eCommerce

Η Linakis.digital ανάμεσα στους κορυφαίους της δεκαετίας

Στις 27 Μαΐου 2021 η Linakis.digital βραβεύτηκε από το Marketing Week και τα E-volution Awards ως ένα από τα 10 καλύτερα agencies της δεκαετίας στην Ελλάδα. Μέσα σε αυτά τα χρόνια η Linakis.digital έχει κερδίσει 10 e-volution awards, ενώ τα βραβεία που έχει λάβει σε διεθνείς και εθνικούς θεσμούς για έργα πελατών μεγάλου βεληνεκούς ξεπερνούν τα 80. Οι βραβεύσεις επικυρώνουν την αφοσίωση της εταιρείας στην καινοτομία και την επίτευξη ενός άρτιου αποτελέσματος σε κάθε έργο που αναλαμβάνει.

Η Linakis.digital συνεισφέρει δυναμικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών οργανισμών και επιχειρήσεων δίχως να επαναπαύεται. Η σταθερά υψηλή ποιότητα όλων των έργων αποδεικνύει στην πράξη τη διαρκή επιθυμία για εξέλιξη και παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Έχοντας πάντα το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, προσφέρει προηγμένες λύσεις κάνοντας χρήση των πιο καινοτόμων CMS συστημάτων σε συνδυασμό με υψηλού επιπέδου κατάρτιση σε UX έρευνα, Interactive Design και Customer Analytics.

Συνδυάζοντας την UX έρευνα με την καινοτόμο τεχνολογία, η Linakis.digital στηρίζει τις εταιρείες και τους οργανισμούς στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και ενισχύει τη θέση τους στο χάρτη της ψηφιακής επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.  

H Μαίρη Μανωλέλλη, Business Development Director στη Linakis.digital μας είπε: «Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς να βραβευόμαστε ως ένα από τα 10 καλύτερα agencies της δεκαετίας. Η διάκριση πιστεύουμε ότι οφείλεται στο πάθος μας για την τέχνη μας, το οποίο αποτυπώνεται στα έργα και τις συνεργασίες μας. Μας απασχολεί συνεχώς ο προσωποποιημένος σχεδιασμός της εμπειρίας χρήσης, ο συνδυασμός πρωτοπόρων τεχνολογιών και η σύνθεση λύσεων που ξεπερνούν κάθε προηγούμενο όριο, αλλά και η ποιότητα των παραδοτέων μας από άκρη σε άκρη: λειτουργικότητα, αισθητική, ασφάλεια, ταχύτητα έως και ο τρόπος οργάνωσης και διαχείρισης των έργων.
Με την ένταξη των advanced analytics στον ψηφιακό κόσμο, κατεύθυνση στην οποία εργαζόμαστε εντατικά τα τελευταία δύο χρόνια, παρέχοντας υπηρεσίες Business Analytics και σχεδιάζοντας νέες, συντελούμε στη δημιουργία ενός νέου πλαισίου για την παροχή πλήρως persοnalized λύσεων στην ελληνική αγορά.
»

Η Linakis.digital πρωτοπορεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακών έργων με ένα πελατολόγιο που διαρκώς διευρύνεται, περιλαμβάνοντας μεγάλες ελληνικές και διεθνείς εταιρείες που εξελίσσονται δυναμικά στο ψηφιακό περιβάλλον.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στροφή στις online αγορές, αλλά και σοβαρές επιφυλάξεις από τους Έλληνες καταναλωτές

Εξαιρετικά ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με τις αλλαγές στη συμπεριφορά, τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία του COVID-19, περιλαμβάνει η έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2021, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος.

Η έρευνα διεξήχθη με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 9 και 15 Απριλίου 2021. Η εγχώρια καταναλωτική έρευνα, αποτελεί μέρος της ευρύτερης παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index, η οποία παρακολουθεί τις καταναλωτικές τάσεις στις σημαντικότερες αγορές του κόσμου μετά την πανδημία, και βρίσκεται ήδη στον 6ο κύκλο της.

Οι Έλληνες αναδεικνύονται αισθητά πιο απαισιόδοξοι από τους καταναλωτές άλλων χωρών, ως προς τις εκτιμήσεις τους για το πότε θα σταματήσει ο φόβος της πανδημίας να επηρεάζει τον τρόπο ζωής τους.

Οι Έλληνες καταναλωτές βιάζονται να επανέλθουν σε μια μορφή κανονικότητας και δηλώνουν πιο έτοιμοι από τους καταναλωτές άλλων χωρών, να επαναλάβουν μια σειρά από δραστηριότητες που είχαν ανασταλεί, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, εξαιτίας της πανδημίας. Ωστόσο, το 59% των Ελλήνων εκτιμούν πως ο φόβος της πανδημίας θα συνεχίσει να είναι μαζί μας για πάνω από ένα χρόνο ακόμη – μια πιο απαισιόδοξη εκτίμηση σε σχέση με άλλες περιοχές ή χώρες που καλύπτει η παγκόσμια έρευνα της EY.

