eCommerce

Η eBay επεκτείνει το πρόγραμμα "διαχειριζόμενων πληρωμών" στην Ευρώπη

Η eBay θα επεκτείνει την υπηρεσία managed payments σε πωλητές σε τρεις νέες αγορές στην Ευρώπη το επόμενο έτος. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, η υπηρεσία επεκτείνεται στις αγορές τής Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας.

Η Γερμανία είναι από τον Απρίλιο του 2019 η πρώτη ευρωπαϊκή αγορά όπου η eBay άρχισε να προσφέρει αυτήν την υπηρεσία, ενώ τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, επέκτεινε την υπηρεσία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Από την εταιρεία δήλωσαν ότι εργάζονται για την κλιμάκωση της υπηρεσίας σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται το δημοφιλές marketplace.

Η υπηρεσία, που ξεκίνησε στις ΗΠΑ το 2018, παρέχει στους καταναλωτές προστασία και περισσότερη ευελιξία και επιλογές στις μεθόδους πληρωμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται πιστωτικές κάρτες, PayPal, Apple Pay και Google Pay.

Οι πωλητές έχουν σημαντικά οφέλη, όπως την απλοποιημένη προστασία πωλητή, πληρωμές απευθείας στον τραπεζικό τους λογαριασμό και ευελιξία στις διασυνοριακές συναλλαγές, εξαλείφοντας τα τέλη επεξεργασίας πληρωμών τρίτων εταιρειών.

Μέχρι τα μέσα της φετινής χρονιάς ήταν εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία πάνω από 255.000 πωλητές παγκοσμίως. Η eBay θέλει να μεταφέρει την πλειονότητα των πωλητών στις διαχειριζόμενες πληρωμές το επόμενο έτος και το 2022 να είναι όλοι εγγεγραμμένοι.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=1xC8x1bgFjg&feature=emb_logo"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έρευνα ELTRUN-ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο Έλληνες κάνει online αγορές

Σταθεροποίηση σημειώνεται στην πελατειακή βάση των διαδικτυακών αγοραστών στο 50% των χρηστών διαδικτύου στη χώρα μας (σε σχέση με 20% το 2019) αλλά και ενίσχυση της χρήσης πλατφορμών πολλαπλών καταστημάτων, ενώ το 83% των καταναλωτών πλέον προτιμά την παράδοση κατ’ οίκον για τα προϊόντα που αγοράζει διαδικτυακά.

Ειδικότερα, σε σχέση με πέρυσι έχει υπερ-διπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά (από το 21% των χρηστών διαδικτύου που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο το 2019) σε 50% τον Αύγουστο 2020, με το ποσοστό να είναι σταθερό σε σχέση και με τις δύο μετρήσεις του Μαΐου.

Η καταγραφή αυτή δείχνει ότι οι αρχικές προβλέψεις ότι ένα μεγάλο μέρος της αύξησης των αγορών μέσω διαδικτύου λόγω του lockdown θα επανέλθει στην πρότερη κατάσταση, δεν επαληθεύονται. Αντίθετα καταγράφεται μία σταθεροποίηση της πελατειακής βάσης των αγορών μέσω διαδικτύου περίπου στο μέγεθος του 50% του πληθυσμού.

Την παραπάνω εικόνα περιγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και του ELTRUN (Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών). Η κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 750 ατόμων στα τέλη Αυγούστου και είχε ως αντικείμενο τις online αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων μετά από την εμφάνιση του CODID-19 στην Ελλάδα.

Ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας, είναι ότι η επιλογή των καταναλωτών για αγορές μέσω Διαδικτύου, δεν έχει τόσο πολύ να κάνει πλέον με την αποφυγή της επίσκεψης στο κατάστημα, αλλά με την άνεση και την ευκολία, που παρέχει το online κανάλι.

