eCommerce

Μόλις 2 στις 10 ελληνικές εταιρείες λιανικής δέχονται ηλεκτρονικές παραγγελίες

Απροετοίμαστες για την εκρηκτική αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, που σημειώθηκε ως συνέπεια της πανδημίας και του περιορισμού στις μετακινήσεις των πολιτών, αποδείχτηκαν οι ελληνικές εταιρείες του λιανικού εμπορίου. 

Σύμφωνα με την εξαμηνιαία έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ σε πανελλαδικό δείγμα επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, μόλις το 20,4% των εταιρειών απαντά ότι έχει τη δυνατότητα online παραγγελιών. Αντίθετα, το 79% απαντά ότι δεν διαθέτει αυτή την επιλογή.

Συνολικά, μία ακόμη εξαιρετικά ανησυχητική επίπτωση της κρίσης του COVID 19, σύμφωνα με την έρευνα, εντοπίζεται στον τομέα των επενδύσεων, όπου σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις ακύρωσαν προγραμματισμένες επενδύσεις. 

esee1

Πηγή: Έρευνα ΙΝΕΜΥ - ΕΣΕΕ

 

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία επιχειρεί μια πρώτη αποτίμηση των επιπτώσεων της κρίσης του COVID 19, για τη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων (σχεδόν οι 9 στις 10) ο κύκλος εργασιών του 2020 θα είναι χαμηλότερος σε σύγκριση με την περυσινή χρονιά (2019), λόγω της πανδημίας.

Ο μέσος όρος πτώσης του κύκλου εργασιών, για όσες επιχειρήσεις ότι θα έχουν μικρότερες πωλήσεις φέτος συγκριτικά με πέρυσι, διαμορφώνεται σε 50%. 

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Άδεια για παραδόσεις εμπορευμάτων με drones πήρε η Amazon

Την έγκριση της αμερικανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας έλαβε η Amazon για την παράδοση παραγγελιών με τη χρήση drones. Η σχετική άδεια αναφέρει πως η Amazon μπορεί πλέον να παραδίδει αγαθά με τη χρήση drones που δεν βρίσκονται στο οπτικό πεδίο του χειριστή τους και, φυσικά, η ισχύς της περιορίζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η εταιρεία θα ξεκινήσει τις σχετικές δοκιμές στο προσεχές διάστημα και θα παρουσιάσει τα τελειοποιημένα της συστήματα αεροναυτιλίας στην FAA όταν αυτά θα είναι έτοιμα.

Μετά και από αυτό το στάδιο τα drones της υπηρεσίας Prime Air θα ξεκινήσουν τις παραδόσεις προϊόντων σε όσους είναι συνδρομητές των υπηρεσιών Amazon Prime. Οι πρώτες δοκιμές της  Amazon  στις από αέρος παραδόσεις αγαθών ξεκίνησαν το 2013 και μετά από επτά χρόνια έφτασαν όπως φαίνεται στο επιθυμητό επίπεδο.

Για την ώρα, τουλάχιστον, το ανώτατο όριο που έχει θέσει η Amazon για τις συγκεκριμένες παραγγελίες αφορά προϊόντα με βάρος έως 2,5 κιλά.

Εικόνα: Thomas Ehrhardt, Pixabay

Πηγή: deasy.gr

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Οικονομική ανασφάλεια και αυτοπεριορισμός οι επιχειρηματικές προκλήσεις

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού επιβάλλει νέες συνήθειες που φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν. Η αποφυγή των ταξιδιών και της μαζικής παρουσίας σε δημόσιους χώρους, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη οικονομική ανασφάλεια, θα συνεχίσει να κρατά τους ανθρώπους μέσα στο σπίτι. Αυτήν την πραγματικότητα καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις, που θέλουν να επιβιώσουν στην post COVID εποχή, όπως διαπιστώνει μελέτη της Accenture σε 8.800 άτομα σε 20 χώρες.

Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, όπως η δραματική αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι πιθανό να παραμείνουν ή να επιταχυνθούν περαιτέρω. Για παράδειγμα, το ποσοστό των διαδικτυακών αγορών από μη συχνούς χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου - δηλαδή, εκείνοι που χρησιμοποίησαν διαδικτυακά κανάλια για λιγότερο από το 25% των αγορών τους πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας - έχει αυξηθεί κατά 170%.

Επίσης, οι καταναλωτές, που έχουν αυξήσει τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών (π.χ. ανέπαφες συναλλαγές, παραγγελία μέσω εφαρμογής και ανέπαφη παραλαβή) και έχουν στραφεί σε ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης πελατών (π.χ. ιστότοπος ή εφαρμογή για κινητά, συνομιλία με chatbot), αναμένεται να διατηρήσουν ένα αυξημένο επίπεδο χρήσης.

Στη νέα πραγματικότητα, το σπίτι εξελίσσεται πλέον σε έναν πολυχώρο: εκτός από ασφαλές καταφύγιο αποτελεί και χώρο εργασίας, σχολική αίθουσα, μέρος για νέα χόμπι, μέρος για κοινωνικοποίηση. Για παράδειγμα, το 69% των πολιτών αναμένει ότι στους επόμενους έξι μήνες θα κοινωνικοποιείται κυρίως είτε εντός οικίας, είτε σε σπίτια φίλων, είτε διαδικτυακά.

Το 56% των καταναλωτών ανέφερε ότι η πανδημία τους ανάγκασε να ψωνίζουν σε κοντινά καταστήματα, ενώ το 79% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σκοπεύει να συνεχίσει να το κάνει μακροπρόθεσμα. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τη μελέτη, το 56% των καταναλωτών είπε ότι αγοράζει περισσότερα προϊόντα τοπικής προέλευσης, με το 84% να λέει ότι σκοπεύει να συνεχίσει να το κάνει και στο μέλλον.

accenture

 

Στο μεταξύ, ποσοστό 50% των ερωτηθέντων ανέφερε την οικονομική ασφάλεια ως μία από τις τρεις βασικές ανησυχίες για τους επόμενους έξι μήνες. Εξάλλου, το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι ψωνίζει δίνοντας έμφαση σε θέματα κόστους/τιμής - με τους καταναλωτές να έχουν αυξήσει τις αγορές μεσαίων και οικονομικών brands και να έχουν μειώσει τις αγορές των premium brands από την έναρξη της πανδημίας. Ταυτόχρονα, το 12% των καταναλωτών δήλωσε ότι έχει αυξήσει τις αγορές premium, με το 57% αυτών να μην ανήκουν στην κατηγορία υψηλού εισοδήματος.

Μπορείτε να βρείτε την έρευνα στην πλήρη έκτασή της εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Facebook Shops: Διαθέσιμη η νέα λειτουργία για απευθείας αγορές

Με τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργήθηκαν παγκοσμίως εξαιτίας της πανδημίας του νέου ιού, πολλές επιχειρήσεις έσπευσαν να δημιουργήσουν ή να ισχυροποιήσουν την online παρουσία τους, καθώς όλο και περισσότεροι κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο.

Στο Facebook έχουν επίσης δει την τάση, κινήθηκαν γρήγορα και ανακοίνωσαν μια νέα δυνατότητα στην πλατφόρμα τους, που θα μπορούσε να την τοποθετήσει μεταξύ των κορυφαίων παικτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως.

Αφού διέθεσαν πρόσφατα την επανασχεδιασμένη ενότητα "Shop" στο Instagram, από το Facebook ανακοίνωσαν το Facebook Shop, μια νέα ενότητα, μέσα στην εφαρμογή, που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν προϊόντα από τις μάρκες που τους αρέσουν, καθώς και να ανακαλύπτουν νέες εταιρείες και προϊόντα με βάση τα ενδιαφέροντά τους.

