eCommerce

Το 25,5% του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη είναι διασυνοριακό

Το online διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη ανήλθε σε 146 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020, αντιπροσωπεύοντας το 25,5% των συνολικών διαδικτυακών πωλήσεων στη Γηραία Ήπειρο. Πρόκειται για αύξηση 35% σε σύγκριση με την κατάσταση που ήταν διαμορφωμένη ένα χρόνο πριν.

Όσον αφορά στην αύξηση του μεριδίου των διασυνοριακών αγορών, αυτή φαίνεται να γίνεται αργά αλλά σταθερά: Το 2018 ήταν 22,8%, το 2019 ήταν 23,55% και τώρα αυξάνεται προς 26% ή και παραπάνω.

Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από την τρίτη έκδοση του TOP 500 Cross-Border Retail Europe, του ετήσιου οδηγού για τα 500 μεγαλύτερα διασυνοριακά e-shop στην Ευρώπη. 

Η Ikea παραμένει πρώτη στη λίστα των 10 κορυφαίων cross-border retailer, με συνολικές πωλήσεις 53,25 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η H&M εξακολουθεί να είναι στο νούμερο 2, ενώ οι Cos και & Other Stories που ανήκουν στο γκρουπ της H&M έχουν επίσης βρει θέση στο ΤOP 10. Η Pandora βρέθηκε κατευθείαν στην τρίτη θέση, ενώ η Zara από την τρίτη θέση βρέθηξε εκτός της κορυφαίας δεκάδας.

 

Οι 10 μεγαλύτεροι retailers διασυνοριακού εμπορίου.

 

Στους νεοεισερχόμενους συμπεριλαμβάνονται οι Swarovski, Pandora, Expert, Cos και & Other Stories, ενώ εκτός λίστας βρέθηκαν οι Zalando, Vivino, C&A, Zara και TomTom.

Σύμφωνα με την CBCommerce, οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη αυξήθηκαν το 2020 κατά 24% και έφτασαν σε αξία στα 573 δισεκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 146 δισ. δημιουργήθηκαν μέσω διασυνοριακών διαδικτυακών πωλήσεων.

Πηγή: CBCommerce, eCommerce News

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Generation Y: Επιλέξτε τη σωστή οπτική γωνία!

Μέσα στην τρέχουσα, απρόσμενη διεθνή συγκυρία της πανδημίας, η Generation Y – International eBusiness Hub επέλεξε μία οπτική γωνία αισιοδοξίας, αρωγής, φροντίδας και ανάπτυξης.

Όταν όλοι και όλα φώναζαν «μείνε ακίνητος και περίμενε», η Generation Y συνέχισε να κινείται με ασφάλεια, υποστηρίζοντας τους συνεργάτες της που τη χρειάζονταν, ενισχύοντας τα ψηφιακά τους κανάλια αλλά και δημιουργώντας νέα προϊόντα για εκείνους, προσφέροντας νέες πηγές κερδοφορίας στις πληγείσες επιχειρήσεις, ώθηση στην ελληνική οικονομία, ελπίδα στην ελληνική κοινωνία.

Eπέλεξε την προσαρμοστικότητα αντί της επιχειρηματικής κατάθλιψης. Την ευγνωμοσύνη αντί του θυμού. Την εκ νέου δημιουργία αντί της παραίτησης. Την καινοτομία αντί της συντήρησης. Την ανάπτυξη αντί της στασιμότητας.  

Σ’ αυτό το πλαίσιο, και με κεντρικό μήνυμα το "Choose Your Perspective", η καμπάνια της Generation Y έχει σκοπό να αναδείξει τη φιλοσοφία και τις αξίες της εταιρείας, προ(σ)καλώντας κοινό κάθε φύλου, εθνικότητας, ηλικίας και με εξειδίκευση σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους, να επιλέξει κι αυτό με τη σειρά του τη σωστή οπτική γωνία αντιμετώπισης όλων όσων συνθέτουν το ατομικό και επαγγελματικό παρόν του, θέτοντας τα θεμέλια που θα… δοξάσουν το μέλλον του.

