eCommerce

Πώς συγκρίνεται το εμπόριο στο TikTok έναντι του Instagram και του Facebook;

Πώς συγκρίνεται το εμπόριο στο TikTok έναντι του Instagram και του Facebook;

Το TikTok είναι η πλατφόρμα κοινωνικού εμπορίου με τη μεγαλύτερη δυναμική αυτή τη στιγμή και εταιρείες και έμποροι προσπαθούν να επωφεληθούν από το φαινόμενο. Αν και το TikTok δεν έχει τόσο μεγάλη βάση αγοραστών όσο το Facebook ή το Instagram, οι αγοραστές του είναι ιδιαίτερα ενεργοί και πιστοί και το δημοφιλές κοινωνικό μέσο αποτελεί έναν ισχυρό οδηγό πρόθεσης αγοράς. 

Όπως γράφει το emarketer.com, εάν το #TikTokMadeMeBuyIt μάς έχει διδάξει κάτι μέχρι στιγμής, είναι ότι μια τυχαία ποικιλία προϊόντων, από παντελόνια γιόγκα και καθαριστικά χαλιών, μέχρι αγροτική ένδυση, μπορεί γρήγορα να γίνει viral και να οδηγήσει σε πωλήσεις. Η δύναμη του TikTok στην ανακάλυψη τροφοδοτείται από τον αλγόριθμό του, ο οποίος εμφανίζει σχετικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο στους χρήστες, στην εξατομικευμένη ροή "For You". Αυτά τα βίντεο συχνά παρουσιάζουν προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων αντικειμένων που ένας χρήστης δεν είχε σκεφτεί ποτέ πριν τα δει στη ροή.

Όσοι ψωνίζουν στο TikTok περιηγούνται και αγοράζουν προϊόντα πιο συχνά σε σχέση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την έρευνα Bazaarvoice του Ιανουαρίου 2022, περισσότεροι από το ένα πέμπτο των αγοραστών του TikTok παγκοσμίως δήλωσαν ότι αγόραζαν αγαθά στο TikTok «συνεχώς», ποσοστό που το τοποθετεί μπροστά από όλες τις άλλες πλατφόρμες που μετρήθηκαν. Ωστόσο, η έρευνα δεν έδειξε πού ολοκληρώθηκαν αυτές οι αγορές.

Πολλές αγορές εμπνευσμένες από το TikTok πραγματοποιούνται εκτός πλατφόρμας, όπως σε e-shop, φυσικά καταστήματα, ή ακόμα και σε ανταγωνιστικά κοινωνικά δίκτυα με πιο ισχυρές εμπορικές προσφορές, όπως το Facebook και το Instagram. Σε ορισμένες περιπτώσεις το TikTok διευκολύνει αυτήν τη συμπεριφορά, αφού επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κατευθύνουν τους χρήστες στους λογαριασμούς τους στο Instagram, ακόμα και στο YouTube, με έναν ενσωματωμένο σύνδεσμο στην κορυφή των προφίλ τους στο TikTok.

Το νεανικό προφίλ των χρηστών τού TikTok βοηθά να εξηγηθούν τα υψηλά επίπεδα αγορών εκτός πλατφόρμας, αφού έφηβοι και νεαροί ενήλικες αποτελούν τον πυρήνα της βάσης χρηστών του. Είναι περισσότερο διατεθειμένοι από τις παλαιότερες γενιές να συμβαδίζουν με τις τρέχουσες τάσεις και επηρεάζονται να αγοράζουν βάσει αυτών, αλλά μπορεί να έχουν μικρότερη αγοραστική δύναμη, ή να μην έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές μεθόδους πληρωμής. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς, μοιράζονται περιεχόμενο TikTok με συγγενείς ή φίλους, οι οποίοι στη συνέχεια αγοράζουν τα επιθυμητά προϊόντα από αλλού.

Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του TikTok στη συνολική αγορά κοινωνικού εμπορίου των ΗΠΑ θα παραμείνει σχετικά μικρό. Οι αμερικανοί καταναλωτές θα δαπανήσουν 45,74 δισ. δολάρια σε αγορές κοινωνικού εμπορίου φέτος, συμπεριλαμβανομένων των αγορών που πραγματοποιούνται εντός εφαρμογής και εκείνων που πραγματοποιούνται κάνοντας κλικ στον ιστότοπο ενός λιανοπωλητή. Το Facebook και το Instagram θα συνεχίσουν να αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία αυτών των αγορών και θα αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία των αγοραστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εικόνα: Solen Feyissa on Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search