Επιπλέον, ανακοινώθηκαν μια σειρά νέων εργαλείων για επιχειρήσεις, όπως νέα πρότυπα σχεδίασης, προεπισκόπηση συλλογών σε πραγματικό χρόνο, δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας καταστημάτων και νέα δεδομένα στο Commerce Manager. Τα Facebook Shops μπορούν πλέον να ενσωματωθούν στο Messenger, το WhatsApp και το Instagram Direct για να επιτρέψουν στους πελάτες να επικοινωνήσουν άμεσα με τις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το "κοινωνικό εμπόριο" είναι ακόμη πολύ μικρό σε σχέση με το σύνολο του e-commerce, γεγονός που υποδεικνύει τα πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης που υπάρχουν: Πέρυσι, στη Cyber ​​Monday στις ΗΠΑ, μόλις το 2,6% από τα 9,2 δισεκατομμύρια δολλάρια που δαπανήθηκαν σε online αγορές προήλθε από κανάλια κοινωνικών μέσων.

Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το ενδιαφέρον που εξέφρασε πρόσφατα η Walmart για το TikTok, τον ανταγωνιστή τού Instagram, το οποίο αρχικά μπορεί να φαίνεται παράλογο! Είναι μια στρατηγική απόφαση, ώστε να συνεχίσει η εταιρεία να αναπτύσσει τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου της, αφού χρειάζεται κανάλια κοινωνικών μέσων και το TikTok ανταποκρίνεται σε αυτήν την ανάγκη.

Εάν τελικά η Walmart (σε συνεργασία με τη Microsoft) προχωρήσει στην εξαγορά τού TikTok, αυτόματα στο Facebook θα αποκτήσουν έναν πολύ ισχυρό ανταγωνιστή για τα δύο δημοφιλή κοινωνικά τους δίκτυα.

Η νέα ενότητα "Facebook Shop" θα ενεργοποιηθεί σταδιακά στις αγορές ανά τον κόσμο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έως και στο 9% θα φτάσουν οι online πωλήσεις ειδών παντοπωλείου το 2021

Καταλυτική επίδραση στην αγορά των ειδών παντοπωλείου έχει η πανδημία του COVID-19, ωθώντας τους πολίτες, σε παγκόσμιο επίπεδο, στο online κανάλι αγορών. Οι ηλεκτρονικές αγορές ειδών παντοπωλείου, όπως αποδεικνύεται, δεν ήταν ένα συγκυριακό φαινόμενο στη διάρκεια των ανά τον κόσμο lockdowns, αλλά ήρθαν για να μείνουν.

Το 2021, σύμφωνα με τις υφιστάμενες εκτιμήσεις, το 6,4% των συνολικών πωλήσεων ειδών παντοπωλείου θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά. Μάλιστα, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να εκτοξευθεί ακόμη και στο 9% έως τα τέλη του 2021.

Εάν δεν είχε μεσολαβήσει η υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού, το αντίστοιχο ποσοστό θα ήταν 4,6% το 2021. Όπως αναφέρει σε σχετικό report της η Rabobank International, το 2019 οι διαδικτυακές πωλήσεις ειδών παντοπωλείου αντιστοιχούσαν στο 3,1% του συνόλου.

Η εν λόγω έρευνα εκτιμά ότι η αύξηση του αριθμού των καταναλωτών, οι οποίοι για πρώτη φορά αγοράζουν είδη παντοπωλείου online, η υψηλή ένταση χρήσης και η διάρκεια της πανδημίας, θα μπορούσαν να αυξήσουν τη διείσδυση των διαδικτυακών πωλήσεων στον κλάδο. Στον αντίποδα, η κακή εμπειρία των χρηστών λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις, η περιορισμένη διαθεσιμότητα προϊόντων, καθώς και συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία των νέων χρηστών θα μπορούσαν να μειώσουν τη διείσδυση. 