Απευθύνοντας το δικό του μήνυμα για την καμπάνια, ο Co-Founder & CEO της Generation Y, κ. Αναστάσιος Σπανίδης δήλωσε: «Μέσα στα 21 χρόνια λειτουργίας της, και εν μέσω κάθε είδους συγκυρίας και αστάθμητων παραγόντων, η Generation Y μεγαλώνει ασταμάτητα. Δεν έχει σταματήσει να αναπτύσσεται μέσα από την εξέλιξη και τη συλλογική γνώση των ίδιων των ανθρώπων που τη συνθέτουν. Η δική μας επιλογή οπτικής γωνίας είναι εμφανής και αυταπόδεικτη. Απαντάμε στην αλλαγή με προσαρμοστικότητα. Στην κρίση με δημιουργικότητα. Στην ανασφάλεια με αποτελέσματα. Στην άρνηση με αληθινό ενδιαφέρον. Επιλέγουμε όλα αυτά που θα μας οδηγήσουν στο μέλλον με επιτυχία και είμαι ενθουσιασμένος που μέσα από την καμπάνια CHOOSE YOUR PERSPECTIVE θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε την ομάδα μας, με μυαλά που μοιράζονται το σύστημα αξιών μας και επενδύοντας στην προσωπική εξέλιξη του καθενός ξεχωριστά, θα συν-δημιουργήσουμε ένα… λαμπρό μέλλον για όλους μας»!

Στο πλαίσιο, λοιπόν, της ευρύτερης εταιρικής της στρατηγικής ανάπτυξης και προσφοράς για το 2021, η ελληνική πολυεθνική προχωράει και σε περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της με 100 θέσεις εργασίας, όχι μόνο καλύπτοντας υφιστάμενες θέσεις εργασίας αλλά δημιουργώντας επίσης νέες και για τα 9 business units της.

 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=cOUCXUzDOjA"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Wolt μπαίνει στην αγορά των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ

Η φινλανδική Wolt σε λιγότερο από 3 μήνες από τον ερχομό της στη χώρα μας και αφού ανέλαβε και τη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ εγκαινίασε τη λειτουργία του Wolt Market και συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη.

Η έναρξη της λειτουργίας του Wolt Market σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρίας στην αγορά της λιανικής με ένα νέο μοντέλο αγορών που θα καλύψει τη διαρκώς αυξανομένη ανάγκη των καταναλωτών για άμεση παράδοση των προϊόντων και μεγάλη γκάμα διαθέσιμων επιλογών. 

Αξίζει να τονιστεί ότι η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα εκτός Φινλανδίας που η Wolt εφαρμόζει αυτό το μοντέλο, και η ελληνική αγορά θα αποτελέσει οδηγό για την περαιτέρω ανάπτυξη του Wolt Μarket σε άλλες χώρες.

Αναπτύσσοντας ένα δίκτυο dark store τα οποία συνδυαστικά με την τεχνολογική υπεροχή τής εφαρμογής στη δρομολόγηση των παραγγελιών και το μεγάλο δίκτυο συνεργατών διανομής που έχει αναπτύξει, η Wolt έρχεται να αλλάξει και πάλι τα δεδομένα, παραδίδοντας όλα τα ψώνια της εβδομάδας 7 ημέρες την εβδομάδα και εξυπηρετώντας έως και αργά το βράδυ. Η υπηρεσία θα είναι εξαρχής διαθέσιμη για μεγάλο μέρος της Αθήνας και σταδιακά θα επεκταθεί με στόχο την πλήρη κάλυψη του λεκανοπεδίου. 

Στα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market έχει τοποθετηθεί μια ευρεία γκάμα προϊόντων από 2.000 κωδικούς, που καλύπτει όλες τις ανάγκες της εβδομάδας όπως: τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση, συσκευασμένα προϊόντα όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, αλλά και είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά, χαρτικά και πολλά ακόμα.

