Ο αντίκτυπος που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα παγκόσμια έσοδα ηλεκτρονικού εμπορίου ποικίλλει ανάλογα με την πλατφόρμα. Για παράδειγμα, σχεδόν οι μισοί χρήστες του Pinterest ψωνίζουν online, ενώ δημιουργούν επίσης την υψηλότερη μέση τιμή ανά παραγγελία σε σύγκριση με άλλα κοινωνικά μέσα, που φτάνει στα 154 δολάρια.
Στον αντίποδα, λιγότερο από το 10% των χρηστών του Snapchat και του Twitter αγοράζουν αγαθά ή υπηρεσίες στα site τους. Επιπλέον, το μέσο ποσοστό μετατροπής σε πωλήσεις από επισκέπτες των Snapchat και Twitter είναι περίπου 1% - ενώ φτάνει το 3% για τους επισκέπτες από το Pinterest.
Tα συνολικά πιθανά έσοδα ηλεκτρονικού εμπορίου από την κίνηση που προέρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί μια ολοκληρωμένη προβολή κάθε πλατφόρμας σύμφωνα με τα παρακάτω:
- Ποσοστό χρηστών που αγοράζουν προϊόντα,
- Συνολικός αριθμός χρηστών,
- Μέσο ποσοστό μετατροπής,
- Μέση τιμή παραγγελίας.
Χρησιμοποιώντας αυτήν την προσέγγιση, το Facebook έχει το υψηλότερο δυναμικό εσόδων συνολικά, εφαρμόζοντας αυτόν τον τύπο:
Δυνατότητα εσόδων = Αριθμός χρηστών x Το ποσοστό % των χρηστών που πραγματοποιούν αγορές x Μέσο ποσοστό μετατροπής x Μέση τιμή παραγγελίας
Ωστόσο, θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι η αξία των κοινωνικών μέσων είναι η αναγνωρισιμότητα της μάρκας και όχι οι άμεσες πωλήσεις.
Σε αυτήν την περίπτωση, ποιος ιστότοπος έχει το δημογραφικό κοινό που στοχεύει η εταιρεία σας; Το Snapchat και το Instagram είναι οι καλύτερες επιλογές σας για νεότερες ηλικίες, με το Snapchat να προσφέρει μια πιο ισορροπημένη αναλογία μεταξύ ανδρών και γυναικών. Το Pinterest χρησιμοποιείται κυρίως από γυναίκες, ενώ το Twitter έχει ως επί το πλείστον άνδρες χρήστες. Οι χρήστες του Facebook περιλαμβάνουν όλες τις ηλικίες, άνδρες και γυναίκες.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]