eCommerce

FINDBAR: Νέες Συνεργασίες με Funky Buddha, Εκδόσεις Ψυχογιός & Super Market Θανόπουλος

Funky Buddha, Εκδόσεις Ψυχογιός και Super Market Θανόπουλος εμπιστεύονται την Findbar και προσφέρουν πλέον στους επισκέπτες των eShop τους την καλύτερη εμπειρία αναζήτησης!


Με την ενσωμάτωση του Findbar στα websites τους, η αναζήτηση πλέον μπορεί να γίνει φωνητικά, με barcode, ανορθόγραφα και φυσικά ταχύτατα!

Σήμερα, τα 3 μεγάλα brands φέρνουν αποτελέσματα μέσα σε 40ms, ενώ η αποτελεσματικότητα των αναζητήσεων εκτοξεύτηκε έως 95%, φέρνοντας τα προϊόντα που ψάχνουν οι χρήστες άμεσα και γρήγορα.

Το Findbar ήρθε να δώσει νόημα σε κάθε όρο αναζήτησης και να κάνει ανιχνεύσιμο το σύνολο του προϊοντικού καταλόγου κάθε website.

Η εμπειρία αναζήτησης στα μεγάλα brands τριών εντελώς διαφορετικών industries έχει απογειωθεί, θέτοντας νέα standards στο digital commerce.

Δείτε περισσότερα στο findbar.io

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eMarketer: Στροφή στις mobile πλατφόρμες για τις online αγορές

Οι λιανικές πωλήσεις στο e-commerce θα ξεπεράσουν το 1 τρισ. δολάρια για πρώτη φορά φέτος στις ΗΠΑ, καθώς η ευελιξία και η ευκολία που βρήκαν οι πελάτες κατά τη διάρκεια της πανδημίας τους κρατούν στο να αγοράζουν online.

Η μετάβαση στις online αγορές θα οδηγήσει σε διψήφια αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσον αφορά στη μέση δαπάνη, η οποία κατά κεφαλή θα αυξηθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 11,6% (CAGR) μεταξύ 2022 και 2025 για να φτάσει σχεδόν τα 7.000 δολάρια.

Όπως σημειώνει το eMarketer, ενώ ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συνεχίσει να αυξάνεται σε όλα τα κανάλια, αυτό θα συμβαίνει με άνισους ρυθμούς.

Η ανάπτυξη μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών και laptop θα επιβραδυνθεί, αφού οι καταναλωτές θα αγοράσουν περισσότερο από τις mobile συσκευές τους, ξεπερνώντας τα 4 στα 10 δολάρια e-commerce τζίρου για πρώτη φορά φέτος. Ο μεγαλύτερος ωφελούμενος θα είναι τα smartphones, τα οποία θα αποτελέσουν το 85% των online πωλήσεων μέσω mobile συσκευών φέτος.

Για να ευθυγραμμιστούν με τις τάσεις, οι πάροχοι ολοκλήρωσης αγορών θα διπλασιάσουν τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πληρωμών μέσω φορητών συσκευών. Ο όγκος των αγορών μέσω υπολογιστών εξακολουθεί να υπερβαίνει αυτόν των κινητών, επομένως οι πάροχοι δεν μπορούν να "αγνοήσουν" τις πωλήσεις μέσω PC. Όμως, το 2022 θα εστιάσουν στην ανάπτυξη λειτουργιών που θα απλοποιήσουν τις διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς, όπως για παράδειγμα οι επεκτάσεις σε browsers, καλύτερες ενσωματώσεις σε σούπερ εφαρμογές και νέες τεχνολογίες, όπως βίντεο με δυνατότητα αγορών.

 

Εικόνα: NordWood Themes, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


BestPrice Customer Review Awards 2021: Οι χρήστες ανέδειξαν τα καλύτερα e-shops

Ποια ηλεκτρονικά καταστήματα ξεχώρισαν για την εξυπηρέτηση που παρείχαν στους πελάτες τους τη χρονιά που μας πέρασε; Την απάντηση έδωσαν οι ίδιοι οι καταναλωτές μέσω των BestPrice Customer Review Awards 2021.

Το BestPrice.gr απένειμε, για 5η συνεχή χρονιά, τα BestPrice Customer Review Awards στα ηλεκτρονικά καταστήματα που κατάφεραν να ξεχωρίσουν, με βάση τις αξιολογήσεις των χρηστών της Πλατφόρμας. 

