Η αγαπημένη ημέρα όλων των καταναλωτών είναι η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, γνωστή και ως Black Friday. Είναι η μέρα για την οποία μετράμε αντίστροφα και ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε τα προϊόντα που θέλουμε να αποκτήσουμε, ανάμεσα στις Black Friday προσφορές.
Το BestPrice.gr, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από ηλεκτρονικά καταστήματα, κατέγραψε για ακόμη μια χρονιά τις αγοραστικές τάσεις την Black Friday περίοδο.
Φέτος, η επίσημη εκκίνηση της Black Friday περιόδου, δόθηκε από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στην Ελλάδα στις 18 Νοεμβρίου, με τις προσφορές να διαρκούν μέχρι και τη Cyber Monday, στις 29 Νοεμβρίου.
Για ακόμη μια χρονιά, καταγράφηκε αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων την Black Friday σε σχέση με μια τυπική Παρασκευή, η οποία ξεπέρασε το 125%, ενώ η συνολική αύξηση του τζίρου άγγιξε το 300%.
Το ενδιαφέρον των καταναλωτών εμφανίζεται αυξημένο σε σχέση με την προ-covid εποχή - δηλαδή όλες τις προηγούμενες χρονιές μέχρι και το 2019 - αλλά δεν κατάφερε να φτάσει τα επίπεδα της περσινής χρονιάς. Αυτό ήταν αναμενόμενο, αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρυσι η Black Friday μας βρήκε σε καθολικό lockdown, με κλειστά τα φυσικά καταστήματα.
Κατά τη διάρκεια όλης της περιόδου των Black Friday προσφορών (δηλ. από 18 έως 29 Νοεμβρίου), οι online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 31% και ο τζίρος κατά 74% σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]