eCommerce

Το Shopify υποστηρίζει περισσότερες πλατφόρμες πληρωμών

Η Shopify αποκάλυψε τη νέα πλατφόρμα πληρωμών της, μέσω της οποίας μπορούν να ενσωματωθούν πύλες συστημάτων πληρωμών τρίτων στο Shopify Checkout, ώστε οι έμποροι να μπορούν να προσθέσουν επιπλέον επιλογές πληρωμής.

Tα νέα ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης Shopify Unite. Η νέα πλατφόρμα θα αντικαταστήσει τα παλιά integration points του Shopify και θα επιτρέψει σε τρίτους παρόχους πληρωμών να ενσωματώσουν τις υπηρεσίες τους ευκολότερα στη δημοφιλή e-commerce πλατφόρμα, δημιουργώντας apps.

Το Shopify έχει κάνει επίσης ταχύτερη τη διαδικασία του checkout, οπότε οποιοσδήποτε έμπορος έχει πλέον τη δυνατότητα να χειρίζεται δεκάδες χιλιάδες αγορές ανά λεπτό. Ακούγεται μεγάλος ο αριθμός, αλλά η εταιρεία λέει ότι στόχος της είναι να δώσει σε κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού καταστήματος τη δυνατότητα να διαχειρίζεται όγκο πωλήσεων όσος υπήρξε στο αποκορύφωμα της Black Friday και της Cyber ​​Monday πέρσι!

Επίσης, με την εισαγωγή του Checkout Extensions, οι προγραμματιστές μπορούν να ενσωματώσουν εφαρμογές στο Shopify Checkout. Το συνέδριο Shopify Unite είχε πολλά καλά νέα για τους developers, αφού από την εταρεία αποκάλυψαν ότι θα μηδενιστούν τα ποσοστά της προμήθειας από τους προγραμματιστές στο Shopify App Store και στο νέο Shopify Theme Store. Οι developers πλέον θα πληρώνουν 0% (αντί 20%) προμήθεια για το πρώτο εκατομμύριο δολάρια που κερδίζουν ετησίως στην πλατφόρμα.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=2vANhRa23ug"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H ανακοίνωση των ΕΛΤΑ για τα νέα μέτρα ΦΠΑ στο e-commerce

Στις νέες οδηγίες της ΕΕ για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που εντάσσονται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών το οποίο πέρασε από τη Βουλή, προβλέπεται ότι όλες οι εισαγωγές δεμάτων αξίας έως 22 ευρώ, που παραγγέλνονται ηλεκτρονικά και μέχρι σήμερα απαλλάσσονταν του ΦΠΑ, πλέον θα υπόκεινται στον φόρο αυτό. Οι καταναλωτές επιβαρύνονται με τον συντελεστή ΦΠΑ, που ισχύει στη χώρα μας (24% ή 13% ή 6%), αναλόγως του είδους του αγαθού.

Η επιβολή ΦΠΑ στα μικροδέματα σχετίζεται με τον χρόνο εισόδου τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση και είναι ανεξάρτητη από τον χρόνο της ηλεκτρονικής παραγγελίας ή την έναρξη αποστολής από τον πωλητή.

Τα ΕΛΤΑ με ανακοίνωσή τους ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι, λόγω της έναρξης ισχύος νέων μέτρων ΦΠΑ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce), από την 1η Ιουλίου, θα καλούνται να καταβάλουν ΦΠΑ ακόμα και για διαδικτυακές αγορές μικρότερες των 22€ που θα εισαχθούν στην Ελλάδα από τρίτες χώρες, από την ημερομηνία αυτή, ανεξαρτήτως της ημέρας αγοράς, οι οποίες μέχρι τώρα απαλλάσσονταν από σχετικές χρεώσεις.

Η σχετική ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υπογραμμίζει την ανάγκη επιβολής των νέων κανόνων και υποχρεώσεων εξαιτίας της ραγδαίας ανάπτυξης του e-commerce, το οποίο επιτάχυνε η πανδημία, για αντικείμενα αξίας μέχρι 150€ (B2C), προκειμένου να εξασφαλιστούν ισότιμοι όροι ανταγωνισμού, να διασφαλιστεί η διαφάνεια για τους καταναλωτές και να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή και η φοροαποφυγή, η οποία επιφέρει σημαντικές απώλειες εσόδων ΦΠΑ για τα Κράτη Μέλη.

Στην χώρα μας, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) εξέδωσε λεπτομερείς οδηγίες σύμφωνα με τις οποίες η απόδοση του φόρου θα μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

1. Ειδικό καθεστώς εισαγωγής (import one stop shop-IOSS), όπου υπόχρεος στο φόρο είναι ο διαδικτυακός πωλητής και o φόρος αποδίδεται σε μία ηλεκτρονική πύλη «one-stop shop».