Για την πρόκριση των καλύτερων ηλεκτρονικών καταστημάτων υπολογίστηκε ο μέσος όρος βαθμολογίας των αξιολογήσεων από τους χρήστες το προηγούμενο έτος, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τον συνολικό αριθμό των αξιολογήσεων όσο και το πλήθος τυχόν αρνητικών αξιολογήσεων.

Φέτος, οι “αριστούχοι” έμποροι που συγκέντρωσαν μέσο όρο βαθμολογίας πάνω από 4,2 στα 5, με βάση τις αξιολογήσεις των χρηστών, ήταν 165. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr εμπιστεύονται περίπου 4 εκατομμύρια χρήστες τον μήνα για την έρευνα αγοράς τους, σε πάνω από 3.300 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Τα BestPrice Customer Review Awards αποτελούν μια πρωτοβουλία του BestPrice.gr στο πλαίσιο του οράματός του για την ανάδειξη και προώθηση των βέλτιστων πρακτικών του e-commerce, επιβραβεύοντας τα συνεργαζόμενα καταστήματα που προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση στους e-καταναλωτές.

Περισσότερες πληροφορίες για τα BestPrice Customer Review Awards καθώς και η πλήρης λίστα των καταστημάτων είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.bestprice.gr/customer-review-awards

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Βρετανία και Γερμανία "ερίζουν" για την πρώτη θέση στο e-commerce

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη έχει αναπτυχθεί σταθερά τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία που δημοσίευσε η Statista, οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν αυξανόμενο μερίδιο στις συνολικές λιανικές πωλήσεις στην ευρωπαϊκή ήπειρο, το οποίο έφτασε στο 19% στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη το 2021. Πρόκειται για αύξηση 6% σε σύγκριση με το 2019, πριν από την πανδημία.

Πέρυσι, η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Γαλλία και η Ιταλία παρήγαγαν μαζί το 60% των συνολικών εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη. Η Μεγάλη Βρετανία ήταν στην πρώτη θέση, ακόμη και μετά το Brexit, όμως, η Γερμανία αναμένεται να καταλάβει τη θέση αυτή έως το 2025.

Το 2020, η Βρετανία παρήγαγε το 21% του τζίρου, ενώ ακολούθησε η Γερμανία με 19%. Η Γαλλία, ήταν τρίτη με 13% και η Ιταλία ακολούθησε με 6%. Αυτές οι 4 χώρες είχαν συνολικά τζίρο που αντιστοιχούσε στο 59% του συνόλου του e-commerce στην Ευρώπη, ενώ το 2021, το μερίδιό τους έφτασε στο 60%.

Σύμωνα με την πρόβλεψη της Statista, η Γερμανία αναμένεται να γίνει η χώρα με τον μεγαλύτερο τζίρο το 2025, με μερίδιο 19% στα συνολικά έσοδα. Η Βρετανία προβλέπεται να περάσει στη 2η θέση με ποσοστό 18% και η Γαλλία στη τρίτη με 12%.

Τα συνολικά έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αναμένεται να έχουν διπλασιαστεί έως το 2025 και από τα 492 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2020 να φτάσουν στα 1,020 τρισ. ευρώ το 2025.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: Bench Accounting, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Vendora θωρακίζει τις online συναλλαγές στην πλατφόρμα της

Η Vendora, η μεγαλύτερη ελληνική πλατφόρμα αγγελιών για μεταχειρισμένα και καινούργια αντικείμενα, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που εισάγει την υπηρεσία "Αγόρασε τώρα" για αγγελίες της.

Στο πλαίσιο της πρωτοποριακής αυτής υπηρεσίας, οι πωλητές μεταχειρισμένων και καινούργιων αντικειμένων μπορούν πλέον να δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές για τις πωλήσεις τους. Παράλληλα, οι αγοραστές έχουν την δυνατότητα να αγοράζουν εύκολα και άμεσα μεταχειρισμένα αντικείμενα μέσω Διαδικτύου, με απόλυτη ασφάλεια και πλήρη προστασία από πιθανόν κακόβουλες ενέργειες.

