Ο Ecommerce Europe παρουσίασε τις κύριες προτεραιότητές του για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2022, ενώ το λιανικό εμπόριο βρίσκεται στη μέση ενός σημαντικού μετασχηματισμού.
Με τη μεγάλη ώθηση που έλαβαν εξαιτίας του COVID-19, οι έμποροι χρησιμοποιούν και αναπτύσσουν όλο και περισσότερο πράσινες, ψηφιακές και πολυκαναλικές εμπορικές λύσεις.
Με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού πλαισίου κατάλληλου για τις τρέχουσες και μελλοντικές προκλήσεις που θα τονώσουν το e-commerce στην Ευρώπη, το όραμα του Ecommerce Europe για το μέλλον του λιανικού εμπορίου καθοδηγείται από ένα σύνολο βασικών αρχών που ισχύουν οριζόντια.
Σύμφωνα με τον Ecommerce Europe, οι αρχές που πρέπει να αποτελούν το θεμέλιο της ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι οι παρακάτω:
- Η ουδετερότητα καναλιού στη νομοθεσία είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία των online λιανοπωλητών.
- Εναρμόνιση των κανόνων της ΕΕ για τη μείωση του κατακερματισμού και τη δημιουργία ασφάλειας δικαίου.
- Αναλογικότητα και σαφήνεια των κανόνων και των υποχρεώσεων για τις επιχειρήσεις.
- Δίκαιη αντιμετώπιση μεταξύ επιχειρήσεων που εδρεύουν στην ΕΕ και εκτός ΕΕ.
- Ενίσχυση και διασφάλιση της αποτελεσματικής εφαρμογής της νομοθεσίας της ΕΕ.
- Πολιτικές φιλικές προς τις ΜμΕ για τη μείωση του διοικητικού φόρτου.
Οι προτεραιότητες για το 2022, σύμφωνα με την ανακοίνωση του συνδέσμου, επικεντρώνονται στα εξής:
- Κατάλληλοι κανόνες για το εξελισσόμενο τοπίο λιανικής.
- Ισορροπημένη και βασισμένη σε δεδομένα οικονομία.
- Ένα δίκαιο και βιώσιμο μέλλον για το λιανικό εμπόριο.
- Μια ανταγωνιστική και καινοτόμος ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών.
- Ένα "future-proof" φορολογικό πλαίσιο.
- Κατάλληλα logistics για το μέλλον του εμπορίου.
Αναλυτικά σχετικά με τις βασικές αρχές, καθώς και τις φιλοδοξίες του Ecommerce Europe, μπορείτε να διαβάσετε στο "Έγγραφο Προτεραιοτήτων 2022" (αρχείο pdf στα αγγλικά) που θα βρείτε εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]