eCommerce

Ξεκινά το πρόγραμμα επιδότησης για νέα και υφιστάμενα e-shop

Ξεκινά στις 22 Φεβρουαρίου η υποβολή αιτήσεων για τη νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ "e-λιανικό", που έχει σκοπό την επιχορήγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων για τη δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος.

Δικαιούχοι της δράσης, είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου (κύριος ΚΑΔ ή ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα), διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα, από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Η νέα Δράση έχει προϋπολογισμό 80 εκατ. ευρώ και επιδοτούνται δαπάνες μέχρι 5.000 ευρώ για τη δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος των επιχειρήσεων λιανεμπορίου και αναμένεται να ωφεληθούν περισσότερες από 18.000 επιχειρήσεις του κλάδου. Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019 και νεοσύστατες εφόσον έχουν συσταθεί μετά την ημερομηνία αυτή.

Πιο συγκεκριμένα, οι επιδοτήσεις που προβλέπονται είναι:

  • Έως 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Έως 1.500 ευρώ για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020.

 

 

Οι επιδοτούμενες δαπάνες είναι:

1. Εξοπλισμός Πληροφορικής (μόνο για νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και έως 30% του Προϋπολογισμού)

  • Εξυπηρετητές /διακομιστές (server) για  τη φιλοξενία εφαρμογών - λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία  του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS). Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Infrastructure as a Service (IAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.
  • Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (Desktop/Laptop).
  • 'Aλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός Δικτύου, Bar code readers, εκτυπωτές, κλπ.). Δεν είναι επιλέξιμη η δαπάνη προμήθειας tablets , συσκευών κινητής τηλεφωνίας και τηλεοράσεων.

2. Λογισμικό

  • Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop - θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες, καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version και θα ενσωματώνει λειτουργίες παραγγελειοληψίας (καλάθι), αποθήκης (ποσότητα ειδών) και ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών (redirect σε τραπεζικό περιβάλλον).
  • Επιλέξιμη δαπάνη είναι και η αγορά λογισμικού με την μορφή Software as a Service (SaaS) εφόσον είναι απαραίτητη για την λειτουργία του e-shop. Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Software as a Service (SAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.
  • Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας.

 

Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την 18η Μαρτίου 2020 και μετά.

Ημερομηνία Έναρξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 22/02/2021 και ώρα 13:00

Ημερομηνία Λήξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 24/03/2021και ώρα 15:00.

 

Δείτε περισσότερα στο www.antagonistikotita.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ετήσια αύξηση 262% στα online supermarket στην Ελλάδα το 2020

Ξεπέρασε κάθε πρόβλεψη ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του Online Supermarket στη χώρα μας, καθώς το 2020 κατέγραψε αύξηση 262% και έφτασε τα €163εκ σε τιμές λιανικής με το ΦΠΑ. Τα νούμερα αυτά δημοσιεύτηκαν σήμερα στο ετήσιο report της Convert Group, της καινοτόμου Ελληνικής εταιρείας που καθοδηγεί παγκοσμίως τον κλάδο μετρήσεων για καταναλωτικά αγαθά και φάρμακα που πωλούνται οnline. Τα στελέχη της εταιρείας δηλώνουν εντυπωσιασμένα από τον ασυγκράτητο ρυθμό ανάπτυξης του καναλιού, καθότι τον Ιούλιο του 2020 είχαν κάνει πρόβλεψη για €100εκ. ετήσιο τζίρο στο κλάδο του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το eRetail Audit, η πλατφόρμα της Convert Group που χρησιμοποιείται παγκοσμίως από εκατοντάδες λιανεμπόρους και προμηθευτές καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, ο ασυγκράτητος ρυθμός ανάπτυξης των Online Supermarket στην Ελλάδα κορυφώθηκε το Δεκέμβριο όπου καταγράφηκε αύξηση 669% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Στα στοιχεία συμπεριελήφθησαν για πρώτη φορά και οι  πλατφόρμες delivery που ξεκίνησαν εντός του 2020 να υποδέχονται παραγγελίες super market, οι οποίες συνετέλεσαν εν μέρη και στην μεγάλη αύξηση που παρατηρήθηκε στο κλείσιμο της χρονιάς. Αυτές είναι το box.gr (συνεργάζεται με Κρητικό και Μασούτη), το delivery.gr (συνεργάζεται με ΑΒ Βασιλόπουλο) και το efood.gr (συνεργάζεται με τον Σκλαβενίτη) το οποίο μπήκε μάλιστα πρώτο στο κανάλι. Συνολικά στην καινοτόμο ανταλλαγή στοιχείων μέσω του eRetail Audit  συνεργάζονται όλοι οι παίκτες που δραστηριοποιούνται αυτή την στιγμή στο κανάλι του οnline supermarket, εκτός των e-fresh.gr και Market In. 

Το μερίδιο αγορών σε αξία που οι Έλληνες πραγματοποιούν στα online supermarket αντί των φυσικών καταστημάτων έφτασε το 2020 στο 1,8%, δηλαδή τετραπλασιάστηκε σε σχέση με το 0,4% του 2019. Τα στελέχη της Convert Group δήλωσαν ότι το ποσοστό αυτό είναι μεν μικρό, αλλά θα αναρριχηθεί πολύ γρήγορα τα επόμενα χρόνια στο 16% που κατέγραψε η Μεγάλη Βρετανία το 2020.

