eCommerce

Papaki: Διαθέτει δωρεάν εργαλείο ηλεκτρονικής τιμολόγησης, συμβατό με myDATA

Από την 1η Οκτωβρίου ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά το myDATA, η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, η οποία καταργεί τα χειρόγραφα βιβλία και τιμολόγια και φέρνει στο προσκήνιο την ηλεκτρονική τιμολόγηση.

Από την 1η Ιανουαρίου 2021 το μέτρο θα εφαρμοστεί καθολικά και όλες οι επιχειρήσεις θα είναι υποχρεωμένες να καταχωρούν στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ όλα τα δεδομένα εσόδων και εξόδων τους.

Για να γίνει όμως η διασύνδεση με το myDATA, θα πρέπει η επιχείρηση να διαθέτει ειδικό λογισμικό, συμβατό με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ. Το Papaki ως συνοδοιπόρος των ελληνικών επιχειρήσεων στο ταξίδι τους προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, παρουσιάζει την υπηρεσία Oxygen Pelatologio.

Το Oxygen Pelatologio ξεχωρίζει για την ευκολία στη χρήση και την αξιοπιστία του. Το κύριο πλεονέκτημά της πλατφόρμας είναι ότι ένας επιχειρηματίας μπορεί μόνο με το ΑΦΜ και το όνομά του να ξεκινήσει να εκδίδει ηλεκτρονικά τιμολόγια εντελώς δωρεάν μέσα σε μόλις 2’. Επίσης, δεν χρειάζεται εγκατάσταση μιας και είναι εξ’ ολοκλήρου στο cloud, και αυτό το καθιστά διαθέσιμο σε οποιαδήποτε συσκευή. Ταυτόχρονα, διαθέτει ένα πλήρες και εύχρηστο ελληνικό μενού, ενώ είναι πιστοποιημένο με ISO 27001:2013 για τη διαβίβαση δεδομένων στην ΑΑΔΕ.  

Το Oxygen Pelatologio δεν αποτελεί μια απλή εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς έχει τη δυνατότητα να προσφέρει πολλές περισσότερες υπηρεσίες.

Ανακάλυψε περισσότερα για την ηλεκτρονική τιμολόγηση στην ιστοσελίδα www.papaki.com/el/oxygen

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Οι πωλήσεις στο e-commerce θα επηρεάζουν τα ενοίκια των καταστημάτων λιανικής

Οι έμποροι λιανικής που έχουν δει τα διαδικτυακά τους έσοδα να ανεβαίνουν στα ύψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, θα μπορούσαν να δουν τα ενοίκια τους να αυξάνονται με ένα νέο εξελιγμένο μοντέλο μισθώσεων.

Σύμφωνα με το πρόσφατα προτεινόμενο μοντέλο που ξεκινάει στην Αγγλία και στην Αμερική, τα ενοίκια των retailers θα βασίζονται για πρώτη φορά στις πωλήσεις των καταστήματων αλλά και στις διαδικτυακές πωλήσεις.

Στο νέο μοντέλο, τα ενοίκια θα λαμβάνουν υπόψη το "footfall", την αύξηση των πωλήσεων στο Διαδίκτυο μετά το άνοιγμα ενός καταστήματος, την αξία των προιόντων που αγοράστηκαν στο διαδίκτυο και συλλέχθηκαν στο κατάστημα και τις φυσικές πωλήσεις. Θα καλύπτει επίσης το "online halo effect", συνυπολογίζοντας τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω τρίτων ταχυμεταφορών.

Η εταιρεία θα πληρώνει ένα βασικό ενοίκιο και, στη συνέχεια, θα πληρώνει ένα "top up" με βάση την αύξηση των πωλήσεων, τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο.

Τα βασικά ενοίκια θα μειωθούν κατά τουλάχιστον 30%, πράγμα που σημαίνει ότι οι περισσότεροι μισθωτές δεν θα πρέπει να πληρώνουν περισσότερα, ενώ οι τιμές θα μπορούσαν επίσης να μειωθούν ακόμη περισσότερο, με βάση τις χαμηλές πωλήσεις στο διαδίκτυο.