Η Rabobank International επικαλείται στη μελέτη της έρευνα του την FMI - The Food Industry Association - που δείχνει ότι οι baby boomers είναι η γενιά, που είναι λιγότερο πιθανό να “κολλήσει” με τα διαδικτυακά ψώνια ειδών παντοπωλείου. Σε ερώτηση της έρευνας πώς θα αλλάξουν οι διαδικτυακές αγορές ειδών παντοπωλείου, όταν τελειώσει η πανδημία, το 10% των baby boomers απάντησε ότι θα αγοράζει περισσότερο από το Διαδίκτυο. Το αντίστοιχο ποσοστό για Generation X ήταν 35%, σε σύγκριση με 40% για τους Millennials και 34% για τη Generation Z.

Δείτε περισσότερα στο sepe,gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Ένας στους τρεις καταναλωτές δίνει μεγάλη σημασία στα προσωπικά δεδομένα

Μπορεί οι καταναλωτές να μην έχουν κατακτήσει ακόμη το υψηλότερο σημείο ευαισθητοποίησης, αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ωστόσο, αυτά έχουν αρχίσει να τοποθετούνται υψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων τους. Σήμερα, το 32% των καταναλωτών, παγκοσμίως, σχεδόν ένας στους τρεις, δίνει ουσιαστική σημασία στην προστασία των δεδομένων. Μάλιστα, για 9 στους 10 καταναλωτές η προστασία των δεδομένων αποτελεί το πιο σημαντικό στοιχείο στις αγορές τους.

Ακόμη πιο σημαντικό δε είναι ότι οι 8 στους 10  δηλώνουν ότι θα ήταν διατεθειμένοι να αφιερώσουν χρόνο και χρήμα για την προστασία των δεδομένων. Στην ίδια αναλογία απαντούν ότι η σωστή προστασία των δεδομένων, όχι μόνο αποτελεί παράμετρο επιλογής για μία αγορά, αλλά αποδέχονται ότι αυτή η επιλογή μπορεί να τους κοστίσει περισσότερο. Επιπλέον, σχεδόν ο ένας στους δύο (48%) απαντά ότι έχει αλλάξει πάροχο ή προμηθευτή, εξαιτίας των επιλογών τους για την προστασία των δεδομένων.

Τα παραπάνω διαπιστώνει η έρευνα “CISCO, Consumer Privacy Survey”, την οποία επικαλείται ο ΣΕΒ σε ειδικό report του για τη συμπλήρωση δύο ετών από την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR). Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 2.600 ατόμων από 12 χώρες (Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Κίνα, Μεξικό). 

Όπως αναφέρει το ίδιο report, επικαλούμενο την πρώτη έκθεση αξιολόγησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον GDPR, η γενική εκτίμηση είναι ότι ο Κανονισμός εκπλήρωσε επιτυχώς τους δύο κύριους στόχους του, δηλαδή, την ενίσχυση της προστασίας προσωπικών δεδομένων και τη διασφάλιση της ελεύθερης ροής τους εντός της Ε.Ε. 

Από τον Μάιο του 2018 έχουν υποβληθεί στις διάφορες εποπτικές αρχές των κρατών - μελών της Ε.Ε. περισσότερες από 275.000 καταγγελίες για παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων, ενώ εκτιμάται ότι, το 69% των πολιτών της Ε.Ε. άνω των 16 ετών, έχουν ακούσει για τον GDPR.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H CRS LIKNOSS υλοποίησε υπηρεσία web check-in για τη Blue Star Ferries

H CRS LIKNOSS υλοποίησε ακόμη μια καινοτόμα λύση για λογαριασμό της Κοινοπραξίας Blue Star Ferries, την υπηρεσία WEB Check-in. Η υπηρεσία WEB Check-In, επιτρέπει στους επιβάτες των εταιριών Blue Star Ferries & Hellenic Seaways, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί προπληρωμένο εισιτήριο (PTA) από οποιοδήποτε σημείο του δικτύου πωλήσεων των εταιρειών (φυσικό πρακτορείο, on-line πρακτορείο, ιστοσελίδα εταιρείας), να παραλάβουν τα εισιτήριά τους ηλεκτρονικά μέσω e-mail ή sms.

Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς τον χρήστη καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησης του. Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε συσκευές smartphone ή tablet στις εφαρμογές Wallet και Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS και Android αντίστοιχα, καθώς επίσης δίνεται και η δυνατότητα εκτύπωσης σε χαρτί Α4. Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται πλέον εύκολα με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Η CRS LIKNOSS με παρουσία άνω των 20 ετών στο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας, συνεχίζει να παρέχει πρωτοποριακές λύσεις πληροφορικής και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες της.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Εκρηκτική αύξηση των online πωλήσεων των σούπερ μάρκετ

Νέους δρόμους άνοιξε στα εγχώρια ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ η κρίση του κορωνοϊού εκτινάσσοντας αφενός τις πωλήσεις τους και αφετέρου εδραιώνοντας νέες καταναλωτικές συνήθειες. Σύμφωνα με έρευνα της Convert Group, ο κλάδος των online σούπερ μάρκετ αναπτύχθηκε κατά 150% στο πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα με τις πωλήσεις τους να αγγίζουν τα 56,3 εκατ. ευρώ και να ξεπερνούν κατά 21% τις πωλήσεις που κατέγραψαν πέρυσι καθ'όλη τη διάρκεια του 2019, οι οποίες ανήλθαν στα 46,6 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η εκρηκτική αύξηση του κύκλου εργασιών των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ συνεχίστηκε και την περίοδο μετά την καραντίνα. Ενδεικτικά, τον Ιούνιο αναπτύχθηκαν κατά 170% συγκριτικά με τον αντίθστοιχο περυσινό μήνα, ενώ ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης τους είναι εξαπλάσιος από αυτόν που καταγράφεται στις αρχές του έτους (29% τον Ιανουάριο του 2020).

Σε επίπεδο ηλεκτρονικού «καλαθιού» το πρώτο εξάμηνο του 2020, παρουσίασε αύξηση τόσο σε τεμάχια (+5 τεμάχια) όσο και σε αξία (+9 ευρώ). Ειδικότερα, τους μήνες της καραντίνας, Μάρτιο και Απρίλιο, από τα 51 συνολικά τεμάχια που περιείχε το μέσο καλάθι, τα 40 ήταν τρόφιμα, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση 10 τεμαχίων συγκριτικά με το μέσο καλάθι του 2019.

Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία τον πρώτο μήνα της καραντίνας, σε σχέση με το Μάρτιο του 2019, εμφάνισε, όπως αναμενόταν, η κατηγορία χαρτικά και είδη καθαρισμού με αύξηση 407%, ακολούθησαν τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης με 397%, τα κατεψυγμένα τρόφιμα με 372%, τα συσκευασμένα τρόφιμα με 348%, τα φρέσκα τρόφιμα με 340%, τα προϊόντα αρτοποιίας με 299%, τα ποτά και αναψυκτικά με άνοδο 159% και τα προϊόντα περιποίησης για παιδιά με 83%.

Δείτε περισσότερα στο skai.gr.

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς η κατοχύρωση σωστού domain name θωρακίζει ένα brand

Τις περασμένες μέρες βγήκε στη δημοσιότητα μία είδηση σχετικά με την επίσημη ιστοσελίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας: ένα website που έμοιαζε πολύ με το επίσημο του Προέδρου ανακατεύθυνε τους χρήστες στην προσωπική ιστοσελίδα του τέως ΠτΔ.

Δεδομένου πως η εν λόγω ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένη στο Papaki, θα θέλαμε να μοιραστούμε ορισμένες συμβουλές οι οποίες θα βοηθήσουν τόσο επιχειρήσεις όσο και ιδιώτες να διαφυλάξουν την ψηφιακή τους παρουσία. Ένα πρώτο σημαντικό βήμα είναι η κατοχύρωση πολλαπλών domain names.   