2. Ειδικές ρυθμίσεις για τη δήλωση και πληρωμή του ΦΠΑ (special arrangements), όπου υπόχρεος στο φόρο είναι ο παραλήπτης του δέματος και ο φόρος αποδίδεται, για λογαριασμό του, από τον ταχυδρομικό φορέα.

Η νέα αυτή διαδικασία, εφόσον τα αντικείμενα αξίας μέχρι 150€ έχουν αποσταλεί από τις χώρες, με ευθύνη του αποστολέα, με όλες τις προβλεπόμενες υποχρεωτικές πληροφορίες σε ηλεκτρονική μορφή ή μέσω του καθεστώτος IOSS, δεν θα επιφέρει κάποια επιβάρυνση από τα ΕΛΤΑ για τον εκτελωνισμό τους.

Ενδεχόμενες χρεώσεις για εργασίες εκτελωνισμού θα υπάρξουν μόνο για όσα αντικείμενα δεν συνοδεύονται από τις απαραίτητες ηλεκτρονικές πληροφορίες και στην περίπτωση δειγματοληπτικού ελέγχου, σύμφωνα με τις διαδικασίες που επιβάλει η ΑΑΔΕ.

Τονίζεται ότι η επιβολή ΦΠΑ εφαρμόζεται λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο εισόδου των εμπορευμάτων στην Ε.Ε. - και όχι το χρόνο παραγγελίας ή αποστολής των αγαθών - και αυτό θα έχει ως συνέπεια να υπάρξει επιβάρυνση ΦΠΑ για τους καταναλωτές που προχώρησαν σε αγορές πριν την 1η Ιουλίου.

Τα ΕΛΤΑ ζητούν την κατανόηση των πελατών τους για ενδεχόμενες καθυστερήσεις στις παραδόσεις αντικειμένων από χώρες εκτός Ε.Ε. που θα οφείλονται στην φορολογική διαχείριση αυτών στα τελωνεία της χώρας εξαιτίας της εφαρμογής της νέας ευρωπαϊκής οδηγίας.

Πηγή: euronews.com

Εικόνα: RoseBox, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρευνα από τον GRECA για τις ανάγκες και τις προτεραιότητες της αγοράς

Μία νέα πρωτοβουλία ανέλαβε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, για την κατανόηση των νέων δεδομένων που διαμορφώνονται στο χώρο, μετά την έξαρξση που σημειώθηκε λόγω της πανδημίας.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, πρωταρχικός στόχος του GR.EC.A είναι η δημιουργία μιας υγιούς αγοράς Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, η οποία μπορεί να οδηγήσει στη σωστή λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία όλων των μερών της αλυσίδας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-shops, εταιρείες logistics, καταναλωτές), ο GR.EC.A λαμβάνει την πρωτοβουλία της διεξαγωγής πολυδιάστατης έρευνας (προς όλα τα μέρη της αλυσίδας) με στόχο την κατανόηση των νέων δεδομένων του e-shopping.

Προς αυτή την κατεύθυνση, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, που έχει ως στόχο τη χαρτογράφηση των δεδομένων από την πλευρά των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Ο GR.EC.A καλεί τα μέλη του να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο, για να καταγραφεί η γνώμη τους σχετικά με τις εξελίξεις της αγοράς.

Δείτε περισσότερα στο greekecommerce.gr


Εικόνα: Scott Graham, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Singapore Airlines προσφέρει πρόσβαση σε υπηρεσίες e-commerce εν πτήσει

Τη δυνατότητα να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές την ώρα της πτήσης τους έχουν από τις 28 Ιουνίου 2021 οι επιβάτες της Singapore Airlines. Πρόκειται για την πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που δίνει στους επιβάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου εν πτήσει.

Η υπηρεσία θα προσφέρεται μέσα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου KrisShop και θα είναι διαθέσιμη μέσω του συστήματος ψυχαγωγίας εν πτήση KrisWorld.

Για να προσφέρει αυτήν την καινούργια εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών κατά την πτήση, η Singapore Airlines και το KrisShop συνεργάζονται με τις εταιρείες AirFree, Thales και Panasonic Avionics. Χρησιμοποιείται μια πρωτοποριακή τεχνολογία συνδεσιμότητας αέρος-εδάφους, η οποία συνδέει το KrisShop απευθείας με το σύστημα ψυχαγωγίας του αεροσκάφους και επιτρέπει ζωντανές ενημερώσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την εξουσιοδότηση πιστωτικών καρτών.

«Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον για τις αγορές και η ενσωμάτωση αυτής της δυνατότητας στο σύστημα ψυχαγωγίας της Singapore Airlines κατά την πτήση είναι μια πρωτοπορία για την αεροπορική βιομηχανία. Η υπηρεσία αποτελεί μέρος της ακλόνητης δέσμευσης της Singapore Airlines για καινοτομία και για εξασφάλιση μιας μοναδικής ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους επιβάτες» είπε ο κ. Yeoh Phee Teik, Αντιπρόεδρος Ταξιδιωτικής Εμπειρίας της Singapore Airlines.