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Συνεργασία του BOX με Μασούτη και Κρητικό

Τη συνεργασία του με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ «Μασούτης» και «ΚΡΗΤΙΚΟΣ» εγκαινιάζει το BOX, η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού της COSMOTE, δίνοντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραγγέλνουν -με παράδοση ακόμα και αυθημερόν- όλα τα προϊόντα των συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ, δηλαδή πάνω από 10.000 κωδικούς/αλυσίδα, σε συνολικά πάνω από 50 πόλεις της Ελλάδας.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν συνδυαστικά τα μοναδικά προνόμια του BOX, μαζί με τα οφέλη από τα προγράμματα επιβράβευσης και τις προσφορές των αλυσίδων «Μασούτης» και «ΚΡΗΤΙΚΟΣ».

 

Μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το www.box.gr, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα σούπερ μάρκετ που επιθυμούν, ανάμεσα σε όλους τους διαθέσιμους κωδικούς, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα «Μασούτης» και «ΚΡΗΤΙΚΟΣ». Επίσης, αποκομίζοντας διπλό όφελος από τις παραγγελίες τους, μπορούν να αξιοποιήσουν τόσο τις κάρτες πιστότητας των συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ, όσο και τα προνόμια που προσφέρει το ΒΟΧ με κάθε παραγγελία ή και χρήση του app, όπως πόντοι για εκπτώσεις σε επόμενη παραγγελία, πακέτα data (GB) από την COSMOTE ή δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
 


Αυστηρότερη ρύθμιση για τον ψηφιακό φόρο θέλει η Κομισιόν

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τάχθηκε την Τρίτη το βράδυ υπέρ μιας αυστηρής ρύθμισης για τους γίγαντες της ψηφιακής τεχνολογίας, όπως η Google και το Facebook, παροτρύνοντας την εκτελεστική εξουσία της ΕΕ να επιδείξει αυστηρότητα στην κατάρτιση νέας νομοθεσίας, η οποία προβλέπεται για τον Δεκέμβριο.

Τρία κείμενα για την καλύτερη επιτήρηση των μεγάλων πλατφορμών συγκέντρωσαν την πλειοψηφία των Ευρωβουλευτών. Η συζήτηση στο Ευρωκοινοβούλιο έγινε την ώρα που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται για τη διάδοση μηνυμάτων μίσους, κατηγορούνται στη Γαλλία για τον ρόλο που διαδραμάτισαν στην δολοφονία του καθηγητή Ιστορίας Σαμιέλ Πατί.

Οι αρχές των ΗΠΑ προσέφυγαν κατά της Google, κατηγορώντας την για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, σε μια κίνηση που δείχνει αυξανόμενη δυσπιστία απέναντι στους γίγαντες της ψηφιακής τεχνολογίας. «Η Ευρώπη έχει κάνει περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη ήπειρο για τη ρύθμιση του ψηφιακού κόσμου. Ωστόσο κι εδώ βρισκόμαστε ακόμη στην άγρια Δύση. Δεν πολεμάμε τις παράνομες δραστηριότητες στο διαδίκτυο με την ίδια αυστηρότητα που το κάνουμε στον πραγματικό κόσμο», δήλωσε ο Ευρωβουλευτής Κρις Πέτερς, (χριστιανοδημοκράτης, ΕΛΚ)

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεξεργάζεται νέα νομοθεσία («Πράξη Ψηφιακών Υπηρεσιών» και «Πράξη Ψηφιακής Αγοράς»), που αποσκοπεί στην ταυτόχρονη απάλειψη των εκφράσεων μίσους και της παραπληροφόρησης στο ίντερνετ, στην επιβολή κανόνων διαφάνειας και υπευθυνότητας στις μεγάλες διαρθρωτικές πλατφόρμες και στην υιοθέτηση στην Ευρώπη νέων εργαλείων ανταγωνισμού για να αποφευχθεί η κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην ψηφιακή οικονομία.