Γιατί είναι τόσο σημαντικό κάποιος να αγοράσει τα σωστά domain names;

Αρχικά, πρέπει να μπούμε στο μυαλό του δυνητικού χρήστη που κάνει μία αναζήτηση για να βρει και να επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας. Υπάρχουν διάφορες πιθανότητες. Αρχικά ίσως το όνομα του domain μας να είναι πρωτότυπο ή δύσκολο στην ορθογραφία. Επίσης μπορεί ο χρήστης να μην έχει μεγάλη εξοικείωση με την αγγλική γλώσσα. Έτσι είναι πιθανό να πληκτρολογήσει λάθος τη διεύθυνση και να επισκεφθεί μια διαφορετική -και πιθανότατα ανταγωνιστική- ιστοσελίδα. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει εκτός από το domain name να προσέξουμε και την επίσημη εμπορική ονομασία της επιχείρησης μας.

Ένας καλός τρόπος λοιπόν για να θωρακίσουμε το brand μας είναι να κατοχυρώσουμε όλα τα υπόλοιπα πιθανά domain names που θυμίζουν ή μπορεί να μπερδευτούν με την επίσημή μας ονομασία. Αυτά, μπορεί να είναι αναγραμματισμοί, διαφορετική ορθογραφία, παρόμοια γράμματα, διπλά γράμματα και ούτω καθεξής. Κατοχυρώνοντας αυτά τα domains προστατεύουμε την ιστοσελίδα μας και μπορούμε να ανακατευθύνουμε (redirect) στην επίσημη σελίδα μας τον εκάστοτε χρήστη που θα επισκεφτεί ένα από τα διαφορετικά domains. 

Ένα παράδειγμα 

Έστω ότι η επιχείρησή μας ονομάζεται "Καλλυντικά Μήτρου". Ένα domain όπως "kallyntikamitrou.gr" θα μπορούσε να μας καλύπτει. Ωστόσο, δεν είναι απίθανο ένας χρήστης να γράψει "kalintikamitrou.gr" ή "kallintikamitrou.gr". Αν θέλουμε να περιορίσουμε την πιθανότητα να χάσουμε αυτόν τον πελάτη/επισκέπτη στο site μας, καλό είναι να κατοχυρώσουμε και αυτές τις παραλλαγές. Στο Papaki.com, κατοχυρώνοντας ένα domain δίνεται η δυνατότητα κατοχύρωσης όλων των βασικών extensions με στόχο την οχύρωση της ψηφιακής παρουσίας και του brand.

Ο ρόλος των διαφορετικών καταλήξεων

Εξίσου σημαντικά είναι και τα extensions (.gr, .com, .site, κ.λπ.). Με την κατοχύρωση των βασικότερων καταλήξεων για το domain name της ιστοσελίδας μας, διασφαλίζουμε τη ψηφιακή μας παρουσία και εκμηδενίζουμε την πιθανότητα να έχει ανταγωνιστής παρόμοιο domain name με το δικό μας. Ορισμένα από τα βασικά extensions που είναι καλό να κατοχυρώνουμε με το όνομα χώρου της επιχείρησης μας είναι τα: .gr, .com, .com.gr, .eu, .net, .ελ. και αν πρόκειται για eShop τα .store, και .shop. Έχει σημασία επίσης να πραγματοποιούνται και κατοχυρώσεις σε extensions άλλων χωρών (π.χ. .com.cy για Κύπρο, .co.uk για Ηνωμένο Βασίλειο, κλπ) εφόσον η επιχείρηση δραστηριοποιείται σε αυτές.