Ψεύτικα eshop και scammers οδηγούν τις online απάτες στην Ελλάδα

Ένα από τα μεγάλα θετικά της πανδημίας του Covid-19 στην Ελλάδα, ήταν η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης και η ραγδαία αύξηση των online συναλλαγών. Πλέον, 6 στους 10 Έλληνες πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, ποσοστό που αυξήθηκε κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε μόλις ένα χρόνο.

Ωστόσο, αυτή η θετική τάση έχει και κάποιες δυσάρεστες παρενέργειες, μιας και τα πιθανά θύματα κακόβουλων χρηστών είναι περισσότερα από ποτέ. Αυτό φαίνεται και από τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Τραπεζικής Αρχής, σύμφωνα με έρευνα της οποίας, οι online απάτες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 22 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο.

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η κατάσταση δεν είναι και πολύ διαφορετική. Σύμφωνα με δημοσίευμα του NBC News, το Facebook Marketplace είναι πλέον το αγαπημένο μέσο στην Αμερική για online απάτες. Η έλλειψη τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και ο ελλιπής έλεγχος ποιότητας των αγγελιών το καθιστούν ως ένα από τα πιο εύκολα κανάλια για εξαπάτηση

Η Vendora προστατεύει τον Έλληνα καταναλωτή

Η Vendora προστατεύει αγοραστές και πωλητές από τέτοιες ενέργειες, μιας και η πλατφόρμα ενεργεί ως αξιόπιστος διαμεσολαβητής που συλλέγει, κρατά και εκπληρώνει την πληρωμή μόνο όταν ικανοποιηθεί τόσο ο αγοραστής όσο και ο πωλητής.

Η υπηρεσία στο εξωτερικό είναι γνωστή ως "escrow service". Όταν ο αγοραστής κάνει μια αγορά, πληρώνει τον πιστοποιημένο μεσάζοντα (όπως το Vendora.gr στην προκειμένη περίπτωση), ο οποίος στη συνέχεια ενημερώνει τον πωλητή πως ολοκληρώθηκε η πληρωμή και τον καθοδηγεί κατά την αποστολή του δέματος. Αφού ο αγοραστής λάβει και εγκρίνει το δέμα, ο μεσάζοντας ελευθερώνει την πληρωμή στον πωλητή.

Η απόφαση της Vendora να προχωρήσει στην υλοποίηση αυτής της υπηρεσίας, ακολουθεί μια διεθνή τάση στις διαδικτυακές πλατφόρμες που έχει σαν σκοπό την διευκόλυνση και ομαλοποίηση των διαδικασιών πληρωμής και αποστολής δεμάτων.

Τόσο οι πλατφόρμες που προορίζονται για συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών (π.χ. Vendora), όσο και αυτές που προορίζονται για συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (π.χ. Skroutz), συνεχώς επενδύουν στην αξιοπιστία και ασφάλεια των συναλλαγών τους. Στο εξωτερικό, πλατφόρμες με αγγελίες μεταχειρισμένων αντικειμένων όπως η Leboncoin στη Γαλλία, ήδη προσφέρουν τις συγκεκριμένες λύσεις σε μεμονωμένους πωλητές.

Στην ιστοσελίδα και την εφαρμογή της Vendora, οι ασφαλείς και απλές συναλλαγές είναι πλέον διαθέσιμες σε όλους τους χρήστες της. Από τις εκατοντάδες συναλλαγές που έχουν ήδη ολοκληρωθεί μέσω της νέας αυτής υπηρεσίας, δεν έχει υπάρξει ούτε ένα περιστατικό εξαπάτησης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η διοργάνωση της ECDM Expo SE Europe 2022

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022 (ECDM Expo SEE 2022) είναι πλέον στην τελική της ευθεία!

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 14 & 15 Μαΐου 2022.

Στους εκθεσιακούς χώρους του Ζαππείου θα βρεθούν ως εκθέτες, εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό από το ευρύτερο φάσμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως Digital Agencies που ασχολούνται με τη δημιουργία eShop και την ψηφιακή διαφήμιση, εταιρείες ψηφιακών πληρωμών και μεταφορικές εταιρείες.

Στο κεντρικό διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης, με τη συμμετοχή δεκάδων διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, θα παρουσιαστούν όλες οι σύγχρονες τάσεις, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην post-COVID εποχή.