Κυριότερα χαρακτηριστικά του Wolt Market:

  • 2000 κωδικοί προϊόντων που καλύπτουν όλα τα ψώνια της εβδομάδας
  • Παραδόσεις κάθε μέρα από τις 09.00 έως τις 00.00
  • Live tracking παραγγελίας
  • Δυνατότητες προγραμματισμού παραγγελίας 

 

Περιοχές που εξυπηρετούνται:  

  • Αγ. Δημήτριος, Αγ. Νικόλαος, Αγ. Παντελεήμονας, Αιγάλεω, Ακρόπολη, Άλιμος, Αμπελόκηποι, Βύρωνας, Γκάζι, Δάφνη, Ζωγράφου, Ηλιούπολη, Κ. Πατήσια, Καισαριανή, Καλαμάκι, Καλλιθέα, Καρέας, Κολωνάκι, Κυψέλη, Μοναστηράκι, Μοσχάτο, Ν. Σμύρνη, Νέος Κόσμος, Ομόνοια,  Π. Φάληρο, Πετράλωνα, Ρέντη, Σεπόλια, Σύνταγμα, Ταύρος, Ψυρρή

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΥΠΑΝ: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές στις αγορές μέσω social media

Το Υπουργείο Ανάπτυξης εξέδωσε ειδοποίηση - ενημέρωση προς τους καταναλωτές, σχετικά με την προστασία τους από απάτες που εντοπίζονται σε κακόβουλους πωλητές, κυρίως όσον αφορά στις αγορές μέσω social media.

Το ΥΠΑΝ αναφέρει πως οι περιορισμοί στη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, προκειμένου να συγκρατηθεί η διάδοση της πανδημίας COVID-19 προκάλεσαν σημαντική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων, με αποτέλεσμα την αύξηση των καταγγελιών για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όσον αφορά ειδικότερα στις πωλήσεις μέσω των social media.

Συγκεκριμένα διαπιστώνονται:

  • Πωλήσεις απομιμητικών αγαθών («μαϊμού» προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές).
  • Αποστολή αγαθών, μέσω πολλών εταιρειών ταχυμεταφορών, προκειμένου να  δυσχεραίνεται ο εντοπισμός  των προμηθευτών.
  • Συνοδευτικά δελτία των αποστολών, χωρίς να αναφέρονται τα στοιχεία του αποστολέα και κυρίως η ταχυδρομική διεύθυνση, ή με ελλιπή στοιχεία, ή ψευδή στοιχεία.
  • «ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ» πρόσβασης του καταναλωτή στο λογαριασμό του στη σελίδα στα social media, μετά την ολοκλήρωση και παραλαβή της παραγγελίας.
  • «ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ» της επικοινωνίας του καταναλωτή με τις προβαλλόμενες στη σελίδα τηλεφωνικές γραμμές και στις φόρμες επικοινωνίας (συνήθως σε κινητά τηλέφωνα).
  • Παραλαβή αγαθών χωρίς παραστατικά διακίνησης και εμπορίας.

 

Προκειμένου ο καταναλωτής να προστατευτεί όταν πραγματοποιεί αγορές αγαθών μέσω των σελίδων στα social media, συστήνεται, πριν από κάθε παραγγελία και πληρωμή να ενημερώνεται για τα κάτωθι:

  • Τα πλήρη στοιχεία του προμηθευτή: εταιρική επωνυμία, έδρα, τηλέφωνα επικοινωνίας (όχι μόνο κινητό), url shop online (αν υφίσταται), email, ταχ. διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ επιχείρησης.
  • Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.
  • Τη συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, εξόδων αποστολής, κλπ.).
  • Τον τρόπο πληρωμής, αποστολής και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.
  • Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών, καθώς και την πολιτική επιστροφής της επιχείρησης.

 

Επιπρόσθετα συστήνονται:

  • Έλεγχος πριν από την πληρωμή ότι ο ιστότοπος παρέχει ασφαλή σύνδεση για τη μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων, όπως στοιχείων πιστωτικών καρτών (κλειδαριά στον browser).
  • Αγνόηση των προσφορών που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
  • Εντοπισμός στο διαδίκτυο τυχόν σχολίων, εμπειριών ή συστάσεων άλλων καταναλωτών που έχουν κάνει ήδη συναλλαγές με το κατάστημα, έχοντας βεβαίως υπόψη ότι μπορεί να είναι παραπλανητικές ή κατασκευασμένες,.
  • Λήψη επιβεβαίωσης της παραγγελίας.