Πέντε τυπολογίες του Έλληνα καταναλωτή του Αύριο

Με βάση τις προτεραιότητες που οι ίδιοι θέτουν, οι Έλληνες καταναλωτές κατατάσσονται σε πέντε βασικές τυπολογίες (segments), που αναμένεται να κυριαρχήσουν στη μετά-COVID εποχή, με την κάθε μια από αυτές να περιλαμβάνει ανθρώπους με διαφορετική στάση και τρόπο ζωής. Οι τυπολογίες αυτές ευθυγραμμίζονται, σε μεγάλο βαθμό, με το παγκόσμιο και ευρωπαϊκό δείγμα.

Όπως είναι αναμενόμενο, η μεγαλύτερη τυπολογία (Affordability First - 32%) περιλαμβάνει καταναλωτές που προσπαθούν να τα «βγάλουν πέρα», κάνοντας συνετή οικονομική διαχείριση. Ωστόσο, δύο τυπολογίες μικρότερης απήχησης αντιπροσωπεύουν, συνδυαστικά, ένα αντίστοιχο ποσοστό: εκείνοι που είναι ευαισθητοποιημένοι προς έναν υπέρτατο σκοπό, και, συγκεκριμένα, τον πλανήτη και το περιβάλλον (Planet First - 18%), και το κοινωνικό σύνολο (Society First - 14%). Η εικόνα συμπληρώνεται με τους καταναλωτές που θέτουν ως κυρίαρχο στόχο τη διασφάλιση της υγείας των ιδίων και των οικογενειών τους (Safety First - 21%) και αυτούς που αναζητούν εμπειρίες για να ζουν τη ζωή στο έπακρο, να υιοθετούν το καινούριο και να πειραματίζονται (Experience First - 16%).  

Έμφαση στις προσωπικές εμπειρίες και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες

Προσδιορίζοντας τη στάση και τις απόψεις τους για τη ζωή μακροπρόθεσμα, οι Έλληνες προτάσσουν την επαναξιολόγηση του χρόνου που αφιερώνουν σε ό,τι έχει αξία για τους ίδιους, και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από τους καταναλωτές άλλων χωρών. Η τυπολογία των καταναλωτών που προτάσσει την εμπειρία (Experience First) βρίσκεται στην τέταρτη θέση στην Ελλάδα, έναντι της πέμπτης παγκοσμίως.

Την ίδια ώρα, πάνω από τους μισούς καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα (53%) αποδίδουν μεγαλύτερη σημασία στην εξατομίκευση των προϊόντων και υπηρεσιών, στις δικές τους ανάγκες και προτιμήσεις. Είναι σαφές ότι οι επιχειρήσεις μετά την πανδημία, θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερο βάρος σε αυτή την αναδυόμενη στάση ζωής, που αφορά κυρίως, αλλά όχι αποκλειστικά, τις νεότερες γενιές. 

Στροφή στις online αγορές, αλλά και σοβαρές επιφυλάξεις

Το σύνολο των καταναλωτών στην Ελλάδα, όπως και στο εξωτερικό, βίωσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας δραστικές αλλαγές στον τρόπο που πραγματοποιούν τις αγορές τους, με σημαντική αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένας στους δυο καταναλωτές (50%) έχουν την πρόθεση να αυξήσουν τις online αγορές ορισμένων, τουλάχιστον, ειδών μακροπρόθεσμα.

 

Ωστόσο, η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, βρήκε πολλούς καταναλωτές, αλλά και το λιανεμπόριο και τα κανάλια διανομής, απροετοίμαστους, δημιουργώντας προβληματισμό, κυρίως ως προς τις καθυστερήσεις (49%) και το υψηλό κόστος (47%) παράδοσης. Παράλληλα, αρκετοί καταναλωτές, εξακολουθούν να βρίσκουν συγκριτικά πλεονεκτήματα στα φυσικά καταστήματα.

Οι διαδικτυακές αγορές είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας, όπως και η ευρύτερη εξάρτηση από διαδικτυακές υπηρεσίες, δημιουργώντας και έναν τεράστιο πλούτο πολύτιμων νέων δεδομένων καταναλωτών.

Για να μην αναστραφεί μακροπρόθεσμα η τάση αυτή, πρέπει να αντιμετωπιστούν οι επιφυλάξεις και οι προβληματισμοί των καταναλωτών και να αντιμετωπιστούν οι δυσλειτουργίες του online καναλιού, για να μπορούν οι καταναλωτές να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της απρόσκοπτης και γρήγορης παράδοσης στο σπίτι. 