Σύμφωνα με κείμενα που έχουν διαρρεύσει τις τελευταίες εβδομάδες, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιδιώκει κυρίως να περιορίσει την ισχύ των εταιρειών που είναι γνωστές με το ακρώνυμο GAFA (από τα αρχικά των ονομασιών των εταιρειών Google, Amazon, Facebook και Apple) και μερικών άλλων μεγάλων ομίλων κυρίως αμερικανικών. Οι Βρυξέλλες έχουν καταρτίσει μια «μαύρη λίστα» επιβλαβών πολιτικών, που θα μπορούσαν να περιοριστούν αυστηρά, ακόμη και να απαγορευτούν.

Η Κομισιόν θα εξετάσει κυρίως το ενδεχόμενο να απαγορεύσει την υποχρεωτική προεγκατάσταση εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα και τους υπολογιστές, την προώθηση από τις εταιρείες προϊόντων του δικού τους ομίλου στα αποτελέσματα της αναζήτησης στο ίντερνετ ή ακόμη τα ηλεκτρονικά καταστήματα που επιβάλλονται αυτομάτως, όπως είναι το Apple Store ή το Google Play.

Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


4 στους 10 Έλληνες θεωρούν πιο σημαντική την εμπειρία από τις χαμηλές τιμές

Σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές στην Ελλάδα θα σταματούσε να προτιμά μια εταιρεία μετά από μόλις μια κακή καταναλωτική εμπειρία, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη πρόσφατα από τη SAS, τον ηγέτη στον κλάδο των analytics. Ταυτόχρονα, 6 στους 10 καταναλωτές επιτρέπουν σε μία εταιρεία να τους προσφέρουν από 2 έως 5 κακές καταναλωτικές εμπειρίες, πριν αποφασίσουν να στραφούν σε άλλα ανταγωνιστικά brands.

Η έρευνα δείχνει ότι, παρά τις δυσκολίες που έφερε ο Covid-19, η υπομονή των πελατών απέναντι σε εταιρείες που τους προσφέρουν κακή καταναλωτική εμπειρία εξαντλείται.  

 

Οι επιχειρήσεις που θέλουν να αποφύγουν αυτό το σενάριο δεν μπορούν πλέον να βασίζονται μόνο στις ανταγωνιστικές τιμές, σημειώνουν οι ερωτηθέντες. Επιπλέον, η έρευνα τονίζει ότι όταν οι καταναλωτές διαλέγουν που θα διαθέσουν τα χρήματα τους, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο παίζει η καταναλωτική εμπειρία και η εξυπηρέτηση που προσφέρει συνολικά το εκάστοτε brand, με το 64,1% των συμμετεχόντων να αναφέρει ότι προτίθεται να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για να αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες από επιχειρήσεις που του προσέφεραν μία καλή εμπειρία κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η παραπάνω απάντηση έρχεται μαζί με την πτώση που παρατηρείται στην σημαντικότητα του παράγοντα της τιμής. Πριν την πανδημία το 60,4% των καταναλωτών τοποθετούσε την τιμή στους 3 πιο σημαντικούς παράγοντες της καλής καταναλωτικής εμπειρίας, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό δεν ξεπερνά το 59% - μια μικρή μεν μείωση, η οποία όμως συνέβη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Η πρόκληση για τις επιχειρήσεις μεγαλώνει όσο η έρευνα εμβαθύνει στο τι θεωρεί ο καταναλωτής καλή καταναλωτική εμπειρία, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα, από την τιμή μέχρι τις διάφορες διευκολύνσεις.

Όταν ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να κατατάξουν τις 3 πιο σημαντικές ανησυχίες τους γύρω από την καταναλωτική εμπειρία, οι απαντήσεις τους ήταν αρκετά διευρυμένες και οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:

  • Το 26,4% θεωρεί σημαντικές τις ευέλικτες επιστροφές προϊόντων ή τις αποζημιώσεις
  • Το 25% τονίζει πως είναι αναγκαία η γρήγορη εξυπηρέτηση
  • Το 40% ανέδειξε ως πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις μειωμένες τιμές και τις προσφορές
  • 1 στους 3 (33,2%) θεωρεί σημαντικό μία εταιρεία να συμπεριφέρεται υπεύθυνα
  • Τέλος, το 36,4% πιστεύει ότι οι διάφορες διευκολύνσεις είναι πολύ σημαντικές