Η υπηρεσία ηλεκτρονικών αγορών θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε επιλεγμένα αεροσκάφη Airbus A350 και θα διατεθεί σταδιακά σε όλο το δίκτυο της SIA*.

Οι επιβάτες της Singapore Airlines θα μπορούν να πραγματοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές τους ενόσω απολαμβάνουν την πτήση τους. Η υπηρεσία ηλεκτρονικών αγορών περιλαμβάνει μια γκάμα 4.000 προϊόντων όπως είδη σπιτιού, προϊόντα για παιδιά, αρώματα, προϊόντα ομορφιάς, ηλεκτρονικά είδη, ποτά, καθώς και προϊόντα με το σήμα της Singapore Airlines. Εάν οι επιβάτες επιλέξουν να παραλάβουν την παραγγελία τους στην επόμενη πτήση τους με την Singapore Airlines, οι τιμές θα είναι αφορολόγητες. Επίσης, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το σπίτι τους ως τόπο παράδοσης της παραγγελίας.

 

* Τα αεροσκάφη Boeing 737-800 NG δε θα προσφέρουν την υπηρεσία online αγορών καθώς το αεροσκάφος δεν προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης στο internet.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι νέοι κανόνες ΦΠΑ στο e-commerce που ισχύουν από 1η Ιουλίου στην Ευρώπη

Οι νέοι κανόνες για τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας για τις διαδικτυακές αγορές θα αρχίσουν να ισχύουν από την 1η Ιουλίου, προκειμένου να εξασφαλιστούν ισότιμοι όροι ανταγωνισμού για τις επιχειρήσεις και μεγαλύτερη διαφάνεια για τους καταναλωτές στην ΕΕ, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η πανδημία του κορωνοϊού επιτάχυνε την αλματώδη αύξηση του ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου και ενίσχυσε την ανάγκη μεταρρύθμισης των κανόνων, τονίζει η Επιτροπή. Οι νέοι κανόνες θα διασφαλίζουν ότι ο ΦΠΑ που οφείλεται για τις διαδικτυακές πωλήσεις καταβάλλεται στη χώρα του καταναλωτή. Επίσης, οι νέοι κανόνες θα επηρεάσουν τους διαδικτυακούς πωλητές και τις διαδικτυακές αγορές/πλατφόρμες, εντός και εκτός της ΕΕ, τους ταχυδρομικούς φορείς και τους ταχυμεταφορείς, τις τελωνειακές και φορολογικές διοικήσεις, καθώς και τους καταναλωτές.

Ειδικότερα, από την 1η Ιουλίου 2021 θα εισαχθούν ορισμένες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο χρεώνεται ο ΦΠΑ στις διαδικτυακές πωλήσεις, είτε οι καταναλωτές αγοράζουν από εμπόρους εντός είτε εκτός της ΕΕ.

Σύμφωνα με το τρέχον σύστημα, τα εμπορεύματα, που εισάγονται στην ΕΕ και αποτιμώνται σε λιγότερο από 22 ευρώ από εταιρείες εκτός ΕΕ, απαλλάσσονται από τον ΦΠΑ. Από την 1η Ιουλίου, η απαλλαγή αυτή αίρεται, έτσι ώστε να χρεώνεται ΦΠΑ σε όλα τα εμπορεύματα που εισέρχονται στην ΕΕ — ακριβώς όπως και για τα εμπορεύματα που πωλούνται από επιχειρήσεις της ΕΕ.

Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι γίνεται κατάχρηση της απαλλαγής ΦΠΑ, επισημαίνει η Επιτροπή, καθώς αδίστακτοι πωλητές από χώρες εκτός ΕΕ προβαίνουν σε παραπλανητική επισήμανση αποστολών εμπορευμάτων, π.χ. έξυπνων τηλεφώνων, προκειμένου να επωφεληθούν από την απαλλαγή. Το κενό αυτό επιτρέπει στις εν λόγω εταιρείες να υποσκελίσουν τους ανταγωνιστές τους στην ΕΕ και κοστίζουν στα δημόσια ταμεία της ΕΕ περίπου 7 δισ. ευρώ ετησίως σε απάτες, γεγονός που οδηγεί σε μεγαλύτερη φορολογική επιβάρυνση για τους άλλους φορολογούμενους.

