eCommerce

Ο αντίκτυπος των κοινωνικών μέσων στα έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου

Ο αντίκτυπος που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα παγκόσμια έσοδα ηλεκτρονικού εμπορίου ποικίλλει ανάλογα με την πλατφόρμα. Για παράδειγμα, σχεδόν οι μισοί χρήστες του Pinterest ψωνίζουν online, ενώ δημιουργούν επίσης την υψηλότερη μέση τιμή ανά παραγγελία σε σύγκριση με άλλα κοινωνικά μέσα, που φτάνει στα 154 δολάρια.

Στον αντίποδα, λιγότερο από το 10% των χρηστών του Snapchat και του Twitter αγοράζουν αγαθά ή υπηρεσίες στα site τους. Επιπλέον, το μέσο ποσοστό μετατροπής σε πωλήσεις από επισκέπτες των Snapchat και Twitter είναι περίπου 1% - ενώ φτάνει το 3% για τους επισκέπτες από το Pinterest.

Tα συνολικά πιθανά έσοδα ηλεκτρονικού εμπορίου από την κίνηση που προέρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί μια ολοκληρωμένη προβολή κάθε πλατφόρμας σύμφωνα με τα παρακάτω:

  • Ποσοστό χρηστών που αγοράζουν προϊόντα,
  • Συνολικός αριθμός χρηστών,
  • Μέσο ποσοστό μετατροπής,
  • Μέση τιμή παραγγελίας.

 

Χρησιμοποιώντας αυτήν την προσέγγιση, το Facebook έχει το υψηλότερο δυναμικό εσόδων συνολικά, εφαρμόζοντας αυτόν τον τύπο:
Δυνατότητα εσόδων = Αριθμός χρηστών x Το ποσοστό % των χρηστών που πραγματοποιούν αγορές x Μέσο ποσοστό μετατροπής x Μέση τιμή παραγγελίας

 

Ωστόσο, θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι η αξία των κοινωνικών μέσων είναι η αναγνωρισιμότητα της μάρκας και όχι οι άμεσες πωλήσεις.

Σε αυτήν την περίπτωση, ποιος ιστότοπος έχει το δημογραφικό κοινό που στοχεύει η εταιρεία σας; Το Snapchat και το Instagram είναι οι καλύτερες επιλογές σας για νεότερες ηλικίες, με το Snapchat να προσφέρει μια πιο ισορροπημένη αναλογία μεταξύ ανδρών και γυναικών. Το Pinterest χρησιμοποιείται κυρίως από γυναίκες, ενώ το Twitter έχει ως επί το πλείστον άνδρες χρήστες. Οι χρήστες του Facebook περιλαμβάνουν όλες τις ηλικίες, άνδρες και γυναίκες.

Εικόνα: Tracy Le Blanc, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Συνεργασία GRECA και Eurobank για την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Ε.Σ.Η.Ε. (GR.EC.A.) και η Eurobank ανακοινώνουν τη συνεργασία τους, με στρατηγικό στόχο την υποστήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

 

Έχοντας ως κοινή επιδίωξη την αντιμετώπιση των προκλήσεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και την υποστήριξη των αναπτυξιακών προοπτικών του κλάδου μετά την πανδημία, οι δύο πλευρές θέτουν τις βάσεις για μια εποικοδομητική συνεργασία προς όφελος της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο επικεντρώνουν τις ενέργειές τους στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις e-payments και στη βέλτιστη αξιοποίησή τους, μέσα από το πρόγραμμα GR.EC.A Friday’s Workshops. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του GR.EC.A. που ξεκίνησε πριν από πέντε (5) χρόνια και έχει βρει ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση στο ελληνικό επιχειρηματικό κοινό και η οποία θα χορηγείται από την Eurobank.

 

 

Βασικός στόχος των GR.EC.A Friday’s Workshops είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών σε επίκαιρα θέματα για το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και γενικότερα για το ελληνικό επιχειρείν με έμφαση στο web και mobile development, τα analytics, τα logistics και τις μεταφορές, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, το ψηφιακό marketing κ.ά.

 

Στους συμμετέχοντες θα παρουσιάζονται επίσης λύσεις και εργαλειοθήκες με σκοπό την δημιουργία ενός Κέντρου Γνώσης (Knowledge Hub) σχετικά με τις υπηρεσίες που είναι σήμερα διαθέσιμες στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου και τις βέλτιστες πρακτικές καθώς σε κάθε  workshop, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του «success story» και πως οδηγήθηκε σε αυτό.

 

H Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος του GR.EC.A., δήλωσε ότι «Η συνεργασία μας με την Eurobank στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, είναι βέβαιο πως θα βοηθήσει σημαντικά το έργο του Συνδέσμου στην εκπαίδευση των επαγγελματιών και την ενημέρωση των καταναλωτών, ώστε να ενισχυθεί το αίσθημα καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο e-Commerce. Παράλληλα, η εκτεταμένη υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πληρωμών από τους καταναλωτές θα βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και θα περιορίσει τις αθέμιτες πρακτικές στο εμπόριο.».

