Το Σεπτέμβρη του 2020, κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, η πολυτελής μάρκα Burberry πραγματοποίησε μια μοναδική επίδειξη μόδας με 40.000 συμμετέχοντες. Χωρίς μάσκες, χωρίς αντισηπτικά χεριών, χωρίς κοινωνική αποστασιοποίηση. Πώς; Η εκπομπή μεταδόθηκε στο Twitch, μια πλατφόρμα social gaming και e-sports που ανήκει στην Amazon.
Η Burberry, η οποία ήταν το πρώτο πολυτελές brand που πραγματοποίησε εικονική επίδειξη μόδας το 2010, ενώ ήταν επίσης και η πρώτη που μετέδωσε επίδειξη μόδας στο Twitch και με τη χρήση της λειτουργίας Squad Stream της πλατφόρμας, υπήρξε η δυνατότητα να μεταδίδονται πολλαπλές οπτικές του ζωντανού σόου.
Μετά το event της Burberry στο Twitch, εταιρείες streetwear έχουν επίσης λάβει υπόψη το live streaming. Άλλωστε, σύμφωνα με τη Vogue Business, το 45% των gamers στο Twitch είναι γυναίκες, οι οποίες εκτός από το ενδιαφέρον για το gaming, μοιράζονται και το πάθος τους για τη μόδα και την ομορφιά.
Αν και αυτό μπορεί να προκαλεί έκπληξη, αυτό που ίσως προκαλεί μεγαλύτερη έκπληξη, είναι ότι χρειάστηκε πολύς χρόνος για να αφυπνιστούν οι εταιρείες, ώστε να δουν τις live streaming πλατφόρμες ως βιώσιμο κανάλι για το εμπόριο! Γενικότερα οι πλατφόρμες streaming βίντεο και μουσικής παρέχουν σημαντικές ευκαιρίες για συνεχή ανάπτυξη και επέκταση στο retail.
Ήδη από το 2017, στο China’s Singles Day shopping holiday, η Alibaba ξεκίνησε το See Now Buy Now, μια ζωντανή επίδειξη μόδας, με μια σειρά από διασημότητες και ένα φάσμα δημοφιλών εταιρειών. Από την πλευρά της, το 2018 η Amazon είχε 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια έσοδα από το Amazon Prime Video. Μόλις ένα χρόνο νωρίτερα, ο αριθμός αυτός ήταν 700 εκατομμύρια δολάρια. Ακόμα και πριν από την πανδημία, υπήρχαν προβλέψεις ότι η Amazon θα αύξανε τα έσοδα του Prime Video σε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Τα lockdown, όπως ήταν αναμενόμενο, εκτόξευσαν τα ποσοστά θέασης και τα έσοδα.
Για να μην μείνει εκτός παιχνιδιού, τον Αύγουστο του 2020, η Walmart αποκάλυψε τα σχέδιά της για την απόκτηση μεριδίου στην TikTok, η οποία τότε δεχόταν πόλεμο στις ΗΠΑ και απειλούνταν με απαγόρευση, μαζί με δεκάδες ακόμα κινέζικες εφαρμογές. Πιθανώς γιατί οι Αμερικανοί έβλεπαν από τότε να αναδύεται ένας ισχυρός παίκτης στον τομέα του social networking, ο οποίος πρόσφατα μπήκε πολύ δυνατά στο live stream social e-commerce και "απειλεί" τους αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς.
Με το social e-commerce σε κάθε του έκφανση να είναι η νέα μεγάλη τάση και για πολλούς το "next big thing" στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι personalized πωλήσεις, με recommendation systems Τεχνητής Νοημοσύνης είναι πιο απαραίτητες από ποτέ.
Πηγή: mobiplus.co
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]