 

Μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε την πλήρη έκθεση της έρευνας σε αρχείο pdf, στο https://assets.ey.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τη "Φορολογία των επιχειρήσεων για τον 21ο αιώνα"

Στις 18 Μαΐου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τη "Φορολογία των επιχειρήσεων για τον 21ο αιώνα", μια μελέτη που έχει στόχο την προώθηση ενός ισχυρού, αποτελεσματικού και δίκαιου φορολογικού συστήματος στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σε αυτή περιγράφονται 3 πρωτοβουλίες με στόχο τη δημιουργία ενός δίκαιου και σταθερού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το οποίο μπορεί να ενισχύσει τη βιώσιμη ανάπτυξη στην ΕΕ και να αυξήσει την ανοιχτή στρατηγική αυτονομία.

Πρώτον, η Επιτροπή θα δημοσιεύσει το 2023 ένα νέο πλαίσιο για τη φορολογία των επιχειρήσεων στην ΕΕ, με σκοπό τη μείωση των διοικητικών επιβαρύνσεων, την άρση των φορολογικών εμποδίων και τη δημιουργία ενός πιο φιλικού προς τις επιχειρήσεις περιβάλλοντος στην ενιαία αγορά. Το «Επιχειρήσεις στην Ευρώπη: Πλαίσιο για τη φορολογία εισοδήματος» (BEFIT) θα παρέχει ένα ενιαίο εγχειρίδιο φορολογίας εταιρειών για την ΕΕ, το οποίο θα προβλέπει δικαιότερη κατανομή των φορολογικών δικαιωμάτων μεταξύ των κρατών μελών.

Η δράση στοχεύει να «διασφαλίσει μια δίκαιη κατανομή των φορολογητέων εσόδων μεταξύ διαφορετικών δικαιοδοσιών, με γνώμονα την πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα και όχι από επιθετικές στρατηγικές φορολογικού σχεδιασμού και υπερβολικό φορολογικό ανταγωνισμό», όπως αναφέρεται. Αυτή η πρόταση θα αναθεωρήσει την υπάρχουσα δομή φόρου εταιρειών της ΕΕ, αλλά δε θα θεσπίσει έναν κοινό συντελεστή φόρου εταιρειών, καθώς τα κατανεμημένα κέρδη θα φορολογούνται με εθνικούς συντελεστές. Ωστόσο, η πρόταση θα ορίσει ότι τα συνολικά κέρδη θα κατανέμονται μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ βάσει ενός τύπου που θα λαμβάνει υπόψη τον τόπο όπου οι εταιρείες πωλούν τα αγαθά ή τις υπηρεσίες τους, διατηρούν τα περιουσιακά τους στοιχεία και διατηρούν το εργατικό δυναμικό τους.

Δεύτερον, η ανακοίνωση για τη φορολογία των επιχειρήσεων καθορίζει μια φορολογική ατζέντα για τα επόμενα 2 χρόνια, με μέτρα που προωθούν παραγωγικές επενδύσεις και επιχειρηματικότητα, διασφαλίζουν καλύτερα τα εθνικά έσοδα και υποστηρίζουν τις πράσινες και ψηφιακές μεταβάσεις. Αυτό βασίζεται στον φιλόδοξο χάρτη πορείας που ορίζεται στο σχέδιο δράσης για τη δίκαιη και απλή φορολογία, που παρουσίασε η Επιτροπή το περασμένο καλοκαίρι.

Τρίτον, παράλληλα με την ανακοίνωση για τη φορολογία των επιχειρήσεων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε επίσης μια σύσταση για την εγχώρια αντιμετώπιση των ζημιών, η οποία ωθεί τα κράτη μέλη να επιτρέψουν τη μεταφορά ζημιών για τις επιχειρήσεις τουλάχιστον στο προηγούμενο οικονομικό έτος. Αυτό θα ωφελήσει τις επιχειρήσεις, και ιδίως τις ΜμΕ, που ήταν κερδοφόρες τα χρόνια πριν από την πανδημία, επιτρέποντάς τους να αντισταθμίσουν τις απώλειές τους για το 2020 και 2021 έναντι των φόρων που πλήρωσαν πριν από το 2020.

Η ανακοίνωση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ατζέντας φορολογικής μεταρρύθμισης της ΕΕ για τα επόμενα χρόνια. Λαμβάνει επίσης υπόψη την πρόοδο που σημειώθηκε στις συζητήσεις με τον ΟΟΣΑ σχετικά με την παγκόσμια φορολογική μεταρρύθμιση. Ο Ecommerce Europe, όπως σημειώνει, παρακολουθεί προσεκτικά την αλληλεπίδραση μεταξύ του έργου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του έργου εντός του ΟΟΣΑ, που στοχεύει στην επίτευξη μιας παγκόσμιας συμφωνίας φέτος το καλοκαίρι για την ψηφιακή φορολογία, αν και, τουλάχιστον σύμφωνα με την Επιτροπή, η ΕΕ μπορεί και πρέπει να προχωρήσει περισσότερο από όμτι η προσπάθεια του ΟΟΣΑ.