 

Ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής Eurobank, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Η Eurobank στηρίζει τη βιώσιμη και ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα σε όλα τα στάδια ανάπτυξής της. Σε αυτό το πλαίσιο επιδιώκει, σταθερά, την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με θεσμικούς εκπροσώπους των επιχειρηματικών κλάδων. Με τη συνεργασία με το GR.EC.A, η Eurobank επιδιώκει να συμβάλλει θετικά στους στόχους του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και να υποστηρίξει τη μετάβαση των ελληνικών επιχειρήσεων και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ένα σχετικά νέο πεδίο αλλά με ανοδική προοπτική, που θα ενισχύσει περαιτέρω τη βιώσιμη ανάπτυξη του εγχώριου επιχειρείν στην μετά – πανδημική εποχή.».

 

Αξίζει να σημειωθεί πως η Eurobank ανακοίνωσε πρόσφατα το Πρόγραμμα Business Banking e-Commerce solutions, ένα ολοκληρωμένο μενού λύσεων, τραπεζικών και μη τραπεζικών υπηρεσιών και προϊόντων, για τις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται, ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν, στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

 


Έρευνα Pulse: Οι 6 στους 10 Έλληνες αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες online

Ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα αποτελέσματα και συμπεράσματα προκύπτουν από την τακτική διερεύνηση των καταναλωτών της Περιφέρειας της Αθήνας, από την Pulse RC σε συνεργασία και για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητήριου Αθηνών.

Η έρευνα αποτυπώνει αξιόλογες διαφοροποιήσεις  στην διάθεση, στις επιλογές και στις καταναλωτικές συνήθειεςόπως καταγράφονται μέσα από την οπτική των ίδιων των καταναλωτών – λόγω της πανδημίας και των οικονομικών συνεπειών της, στο τέλος του 2020 και στην αυγή του 2021.

Από την πρώτη ανάγνωση της έρευνας, συνοπτικά…

  • Σχεδόν όλοι οι Έλληνες, το 89%, χρησιμοποιούν πλέον τακτικά το Ίντερνετ (από «κάποιες φορές την εβδομάδα» έως «κάθε μέρα» – η συντριπτική πλειονότητα: 77%). Ενδιαφέρουσα είναι η διαπίστωση ότι οι μισοί συνταξιούχοι (και οι μισοί της ηλικιακής ομάδας «60 ετών και άνω») μπαίνουν στο Ίντερνετ κάθε μέρα (και πάνω από 7 στους 10, μπαίνουν τακτικά)
  • Οι 6 στους 10 από αυτούς (58%), πλέον, αξιοποιούν και τα ηλεκτρονικά καταστήματα, παραγγέλνοντας/αγοράζοντας προϊόντα και υπηρεσίες. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες (εκτός της «60 και άνω») και σε όλους τους εργαζόμενους, το αντίστοιχο ποσοστό είναι «πλειοψηφικό».

Αποκαλυπτική είναι η χρονοσειρά του ερωτήματος αυτού (χρονική εξέλιξη: «πριν από την πανδημία», τον «Απρίλιο 2020» και τον «Δεκέμβριο 2020»), όπως προκύπτει από τις τακτικές έρευνες του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών: από 40% πριν από την πανδημία, στο 58% σήμερα, μιάμιση φορά επάνω: +18%!

Όσον αφορά με το αν οι Έλληνες ξοδεύουν τώρα (την περίοδο της πανδημίας) και σε σύγκριση με πριν από την εμφάνιση του νέου κορωνοϊού, περισσότερο ή λιγότερο, προκύπτει ότι (και στις τρεις βασικές κατηγορίες που μετρήθηκαν: «αγορές-ψώνια», «αποταμίευση», «ασφάλειες») οι περισσότεροι μείωσαν τα χρήματα που ξοδεύουν.

  • Μόνο το 11% αύξησε τα χρήματα που ξοδεύει για «αγορές και ψώνια» – ενώ το 31% τα κράτησε σταθερά
  • Μόνο το 21% αύξησε την «αποταμίευσή» του – ενώ το 31% την διατήρησε στα ίδια επίπεδα
  • Μόλις το 6% αύξησε τα χρήματα που διαθέτει για «ασφάλειες και ασφαλιστικά προγράμματα» – ενώ το 34% τα κράτησε σταθερά

 

Πάντως, ακόμα και αυτά τα μικρά σχετικά ποσοστά αυξήσεων προέρχονται κυρίως από τους συμπολίτες μας που χαρακτηρίζουν την οικονομική τους κατάσταση ως «Άνετη» (και λιγότερο ως «Μέτρια»), ενώ μεταξύ αυτών που χαρακτηρίζουν την οικονομική τους κατάσταση ως «Δύσκολη» το συντριπτικό ποσοστό καταγράφει μειώσεις!

