eCommerce

Ecommerce Europe: Ανάγκη εναρμόνισης omnichannel εμπορικών λύσεων στην ΕΕ

Το ξέσπασμα του νέου κορωνοϊού είχε σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα της λιανικής τους τελευταίους μήνες και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αποδειχθεί καθοριστικό για τη συνέχιση των οικονομικών δραστηριοτήτων σε όλη την Ευρώπη. «Οι καταναλωτές έχουν στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση σε προϊόντα, ενώ οι χώρες έχουν εφαρμόσει αυστηρά μέτρα κλειδώματος. Η μεγαλύτερη ζήτηση έχει οδηγήσει σε πιέσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού και στα κανάλια παράδοσης, αλλά έχει επίσης ανοίξει το δρόμο για νέες λύσεις που δεν επιτρέπονται πάντα σε κάθε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης», δήλωσε η Marlene ten Ham, Γενική Γραμματέας του Ecommerce Europe.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου, στο Ecommerce Europe πιστεύουν ότι είναι απολύτως ζωτικής σημασίας να υιοθετηθεί μια εναρμονισμένη προσέγγιση σε επίπεδο ΕΕ, για την εφαρμογή νέων λύσεων omnichannel που αναπτύχθηκαν από φυσικά καταστήματα όλων των μεγεθών για την αντιμετώπιση της επιδημίας COVID-19. Αυτοί οι επιχειρηματίες, για παράδειγμα, αναπτύσσουν γρήγορα μια διαδικτυακή παρουσία, μετατρέποντας τα καταστήματα σε κέντρα εκπλήρωσης παραγγελιών και προσφέρουν ασφαλείς πληρωμές και παραδόσεις προϊόντων χωρίς επαφή.

Οποιεσδήποτε λύσεις επιτρέπουν στους λιανοπωλητές να περιορίσουν τον αριθμό των πελατών στα καταστήματα, διευκολύνοντας την κοινωνική απόσταση, αλλά και περιορίζοντας τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ υπαλλήλων και πελατών, θα είναι καθοριστικής σημασίας κατά τη φάση εξόδου και μπορούν να ενσωματωθούν πλήρως στη "νέα κανονική εποχή".

Μια εναρμονισμένη προσέγγιση για όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ, που θα προωθηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα επέτρεπε στους εμπόρους να εκμεταλλεύονται αυτού του είδους τις υπηρεσίες omnichannel το συντομότερο δυνατόν. Σε αυτές τις εποχές βαθιάς αβεβαιότητας, είναι σημαντικό για τους λιανοπωλητές να έχουν σαφήνεια σχετικά με τη νομιμότητα των πρακτικών τους. Ωστόσο, λύσεις όπως το ανέπαφο "click-and-collect" και η παράδοση δεν επιτρέπονται σε όλες τις χώρες της ΕΕ, δημιουργώντας έτσι κατακερματισμό, αβεβαιότητα και θέτοντας σαφές μειονέκτημα στους εμπόρους λιανικής σε ορισμένες αγορές.

Εικόνα: PublicDomainPictures, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τηλεοπτική καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού από τον GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, έχοντας ως στόχο την υποστήριξη του Ελληνικού e-commerce, σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Ira Media προχώρησαν σε δημιουργία τηλεοπτικής καμπάνιας που απευθύνεται σε όλο το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό, καθώς έχει στόχο την ενημέρωση σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το Ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης COVID-19. 
 
Οι άνθρωποι πίσω από τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εκεί, σε καθημερινή βάση, για να στηρίξουν την οικονομία και όλους όσους τους έχουν ανάγκη.

Η Ira Media παρείχε στον GR.EC.A. ολοκληρωμένη στρατηγική Media Planning & Media Buying για την προβολή της καμπάνια «Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!».

Τη δημιουργία του τηλεοπτικού spot επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=LYcCyw-wO18"]

«Σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που διανύουμε είναι απαραίτητη η σύμπραξη όλων μας. Η δυνατότητα να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε με τέτοιον τρόπο τους πόρους μας ώστε να στηρίξουμε έμπρακτα κι εμείς με τη σειρά μας το Ελληνικό e-commerce, μας δίνει ιδιαίτερη χαρά. Αρχές τις εταιρείας μας όπως η καινοτομία, η ευελιξία, η συνεργασία, η αποτελεσματικότητα και η διαφάνεια, δεν σημαίνουν τίποτα από μόνες τους εάν σε αυτές δεν μπορούμε να προσθέσουμε και την έννοια της προσφοράς. Μένουμε σπίτι, κρατάμε αποστάσεις αλλά παραμένουμε κοντά ώστε να τα καταφέρουμε όλοι μαζί», δήλωσε ο κ. Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media.