Σε αυτήν την προοπτική, ο Ecommerce Europe ανησυχεί ότι το έργο που επιτελείται σε επίπεδο ΕΕ για την ψηφιακή φορολογία, ενδέχεται να θέσει σε κίνδυνο τις σημαντικές προσπάθειες και τα βήματα προόδου που έχουν γίνει σε επίπεδο ΟΟΣΑ, τις παγκόσμιες προσπάθειες του οποίου υποστηρίζει. Ο Ecommerce Europe πιστεύει ακράδαντα ότι η ΕΕ θα πρέπει να εξετάσει μια ψηφιακή εισφορά μόνο εάν διακοπεί η διαδικασία του ΟΟΣΑ. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη θέση του Ecommerce Europe σχετικά με την ψηφιακή εισφορά, μπορείτε να βρείτε στο έγγραφο που διατίθεται εδώ.

Εικόνα: Tabrez Syed, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Tο πέμπτο GRECA Friday's Workshop έρχεται την Παρασκευή 28 Μαΐου

Tο πέμπτο Friday's Workshop που διοργανώνει ο GR.EC.A έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή 28/05/2021 και ώρα 15:00, μέσω της πλατφόρμας zoom.

Τα GR.EC.A Friday’s Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., η οποία αποτελεί εκπαιδευτικό θεσμό του Συνδέσμου με βασικό στόχο την εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εν γένει του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Επιπλέον, θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό:

 

  • Τη δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν να βοηθήσουν κάθε e-shop να αποκτήσει ή βελτιώσει τη λειτουργία και προβολή του, καθώς και
  • Την ανάδειξη καλών πρακτικών , όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.

 

Δείτε περισσότερα στο www.greekecommerce.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το ταξίδι της Lululemon στο ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω πανδημίας

Η πανδημία έφερε πολύ σημαντικές αλλαγές στο εμπόριο και επιτάχυνε σημαντικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Οι έμποροι που βασίζονταν σε φυσικά καταστήματα αναγκάστηκαν να ενισχύσουν τις στρατηγικές τους για το ηλεκτρονικό εμπόριο, για να καλύψουν την τεράστια ζήτηση των καταναλωτών που προέκυψε.

Μία από τις εταιρείες που υπερέβη τους ανταγωνιστές της το 2020 ήταν η Lululemon. Παρά τις προκλήσεις από την πανδημία, η εταιρεία, που εμπορεύεται αθλητικά είδη ένδυσης, πέτυχε πολλά ορόσημα καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους. Δείτε το ταξίδι του ηλεκτρονικού εμπορίου της μάρκας, όπως το κατέγραψε το parcelmonitor.com

Τον Μάρτιο του 2020, η Lululemon ανακοίνωσε την επιτάχυνση των προσπαθειών που κατέβαλε όσον αφορά στις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο (που είχαν ξεκινήσει 3 χρονια νωρίτερα) καθώς τα φυσικά καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. H Lululemon έκανε καλή χρήση των φυσικών καταστημάτων της, για να εκπληρώσει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες της, μετατοπίζοντας την εστίασή τους στην εξυπηρέτηση των αναγκών του e-commerce, έτσι ώστε να μετριάσει τον αντίκτυπο των απωλειών από τις λιανικές πωλήσεις. Το συγκεκριμένο τρίμηνο, η εταιρεία ανέφερε αύξηση 41% στις online πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας έσοδα 464 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τον Μάιο του 2020, η Lululemon ανακοίνωσε το σχέδιό της να ανοίξει εκ νέου φυσικά της καταστήματα μετά την άρση των απαγορεύσεων. Στα τέλη Μαΐου, περισσότερα από 150 καταστήματα είχαν ανοίξει ξανά στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία, τη Νέα Ζηλανδία και την Αυστραλία.

Προκειμένου να τηρηθούν οι κοινωνικές αποστάσεις και να υπάρχουν ασφαλείς συνθήκες, η εταιρεία σταμάτησε τη λειτουργία των δοκιμαστηρίων, υιοθέτησε μεθόδους πληρωμής χωρίς μετρητά και προσέφερε υπηρεσίες online αγοράς και παραλαβής στο κατάστημα.

