Τον ρυθμό ανάπτυξης, που αναμενόταν να επιτύχει την προσεχή πενταετία, κατάφερε να εμφανίσει το κανάλι του online σουπερμάρκετ τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Οι ηλεκτρονικές αγορές από σουπερμάρκετ στη χώρα μας αυξήθηκαν τον περασμένο μήνα κατά το εντυπωσιακό ποσοστό του 307%.
Το #menoumespiti και τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών, λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, προσέδωσαν στο online κανάλι αγορών από τα σουπερμάρκετ μια μοναδική δυναμική. Ειδικά τη 12η εβδομάδα του 2020 (16-22 Μαρτίου), οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με αύξηση 501% σε σχέση με την ίδια εβδομάδα το 2019. Την ίδια εβδομάδα το ποσοστό των online αγορών σε σχέση με τον συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου αυξήθηκε 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%), γεγονός που σηματοδοτεί την ταχύτητα με την οποία οι Έλληνες υιοθετούν το ψηφιακό κανάλι για τις παραγγελίες τους.
Οι παραπάνω διαπιστώσεις περιέχονται στο τριμηνιαίο report της Convert Group για τα ελληνικά οnline σουπερμάρκετ, που περιλαμβάνει δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την πλατφόρμα eRetail Audit. Σύμφωνα με τo report, η επισκεψιμότητα στα sites των οκτώ μεγαλύτερων online σουπερμάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Bazaar, Σκλαβενίτης, e-fresh.gr, Κρητικός, Μασούτης, MyMarket, Θανόπουλος) ξεπέρασε τον Μάρτιο τα 4 εκατ. επισκέψεις.
Αν συνυπολογιστούν και οι προσβάσεις στις mobile εφαρμογές των παραπάνω, αλλά και το νέο κανάλι του Σκλαβενίτη μέσω e-food.gr, ο αριθμός των επισκέψεων αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο "online supermarket" στη μηχανή αναζήτησης Google 10πλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.