Επί του παρόντος, οι πωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να διαθέτουν αριθμό φορολογικού μητρώου ΦΠΑ σε κάθε κράτος μέλος στο οποίο ο κύκλος εργασιών τους υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο συνολικό κατώτατο όριο, το οποίο διαφέρει από χώρα σε χώρα. Από την 1η Ιουλίου, τα εν λόγω διαφορετικά κατώτατα όρια θα αντικατασταθούν από ένα κοινό ενωσιακό όριο ύψους 10.000 ευρώ, πάνω από το οποίο ο ΦΠΑ πρέπει να καταβάλλεται στο κράτος μέλος στο οποίο παραδίδονται τα εμπορεύματα.

Απλούστερες διαδικασίες

Για να απλουστευθεί η ζωή των εν λόγω εταιρειών και να διευκολυνθούν οι πωλήσεις τους σε άλλα κράτη μέλη, οι διαδικτυακοί πωλητές μπορούν πλέον να εγγραφούν σε μια ηλεκτρονική πύλη, την «One Stop Shop», όπου μπορούν να εκπληρώσουν όλες τις υποχρεώσεις τους όσον αφορά τον ΦΠΑ για τις πωλήσεις τους σε ολόκληρη την ΕΕ. Αυτό το όριο των 10.000 ευρώ εφαρμόζεται ήδη για ηλεκτρονικές υπηρεσίες που πωλούνται διαδικτυακά από το 2019.

Αντί να αγωνίζονται να συμμορφωθούν με περίπλοκες διαδικασίες σε άλλες χώρες, μπορούν να εγγραφούν στο δικό τους κράτος μέλος και στη δική του γλώσσα. Μόλις εγγραφεί, ο διαδικτυακός λιανοπωλητής μπορεί να κοινοποιήσει και να καταβάλει ΦΠΑ στην ηλεκτρονική πύλη «One Stop Shop» για όλες τις πωλήσεις του στην ΕΕ μέσω τριμηνιαίας δήλωσης. Η πύλη αυτή θα φροντίζει για τη διαβίβαση του ΦΠΑ στο αντίστοιχο κράτος μέλος.

Στο ίδιο πνεύμα, η καθιέρωση της πύλης «One Stop Shop» για πωλητές εκτός ΕΕ θα τους επιτρέπει να εγγραφούν εύκολα στα μητρώα ΦΠΑ στην ΕΕ και θα διασφαλίζει ότι το ορθό ποσό του ΦΠΑ διοχετεύεται στο κράτος μέλος στο οποίο οφείλεται τελικά. Για τους καταναλωτές, αυτό σημαίνει πολύ μεγαλύτερη διαφάνεια: ο ΦΠΑ θα πρέπει να αποτελεί μέρος της τιμής που καταβάλλουν στον πωλητή. Επίσης, δεν θα υπάρχουν πλέον προσκλήσεις από τις τελωνειακές υπηρεσίες ή τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών που ζητούν πρόσθετη πληρωμή όταν τα εμπορεύματα φθάνουν στη χώρα του καταναλωτή, διότι ο ΦΠΑ θα έχει ήδη καταβληθεί.

Η Επιτροπή τονίζει ότι ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων εκτός της ΕΕ, έχουν ήδη εγγραφεί στην πύλη «One Stop Shop», συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων παγκόσμιων διαδικτυακών αγορών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοια πύλη «One Stop Shop» για τον ΦΠΑ λειτουργεί ήδη με επιτυχία από το 2015 για τις διασυνοριακές πωλήσεις ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Wix εξαγόρασε την dropshipping πλατφόρμα Modalyst

Η Wix απέκτησε την πλατφόρμα dropshipping Modalyst, θέλοντας να προσφέρει τη δική της λύση marketplace και μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα dropshipping, με στόχο να εμπλουτίσει και να επεκτείνει την e-commerce πλατφόρμα που διαθέτει.

Όσοι έμποροι χρησιμοποιούν τη λύση της Wix θα συνδέονται σε μια τεράστια αγορά προμηθευτών, από όπου θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε εκατομμύρια προϊόντα που συγχρονίζονται απευθείας στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Από τη Wix ανακοίνωσαν ότι η εξαγορά θα τους βοηθήσει να επεκτείνουν την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που διαθέτουν, ενώ στο δελτίο Τύπου αναφέρεται επίσης πως η άνοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνει πόσο σημαντικό είναι για όσους έχουν e-shop να επεκτείνουν την προϊοντική τους γκάμα και το απόθεμά τους και να ικανοποιούν αποτελεσματικά τις παραγγελίες τους.

Επίσης, σημείωσαν πως το dropshipping marketplace ήταν αποφασιστικής σημασίας, τόσο για τους προμηθευτές όσο και για τους λιανοπωλητές και είναι εμφανές στην επιτυχία της υπάρχουσας συνεργασίας μεταξύ Wix και Modalyst μέσω του Wix App Market.



Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι έμποροι της Wix που προσθέτουν dropshipping προϊόντα, βλέπουν τη μέση αξία των παραγγελιών τους να αυξάνεται κατά 40% και τα έσοδα από τις πωλήσεις κατά 79% τους πρώτους τέσσερις μήνες!