Όσον αφορά στα είδη πρώτης ανάγκης, το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμάει να αγοράσει εξ αποστάσεως προϊόντα σουπερμάρκετ, έχει μειωθεί από 14% τον Απρίλιο, σε 7% τον Αύγουστο, ενώ το ποσοστό που φοβάται να επισκεφθεί το κατάστημα έχει μειωθεί από 22% σε 7%. Συγκεκριμένα για την αγορά τροφίμων, η ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης έτοιμου φαγητού παρουσιάζει νέα άνοδο, φτάνοντας στο 38%, με σημαντική αύξηση να καταγράφεται την περίοδο μετά από την παύση του lockdown και τη χαλάρωση των μέτρων.

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μόλις 2 στις 10 ελληνικές εταιρείες λιανικής δέχονται ηλεκτρονικές παραγγελίες

Απροετοίμαστες για την εκρηκτική αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, που σημειώθηκε ως συνέπεια της πανδημίας και του περιορισμού στις μετακινήσεις των πολιτών, αποδείχτηκαν οι ελληνικές εταιρείες του λιανικού εμπορίου. 

Σύμφωνα με την εξαμηνιαία έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ σε πανελλαδικό δείγμα επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, μόλις το 20,4% των εταιρειών απαντά ότι έχει τη δυνατότητα online παραγγελιών. Αντίθετα, το 79% απαντά ότι δεν διαθέτει αυτή την επιλογή.

Συνολικά, μία ακόμη εξαιρετικά ανησυχητική επίπτωση της κρίσης του COVID 19, σύμφωνα με την έρευνα, εντοπίζεται στον τομέα των επενδύσεων, όπου σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις ακύρωσαν προγραμματισμένες επενδύσεις. 

esee1

Πηγή: Έρευνα ΙΝΕΜΥ - ΕΣΕΕ

 

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία επιχειρεί μια πρώτη αποτίμηση των επιπτώσεων της κρίσης του COVID 19, για τη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων (σχεδόν οι 9 στις 10) ο κύκλος εργασιών του 2020 θα είναι χαμηλότερος σε σύγκριση με την περυσινή χρονιά (2019), λόγω της πανδημίας.

Ο μέσος όρος πτώσης του κύκλου εργασιών, για όσες επιχειρήσεις ότι θα έχουν μικρότερες πωλήσεις φέτος συγκριτικά με πέρυσι, διαμορφώνεται σε 50%. 

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Άδεια για παραδόσεις εμπορευμάτων με drones πήρε η Amazon

Την έγκριση της αμερικανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας έλαβε η Amazon για την παράδοση παραγγελιών με τη χρήση drones. Η σχετική άδεια αναφέρει πως η Amazon μπορεί πλέον να παραδίδει αγαθά με τη χρήση drones που δεν βρίσκονται στο οπτικό πεδίο του χειριστή τους και, φυσικά, η ισχύς της περιορίζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η εταιρεία θα ξεκινήσει τις σχετικές δοκιμές στο προσεχές διάστημα και θα παρουσιάσει τα τελειοποιημένα της συστήματα αεροναυτιλίας στην FAA όταν αυτά θα είναι έτοιμα.

Μετά και από αυτό το στάδιο τα drones της υπηρεσίας Prime Air θα ξεκινήσουν τις παραδόσεις προϊόντων σε όσους είναι συνδρομητές των υπηρεσιών Amazon Prime. Οι πρώτες δοκιμές της  Amazon  στις από αέρος παραδόσεις αγαθών ξεκίνησαν το 2013 και μετά από επτά χρόνια έφτασαν όπως φαίνεται στο επιθυμητό επίπεδο.

Για την ώρα, τουλάχιστον, το ανώτατο όριο που έχει θέσει η Amazon για τις συγκεκριμένες παραγγελίες αφορά προϊόντα με βάρος έως 2,5 κιλά.