Παρά το γεγονός ότι η Lululemon ανέφερε πτώση στις πωλήσεις της κατά 17% τον Ιούνιο του 2020, οι αναλυτές ήταν αισιόδοξοι ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται μετά το lockdown. Σύμφωνα με τον αναλυτή του Jefferies Financial Group, Randal Konik, η άνοδος στη βιομηχανία του fitness κατά τη διάρκεια του lockdown είχε φέρει τη Lululemon σε πλεονεκτική θέση, αφού οι καταναλωτές αγόρασαν άνετα και ανθεκτικά αθλητικά ρούχα και αξεσουάρ, γεγονός που σήμαινε τη στροφή προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Η Lululemon, τον Ιούλιο ανακοίνωσε την εξαγορά μιας start-up για γυμναστική στο σπίτι, της Mirror, έναντι 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Η κίνηση αυτή εξυπηρέτησε την πρόθεση της εταιρείας να αυξήσει την παρουσία της στην αγορά της γυμναστικής στο σπίτι.

Οι online πωλήσεις της Lululemon στο 2ο τρίμηνο του οικονομικού έτους σημείωσαν άνοδο 150%. Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι τα καθαρά έσοδα από τις απευθείας πωλήσεις προς καταναλωτές συνέβαλαν στο 61,4% των συνολικών καθαρών εσόδων σε σύγκριση με τα έσοδα του 2019. Στο 3ο τρίμηνο αύξησε κατά 22% τα έσοδά της σε σύγκριση με το 2019. Οι πωλήσεις της από το online κανάλι είχαν αύξηση 93% από έτος σε έτος και μέχρι το τρίτο τρίμηνο είχαν συνεισφέρει το 43% των συνολικών εσόδων της.

Φέτος τον Ιανουάριο, η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις απευθείας προς καταναλωτές (DTC) αντιπροσώπευσαν το 51,8% των συνολικών πωλήσεών της τους πρώτους εννέα μήνες του 2020. Με τα έσοδα της Lululemon China να διπλασιάζονται κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει την παρουσία της στην κινεζική αγορά, αφού τόσο το ίδιο το brand όσο και η βιομηχανία του fitness στην Κίνα έχει ραγδαία ανάπτυξη.

Το 2020 ήταν πράγματι μια γόνιμη χρονιά για τη Lululemon. Ωστόσο, με τις τρέχουσες αβεβαιότητες σχετικά με την πανδημία, αν και υπάρχει αισιοδοξία, είναι δύσκολο να προβλεφθεί πώς θα εξελιχθεί η φετινή χρονιά για τους retailers και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


eBay και BestPrice.gr ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη στήριξη των ελληνικών ΜμΕ

Η eBay και το BestPrice.gr ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ενδυνάμωση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα, βοηθώντας ακόμα περισσότερες ελληνικές ΜμΕ να διευρύνουν την δραστηριότητά τους στην παγκόσμια αγορά. Οι δύο εταιρίες μοιράζονται ένα κοινό όραμα: να στηρίξουν τους Έλληνες πωλητές να αναπτυχθούν στο διεθνές περιβάλλον μέσα από την προσαρμογή τους στη νέα ψηφιακή εποχή.

Η πρωτοβουλία αυτή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία καθώς πραγματοποιείται στο πλαίσιο ιδιαίτερων συνθηκών, που διαμορφώθηκαν από την πανδημία του κορωνοϊού, αναδεικνύοντας την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό και υιοθέτηση των πρακτικών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Μέσα από αυτή τη συνεργασία, η eBay σχεδιάζει να βοηθήσει περισσότερες από 2.500 ελληνικές ΜμΕ που ανήκουν στο δίκτυο του BestPrice.gr, προσφέροντάς τους σημαντικά εφόδια για να ξεκινήσουν την εμπορική τους δραστηριότητα μέσα από την πλατφόρμα του, όπως εξατομικευμένη προσωπική υποστήριξη, χρήσιμα εργαλεία και οφέλη στον τομέα του marketing καθώς και καθοδήγηση στα επόμενα τους βήματα και την περαιτέρω ανάπτυξή τους. Στο πλαίσιο αυτό, το δίκτυο εμπόρων του BestPrice.gr θα έχει την ευκαιρία να λάβει ειδική υποστήριξη για να αναπτύξει την επιχείρησή του παγκοσμίως, προσεγγίζοντας ένα κοινό 185 εκατ. ενεργών αγοραστών από 190 αγορές ανά τον κόσμο.

Για την επικοινωνία της πρωτοβουλίας, το BestPrice.gr δημιούργησε μία δημόσια σελίδα για να αναδείξει τη συνεργασία και τα μοναδικά οφέλη της πρωτοβουλίας καθώς και μια ειδική σελίδα για τους πωλητές του, καλώντας τους να αξιοποιήσουν αυτή την μοναδική ευκαιρία. Τα δύο κανάλια οδηγούν σε ειδικό ιστότοπο στην πλατφόρμα της eBay, όπου ο κάθε πωλητής έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει την εγγραφή του στο πρόγραμμα Growth, που πραγματοποιεί η εταιρία για τις ελληνικές επιχειρήσεις, και να λάβει μοναδικά οφέλη.