Μαζί με τη μεγάλη αλλαγή στην εικόνα του κλάδου λόγω του Κορονοϊού, παρατηρήθηκε και αλλαγή στο προφίλ του καταναλωτή. Οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν πλέον μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα online supermarket, προσθέτοντας στο καλάθι τους κατηγορίες πρώτης ανάγκης όπως φρέσκα και κατεψυγμένα τρόφιμα, που μέχρι και το 2019 δεν ήταν στις κύριες προτιμήσεις τους. Η αλλαγή αυτή φαίνεται πως είναι αμφίδρομη, από τη μία με τους καταναλωτές πιο εξοικειωμένους, από την άλλη με τα online supermarket πιο προετοιμασμένα μετά την πρώτη ειδικά καραντίνα, τόσο σε χρόνους παράδοσης όσο και σε υποδομές. Το αποτέλεσμα; Τα φρέσκα τρόφιμα σημείωσαν αύξηση 486% κατά τους μήνες της πρώτης καραντίνας (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος) και 658% κατά τους μήνες της δεύτερης καραντίνας (Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος), συγκριτικά με τα αντίστοιχα διαστήματα του 2019. Η υποκατηγορία μάλιστα με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ήταν το τυρί με +565% στο δεύτερο τρίμηνο και +761% στο τέταρτο τρίμηνο του 2020, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.


 
Μελετώντας όλες τις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2020, παρατηρούμε τις παρακάτω μεταβολές σε σχέση με το 2019: +494% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +446% σε φρέσκα τρόφιμα, +420% σε προϊόντα αρτοποιίας, +397% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +363% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +337% σε ποτά και αναψυκτικά, +302% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +233% σε προϊόντα για κατοικίδια και +88% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά. 

Ανάμεσα στα ευρήματα του Report της Convert Group είναι και το γεγονός πως το μέσο ηλεκτρονικό "καλάθι του νοικοκυριού" μειώθηκε σε αξία από τα €100 στην αρχή του χρόνου στα €80 στο τέλος του χρόνου. Αυτό συνέβη επειδή οι καταναλωτές είχαν σκοπό περισσότερο την άμεση κατανάλωση και λιγότερο το στοκάρισμα προϊόντων σε προσφορά, οπότε και πραγματοποιούσαν πιο συχνά οnline παραγγελίες. Επίσης οφείλεται στο ότι οι online παραγγελίες από τις πλατφόρμες delivery έχουν αισθητά μικρότερη αξία. Τέλος αξιοσημείωτο είναι ότι την μάχη του ηλεκτρονικού ραφιού κερδίζουν συνεχώς τα επώνυμα προϊόντα έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας καθότι το μερίδιό αξίας των τελευταίων στο ηλεκτρονικό καλάθι έχει μειωθεί από το 14,2% το 2017 στο 12,1% το 2020.
 
Η Convert Group δημοσίευσε τη δωρεάν εκδοχή του Ετήσιου Report της για τον κλάδο του Online Super Μarket στη διεύθυνση https://convertgroup.com/insights. Ολόκληρο το Report των 30 σελίδων διατίθεται προς πώληση για κάθε ενδιαφερόμενο στην τιμή των 945 Ευρώ.

Εικόνα: Mehrad Vosough, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Αν θέλετε πιστούς πελάτες χτίστε μακρόπνοες σχέσεις μαζί τους

Τα επιτυχημένα brands και γενικότερα οι επιτυχημένες εταιρείες δημιουργούν μακρόπνοες σχέσεις με τους πελάτες τους. Αυτή η στρατηγική είναι κρίσιμη στην ανάπτυξη μιας εταιρείας. Όμως, εκτός από ειδικές προσφορές και ειδική μεταχείριση, πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα. Απαιτείται σωστή υποστήριξη, διαφάνεια και επικοινωνία.

Η αξία του κύκλου ζωής ενός πελάτη (πιθανώς έχετε συναντήσει το όρο ως LTV ή CLV) είναι μια σημαντική μέτρηση για τις επιχειρήσεις και αντικατοπτρίζει το μέσο χρηματικό ποσό που ένας καταναλωτής ξοδεύει σε μια εταιρεία, για όσο αγοράζει από εκείνη.



Αυτό που συμβαίνει μετά την πρώτη του αγορά, η εμπειρία του, καθορίζει εάν ένας πελάτης θα γίνει αφοσιωμένος αγοραστής. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να "κερδίσετε" έναν πελάτη, ξεκινώντας από το πακέτο που θα παραλάβει το προϊόν που αγόρασε, αλλά κυρίως, κατά τη διάρκεια χρήσης του προϊόντος ή της υπηρεσίας.



Δείτε παρακάτω επτά τρόπους για την ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες. Μεταξύ αυτών, σίγουρα θα βρείτε κάποιους που ταιριάζουν με τη δική σας επιχείρηση.

Δημιουργήστε ροές περιεχομένου μέσω e-mail, βίντεο ή δημοσιεύσεων

Για παράδειγμα, εταιρείες στο χώρο των έξυπνων προϊόντων fitness όπως η Fitbit και η Withings έχουν πιστούς πελάτες, γιατί, μεταξύ άλλων, τους ενημερώνουν και τους ενθαρρύνουν διαρκώς. Είτε μέσω των app τους, όταν π.χ. επιτευχθεί ένας στόχος εκγύμνασης, είτε μέσω e-mail στατιστικών που στέλνουν σε εβδομαδιαία βάση.

