Δυναμικά συνεχίζει την παρουσία της στο χώρο του e-commerce η EasyShipping, η πρώτη εταιρεία που κατάφερε να υλοποιήσει ένα πλήρες σύστημα (SaaS) διαχείρισης και βελτιστοποίησης των αποστολών μέσω courier στην Ελλάδα. Έπειτα από 4 χρόνια επιτυχημένης πορείας προχωρά σε rebranding και μετονομάζεται σε AfterSalesPro.
Μαζί με το νέο όνομα έρχονται και πολλές νέες υπηρεσίες, οι οποίες θα αποτελέσουν μία πλήρη σουίτα εφαρμογών για μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce, τόσο στην Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό.
Αυτή τη στιγμή, η AfterSalesPro είναι σε θέση να διασυνδέσει όλες τις γνωστές πλατφόρμες e-commerce με τα webservices 16 εταιρειών courier σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ ταυτόχρονα με την αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher, προσφέρει λύσεις διαχείρισης αποστολών μέσω courier, pick-up, τηλεφωνικών παραγγελιών, αξιολόγησης πελατών και μία σειρά υπηρεσιών, για την βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου e-shop ή εταιρείας logistics.
Πιο αναλυτικά για τις υπηρεσίες
• Αυτόματη δημιουργία voucher
Η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών e-commerce platform απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. H διασύνδεση του e-shop με τις εταιρείες Courier πραγματοποιείται αυτόματα και η δημιουργία και εκτύπωση των Voucher των αποστολών μπορεί να γίνει εύκολα και μαζικά με ένα απλό κλικ.
• Υπολογισμός κόστους αποστολής
Κατά τη δημιουργία του voucher, η εφαρμογή προσφέρει έναν έξυπνο υπολογιστή κόστους, ο οποίος επιτρέπει στον χρήστη να συγκρίνει και να επιλέξει το courier με το οποίο επιθυμεί να αποστείλει το δέμα.
• Branded tracking page
Ο παραλήπτης του δέματος ενημερώνεται άμεσα μέσω SMS λαμβάνοντας το tracking code για την παρακολούθηση της αποστολής της παραγγελίας του ανά πάσα στιγμή. Η σελίδα παρακολούθησης είναι προσωποποιημένη για κάθε κατάστημα, φιλική για το χρήστη και συμβατή με όλες κινητές συσκευές (mobile friendly).
• Αίτηση για αξιολόγηση του e-shop
Με την ενεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας, ο αγοραστής λαμβάνει αυτόματα (μέσω SMS ή email) ένα αίτημα για να αξιολογήσει την εμπειρία του με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει την αξιολόγησή του στο Google, το Facebook, το Skroutz και το Bestprice.
• Διαχείριση τηλεφωνικών παραγγελιών
Ο χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα να υποβάλει την παραγγελία του τηλεφωνικά, απευθείας από την σελίδα του προϊόντος με τη λογική του call back. Μέσα από ένα έξυπνο panel, ο merchant μπορεί να διαχειρίζεται όλα τα call requests και να βελτιστοποιεί τις τηλεφωνικές πωλήσεις.
Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες είναι ενδεικτικές των δυνατοτήτων της εφαρμογής, η οποία έχει εμπλουτιστεί με πολλές χρήσιμες λειτουργίες για να καλύψει κάθε ανάγκη ενός e-shop.
Η AfterSalesPro σκοπεύει να γίνει το one-stop solution για τα after sales operations στην ραγδαία εξελισσόμενη αγορά του e-commerce, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]