Οι πελάτες της Wix μπορούν να συνδέσουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα με το marketplace της Modalyst, που διαθέτει χιλιάδες προμηθευτές, κατασκευαστές και χονδρεμπόρους, έχοντας πρόσβαση σε προϊόντα που καλύπτουν επώνυμες φίρμες, δημοφιλή είδη και ανεξάρτητες ετικέτες. Επίσης, έχουν τη δυνατότητα επιλογής και προϊόντων λευκής ετικέτας, χρησιμοποιώντας τη δική τους επωνυμία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δεύτερος κύκλος επιδότησης έως 5.000 ευρώ για κατασκευή e-shop

Ξεκινάει στις 9 Ιουλίου ο Β' κύκλος της δράσης: «E-λιανικό». Η νέα δράση «E-λιανικό - Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος» στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020 η επιδότηση είναι 1.500 ευρώ.

Δικαιούχοι είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Θα πρέπει οι υφιστάμενες επιχειρήσεις να έχουν μείωση τουλάχιστον 20% στον κύκλο εργασιών τους κατά το 4ο τρίμηνο του έτους 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του έτους 2019. Για τις νεοσύστατες η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους.

Ο προϋπολογισμός της δράσης είναι 8 εκ. ευρώ για το σύνολο των περιφερειών της χώρας. Η δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

 

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

- Υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019.

- Νεοσύστατες, εφόσον έχουν συσταθεί από 01/10/2019 μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.

Ημερομηνία Έναρξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 9 Ιουλίου 2021 και ώρα 13:00

Ημερομηνία Λήξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 29 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 15:00

 

Δείτε περισσότερα στο www.antagonistikotita.gr

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Σημαντική διάκριση για την Attica Group και τη Linakis.digital από την Kentico

Με αφοσίωση στις υψηλές επιδόσεις και τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων η Linakis.digital συνεχίζει να καινοτομεί και να διακρίνεται. To νέο website της Blue Star Ferries διακρίθηκε από την Kentico ως ένα από τα Top 10 Kentico Xperience websites για το Μάιο 2021. Μια ακόμα αναγνώριση για μια εταιρία που δεν επαναπαύεται και διαρκώς εργάζεται για τη δημιουργία εξελιγμένων ψηφιακών έργων.

Το website Bluestarferries.com ξεκίνησε τη λειτουργία του το Μάιο 2021 και μέσα σε ένα μήνα κέρδισε την αναγνώριση "Top 10 Kentico Xperience websites for May 2021". Τα μοναδικά χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν είναι:

1. To άψογο σύστημα κρατήσεων (booking wizard) που συνδυάζει διαισθητική δομή της πληροφορίας και micro-animations και υποστηρίζει πλήρως όλους τους χρήστες - ταξιδιώτες και ταξιδιωτικούς πράκτορες.

2. H προηγμένη ψηφιακή παρουσία που ενοποιεί τα τρία websites της μητρικής εταιρείας Attica Group (Blue Star Ferries, Superfast Ferries, Hellenic Seaways) και προσφέρει μια υπερσύγχρονη εμπειρία αγοράς ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

3. O απαράμιλλος σχεδιασμός με εξατομικευμένα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν την εμπειρία κάθε χρήστη προσφέροντας το προσωποποιημένο περιεχόμενο σύμφωνα με την αλληλεπίδραση του με το website.

 

Kentico Xperience Platform: Παγκόσμια Πρωτοπορία και Αναγνώριση

Η διεθνώς πολυβραβευμένη πλατφόρμα Kentico Xperience συνδυάζει την αποτελεσματική διαχείριση περιεχομένου με τις πιο προηγμένες λειτουργίες ψηφιακού marketing και εμπορίου. Συνδυάζεται άψογα με κάθε σύστημα παρέχοντας:

  • Εξατομικευμένες εμπειρίες
  • Ύψιστη ασφάλεια
  • Ασύγκριτες επιδόσεις και δυνατότητες επεκτάσεων

 

Linakis.digital & Kentico: μια συνεργασία υψηλών προδιαγραφών

Δουλεύοντας με την πλατφόρμα Kentico, η Linakis.digital δημιουργεί πολυλειτουργικά portals που θέτουν στο επίκεντρο τον χρήστη. Εξειδικευμένες ομάδες έμπειρων επαγγελματιών ικανοποιούν τις ανάγκες μεγάλων πελατών αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες που δίνει η Kentico.

Το τμήμα έρευνας UX της Linakis.digital που συνεργάζεται στενά με το δημιουργικό και τους έμπειρους προγραμματιστές παρέχουν καινοτόμες λύσεις και υλοποιούν τις πλέον εξατομικευμένες ψηφιακές εμπειρίες. Στόχος είναι κάθε χρήστης να απολαμβάνει μια προσωποποιημένη εμπειρία αλληλοεπιδρώντας με συγκεκριμένο περιεχόμενο που τον αφορά.  

