O COVID-19 έχει επιταχύνει σημαντικά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με έκθεση της Adobe. Οι συνολικές διαδικτυακές δαπάνες τον Μάιο έφτασαν τα 82,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 77% από έτος σε έτος.
"Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, θα χρειαζόταν διάστημα μεταξύ 4 και 6 ετών για να φτάσουμε στα επίπεδα που είδαμε τον Μάιο, εάν η ανάπτυξη συνεχιζόταν στα ίδια επίπεδα που ήταν τα τελευταία χρόνια. Συνήθως, δεν περιμένουμε να δούμε αύξηση σε αυτό το επίπεδο, εκτός της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων διακοπών. Στο πλαίσιο αυτό, η περσινή περίοδος διακοπών είχε τζίρο 142,5 δισεκατομμύρια δολάρια από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, και αυτή ήταν μια αύξηση κατά 13% από έτος σε έτος", δήλωσε ο διευθυντής Digital Insights της Adobe, Vivek Pandya.
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας:
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: αύξηση 52 δισεκατομμύρια δολάρια
- Μερίδιο mobile e-commerce: αυξήθηκε από τον Ιανουάριο, αλλά μόλις 10%
- BOPIS: αγορά online / παραλαβή από το κατάστημα, αυξήθηκε κατά 195% τον Μάιο
- Ταξίδια: οι κρατήσεις πτήσεων τριπλασιάστηκαν από αρχές Απριλίου έως τέλη Μαΐου
Τα υψηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικού εμπορίου και το μοντέλο "BOPIS", δηλαδή αγορά online και παραλαβή από το κατάστημα, μπορεί να είναι το "νέο παράδοξο", σύμφωνα με την Adobe.
Οι αγορές των καταναλωτών επίσης αλλάζουν, ίσως επιστρέφοντας σε πιο φυσιολογικά πρότυπα κατανάλωσης. Οι αγορές ηλεκτρονικών ειδών και ενδυμάτων αυξήθηκαν 11% και 12%, αντίστοιχα: εργαζόμαστε στο σπίτι, αλλά δεν έχουμε αγοράσει νέα ρούχα εδώ και καιρό.
Ο ψηφιακός δείκτης οικονομίας της Adobe αναλύει πάνω από ένα τρισεκατομμύριο διαδικτυακές συναλλαγές σε 100 εκατομμύρια SKU προϊόντων.
Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.gr.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]