Οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11% το τρίτο τρίμηνο του 2021. Πρόκειται για υψηλότερη αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, όταν οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2%. Ωστόσο, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, είναι ορατό ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο επιβραδύνεται. Ο ευρωπαϊκός όγκος πωλήσεων φαίνεται να επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, φαίνεται ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν σημειώσει αύξηση πωλήσεων στα επίπεδα πριν από την πανδημία. Η ετήσια ανάπτυξη έφτασε το 11% το τρίτο τρίμηνο, ενώ πέρυσι η ανάπτυξη ήταν 63% την ίδια περίοδο. Αυτά τα δεδομένα δημοσιεύονται στο νέο δείκτη αγορών του τρίτου τριμήνου της χρονιάς από την Salesforce.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ανατολική Ευρώπη αναπτύσσεται ταχύτερα από τον παγκόσμιο μέσο όρο, αυτό το τρίμηνο πέτυχε αύξηση 40% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε ανάπτυξη 20%, η Ολλανδία έφτασε το 18% και η Ιταλία 15%.
Στα στοιχεία της έκθεσης αναφέρονται επίσης και τα ποσοστά μετατροπών, τα οποία αντικατοπτρίζουν το ποσοστό των επισκεπτών ενός e-shop που υποβάλουν τελικά μια παραγγελία. Το παγκόσμιο ποσοστό μετατροπών το τρίτο τρίμηνο ήταν 2,4%. Οι διαδικτυακοί πωλητές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία μπόρεσαν να επιτύχουν ποσοστά μετατροπής πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Στην Ολλανδία, το ποσοστό μετατροπών ήταν 3,2% και στο Ηνωμένο Βασίλειο 2,8%. Η Γερμανία και το Βέλγιο κυμάνθηκαν στον παγκόσμιο μέσο όρο, ενώ η Ανατολική Ευρώπη σημείωσε ελάχιστα χαμηλότερη βαθμολογία με 2,2%. Η Γαλλία έφτασε το 1,4%, ενώ η Ισπανία και η Ιταλία έφτασαν και οι δύο στο 1,2%, πολύ πιο πίσω από τον μέσο όρο.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]