηρεσία αγορών, το Google Shopping, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η ΕΕ θεωρούσε ότι η Google παραβιάζει τους κανόνες ελεύθερου ανταγωνισμου, με το γεγονός ότι η Google έδινε προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης προϊόντων, σε αυτά από την υπηρεσία της αγορών, απέναντι στα αποτελέσματα των ανταγωνιστών της.

Έτσι, τώρα η Google διαχωρίζει το Google Shopping αναφέρει το Bloomberg. Θα δημιουργήσει μια αυτόνομη υπηρεσία, η οποία θα πρέπει να υποβάλει προσφορά ,όπως κάνουν οι ανταγωνιστές, της για τις διαφημίσεις της που θα θέλει να εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αναζήτησης.

Το Bloomberg, βασίζοντας τη πληροφορία αυτή σε πηγές που ζήτησαν να μην κατονομάζονται, λέει ότι η υπηρεσία αγορών θα παραμείνει μέρος της Google, αλλά ότι θα λειτουργήσει ξεχωριστά και θα χρησιμοποιήσει τα δικά της έσοδα για να κάνει προσφορές για διαφημίσεις.

€ 2,4 δισ. Πρόστιμο

Στη Google επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 2,4 δισ. Ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Ιούνιο, επειδή καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της προωθώντας τη δική της υπηρεσία Google Shopping , σε σχέση με εκείνη των ανταγωνιστών της.

90 ημέρες για να αλλάξει το πλαίσιο λειτουργίας

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε στην Google 90 ημέρες για να προχωρήσει σε αυτές τις αλλαγές οι όποιες είναι σύμφωνες με τους ισχύοντες κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ, και η προθεσμία αυτή λήγει την Παρασκευή.

Εάν δεν τηρηθεί η προθεσμία, η Google θα πρέπει να καταβάλει μέχρι και το 5% των συνολικών ημερήσιων εσόδων της μητρικής εταιρείας Alphabet.

Πηγή: ecommercenews.

To συνέδριο της χρονιάς στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια συνεχή αύξηση της τάξης του 25% σε ετήσια βάση, φτάνοντας στα 4,5 δις € το 2016, αλλά απέχει πολύ ακόμα από τον μέσο όρο της ΕΕ καθώς,

σύμφωνα με μελέτη του ΟΑΣΑ, μόλις το 2% των πωλήσεων στη χώρα μας γίνεται μέσω eCommerce, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη το ποσοστό αυτό φτάνει στο 17%...

Το μέλλον του κλάδου προβλέπεται λαμπρό, λοιπόν, και οι θετικές προοπτικές του –αλλά και τα εμπόδια κι οι προβληματισμοί- θα παρουσιαστούν στο διήμερο συνέδριο που συμπληρώνει τη φετινή eCommerce Εxpo, όπως μετονομάστηκε η καθιερωμένη την τελευταία δεκαετία WebWorldExpo, μετά την πρόσφατη επαναστόχευσή της.

Το συνέδριο αλλάζει, ομοίως, θεματολογία και φέτος εστιάζει στην έγκυρη και πολυεπίπεδη ενημέρωση για «καυτά» θέματα τα οποία μονοπωλούν το ενδιαφέρον σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το νέο νομικό πλαίσιο που θα ισχύσει σύντομα λόγω εφαρμογής του κανονισμού GDPR και οι τελευταίες εξελίξεις σε θέματα ψηφιακών πληρωμών,

αλλά και σε παρουσιάσεις βέλτιστων πρακτικών σε τομείς όπως η παρουσία των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς, τα ηλεκτρονικά καταστήματα χονδρικής (B2B e-commerce), η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, τα θέματα ασφαλείας και οι νέες τεχνολογίες προβολής, τόσο στην εγχώρια, όσο και στην παγκόσμια αγορά.

Αναλυτικά, οι έξι ενότητες του φετινού Συνεδρίου, τις οποίες θα συντονίσουν διακεκριμένοι δημοσιογράφοι και στελέχη της αγοράς, είναι οι ακόλουθες:

User Experience

• Η θετική ή αρνητική εμπειρία του χρήστη έχει αποδειχτεί στην πράξη ότι είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ή την αποτυχία ενός e-shop, όσο καλές κι αν είναι οι τιμές και το περιεχόμενό του.

Αναγνωρισμένοι επαγγελματίες και ειδικοί θα μυήσουν τους ακροατές τους στις διεθνείς τάσεις, θα αποκαλύψουν τα μυστικά της επιτυχίας, θα προτείνουν βέλτιστες λύσεις όσον αφορά στη σύγχρονη σχεδίαση των ηλεκτρονικών καταστημάτων και θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές για να ισχύει πάντα το πρώτο και ποτέ (ή όσο το δυνατόν λιγότερο) το δεύτερο…

Legal Issues

• Το νέο νομικό πλαίσιο που θα διέπει (βάσει του κανονισμού GDPR) από την αρχή του επόμενου χρόνου όλους τους τομείς και κλάδους που χειρίζονται προσωπικά δεδομένα χρηστών / πελατών προκαλεί ήδη έντονη ανησυχία και στην αγορά των e-shop, καθώς αφενός προβλέπει σημαντικούς περιορισμούς και δεσμεύσεις, αφετέρου επιβάλλει βαριές ποινές σε όσους δεν το τηρήσουν στο ακέραιο.