Σημαντική είναι και η ενεργοποίηση της κοινότητας των χρηστών, κυρίως μέσω της προβολής του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας. Ενθαρρύντε τους, για παράδειγμα, να ανεβάσουν βίντεο με χρήση των προϊόντων που αγόρασαν.

Ενημερώστε για λύσεις σε κοινά προβλήματα

Μην περιμένετε τους πελάτες να ζητήσουν υποστήριξη! Ενημερώστε τους και δώστε τους λύσεις εκ των προτέρων, σε κοινά παράπονα ή προβλήματα ενός προϊόντος, ή μιας υπηρεσίας. Ένα ενημερωτικό e-mail με μια σύντομη επισκόπηση και μια παραπομπή σε άρθρα με περισσότερες πληροφορίες και λύσεις, δημιουργεί εμπιστοσύνη, ενώ βοηθά και στη μείωση δημόσιων αρνητικών σχολίων, σε μέσα κοινωνικά δικτύωσης κ.λπ.

Αναφέρετε χαρακτηριστικά προϊόντων που έχουν καταργηθεί

Η "διαφήμιση" προϊόντων με αναφορές σε αρνητικά χαρακτηριστικά ακούγεται περίεργα, αλλά μερικές φορές βοηθά στην πώληση και τη διατήρηση πελατών, κερδίζοντας εμπιστοσύνη. Πριν από χρόνια, όλοι οι εκτυπωτές είχαν στη συσκευασία τους ένα καλώδιο USB για τη σύνδεσή τους στους υπολογιστές. Κάποια στιγμή οι κατασκευαστές σταμάτησαν να το συμπεριλαμβάνουν, απογοητεύοντας και εκνευρίζοντας όσους δεν το γνώριζαν και δεν το έβρισκαν στη συσκευασία. Οι έμποροι που διευκρίνιζαν αυτή την (αρνητική) αλλαγή, μείωσε τον αριθμό των αγοραστών που είχαν εκτυπωτή αλλά δεν μπορούσαν να τον χρησιμοποιήσουν. Και βέβαια, κέρδισαν πελάτες.

Βάλτε προσωπικά σημειώματα στα πακέτα

Με την πάροδο του χρόνου, τα προσωπικά μηνύματα συμβάλλουν σημαντικά στη δημιουργία πιστότητας, μπορούν όμως να κερδίσουν έναν πελάτη ακόμα και από την πρώτη του αγορά. Ένα απλό σημείωμα "Ευχαριστούμε για την αγορά σας" ή σε πιστούς πελάτες, "Ευχαριστούμε για τα χρόνια υποστήριξής σας!" - μπορεί να δημιουργήσει μια πολύ θετική εικόνα και να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Επιπλέον, στο σημείωμα μπορείτε να συμπεριλάβετε και κάποιον κωδικό έκπτωσης για επόμενη παραγγελία.

Προσεγγίστε τα προβλήματα με κατανόηση

Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, αξιολογείστε και περιστάσεις που είναι εκτός ελέγχου της εταιρείας σας. Ακόμα κι αν δεν φταίτε εσείς, δείξτε κατανόηση στις ανάγκες και τα παράπονα του πελάτη. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των δεμάτων εν μέσω πανδημίας, δε θα μπορούσε να υπάρξει!

Πολλές φορές, οι πελάτες θέλουν απλώς να ακουστούν, ή και να τους ζητήσουν συγνώμη όταν έχουν συμβεί λάθη. Βέβαια, να είστε προετοιμασμένοι για να διαχειριστείτε και αγενείς συμπεριφορές...

Δημιουργήστε ένα "πακέτο συγγνώμης"

Λάθη συμβαίνουν! Αλλά η επιστροφή χρημάτων ή η έκπτωση, δεν είναι πάντα η πιο εύστοχη αντιμετώπιση. Για ζητήματα όπου το "Συγγνώμη" δε φτάνει, στείλτε στον πελάτη κάτι ξεχωριστό. Δημιουργήστε ένα "πακέτο συγγνώμης", που θα περιέχει μια σειρά από καλούδια, όπως γλυκίσματα. Δε χρειάζεται να περιλαμβάνει αντικείμενα που πουλάτε εσείς. Εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με κάποιον άλλο λιανοπωλητή, για να στείλετε κάτι μοναδικό.

Παρακολουθείστε την επίλυση ζητημάτων

Μην είστε σίγουροι ότι όταν επιλύονται ζητήματα από την πλευρά σας, πως έχετε ικανοποιήσει και τους πελάτες σας! Χρειάζεται παρακολούθηση και ενέργειες και σε δεύτερο χρόνο. Ένα e-mail σας μπορεί να τους προσκαλέσει να επιβεβαιώσουν ότι έχει ολοκληρωθεί το θέμα που προέκυψε, ή να σας ενημερώσουν εάν υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες ή παράπονα. Αποφύγετε εκφράσεις όπως, "Θεωρούμε ότι αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί", ή "Πείτε μας πόσο καλά τα καταφέραμε." Αφήστε τον πελάτη να εκφραστεί και να περιγράψει την εμπειρία του.