Η Kentico παρέχει πρωτοποριακά εργαλεία που κάνουν χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) και υποστηρίζουν εξελιγμένες λειτουργίες και εφαρμογές.  Η κουλτούρα καινοτομίας της Linakis.digital σε συνδυασμό με τα εξελιγμένα εργαλεία της Kentico οδηγούν στη δημιουργία ψηφιακών εμπειριών υψηλών προδιαγραφών και απαράμιλλων επιδόσεων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Plushost: Οι πωλήσεις κερδίζονται στο Back Office

Η ιστορία είναι γεμάτη από περιπτώσεις όπου χάθηκαν μάχες, ή ακόμα και πόλεμοι από τον κακό σχεδιασμό των "μετόπισθεν". Στην Plushost, πιστεύουμε στην αξία των μετόπισθεν ως προϋπόθεση για τη νίκη. Στο  e-commerce, τα μετόπισθεν αφορούν σε μεταφορές, προμήθειες, γραμμές ανεφοδιασμού, υλικά και πολλά άλλα που μοιάζουν "πολεμικά".

Η προσαρμοστικότητα είναι προϋπόθεση επιβίωσης. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον ο καταναλωτής επίσης μεταβάλλεται, όσον αφορά στα "θέλω" του και στην συμπεριφορά του κατά την αγοραστική διαδικασία.

Τι έπεται; Τα ανοικτά μαγαζιά θα ξαναπάρουν το ρόλο τους; Όσο οι επιχειρήσεις του κλάδου ενισχύουν τα brand equities και όσο οι εκάστοτε τεχνολογίες αιχμής υιοθετούνται από τις επιχειρήσεις του industry, η "διόρθωση" θα είναι ομαλότερη.

Η εμβάθυνση των τεχνικών και η ανάπτυξη εφαρμογών κάθε είδους, έδωσαν στο e-commerce μεγάλη δυναμική και πρωτόγνωρη διείσδυση. Η ψηφιακή αγορά αποκτά χαρακτηριστικά που προσομοιάζουν όλο και περισσότερο στη φυσική.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή. Πόσο μοιάζει το λιανεμπόριο και πώς το e-commerce model μπορεί να μάθει από τις πρακτικές του συμβατικού εμπορίου;

 

Εφαρμογή προσομοίωσης και προβλέψεων

Το λιανεμπόριο πάντα "μετρούσε" καθετί που μπορούσε να το επηρεάσει. Κακοκαιρία, απεργίες, επικαιρότητα, εποχικότητα και πόσα άλλα. Όλα αυτά μαζί, έκαναν τον έμπορο σοφότερο και τον καθιστούσαν γνώστη. Οι προβλέψεις του αποτυπώνονταν στο εύρος των ειδών της επιχείρησής του, στο κόστος κτήσης τους, στην τιμολόγησή τους και στις δράσεις που θα αναλάμβανε για την προώθησή τους. 

Σήμερα, ο επιχειρηματίας του e-commerce έχει να διαχειριστεί εντυπωσιακά μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών, πράγμα πρακτικά αδύνατο αν δεν πάρει τη βοήθεια της τεχνολογίας.

 

Εφαρμογή διαχείρισης της αποθήκης με παράλληλη ταξινόμηση των προϊόντων

Η "ψυχή" κάθε λιανέμπορου είναι η αποθήκη του, τo stock του. Χωρίς αυτό, δεν υπάρχει τίποτα. Τροφοδοσία, αποθέματα και η σύνδεσή τους με την επικοινωνιακή προβολή είναι απολύτως προφανής απαίτηση. Άρα, η επένδυση -κάθε είδους πόρων- σε έναν ή περισσότερους κωδικούς είναι θέμα βιωσιμότητας. 

Το stock και οι πληροφορίες περί αυτού, πρέπει να τυγχάνουν του μέγιστου δυνατού σεβασμού. Είναι η βασική εκροή χρημάτων και για αυτό μια σχετική εφαρμογή που να βοηθά στη λήψη αποφάσεων είναι θεμελιώδης.

 

Subscription status των χρηστών

Ακόμα, διανύουμε τη φάση όπου πολλοί καταναλωτές δέχονται άσχετα με τις επιθυμίες τους ενημερωτικά μηνύματα (emails) με όλα τα αρνητικά αποτελέσματα που έπονται αυτού, δηλαδή, ανύπαρκτο open rate και απεγγραφή από τη λίστα.