 

Ισχυρή σύσταση: Μη παραλαβή δεμάτων όταν η χρέωση γίνεται με αντικαταβολή, χωρίς να αναφέρονται τα πλήρη στοιχεία αποστολέα στο συνοδευτικό δελτίο των αποστολών (τα στοιχεία προβλέπονται στην απόφαση 686/064/10-7-2013 του Προέδρου της ΕΕΤΤ (Β’1700)).

 

Υποβολή καταγγελιών στην τηλεφωνική γραμμή καταναλωτών 1520, ή μέσω email στις διευθύνσεις 1520 -at- fpolis.gr και dimea.ypanep -at- mnec.gr, ή μέσω της σελίδας της ΔΙΜΕΑ στο Facebook, www.facebook.com/dimea.ypanep

Εικόνα: Tracy Le Blanc, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Από μικρές επιχειρήσεις το 29% του e-commerce στη Γερμανία

To 29% του τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία δημιουργείται από μικρές επιχειρήσεις με λιγότερους από 10 υπαλλήλους. Σε σύγκριση με την κατάσταση σε ολόκληρη τη γερμανική οικονομία, οι μικρές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ πιο σημαντικές για τον συνολικό κύκλο εργασιών στον τομέα τους.

Το 2018, οι μικρές επιχειρήσεις (εταιρείες με έως και 9 υπαλλήλους) αντιπροσώπευαν μόλις το 6,6% της εμπορικής οικονομίας στη Γερμανία. Αλλά όταν εξετάσουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική, αφού αυτή η κατηγορία επιχειρήσεων αντιπροσωπεύει το 29% των παραγόμενων πωλήσεων.

Όπως αναφέρει το Shopanbieter, αυτό οφείλεται στη συγκριτικά χαμηλή αρχική επένδυση που απαιτείται για την έναρξη ενός διαδικτυακού καταστήματος. "Οι μονοπρόσωπες και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις δε χρειάζεται να ανοίξουν ένα φυσικό κατάστημα. Προσλαμβάνουν μόνο λίγο προσωπικό, ενώ ​​μπορούν ακόμη και να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες τα logistics και να αναπτύξουν μια ακμάζουσα διαδικτυακή επιχείρηση", αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Επίσης, στο δημοσίευμα περιγράφεται το πώς τα προβλήματα για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να προκύψουν αργότερα. "Εάν οι πωλήσεις αυξάνονται, το ίδιο ισχύει και για το κόστος. Απαιτείται περισσότερος αποθηκευτικός χώρος, ενώ  η αύξηση των πωλήσεων μπορεί να επιτεχθεί μόνο με περισσότερα έξοδα για μάρκετινγκ. Αυτό απαιτεί επίσης περισσότερο προσωπικό ενώ η ανάπτυξη σταδιακά εξασθενεί. Και πριν το καταλάβετε, έχετε παγιδευτεί στην παγίδα ανάπτυξης".

Τα στοιχεία για το 29% προέρχονται από μια ολοκληρωμένη μελέτη που έγινε για λογαριασμό του συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου Bevh. Μεταξύ των υπόλοιπων στοιχείων αξίζει να αναφερθεί πως το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο συνεισφέρει 100 δισεκατομμύρια ευρώ στο γερμανικό ΑΕΠ ένω απασχολούνται άμεσα και έμμεσα περίπου 1,2 εκατομμύρια άτομα. Αυτό το ποσό αντιστοιχεί σε μερίδιο 2,9% του συνολικού ΑΕΠ της χώρας και είναι πάνω από το ήμισυ του μεριδίου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που αντιπροσωπεύει το 4,9% του γερμανικού ΑΕΠ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το YouTube δοκιμάζει λειτουργία αυτόματου εντοπισμού προϊόντων στα βίντεο

Αυτή την εβδομάδα, το YouTube ανακοίνωσε ακόμα μία πειραματική λειτουργία στην πλατφόρμα του. Δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που εντοπίζει αυτόματα προϊόντα που υπάρχουν εντός των βίντεο και τα εμφανίζει σε μια λίστα με σχετικά προϊόντα. Η δοκιμή είναι ορατή αρχικά στους χρήστες των ΗΠΑ που παρακολουθούν βίντεο στο YouTube.