Πηγή: www.practicalecommerce.com

Εικόνα: Andrea Piacquadio, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

myCretangoods: Η Κρήτη σε κάθε γωνιά του πλανήτη

Το myCretangoods.com κατάφερε μέσα σε μόλις λίγα χρόνια από την ίδρυσή του να έχει ευχαριστημένους κι επαναλαμβανόμενους πελάτες σε 50 χώρες ανά την υφήλιο, στέλνοντας εκλεκτά τρόφιμα, ποτά και άλλα προϊόντα που εκφράζουν την ζωή και την κουλτούρα της Κρήτης.

Από τους ελαιώνες και τους αμπελώνες, τη γη και τη θάλασσα της Κρήτης, από κάθε τόπο και χωριό και τους πιο υπεύθυνους παραγωγούς, επιλέγονται τα καλύτερα προϊόντα, προβάλλονται στο myCretangoods.com και αποστέλλονται με αξιοπιστία και ασφάλεια σε κάθε σπιτικό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Οι καταναλωτές χαίρονται που έχουν τη δυνατότητα να βρουν και να παραλάβουν στον τόπο τους τα εκλεκτά κρητικά προϊόντα. Σχολιάζουν ότι ξυπνούν οι αισθήσεις τους και όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες από κάποιο ταξίδι τους στην Κρήτη. 

Οι λάτρεις της κρητικής / μεσογειακής διατροφής επωφελούνται από τις ευεργετικές ιδιότητες πληθώρας αγνών Κρητικών προϊόντων. Πολλοί είναι αυτοί που παραγγέλνουν ελαιόλαδο, μέλι, σπιτικά ζυμαρικά, προϊόντα χαρουπιού κ.α. και τα εντάσσουν στην καθημερινή τους διατροφή. Άλλοι επιλέγουν αγνά φυσικά καλλυντικά φτιαγμένα με ελαιόλαδο, μελισσοκέρι και εκχυλίσματα κρητικών βοτάνων για να περιποιούνται την επιδερμίδα τους σε πρόσωπο και σώμα. 

Top 6 κρητικά προϊόντα 

1. Η τσικουδιά κλέβει την παράσταση μιας και όλοι οι πελάτες έχουν να θυμούνται την κρητική φιλοξενία, τα κεράσματα τσικουδιάς και τις όμορφες παρέες που απολάμβαναν σε κάθε τους ταξίδι.

2. Το μέλι και ειδικότερα το Κρητικό θυμαρίσιο μέλι που είναι πολύτιμος διατροφικός θησαυρός. 

3. Τα εκλεκτά κρητικά κρασιά που αναδύουν πλουσιοπάροχα τα αρώματα των κρητικών αμπελώνων και ντόπιων ποικιλιών.

4. Το χαρουπόμελο και άλλα προϊόντα χαρουπιού για την πλούσια περιεκτικότητα σε ασβέστιο και τη φυσική συμβολή τους στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης και άλλων παθήσεων έλλειψης ασβεστίου. 

5. Τα βότανα της Κρήτης που τα αρώματά τους και τη γεύση τους τα λατρεύουν Έλληνες και ξένοι.

6. Και φυσικά, το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο που δικαίως χαρακτηρίζεται το υγρό χρυσάφι της Κρήτης. 

 

Δώρα με Κρητικά προϊόντα

Πολλοί ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις επιλέγουν τα αγαπημένα τους κρητικά προϊόντα για να στείλουν δώρα σε φίλους ή συνεργάτες, τα Χριστούγεννα, ή άλλες περιόδους γιορτών. Τα κουτιά δώρων γεμάτα με καλούδια και premium κρητικά προϊόντα έχουν γίνει ανάρπαστα. Στην πορεία αυτών των χρόνων είμαστε περήφανοι που μας εμπιστεύτηκαν μεγάλες εταιρείες για τα εταιρικά/επιχειρηματικά τους δώρα. Πολυεθνικοί όμιλοι όπως η Samsung και η πετρελαϊκή Total, τουριστικοί οργανισμοί, ξενοδοχειακές μονάδες, γραφεία συνεδρίων, εταιρείες δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων, είναι μερικές κατηγορίες επιχειρήσεων που μας εμπιστεύτηκαν για τα δώρα τους.

Το myCretangoods.com είναι μία μικρή, αξιόπιστη τοπική οικογενειακή επιχείρηση με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης, που λειτουργεί από το 2014 με μεράκι, μεγάλο όραμα, πίστη και επιμονή. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΙΕΛΚΑ: Ένας στους τέσσερις Έλληνες παραγγέλνει τρόφιμα online

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) στο πλαίσιο κυλιόμενης έρευνας καταναλωτών που πραγματοποιεί, με δείγμα 850 ατόμων (συλλογή τέλος 2020) με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες λόγω της εμφάνισης του ιού CODID-19 στην Ελλάδα, κατέγραψε ενδιαφέρουσες απόψεις σε σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ.

Άλλωστε, οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020, σύμφωνα με την Convert Group, τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες είχαν διαμορφωθεί στα 46,7 εκατ. ευρώ. Η συνολική αξία της online αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερη αν λάβουμε υπόψη τα συνοικιακά καταστήματα κ.λπ.

Παράλληλα, η έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ καταγράφει ότι το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη σουπερμάρκετ online, έχει φτάσει πλέον στο 25%, έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019 (σχήμα 1). Επίσης, 4 στους 10 χρήστες διαδικτύου παραγγέλνουν online την κατηγορία food-delivery, η οποία έχει ξεπεράσει συνολικά ως αγορά τα 500 εκατ. ευρώ το 2020.

