Η Google προχωρά σε μια σιωπηλή, αλλά σημαντική αλλαγή στις Google Ads, όσον αφορά στον τρόπο μέτρησης και αναφοράς των μετατροπών, εισάγοντας τη νέα μέτρηση «Μετατροπές με ενεργή προσφορά» (Conversions with active bidding).
Στις Google Ads αντικαθίσταται η τρέχουσα προεπιλεγμένη στήλη «Μετατροπές» (Conversions) με τη νέα στήλη «Μετατροπές με Ενεργή Προσφορά».
Η νέα αυτή μέτρηση θα περιλαμβάνει μόνο τις ενέργειες μετατροπής που έχετε επιλέξει να χρησιμοποιούνται για την Έξυπνη Υποβολή Προσφορών (Smart Bidding) του λογαριασμού σας.
Αυτό σημαίνει ότι ο αριθμός που θα βλέπετε θα αντιπροσωπεύει τις μετατροπές που πράγματι καθοδηγούν τις αυτοματοποιημένες στρατηγικές σας (Target CPA, Target ROAS, Maximize Conversions).
Τι αλλάζει ουσιαστικά
- Μετονομασία: Η παλιά στήλη «Μετατροπές» θα μετονομαστεί σε «Όλες οι Μετατροπές» (All conversions).
- Νέα προεπιλογή: Η στήλη «Μετατροπές με Ενεργή Προσφορά» γίνεται η στάνταρ προεπιλογή στους πίνακες αναφορών, αντικαθιστώντας την προηγούμενη.
- Διαφάνεια: Η κίνηση αυτή αυξάνει τη διαφάνεια, διαχωρίζοντας σαφώς:
- Τις μετατροπές που χρησιμοποιούνται για την υποβολή προσφορών (Πρωτεύουσες Ενέργειες / Primary actions).
- Το συνολικό πλήθος όλων των μετατροπών (Πρωτεύουσες + Δευτερεύουσες Ενέργειες / Secondary actions).
Τί πρέπει να κάνετε τώρα;
Οι διαφημιστές πρέπει να επαληθεύσουν άμεσα τις ρυθμίσεις των ενεργειών μετατροπής τους:
- Ελέγξτε τις ενέργειες: Βεβαιωθείτε ότι μόνο οι ενέργειες μετατροπής που θέλετε να επηρεάζουν τον αλγόριθμο προσφορών έχουν οριστεί ως Πρωτεύουσες (Primary).
- Ενημέρωση αναφορών: Να είστε προετοιμασμένοι για την αλλαγή στους πίνακες δεδομένων σας. Η νέα προεπιλογή στοχεύει στην ακρίβεια των αναφορών σε σχέση με τις στρατηγικές προσφορών.
Η νέα μέτρηση διατίθεται σταδιακά στους χρήστες της πλατφόρμας και αναμένεται να είναι σύντομα διαθέσιμη σε όλους τους λογαριασμούς.
Πηγή: searchengineland








