Από τότε που ξέσπασε ο κορωνοϊός, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί σημαντικά. Ένας δείκτης αυτής της ανάπτυξης είναι ο αριθμός των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε πλατφόρμες e-commerce, όπως της Shopify, στην οποία μεταξύ Μαρτίου 2020 και Ιανουαρίου 2022, ο αριθμός των καταστημάτων αυξήθηκε κατά 201,53%.
Έρευνα από την εταιρεία marketing Genus AI, αποκαλύπτει ότι μεταξύ Μαρτίου 2020 και Ιανουαρίου 2022, πολλοί επιχειρηματίες "έστησαν" το e-shop τους στη Shopify καθώς ο αριθμός των ενεργών διαδικτυακών καταστημάτων αυξήθηκε κατά 201,53%. Σε απόλυτους αριθμούς, η πλατφόρμα έχει προσθέσει 2.594.798 νέα ηλεκτρονικά καταστήματα σε λιγότερο από δύο χρόνια.
Οι περισσότεροι από τους πελάτες της Shopify εδρεύουν στις ΗΠΑ. Τον Ιανουάριο του 2022, η πλατφόρμα είχε 2.666.627 ηλεκτρονικά καταστήματα που προέρχονται από τις ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 178,53% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020 (957.393 e-shop). Ο αριθμός των ευρωπαϊκών e-shop που υιοθέτησαν την πλατφόρμα έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά. Στο Ηνωμένο Βασίλειο υπάρχουν 156.466 ηλεκτρονικά καταστήματα στο Shopify, σημειώνοντας αύξηση 218,81%. Ακολουθεί η Γαλλία, με 59.590 καταστήματα και ανάπτυξη 320,85%.
Σύμφωνα με τη Genus AI, τα περισσότερα e-shop που προστέθηκαν πρόσφατα στη Shopify αφορούν μικρές επιχειρήσεις. Αυτές οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην ικανοποίηση των πελατών, σε ασφαλείς και φιλικούς προς το χρήστη ιστότοπους, για να λάβουν υψηλότερες αξιολογήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η διατήρηση μιας τεράστιας πελατειακής βάσης γίνεται ευκολότερη και τους βοηθά να ανταγωνιστούν με μεγαλύτερους παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]