Η Amazon κατέθεσε πρόσφατα μήνυση εναντίον δύο μεγάλων εταιρειών που ειδικεύονται στη δημιουργία ψεύτικων κριτικών, της AppSally και της Rebatest.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η πρωτοβουλία συμβάλλει στην ολοκληρωμένη προσπάθειά της και τις προληπτικές ενέργειες που πραγματοποιεί, ώστε να εξασφαλίσει μια ασφαλή και αξιόπιστη εμπειρία αγορών για τους πελάτες της.
Η Amazon, όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της, συνεχιζει να εφευρίσκει, να αναπτύσσει και να βελτιώνει την ικανότητά της στο να καταπολεμά τις ψεύτικες κριτικές εδώ αρκετά χρόνια. Βασιζόμενη σε έμπειρους ερευνητές, καθώς και στην ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών μηχανικής εκμάθησης, η εταιρεία απέτρεψε περισσότερες από 200 εκατομμύρια ύποπτες κριτικές που φαίνονταν ψεύτικες, το 2020.
Διαστρεβλώνοντας reviews, τα οποία αποτελούν πολύτιμο δείκτη καθοδήγησης των καταναλωτών για τις αγορές τους, δημιουργείται ένα αθέμιτο ανταγωνιστικό περιβάλλον που βλάπτει τους επιχειρηματίες και εξαπατά τους καταναλωτές. Χάρη στις έρευνες που πραγματοποιεί, η Amazon σημειώνει πως μπόρεσε να αποκαλύψει τα σχέδια αυτών των εταιρειών/μεσιτών reviews.
Ανάλογες αγωγές έχουν ήδη αποδειχθεί επιτυχείς για την παύση παρόμοιων δραστηριοτήτων με fake reviews στη Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
H Amazon αναφέρει πως απασχολεί 10.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο για να αποτρέψει απάτες στo marketplace της. Επίσης, αναφέρει πως λαμβάνει περισσότερες από 30 εκατομμύρια κριτικές κάθε εβδομάδα και χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό τεχνολογίας μηχανικής εκμάθησης και ειδικευμένων ερευνητών για να αναλύσει κάθε κριτική πριν εμφανιστεί, ώστε να αποφευχθούν τα fake reviews.
Πηγή: ecommerce-europe
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]