Αυτή η λίστα θα αυτοματοποιηθεί, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για την ανίχνευσή τους και θα εμφανίζεται μεταξύ των προτεινόμενων βίντεο, καθώς οι θεατές μεταβαίνουν στο ίδιο το πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο.



Η ανακοίνωση του YouTube αναφέρει ότι «ο στόχος είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να εξερευνήσουν περισσότερα βίντεο και πληροφορίες σχετικά με αυτά τα προϊόντα» στην πλατφόρμα, αλλά είναι επίσης ενδιαφέρον για πολλούς άλλους λόγους.

Με τη λειτουργία αυτή ξεκινά σίγουρα μια νέα εποχή για την τοποθέτηση προϊόντων. Για παράδειγμα, παρέχει στο YouTube τη δυνατότητα να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων που αναφέρονται στα βίντεο, κάτι που είναι ιδανικό για δημιουργούς των βίντεο και τις εταιρείες-χορηγούς με τις οποίες συνεργάζονται.

Στο μέλλον, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για άλλες λειτουργίες που θα ενδυναμώσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο εντός της πλατφόρμας, ενώ "δείχνει" το δρόμο και για ευρύτερη χρήση της τεχνολογίας και την εφαρμογή της και εκτός της πλατφόρμας του YouTube, δίνοντας ώθηση στο video e-commerce.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Πάνω από 1.400 νέους πωλητές την ημέρα δέχεται η Amazon στην Ευρώπη

Η Amazon στην Ευρώπη δέχτηκε 115.453 νέους πωλητές φέτος, δηλαδή 1.461 ανά ημέρα! Εάν συνεχιστεί αυτή η τάση, η Amazon στην Ευρώπη θα ενσωματώσει στα κατά τόπους marketplaces πάνω από μισό εκατομμύριο νέους πωλητές μέχρι το τέλος του 2021. Η βασική αιτία είναι η συνεχής αύξηση της δημοτικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και το γεγονός ότι πολλοί έμποροι με φυσικά καταστήματα αναζητούν διέξοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Τα στοιχεία που παρουσίασε το Finbold δείχνουν ότι η Amazon ενσωμάτωσε φέτος 295.000 νέους πωλητές σε όλο τον κόσμο μόλις σε 80 ημέρες, μέχρι τις 21 Μαρτίου! Αυτό αντιστοιχεί σε περισσότερες από 3.700 νέες εγγραφές την ημέρα, με το Amazon.com να καταγράφει περισσότερο από το ένα τέταρτο όλων των νέων πωλητών. Ακολουθούν το Amazon India, το Amazon Canada και το Amazon UK. Στην πέμπτη θέση είναι το Ολλανδικό marketplace, που λανσαρίστηκε τον Μάρτιο του 2020. Από τους 295.000 νέους πωλητές, σχεδόν το 40% εντάχθηκε σε ένα ευρωπαϊκό marketplace.

Όμως, η Amazon πέρα από τις προμήθειές της, έχει ακόμα ένα πλεονέκτημα, αφού αποκτά ακόμα περισσότερα στοιχεία όσον αφορά στην προσφορά και τη ζήτηση προϊόντων, έτσι ώστε να μπορούν να αποφασίσουν τα στελέχη της ποια θα πουλήσουν και απευθείας, συχνά σε χαμηλότερες τιμές.