Μια από τις λίγες «καταναλωτικές συνήθειες» που καταγράφει σημαντική αύξηση είναι οι παραγγελίες και αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβεβαιώνοντας το αποτέλεσμα του αρχικού γενικού ερωτήματος! Το 56% (όλων όσοι παραγγέλνουν / αγοράζουν από eshop), δήλωσαν ότι αύξησαν («κάπως» ή «πολύ») τις ηλεκτρονικές παραγγελίες τους.

Γενικό Συμπέρασμα: Όχι μόνο έχει αυξηθεί το ποσοστό των καταναλωτών που αξιοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και όσοι το χρησιμοποιούν, ξοδεύουν περισσότερα σε αυτά!

  • Από τις τέσσερις βασικές κατηγορίες που μετρήθηκαν στην έρευνα, τα προϊόντα που καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση παραγγελιών μέσα από ηλεκτρονικά καταστήματα είναι οι «ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές», όπου συναντάμε και ορισμένα από τα πιο άρτια και οργανωμένα eshop στην χώρα μας αλλά και διεθνώς.
  • Σε χαμηλότερα ποσοστά αύξησης βρίσκουμε τα «ρούχα και παπούτσια» (απόρροια ίσως και της μεγαλύτερης δυσκολίας στην παραγγελία ρούχων από απόσταση), τα «τρόφιμα και ποτά» (τα αντίστοιχα φυσικά καταστήματα παραμένουν ανοιχτά) και το «έτοιμο φαγητό και καφέ» (που είχαν ήδη αξιόλογες ηλεκτρονικές παραγγελίες λόγω και των αντίστοιχων ειδικευμένων εφαρμογών).

 

Από τα πιο ενδιαφέροντα αποτελέσματα της έρευνας, καταγράφονται στους επαναλαμβανόμενους δείκτες ικανοποίησης και αξιολόγησης της «ποικιλίας – ποιότητας» και της «ποιότητας εξυπηρέτησης» από τα ηλεκτρονικά καταστήματα – e-shop, όπως αυτά διερευνώνται στις τακτικές έρευνες του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Αν και το πλήθος το πελατών τους, όπως και οι παραγγελίες αυτών, αυξήθηκαν εντυπωσιακά την περίοδο της πανδημίας, η ικανοποίηση και η αξιολόγησή τους επιδεινώθηκαν σημαντικά!

  • Η «κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών από την ποικιλία και την ποιότητα των ειδών» διατηρεί θετικό ισοζύγιο αξιολόγησης (46% υψηλή ικανοποίηση έναντι 14% χαμηλής).
  • Η «ικανοποίηση από την ποιότητα εξυπηρέτησης» όμως (ίσως κυρίως λόγω των προβλημάτων μεταφοράς και παράδοσης) καταγράφει σχεδόν ισοπαλία υψηλής και χαμηλής αξιολόγησης (28% – 25%)!

 

Εν κατακλείδι: Η αγορά, οι επαγγελματίες και οι επιχειρηματίες έχουν δεχτεί σημαντικότατο πλήγμα από την πανδημία και τις οικονομικές συνέπειές της. Στη μεγάλη μείωση της κατανάλωσης, όπως αποτυπώνεται και μέσα από τα μάτια των καταναλωτών – και παράλληλα με κάθε άλλη υποστηρικτική προσπάθεια – προβάλουν ως σημαντικό βοήθημα και διέξοδος και τα ηλεκτρονικά καταστήματα!

Οι προοπτικές είναι εντυπωσιακές, όχι μόνο στην τρέχουσα περίοδο της πανδημίας, αλλά εξίσου και μετά! Τα επιμελητήρια μπορούν να έχουν αξιόλογο ρόλο και λόγο σε αυτή την κατεύθυνση.

Πρέπει όμως να αντιμετωπιστούν και τα σοβαρά προβλήματα που ανέκυψαν κατά τη «βίαιη» ενηλικίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, μέσα σε – κατά γενική ομολογία – πρωτόγνωρα δύσκολες συνθήκες.

Κατεβάστε την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας από εδώ

Εικόνα: Anna Shvets, Pexels
 
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Reactive Shop: To ευέλικτο ηλεκτρονικό κατάστημα για κάθε επιχείρηση λιανικής

H Reactive σχεδίασε αποκλειστικά για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου το Reactive Shop, μία καινοτόμα, online πλατφόρμα που λειτουργεί σαν e-shop, αλλά και παραδοσιακό site, ενώ παράλληλα παρέχει αυτόνομο σύστημα διαχείρισης παραγγελιών και πελατολογίου.

