Την ανασκόπηση της περσινής χρονιάς στο χώρο της μόδας αλλά και τις τάσεις που αναμένεται να επικρατήσουν στην μετά κορωνοϊού εποχή παρουσίασε το GLAMI.
Όπως φαίνεται από τα στοιχεία, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε ανάχωμα στο κλείσιμο των καταστημάτων λόγω της πανδημίας. Ήδη, σήμερα, σχεδόν το 24,5% του κύκλου εργασιών της συνολικής αγοράς μόδας στην Ελλάδα πραγματοποιείται online.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις προβλέψεις, το 27% των συνολικών πωλήσεων ειδών μόδας στην Ελλάδα θα προέρχεται από online πωλήσεις το 2023.
Σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση του GLAMI, το 2020 ο κύκλος εργασιών της online αγοράς μόδας στη χώρα μας κινήθηκε ελαφρά κάτω από το €1 δισ, στα 952 εκατομμύρια ευρώ. Το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας αυξήθηκε με αλματώδη ρυθμό το 2020 (+54,96%) σε σύγκριση με το 2019, όταν το αναμενόμενο ποσοστό αύξησης ήταν 5%.
Η προσδοκώμενη αύξηση του online εμπορίου μόδας για το 2021 είναι 15%, με κύκλο εργασιών που θα ξεπεράσει το €1 δισ. και θα κυμανθεί στα επίπεδα του €1,094 δισ. Το νούμερο αυτό αναμένεται να αυξηθεί σε €1,34 δισ. το 2023.
Η πανδημία, όπως ήταν αναμενόμενο, επηρέασε δυσμενώς τη συνολική αγορά ειδών μόδας (online και φυσικά καταστήματα), η οποία είδε μείωση της τάξης του 20%.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]