Σήμερα, στην ψηφιακή εποχή του ΑΙ, όπου η κατανάλωση και η ευκολία είναι ζητούμενο, ο καταναλωτής εγγράφεται ως subscriber και η επιχείρηση οφείλει να διατηρεί την επαφή μαζί του, κοινοποιώντας του αποκλειστικά εκείνα τα είδη που ο "αλγόριθμος" ξέρει πως τον ενδιαφέρουν.

Αυτό ομαλοποιεί τη διάδραση μεταξύ των δύο πόλων, οδηγώντας σε αύξηση της επισκεψιμότητας, μείωση των εγκαταλελειμμένων καλαθιών, αύξηση παραγγελιών και τελικά... αύξηση του τζίρου.

 

Δημιουργία Personas για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων του media spend

Η στόχευση του κοινού ήταν και παραμένει μια ολόκληρη επιστήμη. Η δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων ανά persona, παραδίδει αποδοτικότερη αξιοποίηση του spending, επιτρέποντας στον επιχειρηματία με τους ίδιους πόρους, ή να διευρύνει το κοινό που θα στοχεύσει, ή θα εμβαθύνει τις καμπάνιες του, ή εναλλακτικά θα αποφασίσει τη μείωση του spending, εξασφαλίζοντας παράλληλα αύξηση των παραγγελιών, του τζίρου και τελικά των κερδών του.

 

Εφαρμογή επεξεργασίας τιμών πώλησης ανταγωνισμού

Ακόμα και σήμερα, το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του φυσικού λιανεμπορίου "μετράει" τον ανταγωνισμό μέσω window και mystery shopping. Και ενώ για τον μαγαζάτορα οποιουδήποτε εμπορικού δρόμου της χώρας, αρκεί να περιδιαβεί πάνω-κάτω 3 φορές στη σεζόν τα ανταγωνιστικά με τον ίδιο μαγαζιά, για τον επιχειρηματία του e-commerce, αυτή η διαδικασία πρέπει να γίνεται για όλα τα καταστήματα της χώρας σε "χρόνο dt" και πολλές φορές -ακόμα- και μέσα σε ένα μήνα. Στο e-commerce που ο συναισθηματικός παράγοντας της εντοπιότητας είναι ανύπαρκτος, το κόστος καθίσταται ο κυρίαρχος παράγοντας απόφασης αγοράς, άρα και επιλογής e-shop.

H αξιοποίηση σχετικής εφαρμογής παρακολούθησης της δραστηριότητας μεταβολών των τιμών δημοφιλών προϊόντων του ανταγωνισμού, είναι εργαλείο επιβίωσης. Ο επιχειρηματίας του e-commerce έχει την άνεση να ξέρει real-time τι κάνει ο ανταγωνισμός του.

Η αξιοποίηση της πληροφορίας και οι αποφάσεις είναι επιχειρηματικό προνόμιο. Οι αποφάσεις βάσει data οδηγούν σε αύξηση επισκεψιμότητας, αύξηση των παραγγελιών, του τζίρου και τελικά των συνολικών κερδών του επιχειρηματία.

 

Συμπερασματικά, θα έλεγε κανείς οτι καταναλωτές και επιχειρηματίες του e-commerce, απολαμβάνουν το μέγιστο της συμβολής της τεχνολογίας και των εξελίξεων που αυτή φέρνει και στην εμπειρία αγοράς των πρώτων και στις back office λειτουργίες της επιχείρησης, οι οποίες εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργικότητα των απαραίτητων εσωτερικών διαδικασιών, κερδοφορία και εν τέλη βιωσιμότητα.

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

GRECA και Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών μαζί στην ψηφιακή εποχή τού εμπορίου

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε.) και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (EΣA) στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για ανάληψη πρωτοβουλιών και κοινών δράσεων με σκοπό την αποτελεσματική μετάβαση του εμπορίου στη ψηφιακή εποχή, προσδιόρισαν τη συνεργασία τους για τα επόμενα χρόνια.



Συνυπολογίζοντας την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε για το εμπόριο, την επιχειρηματικότητα και την οικονομία της χώρας γενικότερα, ο Πρόεδρος του Ε.Σ.Α Σταύρος Καφούνης και η Πρόεδρος του GR.EC.A Κατερίνα Φραϊδάκη, συνυπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας στο ιστορικό κτίριο του Ε.Σ.Α, παρόντος του Μάκη Σαββίδη, που είναι Aντιπρόεδρος και των δύο φορέων.


 
Τα δύο μέρη αναγνωρίζουν ότι το εμπόριο αποτελεί τον μεγαλύτερο εργοδότη όλης της χώρας και πως η στήριξη των φυσικών αλλά και των ηλεκτρονικών καταστημάτων αυτή τη δύσκολη περίοδο κρίνεται απαραίτητη.  Η συνεργασία των δύο μερών καθίσταται αμοιβαία επωφελής, με πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και της ψηφιακής αναβάθμισης.