 

Όπως καταγράφεται και στο σχήμα 2, το βασικό πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών αγορών όπως αναγνωρίζεται από το ευρύ κοινό (ανεξάρτητα από το αν είναι αγοραστές μέσω ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ) είναι η ασφάλεια από τον κορωνοϊό, σε ποσοστό 40%. Ακολουθεί η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 38%, η ταχύτητα αγορών με 23% και η αναζήτηση προσφορών με 22%. Παράλληλα 1 στους 4 καταναλωτές, 25%, δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, κάτι που αποτελεί ένδειξη για ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες ανάπτυξης της αγοράς.

Ακόμα πιο σημαντικά ευρήματα, όμως, παρέχει η περεταίρω ανάλυση, στο εστιασμένο δείγμα όσων αποτελούν αγοραστές προϊόντων από τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ. Σε αυτή την περίπτωση, όπως φαίνεται στο σχήμα 2, τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών παραμένουν στην ίδια σειρά, αλλά με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά. Το 71% θεωρεί ότι παρέχουν ασφάλεια από τον κορωνοϊό, το 63% την ευκολία των αγορών, το 41% ταχύτητα αγορών.

 

 

Τα στοιχεία αυτά, ουσιαστικά δείχνουν ότι ναι μεν ο κύριος λόγος έναρξης αγορών μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια από την πανδημία, αλλά αφετέρου η άνεση και η ταχύτητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ αποτελούν τους κύριους λόγους διατήρησής αυτής της αγοραστικής συνήθειας.

Όσον αφορά την επιλογή του σημείου ηλεκτρονικής πώλησης, είναι αξιοσημείωτο ότι η πλειοψηφία σε ποσοστό 52% προτιμά το ηλεκτρονικό κατάστημα της ίδια αλυσίδας σουπερμάρκετ, από την οποία αγοράζει και εκτός διαδικτύου, από τα φυσικά της καταστήματα. Αυτό δείχνει ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα σουπερμάρκετ στην Ελλάδα απολαμβάνουν υψηλή πιστότητα από τους αγοραστές, κάτι που αφήνει περιθώρια για ανάπτυξη νέων υπηρεσιών. Αθροιστικά, ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας με φυσικό δίκτυο θα επέλεγε, 2 στους 3 καταναλωτές, το 66% (52% της ίδιας αλυσίδας και 14% άλλης αλυσίδας), κάτι που δείχνει τη σημασία που δίνουν οι καταναλωτές στην αξιοπιστία του φυσικού καταστήματος.

Μόλις 11% θα επέλεγε ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς φυσικό σημείο πώλησης. Πρόκειται για μια σημαντική ιδιαιτερότητα της αγοράς τροφίμων που δεν συναντάται εύκολα σε αγορές άλλων αγαθών. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι στη δεύτερη θέση επιλογής σημείου αγοράς βρίσκεται με ποσοστό 21% η χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας με πολλά καταστήματα τροφίμων, όπως είναι το e-food και το box. Το νέο αυτό μοντέλο αγορών που εμφανίστηκε μόλις την προηγούμενη Άνοιξη στην αγορά, έχει κερδίσει ήδη σημαντικό έδαφος.

Οι παράγοντες με τους οποίους επιλέγουν οι χρήστες να κάνουν τις αγορές τους είναι επίσης ενδιαφέροντες. Η δωρεάν αποστολή προϊόντων θεωρείται πρακτικά δεδομένη από την πλευρά των πελατών, με ποσοστό 73%. Η ποιότητα των φρέσκων προϊόντων και των προϊόντων ψυγείου με ποσοστό 71% είναι κάτι που φαίνεται να αποτελεί ουσιαστική απαίτηση του κοινού και βασικό παράγοντα διαφοροποίησης.

Σημαντικοί επίσης παράγοντες, είναι η ταχύτητα παράδοσης με 69% (ένας τομέας όπου οι αλυσίδες σουπερμάρκετ παρουσιάζουν ουσιαστική βελτίωση τους τελευταίους μήνες με αυθημερόν παράδοση), οι τιμές των προϊόντων επίσης με 69% (οι πιο πολλές εταιρείες έχουν κοινή τιμολογιακή πολιτική για ψηφιακό και φυσικό δίκτυο) και η ευκολία χρήσης του site ή της εφαρμογής του τηλεφώνου με 69%. Αντίθετα, υπηρεσίες όπως είναι η παραλαβή από το κατάστημα και η παρακολούθηση παραγγελίας, δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον και έχουν χαμηλά ποσοστά, 38% και 43% αντίστοιχα.

Εικόνα: Mehrad Vosoughi, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


SearchNode: Οι 30 τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2021

Κάθε χρόνο, ηγετικά στελέχη σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, διεθνώς, προχωρούν σε προβλέψεις και προσπαθούν να εκτιμήσουν ποιες εξελίξεις θα φέρει το νέο έτος. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου δεν αποτελεί εξαίρεση.


Η SearchNode ξεκίνησε το 2019 μια παγκόσμια πρωτοβουλία, με σκοπό να βοηθήσει όσους δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο λιανικής να προετοιμάσουν τις επιχειρήσεις τους για το μέλλον, πραγματοποιώντας μία έρευνα για τις τάσεις στον κλάδο.

