Όλοι έχουμε δει πώς η πανδημία έχει μεταμορφώσει αφενός τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες ψωνίζουν, αφετέρου τα είδη που αγοράζουν. Σε απάντηση στη μαζική μετατόπιση των καταναλωτών από το φυσικό λιανικό εμπόριο στο ηλεκτρονικό, οι έμποροι λιανικής έχουν ενισχύσει τις ψηφιακές στρατηγικές τους, με τη σημαντικότερη, ίσως, να είναι η Direct to Customer (DTC) - "Απευθείας στον Καταναλωτή".
Όπως μαρτυρά και η ονομασία, στο μοντέλο DTC παρακάμπτονται οι ενδιάμεσοι και οι εταιρείες πωλούν απευθείας στους τελικούς καταναλωτές. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες μειώνουν τα κόστη τους, ενώ έχουν και άμεσο έλεγχο στις σχέσεις με τους πελάτες τους.
Δεδομένου του αυξανόμενου αριθμού των καταναλωτών που πραγματοποιούν αγορές online και της αφθονίας των επιλογών με τις οποίες βομβαρδίζονται συνεχώς, έχει γίνει πιο κρίσιμο από ποτέ για τα e-shop να διαφοροποιηθούν. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνουν είναι να δημιουργήσουν καλές και διαρκείς σχέσεις με την πελατειακή τους βάση. Πώς μπορούν οι λιανοπωλητές να τις δημιουργήσουν; Θα εξακολουθεί μια διαδικτυακή κοινότητα να είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις σε έναν κόσμο μετά την πανδημία;
Στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς "Unpacking E-Commerce Logistics", το Parcel Monitor συνάντησε τον Jay Myers, συνιδρυτή του Bold Commerce και τον Shane Forster, Country Manager DACH του Reviews.io για να δώσουν απαντήσες σε αυτές τις ερωτήσεις. Εδώ είναι μερικά από τα βασικά συμπεράσματα:
Η Σημασία της οικοδόμησης πελατειακών σχέσεων
Έχει μεγάλη σημασία η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα που συνεπάγονται. Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι αυξημένοι δυνητικοί πελάτες και τα υψηλότερα ποσοστά διατήρησης πελατών. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Jay ανέφερε ότι είναι πέντε έως επτά φορές πιο πιθανό να πουλήσει σε υπάρχοντες πελάτες παρά σε νέους. Αυτό σημαίνει ότι η υπάρχουσα πελατειακή βάση είναι ένα ζωτικής σημασίας κανάλι δυνητικών πελατών, που θα οδηγούσε σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής. Επομένως, η οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες παρουσιάζει έναν πιο βιώσιμο τρόπο ανάπτυξης μιας επιχείρησης με την πάροδο του χρόνου.
Πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να οικοδομήσει σχέσεις με τους πελάτες
Ο ανταγωνισμός στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πιο σκληρός από ποτέ, με κάθε επιχείρηση να προσπαθεί να αφήσει ένα σημάδι σε κάθε κανάλι. Σύμφωνα με τον Jay, το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στη διαδικασία πολλών βημάτων - "μετατρέποντας την προσοχή σε ενδιαφέρον και μετά το ενδιαφέρον σε πώληση και μετά την εμπιστοσύνη σε σχέση".
Χτίζοντας σχέσεις με την πάροδο του χρόνου
Καθώς τα brands εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, είναι ζωτικής σημασίας να "εκπαιδεύουν" συνεχώς τους πελάτες, ενημερώνοντάς τους για τις βασικές αξίες τους και το πώς οι υπηρεσίες τους ευθυγραμμίζονται με αυτές. Για να οικοδομήσουν μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ακούν τι θέλουν οι πελάτες και να προσθέτουν αξία με βάση αυτές τις απαιτήσεις.
Πώς χτίζει η επιχείρησή σας σχέσεις με τους πελάτες; Διαφέρουν οι στρατηγικές σας από αυτές που αναφέρθηκαν;
Δείτε εδώ τη συζήτηση του Parcel Monitor
Πηγή: Parcel Monitor
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]