Συγκεκριμένα, για τα μέλη του GR.EC.A, η Ira Media προχωράει σε ειδικές προσφορές για την τηλεοπτική προβολή τους, με σκοπό την περαιτέρω βοήθεια του κλάδου σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, καθώς και επιπλέον εκπτώσεις της τάξεως του 40% για την αξιοποίηση των Α.Ι. εργαλείων της Leadmark. Περισσότερες πληροφορίες μπορεί όποιος επιθυμεί να βρει εδώ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

eBay: Σχέδιο επένδυσης έως 1 εκ. ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις

Η eBay λανσάρει το πρόγραμμα «Always Open», σχεδιάζοντας να επενδύσει έως 1 εκατομμύριο ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις, δίνοντας τους παράλληλα την ευκαιρία να ανοίξουν δωρεάν το δικό τους διαδικτυακό κατάστημα μέσα στην πλατφόρμα, χωρίς να καταβάλλουν προμήθεια. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρία φιλοδοξεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που βιώνουν λόγω της κρίσης του κοροναϊού.

Παράλληλα, η εταιρία προσφέρει υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης, στα αγγλικά και στα ελληνικά, από κορυφαίους εκπροσώπους της. Έτσι, οι ιδιοκτήτες των εταιριών που ανοίγουν νέα καταστήματα στην eBay θα ωφεληθούν απολαμβάνοντας μοναδικά προνόμια.

Η συνέχιση της κρίσης και οι παγκόσμιες απαγορεύσεις, ως συνέπεια του κοροναϊού, έχουν επηρεάσει αρνητικά πολλές επιχειρήσεις – και ειδικότερα τις μικρές και τις μεσαίες. Στο πλαίσιο αυτό, η eBay κινητοποιείται με σκοπό να βοηθήσει τις Ελληνικές επιχειρήσεις, προσφέροντας τους μοναδικά προνόμια και εξειδικευμένο σύστημα υποστήριξης για τη δημιουργία νέων διαδικτυακών καταστημάτων, για όσες δεν έχουν τη δυνατότητα να διατηρήσουν τα φυσικά τους καταστήματα ανοιχτά, την περίοδο αυτή. Στόχος της eBay είναι να κάνει πιο γρήγορη αυτή τη διαδικασία, καθιστώντας τη όσο το δυνατόν πιο ομαλή.

Η eBay προσφέρει δωρεάν τα παρακάτω προνόμια:

  • Εκπαίδευση και εξειδικευμένο σύστημα υποστήριξης: ειδικοί εκπρόσωποι της εταιρίας μαθαίνουν στους πωλητές τον τρόπο, με τον οποίο θα μπορούν οι ίδιοι να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα στην eBay και να πουλάνε τα αγαθά τους διαδικτυακά.

  • Η eBay αναλαμβάνει τις προμήθειες: Οι πωλητές θα μπορούν να ανοίξουν το κατάστημα τους δωρεάν και χωρίς να καταβάλλουν προμήθειες, για ένα τρίμηνο.

Παράλληλα, υπάρχει ακόμα ένα κοινό όφελος για όλους τους νέους και τους ήδη υπάρχοντες πωλητές μέσα από την πλατφόρμα της eBay. Με τη συνδρομή στο eBay Store, μπορούν να δημιουργήσουν δωρεάν λίστα με 50.000 προϊόντα, έως και τις 31 Ιουλίου. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ενέργεια μπορείτε να βρείτε εδώ.

Επιπρόσθετα, η eBay έχει προχωρήσει στην επικαιροποίηση της πολιτικής πωλήσεών της και στην προστασία των πωλητών της, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τις επιχειρήσεις στη διάρκεια αυτής της κρίσης. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά μπορείτε να βρείτε εδώ.