 

Από τα μέσα του 2020, έχουν εμφανιστεί πολλές εταιρείες που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην απόκτηση εμπόρων που δραστηριοποιούνται στην Amazon. Στη συνέχεια τους αναπτύσσουν και δημιουργούν ένα επιτυχημένο και κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων και επιχειρήσεων. Περισσότερες από είκοσι τέτοιες εταιρείες δραστηριοποιούνται σήμερα μόνο στην Ευρώπη, ενώ μερικές από αυτές έχουν ήδη συγκεντρώσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε γύρους χρηματοδότησης για αυτή τους τη δραστηριότητα.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Από τη BOUSSIAS και το Marketing Week στις 14 και 15 Απριλίου το e-Commerce Conference

Στην virtual σκηνή του συνεδρίου θα «ανέβουν» περισσότεροι από 20 καταξιωμένοι επαγγελματίες από την Ευρώπη και την Αμερική. Όλοι τους, έχοντας μεγάλη εξειδίκευση στο eCommerce και στο Conversion Rate Optimization, θα μοιραστούν δοκιμασμένες μεθοδολογίες και βέλτιστες πρακτικές με στόχο να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του e-shop τους, το ποσοστό των επισκεπτών που προχωρούν σε αγορές και, κατ’ επέκταση, την κερδοφορία της επιχείρησής τους.

Το εφετινό e-Commerce Conference θα προσελκύσει εκατοντάδες στελέχη από την Ελλάδα, την Κύπρο και την υπόλοιπη Ευρώπη.

Ιδού, λοιπόν, 10+1 λόγοι για τους οποίους αξίζει να το παρακολουθήσει κάθε επαγγελματίας που ασχολείται με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο:

1. H πρώτη εμφάνιση του Tim Ash σε ελληνικό συνέδριο! Ίσως ο κορυφαίος expert στο Conversion Rate Optimization, ο Tim Ash έχει ετοιμάσει ένα masterclass και μία keynote ομιλία γεμάτα έμπνευση και πρακτικές συμβουλές.

2. Έχοντας βαθμολογηθεί πέρυσι με 4,84/5, ο Karl Gilis επιστρέφει με την παρουσίαση “The right message to the right person - Personalization that works”.

3. Ο Ian Hammersley και η μεθοδολογία των 7 KPIs που οδηγούν σε κερδοφόρα e-shops.

4. To panel discussion με 4 ειδήμονες από το εξωτερικό και θέμα “New Customer Acquisition vs Customer Retention: Which should be your number 1 focus to guarantee a great 2021?

5. Η παρουσίαση του Patrick Wind με τίτλο “Top 10 Ad Creative Formulas for unbeatable Facebook & Instagram Ads Success in 2021”.

6. Ο Tim Stewart και όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για να δημιουργήσετε αποτελεσματικές landing pages.

7. Η πολυβραβευμένη SEO Consultant Aleyda Solis και οι συμβουλές της που θα ενισχύσουν το βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών του e-shop σας.

8. Γνωστή ως “The Queen of User Research”, η Els Aerts θα παρουσιάσει “How to convert online shoppers into repeat customers and brand ambassadors”.

9. Το Live Chat και πώς, ακολουθώντας την στρατηγική του Derric Haynie, θα δείτε σημαντική αύξηση στα έσοδά σας.

10. Η παρουσία on stage και με virtual booth κορυφαίων service providers από την ελληνική αγορά.

11. Το networking με 400+ στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους ομιλητές και το περιεχόμενο του συνεδρίου, που τελεί υπό την αιγίδα των Ecommerce Europe και GR.EC.A, μπορείτε να επισκεφτείτε το www.e-commerceconference.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Παράταση της προθεσμίας και τροποποιήσεις στο "e-λιανικό"

Δημοσιεύθηκε η πρώτη τροποποίηση της Πρόσκλησης "e-λιανικό – Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος" του ΕΠΑνΕΚ, σχετικά με την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης έως τη Δευτέρα 05 Απριλίου 2021 και ώρα 15:00 αντί για την Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021 ώρα 15:00.

Επίσης, περιλαμβάνονται τροποποιήσεις που αφορούν στις επιλέξιμες δαπάνες, στην καταβολή της επιχορήγησης, στα δικαιολογητικά της Δράσης κ.ά.

Είχε προηγηθεί και σχετικό αίτημα παράτασης από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνη Γεωργιάδη.