Οι ομιλητές του κεντρικού συνεδρίου που έχουν ήδη ανακοινωθεί από τους διοργανωτές είναι οι:

-  Giuliano Cini, Brand Lead Italy & Greece, TikTok

-  Maike Jansen, Head of e-Regulations, Ecommerce Europe

-  Panagiotis Kriaris, Head Of Business Development, Unzer

-  Michalis Moschos, CMO, Central and Eastern Europe, Microsoft

-  Yiannis Papadonikolakis, Sales Director, Greece, Checkout.com

-  Konstantinos Papadopoulos, Account Strategist, Google

 

Οι εγγραφές όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το κεντρικό διήμερο συνέδριο αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει*.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SEE 2022 είναι δωρεάν*. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το κεντρικό διήμερο συνέδριο είναι 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 3 Απριλίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο συμπεριλαμβάνονται:

-  Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου

-  1 διάλειμμα για καφέ κάθε ημέρα

-  Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

-  Υπηρεσία παράλληλης μετάφρασης

 

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το κεντρικό συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα η είσοδος στους χώρους της διοργάνωσης επιτρέπεται μόνο σε εμβολιασμένους και προσφάτως νοσήσαντες και απαιτείται προεγγραφή πριν την προσέλευση. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Ecommerce Europe: Οι βασικές προτεραιότητες για το 2022 στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Ο Ecommerce Europe παρουσίασε τις κύριες προτεραιότητές του για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2022, ενώ το λιανικό εμπόριο βρίσκεται στη μέση ενός σημαντικού μετασχηματισμού.

Με τη μεγάλη ώθηση που έλαβαν εξαιτίας του COVID-19, οι έμποροι χρησιμοποιούν και αναπτύσσουν όλο και περισσότερο πράσινες, ψηφιακές και πολυκαναλικές εμπορικές λύσεις.

Με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού πλαισίου κατάλληλου για τις τρέχουσες και μελλοντικές προκλήσεις που θα τονώσουν το e-commerce στην Ευρώπη, το όραμα του Ecommerce Europe για το μέλλον του λιανικού εμπορίου καθοδηγείται από ένα σύνολο βασικών αρχών που ισχύουν οριζόντια.

Σύμφωνα με τον Ecommerce Europe, οι αρχές που πρέπει να αποτελούν το θεμέλιο της ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι οι παρακάτω:

- Η ουδετερότητα καναλιού στη νομοθεσία είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία των online λιανοπωλητών.
- Εναρμόνιση των κανόνων της ΕΕ για τη μείωση του κατακερματισμού και τη δημιουργία ασφάλειας δικαίου.
- Αναλογικότητα και σαφήνεια των κανόνων και των υποχρεώσεων για τις επιχειρήσεις.
- Δίκαιη αντιμετώπιση μεταξύ επιχειρήσεων που εδρεύουν στην ΕΕ και εκτός ΕΕ.
- Ενίσχυση και διασφάλιση της αποτελεσματικής εφαρμογής της νομοθεσίας της ΕΕ.
- Πολιτικές φιλικές προς τις ΜμΕ για τη μείωση του διοικητικού φόρτου.

Οι προτεραιότητες για το 2022, σύμφωνα με την ανακοίνωση του συνδέσμου, επικεντρώνονται στα εξής:



- Κατάλληλοι κανόνες για το εξελισσόμενο τοπίο λιανικής.
- Ισορροπημένη και βασισμένη σε δεδομένα οικονομία.
- Ένα δίκαιο και βιώσιμο μέλλον για το λιανικό εμπόριο.
- Μια ανταγωνιστική και καινοτόμος ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών.
- Ένα "future-proof" φορολογικό πλαίσιο.
- Κατάλληλα logistics για το μέλλον του εμπορίου.

Αναλυτικά σχετικά με τις βασικές αρχές, καθώς και τις φιλοδοξίες του Ecommerce Europe, μπορείτε να διαβάσετε στο "Έγγραφο Προτεραιοτήτων 2022" (αρχείο pdf στα αγγλικά) που θα βρείτε εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αλματώδης αύξηση 56% στις αγορές από τα ελληνικά online super market το 2021

Ο κλάδος των online Super Market συνεχίζει να αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς στην χώρα μας, καθώς το 2021 σημειώθηκε αύξηση 56% στην αξία των online πωλήσεων συγκριτικά με το 2020. H συνολική αξία των αγορών από τα online Super Market άγγιξε τα €255 εκ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Convert Group. Αν υπολογίσει μάλιστα κανείς τον ετήσιο online τζίρο των €45Μ του 2019, μέσα σε μία 2ετία έχει καταγραφεί μια συνολική αύξηση 467% στην αξία του κλάδου των online Super Market. 