Τον Οκτώβριο του 2020, η SearchNode διεξήγαγε μια διαδικτυακή έρευνα, στην οποία συμμετείχαν ανώνυμα σχεδόν 100 υψηλόβαθμα στελέχη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Η έρευνα αποσκοπούσε στην καταγραφή και αξιολόγηση πληροφοριών σχετικά με τις τρέχουσες και τις μελλοντικές τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία της COVID-19 το επηρέασε.

Όπως αναφέρει η SearchNode, ο στόχος της έκθεσης που δημοσίευσε μετά την επεξεργασία των απαντήσεων της έρευνας, είναι να δείξει πιθανές κατευθύνσεις της αγοράς, να εξηγήσει τις διαφορετικές περιπτώσεις και σενάρια που προκύπτουν και να την εμπλουτίσει με απόψεις από άλλες πηγές.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι 30 κυρίαρχες τάσεις που καταγράφηκαν και σχολιάστηκαν είναι:

 

  •     Οι επιπτώσεις της πανδημίας
  •     Τα οικονομικά trends
  •     O ανταγωνισμός
  •     Δωρεάν επιστροφές
  •     Χρηματοδότηση πελατών
  •     Απευθείας πωλήσεις στα Social Media
  •     Δυναμική τιμολόγηση
  •     Υπηρεσίες συνδρομής προϊόντων
  •     Ψηφιακά πορτοφόλια
  •     Voice Commerce
  •     Progressive Web Apps
  •     Πληρωμές με κρυπτονομίσματα
  •     Επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα
  •     Omnichannel
  •     Ανάπτυξη τεχνολογιών In-House
  •     Τεχνητή νοημοσύνη
  •     Analytics & Data Insights
  •     Marketing Automation
  •     Παρουσίαση προϊόντων
  •     Πρόληψη απάτης
  •     Πληρωμές και Checkout
  •     Διαχείριση παραγγελιών
  •     Product Feeds
  •     Product Information Management
  •     Πλατφόρμες e-commerce
  •     Αναζητήσεις 
  •     Εξατομίκευση 
  •     Marketplaces
  •     Βιωσιμότητα 
  •     Marketing
     

 

Δείτε περισσότερα και κατεβάστε την έρευνα από εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Για τον Μάρτιο του 2022 μεταφέρεται η eCommerce & Digital Marketing Expo

Η οργανωτική επιτροπή τής ECDM Expo αποφάσισε τη μετάθεση της έκθεσης για το 2022, παρακολουθώντας τις εξελίξεις της πανδημίας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και αξιολογώντας τον τρόπο που διαχειρίζεται ο κλάδος τις εμπορικές εκθέσεις διεθνώς, σε σχέση και με την αντιμετώπισή τους από τις κατά τόπους αρχές.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece and Southeastern Europe, η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, προγραμματίστηκε εκ νέου για τις 19 και 20 Μαρτίου 2022.

Πριν από την ECDM Expo, χρονικά, έχει προγραμματιστεί η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Conference North στη Θεσσαλονίκη, που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Οκτώβριο, αποτελώντας το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.

Οι διοργανωτές προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς τις προετοιμασίες για το μεγάλο event της συμπρωτεύουσας, σε όλα τα επίπεδα, σύμφωνα με τις παραμέτρους που διαμορφώνουν τις νέες ανάγκες και απαιτήσεις σε επίπεδο αγοράς και διοργάνωσης, έτσι ώστε eCommerce & Digital Marketing Conference North να έχει τη μέγιστη επιτυχία για τους συμμετέχοντες.

Μείνετε συντονισμένοι στο www.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom, www.verticom.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


GLAMI: Το 1 δισ. ευρώ άγγιξε ο τζίρος της online μόδας στην Ελλάδα το 2020

Την ανασκόπηση της περσινής χρονιάς στο χώρο της μόδας αλλά και τις τάσεις που αναμένεται να επικρατήσουν στην μετά κορωνοϊού εποχή παρουσίασε το GLAMI.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε ανάχωμα στο κλείσιμο των καταστημάτων λόγω της πανδημίας. Ήδη, σήμερα, σχεδόν το 24,5% του κύκλου εργασιών της συνολικής αγοράς μόδας στην Ελλάδα πραγματοποιείται online.

Μάλιστα, σύμφωνα με τις προβλέψεις, το 27% των συνολικών πωλήσεων ειδών μόδας στην Ελλάδα θα προέρχεται από online πωλήσεις το 2023.

Σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση του GLAMI, το 2020 ο κύκλος εργασιών της online αγοράς μόδας στη χώρα μας κινήθηκε ελαφρά κάτω από το €1 δισ, στα 952 εκατομμύρια ευρώ. Το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας αυξήθηκε με αλματώδη ρυθμό το 2020 (+54,96%) σε σύγκριση με το 2019, όταν το αναμενόμενο ποσοστό αύξησης ήταν 5%.

 

Η προσδοκώμενη αύξηση του online εμπορίου μόδας για το 2021 είναι 15%, με κύκλο εργασιών που θα ξεπεράσει το €1 δισ. και θα κυμανθεί στα επίπεδα του €1,094 δισ. Το νούμερο αυτό αναμένεται να αυξηθεί σε €1,34 δισ. το 2023.

 

Η πανδημία, όπως ήταν αναμενόμενο, επηρέασε δυσμενώς τη συνολική αγορά ειδών μόδας (online και φυσικά καταστήματα), η οποία είδε μείωση της τάξης του 20%.