Το Reactive Shop έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες κάθε εμπορικής δραστηριότητας, από της πιο πολυσύνθετης, μέχρι της πιο απλής. Ουσιαστικά, είναι ένα εξατομικευμένο site πωλήσεων για προϊόντα ή και υπηρεσίες, όπου ο επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα, μόνος του, χωρίς την απαίτηση προγραμματιστή ή τεχνικών γνώσεων:

  • να καταχωρεί και να επεξεργάζεται προϊόντα, κατηγορίες και περιγραφές,
  • να προσαρμόζει τα χρώματα και το εικαστικό του δικού του Reactive Shop στο στιλ της επιχείρησής του, ή όπως επιθυμεί κάθε φορά,
  • να ελέγχει τις πωλήσεις από άλλα κανάλια, καθώς είναι πλήρως διασυνδεδεμένο με τα πιο γνωστά κανάλια πώλησης διεθνώς (όπως Facebook, Google)
  • να επιτρέπει, μέσα από το μία πλατφόρμα, την πώληση και το συγχρονισμό των προϊόντων σε τρίτα sites όπως Skroutz και Bestprice.

 

Επίσης, το Reactive Shop με το πρόσθετο εργαλείο Page Builder (κατασκευαστής σελίδων), δίνει τη δυνατότητα πρόσθετων σελίδων για διαφημιστικές καμπάνιες που θα οδηγήσουν σε αύξηση πωλήσεων.

Χάρη στο προηγμένο σύστημα παραγγελιοληψίας, απλουστεύεται η διαχείριση ακόμη και των φυσικών και τηλεφωνικών πωλήσεων, ενώ αυτόματα δημιουργούνται στατιστικά και γραφήματα πωλήσεών, προκειμένου ο επιχειρηματίας  να γνωρίζει  και να παρακολουθεί - ανά πάσα στιγμή- τα πιο επικερδή προϊόντα του.

Παράλληλα, μέσω της προσθήκης νέων διαχειριστών, ο κύριος διαχειριστής μπορεί να ρυθμίσει και να ελέγξει μόνος του την προσβασιμότητά του καθενός στο σύστημα, ορίζοντας την ο ίδιος.

Επειδή η επιτυχία ενός e-shop βασίζεται στην ταχύτητα πλοήγησης και κατ’ επέκταση στην ικανοποίηση του τελικού πελάτη από τη διαδικασία παραγγελίας,  το Reactive Shop, σε δοκιμές ταχύτητας, σημειώνει σκορ άνω του 90% και καθιστά την ηλεκτρονική αγορά ευκολότερη από ποτέ.

Επιπλέον, έχει κατασκευαστεί ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε κάθε είδους συσκευή και ειδικότερα σε smartphones, που αποτελούν το συχνότερο μέσο τοποθέτησης παραγγελιών για ποσοστό μεγαλύτερο του 90% των καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνες.

Στα θετικά προσμετράται ότι το Reactive Shop παρέχεται με σταθερό μηνιαίο κόστος, που το επιλέγει ο πελάτης, χωρίς επιπλέον χρεώσεις και ανεξάρτητο από τον όγκο παραγγελιών. Επίσης παρέχεται με δωρεάν web hosting, ανεξάρτητα από την επισκεψιμότητα.

Mε την υποστήριξη της Cardlink, leader στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω POS και e-Commerce, δέχεται κι εξυπηρετεί πληρωμές από όλες τις ελληνικές τράπεζες και κάθε τύπου κάρτα.

Στην πραγματικότητα, είναι ένα e-shop, εύχρηστο όσο ένα application για τον καταναλωτή και όσο μία σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα για τον επιχειρηματία, με τη μορφή ιστοσελίδας, γιατί στη Reactive επιθυμούν για κάθε ενέργεια του επιχειρηματία να υπάρχει άμεση, θετική επίδραση στον τελικό πελάτη του. For every action… a reaction! O καθένας μπορεί να αποκτήσει τη δική του εμπειρία με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

H σουίτα προϊόντων Reactive φέρουν την υπογραφή της εταιρείας Blastup.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοστελίδα reactiveonline.io

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


To OnBuy.com επεκτείνεται σε περισσότερες από 140 χώρες έως το 2023

Το OnBuy.com, ένα μεγάλο marketplace από το Ηνωμένο Βασίλειο, ξεκίνησε ένα επιθετικό παγκόσμιο σχέδιο επέκτασης. Η εταιρεία θέλει να δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 140 χώρες έως το τέλος του 2023. Τα σχέδια της ανάπτυξης μπαίνουν σε υλοποίηση μετά την εξασφάλιση 5,5 εκατομμυρίων ευρώ από έναν γύρο χρηματοδότησης τον περασμένο Ιούνιο.

Το 2020 ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά για το OnBuy, το οποίο βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη της κατάστασης του "μονόκερου" μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Η εταιρεία αποτιμάται ήδη σε περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ, μετά από δραστηριότητα μόλις τεσσάρων χρόνων. Πέρυσι, πέτυχε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πάνω από 600% ανάπτυξη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Cas Paton, ανέφερε πως "τον Ιανουάριο του 2020, η επιχείρηση αποτιμήθηκε σε πάνω από 7 εκατομμύρια ευρώ, αλλά μέχρι τον Μάρτιο, μέσα σε μόλις τρεις μήνες, το OnBuy εκτιμήθηκε στα 15 εκατομμύρια ευρώ. Πιο πρόσφατα, το OnBuy έχει αποτιμηθεί στα 200 εκατομμύρια ευρώ, και έτσι εάν συνεχίσουμε σε αυτήν την πορεία όπως αναμένουμε, ο ουρανός είναι πραγματικά το όριο."

