Οι λιανικές πωλήσεις στο e-commerce θα ξεπεράσουν το 1 τρισ. δολάρια για πρώτη φορά φέτος στις ΗΠΑ, καθώς η ευελιξία και η ευκολία που βρήκαν οι πελάτες κατά τη διάρκεια της πανδημίας τους κρατούν στο να αγοράζουν online.
Η μετάβαση στις online αγορές θα οδηγήσει σε διψήφια αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσον αφορά στη μέση δαπάνη, η οποία κατά κεφαλή θα αυξηθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 11,6% (CAGR) μεταξύ 2022 και 2025 για να φτάσει σχεδόν τα 7.000 δολάρια.
Όπως σημειώνει το eMarketer, ενώ ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συνεχίσει να αυξάνεται σε όλα τα κανάλια, αυτό θα συμβαίνει με άνισους ρυθμούς.
Η ανάπτυξη μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών και laptop θα επιβραδυνθεί, αφού οι καταναλωτές θα αγοράσουν περισσότερο από τις mobile συσκευές τους, ξεπερνώντας τα 4 στα 10 δολάρια e-commerce τζίρου για πρώτη φορά φέτος. Ο μεγαλύτερος ωφελούμενος θα είναι τα smartphones, τα οποία θα αποτελέσουν το 85% των online πωλήσεων μέσω mobile συσκευών φέτος.
Για να ευθυγραμμιστούν με τις τάσεις, οι πάροχοι ολοκλήρωσης αγορών θα διπλασιάσουν τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πληρωμών μέσω φορητών συσκευών. Ο όγκος των αγορών μέσω υπολογιστών εξακολουθεί να υπερβαίνει αυτόν των κινητών, επομένως οι πάροχοι δεν μπορούν να "αγνοήσουν" τις πωλήσεις μέσω PC. Όμως, το 2022 θα εστιάσουν στην ανάπτυξη λειτουργιών που θα απλοποιήσουν τις διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς, όπως για παράδειγμα οι επεκτάσεις σε browsers, καλύτερες ενσωματώσεις σε σούπερ εφαρμογές και νέες τεχνολογίες, όπως βίντεο με δυνατότητα αγορών.
Εικόνα: NordWood Themes, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]