 

Εικόνα: Ksenia Chernaya, Pexels
 
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Οι 11 προτεραιότητες για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη

O Ecommerce Europe παρουσίασε το έγγραφο προτεραιοτήτων για το 2021, που στοχεύει στη φιλοδοξία του να εξελίξει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη και να το ανεβάσει στο επόμενο επίπεδο, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Από το ξέσπασμα της COVID-19, το 2020 ήταν ένα γεμάτο έτος, το οποίο υπογράμμισε τη σημασία της ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς τής οικονομίας και της κοινωνίας. Σε αυτούς τους δύσκολους τελευταίους μήνες, το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν καθοριστικής σημασίας για τη συνέχιση των οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων στην Ευρώπη.

Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αποδειχθεί ανθεκτικός και πολλές επιχειρήσεις έχουν περάσει από έναν επιταχυνόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό, οδηγώντας σε αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στην ανάπτυξη νέων λύσεων απρόσκοπτου εμπορίου, όπως ψηφιακές πληρωμές και omnichannel logistics λύσεις, όπως οι ανέπαφες παραδόσεις.

Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενίσχυσε τις φιλοδοξίες της για μια πιο ψηφιακή και πιο πράσινη Ευρώπη μέσω των προτεινόμενων διπλών μεταβάσεων στο σχέδιο ανάκαμψης, δηλώνοντας ότι απαιτείται επένδυση σε ψηφιακές και βιώσιμες υποδομές για την ανοικοδόμηση μιας ισχυρής ευρωπαϊκής οικονομίας.

Μακροπρόθεσμα, η πανδημία αναμένεται να έχει προκαλέσει μόνιμες κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές. Ωστόσο, ενώ η κρίση COVID-19 αποκάλυψε τα πλεονεκτήματα της ενιαίας αγοράς, έχει επίσης επισημάνει τις αδυναμίες της. Δεδομένου του αυξανόμενου διασυνοριακού χαρακτήρα του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις αντιμετώπισαν εμπόδια για την εφαρμογή νέων λύσεων σε ολόκληρη την Ένωση, λόγω του κατακερματισμού των κανονιστικών ρυθμίσεων και των διαφορετικών προσεγγίσεων για την κρίση.

Με σκοπό να υποστηρίξει τη δημιουργία ενός πλαισίου για την άνθηση των ευρωπαϊκών εταιρειών, ο Ecommerce Europe έχει "μεταφράσει" την πολιτική του για το προσεχές έτος στις ακόλουθες 11 κύριες προτεραιότητες για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη:



1.   Απρόσκοπτες αγορές: Υιοθετήστε μια ουδέτερη προσέγγιση καναλιού
2.   Ο ρόλος των πλατφορμών: Διασφάλιση του δυναμικού καινοτομίας τους, ενώ παράλληλα υποστηρίζει εταιρείες της ΕΕ
3.   Παγκοσμιοποίηση: Επαναφορά των ίσων όρων ανταγωνισμού μεταξύ "παικτών" με έδρα την ΕΕ και εκτός ΕΕ
4.   Αγκαλιάστε τις ευκαιρίες που προσφέρει το ψηφιακό εμπόριο για μια πιο βιώσιμη οικονομία
5.   Εξασφαλίστε ευθυγράμμιση μεταξύ των κανονισμών ePrivacy και προστασίας δεδομένων
6.   Ενίσχυση των προσπαθειών για μια παγκόσμια λύση για τη φορολογία της οικονομίας ταχείας ψηφιοποίησης
7.   Διευκόλυνση ενός πιο εναρμονισμένου κανονιστικού πλαισίου παράδοσης δεμάτων
8.   Δημιουργήστε ένα καινοτόμο και ανταγωνιστικό τοπίο διασυνοριακών πληρωμών
9.   Αξιοποιήστε τις ευκαιρίες που προσφέρονται από μεγάλα δεδομένα (big data) και νέες τεχνολογίες
10. Παροχή οικονομικής στήριξης στις ΜΜΕ και μείωση του διοικητικού φόρτου
11. Υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των εταιρειών με περισσότερες επενδύσεις σε ηλεκτρονικές δεξιότητες και υποδομές.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις προτεραιότητες του Ecommerce Europe, μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό έγγραφο από εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
Prestashop: Δέκα χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη διαχείριση του e-shop σας

Εάν το μάρκετινγκ είναι το μυαλό του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τα logistics είναι η καρδιά του! Βέβαια, όπως συμβαίνει και στο μάρκετινγκ, οι απαιτήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλάζουν συχνά, όπως διαπιστώσαμε και με το ακραίο "παράδειγμα" της πανδημίας.

Παρακάτω, θα δείτε 10 χρήσιμες συμβουλές από την Prestashop, για να διατηρήσετε την εφοδιαστική καρδιά του ηλεκτρονικού καταστήματός σας σε άριστη κατάσταση.

1. Γνωρίστε καλύτερα τους πελάτες σας



Μια κίνηση που έχει ευεργετικά αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε πτυχή της δραστηριότητας του e-shop σας, είναι φροντίζετε για την εμπειρία αγορών των πελατών σας. Δημιουργήστε ένα κάλεσμα προς τους χρήστες σας για να γίνουν πιστοί πελάτες - φτιάξτε ένα loyalty club. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες σας μπορούν να απολαύσουν μια βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και εσείς θα βασιστείτε στις αγοραστικές συνήθειές τους, για να τους εξυπηρετείτε καλύτερα.