 

Τα ευρήματα που προέκυψαν από την περσινή έρευνα σχετικά με την καταναλωτική εμπειρία του 2030 έδειξαν ότι οι εταιρείες δεν είναι συγχρονισμένες με τις ανάγκες των καταναλωτών. Για παράδειγμα, περισσότερες από τις μισές εταιρείες θεώρησαν πως το πιο σημαντικό είναι η υψηλή ποιότητα (58%), πεποίθηση που μοιράζεται μόνο το 35% των καταναλωτών.

Ο Andreas Heiz, EMEA Director του Customer Intelligence της SAS, δήλωσε: "Οι επιχειρήσεις μπορεί να πιστεύουν πως τα χειρότερα έχουν περάσει και ότι οι επιπτώσεις της πανδημίας έχουν αρχίσει να εξομαλύνονται. Ωστόσο, μετά από αυτήν την κρίση βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο πρόβλημα: τις αυξημένες ανάγκες και τις απρόβλεπτες απαιτήσεις γύρω από την καταναλωτική εμπειρία. Αν οι εταιρείες δεν υιοθετήσουν άμεσα τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και analytics, ώστε να προσφέρουν πιο εξατομικευμένη και real-time καταναλωτική εμπειρία, οι πελάτες ενδέχεται να εγκαταλείψουν τις εταιρείες μαζικά, και σε περίοδο ύφεσης, κάτι τέτοιο δεν αποτελεί επιλογή."

Η έρευνα έδειξε και κάποια θετικά σημάδια τους τελευταίους μήνες, παρά τις επιπτώσεις του COVID-19, με περίπου 3 στους 10 καταναλωτές να παρατηρούν βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας κατά τη διάρκεια του lockdown. Επιπλέον, τα καλά νέα για τις επιχειρήσεις είναι ότι ένα 11,4% των καταναλωτών άρχισε να χρησιμοποιεί digital υπηρεσίες ή εφαρμογές για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του lockdown, με το 75% αυτών να δηλώνει ότι θα συνεχίσει να τα χρησιμοποιεί και μετά. Σίγουρα πρόκειται για μια σημαντική νέα πηγή digital καταναλωτών για τις επιχειρήσεις, είναι ωστόσο κρίσιμο για αυτές να μπορούν να αναλύσουν τα νέα online δεδομένα για να εφαρμόσουν αποτελεσματικά marketing analytics και να βελτιώσουν την καταναλωτική εμπειρία.      

Παρά αυτές τις βελτιώσεις και νέες ευκαιρίες, οι καταναλωτές πιστεύουν πως τα περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης είναι ακόμη μεγάλα. Περίπου το 13% των καταναλωτών συνεχίζει να αισθάνεται πως η καταναλωτική εμπειρία περιορίστηκε στη διάρκεια του lockdown, με συνέπεια η πλειοψηφία των καταναλωτών να παραμένει αναποφάσιστη απέναντι στην καταναλωτική εμπειρία. Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια άριστη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν βαθύτερα τις συμπεριφορές και προτιμήσεις των καταναλωτών αξιοποιώντας τα analytics και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αυτά προσφέρουν.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


CEO IΚΕΑ: Το online shopping μας έσωσε κατά τη διάρκεια του lockdown

Ο διευθύνων σύμβουλος της IKEA είπε ότι «online μας έσωσε» φέτος κατά τη διάρκεια του lockdown εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, καθώς τα τρία τέταρτα των καταστημάτων έκλεισαν για πάνω από έξι μήνες.

Ο Jesper Brodin, επικεφαλής του Ingka Group, μητρικής εταιρείας της ΙΚΕΑ, δήλωσε ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου προστάτευσαν την εταιρεία από το να έχει ρεκόρ ζημιών φέτος.