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη νέα αυτή πρωτοβουλία και να λάβουν δωρεάν υποστήριξη, απολαμβάνοντας τα προνόμια, μπορούν να προχωρήσουν σε εγγραφή εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Plushost.gr Webinar: Λύσεις και συμβουλές για την εγκατάλειψη καλαθιού

Στις προφανείς αλλά και βαθύτερες αιτίες για τις οποίες οι e-shoppers εγκαταλείπουν το καλάθι τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πλοηγήθηκαν, θα επιχειρήσει να ρίξει "φως" το νέο webinar που διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Μαΐου (ώρα 5 μ.μ.) η εταιρεία Plushost.gr με τίτλο: «Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις και συμβουλές για άμεσα κέρδη».

Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν οι εξής: Θανάσης Καμέας, Founder/CEO - Plushost.gr, Φώτης Ρήγας, Commercial Director -Plushost.gr, Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, Co-Founder, COO -moosend.com και η Εύη Κουκορέμπα, Head of Business Development - socital.com ενώ τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά,  Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ. Υποστηρικτές και Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το Direction Business Network, το e-businessworld, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), η  Mossend, η Socital, το Kelkoogroup και η ContactPigeon.

Αξίζει να σημειωθεί ότι βασική αφορμή για την πραγματοποίηση του webinar αποτέλεσαν τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο με τίτλο "Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα" που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr σύμφωνα με την οποία η εκτόξευση της επισκεψιμότητας που παρατηρήθηκε την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου οδήγησε και στην αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού από τους επισκέπτες.

Πιο συγκεκριμένα, το 10,07% (29) παρατηρούν ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 29,86% (86) ότι η αύξηση περιορίστηκε έως +60%, το 28,13% (81) ότι παρέμεινε σταθερή, το 17,36% (50) ότι μειώθηκε έως και 60% ενώ το 13,58% (42) ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: athree23, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αύξηση 307% στις online πωλήσεις των σουπερμάρκετ στην Ελλάδα τον Μάρτιο

Τον ρυθμό ανάπτυξης, που αναμενόταν να επιτύχει την προσεχή πενταετία, κατάφερε να εμφανίσει το κανάλι του online σουπερμάρκετ τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Οι ηλεκτρονικές αγορές από σουπερμάρκετ στη χώρα μας αυξήθηκαν τον περασμένο μήνα κατά το εντυπωσιακό ποσοστό του 307%.

Το #menoumespiti και τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών, λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, προσέδωσαν στο online κανάλι αγορών από τα σουπερμάρκετ μια μοναδική δυναμική. Ειδικά τη 12η εβδομάδα του 2020 (16-22 Μαρτίου), οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με αύξηση 501% σε σχέση με την ίδια εβδομάδα το 2019. Την ίδια εβδομάδα το ποσοστό των online αγορών σε σχέση με τον συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου αυξήθηκε 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%), γεγονός που σηματοδοτεί την ταχύτητα με την οποία οι Έλληνες υιοθετούν το ψηφιακό κανάλι για τις παραγγελίες τους.

Οι παραπάνω διαπιστώσεις περιέχονται στο τριμηνιαίο report της Convert Group για τα ελληνικά οnline σουπερμάρκετ, που περιλαμβάνει δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την πλατφόρμα eRetail Audit. Σύμφωνα με τo report, η επισκεψιμότητα στα sites των οκτώ μεγαλύτερων online σουπερμάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Bazaar, Σκλαβενίτης, e-fresh.gr, Κρητικός, Μασούτης, MyMarket, Θανόπουλος) ξεπέρασε τον Μάρτιο τα 4 εκατ. επισκέψεις.

Αν συνυπολογιστούν και οι προσβάσεις στις mobile εφαρμογές των παραπάνω, αλλά και το νέο κανάλι του Σκλαβενίτη μέσω e-food.gr, ο αριθμός των επισκέψεων αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο "online supermarket" στη μηχανή αναζήτησης Google 10πλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Mehrad Vosoughi, Pexels
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
Μόνο 1 στις 5 ελληνικές εταιρείες πραγματοποιεί online πωλήσεις