2. Γνωρίστε τα προϊόντα σας



Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά γνωρίζοντας το μέγεθος των συσκευασιών προϊόντων, το βάρος τους και τις συνθήκες αποθήκευσής τους, θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε μια καλά οργανωμένη και αποτελεσματική αποθήκη. Επιπλέον, μπορείτε να ταξινομήσετε τα προϊόντα σας σύμφωνα με τα πιο εμπορικά, έτσι ώστε να έχετε γρήγορη πρόσβαση σε αυτά και να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες σας από άποψη χρόνου και χώρου.


3. Γνωρίστε τους συνεργάτες σας



Ο ανθρώπινος παράγοντας στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι ζωτικής σημασίας. Η χρήση επαγγελματικού λογισμικού για τη διαχείριση της αποθήκης βοηθά πολύ, αλλά θα ήταν άχρηστο εάν δεν υπήρχε το κατάλληλο προσωπικό για τη λειτουργία της. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας ή (εάν βασίζεστε σε αποθήκες τρίτων) οι συνεργάτες σας είναι επαγγελματίες. Κατά τη διάρκεια των πολύ φορτωμένων" περιόδων (εκπτώσεις, Black Friday κ.λπ.) μη φοβάστε να προσλάβετε περισσότερο προσωπικό και να διανείμετε τις εργασίες με συγκεκριμένο στόχο σε κάθε εργαζόμενο, ανάλογα με τις δεξιότητές τους.

4. Αξιολογείστε τη δυναμική σας



Ακόμα κι αν έχετε 100% πίστη στις δυνατότητες του project σας, μια εκρηκτική εκκίνηση δεν είναι πάντα η καλύτερη στρατηγική. Μια υπερβολική ποσότητα παραγγελιών μπορεί να είναι τόσο ευλογία όσο και κατάρα! Πρέπει να είστε σίγουροι ότι μπορείτε να διαχειριστείτε το φόρτο και να διασφαλίσετε ότι η ανάπτυξη της επιχείρησής σας δεν είναι πολύ αργή αλλά ούτε και αλματώδης και ότι είστε έτοιμοι για κάθε βήμα ανάπτυξης.

5. Αναπτύξτε τα κανάλια πωλήσεών σας



Όταν αισθάνεστε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή, μπορείτε να επεκτείνετε τα κανάλια πωλήσεων των προϊόντων σας, βασιζόμενοι σε εξωτερικές αγορές ή συνεργασίες με άλλα διαδικτυακά καταστήματα. Πριν εφαρμόσετε μια τέτοια στρατηγική, θα πρέπει να προετοιμάσετε κατάλληλα για τη διαχείριση των παραγγελιών.

6. Διαφημίστε για τις ανάγκες των logistic σας



Δεν είναι πάντα τα logistics που πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες μάρκετινγκ! Μπορείτε να δημιουργήσετε στρατηγικές μάρκετινγκ και καμπάνιες που στοχεύουν σε συγκεκριμένα προϊόντα που θέλετε να "ξε-στοκάρετε" από την αποθήκη σας.

7. Αξιοποιήστε στο έπακρο την τεχνολογία



Χρόνο με το χρόνο, η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο φιλική προς τον χρήστη με τρόπους που είναι απίστευτα αποτελεσματικοί. Επιλέξτε το κατάλληλο επαγγελματικό λογισμικό για να οργανώσετε απρόσκοπτες ροές εργασίας, που θα σας επιτρέψουν να διαχειριστείτε γρήγορα και αποτελεσματικά εργασίες όπως, παραγγελίες, επιστροφές, αποθέματα και πολλά άλλα.

8. Αυτοματοποιήστε σε κάθε ευκαιρία



Ορισμένες ροές εργασίας μπορούν να αυτοματοποιηθούν για διάφορους λόγους με πολλαπλά ωφέλη. Όποτε είναι δυνατόν, και έχοντας τις διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας υπό έλεγχο μέσω λογισμικού, αυτοματοποιήστε εργασίες προκειμένου να ελευθερώσετε χρόνο για άλλες.

9. Ακρίβεια και δημιουργική σκέψη



Η ακρίβεια και η τάξη είναι από τους ασφαλέστερους δρόμους για βέλτιστη εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά δεν είναι αρκετά. Προβλήματα θα προκύψουν και στην ακρίβεια και στην τάξη και όταν συμβεί αυτό, μια δημιουργική προσέγγιση στην επίλυσή τους μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά. Λάβετε υπόψη αυτούς τους δύο παράγοντες όταν επιλέγετε ποιον θα εμπιστευτείτε για τη διαχείριση των logistics του e-shop σας.

10. Ενημερώστε τον πελάτη για την παραγγελία του



Μία από τις πρακτικές που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους πελάτες σας, είναι να τους ενημερώνετε σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας τους - και είναι μία πρακτική που μπορεί να τους ενθαρρύνει να παραγγείλουν ξανά από εσάς. Μάλιστα, είναι μία από αυτές τις διαδικασίες τις οποίες ανεφέραμε στην παράγραφο 8 ότι μπορεί να αυτοματοποιηθεί χάρη σε ένα ειδικό λογισμικό διαχείρισης και να μην επιβαρύνει τη ροή εργασιών της επιχείρησής σας.


 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search