Εικόνα: Thomas Ehrhardt, Pixabay

Πηγή: deasy.gr

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Οικονομική ανασφάλεια και αυτοπεριορισμός οι επιχειρηματικές προκλήσεις

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού επιβάλλει νέες συνήθειες που φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν. Η αποφυγή των ταξιδιών και της μαζικής παρουσίας σε δημόσιους χώρους, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη οικονομική ανασφάλεια, θα συνεχίσει να κρατά τους ανθρώπους μέσα στο σπίτι. Αυτήν την πραγματικότητα καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις, που θέλουν να επιβιώσουν στην post COVID εποχή, όπως διαπιστώνει μελέτη της Accenture σε 8.800 άτομα σε 20 χώρες.

Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, όπως η δραματική αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι πιθανό να παραμείνουν ή να επιταχυνθούν περαιτέρω. Για παράδειγμα, το ποσοστό των διαδικτυακών αγορών από μη συχνούς χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου - δηλαδή, εκείνοι που χρησιμοποίησαν διαδικτυακά κανάλια για λιγότερο από το 25% των αγορών τους πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας - έχει αυξηθεί κατά 170%.

Επίσης, οι καταναλωτές, που έχουν αυξήσει τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών (π.χ. ανέπαφες συναλλαγές, παραγγελία μέσω εφαρμογής και ανέπαφη παραλαβή) και έχουν στραφεί σε ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης πελατών (π.χ. ιστότοπος ή εφαρμογή για κινητά, συνομιλία με chatbot), αναμένεται να διατηρήσουν ένα αυξημένο επίπεδο χρήσης.

Στη νέα πραγματικότητα, το σπίτι εξελίσσεται πλέον σε έναν πολυχώρο: εκτός από ασφαλές καταφύγιο αποτελεί και χώρο εργασίας, σχολική αίθουσα, μέρος για νέα χόμπι, μέρος για κοινωνικοποίηση. Για παράδειγμα, το 69% των πολιτών αναμένει ότι στους επόμενους έξι μήνες θα κοινωνικοποιείται κυρίως είτε εντός οικίας, είτε σε σπίτια φίλων, είτε διαδικτυακά.

Το 56% των καταναλωτών ανέφερε ότι η πανδημία τους ανάγκασε να ψωνίζουν σε κοντινά καταστήματα, ενώ το 79% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σκοπεύει να συνεχίσει να το κάνει μακροπρόθεσμα. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τη μελέτη, το 56% των καταναλωτών είπε ότι αγοράζει περισσότερα προϊόντα τοπικής προέλευσης, με το 84% να λέει ότι σκοπεύει να συνεχίσει να το κάνει και στο μέλλον.

accenture

 

Στο μεταξύ, ποσοστό 50% των ερωτηθέντων ανέφερε την οικονομική ασφάλεια ως μία από τις τρεις βασικές ανησυχίες για τους επόμενους έξι μήνες. Εξάλλου, το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι ψωνίζει δίνοντας έμφαση σε θέματα κόστους/τιμής - με τους καταναλωτές να έχουν αυξήσει τις αγορές μεσαίων και οικονομικών brands και να έχουν μειώσει τις αγορές των premium brands από την έναρξη της πανδημίας. Ταυτόχρονα, το 12% των καταναλωτών δήλωσε ότι έχει αυξήσει τις αγορές premium, με το 57% αυτών να μην ανήκουν στην κατηγορία υψηλού εισοδήματος.

Μπορείτε να βρείτε την έρευνα στην πλήρη έκτασή της εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Facebook Shops: Διαθέσιμη η νέα λειτουργία για απευθείας αγορές

Με τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργήθηκαν παγκοσμίως εξαιτίας της πανδημίας του νέου ιού, πολλές επιχειρήσεις έσπευσαν να δημιουργήσουν ή να ισχυροποιήσουν την online παρουσία τους, καθώς όλο και περισσότεροι κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο.