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις αναδυόμενες αγορές υπογραμμίζει: «Η επιτυχία των νέων πωλητών που ξεκίνησαν να δραστηριοποιούνται μέσω της πλατφόρμας μας κατά τη διάρκεια του 2020, καθώς και των πωλητών που ήδη δραστηριοποιούνται στην πλατφόρμα μας, ενδυναμώνουν την πεποίθησή μας πως οι ελληνικές ΜμΕ μπορούν να επιτύχουν υψηλότερα επίπεδα πωλήσεων διεθνώς στο άμεσο μέλλον και στεκόμαστε στο πλευρό τους, ενισχύοντας την υποστήριξή μας προκειμένου να τις βοηθήσουμε να επιτύχουν αυτόν τον στόχο. Σήμερα, πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού και χρειάζονται νέα κανάλια για να ενδυναμώσουν τις πωλήσεις τους και να διασφαλίσουν την συνέχιση της δραστηριότητάς τους, ανεξάρτητα από τους τρέχοντες περιορισμούς. Πιστοί στο όραμά μας, να προσφέρουμε οικονομικές ευκαιρίες στις ΜμΕ, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας μας με το BestPrice.gr, το κορυφαίο brand στον χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και την κυρίαρχη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της οποίας θα προσφέρουμε χρήσιμα εργαλεία και οφέλη για περισσότερους από 2500 Έλληνες πωλητές προκειμένου να εξάγουν τα προϊόντα τους σε 185 εκατ. αγοραστές παγκοσμίως. Στο μέλλον, ελπίζουμε να διευρύνουμε το πεδίο της συνεργασίας μας, προσφέροντας ακόμα περισσότερα κανάλια υποστήριξης.

Ο Γιώργος Παπαδάκης, CEO της The Best Company S.A. για την συνεργασία με την eBay: «Η αποστολή μας είναι να προσφέρουμε την ευκαιρία σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη στον τομέα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου να επιτύχουν τις πραγματικές τους δυνατότητες. Η στρατηγική συνεργασία ανάμεσα στο BestPrice.gr και την eBay, έναν από τους κορυφαίους και μεγαλύτερους ιστότοπους αγορών, θα μας δώσει τη δυνατότητα να στηρίξουμε τις προσπάθειες εξαγωγών των Ελλήνων εμπόρων. Είμαστε πολύ περήφανοι και ενθουσιασμένοι γι’ αυτή την πρωτοβουλία.»

Συνεργασίες σαν και αυτή της eBay και του BestPrice.gr είναι η απόδειξη πως η επιχειρηματική κοινότητα μπορεί να κάνει περισσότερα για τις τοπικές κοινωνίες, αξιοποιώντας τις γνώσεις και την εμπειρία της. Στο πλαίσιο των ιδιαίτερων συνθηκών που βιώνουμε, είναι σημαντικό να αναζητάμε την ευκαιρία που ελλοχεύει πίσω από κάθε κρίση και να θυμόμαστε πως υπάρχει πάντα χώρος για να ανθίσουν πρωτοβουλίες για την στήριξη των πιο αδύναμων τομέων.

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και κορυφαίες πλατφόρμες, όπως η eBay και το BestPrice.gr αποτελούν ευκαιρία και αξιόπιστη λύση για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, διασφαλίζοντας την αυξανόμενη απόδοσή τους ακόμη και ύστερα από το τέλος της πανδημίας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ζημίες σχεδόν 1 δισ. ευρώ για την Alibaba

Ο κινεζικός κολοσσός του διαδικτυακού εμπορίου Alibaba ανακοίνωσε σήμερα ζημίες ύψους περίπου 974,7 εκατ. ευρώ για το τελευταίο τρίμηνο της χρήσης του, ύστερα από πρόστιμο-ρεκόρ που του επιβλήθηκε στην Κίνα για παρεμπόδιση του ανταγωνισμού.

Στην Alibaba, που ιδρύθηκε από τον χαρισματικό δισεκατομμυριούχο Τζακ Μα, επιβλήθηκε τον περασμένο μήνα πρόστιμο ύψους 2,3 δισ. ευρώ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης – ένα ποσό που αντιστοιχεί στο 4% του κύκλου εργασιών της εταιρείας το 2019.

Μετά την επιβολή του προστίμου, πάνω από 240 δισεκατομμύρια δολάρια αξίας έχουν εξαλειφθεί από το απόθεμα της Alibaba καθώς συνεχίστηκε ο κανονιστικός έλεγχος, συμπεριλαμβανομένου του ποσού ύψους 18,23 δισεκατομμυρίων γιουάν (2,8 δισ. δολάρια) που έλαβε ως αποτέλεσμα μιας αντιμονοπωλιακής έρευνας.