Πρόκληση παραμένει για τις ελληνικές επιχειρήσεις ο ψηφιακός μετασχηματισμός, καθώς ο βαθμός της ψηφιοποίησης τους παραμένει χαμηλός, με την πανδημία του COVID-19 να κάνει ακόμη πιο επιτακτική αυτήν την αλλαγή προσανατολισμού. Σήμερα, μόλις μία στις τέσσερις επιχειρήσεις στην Ελλάδα (25,1%) απαντά ότι έχει αναπτύξει συμμετοχή σε διαδικτυακή πλατφόρμα και μόλις το 20,5% των εταιρειών έχει ενσωματώσει συστήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Σύμφωνα με έρευνα του ΙΜΕ- ΓΣΕΒΕΕ (Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας), μόλις το 24,1% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα δηλώνει ότι έχει υιοθετήσει εφαρμογές επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων παραγωγικής/εμπορικής δραστηριότητας (big data και analytics). Ακόμη πιο μικρό και συγκεκριμένα 15%, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, είναι το ποσοστό των εταιρειών που κάνει χρήση εφαρμογών cloud, ενώ μόλις το 12,3% δηλώνει ότι υιοθετεί εφαρμογές αυτοματοποίησης στην παραγωγική διαδικασία.

Η έρευνα δείχνει ότι οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις (σε επίπεδα κύκλου εργασιών και αριθμού εργαζομένων) καταγράφουν εμφανώς υψηλότερα ποσοστά ενσωμάτωσης των σχετικών συστημάτων.

Συνολικά, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν τον χαμηλό βαθμό υιοθέτησης των σύγχρονων ψηφιακών συστημάτων από τις ελληνικές επιχειρήσεις, τη σχετικά περιορισμένη ψηφιακή προσαρμογή ενός μεγάλου τμήματος των μικρών εταιρειών και την περιορισμένη επενδυτική τους δραστηριότητα σε επίπεδο τεχνολογικού/ ψηφιακού εξοπλισμού. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: 3D Animation Production Company, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τα στοιχεία της Eurostat για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην ΕΕ

Η Eurostat δημοσίευσε τα στοιχεία της έρευνας του 2019 σχετικά με τη χρήση ICT στα νοικοκυριά, η οποία περιλαμβάνει και στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα οποία δείχνουν ότι οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 27. Η Eurostat ανέφερε ότι "οι καταναλωτές εκτιμούν τη δυνατότητα να ψωνίζουν οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε, με πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και εύκολες συγκρίσεις τιμών".

Επίσης, η Eurostat σημειώνει ότι κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας του νέου κορωνοϊού, με τα περισσότερα καταστήματα κλειστά και τους καταναλωτές υπό περιορισμούς μετακίνησης, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω. Ωστόσο, όπως σημειώνεται από το Ecommerce Europe, μετά τα πρώτα στοιχεία που έχει λάβει, σημειώνει πως το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Γερμανία έχει σημαντική πτώση. Η πρόσφατη αναφορά από τη γερμανική αγορά, δείχνει ότι το Μάρτιο του 2020 ο κύκλος εργασιών τού ηλεκτρονικού εμπορίου μειώθηκε κατά σχεδόν 20% σε σύγκριση με τον Μάρτη του 2019.

Τα ευρήματα της Eurostat δείχνουν ότι το 60% των ατόμων στην ΕΕ ηλικίας 16 έως 74 ετών, πραγματοποίησαν αγορές στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του έτους πριν από την έρευνα του 2019, σε σύγκριση με το 56% στην έρευνα του 2018. Επίσης, οι άνδρες τείνουν να ψωνίζουν στο διαδίκτυο λίγο περισσότερο από τις γυναίκες, με ποσοστό 61% έναντι 59%. Ωστόσο, το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών αυξήθηκε περισσότερο στις γυναίκες τα τελευταία 10 χρόνια από ό, τι στους άνδρες.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, δείχνουν επίσης, ότι το μερίδιο των αγοραστών στο διαδίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων τα τελευταία 10 χρόνια, ιδίως στις ηλικίες μεταξύ 16 και 54 ετών. Κοιτάζοντας τα στοιχεία του 2019 για τα κράτη μέλη της ΕΕ, η Eurostat αναφέρει ότι τα υψηλότερα ποσοστά κατά το προηγούμενο έτος καταγράφηκαν ιδίως στις σκανδιναβικές χώρες: τα υψηλότερα μερίδια είναι στη Δανία (84%) και στη Σουηδία (82%), ακολουθούν οι Κάτω Χώρες (81%), η Γερμανία (79%) και η Φινλανδία (73%). Ωστόσο, η υψηλότερη αύξηση τα τελευταία 10 χρόνια ήταν στην Εσθονία, με το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών να αυξάνεται κατά 51 ποσοστιαίες μονάδες από 17% το 2009 σε 68% το 2019.