Στο Facebook έχουν επίσης δει την τάση, κινήθηκαν γρήγορα και ανακοίνωσαν μια νέα δυνατότητα στην πλατφόρμα τους, που θα μπορούσε να την τοποθετήσει μεταξύ των κορυφαίων παικτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως.

Αφού διέθεσαν πρόσφατα την επανασχεδιασμένη ενότητα "Shop" στο Instagram, από το Facebook ανακοίνωσαν το Facebook Shop, μια νέα ενότητα, μέσα στην εφαρμογή, που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν προϊόντα από τις μάρκες που τους αρέσουν, καθώς και να ανακαλύπτουν νέες εταιρείες και προϊόντα με βάση τα ενδιαφέροντά τους.

Επιπλέον, ανακοινώθηκαν μια σειρά νέων εργαλείων για επιχειρήσεις, όπως νέα πρότυπα σχεδίασης, προεπισκόπηση συλλογών σε πραγματικό χρόνο, δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας καταστημάτων και νέα δεδομένα στο Commerce Manager. Τα Facebook Shops μπορούν πλέον να ενσωματωθούν στο Messenger, το WhatsApp και το Instagram Direct για να επιτρέψουν στους πελάτες να επικοινωνήσουν άμεσα με τις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το "κοινωνικό εμπόριο" είναι ακόμη πολύ μικρό σε σχέση με το σύνολο του e-commerce, γεγονός που υποδεικνύει τα πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης που υπάρχουν: Πέρυσι, στη Cyber ​​Monday στις ΗΠΑ, μόλις το 2,6% από τα 9,2 δισεκατομμύρια δολλάρια που δαπανήθηκαν σε online αγορές προήλθε από κανάλια κοινωνικών μέσων.

Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το ενδιαφέρον που εξέφρασε πρόσφατα η Walmart για το TikTok, τον ανταγωνιστή τού Instagram, το οποίο αρχικά μπορεί να φαίνεται παράλογο! Είναι μια στρατηγική απόφαση, ώστε να συνεχίσει η εταιρεία να αναπτύσσει τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου της, αφού χρειάζεται κανάλια κοινωνικών μέσων και το TikTok ανταποκρίνεται σε αυτήν την ανάγκη.

Εάν τελικά η Walmart (σε συνεργασία με τη Microsoft) προχωρήσει στην εξαγορά τού TikTok, αυτόματα στο Facebook θα αποκτήσουν έναν πολύ ισχυρό ανταγωνιστή για τα δύο δημοφιλή κοινωνικά τους δίκτυα.

Η νέα ενότητα "Facebook Shop" θα ενεργοποιηθεί σταδιακά στις αγορές ανά τον κόσμο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έως και στο 9% θα φτάσουν οι online πωλήσεις ειδών παντοπωλείου το 2021

Καταλυτική επίδραση στην αγορά των ειδών παντοπωλείου έχει η πανδημία του COVID-19, ωθώντας τους πολίτες, σε παγκόσμιο επίπεδο, στο online κανάλι αγορών. Οι ηλεκτρονικές αγορές ειδών παντοπωλείου, όπως αποδεικνύεται, δεν ήταν ένα συγκυριακό φαινόμενο στη διάρκεια των ανά τον κόσμο lockdowns, αλλά ήρθαν για να μείνουν.

Το 2021, σύμφωνα με τις υφιστάμενες εκτιμήσεις, το 6,4% των συνολικών πωλήσεων ειδών παντοπωλείου θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά. Μάλιστα, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να εκτοξευθεί ακόμη και στο 9% έως τα τέλη του 2021.

Εάν δεν είχε μεσολαβήσει η υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού, το αντίστοιχο ποσοστό θα ήταν 4,6% το 2021. Όπως αναφέρει σε σχετικό report της η Rabobank International, το 2019 οι διαδικτυακές πωλήσεις ειδών παντοπωλείου αντιστοιχούσαν στο 3,1% του συνόλου.