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο προϊόντων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές. Οι 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market περιλαμβάνονται στο δείγμα του eRetail Audit, εκπροσωπώντας το 88% του συνολικού τζίρου της αγοράς. 

Η έρευνα αποτυπώνει και το συνεχώς ευμετάβλητο περιβάλλον όσον αφορά στους παίκτες του online Super Market στη χώρα μας. Πέρα από 8 γνωστούς λιανεμπόρους με το μεγάλο φυσικό δίκτυο και την ηλεκτρονική πλατφόρμα efresh.gr, δραστηριοποιούνται πλέον και αρκετοί τοπικοί παίκτες, αλλά κυρίως 8 quick delivery πλατφόρμες που αναπτύσσουν δικά τους logistics hubs εντός πόλεων εμβαδού 200-300 τμ.

 

Όσον αφορά στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το διάστημα που μελετά η παρούσα έρευνα, σημειώνονται οι εξής μεταβολές: +101% σε προϊόντα για κατοικίδια, +84% σε προϊόντα αρτοποιίας, +76% σε ποτά και αναψυκτικά, +75% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +69% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +68% σε φρέσκα τρόφιμα, +67% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +64% σε συσκευασμένα τρόφιμα και +51% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά. Επιπροσθέτως, η κατηγορία των κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου, εν αντιθέσει με την κατηγορία των προϊόντων για κατοικίδια, η οποία ενώ γνώρισε την μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, επέφερε μόλις το 1% της αξίας των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Κατά την διάρκεια ολόκληρου του έτους, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,9 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €78,20 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Περίπου τα 14 από αυτά τα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων. Η μείωση που καταγράφεται στον αριθμό των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε κάθε παραγγελία μαζί με την ταυτόχρονη αύξηση των συνολικών παραγγελιών, επιβεβαιώνει την πλέον τάση των καταναλωτών για διεκπεραίωση μικρότερων αλλά και συχνότερων παραγγελιών από το online κανάλι. Μάλιστα, οι online παραγγελίες συχνά φαίνονται να αποτελούν και συμπληρωματικές της φυσικής επίσκεψης των καταναλωτών στο Super Market, γεγονός που επιβεβαιώνει την πλέον εξοικείωση αλλά και προτίμηση των καταναλωτών προς το online κανάλι.

Όσον αφορά τα marketing κανάλια, το 39% της αξίας των παραγγελιών προέρχονται από direct επισκέψεις στα online Super Market (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), σημειώνοντας μια αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το 2020. Οι direct επισκέψεις πλέον αποτελούν το κανάλι με την μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές για το 2021. Ταυτόχρονα, στην παρούσα έρευνα, καταγράφεται μια συνολική μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος στις παραγγελίες που προήλθαν από διαφημίσεις Google (26%) αλλά και οργανικά αποτελέσματα (17%).

Οι συσκευές desktops & laptops κυριάρχησαν το 2021 με το 65% των παραγγελιών στα online Super Market να διεκπεραιώνεται από εκείνες, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά τις επιρροές του work-from-home trend στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Επιπροσθέτως, η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 09:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eurostat: Η Ελλάδα στη 19η θέση στην ΕΕ των 27 στο e-commerce

Οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αναπτύσσονται στην ΕΕ, αφού η πανδημία επηρέασε τις αγοραστικές συνήθειες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, με αποτέλεσμα το ηλεκτρονικό εμπόριο να ωφεληθεί ιδιαίτερα.