Είπε ότι η ζήτηση για τα χαμηλότερα εύρη τιμών του ΙΚΕΑ είχε αυξηθεί κατά τη διάρκεια της κρίσης αυξήθηκε κατά 60% την περίοδο από τον Μάιο έως τον Αύγουστο, έναντι 45% που αυξανόταν συνήθως.

Επίσης, εξήγησε ότι ενώ η ΙΚΕΑ προχώρησε με σημαντικά σχέδια επέκτασης καταστημάτων, έχει επιβεβαιώσει και σχέδια για «μετασχηματισμό της λιανικής» που περιλαμβάνουν σημαντικές ψηφιακές επενδύσεις και την ανάπτυξη μικρότερων αστικών καταστημάτων.

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


VTEX: Ήρθε στην Ελλάδα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα e-commerce στον κόσμο

Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα δε δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, ειδικά στην εποχή του κορωνοϊού - το αντίθετο μάλιστα. Μετά από περισσότερο από μισό χρόνο που περιοριζόμαστε ως προς τις κοινωνικές μας εκδηλώσεις λόγω της πανδημίας, η συνήθεια των αγορών στο διαδίκτυο έχει γίνει ο κανόνας, ακόμη και για τους καταναλωτές που οι "διαδικτυακές αγορές" δεν ήταν στο λεξιλόγιό τους στις αρχές του έτους.

Ωστόσο, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι μόνο το 20% των Ελλήνων λιανοπωλητών δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και πάνω από τους μισούς έχουν ακυρώσει τις προγραμματισμένες επενδύσεις. Για να επιβιώσουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιδράσουν σε αυτές τις αλλαγές συμπεριφοράς των κατανωλωτών τόσο γρήγορα όσο οι πελάτες τους και να εξετάσουν νέα κανάλια πωλήσεων, χωρίς επιπλέον κόστος.

Γεννήθηκε από την αναγκαιότητα

Το 2007, η Walmart, ένας από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές στον κόσμο, ώθησε την VTEX να αναπτύξει την πλατφόρμα της σε αυτήν που είναι σήμερα - αν και είχε ιδρυθεί "μόλις" 7 χρόνια νωρίτερα, το 2000. Ως αποτέλεσμα, η VTEX έγινε η πρώτη και μοναδική ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου, marketplace και OMS (Operations Management Suite).

Η VTEX δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών λιανικής πώλησης, όπως η Walmart, η οποία είχε πάνω από 500 καταστήματα και βρισκόταν στη διαδικασία ενός τεράστιου ψηφιακού μετασχηματισμoύ. Έπρεπε να έχουν μια πραγματικά ολοκληρωμένη πλατφόρμα onichannel, για να διαχειριστούν τις απαιτήσεις τους σε όλα τα κανάλια πώλησης και να τους δώσουν τη δυνατότητα να ξεκινήσουν νέες επιχειρηματικές γραμμές σε χρόνο ρεκόρ, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν σε νέα τεχνολογία

Το 2011, η VTEX αναδιάρθρωσε την πλατφόρμα της σε αρχιτεκτονική multi-tenant SaaS που βασίζεται σε μικρο-υπηρεσίες. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα εξελίσσεται συνεχώς για να εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών, ανεξάρτητα από το αν είναι μεγάλες επιχειρήσεις ή μικρές εταιρείες. Όλοι είναι στην ίδια έκδοση του προϊόντος, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν για ακριβές ενημερώσεις λογισμικού. Το 2019, περισσότερες από 20.000 ενημερώσεις προωθήθηκαν σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε 42 χώρες.

Σήμερα, η υποδομή MACH-L της VTEX (Microservices, API-first, Cloud-native, Headless, Low-code) επιτρέπει στους πελάτες της να είναι ευέλικτοι και καινοτόμοι, για να ανταποκριθούν σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό κόσμο. Η πλατφόρμα είναι αυτόματης κλιμάκωσης, προσφέροντας επιπλέον ευελιξία κατά τις περιόδους αιχμής, όπως η Black Friday.