Η εν λόγω έρευνα εκτιμά ότι η αύξηση του αριθμού των καταναλωτών, οι οποίοι για πρώτη φορά αγοράζουν είδη παντοπωλείου online, η υψηλή ένταση χρήσης και η διάρκεια της πανδημίας, θα μπορούσαν να αυξήσουν τη διείσδυση των διαδικτυακών πωλήσεων στον κλάδο. Στον αντίποδα, η κακή εμπειρία των χρηστών λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις, η περιορισμένη διαθεσιμότητα προϊόντων, καθώς και συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία των νέων χρηστών θα μπορούσαν να μειώσουν τη διείσδυση. 

Η Rabobank International επικαλείται στη μελέτη της έρευνα του την FMI - The Food Industry Association - που δείχνει ότι οι baby boomers είναι η γενιά, που είναι λιγότερο πιθανό να “κολλήσει” με τα διαδικτυακά ψώνια ειδών παντοπωλείου. Σε ερώτηση της έρευνας πώς θα αλλάξουν οι διαδικτυακές αγορές ειδών παντοπωλείου, όταν τελειώσει η πανδημία, το 10% των baby boomers απάντησε ότι θα αγοράζει περισσότερο από το Διαδίκτυο. Το αντίστοιχο ποσοστό για Generation X ήταν 35%, σε σύγκριση με 40% για τους Millennials και 34% για τη Generation Z.

Δείτε περισσότερα στο sepe,gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Ένας στους τρεις καταναλωτές δίνει μεγάλη σημασία στα προσωπικά δεδομένα

Μπορεί οι καταναλωτές να μην έχουν κατακτήσει ακόμη το υψηλότερο σημείο ευαισθητοποίησης, αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ωστόσο, αυτά έχουν αρχίσει να τοποθετούνται υψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων τους. Σήμερα, το 32% των καταναλωτών, παγκοσμίως, σχεδόν ένας στους τρεις, δίνει ουσιαστική σημασία στην προστασία των δεδομένων. Μάλιστα, για 9 στους 10 καταναλωτές η προστασία των δεδομένων αποτελεί το πιο σημαντικό στοιχείο στις αγορές τους.

Ακόμη πιο σημαντικό δε είναι ότι οι 8 στους 10  δηλώνουν ότι θα ήταν διατεθειμένοι να αφιερώσουν χρόνο και χρήμα για την προστασία των δεδομένων. Στην ίδια αναλογία απαντούν ότι η σωστή προστασία των δεδομένων, όχι μόνο αποτελεί παράμετρο επιλογής για μία αγορά, αλλά αποδέχονται ότι αυτή η επιλογή μπορεί να τους κοστίσει περισσότερο. Επιπλέον, σχεδόν ο ένας στους δύο (48%) απαντά ότι έχει αλλάξει πάροχο ή προμηθευτή, εξαιτίας των επιλογών τους για την προστασία των δεδομένων.

Τα παραπάνω διαπιστώνει η έρευνα “CISCO, Consumer Privacy Survey”, την οποία επικαλείται ο ΣΕΒ σε ειδικό report του για τη συμπλήρωση δύο ετών από την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR). Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 2.600 ατόμων από 12 χώρες (Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Κίνα, Μεξικό). 

Όπως αναφέρει το ίδιο report, επικαλούμενο την πρώτη έκθεση αξιολόγησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον GDPR, η γενική εκτίμηση είναι ότι ο Κανονισμός εκπλήρωσε επιτυχώς τους δύο κύριους στόχους του, δηλαδή, την ενίσχυση της προστασίας προσωπικών δεδομένων και τη διασφάλιση της ελεύθερης ροής τους εντός της Ε.Ε. 