Μερικοί λόγοι ακόμη

Ένα φαινόμενο που παρατηρείται επίσης είναι η «μαύρη αγορά» των domain names. Υπάρχει κόσμος που επενδύει στην αγορά ορισμένων domain names, που ίσως μελλοντικά γίνουν περιζήτητα και στη συνέχεια τα πουλάνε με στόχο το μεγάλο κέρδος. Σε περίπτωση που το brand σας αποκτήσει φήμη και δεν έχετε κατοχυρώσει τα πολλαπλά domains για την προστασία του, ενδέχεται κάποιος να το έχει κάνει πριν από εσάς και όταν θα το χρειαστείτε, να το αγοράσετε από εκείνον πολύ ακριβότερα.

Τέλος, μία ακόμη περίπτωση όπου είναι σημαντική η αγορά, αλλά και η διατήρηση πολλαπλών domains, είναι στη περίπτωση της μετονομασίας ή του rebranding μιας επιχείρησης. Αν οι πελάτες γνωρίζουν την παλιά επωνυμία, τότε είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γίνει διατήρηση του προηγούμενου domain name και ανακατεύθυνση στη νέα ιστοσελίδα μέσω αυτού. Έτσι, εξασφαλίζεται η ροή κυρίως των παλιών χρηστών που δεν έχουν αντιληφθεί την αλλαγή, ή η δύναμη της συνήθειας τους ωθεί να συνεχίζουν να πληκτρολογούν το παλιό domain.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη είναι πολύ δύσκολο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ιδρύθηκε για να επιτρέψει, μεταξύ άλλων, την ελεύθερη κυκλοφορία αγαθών, υπηρεσιών, κεφαλαίων και εργασίας μεταξύ των κρατών μελών. Η Ψηφιακή Ενιαία Αγορά εισήχθη με το ίδιο όραμα, για τη μετάβαση από 28 εθνικές αγορές σε μία. Όμως, πάνω από τις μισές διαδικτυακές επιχειρήσεις στην Ευρώπη πιστεύουν ότι η διασυνοριακή επέκταση εντός της ΕΕ γίνεται όλο και πιο δύσκολη.

Μια μελέτη από την εταιρεία Stripe, μεταξύ των κορυφαίων 500 διαδικτυακών ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, δείχνει ότι μόνο μια μειοψηφία κατανοεί όλους τους κανονισμούς που ισχύουν, ενώ το 33% λένε ότι είναι απόλυτα σίγουροι ότι συμμορφώνονται με τα κανονιστικά πρότυπα.

"Τα ευρήματα ήταν εντυπωσιακά και ξεκάθαρα: η ποικιλία των κανονισμών σε ολόκληρη την ΕΕ είναι μια σημαντική, δαπανηρή και ολοένα και πιο σημαντική πρόκληση για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις", αναφέρεται στην έκθεση. Για πάνω από το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων, η ρύθμιση και η συμμόρφωση είναι μία από τις τρεις κορυφαίες προκλήσεις τους. Επίσης, το 23% είπε ότι η αβεβαιότητα σχετικά με την αλλαγή κανόνων είναι μια κορυφαία επιχειρηματική πρόκληση.

Στα ευρήματα, το 51% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η πώληση σε άλλες αγορές της ΕΕ είναι μια πρόκληση, ενώ αυτό που θέλουν οι εταρείες, είναι κανονιστική και φορολογική εναρμόνιση. Σχεδόν δύο στις τρεις επιχειρήσεις δηλώνουν ότι θα δραστηριοποιηθούν σε τουλάχιστον 10 χώρες εάν εναρμονισθούν είτε κανονισμοί είτε φορολογικά καθεστώτα σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Περίπου τα τρία τέταρτα των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι η συμμόρφωση αποτελεί εμπόδιο για την ανάπτυξή τους, και το 30% το χαρακτηρίζουν ακόμη και ως "μεγάλη πρόκληση". Τέλος, οι περισσότερες εταιρείες πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδά τους κατά 30% εάν δεν χρειάζονταν να ασχοληθούν με τους κανονισμούς και τη συμμόρφωση.

Μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search