Εικόνα: Dimitris Vetsikas, Pixabay

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Skroutz ανακοίνωσε επενδυτική συμφωνία με τη CVC Capital Partners

Η Skroutz Α.Ε. ανακοίνωσε σήμερα ότι προχώρησε σε συμφωνία με την CVC Capital Partners, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων παγκοσμίως, για την απόκτηση από την τελευταία μειοψηφικής συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. 

Η νέα αυτή συνεργασία με την CVC Capital Partners – αποτέλεσμα συζητήσεων που ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο του 2019 - διευρύνει τις δυνατότητες της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη και καινοτομία στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει τη δυναμική της ομάδας της Skroutz για ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.  

Ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Skroutz αναφερόμενος στη συμφωνία, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που κλείνοντας τα 15 χρόνια από τη δημιουργία του Skroutz, κάνουμε ένα νέο βήμα στην ιστορία της εταιρείας. Η συμφωνία μας με την CVC Capital Partners είναι αποτέλεσμα μιας δυναμικής πορείας ετών και συνεχούς προσπάθειας για εξέλιξη. Έρχεται δε σε μια σημαντική στιγμή για την εταιρεία, προκειμένου να εξελιχθούμε ακόμα περισσότερο, βελτιστοποιώντας την αγοραστική εμπειρία των χρηστών, παρέχοντας ταυτόχρονα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προς τα συνεργαζόμενα καταστήματα».

Η συναλλαγή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων μηνών.

Η Skroutz Α.Ε., η οποία απασχολεί 300 εργαζόμενους, ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαχειρίζεται τη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων και τιμών www.skroutz.gr, στην οποία προβάλλονται περισσότερα από 10 εκατομμύρια προϊόντα σε πάνω από 4.500 ηλεκτρονικά καταστήματα. Το www.skroutz.gr έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως η κορυφαία ιστοσελίδα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, καταγράφοντας σε μηνιαία βάση 8,5 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις. 

Η CVC Capital Partners είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων (private equity) στον κόσμο. Από την ίδρυση της το 1981 έως και σήμερα έχει επενδύσει κεφάλαια άνω των 134 δισ. δολαρίων παγκοσμίως υλοποιώντας περισσότερες από 300 επενδύσεις, ενώ σήμερα διαχειρίζεται assets αξίας άνω των 82 δισ. δολαρίων. Διατηρεί γραφεία σε 23 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Μειωμένες δαπάνες κατά 14% στο e-commerce φέτος λόγω της πανδημίας

Οι ηλεκτρονικές αγορές μπορεί να αποτέλεσαν - τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς - μία διέξοδο για τους καταναλωτές στη διάρκεια του lockdown, ωστόσο, κάθε άλλο παρά αλώβητες θα βγουν από την κρίση, που προκαλεί η πανδημία του νέου κορωνοϊού. Η αναμενόμενη παγκόσμια μείωση των διαθέσιμων εισοδημάτων οδηγεί σε πτώση τις παγκόσμιες δαπάνες για το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι οποίες αναμένεται να ανακάμψουν και μάλιστα σε επίπεδα ανώτερα από αυτά της προ COVID-19 εποχής, αλλά όχι νωρίτερα από το 2021. Ωστόσο, η μετατόπιση των δαπανών από τα offline στα διαδικτυακά κανάλια, στη διάρκεια της πανδημίας, δημιουργεί μια κρίσιμη ευκαιρία για την online αγορά την επόμενη πενταετία.

Μια νέα μελέτη από την Juniper Research εκτιμά ότι οι παγκόσμιες δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο θα μειωθούν κατά 14% το 2020 και θα διαμορφωθούν, σε παγκόσμιο επίπεδο, σε $9,7 τρισ. το 2020 από $11,2 τρισ. το 2019. Σύμφωνα με τους αναλυτές της εταιρείας, το “Coronavirus Impact” θα είναι ιδιαίτερα έντονο σε κάποιες κατηγορίες ηλεκτρονικών αγορών, όπως είναι η έκδοση online εισιτηρίων.