Συνεργατικό εμπόριο

Η VTEX πιστεύει ότι το μέλλον του εμπορίου είναι συνεργατικό. Οι σημερινοί καταναλωτές ανακαλύπτουν και αλληλεπιδρούν, ενώ τα καταστήματα αναζητούν τη βέλτιτη αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων καναλιών και τύπων πώλησης: online, offline, marketplaces, κοινωνικές αγορές, B2B και B2C. Επομένως, είναι σημαντικό οι δυνατότητες διαχείρισης παραγγελιών να ενσωματωθούν σε μία λύση ηλεκτρονικού εμπορίου και να υπάρχει αρμονική συνεργασία όλων των καναλιών.

Η άνοδος των marketplaces όπως το Amazon και το eBay έχουν κάνει τις online πωλήσεις πολύ ευκολότερες για εταιρείες που επενδύουν μόνο στις δικές τους στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων. Εκτός από την ενσωμάτωση αυτών των εξωτερικών καναλιών που προσφέρει, η VTEX διαθέτει και δική της πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν το δικό τους marketplace, όπου μπορούν να εισαγάγουν νέες σειρές προϊόντων και να αυξήσουν την ποικιλία που προσφέρουν, χωρίς να διατηρούν αποθέματα.

Το συνεργατικό εμπόριο εκτείνεται πέρα ​​από την τεχνολογία. Η VTEX διαθέτει ένα αναπτυσσόμενο παγκόσμιο δίκτυο υπαλλήλων, πελατών και συνεργατών, που εργάζονται διαρκώς για να δώσουν νέα ώθηση στο εμπόριο.

Ηγέτης στο όραμα του εμπορίου

Το τρίπτυχο του εμπορίου - OMS - marketplace, έχει τοποθετήσει τη VTEX ως "Ηγέτη" στην τελευταία έκθεση IDC Marketscape και ως "Οραματιστή" στο Magic Quadrant for Digital Commerce της Gartner. Η VTEX είναι επίσης η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα εμπορίου παγκοσμίως, σύμφωνα με τα στοιχεία μεριδίου αγοράς της IDC.

VTEX IDC report

Τον Σεπτέμβριο του 2020, η VTEX έλαβε τον πιο πρόσφατο γύρο χρηματοδότησής της, κερδίζοντας συνολικά 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποτίμηση και τοποθετώντας την εταιρεία στον χώρο των "tech unicorn". "Αυτή η εισφορά χρηματοδότησης αναμφίβολα θα μας υποστηρίξει στην επίτευξη της αποστολής μας για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού του ψηφιακού εμπορίου σε όλο τον κόσμο", δήλωσε ο Mariano Gomide de Faria, Co-CEO της εταιρείας.

Η VTEX είναι πλέον έτοιμη να βοηθήσει τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα να επιταχύνουν τον εμπορικό τους μετασχηματισμό.

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.vtex.com.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

 


Black Friday εν μέσω Covid: Διήμερο webinar από τον GRECA

Kατά την περίοδο του lockdown της άνοιξης, σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce σημείωσαν αύξηση τζίρου με μεγάλο όγκο παραγγελιών, που όμως συνοδεύτηκε από σειρά μεγάλων δυσκολιών στη διεκπεραίωσή τους.

Τελικά τι μάθαμε από όλη αυτή τη δοκιμασία και πόσο έτοιμοι είμαστε να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση "Black Friday 2020" που πλησιάζει και μάλιστα εν μέσω covid19 περιορισμών;

Τι λένε οι μέχρι σήμερα έρευνες για τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών το τελευταίο 7μηνο;

Πως θα μπορέσουν οι επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση που φέτος αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη από την περσινή;

Με προτάσεις και πρακτικές για όλα τα ανωτέρω ζητήματα, ο GR.EC.A σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στο 2ήμερο Webinar με τίτλο "Black Friday εν μέσω Covid".   

