Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τα 717 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη της RetailX. Αυτό σημαίνει ότι θα σημειωθεί αύξηση της τάξης του 12,7% σε σύγκριση με το 2019. Η συγκεκριμένη αύξηση είναι χαμηλότερη από το 14,2% που σημείωσε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη το 2019, σε σχέση με το 2018. Παρά το γεγονός ότι οι τζίροι αυξάνονται σημαντικά κάθε χρόνο, όσον αφορά στην ανάπτυξη, υπάρχει ποσοστιαία μείωση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Εξαιτίας της πανδημίας και των lock-down, θα υπέθετε κάποιος ότι η αύξηση θα ήταν υψηλότερη και τουλάχιστον όχι πιο μικρή σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά! Ωστόσο, σύμφωνα με το Ecommerce Europe, ο πλήρης αντίκτυπος του νέου κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα είναι πιο ορατός το επόμενο έτος.
Σύμφωνα με την έκθεση της RetailX, "Europe 2020: Ecommerce Region Report" (η οποία είναι διαθέσιμη για κάθε ενδιαφερόμενο προς 999 ευρώ) η Δυτική Ευρώπη εξακολουθεί να είναι η πιο ανεπτυγμένη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 70% της συνολικής αξίας του e-commerce στη Γηραιά Ήπειρο. Η Δυτική Ευρώπη έχει επίσης το υψηλότερο μερίδιο αγοραστών στο διαδίκτυο που φτάνει το 83%.
Ωστόσο, η υψηλότερη ανάπτυξη σημειώνεται στο ανατολικό τμήμα της Ευρώπης. Στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία το e-commerce αυξήθηκε κατά 30%, ρυθμός ανάπτυξης που είναι ο υψηλότερος σε όλη την Ευρώπη. Στον αντίποδα, αυτές είναι και οι δύο χώρες με το χαμηλότερο μερίδιο αγοραστών στο διαδίκτυο, με ποσοστά 31% και 29% αντίστοιχα. Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει το υψηλότερο μερίδιο αγοραστών που φτάνει το 94% και ακολουθούν η Δανία με 86% και οι Γερμανία, Κάτω Χώρες, Σουηδία με 84%.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]