Η έρευνα, Digital Commerce Coronavirus Analysis: Impact Assessment & Market Forecasts 2020-2024, διαπιστώνει ότι ο τομέας των ψηφιακών εισιτηρίων θα είναι από εκείνους που θα πληγούν ιδιαίτερα, δεδομένης της επίδρασης των εκτεταμένων lockdowns στα ταξίδια και στις εκδηλώσεις. Ειδικότερα, οι δαπάνες για ψηφιακά εισιτήρια αναμένεται να μειωθούν κατά 59% το 2020 σε σύγκριση με το 2019.

Η ανάκαμψη στις δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο τοποθετείται στο 2021. Μάλιστα, η εκτίμηση είναι ότι η αξία της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου θα βρεθεί το 2021 σε επίπεδα καλύτερα από αυτά που ήταν το 2019, προ της υγειονομικής κρίσης, καταγράφοντας αύξηση κατά 4% μεταξύ 2019 και 2021.

Ενώ η Juniper Research προβλέπει ότι η οικονομική επίδραση της πανδημίας του νέου κορωνοϊού θα διαρκέσει έως το 2021, σημειώνει ότι οι ψηφιακές υπηρεσίες βρίσκονται σε καλύτερη θέση από το παραδοσιακό εμπόριο, όσον αφορά τους χρόνους… ανάρρωσης. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Προτεραιότητα οι online πωλήσεις για το 30% των σούπερ μάρκετ

Ανακατατάξεις στις προτεραιότητες των αλυσίδων σουπερμάρκετ, φέρνει η πανδημία του νέου κορωνοϊού και οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, που προκαλεί ο COVID-19. Τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων για την αντιμετώπιση της διασποράς του ιού αναγκάζουν τις επιχειρήσεις του κλάδου να θέσουν ως πρώτη προτεραιότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Για το 30% των στελεχών του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών) αποτελεί, πλέον, προτεραιότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι πωλήσεις εξ αποστάσεως, κάτι που αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στην αγορά αυτή. Ωστόσο, όπως προκύπτει από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η επένδυση στις online πωλήσεις δεν θα πρέπει να αναμένεται άμεσα. Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με όσα δείχνει η κυλιόμενη έρευνα τάσεων του ΙΕΛΚΑ, αυτήν την περίοδο καταγράφεται παντελής έλλειψη ενδιαφέροντος για νέες επενδύσεις, κάτι που είναι μεν αναμενόμενο, αλλά σίγουρα αποτελεί δυσάρεστη εξέλιξη.

Αυτό εξηγείται και από τις εκτιμήσεις των στελεχών του κλάδου για τη διάρκεια της κρίσης: το 74% πιστεύει ότι η έκτακτη κατάσταση με τον COVIC-19 θα κρατήσει πάνω από 2 μήνες. Το 96% εκτιμά ότι η αγορά και η οικονομία θα επηρεάζονται από την έκτακτη κατάσταση έως το τέλος του 2020 ή και περισσότερο, ενώ 1 στα 2 στελέχη να πιστεύει ότι θα επηρεάζεται μετά το τέλος του χρόνου. 

Συνολικά, ο COVID-19 έχει αλλάξει άρδην τις προτεραιότητες των στελεχών του κλάδου. Ενώ η ενίσχυση των πωλήσεων αποτελούσε παραδοσιακά την πρώτη προτεραιότητα, πλέον πέφτει στην 8η θέση της σχετικής κατάταξης.

Αντίθετα νέες προτεραιότητες βρίσκονται στις πρώτες θέσεις. Η προστασία της υγείας του προσωπικού με μεγάλη διαφορά αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα με 76%. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων προς το καταναλωτικό κοινό βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 58%. Γενικά, κυριαρχούν οι προτεραιότητες γύρω από τις εξελίξεις σε σχέση με τα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού COVID-19, με 54% η αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων λόγω του COVID-19 και η διασφάλιση υγιεινής στους χώρους πώλησης με 45%. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Elizabeth Ekman, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search