Από τον Μάιο του 2018 έχουν υποβληθεί στις διάφορες εποπτικές αρχές των κρατών - μελών της Ε.Ε. περισσότερες από 275.000 καταγγελίες για παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων, ενώ εκτιμάται ότι, το 69% των πολιτών της Ε.Ε. άνω των 16 ετών, έχουν ακούσει για τον GDPR.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H CRS LIKNOSS υλοποίησε υπηρεσία web check-in για τη Blue Star Ferries

H CRS LIKNOSS υλοποίησε ακόμη μια καινοτόμα λύση για λογαριασμό της Κοινοπραξίας Blue Star Ferries, την υπηρεσία WEB Check-in. Η υπηρεσία WEB Check-In, επιτρέπει στους επιβάτες των εταιριών Blue Star Ferries & Hellenic Seaways, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί προπληρωμένο εισιτήριο (PTA) από οποιοδήποτε σημείο του δικτύου πωλήσεων των εταιρειών (φυσικό πρακτορείο, on-line πρακτορείο, ιστοσελίδα εταιρείας), να παραλάβουν τα εισιτήριά τους ηλεκτρονικά μέσω e-mail ή sms.

Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς τον χρήστη καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησης του. Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε συσκευές smartphone ή tablet στις εφαρμογές Wallet και Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS και Android αντίστοιχα, καθώς επίσης δίνεται και η δυνατότητα εκτύπωσης σε χαρτί Α4. Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται πλέον εύκολα με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Η CRS LIKNOSS με παρουσία άνω των 20 ετών στο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας, συνεχίζει να παρέχει πρωτοποριακές λύσεις πληροφορικής και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες της.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Εκρηκτική αύξηση των online πωλήσεων των σούπερ μάρκετ

Νέους δρόμους άνοιξε στα εγχώρια ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ η κρίση του κορωνοϊού εκτινάσσοντας αφενός τις πωλήσεις τους και αφετέρου εδραιώνοντας νέες καταναλωτικές συνήθειες. Σύμφωνα με έρευνα της Convert Group, ο κλάδος των online σούπερ μάρκετ αναπτύχθηκε κατά 150% στο πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα με τις πωλήσεις τους να αγγίζουν τα 56,3 εκατ. ευρώ και να ξεπερνούν κατά 21% τις πωλήσεις που κατέγραψαν πέρυσι καθ'όλη τη διάρκεια του 2019, οι οποίες ανήλθαν στα 46,6 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η εκρηκτική αύξηση του κύκλου εργασιών των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ συνεχίστηκε και την περίοδο μετά την καραντίνα. Ενδεικτικά, τον Ιούνιο αναπτύχθηκαν κατά 170% συγκριτικά με τον αντίθστοιχο περυσινό μήνα, ενώ ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης τους είναι εξαπλάσιος από αυτόν που καταγράφεται στις αρχές του έτους (29% τον Ιανουάριο του 2020).

Σε επίπεδο ηλεκτρονικού «καλαθιού» το πρώτο εξάμηνο του 2020, παρουσίασε αύξηση τόσο σε τεμάχια (+5 τεμάχια) όσο και σε αξία (+9 ευρώ). Ειδικότερα, τους μήνες της καραντίνας, Μάρτιο και Απρίλιο, από τα 51 συνολικά τεμάχια που περιείχε το μέσο καλάθι, τα 40 ήταν τρόφιμα, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση 10 τεμαχίων συγκριτικά με το μέσο καλάθι του 2019.

Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία τον πρώτο μήνα της καραντίνας, σε σχέση με το Μάρτιο του 2019, εμφάνισε, όπως αναμενόταν, η κατηγορία χαρτικά και είδη καθαρισμού με αύξηση 407%, ακολούθησαν τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης με 397%, τα κατεψυγμένα τρόφιμα με 372%, τα συσκευασμένα τρόφιμα με 348%, τα φρέσκα τρόφιμα με 340%, τα προϊόντα αρτοποιίας με 299%, τα ποτά και αναψυκτικά με άνοδο 159% και τα προϊόντα περιποίησης για παιδιά με 83%.

Δείτε περισσότερα στο skai.gr.

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search