Στελέχη των κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως οι Google, Facebook, i-Prospect, Best Price, Skroutz, The Jones, Ira Media, Verizon Media, Reprise, Project Agora, Logika, Socital, θα μοιραστούν μαζί μας την πολύτιμη γνώση και εμπειρία τους σε θέματα όπως:

  • Καταναλωτικές τάσεις στην εποχή του COVID-19
  • Ποιες συμπεριφορές καταναλωτών φαίνεται να έχουν έρθει για να μείνουν
  • Τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες και τους online merchants
  • Χρήσιμα insights & metrics μέσα απο διαφορετικά κανάλια πώλησης & επικοινωνίας
  • Εφαρμογή καλών πρακτικών για αυτή την περίοδο

 

Το webinar θα ολοκληρωθεί με την φιλοξενία ενός round table που αφορά τα Operations και θα περιλαμβάνει εκπροσώπους από εταιρείες logistics και ταχυμεταφορών, με στόχο να ενημερωθούμε γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου και να αναδειχθούν πρακτικές &  λύσεις στο κρίσιμο θέμα των παραδόσεων των προϊόντων.

Το Webinar θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23/10/2020 στις 14:00μ.μ.-18:00 μ.μ. & την Παρασκευή 06/11/2020 στις 14:00μ.μ.-18:00 μ.μ. 

Συμμετοχές

Τα στελέχη των ηλεκτρονικών καταστημάτων και τα ταμειακά ενήμερα μέλη του GR.EC.A έχουν δικαίωμα δωρεάν συμμετοχής (έως 3 ανά εταιρεία).
Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. είναι 99 ευρώ και για τις 2 ημέρες.


Μπορείτε να γίνετε μέλη και να έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε Δωρεάν το Webinar αλλά και να επωφεληθείτε από όλα τα μελλοντικά σεμινάρια, συνέδρια αλλά και παροχές του Συνδέσμου ακολουθώντας αυτό το σύνδεσμο.

Εγγραφείτε για να παρακολουθήσετε το webinar ακολουθώντας αυτό το σύνδεσμο.

Εικόνα febrian eka saputra, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το 72% των e-shop παρέχει καθόλου ή ελλιπή ενημέρωση στους καταναλωτές

Ελλιπή ενημέρωση στους Έλληνες καταναλωτές, σχετικά με τα δικαιώματά τους, παρέχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, σε ποσοστό που φτάνει έως και το 72%. Αυτό προέκυψε από δειγματοληπτικό έλεγχο – «σάρωση» που πραγματοποιήθηκε υπό το συντονισμό της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων σε ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, που πωλούν ηλεκτρονικές συσκευές.

Τα βασικά συμπεράσματα του ελέγχου, που πραγματοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 26/08/2020 έως και 31/08/2020 και επαναλήφθηκε στις 7/9/2020, είναι:

  • Το 43% των ιστοσελίδων δεν ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με το πώς μπορούν να υπαναχωρήσουν από μια σύμβαση ειδικά στην περίπτωση που έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία τους καθώς και όσον αφορά στην ευθύνη τους για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών.

Η δυνατότητα αυτή πρέπει να παρουσιάζεται με κατανοητό τρόπο και με σαφή αναφορά του δικαιώματος των καταναλωτών να υπαναχωρήσουν.

  • Το 75% των ιστοσελίδων δεν παρέχει σαφή πληροφόρηση των καταναλωτών σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης.

 Ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι σε θέση να ανοίξει τη συσκευασία για να αποκτήσει πρόσβαση στα αγαθά, εφόσον συνήθως στα καταστήματα εμφανίζονται παρόμοια αγαθά ασυσκεύαστα. Ως εκ τούτου, η ζημία που προκαλείται στη συσκευασία απλώς για να ανοιχθεί δεν αποτελεί αιτία αποζημίωσης. Ωστόσο, οποιεσδήποτε προστατευτικές ταινίες που έχουν τοποθετηθεί στο προϊόν θα πρέπει να αφαιρούνται μόνο όταν αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για τη δοκιμή του.

  • Το 72% των ιστοσελίδων δεν παρέχει καμία πληροφόρηση στον καταναλωτή για τα δικαιώματα του όσον αφορά στην παράδοση αγαθών σε περίπτωση καθυστέρησης από τον προμηθευτή.

