Η πανδημία του COVID-19 και τα μέτρα που επιβλήθηκαν παγκοσμίως για τον περιορισμό της διασποράς της, άλλαξε ριζικά πολλές καταναλωτικές συνήθειες. Κάποιες από αυτές θα επανα-τροποποιηθούν μετά από την υποχώρηση της υγειονομικής κρίσης, ωστόσο, κάποιες άλλες φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν.
Από τις αγοραστικές αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν, ίσως η πιο έντονη είναι αυτή της στροφής των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Ήδη, περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα πολίτες, παγκοσμίως, απαντούν ότι θα ψωνίζουν πιο συχνά online ακόμη και μετά την πανδημία, υπό την προϋπόθεση των αξιόπιστων και έγκαιρων παραδόσεων των προϊόντων. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι ακόμη υψηλότερο και φθάνει το 50% σε χώρες, που επλήγησαν ισχυρά από τον COVID-19, όπως η Κίνα.
Επίσης, σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει ότι δεν σκοπεύει να επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα “για κάποιο χρονικό διάστημα” ή “για μεγάλο χρονικό διάστημα”. Για όσους σχεδιάζουν να αυξήσουν τις αγορές τους στο Διαδίκτυο, το θέμα της παράδοσης των προϊόντων είναι κάτι παραπάνω από κομβικό. Η δωρεάν παράδοση (51%) και η αξιόπιστη παράδοση (51%) είναι τα δύο πράγματα, που οι καταναλωτές πιστεύουν ότι έχουν γίνει πιο σημαντικά γι’ αυτούς κατά τις online αγορές.
Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές της Capergami, από έρευνα της οποίας προέρχονται τα παραπάνω ευρήματα, οι τάσεις αυτές δεν αποτυπώνονται μόνο τις πρώτες εβδομάδες από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης του νέου κορωνοϊού, αλλά είναι ορατές και σήμερα, που τα lockdowns και τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας αίρονται σταδιακά ανά τον πλανήτη.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]