Ο Paton επίσης σημείωσε πως η εταιρεία έχει τόσο μεγάλη επιτυχία στο Ηνωμένο Βασίλειο, που είναι απόλυτα σίγουρος ότι η κατάσταση του μονόκερου είναι προσιτή. Έχει στοχοποιήσει δε να αποκτηθεί ποσοστό 5% της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου την επόμενη τριετία.

Το OnBuy διαθέτει ήδη τοπικά marketplaces σε δοκιμαστική λειτουργία σε 42 χώρες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


UPCOM Click Away: Υπηρεσία για δημιουργία e-shop με 990 ευρώ

H UPCOM, η καινοτόμος και σύγχρονη εταιρεία πληροφορικής ανακοινώνει διάθεση της νέας υπηρεσίας «UPCOM-CLICK AWAY». Η υπηρεσία απευθύνεται στις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που έως σήμερα δεν είχαν δημιουργήσει και αναπτύξει στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου, παρέχοντάς τους άμεσα και με ασφάλεια την δυνατότητα δημιουργίας του δικού τους ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ο Κώστας Φλόκος, CEO της UPCOM δήλωσε σχετικά: «Είναι γνωστό πως το πρώτο locked-down ώθησε την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου 7 χρόνια μπροστά. Μέσα σε ένα αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα δημιουργήθηκαν υποδομές και διαδικασίες τις οποίες θα τις συναντούσαμε πολλά χρόνια αργότερα. Έτσι έγινε και με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Από “nice to have” τα ηλεκτρονικά καταστήματα έγιναν “must to have” μιας και αποτελούν πλέον σημαντικό κλειδί στην βιωσιμότητα κάθε επιχείρησης. Η Upcom, μέσα από την υπηρεσία «UPCOM-CLICK AWAY» δίνει στις μικρές επιχειρήσεις και καταστήματα την δυνατότητα να δημιουργήσουν άμεσα και με ελάχιστο κόστος το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως οι υπηρεσίες αυτές είναι 100% επιχορηγούμενες από το ΕΣΠΑ».

Η υπηρεσία παρέχεται με κόστος 990 ευρώ, επιδοτείται 100% από το ΕΣΠΑ και προσφέρει όλους τους μηχανισμούς απαιτούνται για ένα ασφαλές, αξιόπιστο και σύγχρονο e-shop.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα cutt.ly/phXBK5I ή να μιλήστε απευθείας με έναν εκπρόσωπο της UPCOM στο 210 300 11 44.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έφτιαξες e-shop αλλά πώς θα το κάνεις να πετύχει;

Όλα τα μηνύματα στο λένε και η κατάσταση στο δείχνει: πρέπει να φτιάξεις e-shop. “Πρέπει”, σκέφτεσαι, αλλά “μια κουβέντα είναι”.  “Ολόκληρο έργο.  Θα βγει σωστά;  Θα βγει στην ώρα του; Και το πιο σημαντικό, θα έχει αποτέλεσμα για την επιχείρησή μου”;

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε αυτό το τελευταίο φλέγον θέμα: πως πρέπει να είναι φτιαγμένο ένα e-shop για να φέρνει αποτελέσματα, δηλαδή να “πουλάει”. Ας πάρουμε ένα ένα λοιπόν τα “δομικά” αυτά στοιχεία που θα σε βοηθήσουν να “χτίσεις” με τον συνεργάτη που θα επιλέξεις ένα πετυχημένο e-shop.

 

Εμπειρία Χρήστη

Είναι όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν την εμπειρία του χρήστη τέτοια, ώστε να ανακαλύπτει εύκολα αυτά που θέλει, να περιηγείται γρήγορα μέσα στο e-shop και να αγοράζει χωρίς να χάνεται σε λαβύρινθο πεδίων που πρέπει να συμπληρώσει και ερωτήσεων που πρέπει να απαντήσει.

Η εμπειρία χρήστη επιτυγχάνεται με ένα συνδυασμό σωστής δομής, σωστών εικαστικών, σωστών τεχνικών κατασκευής και όλα αυτά βασισμένα σε μια συγκεκριμένη στρατηγική, για το πως θέλεις να κατευθύνεις τον επισκέπτη μέσα στο e-shop, διευκολύνοντάς τον ταυτόχρονα να βρει αυτό που ψάχνει.