O προμηθευτής πρέπει να ενημερώνει τον καταναλωτή για «την προθεσμία εντός της οποίας αναλαμβάνει την υποχρέωση να παραδώσει τα αγαθά». Eάν ο προμηθευτής δεν παραδώσει εντός της προθεσμίας αυτής ή εντός της προθεσμίας που έχει δηλωθεί στον καταναλωτή, ο καταναλωτής πρέπει να συμφωνήσει με τον έμπορο για την παράταση της προθεσμίας παράδοσης. Εάν ο προμηθευτής εξακολουθεί να μην έχει παραδώσει πριν από τη λήξη της παράτασης, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση.

  • Το 28% παρέχει ελλιπή πληροφόρηση στον καταναλωτή για την περίπτωση μη παράδοσης προϊόντος εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας.

 

Ως επόμενα βήματα, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή θα ενημερώσει για τα ανωτέρω πορίσματα ελέγχου τους σχετιζόμενους συνδέσμους ηλεκτρονικών καταστημάτων, προκειμένου να απευθύνουν με τη σειρά τους συστάσεις στα μέλη τους και στη συνέχεια, οι προμηθευτές θα κληθούν να διορθώσουν τις ιστοσελίδες τους.

Επισημαίνεται ότι ο Νόμος 2251/1994 για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών διασφαλίζει, μεταξύ άλλων, ότι κάθε καταναλωτής όταν πραγματοποιεί αγορές στο διαδίκτυο, έχει το δικαίωμα να λαμβάνει σαφείς, ορθές και κατανοητές πληροφορίες σχετικά με τους όρους παράδοσης και το δικαίωμα υπαναχώρησης, σε περίπτωση που έχει χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών.

Mε πληροφορίες από sepe.gr, moved.gr

Εικόνα: Mudassar Iqbal, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ανακοινώθηκε συνεργασία Skroutz Food και Box

Στο Box, την υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού της Cosmote, μετακομίζει από τις 2 Νοεμβρίου η υπηρεσία food delivery του Skroutz, Skroutz Food, μετά από συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές. Όπως αναφέρει το deasy.gr, από την Δευτέρα 2 Νοεμβρίου, οι χρήστες του Skroutz Food, που είτε επισκέπτονται το site, είτε χρησιμοποιούν την εφαρμογή της υπηρεσίας, θα μεταφέρονται στην πλατφόρμα του BOX, όπου θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους σε φαγητό και καφέ.   

Η είδηση επιβεβαιώνει τις προ ημερών πληροφορίες του deasy.gr, όταν και δημοσίευμα για τη διεύρυνση της υπηρεσίας Box.gr ανέφερε ότι υπήρχαν συζητήσεις μεταξύ Cosmote και Skroutz, χωρίς όμως να είχε διαρρεύσει τότε το περιεχόμενό τους.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση από την Cosmote, στο δίκτυο του Box εφόσον το επιθυμούν θα ενταχθούν επιπλέον νέα καταστήματα εστίασης, που σήμερα βρίσκονται μόνο στην πλατφόρμα του Skroutz.

Η υπηρεσία food delivery της Cosmote ήταν αναμενόμενο ότι θα υλοποιούσε αυτό το διάστημα ένα πολυμέτωπο πρόγραμμα διεύρυνσης της δραστηριότητας, μέρος του οποίου είναι και η συμφωνία με το Skroutz Food. Επιπρόσθετα η ανακοίνωση της Cosmote επιβεβαιώνει την πρόθεση του Box.gr να μπει και σε νέες κατηγορίες προϊόντων, αναφέροντας ότι «στα σχέδια περιλαμβάνεται και η επέκτασή του -μέσα στο επόμενο διάστημα- σε online delivery προϊόντων super market, σε συνεργασία με γνωστές αλυσίδες». Μία από αυτές θα είναι η αλυσίδα Μασούτης, με το Box να έχει ξεκινήσει ήδη την πιλοτική λειτουργία της υπηρεσίας και τα ομώνυμα καταστήματα να εμφανίζονται στο περιβάλλον της πλατφόρμας. 

Δείτε περισσότερα στο deasy.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search