Έγκριτοι νομικοί, που συμμετέχουν στη διαμόρφωση αυτού του πλαισίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, και εκπρόσωποι των ελεγκτικών αρχών θα εξηγήσουν τα σκοτεινά σημεία, θα λύσουν απορίες και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις.

Security

• Τα θέματα ασφαλείας προφανώς αφορούν στο σύνολο του Διαδικτύου και δεν περιορίζονται μονάχα στο χώρο των e-shop.

Όμως, η εδραίωση (ή μη) κλίματος εμπιστοσύνης ανάμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα και τους καταναλωτές είναι ο κρίσιμος συντελεστής που μπορεί να απογειώσει (ή να… προσγειώσει ανωμάλως) έσοδα και κέρδη.

Πανεπιστημιακοί και ειδικοί επιστήμονες θα αναλύσουν τα σημεία όπου πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή, θα επισημάνουν τις «κερκόπορτες» από τις οποίες μπορούν να περάσουν οι όποιοι κακόβουλοι και θα προτείνουν κατάλληλα μέτρα προφύλαξης για κάθε περίπτωση.

Digital Marketing

• Το ψηφιακό marketing αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα κάθε σοβαρής προωθητικής ενέργειας, πολύ περισσότερο όταν αυτή εστιάζεται στον δυναμικό χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Συμπληρωματικό εργαλείο του παραδοσιακού / συμβατικού marketing, έχει αποτέλεσμα αν ενταχθεί σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιλαμβάνει, επίσης, τη σωστά σχεδιασμένη ιστοσελίδα με πάντα επικαιροποιημένο περιεχόμενο, την ενεργό διαχείριση των κοινωνικών δικτύων, την ψηφιακή διαφήμιση σε μικρότερη ή μεγαλύτερη κλίμακα και τις κάθε λογής καμπάνιες μέσω e-mail ή άλλων μεθόδων.

Για όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα, θα γίνουν ενημερώσεις από ειδικούς επιστήμονες και marketers, ενώ θα παρουσιαστούν και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες case studies.

Digital Payments


• Οι ψηφιακές πληρωμές έχουν ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουν στη χώρα μας, όπου –σε χαρακτηριστική αντίθεση με ό,τι συμβαίνει διεθνώς- η αντικαταβολή παραμένει πάντοτε ο δημοφιλέστερος τρόπος πληρωμής για ηλεκτρονικές αγορές,

είτε η παραλαβή γίνονται μέσω courier στο σπίτι είτε σε επιλεγμένο κατάστημα – πρακτική που δικαιώνει στην πράξη τα υβριδικά (phygital) μοντέλα τα οποία ακολουθούν πλέον αρκετές αλυσίδες καταστημάτων με online παρουσία, όπως και κάποια ακραιφνώς ηλεκτρονικά καταστήματα.

Εκπρόσωποι χρηματοπιστωτικών φορέων και επιχειρήσεων του χώρου θα ενημερώσουν για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα και τις νέες τάσεις, μεταξύ των οποίων και οι αγορές / πληρωμές μέσω κινητών τηλεφώνων, που κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Extroversion


• Τα ελληνικά e-shop πρέπει επιτέλους να καταλάβουν -κι όσο πιο σύντομα το κάνουν, τόσο το καλύτερο γι’ αυτά- πως το κοινό στο οποίο εν δυνάμει απευθύνονται δεν είναι αυτό της πόλης, του νομού ή έστω της χώρας τους (όπου κάποια θα έπρεπε να εξετάσουν επίσης τον χώρο των πωλήσεων B2B αντί μόνο B2C), αλλά ο κόσμος ολόκληρος.

Η εξωστρέφεια, με δεδομένη μάλιστα τη συνεχιζόμενη κρίση στην Ελλάδα, είναι σχεδόν μονόδρομος. Θα γίνει αναφορά και θα προταθούν λύσεις σε χρονίζοντα θέματα, όπως αυτά της διεθνούς προβολής των ηλεκτρ. καταστημάτων, του εκσυγχρονισμού των απαιτούμενων logistics, αλλά και των προβλημάτων λόγω των υψηλών τιμολογίων των μεταφορικών, που ουσιαστικά λειτουργούν υπέρ των ξένων e-shop.

Η eCommerce Εxpo φιλοδοξεί να γίνει η πρώτη και μεγαλύτερη έκθεση B2B για λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, παρέχοντας στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις πιο πρόσφατες λύσεις και υπηρεσίες οι οποίες επιτρέπουν στις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να αναπτύξουν προηγμένες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής.

Το συνεδριακό σκέλος της, από την πλευρά του, φιλοδοξεί απλά να γίνει το συνέδριο της χρονιάς στο χώρο του eCommerce, όπου ειδικοί επιστήμονες, αλλά και οι ηγέτες της αγοράς θα μοιράζονται με το απαιτητικό ακροατήριό τους εμπειρίες, στρατηγικές, βέλτιστες πρακτικές και τάσεις για τις πολλές και διαφορετικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για την παρακολούθηση του συνεδρίου πατήστε εδώ

 

Πληροφορίες για την διοργάνωση μπορείτε να βρείτε εδώ: www.ecommerceexpo.gr

Για κρατήσεις χώρων & χορηγίες επικοινωνήστε στο 210 924.5577 ή Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search