Είναι ένα από τα “άυλα” που θα πάρεις από τον συνεργάτη που θα κατασκευάσει το e-shop σου, αλλά, πίστεψέ με, όταν το δεις σε λειτουργία θα καταλάβεις πως το e-shop σου είναι “διαφορετικό”.  Θα νιώσεις όπως νιώθει κανείς όταν μπαίνει σε ένα σπίτι που το έχει σχεδιάσει αρχιτέκτονας και δεν είναι ένα απλό κουτί με παράθυρα. Και φυσικά, θα κάνει διαφορά για τον επισκέπτη, αλλά και για τα έσοδά σου.

 

Φωτογραφίες, φωτογραφίες, φωτογραφίες

Όσες φορές κι αν το επαναλάβω, δεν είναι αρκετές! Η καλή φωτογράφηση μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας, γιατί “το μάτι είναι αυτό που αγοράζει πρώτα”. Επένδυσε στη φωτογράφηση, και όχι μόνο την προϊοντική. Οι φωτογραφίες των προϊόντων πρέπει σίγουρα να είναι τέλειες. Πρέπει όμως να επενδύσεις και σε φωτογράφιση “marketing”, στις φωτογραφίες δηλαδή της αρχικής σελίδα και των κατηγοριών, οι οποίες θα κάνουν τον επισκέπτη να φανταστεί πως θα είναι και πως θα νιώθει όταν αγοράσει τα προϊόντα σου.

 

Αξιοπιστία και Εμπιστοσύνη

Όσο μοναδικά προϊόντα κι αν έχεις, όσο χαμηλές κι αν είναι οι τιμές σου, κανείς δεν θα αγοράσει από το e-shop σου αν δεν του εμπνέει εμπιστοσύνη. Πρέπει λοιπόν να κάνεις τον επισκέπτη να νιώσει άνετα να δώσει τα στοιχεία της κάρτας του για να αγοράσει.

Ένα αξιόπιστο e-shop είναι καλοφτιαγμένο, δεν έχει τεχνικά, εικαστικά ή ορθογραφικά λάθη. Έχει τα σήματα της τράπεζας και της μεταφορικής εταιρείας με την οποία συνεργάζεται. Έχει σε εμφανές σημείο τους όρους χρήσης, αγορών και επιστροφών. Έχει σχόλια πελατών στα προϊόντα, ένα τηλέφωνο και μια φυσική διεύθυνση. Έχει πολλούς τρόπους πληρωμών και σύστημα άμεσης επικοινωνίας (chat) για τις απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών.

 

Υποστήριξη μετά την πώληση

Αν ρίξεις μια ματιά σε κριτικές διάφορων e-shop, θα διαπιστώσεις πως οι περισσότερες δεν αφορούν στα προϊόντα ή τις τιμές, αλλά στην εξυπηρέτηση του πελάτη, είτε κατά τη διαδικασία αγοράς, είτε μετά την πώληση.

Η υποστήριξη που θα παρέχεις στον επισκέπτη του e-shop σου μπορεί να σε διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές, δίνοντάς σου την ευκαιρία να δείξεις το ανθρώπινο πρόσωπο της επιχείρησής σου. Μη χάσεις αυτή την ευκαιρία και προετοίμασε το προσωπικό σου να κάνει “ένα επιπλέον βήμα” για να κρατήσεις τους πελάτες σου ευχαριστημένους. 

 

Εμπορική πολιτική

Πέρα από το όποιο εικαστικό και κατασκευαστικό κομμάτι του e-shop σου, πολύ σημαντικό παράγοντα επιτυχίας παίζουν και τα προϊόντα τα οποία επιλέγεις να πουλήσεις, το εύρος και το βάθος της γκάμας τους και φυσικά οι τιμές τους.

Πολλοί επιχειρηματίες κατασκευάζουν ένα e-shop για να ξεστοκάρουν προϊόντα που δεν έχουν πουληθεί κάποια χρόνια. Άλλοι πιστεύουν πως θα πουλήσουν αναρτώντας “λίγα και καλά” προϊόντα, ενώ απευθύνονται σε αγοραστικό κοινό για το οποίο η ποικιλία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, όπως για παράδειγμα σχεδόν ό,τι έχει να κάνει με τη γυναίκα. Άλλοι, πάλι, παρ’ ότι άγνωστοι στο ευρύ κοινό, επιλέγουν υψηλές τιμές χωρίς να έχουν πρώτα κερδίσει το μυαλό και την καρδιά του καταναλωτή.

Προσοχή λοιπόν και στην εμπορική πολιτική σου γιατί, έχοντας τον ανταγωνιστή “ένα κλικ μακριά”, είναι καταλυτικός παράγοντας για την επιτυχία του e-shop σου.

 

Μηχανισμοί αύξησης πωλήσεων

Εκτός από τα όσα έχω αναφέρει μέχρι τώρα, τα οποία έχουν σαν στόχο τις πωλήσεις, υπάρχουν και συγκεκριμένοι μηχανισμοί οι οποίοι βοηθούν ή προτρέπουν τον επισκέπτη να αγοράσει, ή να αγοράσει επιπλέον προϊόντα και τους οποίους σίγουρα έχεις δει σε ένα καλοστημένο e-shop.  