Η διαλεκτική σύνθεση των δύο πυλώνων θα ωφελήσει πολλαπλά την εθνική οικονομία, διαμορφώνοντας δυνατότητες αλληλεπίδρασης μεταξύ των πλαισίων λειτουργίας των συμβαλλομένων μερών, μέσω συμπράξεων για την περαιτέρω σύνδεση του παραδοσιακού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχοντας ως αποτέλεσμα  τη στήριξη των Μ.Μ. Επιχειρήσεων και την ενίσχυση της απασχόλησης και της ανάπτυξης.



Τα σημαντικότερα σημεία του προγράμματος συνεργασίας αναφέρονται στα εξής:

  • Να αναπτυχθεί μια σταθερή και συνεχής επικοινωνία μεταξύ των δύο μερών με σκοπό να προάγουν την συνεργασία ανάμεσα τους και να ενισχύσουν από κοινού την παρεχόμενη στήριξη τους προς το εμπόριο και την επιχειρηματικότητα.
  • Να συμφωνηθούν από κοινού τρόποι και ενέργειες που θα αποσκοπούν στη γρηγορότερη ενημέρωση του εμπορικού κόσμου και στη πληρέστερη επιμόρφωση και εκπαίδευση του, σε νέες μορφές επιχειρηματικότητας, καινοτόμες τεχνικές  και υπηρεσίες, ανεξαρτήτως κλάδου και περιοχής.
  • Να λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα για τη διαφώτιση της κοινής γνώμης και την ενημέρωση όλων των αρμοδίων αρχών σε κάθε θέμα που αφορά τους κλάδους που από κοινού εκπροσωπούν.
  • Να καταθέτουν από κοινού προτάσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ελληνική Κυβέρνηση, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και του υπόλοιπους φορείς,  που θα αφορούν την αγορά και τους καταναλωτές.
  • O Ε.Σ.Η.Ε., θα συμβάλλει με την τεχνογνωσία του και το επιστημονικό δυναμικό του, στην άμεση και  αποτελεσματικότερη  αντιμετώπιση των επι μέρους προβλημάτων που αντιμετωπίζουν με την ίδρυση και την λειτουργία e-shops οι επιχειρήσεις της Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής.
  • Ο Ε.Σ.Α, θα έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα αναφορικά με θέματα του εμπορίου και θα λαμβάνει μέρος σε κοινές επιτροπές, προκειμένου με την τεχνογνωσία του και εκ του ρόλου του να μεταφέρει άμεσα την πραγματικότητα της αγοράς και να προφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα στον τομέα αυτό, καλύπτοντας όλο το γεωγραφικό μήκος και πλάτος της Αθήνας.
  • Ε.Σ.Α και ο Ε.Σ.Η.Ε. θα  επιδιώξουν την ανάπτυξη και την πρόοδο των επιχειρηματικών κλάδων που εκπροσωπούν, με την επαγγελματική εκπαίδευση, την επαγγελματική κατάρτιση και την επαγγελματική συμβουλευτική – πιστοποίηση, εργοδοτών και γενικότερα προσώπων, που προέρχονται από τους κλάδους τους, στελεχών υψηλής στάθμης, καθώς και των εργαζομένων τους.

 


Μετά από την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε:
«Η συνεργασία μας με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου βάζει τα θεμέλια για μία δημιουργική διαδρομή προς την ψηφιακή εποχή. Τα φυσικά καταστήματα θα δυναμώσουν με την υποστήριξη της ηλεκτρονικής πώλησης, αλλά έχει φανεί στην πράξη ότι και τα ψηφιακά κανάλια πώλησης έχουν ανάγκη της παρουσίας τους στην αγορά μέσω φυσικών καταστημάτων.
Η επόμενη ημέρα βασίζεται στην καλύτερη δυνατή και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη,  ανεξάρτητα από το είδος του καναλιού πώλησης ή επικοινωνίας.
Αυτό σημαίνει πως ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί μόνο συγκεκριμένα κανάλια, αλλά ό,τι τον διευκολύνει. Ε.Σ.Α & Ε.Σ.Η.Ε ενώνουμε δυνάμεις, με βασικό στόχο να βοηθήσουμε ώστε οι μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις να είναι παρούσες σε όλα τα επίπεδα της αγοράς, αναγνωρίσιμες και εύκολα προσβάσιμες από τους πελάτες τους, για να κερδίσουν το στοίχημα του ανταγωνισμού σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».
 
Η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη δήλωσε:
«Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Η συνεργασία του GRECA με τον ΕΣΑ, έναν από τους μεγαλύτερους Συλλόγους της χώρας μας, έχει ως στόχο να ενισχύσει το πολυκαναλικό εμπόριο και να δώσει σε όλες τις επιχειρήσεις, μέσω των δράσεων που θα υλοποιηθούν, τη δυνατότητα να περάσουν με επιτυχία στη νέα εποχή».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search