Η Alibaba δήλωσε ότι η απώλειά της από τις επιχειρήσεις ήταν 7,66 δισ. γιουάν ως αποτέλεσμα του προστίμου. Είναι η πρώτη φορά που η Alibaba ανέφερε απώλεια λειτουργίας ως δημόσια εταιρεία, δήλωσε την Πέμπτη ο Διευθύνων ΣύμβουλοςΝτάνιελ Ζανγκ. Αλλά εξαιρουμένου αυτού, τα κέρδη του από δραστηριότητες θα ήταν 10,56 δισ. γιουάν, αύξηση 48% από έτος σε έτος.

Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 187,4 δισ. Γουάν (29,03 δισ. δολάρια) στο τρίμηνο, υψηλότερα από τα 180,41 δισ. Γουάν που ανέμεναν οι αναλυτές.

Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Η eBay επεκτείνει τη διαχείριση πληρωμών στην ελληνική αγορά

Με στόχο τον εκσυγχρονισμό του marketplace της και τη δημιουργία μίας πλήρους απλοποιημένης εμπειρίας για τους πελάτες της, η eBay επεκτείνει τη διαχείριση πληρωμών στην ελληνική αγορά μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2021. Ξεκινώντας από τον Μάιο του 2021, η επέκταση αυτή θα παρέχει στους πωλητές έναν εύκολο τρόπο διαχείρισης της δραστηριότητάς τους, προσφέροντας παράλληλα στους καταναλωτές ευελιξία και εύρος επιλογών στις μεθόδους πληρωμής τους. 

Η eBay ξεκίνησε να διαχειρίζεται πληρωμές στην πλατφόρμα της τον Σεπτέμβριο του 2018 στην Αμερική, και στη συνέχεια επεκτάθηκε στην Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τον Καναδά, την Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, ενώ θα συνεχίσει την επέκτασή της διεθνώς μέσα στη φετινή χρονιά.

 

"Η Ελλάδα αποτελεί μία από τις βασικές χώρες στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο της eBay και είναι απαραίτητο για εμάς να εξελίσσουμε την εμπειρία των τοπικών πελατών", αναφέρει ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις αναδυόμενεςαγορές, σημειώνοντας ακόμη πως "είμαστε πολύ χαρούμενοι που χιλιάδες Έλληνες πωλητές θα μπορούν σύντομα να αξιοποιήσουν τον απλοποιημένο τρόπο διαχείρισης των πωλήσεων τους μέσα από την πλατφόρμα μας. Οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν αγορές μέσω της eBay, με τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής τους."

Η διαχείριση πληρωμών της eBay άλλαξε ριζικά όταν τον Ιούλιο του 2020 ολοκληρώθηκε η συνεργασία της με την PayPal. Σήμερα, η eBay διευρύνει τη διαχείριση πληρωμών της σε παγκόσμιο επίπεδο, προσφέροντας περισσότερες επιλογές και ευελιξία στον τρόπο πληρωμής για τους αγοραστές, απλοποιώντας παράλληλα την διαδικασία για τους πωλητές.

Στο πρώτο τρίμηνο του 2021, η eBay διαχειρίστηκε πληρωμές που αντιστοιχούν στο 52% του παγκόσμιου όγκου της πλατφόρμας, με περισσότερους από 4 εκατομμύρια ενεργούς πωλητές να έχουν εγγραφεί στο διεθνές της πρόγραμμα. Η εταιρία συνεχίζει να παρακολουθεί τις πληρωμές σε παγκόσμιο επίπεδο, εκσυγχρονίζοντας την εμπειρία της πλειοψηφίας των πωλητών της εντός του 2021. Οι διαχειριζόμενες πληρωμές αναμένεται να αποφέρουν έσοδα τουλάχιστον 2 δισ. δολαρίων και 500 εκατ. δολαρίων σε λειτουργικά έσοδα έως το 2022. 

Δείτε περισσότερα στο capital.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Αύξηση 30% για τις online αγορές στην Ελλάδα στο 1ο τρίμηνο του 2021

Τους πρώτους τρεις μήνες του 2021 οι online αγορές στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 30% σε ετήσια βάση. Μάλιστα, πλέον το Διαδίκτυο δεν αποτελεί πεδίο αγοραστικής δράσης μόνο για τις μικρότερες ηλικίες, αφού μέχρι και οι άνω των 65 ετών Έλληνες κάνουν τις αγορές τους online.

Σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari "Focus on Tech Life Tips" σχεδόν τα 2/3 των Ελλήνων (68%) έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο. Οι περισσότεροι e-shoppers ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των 18-54 ετών.

 

Μάλιστα, εντυπωσιακά είναι τα ποσοστά αύξησης των ηλεκτρονικών αγορών από μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Για παράδειγμα, οι online αγορές από άτομα ηλικίας 65+ ετών αυξήθηκαν το 1ο τρίμηνο του 2021 κατά 91% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών η αύξηση ήταν της τάξης του 56%, στην ομάδα 45-54 της τάξης του 29% και στην 35-44 ετών 23%.