Προσφορές σε χρήμα ή ποσοστό έκπτωσης για εγγραφή σε newsletter, μηχανισμοί cross selling (με το πουκάμισο αυτό ταιριάζουν και αυτές οι γραβάτες) ή upselling (σου προτείνουμε να αναβαθμίσεις την συνδρομή σου στο επίπεδο “gold”), μαρτυρίες ευχαριστημένων πελατών, αυτοματοποιημένοι μηχανισμοί αποστολής e-mail σε πελάτες που “ξέχασαν” στο καλάθι τους προϊόντα είναι μερικοί. Επιπλέον, δώρα στους πελάτες που έκαναν πολλές αγορές, προσφορά σε χρήματα ή ποσοστό αν κάποιος πελάτης μοιραστεί την αγορά του με τους φίλους του στα social media, “σύνδεση” του e-shop με τα social media ώστε ο πελάτης να μπορεί να αγοράσει και από εκεί…  Η λίστα είναι πραγματικά ατελείωτη.

Το μυστικό, είναι να κάνεις τους σωστούς συνδυασμούς ώστε να μην κουράσεις τον επισκέπτη σου, πετυχαίνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις πωλήσεις. 

 

Διαφήμιση

Η εποχή του “το ‘φτιαξα, άρα θα με βρουν” έχει περάσει εδώ και μερικά χρόνια. Ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς διαφήμιση είναι καταδικασμένο να μην πάει πολύ μακριά. Χρησιμοποίησε λοιπόν στοχευμένη διαφήμιση, newsletters, και όλα τα εργαλεία των social media, για να κάνεις γρήγορα και με χαμηλό κόστος γνωστό το e-shop σου σ’ εκείνους που είναι δυνητικοί πελάτες σου. Χρησιμοποίησε στην αρχή όλα τα εργαλεία προώθησης του digital marketing και θα έχεις την ευκαιρία να δεις ποια σου φέρνουν πωλήσεις γιατί (ευτυχώς) όλα είναι μετρήσιμα.

 

Επιλογή συνεργάτη

Οι κατασκευαστές e-shop, εταιρείες ή μεμονωμένοι ελεύθεροι επαγγελματίες, τείνουν να γίνουν σε αριθμό όσα και... τα e-shop στην Ελλάδα. Με ποια κριτήρια θα επιλέξεις συνεργάτη; Θα πρότεινα τα εξής τρία: εμπειρία, καθετοποίηση και γνώσεις, πέρα από τις τεχνικές που απαιτούνται για την κατασκευή του e-shop.

Η εμπειρία στην κατασκευή e-shop, είναι προφανώς εκ των ουκ άνευ. Ζήτα να δεις προηγούμενες δουλειές και εξέτασέ τες, όχι μόνο με βάση τον αριθμό, αλλά και την “ποιότητα” και την διαφοροποίησή τους από άλλα e-shop.

Η καθετοποίηση έχει να κάνει με το τι μπορεί να αναλάβει ο άνθρωπος ή η εταιρεία που θα φτιάξει το e-shop. Μπορεί να αναλάβει το γραφιστικό κομμάτι; Μπορεί να αναλάβει την φωτογράφιση και τη διαφήμιση, ή θα πρέπει να βρεις και να συντονίσεις εσύ όλους αυτούς τους συνεργάτες; Έχεις τη γνώση, ή και το χρόνο να το κάνεις;

Τέλος, και όπως είδαμε σε όλο το άρθρο, η επιτυχία ενός e-shop δεν εξαρτάται μόνο από το τεχνικό αλλά και από το εμπορικό κομμάτι.  Θα είναι λοιπόν πλεονέκτημα για σένα αν ο συνεργάτης που θα επιλέξεις, πέρα από την κατασκευή του e-shop και τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο, μπορεί να σε συμβουλέψει σε όλο το φάσμα του πλάνου marketing.

 

Τελευταία λέξη: Πάρτο στα σοβαρά

Το e-shop σου είναι το νέο σου κατάστημα. Και απευθύνεται δυνητικά στην παγκόσμια αγορά! Αντιμετώπισέ το με τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που θα έδειχνες σε ένα φυσικό κατάστημα και λίγο παραπάνω.

Εικόνα: cottonbro, Pexels

Πηγή: Just online

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στην ATCOM απονεμήθηκε το βραβείο "e-shop of the Year" για το everest.gr

Στην ATCOM απονεμήθηκε το βραβείο "e-shop of the Year" για το έργο everest.gr στα e-volution awards 2021, τον κορυφαίο θεσμό επιβράβευσης των βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, επιπλέον 21 βραβείων για web, mobile και Omnichannel εφαρμογές πελατών της.