Το 12μηνο πριν από την έρευνα του 2021 που πραγματοποίησε η eurostat, το 90% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχε χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο, ενώ το 74% από αυτούς είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση. Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2020 (73% των χρηστών του Διαδικτύου) και κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2016 (63%).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της eurostat, τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του Διαδικτύου που αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες online, καταγράφηκαν στην Ολλανδία με 94%, στη Δανία με 92% και στη Σουηδία με 89%. Από την άλλη πλευρά, στις τελευταίες θέσεις, όπου λιγότερο από το 50% είχε πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου, βρίσκονται η Ρουμανία (44%) και η Βουλγαρία (42%). Όσον αφορά στην Ελλάδα, βρίσκεται στη 19η θέση στην ΕΕ των 27, με ποσοστό που πλησιάζει το 70%.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές αγορές μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου καταγράφηκαν στην Τσεχία (+27 ποσοστιαίες μονάδες), τη Σλοβενία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία (+26 ποσοστιαίες μονάδες), καθώς και την Κροατία και τη Λιθουανία (+25 ποσοστιαίες μονάδες).

Όσον αφορά στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων, τα στοιχεία αφορούν στο τελευταίο τρίμηνο από την πραγματοποίηση της έρευνας. Στην πρώτη θέση ήταν τα ρούχα (και τα αθλητικά), τα παπούτσια και τα αξεσουάρ, με παραγγελίες από το 68% των διαδικτυακών αγοραστών. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι παραγγελίες φαγητού με ποσοστό 31% και στην τρίτη τα έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού και προϊόντα κηπουρικής με ποσοστό 29%. Ακολουθούν τα καλλυντικά και τα προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (27%), τα έντυπα βιβλία, περιοδικά και εφημερίδες (25%), τα αθλητικά είδη εκτός αθλητικών ενδυμάτων (24%), οι υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα ή αξεσουάρ τους (23%) και τα παιδικά παιχνίδια και είδη παιδικής φροντίδας (20%).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Facebook έρχεται στην Ελλάδα ιδρύoντας τη Meta Hellas

Σε προχωρημένες συζητήσεις για την ίδρυση ελληνικής θυγατρικής εταιρείας, κάτω από την ομπρέλα της οποίας θα μπορούν να μεταφερθούν προοπτικά διεθνείς δραστηριότητες που αυτή τη στιγμή υλοποιούνται από άλλες χώρες, αλλά και για την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας προηγμένης ηχητικής τεχνολογίας Accusonus, βρίσκεται η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta Platforms, Inc.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής, η Meta Platforms θα εξαγοράσει το 100% της Accusonus από τους ιδρυτές και μετόχους της, Αλέξανδρο Τσιλφίδη, Ηλία Κοκκίνη και Μιχάλη Τζάννε, όπως και έτερο μέτοχό της, το κεφάλαιο επιχειρηματικών συμμετοχών Big Pi Ventures, συμφερόντων Μάρκου Βερέμη, σε αποτίμηση (enterprise value) που κινείται στην περιοχή μεταξύ 70 και 100 εκατομμυρίων ευρώ. Οι υπογραφές έχει προγραμματιστεί να μπουν, εκτός απροόπτου, την ερχόμενη Παρασκευή και οι σχετικές ανακοινώσεις να γίνουν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Η Meta Platforms, που πραγματοποιεί τις σχετικές διαπραγματεύσεις εδώ και λίγους μήνες, όχι μόνο θα διατηρήσει τη δραστηριότητα της Accusonus στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Αθήνα και στην Πάτρα όπου διατηρεί γραφεία (έχει έδρα στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ), αλλά και θα επενδύσει για να την αναπτύξει περαιτέρω.

Στόχος της είναι η ελληνική startup να παρέχει τις λύσεις ήχου που απαιτεί ο κόσμος εικονικής πραγματικότητας ή metaverse που αναπτύσσει ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός. Με αυτό τον τρόπο μία ελληνική εταιρεία θα «τρέχει» ένα σημαντικό κομμάτι της παγκόσμιας ραχοκοκαλιάς του metaverse.

Καθοριστικό ρόλο στις αποφάσεις της Meta Platforms διαδραμάτισε βεβαίως το γεγονός ότι η Ελλάδα κατάφερε την τελευταία διετία να προσελκύσει επενδύσεις από τεχνολογικούς κολοσσούς, όπως η Microsoft, η Amazon Web Services και η Digital Realty, που εξαγόρασε την ελληνική Lamda Helix, οι οποίες αναπτύσσουν data centers και υπηρεσίες cloud τελευταίας γενιάς στη χώρα μας, παρέχοντας την απαραίτητη υποδομή για να φιλοξενηθούν τμήματα της δραστηριότητας της μητρικής εταιρείας του Facebook.

Δείτε περισσότερα στο kathimerini.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search