 

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης του e-commerce είναι εντατικοί και σε πιο μικρές ηλικίες, όπως τα άτομα 13-17 ετών, όπου το αντίστοιχο ποσοστό αύξησης είναι 32%.

 

Σύμφωνα με τα τελευταία "Focus on Tech Life Tips" της Focus Bari:

  • H χρήση internet έχει φτάσει στο 96% των Ελλήνων 13-74 χρόνων, και …
  • Βρίσκεται σχεδόν στο 90% στις ηλικίες 55-64, ενώ έχει ξεπεράσει το 70% στις ηλικίες 65-74
  • 91% των παιδιών ηλικίας 5-12 χρόνων χρησιμοποιούν το internet, και όταν εστιάσουμε στην ηλικία 10-12, παρατηρούμε πως όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας είναι online (97%)
  • Όταν κάποιος ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το internet, πολύ σύντομα γίνεται καθημερινός χρήσης, γι’ αυτό και από το 96% των χρηστών, το 92% δηλώνει ότι βρίσκεται στο internet κάθε μέρα
  • Επίσης, όταν κάποιος μπει στον διαδικτυακό κόσμο, ανακαλύπτει τις ωφέλειες και τις ευκολίες του, και γι’ αυτό οι 9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone, ώστε να μπαίνουν στο internet ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο
  • 8 στους 10 Έλληνες έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα, και
  • Σχεδόν  7 στους 10 έχουν κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά μέσα στο τελευταίο εξάμηνο 

 

Δείτε τα Focus on Tech Life Tips εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Αύξηση έως και τρεις φορές για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αυξήθηκε ραγδαία κατά τη διάρκεια της πανδημίας πέρυσι. Η ψηφιακή κουλτούρα των καταναλωτών και η ψηφιοποίηση των λιανοπωλητών επιταχύνθηκαν κατά δύο έως τρία χρόνια, ενώ σε ορισμένες χώρες ακόμη και κατά πέντε χρόνια.

Η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα που τη συνόδευσαν, οδήγησαν σε αύξηση των διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως, όπως φυσικά και στην Ευρώπη. Με τα καταστήματα κλειστά, οι καταναλωτές έπρεπε να βρουν έναν τρόπο να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήθελαν, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε αυτή την "έκρηξη" στο e-commerce.

Η μετάβαση των αγορών από το φυσικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό είναι πιθανό να συνεχιστεί, με τους λιανοπωλητές να συνεχίζουν να επιταχύνουν τις επενδύσεις τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ως μέρος μιας omnichannel λύσης για τους πελάτες τους. Αυτό φαίνεται και από την ετήσια έκθεση ηλεκτρονικού εμπορίου της Nets που βασίζεται σε έρευνα που έγινε σε 11.000 καταναλωτές σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, τις Αυστρία, Δανία, Φινλανδία, Γερμανία, Νορβηγία, Πολωνία, Σουηδία και Ελβετία.

Σε αυτές τις χώρες, το μερίδιο των καταναλωτών που ψωνίζουν στο διαδίκτυο πιο συχνά στις μέρες μας από ό, τι πριν από την πανδημία είναι σημαντικά αυξημένο, φτάνοντας το 42% στην Πολωνία.

"Στις σκανδιναβικές χώρες όπου έχουμε ιστορικούς αριθμούς, βλέπουμε ότι η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών φυσικών αγαθών ήταν η μεγαλύτερη στα 14 χρόνια που διεξάγουμε τις έρευνες", σημειώνεται από τη Nets στην έκθεσή της.

Η μελέτη δείχνει επίσης ότι τα περισσότερα αντικείμενα που αγοράστηκαν σε όλες τις χώρες ήταν ρούχα και τρόφιμα. Τα ηλεκτρονικά είδη, όπως υπολογιστές και smartphone, προϊόντα ομορφιάς και είδη φαρμακείων ήταν επίσης πολύ δημοφιλή.

Τα φυσικά αγαθά αντιπροσώπευσαν το 68% των χρημάτων που δαπανήθηκαν για online αγορές στην Αυστρία, με τα ρούχα να είναι στην πρώτη θέση, ακολουθούμενα από είδη φαρμακείου. Στη Δανία, το 58% των διαδικτυακών αγορών δαπανήθηκε για φυσικά αγαθά. Οι καταναλωτές στη Δανία ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για ρούχα, φαγητό, αλκοόλ και φαγητό σε πακέτο. Στη Γερμανία, σχεδόν τα τρία τέταρτα των διαδικτυακών δαπανών αφορούσαν προϊόντα, ενώ εκτιμάται πως οι δαπάνες σε ρουχισμό κυμάνθηκαν στα 26 δισεκατομμύρια ευρώ.

Μπορείτε να βρείτε την έκθεση της έρευνας εδώ.

Πηγή: ecommercenews

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search