Συγκεκριμένα, η ATCOM έλαβε μία από τις ύψιστες διακρίσεις της διοργάνωσης, καθώς και 7 Gold, 10 Silver και 4 Bronze βραβεία, ερχόμενη πρώτη σε ποσοστό επιτυχίας συμμετοχών, το οποίο ξεπέρασε το 63%. Οι βραβεύσεις αφορούσαν έργα για τους everest, EUROBANK, notos, Let’s Ferry και IKEA, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία “Καινοτομία & Experience Design”, δίνοντας παράλληλα σημαντικό παρών σε όλες τις κατηγορίες του θεσμού.

Οι βραβεύσεις στο θεσμό των e-volution awards έχουν πάντα ιδιαίτερη αξία για εμάς. Την ανατρεπτική αυτή χρονιά, ακόμη περισσότερο. Είμαστε υπερήφανοι για τη στρατηγική συνεργασία μας με την everest, και το βραβείο E-shop of the Year έρχεται να επισφραγίσει τόσο την επιτυχημένη κοινή μας πορεία, όσο και την αφοσίωση με την οποία υπηρετούμε το Digital & Business Transformation. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς, να βλέπουμε τους συνεργάτες μας να εξελίσσουν διαρκώς την ψηφιακή τους στρατηγική, όπως συνέβη και με τη EUROBANK που τιμήθηκε με το κορυφαίο βραβείο E-Business of the Year. Θερμά συγχαρητήρια στους πελάτες μας, για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν, και στην ομάδα της ATCOM , που δουλεύει αμείωτα για την υλοποίηση του οράματός μας, να μετασχηματίσουμε κάθε πτυχή του e-commerce, του customer experience και της e-business πραγματικότητας“, δήλωσε ο Chief Commercial Officer της ATCOM, Ιάσων Καταρόπουλος.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


“On-line” πρωτοποριακή συνεργασία Μασούτη και You.gr

Mε στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των e-καταναλωτών, η εταιρεία Μασούτης, με επιτυχημένη παρουσία στις online αγορές ειδών supermarket μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος eshop.masoutis.gr, και το you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου Quest, που συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα ελληνικά αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα, ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους στις on-line αγορές.

Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες του eshop.masoutis.gr, θα έχουν πλέον πρόσβαση μέσα από το γνωστό και οικείο τους περιβάλλον ηλεκτρονικών αγορών στη μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτει το you.gr, με χιλιάδες προϊόντα, σε 500 διαφορετικές κατηγορίες και μεταξύ αυτών εξοπλισμό πληροφορικής, smartphones και τηλεοράσεις, είδη για το σπίτι, είδη μόδας, είδη γυμναστικής, εργαλεία κ.λπ.

Έτσι, εύκολα και γρήγορα, μέσα από το αγαπημένο τους ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορούν να παραγγέλνουν και να γεμίζουν το καλάθι τους με όλα τα απαραίτητα, έχοντας ταυτόχρονα, όποτε χρειαστούν, άμεση υποστήριξη από δύο καταξιωμένους και έμπειρους οργανισμούς, που είναι προσηλωμένοι στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών τους.

Σήμερα, που οι καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις ηλεκτρονικές αγορές για να καλύψουν τις ανάγκες  τους, συνεργασίες όπως αυτή μεταξύ της Μασούτης και του you.gr, είναι ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς βελτιώνουν την on-line αγοραστική εμπειρία  και διευκολύνουν τους πελάτες στην καθημερινότητά τους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Click Away για τα e-shop: Σε λειτουργία η πλατφόρμα e-katanalotis

Ο Ελληνικός Συνδέσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, ανακοίνωσε πως κατόπιν αιτήματός του, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, έγινε εφικτή η επέκταση της λειτουργίας της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα, μέσα απο την ψηφιακή εφαρμογή e-καταναλωτής, προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (Click Away).



Παρατίθενται οι οδηγίες για τη χρήση της δυνατότητας καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων εκτός καταστήματος, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μην επιβαρύνονται με το κόστος του SMS.



1. Γίνεται εγγραφή του ηλεκτρονικού καταστήματος στην διεύθυνση ekatanalotis.gov.gr μέσω την λειτουργίας "Εγγραφή eShop"



2. Αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα με τις πληροφορίες διασύνδεσης (api_key, web_id).



3. Διασυνδέεται η πλατφόρμα με το αντίστοιχο ηλεκτρονικό κατάστημα, με οδηγίες που θα βρείτε στο github.com/ekatanalotis/clickaway.



4. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του ο καταναλωτής επιλέγει "Δημιουργία Ραντεβού" μέσα από την εφαρμογή ekatanalotis και εισάγει τον εξαψήφιο κωδικό σε αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα του checkout.



5. Το ραντεβού με το φυσικό σημείο παραλαβής του ηλεκτρονικού καταστήματος εμφανίζεται στην εφαρμογή ekatanalotis στην ενότητα "Τα Ραντεβού Μου" και είναι διαθέσιμο για την επίδειξη σε τυχόν έλεγχο.

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search