Η ΕΣΕΕ είχε επισημάνει πως το εν λόγω Πρόγραμμα που επιδοτεί την ανάπτυξη, αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τις εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς ενισχύει σημαντικές και απαραίτητες υποδομές για την μετάβαση τους στην ψηφιακή εποχή.

Ένεκα όμως των σοβαρών προβλημάτων που δημιουργεί στην καθημερινότητα του εμπορικού κόσμου η επί μακρόν αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λόγω του lockdown, η ΕΣΕΕ έκρινε και πρότεινε να υπάρξει επαρκής χρονική επέκταση, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις λιανικής που το επιθυμούν να λάβουν τη σχετική επιδότηση.

Η Δράση "e-λιανικό" συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

 

Δείτε περισσότερα στο www.antagonistikotita.gr

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Αριθμός - ρεκόρ επικίνδυνων προϊόντων αποσύρθηκαν από την αγορά της ΕΕ

Στις 2 Μαρτίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της και ενημερωτικά δελτία στην Πύλη Ασφαλείας, το σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης της ΕΕ για επικίνδυνα καταναλωτικά προϊόντα που βοηθά στην άμεση απόσυρση από την αγορά επικίνδυνων προϊόντων - εκτός τροφίμων.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι το 2020, ένας αριθμός - ρεκόρ 2.253 ειδοποιήσεων για επικίνδυνα προϊόντα καταγράφηκε μέσω του συστήματος RAPEX. Η έκθεση δείχνει επίσης ότι ο αριθμός των ενεργειών που έλαβαν οι αρχές μετά από προειδοποίηση αυξάνεται κάθε χρόνο, φθάνοντας σε έναν νέο αριθμό - ρεκόρ 5.377 το 2020, σε σύγκριση με 4.477 το 2019.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Ecommerce Europe, μεταξύ όλων των προειδοποιήσεων του 2020, το 9% αφορούσε σε προϊόντα που σχετίζονται με την COVID-19, όπως 161 ειδοποιήσεις για μάσκες, 3 ειδοποιήσεις για φόρμες, 13 ειδοποιήσεις για απολυμαντικά χεριών και 18 ειδοποιήσεις για λαμπτήρες UV που υποτίθεται ότι λειτουργούν ως αποστειρωτές. Συνολικά, οι πιο επικίνδυνες κατηγορίες προϊόντων που είχαν τις περισσότερες προειδοποιήσεις, ήταν τα παιχνίδια με 27%, τα μηχανοκίνητα οχήματα με 21% και οι ηλεκτρικές συσκευές και εξοπλισμός με 10%.

Σύμφωνα με την έκθεση, τα ευρήματα δείχνουν ότι η εποπτεία της αγοράς στην ΕΕ εστιάζει ιδιαίτερα στα παιδιά ως ευάλωτη ομάδα καταναλωτών. Σε γενικές γραμμές, οι πιο συχνές επισημασμένες αφορούσαν προϊόντα που προκαλούν τραυματισμούς, όπως κατάγματα ή διάσειση (25%), ακολουθούμενα από χημικά συστατικά σε προϊόντα (18%) και κινδύνους πνιγμού για τα παιδιά (12%).

Ένας ολοένα και αυξανόμενος αριθμός από online marketplaces υπογράφει τη Δέσμευση Ασφάλειας Προϊόντων και ως εκ τούτου, δεσμεύεται να προβεί σε ενέργειες για να διατηρήσει τους καταναλωτές που ψωνίζουν online ασφαλείς από επικίνδυνα προϊόντα. Η δέσμευση είναι εθελοντική και επιπρόσθετη των νομικών υποχρεώσεων για την ασφάλεια των προϊόντων.

Όσον αφορά στα επόμενα βήματα, η Κομισιόν επιβραβεύει τις επιχειρήσεις που καταβάλλουν επιπλέον προσπάθειες για να προστατεύσουν τους καταναλωτές με το Βραβείο Ασφάλειας Προϊόντων της ΕΕ. Η πλατφόρμα για τα βραβεία του 2021 δέχεται αιτήσεις από την 1η Μαρτίου και θα είναι ανοιχτή έως τις 30 Απριλίου.

Εικόνα: Gabby K, Pexels
 
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search