Καθώς το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ξεκινά τις εργασίες του με τη νέα του σύνθεση, η επιτροπή τής ένωσης Ecommerce Europe θέλει να θέσει τον τόνο της επόμενης περιόδου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ecommerce Europe, εάν η ΕΕ θέλει να αναπτύξει περεταίρω το ψηφιακ'ο εμπόριο τα επόμενα χρόνια, οι υπεύθυνοι για τη χάραξη πολιτικής και η βιομηχανία πρέπει να θέσουν φιλόδοξους στόχους σε τρεις τομείς:
- τη βελτίωση της εφαρμογής των υφιστάμενων κανόνων και έναντι των μη κοινοτικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ
- την εναρμόνιση των βασικών κανόνων για τη δημιουργία μιας πραγματικά ενιαίας αγοράς
- τη διασφάλιση της ισότητας στην πολιτική ανταγωνισμού
Τέλος, εκτός από τη δημιουργία ευνοϊκού ρυθμιστικού περιβάλλοντος, οι φορείς χάραξης πολιτικής θα πρέπει να συνεχίσουν να ενισχύουν τις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και ψηφιακές δεξιότητες στην Ευρώπη.
Η κ. Marlene Ten Ham, Γενική Γραμματέας της Ecommerce Europe, δήλωσε σχετικά: «Πρέπει να αγκαλιάσουμε το ρόλο της Ευρώπης στην παγκόσμια ψηφιακή επανάσταση πολύ περισσότερο, να έχουμε εμπιστοσύνη στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μας και να τους δώσουμε τη δυνατότητα να διαμορφώσουν το ψηφιακό μέλλον της Ευρώπης. Αν όλοι συνεργαστούμε για να αξιοποιήσουμε περαιτέρω την επιτυχία της βιομηχανίας ψηφιακού εμπορίου, θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα εναρμονισμένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου οι επιχειρήσεις θα μπορούν να μεγαλώνουν, να ανταγωνίζονται και να κατακτούν νέες αγορές πέρα από την Ευρώπη».
Το Ecommerce Europe προσβλέπει στη συνέχιση της εποικοδομητικής συνεργασίας του με τους νέους φορείς χάραξης πολιτικής και την ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Ecommerce Europe.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]